Σχολές τριτοβάθμιας που λείπουν από την Ελλάδα

Ποια είναι η γνώμη σας στο να φτιαχτούν καινούργιες σημαντικές σχολές;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 40)
  • Σίγουρα και άμεσα

    Ψήφοι: 5 12.5%
  • Να φτιαχτούν, αλλά προσεκτικά χωρίς βιασύνη

    Ψήφοι: 23 57.5%
  • Όχι να μην φτιαχτούν, υπάρχει κορεσμός

    Ψήφοι: 12 30.0%

PanMoonlight

Νεοφερμένος

Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Τμήμα Αραβικών σπουδών και τμήμα Ασιατικών σπουδών με κατευθύνσεις Κινέζικα/Ιαπωνικά. Και τα δύο στην φιλοσοφική του ΕΚΠΑ.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,923 μηνύματα.
Κανείς δεν θέλει να αποκτήσουμε ιδιωτικά που θα εκτυπόνουνε πτυχια για την μπίζνα, ουτε καν αυτοί που θέλουν το άρθρο 16 να φύγει (ψηφοφόροι, οχι πολιτικοί)

Όμως, οταν συμφωνούμε όλοι οτι τα δημόσια έχουν περισσοτερες θέσεις και τμήματα από όσο θα έπρεπε, δεν γίνεται να μην θέλουμε παράλληλα τα ιδιωτικά, όταν έχει όλη η Έυρωπη για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
Δεν ξέρω, ίσως να είμαι πολύ ρομαντικός και να εμπιστεύομαι τα αφεντικά περισσότερο απο όσο πρέπει.
Δυστυχώς εγώ φίλε μου προβλέπω θα γίνει μπίζνα. Εδώ η κτηνιατρική ΑΠΘ πουλούσε πτυχία, που είναι και η μεγαλύτερη σχολή του επαγγέλματος στην Ελλάδα και δημόσια. Δεν θα γίνεται στα ιδιωτικά;

Θα συμφωνήσω ότι πολλά δημόσια τμήματα πρέπει να κλείσουν. Υπάρχουν υπεράριθμες θέσεις. Δεν μπορεί να υπάρχει χημικό στην Καβάλα (αν θυμάμαι καλά) ή τόσα τμήματα γεωπονίας (τα πρώην ΤΕΙ). Έχει καταλήξει γελοιοποίηση.
Στις δυτικές χώρες, ο αριθμός των πανεπιστημίων είναι πολύ αυστηρός και για τα ιδιωτικά υπάρχουν αυστηρά κριτήρια (βέβαια και εκεί γίνεται μπίζνα, λόγου χάρη το σκάνδαλο με το Yale πέρυσι που παραδέχτηκε ότι δεχόταν υποψηφίους με μη επαρκή κριτήρια επειδή προέρχονταν από την ανώτερη τάξη, με αντάλλαγμα την δωροδοκία)
Μην τους εμπιστεύεσαι καθόλου. Το χρήμα κυβερνά τα πάντα δυστυχώς
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τμήμα Αραβικών σπουδών και τμήμα Ασιατικών σπουδών με κατευθύνσεις Κινέζικα/Ιαπωνικά. Και τα δύο στην φιλοσοφική του ΕΚΠΑ.
Το πρώτο αν δεν κάνω λάθος είναι ως κατεύθυνση στο μεσογειακών σπουδών.
Το δεύτερο ήταν να ανοίξει στον Βόλο αλλά νομίζω δεν έγινε τελικά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@Grand Duchess ποιο 15 απολυτήριο? ο μέσος βαθμός των ατόμων που πάνε στα κολλέγια, στις πανελλαδικές έχει πετύχει 5.000 μόρια! Γιατροί με πανελλαδικές κάτω των 9κ μορίων βγαίνουν ήδη από Βουλγαρία εδώ και χρόνια. Και με 3 και με 5, αν τα στάξεις, βγαίνεις ό,τι θες από κει. Τα έχω γράψει παλιότερα σε άλλο ποστ, κανονικό εμπόριο γίνεται. Αγοράζονται πτυχία στη Βουλγαρία όπως στο μπακάλικο. Και προπτυχιακά και μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Απ' όλα έχει ο μπαξές. Κάτι παρόμοιο γίνεται και σε ορισμένα μεταπτυχιακά προγράμματα της Ιταλίας. Ειδικά στον χώρο της εκπαίδευσης, τσιμπάνε μεταπτυχιακό + τα μόρια της γλώσσας χωρίς να έχουν πατήσει ποτέ και χωρίς να ξέρουν λέξη ιταλικά. Γενικότερα, της τ@νας γίνεται. Εκεί που λες "δεν υπάρχει άλλος πάτος, δεν πάει άλλο", δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει με πιθανή αναθεώρηση του άρθρου 16
Έτσι είναι.
Ειδικά στην Ελλάδα που έχουμε και παγκόσμια φήμη για τα ρουσφέτια.....
Θα γίνει της που.....
 

PanMoonlight

Νεοφερμένος

Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Δεν το ήξερα αυτό για το μεσογειακων σπουδών αλλά από ότι είδα ασχολείται με διάφορα άλλα ερευνητικά αντικείμενά και απλώς διδάσκονται και τα αραβικά. Οι αραβικές σπουδές δεν είναι απλώς να μάθεις αραβικά. Θα μπορούσε να είναι όπως η τουρκική φιλολογία όπου παράλληλα με την εκμάθηση της γλώσσας αποκτάς και την παιδαγωγική επάρκεια και υπάρχουν και μαθήματα μετάφρασης, πολιτισμού, θρησκείας (ίσως), κτλ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το ίδιο το ΕΚΠΑ προτείνε την ίδρυση του πάντως.
 

Dimitris9

Δραστήριο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
η ψυχολογία για ποιό λόγο θεωρείται σχολή με επαγγελματική αποκατάσταση; genuinely ρωτάω
Η αληθεια ειναι οτι δουλεύουν πολυ γρηγορα κ εξ αποστάσεως .. τους ζητάνε συνεχεια αλλα με μεταπτυχιακο .. χρειάζονται πολλές σπουδες απλα
 

Maria_Xagorari

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού Αιγαίου. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
η τουρκική φιλολογία
Για το τουρκικών και ασιατικών σπουδων, έλεγαν παλαιότερα ότι θα μπορούσες να επιλέξεις είτε τουρκικών είτε ασιατικές σπουδες με επιλογή μεταξυ κορεατικα, ιαπωνικά ή κινέζικα... αλλα δεν εγινε ποτέ.

Ποσο εκπληκτικό και λιγο αναγκαίο θα ήταν (τουλάχιστον) να δημιουργηθεί Κορεάτικη ή Ιαπωνική ή Κινεζική φιλολογία.

Πιστεύω πραγματικά ότι λείπει ο κλάδος των ασιατικών σπουδων στην χώρα.
(Το τουρκικών που υπάρχει είναι για μια γλώσσα που ομιλείται σχεδόν αποκλειστικά στη Τουρκία, μια από τις χαμηλότερες οικονομίες, δώρο άδωρο αυτο το τμήμα)
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.

Maria_Xagorari

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού Αιγαίου. Έχει γράψει 315 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,802 μηνύματα.
Για το τουρκικών και ασιατικών σπουδων, έλεγαν παλαιότερα ότι θα μπορούσες να επιλέξεις είτε τουρκικών είτε ασιατικές σπουδες με επιλογή μεταξυ κορεατικα, ιαπωνικά ή κινέζικα... αλλα δεν εγινε ποτέ.

Ποσο εκπληκτικό και λιγο αναγκαίο θα ήταν (τουλάχιστον) να δημιουργηθεί Κορεάτικη ή Ιαπωνική ή Κινεζική φιλολογία.
Εδώ και πολλά χρόνια λένε πως θα χτιστεί και το τμήμα ασιατικών σπουδών αλλά τμήμα ασιατικών σπουδών δεν βλέπουμε. Μόνο το τμήμα τουρκικών σπουδών της σχολής λειτουργεί.

Ισχύει αυτό που λες για την Ασία. Εδώ εμείς κοτζάμ ιστορικοί τέσσερα χρόνια σχολής δεν υπάρχει ούτε μισή ώρα αναφορά για την Ασία. Ακόμα και για Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Είναι σαν η ιστορία του κόσμου να διαδραματίζεται μόνον σε Ελλάδα και Ευρώπη. Βγαίνουν ιστορικοί πιστεύοντας πως ο Hideki Tojo ίσως να είναι και κάποιο ασιατικό φαγητό...
 

Maria_Xagorari

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού Αιγαίου. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
Εδώ και πολλά χρόνια λένε πως θα χτιστεί και το τμήμα ασιατικών σπουδών αλλά τμήμα ασιατικών σπουδών δεν βλέπουμε. Μόνο το τμήμα τουρκικών σπουδών της σχολής λειτουργεί.

Ισχύει αυτό που λες για την Ασία. Εδώ εμείς κοτζάμ ιστορικοί τέσσερα χρόνια σχολής δεν υπάρχει ούτε μισή ώρα αναφορά για την Ασία. Ακόμα και για Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Είναι σαν η ιστορία του κόσμου να διαδραματίζεται μόνον σε Ελλάδα και Ευρώπη. Βγαίνουν ιστορικοί πιστεύοντας πως ο Hideki Tojo ίσως να είναι και κάποιο ασιατικό φαγητό...
Εε, μόλις τα παιδιά μας δίνουν πανελλήνιες θα χει φτιαχτεί το Τμήμα, με νορμαλ ρυθμούς...

Το δικό μου Τμήμα σκέψου από το 2008 το έλεγαν και λειτούργησε το 2017 που ήταν όλα έτοιμα που υπήρχε και γραμματεία και ακαδημαϊκό προσωπικό.

Εδω, με ελληνικά δεδομένα, θέλουμε 25 χρονάκια ακόμα...

Αγάλι αγάλι το φιλί να χει και νοστημάδα, μου έλεγε, η σοφή γιαγιά μου.
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η πλήξη των ημερών είναι ανίκητη, οπότε είπα να φτιάξω ένα ενδεικτικό π.σ. για το τμήμα με dual degree σε μαθηματικά και πληροφορική που πρότεινα τις προάλλες (λολ).

Εξάμηνο 1ο
Διακριτά Μαθηματικά, Ανάλυση Ι, Προγραμματισμός Ι, Γραμμική Άλγεβρα, Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ

Εξάμηνο 2ο
Ανάλυση ΙΙ και Εισαγωγή στη Θεωρία Αριθμών, Πιθανότητες, Ψηφιακή Λογική, Στατιστική, Προγραμματισμός ΙΙ

Εξάμηνο 3ο
Διαφορικές Εξισώσεις, Αριθμητική Ανάλυση, Διανυσματικός Λογισμός, Δομές Δεδομένων, Θεωρία Πολυπλοκότητας

Εξάμηνο 4ο
Διαφορική Γεωμετρία, (Μαθηματική) Λογική, Αριθμητική Γραμμική Άλγεβρα, Αλγόριθμοι, Σχεδιασμός και Υλοποίηση Βάσεων Δεδομένων

Εξάμηνο 5ο
Επεξεργασία Σημάτων, Τεχνητή Νοημοσύνη, Λειτουργικά Συστήματα

Εξάμηνο 6ο
Δυναμικά Συστήματα και Χάος, Τοπολογία, Δίκτυα Υπολογιστών

Τομέας Θεωρητικών Μαθηματικών - Θεωρητικής Πληροφορικής
Πραγματική Ανάλυση - Θεωρία Μέτρου
Συναρτησιακή Ανάλυση
Αφηρημένη Άλγεβρα
Προχωρημένα Θέματα στις Πιθανότητες και στην Στατιστική
Προχωρημένα Θέματα στη Θεωρία Αριθμών
Προχωρημένα Θέματα στη Μιγαδική Ανάλυση
Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις
Γεωμετρία
Θεωρία Κατηγοριών
Υπολογισιμότητα και Πολυπλοκότητα
Θεωρία Τύπων

Τομέας Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
Επιχειρησιακή Έρευνα Ι
Επιχειρησιακή Έρευνα ΙΙ
Ανάλυση Δεδομένων
Μηχανική Μάθηση
Θεωρία Παιγνίων και Αποφάσεων
Συνδυαστική Βελτιστοποίηση
Εφαρμοσμένη Αριθμητική Ανάλυση - Γραμμική Άλγεβρα
Υπολογιστική Γεωμετρία
Θεωρία Πληροφορίας
Προσομοίωση
Θεωρία Ουρών

Τομέας Ανάπτυξης Λογισμικού
Πληροφοριακά Συστήματα
Κατανεμημένα Συστήματα
Τεχνολογία Λογισμικού
Ανάπτυξη Εφαρμογών στον Ιστό
Προγραμματισμός με C και Assembly - Οργάνωση Συστημάτων Υπολογιστών
Προγραμματισμός με C++ και C#
Μεταγλωττιστές
Κακόβουλο Λογισμικό και Προστασία
Ασφάλεια Δικτύων
Προχωρημένα Θέματα στις Βάσεις Δεδομένων
Αλληλεπίδραση Ανθρώπου - Η/Υ

Τομέας Κυβερνοασφάλειας - Κβαντικών Υπολογιστών
Συναρτησιακή Ανάλυση
Θεωρία Πληροφορίας
Κακόβουλο Λογισμικό και Προστασία
Ασφάλεια Δικτύων
Κρυπτογραφία
Θέματα Δικαίου για τους Η/Υ
Κβαντομηχανική Ι
Κβαντομηχανική ΙΙ
Κβαντικά Κυκλώματα
Κβαντικοί Αλγόριθμοι και Υπολογισμοί
Αφηρημένη Άλγεβρα

Ελεύθερης Επιλογής
Ανάλυση Επίδοσης Δικτύων, Γραφικά Υπολογιστών, Εξόρυξη Γνώσης, Ιστορία των Μαθηματικών, Ιστορία των Η/Υ και της Επιστήμης Η/Υ, Διδασκαλία των Μαθηματικών, Προχωρημένα Θέματα στη Γεωμετρία, Προχωρημένα Θέματα στην Τοπολογία, Ηλεκτρομαγνητισμός - Ηλεκτρονικά Κυκλώματα
 

panaman

Νεοφερμένος

Ο panaman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Γονιός Μαθητή. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Θα μου επιτρέψετε μια γνώμη. Να υπάρχει 1 τμήμα ΤΕΦΦΑ και 1 τμήμα κτηνιατρικής στη νότια Ελλάδα. Θα έλεγα ως παράδειγμα ΤΕΦΑΑ στην Πελοπόννησο αντίστοιχης δυναμικότητας του Σερρών και Κτηνιατρικής στην Κρήτη αντίστοιχης δυναμικότητας της Κτηνιατρικής Καρδίτσας. Με ενδεχόμενη ανακατανομή των εισακτέων των περιφερειακών τμημάτων.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα μου επιτρέψετε και μια άποψη υπό διερεύνηση όσον αφορά την ιδιωτική εκπαίδευση. Απελευθέρωση μεν αλλά με μειωμένα τόσο ακαδημαϊκά όσο και επαγγελματικά δικαιώματα. Να τους επιτρέπεται η είσοδος στα ΑΕΙ κατόπιν κατατακτηρίων με αναγνώριση max 50% των μαθημάτων της σχολής υποδοχής. Έτσι ο πήχης και η αξιολόγηση των ιδιωτικών μοιραία θα πρέπει να καταλήξει ξανά στην δημόσια ανώτατη εκπαίδευση. Δεν θα πρέπει να μπορούν να αυτονομηθούν μέσω ενός ΦΕΚ. Αυτήν εξάλλου την αξιολόγηση και σύγκριση τα ιδιωτικά φοβούνται και θέλουν να αποφύγουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

F1L1PAS

Νεοφερμένος

Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Η πλήξη των ημερών είναι ανίκητη, οπότε είπα να φτιάξω ένα ενδεικτικό π.σ. για το τμήμα με dual degree σε μαθηματικά και πληροφορική που πρότεινα τις προάλλες (λολ).

Εξάμηνο 1ο
Διακριτά Μαθηματικά, Ανάλυση Ι, Προγραμματισμός Ι, Γραμμική Άλγεβρα, Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ

Εξάμηνο 2ο
Ανάλυση ΙΙ και Εισαγωγή στη Θεωρία Αριθμών, Πιθανότητες, Ψηφιακή Λογική, Στατιστική, Προγραμματισμός ΙΙ

Εξάμηνο 3ο
Διαφορικές Εξισώσεις, Αριθμητική Ανάλυση, Διανυσματικός Λογισμός, Δομές Δεδομένων, Θεωρία Πολυπλοκότητας

Εξάμηνο 4ο
Διαφορική Γεωμετρία, (Μαθηματική) Λογική, Αριθμητική Γραμμική Άλγεβρα, Αλγόριθμοι, Σχεδιασμός και Υλοποίηση Βάσεων Δεδομένων

Εξάμηνο 5ο
Επεξεργασία Σημάτων, Τεχνητή Νοημοσύνη, Λειτουργικά Συστήματα

Εξάμηνο 6ο
Δυναμικά Συστήματα και Χάος, Τοπολογία, Δίκτυα Υπολογιστών

Τομέας Θεωρητικών Μαθηματικών - Θεωρητικής Πληροφορικής
Πραγματική Ανάλυση - Θεωρία Μέτρου
Συναρτησιακή Ανάλυση
Αφηρημένη Άλγεβρα
Προχωρημένα Θέματα στις Πιθανότητες και στην Στατιστική
Προχωρημένα Θέματα στη Θεωρία Αριθμών
Προχωρημένα Θέματα στη Μιγαδική Ανάλυση
Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις
Γεωμετρία
Θεωρία Κατηγοριών
Υπολογισιμότητα και Πολυπλοκότητα
Θεωρία Τύπων

Τομέας Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
Επιχειρησιακή Έρευνα Ι
Επιχειρησιακή Έρευνα ΙΙ
Ανάλυση Δεδομένων
Μηχανική Μάθηση
Θεωρία Παιγνίων και Αποφάσεων
Συνδυαστική Βελτιστοποίηση
Εφαρμοσμένη Αριθμητική Ανάλυση - Γραμμική Άλγεβρα
Υπολογιστική Γεωμετρία
Θεωρία Πληροφορίας
Προσομοίωση
Θεωρία Ουρών

Τομέας Ανάπτυξης Λογισμικού
Πληροφοριακά Συστήματα
Κατανεμημένα Συστήματα
Τεχνολογία Λογισμικού
Ανάπτυξη Εφαρμογών στον Ιστό
Προγραμματισμός με C και Assembly - Οργάνωση Συστημάτων Υπολογιστών
Προγραμματισμός με C++ και C#
Μεταγλωττιστές
Κακόβουλο Λογισμικό και Προστασία
Ασφάλεια Δικτύων
Προχωρημένα Θέματα στις Βάσεις Δεδομένων
Αλληλεπίδραση Ανθρώπου - Η/Υ

Τομέας Κυβερνοασφάλειας - Κβαντικών Υπολογιστών
Συναρτησιακή Ανάλυση
Θεωρία Πληροφορίας
Κακόβουλο Λογισμικό και Προστασία
Ασφάλεια Δικτύων
Κρυπτογραφία
Θέματα Δικαίου για τους Η/Υ
Κβαντομηχανική Ι
Κβαντομηχανική ΙΙ
Κβαντικά Κυκλώματα
Κβαντικοί Αλγόριθμοι και Υπολογισμοί
Αφηρημένη Άλγεβρα

Ελεύθερης Επιλογής
Ανάλυση Επίδοσης Δικτύων, Γραφικά Υπολογιστών, Εξόρυξη Γνώσης, Ιστορία των Μαθηματικών, Ιστορία των Η/Υ και της Επιστήμης Η/Υ, Διδασκαλία των Μαθηματικών, Προχωρημένα Θέματα στη Γεωμετρία, Προχωρημένα Θέματα στην Τοπολογία, Ηλεκτρομαγνητισμός - Ηλεκτρονικά Κυκλώματα
λίγο πολύ μια μίξη ΣΕΜΦΕ (με μαθηματική κατεύθυνση) και CEID... :hmm:
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Θα μου επιτρέψετε και μια άποψη υπό διερεύνηση όσον αφορά την ιδιωτική εκπαίδευση. Απελευθέρωση μεν αλλά με μειωμένα τόσο ακαδημαϊκά όσο και επαγγελματικά δικαιώματα. Να τους επιτρέπεται η είσοδος στα ΑΕΙ κατόπιν κατατακτηρίων με αναγνώριση max 50% των μαθημάτων της σχολής υποδοχής. Έτσι ο πήχης και η αξιολόγηση των ιδιωτικών μοιραία θα πρέπει να καταλήξει ξανά στην δημόσια ανώτατη εκπαίδευση. Δεν θα πρέπει να μπορούν να αυτονομηθούν μέσω ενός ΦΕΚ. Αυτήν εξάλλου την αξιολόγηση και σύγκριση τα ιδιωτικά φοβούνται και θέλουν να αποφύγουν.
 

rafaela11

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ραφαηλία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,832 μηνύματα.
Τμήμα Αραβικών σπουδών και τμήμα Ασιατικών σπουδών με κατευθύνσεις Κινέζικα/Ιαπωνικά. Και τα δύο στην φιλοσοφική του ΕΚΠΑ.
υπαρχει απο το 2019 απο οσο γνωριζω στον Βολο τμημα γλωσσικων και διαπολιτισμικων σπουδων οπου ειναι υποχρεωτικο να διαλεξεις 2 γλωσσες, και οι επιλογες απο οσο θυμαμαι ειναι : κινεζικα, ιαπωνικα, αραβικα και ισπανικα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top