Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


https://semfe.ntua.gr/skopos.htmερωτηση: αμα τελειωσει κανεις την κατευθυνση φυσικου εφαρμογων στη σεμφε το εφαρμογων τι σημαινει?οτι ειναι στην ουσια 'εφαρμοσμενος' φυσικος? η δεν πεζει ρολο και ειναι κανονικος φυσικος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος


γενικα αν δεν θελει καποιος να ανελεχθει σε ακαδημαικο λιγο δυσκολο κοβω να προτειμα την σεμφε ,περα του οτι εινι δυσκολη σχολη ,τα εργασιακα διακιωματα ειναι συγκεχιμενα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ξεκίνησε πάλι η προπαγάνδα υπέρ της ΣΕΜΦΕ και του ΕΜΠ γενικότερα;οι αποφοιτοι Της σεμφε ΔΕΝ ειναι μηχανικοι ,απο φετος εχουν δικαιωμα να μετεχουν σε εξετασεις για διορισμο ως καθηγητες.
γενικα αν δεν θελει καποιος να ανελεχθει σε ακαδημαικο λιγο δυσκολο κοβω να προτειμα την σεμφε ,περα του οτι εινι δυσκολη σχολη ,τα εργασιακα διακιωματα ειναι συγκεχιμενα
Τι θα πει αν κάποιος δε θέλει να ανελιχθεί σε ακαδημαϊκό ρε φίλε δεν πάει ΣΕΜΦΕ;
Τι είναι η ΣΕΜΦΕ; Η Σχολή που βγάζει καθηγητές πανεπιστημίου και τα τμήματα Φυσικής καθηγητές γυμνασίου-λυκείου;
Για σύνελθε λίγο. Άντε πια, ό,τι μλκ σκεφτεί ο καθένας την πετάει, χωρίς να έχει ιδέα τι γίνεται στο ένα και τι στο άλλο τμήμα!
Έχω αναλύσει σε προηγούμενο μήνυμά μου ότι τελικά στη ΣΕΜΦΕ δεν κάνουν απολύτως τίποτα περισσότερο. Σπάνε τα μαθήματα που έχουμε στο Φυσικό σε 2-3, βάζουν και μαθήματα οικονομικών/φιλοσοφίας/ό,τι νά'ναι. Καθαρά μαθήματα Φυσικής έχει 2-3 παραπάνω τα οποία αποτελούν μαθήματα της άλλης ροής τους. Και έχουν και ένα έτος παραπάνω από εμάς...
Να σταματήσω εδώ καλύτερα, γιατί θα αρχίσω να αναφέρω πάλι όλα όσα έχω ήδη αναφέρει σε προηγούμενα μηνύματά μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Semfer
Εκκολαπτόμενο μέλος


Άντε πια, ό,τι μλκ σκεφτεί ο καθένας την πετάει, χωρίς να έχει ιδέα τι γίνεται στο ένα και τι στο άλλο τμήμα!
Ναι αλλα τωρα το ιδιο κανεις κι εσυ

Έχω αναλύσει σε προηγούμενο μήνυμά μου ότι τελικά στη ΣΕΜΦΕ δεν κάνουν απολύτως τίποτα περισσότερο. Σπάνε τα μαθήματα που έχουμε στο Φυσικό σε 2-3, βάζουν και μαθήματα οικονομικών/φιλοσοφίας/ό,τι νά'ναι. Καθαρά μαθήματα Φυσικής έχει 2-3 παραπάνω τα οποία αποτελούν μαθήματα της άλλης ροής τους. Και έχουν και ένα έτος παραπάνω από εμάς...
Απο τον καινουργιο οδηγο σπουδων της ΣΕΜΦΕ παραθετω τα μαθηματα κορμου (δυο πρωτα ετη πριν την επιλογη κατευθυνσης) + μαθηματα του 5ου εξαμηνου κατευθυνσης Φυσικου Εφαρμογων τα οποια ειναι κοινα για ολους οσοι θελουν να ακολουθησουν την κατευθυνση αυτη (πριν επιλεξουν δυο ροες στο 6ο εξαμηνο):
1o ΕΞΑΜΗΝΟ
- Μαθηματική Ανάλυση Ι
- Αναλυτική Γεωμετρία και Γραμμική Άλγεβρα
- Φυσική Ι (Μηχανική) και Εργαστήριο
- Μηχανική Ι (Στατική)
- Εισαγωγή στον Προγραμματισμό (+ υποχρεωτικα εργαστηρια)
- Γεωμετρικές Τεχνικές Σχεδίασης
Ξένη Γλώσσα
(ΣΕΜΦΕ: 2 μαθηματα φυσικης - ΕΚΠΑ: 1 μαθημα φυσικης)
2o ΕΞΑΜΗΝΟ
- Μαθηματική Ανάλυση ΙΙ
- Γραμμική Άλγεβρα και Εφαρμογές
- Φυσική ΙΙ (Ηλεκτρομαγνητισμός Ι)
- Εργαστηριακή Φυσική
- Μηχανική ΙΙ (Παραμορφώσιμο Στερεό)
- Σχεδίαση‐Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής (+ υποχρεωτικα εργαστηρια)
- Λογισμικό για τα Μαθηματικά και τη Φυσική (+ υποχρεωτικα εργαστηρια)
- Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας
Ξένη Γλώσσα
(ΣΕΜΦΕ: 4 μαθηματα φυσικης - ΕΚΠΑ: 2 μαθηματα φυσικης)
3o ΕΞΑΜΗΝΟ
- Μαθηματική Ανάλυση ΙΙΙ
- Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις
- Αριθμητική Ανάλυση Ι και Εργαστήριο
- Φυσική ΙΙΙ (Ταλαντώσεις και Κύματα) και Εργαστήριο
- Θερμοδυναμική
- Μηχανική ΙΙΙ (Αντοχή των Υλικών)
Ξένη Γλώσσα
- Εισαγωγή στη Φιλοσοφία
- Ιστορία Οικονομικών Θεωριών
- Εισαγωγή στην Ιστορία των Επιστημών και της Τεχνολογίας
(ΣΕΜΦΕ: 3 μαθηματα φυσικης - ΕΚΠΑ: 3 μαθηματα φυσικης)
4o ΕΞΑΜΗΝΟ
- Μιγαδική Ανάλυση
- Εισαγωγή στις Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις
- Εφαρμοσμένη Στατιστική
- Φυσική IV (Κβαντομηχανική Ι)
- Μηχανική IV (Κινηματική και Δυναμική)
- Προγραμματισμός με Εφαρμογές στην Επιστήμη του Μηχανικού (+ υποχρεωτικα εργαστηρια)
- Ξένη Γλώσσα – Ορολογία
- Φιλοσοφία της Επιστήμης
- Κοινωνιολογία της Επιστήμης
- Οικονομική Ανάλυση
(ΣΕΜΦΕ: 2 μαθηματα φυσικης - ΕΚΠΑ: 4 μαθηματα φυσικης)
5ο ΕΞAΜΗΝΟ
- Ηλεκτρομαγνητισμός ΙΙ
- Κβαντομηχανική ΙΙ
- Στατιστική Φυσική
- Οπτική και Εργαστήριο
- Εργαστήρια Σύγχρονης Φυσικής
- Γενική Χημεία
- Αρχές Παιδαγωγικής
(ΣΕΜΦΕ: 5 μαθηματα φυσικης - ΕΚΠΑ: 4 μαθηματα φυσικης)
Στο επομενο εξαμηνο ο φοιτητης επιλεγει δυο ροες (δηλαδη στα επομενα εξαμηνα κανει μαθηματα μονο φυσικης τα οποια ειναι γυρω στα 26) απο τις παρακατω:
- Υπολογιστική και Θεωρητική Φυσική
- Πυρηνική Φυσική και Στοιχειώδη Σωματίδια
- Οπτοηλεκτρονική και Λέιζερ
- Προηγμένα Τεχνολογικά Υλικά
- Μηχανική των Υλικών
Απο την συγκριση των πρωτων 5 εξαμηνων φαινεται καθαρα οτι η ΣΕΜΦΕ εχει περισσοτερα μαθηματα φυσικης (και μαθηματικων). Τα "ασχετα" μαθηματα (φιλοσοφιες, ιστοριες επιστημης, οικονομια κτλ.) ειναι μονο 2. Επισης, τα μαθηματα φυσικης των ροων και επιλογης ειναι και παλι περισσοτερα απο τα μαθηματα κατευθυνσεων του τμηματος ΕΚΠΑ. Ολο αυτο ειναι λογικο γιατι η ΣΕΜΦΕ ειναι 5ετης σχολη και οχι 4ετης...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Α'Εξάμηνο
Εφαρμοσμένα Μαθηματικά Ι
Ανάλυση Ι
*Φυσική Ι (Μηχανική)
*Εργαστήρια Φυσικής Ι
Εξάσκηση στο Μηχανουργείο
Υπολογιστές Ι
Εργαστήριο Υπολογιστών Ι
Πιθανότητες, Σφάλματα, Στατιστική
Σύνολο Φυσικών:2
Β'εξάμηνο
Εφαρμοσμένα Μαθηματικά ΙΙ
Ανάλυση ΙΙ
*Φυσική ΙΙ (Μοριακή Φυσική - Θερμότητα)
*Εργαστήρια Φυσικής ΙΙ
*Εισαγωγή στην Αστροφυσική
*Εργαστήριο Αστροφυσικής
Χημεία
Εργαστήρια Χημείας
Σύνολο Φυσικών:4
Γ' εξάμηνο
*Μηχανική Ι
*Φυσική ΙΙΙ (Ηλεκτρομαγνητισμός)
*Εργαστήρια Φυσικής ΙΙΙ
Μαθηματικές Μέθοδοι Φυσικής Ι
*Εισαγωγή στη Φυσική της Ατμόσφαιρας
*Εργαστήρια Φυσικής Ατμόσφαιρας
Μέθοδοι Διδασκαλίας Φυσικής
Σύνολο Φυσικών:5
Δ' εξάμηνο
*Μηχανική ΙΙ
*Φυσική ΙV (Κυματική, Οπτική)
*Εργαστήρια Φυσικής ΙV
Μαθηματικές Μέθοδοι Φυσικής ΙΙ
*Σύγχρονη Φυσική
*Ειδική Σχετικότητα
Σύνολο Φυσικών:5
Ε' εξάμηνο
*Ηλεκτρονική Ι
*Εργαστήρια Ηλεκτρονικής Ι
*Κβαντομηχανική Ι
*Ηλεκτρομαγνητισμός Ι
*Στατιστική Φυσική
Σύνολο Φυσικών:5
ΣΤ' εξάμηνο
*Εισαγωγή στην Πυρηνική Φυσική και τα Στοιχειώδη Σωμάτια
*Εργαστήρια Εισαγωγής στην Πυρηνική Φυσική και τα Στοιχειώδη Σωμάτια
*Εισαγωγή στη Φυσική Στερεάς Κατάστασης
*Κβαντομηχανική ΙΙ
Σύνολο Φυσικών:4
Ζ' εξάμηνο
*Θέμα Ι (Διπλωματική στον τομέα σου)
Σύνολο Φυσικών:1
Η' εξάμηνο
*Θέμα ΙΙ (Διπλωματική στον τομέα σου)
*Εργαστήρια Φυσικής Στερεάς Κατάστασης
Σύνολο Φυσικών:2
Σύνολο Φυσικών Κορμού:28
Επίσης στα εξάμηνα από Ε' έως και Η' επιλέγουμε μία κατεύθυνση με:
*3 υποχρεωτικά για όσους επιλέγουν αυτήν την κατέυθυνση
*3 κατεπιλογήν υποχρεωτικά οπωσδήποτε από την κατέυθυνση που επιλέξαμε
*5 κατεπιλογήν υποχρεωτικά από οποιαδήποτε κατέυθυνση
Σύνολο Φυσικών Κατεύθυνσης:11
Σύνολο Φυσικών Γενικά:39
Σύνολο Φυσικών Γενικά χωρίς τα (3-ωρα) εργαστήρια: 30 (Πάντως αυτή τη φορά και εσύ τα μέτρησες τα εργαστήριά σας)
[[Υποχρεωτικά Μαθήματα Μαθηματικών:7
Μαθήματα σχετικά, αλλά μη άμεσα συνδεόμενα με τη φυσική:2 (Χημεία, Πρακτικά Χημείας)
Μαθήματα χρήσιμα για έναν Φυσικό, άσχετα με μαθηματικά και φυσική:2 (Υπολογιστές, Πρακτικά Υπολογιστών)
Μαθήματα άχρηστα για έναν φυσικό, αλλά χρήσιμα για έναν εκπαιδευτικό: 1 (Μέθοδοι Διδασκαλίας Φυσικής)
Σύνολο Μαθημάτων: 51]]
Και οι κατευθύνσεις είναι μαθήματα εξειδικευμένα από κάθε τομέα και οι τομείς είναι:
Α. Τομέας Φυσικής Στερεάς Κατάστασης
Β. Τομέας Πυρηνικής Φυσικής και Φυσικής Στοιχειωδών Σωματιδίων
Γ. Τομέας Αστροφυσικής, Αστρονομίας και Μηχανικής
Δ. Τομέας Φυσικής Περιβάλλοντος - Μετεωρολογίας
Ε. Τομέας Ηλεκτρονικής - Υπολογιστών-Τηλεπικοινωνιών - Αυτοματισμού
---
Επίσης με μία πρόχειρη ματιά στον οδηγό σπουδών της ΣΕΜΦΕ βλέπω τις εξής αντιστοιχίσεις μαθημάτων ΕΚΠΑ με ΣΕΜΦΕ:
ΕΚΠΑ->ΣΕΜΦΕ
ΦυσικήΙ->ΦυσικήΙ+ΜηχανικήΙ
ΦυσικήΙΙ->ΜηχανικήΙΙ+Θερμοδυναμική
ΦυσικήΙV->ΦυσικήΙΙΙ+Οπτική
ΑνάλυσηΙ+ΙΙ->Μαθηματική ανάλυση Ι+ΙΙ+ΙΙΙ
Επίσης αυτό που αναφέρεται στον οδηγό σπουδών της ΣΕΜΦΕ ως Ειδική Σχετικότητα εγώ το λέω μία εισαγωγή σε αυτήν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Semfer
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μετρας και την διπλωματικη ως δυο μαθηματα....
Επίσης με μία πρόχειρη ματιά στον οδηγό σπουδών της ΣΕΜΦΕ βλέπω τις εξής αντιστοιχίσεις μαθημάτων ΕΚΠΑ με ΣΕΜΦΕ:
ΕΚΠΑ->ΣΕΜΦΕ
ΦυσικήΙ->ΦυσικήΙ+ΜηχανικήΙ
ΦυσικήΙΙ->ΜηχανικήΙΙ+Θερμοδυναμική
ΦυσικήΙV->ΦυσικήΙΙΙ+Οπτική
ΑνάλυσηΙ+ΙΙ->Μαθηματική ανάλυση Ι+ΙΙ+ΙΙΙ
Προφανως η υλη σε αυτα τα μαθηματα σας ειναι πιο μικρη (μαλλον δεν καλυπτετε ουτε καν τα μισα και προφανως πιο επιφανειακα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Καταρχάς έχεις μετρήσει τα εργαστήριά σας.
Έχεις προσμετρήσει ως ξεχωριστά μαθήματα τα:
Εργαστηριακή Φυσική
Εργαστήρια Σύγχρονης Φυσικής
Τόσα σοβαρά εργαστήρια έχετε, τόσα μέτρησες.
Γιατί μη μου πεις ότι θέλεις να μετρήσεις ως εργαστήριο τα μονόωρα στα:
ΦυσικήΙ
ΦυσικήΙΙΙ
Τα οποία είναι και τα μόνα εργαστήρια φυσικής που έχετε (πλην ίσως των κατευθύνσεων, αλλά και στο Φυσικό τα εργαστήρια της κατεύθυνσης παίρνουν κοινό βαθμό με το μάθημα δεν μετρούν ξεχωριστά).
Εμάς τα εργαστήρια μας είναι 3-ωρα. Νομίζεις ότι μπορείς να συγκρίνεις; Τον ίδιο χρόνο μου παίρνει εμένα το εργαστήριο της ΦυσικήςΙ που το κάνω επί 3 ώρες και γράφω 15-18σέλιδη (κατά μέσο όρο) γραπτή εργασία στο σπίτι και τον ίδιο σου παίρνει εσένα το αντίστοιχο μονόωρο; Και έχω να κάνω 8 τέτοιες ασκήσεις για κάθε εργαστήριο, πέραν του ότι μερικά τα γράφω και στις εξετάσεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
στεφγκολ
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Το τμήμα Φυσικής της Αθήνας για να σε πάρει στο Μεταπτυχιακό του πρόγραμμα πρέπει να έχεις βαθμό τουλάχιστον 7 στο πτυχίο και 7.5 σε συγκεκριμένα μαθήματα, ανάλογα με τον τομέα στον οποίο θέλεις να κάνεις το μεταπτυχιακό.
Το Imperial College (το οποίο βρίσκεται στην 5η θέση διεθνώς) σε παίρνει από το Φυσικό Αθηνών με περίπου 6.5...
Εμένα κάτι μου λέει αυτό...
ΥΓ: Συμφωνώ με το υπόλοιπο κομμάτι της απάντησή σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
στεφγκολ
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης


Όσο για τον χαρακτηρισμό "κάργα ρεαλιστής", θα τον δεχτώ, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν βλέπω ταινίες, για τον απλούστατο λόγο ότι και αυτές χωρίζονται σε ρεαλιστικές και μη. Και ναι είναι αλήθεια. Προτιμώ τις ρεαλιστικές. Επίσης είμαι εχθρός των "μεταφυσικών φαινομένων".
Φίλε μου, χωρίς φαντασία δεν πας ΠΟΥΘΕΝΑ. Από εκεί ξεκινούν όλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
στεφγκολ
Νεοφερμένο μέλος


https://research.microsoft.com/apps/tools/tuva/#data=3|6b89dded-3eb8-4fa4-bbcd-7c69fe78ed0c||
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicscrazy
Δραστήριο μέλος


επειδη ειδα οτι υπαρχει μεγαλο ενδιαφερον για τις δυο σχολες,αλλα τα thread που εχουν δημιουργηθει ειναι λιγο παλια, και επειδη εχω βρεθει και εγω στο διλλημα <<φυσικο ή σεμφε>> ειπα να ξεκινησω αυτο το θεμα για να βοηθηθουν οσοι εχουν παρομοιο προβλημα.κατ αρχας επειδη εχω κανει απο μονος μου μια συγκριση στα τελευταια προγραμματα σπουδων(κοιτωντας και τα συγγραματα και το περιεχομενο των μαθηματων ) των δυο σχολων να σας πω σε τι αποτελεσματα κατεληξα .επισης να τονισω οτι συγκρινω τατμηματα οσον αφορα τη θεωρητικη φυσικη, δηλαδη απο τα μαθηματα επιλογης διαλεξα αυτα που προοριζοντα για θεωρητικη φυσικη και διαλεξα και τα μαθηματα των αντιστοιχων κατευθυνσεων/ροων.
και οι δυο σχολες εχουν αρκετα παρομοιο προγραμμα σπουδων και περιεχουν ολα τα απαραιτητα μαθηματα για ενα πτυχιο φυσικης (αλιμονο αν δεν το εκαναν). η διαφορες τους ειναι οτι: το σεμφε εχει περισσοτερα μαθηματα μηχανικης,πληροφορικης και οικονομικων,
ενω το φυσικο εχει καποια παραπανω μαθηματα και κατευθυνσεις καθαρης φυσικης. πιο συγκεκριμενα :
οσον αφορα το μαθημα της μηχανικης το σεμφε εχει τα εξης μαθηματα
Μηχανική Ι (Στατική)
Μηχανική ΙΙ (Παραμορφώσιμο Στερεό)
Μηχανική ΙΙΙ (Αντοχή των Υλικών)
Μηχανική IV (Κινηματική και Δυναμική)
Επιστήμη των Υλικών
(και πληθωρα αλλων επιλογων που ομως αν επιλεχθουν δεν επιλεγονται αλλα μαθηματα που εχουν περισσοτερη σχεση με τη θεωρητικη φυσικη)
ενω το φυσικο εχει
Μηχανική Ι
Μηχανική ΙI
οσον αφορα τα μαθηματα υπολογιστων το σεμφε εχει
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Λογισμικό για τα Μαθηματικά και τη Φυσική
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής
Προγραμματισμός με Εφαρμογές στην Επιστήμη του Μηχανικού
ενω το φυσικο
Υπολογιστές Ι
αντιθετα το φυσικο εχει περισσοτερα μαθηματα καθαρης φυσικης και εργαστηρια
οσον αφορα τα εργαστηρια(τα ξεχωριστα με δικο τους κωδικο μαθηματος) το φυσικο εχει
Βασικό Εργαστήριο Φυσικής Ι
Βασικό Εργαστήριο Φυσικής ΙI
Βασικό Εργαστήριο Φυσικής ΙII
Βασικό Εργαστήριο Φυσικής ΙIIΙ
Εργαστήρια Κορμού I
Εργαστήρια Κορμού IΙ
ενω το σεμφε
Εργαστηριακή Φυσική
Εργαστήρια Σύγχρονης Φυσικης
επισης το φυσικο εχει υποχρεωτικα μαθηματα
Εισαγωγή στη Φυσική της Ατμόσφαιρας
Εισαγωγή στην Αστροφυσική
και εχει και τις αντιστοιχες κατευθυνσεις αστροφυσικης και φυσικης περιβαλλοντος(μετεωρολογιας)
ενω το σεμφε δεν προσφερει κανενα μαθημα για αυτους του τομεις.
ακομη το φυσικο προσφερι 3 μαθηματα στατιστικης φυσικης
στατιστικη φυσικη 1
στατιστικη φυσικη 2
στοχαστικες διεργασιες στη φυσικη(το ονομα του μπορει να παραπλανα)
ενω το σμφε μονο ενα
στατιστικη φυσικη
τελος ενα πολυ σημαντικο μαθημα του φυσικου ειναι
Διαφορική Γεωμετρία και Εφαρμογές
ενα μαθημα που το σεμφε δεν εχει
κατα τη γνωμη μου καποιος που θελει να ασχοληθει με την θεωρητικη φυσικη και με καθαρη φυσικη θα επρεπε να διαλεξει το φυσικο γιατι προσφερει περισσοτερα μαθηματα σε αυτους τους τομεις , ενω αν καποιος θελει να ασχοληθει με πιο εφαρμοσμενη φυσικη και τη βιομηχανια νεων τεχνολογιων θα επρεπε να διαλεξει το σεμφε καθως προσφερει περισσοτερα μαθηματα σε αυτους τους τομεις.αλλωστε αυτος ειναι και ο σκοπος του σεμφε συμφωνα με τη σχολη και την επισημη ιστοσελιδα της.
τελος να πω οτι το σεμφε ειναι 5ετης σχολη(4,5 χρονια μαθηματων+0,5 χρονια διπλωματικη) ενω το φυσικο 4ετης σχολη +2 διπλωματικες
ολα αυτα τα λεω χωρις να θελω να μειωσω καμια σχολη αλλα θελοντας να βοηθησω οσο μπορω

θα ηθελα να ακουσω και τις δικες σας γνωμες και αποψεις και ιδιως των φοιτητων των δυο σχολων και να μου πειτε αν διαφωνειτε η συμφωνειτε σε οτιδηποτε, καθε αποψη ειναι ευπροσδεκτη.
Επισήμανση: Τα μηνύματα 137 - 139 προήλθαν από νήμα με παρόμοιο περιεχόμενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicscrazy
Δραστήριο μέλος


Ώρες-ώρες δεν καταλαβαίνω ειλικρινά, σε τι αποσκοπούν τέτοια θέματα από την στιγμή που ο θεματοθέτης συνήθως είναι άσχετος με αυτό που ρωτάει. Επίσης η κάθε άποψη που πιθανόν να λάβει, θα είναι άκρως υποκειμενική και μη επιστημονικά τεκμηριωμένη, αφού το ακροατήριο είναι μαθητές και φοιτητές και όχι...καθηγητές Πανεπιστημίου. Η σύγκριση μεταξύ τίτλων μαθημάτων δεν νομίζω ότι αποδεικνύει κάτι ούτε οδηγεί σε κάποιο συμπέρασμα. Νομίζω ότι στον ιστότοπο κάθε Τμήματος αναφέρεται η αποστολή του συγκεκριμένου Τμήματος. Όλα τ' άλλα είναι περιττά.
οπως αναφερω και στο αρχικο κειμενο δεν εχω κανει απλως μια συγκριση τιτλων μαθηματων αλλα εχω συγκρινει και τα συγγραματα αλλα και το περιεχομενο των μαθηματων. δηλαδη αν η μια σχολη διδασκει στο 3ο εξαμηνο υπολογιστικη φυσικη Και η αλλη ΣΤΟ 4ο εξαμηνο αριθμητικη αναλυση, αλλα χρησιμοποιουν ως συγγραμα το ιδιο βιβλιο και το περιεχομενο του μαθηματος ειναι το ιδιο τοτε και το μαθημα ειναι το ιδιο, ασχετα αν η καθε σχολη το ονομαζει οπως θελει.καπως ετσι εκανα τη συγκριση μου. τωρα οσον αφορα το σκοπο του καθε τμηματος οπως λες δε νομιζω οτι καποιος μπορι να εχει μια ξεκαθαρη εικονα για τη σχολη απο αυτον ,πχ το σεμφε στην προκειμενη περιπτωη δημιουργηθηκε με σκοπο να "βγαζει" φυσικους ή μαθηματικους εφαρμογων για τη βιομηχανια παρολα αυτα εχει ροη θεωρητικης φυσικης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.