Συμψηφισμός Φυσικής-Χημείας

ryuky

Νεοφερμένος

Ο ryuky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά,

πηγαίνω τρίτη γυμνασίου και έχω το εξής πρόβλημα:

στη χημεία έχω χαμηλούς βαθμούς (12, 12 περίμενω 12 και στο τρίτο τρίμηνο και στις εξετάσεις γύρω στο 5-6).

Αν είναι όντως 5-6 περνάω και γενικώς υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες να μην περάσω. (1 πιάνει το όνομα).

Παρόλα αυτά θέλω να ρωτήσω αν συμφηφίζεται ο βαθμός της χημείας με της φυσικής (κάτι τέτοιο έχω ακούσει).
Φυσική έχω 15,14 περιμένω 14 στο τρίτο και στις εξετάσεις γύρω στο 18-19 (το 14-15 οφείλεται κυρίως στο ότι είχα «πεισμώσει» με τον καθηγητή και δεν πρόσεχα, δεν του πήγαινα εργασίες κλπ, αλλά είμαι καλός στη φυσική -κυρίως επειδή είναι κατά 80% μαθηματικά στα οποία είμαι κάτι παραπάνω από «μαθητής του 20»¨:D)

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
δεν ξερω να σου απαντησω αλλα μονο να πω οτι με συγκινει ιδιαιτερα το μηνυμα σου , "για ανεξηγητο λογο".

πώς κι ετσι με τα μαθηματικα? ασχολεισαι και περα απ' το σχολειο? εχεις δασκαλο ή μονος σου ψαχνεσαι?

:hello:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ryuky

Νεοφερμένος

Ο ryuky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Πάντα ήθελα να λέω πως έχω κλίση στις θετικές επιστήμες αλλά δεν είχα ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα.
Φέτος, για κάποιες εξετάσεις έκανα μαθήματα -το επίπεδο των μαθηματικών που απαιτούνταν ήταν ανώτερο από αυτό του σχολείου μου- και ανακάλυψα πως εκτός από την «γενική» συμπάθεια προς τα μαθηματικά, λάτρευα να παιδεύομαι με μαθηματικά προβλήματα.

Έτσι, άρχισα να ασχολούμαι εντατικά και αφού έδωσα τις εξετάσεις που προανέφερα, κυρίως σε κλάδους όπως η ανάλυση (αναλυτική θεωρία των αριθμών).
Άρχισα να διαβάζω μη επιστημονικά -με τη βαρύγδουπη έννοια- μαθηματικά βιβλία (όπως το 'Prime Obsession' του Derbyshire για την υπόθεση του Ρίμαν) από τα οποία πήρα -και παίρνω πολλά.

Πάντως θα ήθελα να ασχοληθώ πέρα από τα μαθηματικά με τη στεγνή έννοια του όρου με τη λογική και τη φιλοσοφία. Κυρίως τη φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από κάθε επιστήμη. Παλιά πίστευα πως η φιλοσοφία μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο, δεν είναι λάθος, απλώς μη πλήρης· η φιλοσοφία υπάρχει μέσα στις επιστήμες και πρέπει να υπάρχει. Από εκεί αντλούν δύναμη (σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι σε περιορισμούς για καλούς και συνετούς ανθρώπους -βλέπε βιοηθική).

Αυτά λοιπόν, είμαι λίγο off topic υποθέτω, και αυτό είναι ιδιαίτερα ωραίο αν κανείς σκεφτεί πως εγώ δημιούργησα αυτό το topic και εγώ ενδιαφέρομαι για την πληροφορία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Για αναλυτική θεωρία αριθμών πρέπει να έχει κανείς στερεές βάσεις ανάλυσης, που αμφιβάλλω αν εκτός από 2 παιδιά που ξέρω το πέτυχε κανείς διαβάζοντας ένα βιβλίο. :P (πάντως το σύντομο απόσπασμα από τον Goedel που αναφέρεις πάει πιο βαθιά από αυτό)...

όπως και να έχει η χημεία συμψηφίζεται με τη φυσική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ryuky

Νεοφερμένος

Ο ryuky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Για αναλυτική θεωρία αριθμών πρέπει να έχει κανείς στερεές βάσεις ανάλυσης, που αμφιβάλλω αν εκτός από 2 παιδιά που ξέρω το πέτυχε κανείς διαβάζοντας ένα βιβλίο. :P (πάντως το σύντομο απόσπασμα από τον Goedel που αναφέρεις πάει πιο βαθιά από αυτό)...

όπως και να έχει η χημεία συμψηφίζεται με τη φυσική.

Καταρχάς είπα ασχολούμαι, δεν ισχυρίστηκα πως έχω κατανοήσει πλήρως τις έννοιες της ανάλυσης και της αναλυτικής θεωρίας των αριθμών. Επίσης, δεν αναφέρθηκα ποτέ σε ένα μόνο βιβλίο απλώς μίλησα για κάποιο που ασχολείται και με την ανάλυση (φαίνομαι κάτι ανάμεσα στο αγενής και το επιθετικός ή και νευριασμένος, δεν πιστευω πως ισχύει κάτι απο αυτά στα αλήθεια).

Δεν κατάλαβα ποιο μέρος από το post μου θυμίζει απόσπασμα από κάποιο γραπτό του Gödel συνεπώς δεν μπορώ έχω άποψη.

Εν πάση περίπτωση είσαι σίγουρος πως συμψηφίζεται; Εννοώ έχεις κάποια συγκεκριμένη πηγή;

EDIT:
εκτός από 2 παιδιά που ξέρω το πέτυχε κανείς διαβάζοντας ένα βιβλίο. :P
Also, I guess I would be the third one. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
ο τροπος που μιλας προδιδει σχεσεις με τα μαθηματικα..
και δειχνει ηλικια πολυ μεγαλυτερη απο 15 (δεν αναφερομαι φυσικα στις περιφορες της Γης γυρω απ τον Ηλιο)

ευχομαι να εχεις/βρεις τους δασκαλους που σου αξιζουν

καλη συνεχεια!

:)

(το περιοδικο QUANTUM το εχεις υποψιν? αν οχι ριξτο μια ματια!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Διάβασε ό,τι θέλεις, πάντως πριν την αναλυτική θεωρία αριθμών προτείνω να δεις την (αλγεβρική - κανονική) θεωρία αριθμών. ;) Η ανάλυση είναι πιο "βαθιά" κατά τη γνώμη μου πάντα και ειδικά η αναλυτική θεωρία αριθμών, που δε βλέπω πώς μπορεί να την έχει κατανοήσει κάποιος χωρίς να έχει συλλάβει καλά την έννοια της θεωρίας αριθμών. Το λέω αυτό όχι επειδή έχω τίποτα μαζί σου, απλά και στο σχολείο μου ακούω από μικρότερους ή ίσους σε ηλικία που "διαβάζουν μιγαδικούς πανεπιστημίου, ολοκληρώματα γ' λυκείου, πίνακες κτλ", πράγματα τα οποία ξέρω μόνο σχεδόν εξ ονόματος και πρακτικά μέχρι β' λυκείου έχω κάτσει να δω, τόσο "λίγα" ξέρω.

Για τον Goedel μιλάω λόγο του "μη-πλήρης", έτσι όπως αυτός το απέδειξε. Με τη λογική και τη φιλοσοφία έχει ασχοληθεί πολύς κόσμος (κι είναι ωραία!) αν και πολύ λίγοι από αυτούς έχουν 'δώσει' τη ζωή τους για αυτά. Αν κάποιος ήταν κυνικός ίσως έλεγε ότι η ιστορία με τη λογική και τη φιλοσοφία της πρακτικά έληξε με τα δυο θεωρήματα του goedel.

Πηγή στο διαδίκτυο δεν έχω αλλά αν ο έλεγχός μου μετράει ως πηγή γράφεται καθαρά: Φυσική - Χημεία βαθμός τάδε (μέσος όρος των δυο αυτών μαθημάτων). Έτσι είναι φαντάζομαι και σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας ή στα περισσότερα τουλάχιστον, από όσο ξέρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

THERISTIS

Νεοφερμένος

Ο THERISTIS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
ναι εννοειται πως συμψηφιζονται ...στο γυμνασιο παντα(αν υπολογισεισ το μ.ο. ορο σ θα το κτλβσ...) αλλα απο την αλλη δν πιστευω πως στη χημεια 8α μεινεις γτ κ 5-6 να εγραψες θα σ βαλει 2βα8μουσ παραπανω για να περασεις !!!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maria Ale3

Νεοφερμένος

Η Maria Ale3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Παιδια θέλω τν βοήθεια σασ!!! Φοβάμαι μην μείνω στν φυσική.λενε οτι βοι8ιουντε η φυσικη μ την Χημια αλλαα δν 3ερωω??? :confused::hmm: στη χημια εχω 14 και στα 2 τρίμηνα ενώ φυσική στο 1ο είχα 9 και στο 2ο 10 ??? :/::(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top