PhysicsMaster
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PhysicsMaster
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PhysicsMaster
Νεοφερμένο μέλος


Αμα γραφεις δικα δικα σου θα τα κανεις απ την αρχη, αμα αντιγραφεις θα κανεις κοπυπεις. Για τι προοριζονται οι σημειωσεις αυτες?
Για ιδιαίτερα αλλά ο κύριος λόγος που θα τις γράψω είναι για να βρω δουλειά σε κάποιο φροντιστήριο μιας και όλα ζητουν σημειώσεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PhysicsMaster
Νεοφερμένο μέλος


εκτος απο λογια κ μαθηματικα συμβολα τι αλλο θα χεις μεσα? ή μονο αυτα?
Αυτά , αντε και κανενα σχήμα. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω ακριβώς που βρίσκονται τα όρια των πνευματικών δικαιωμάτων. Και εξηγούμαι.. Τι θεωρείται κλοπή?
Το να πάρω μία ασκηση από ένα βοήθημα και να την κάνω κοπι πειστ στο φυλλάδιο που θα φτιάξω?
Το να πάρω μία ασκηση από ένα βοήθημα και να την κάνω κοπι πειστ στο φυλλάδιο που θα φτιάξω αλλά κάνοντας μια αλλαγή στα νουμερα ειμαι οκ?
Αν φτιάξω ένα φυλλάδιο με ασκήσεις όλες κοπι πειστ απο διαφορα βοηθηματα και γραψω απ΄εξω "Επιμελεια:......" τότε δεν είναι κλοπή?
Αν και γενικά πιστεύω ότι πολύ το ψάχνω το θέμα και εν τέλη μάλλον δεν χρειάζεται τόσο αφού βλέπω σε όλα τα βοηθήματα ανακυκλώνονται οι ίδιες ασκήσεις..
Πάντως για να φτιάξω δικό μου βοήθημα εξ ολοκλήρου από την αρχή γιαόλες τις τάξεις είναι πρακτικά αδύνατο αυτη τη στιγμή.. Θέλει πάαααρα πολύ χρόνο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


1) Αν θέλεις να φτιάξεις μια γρήγορη και πρόχειρη δουλειά, μόνο και μόνο για να σε βοηθάει στα ιδιαίτερα, κανένα πρόβλημα. Σκανάρεις ένα-δυο βοηθήματα και κάνεις copy-paste.Θα ήθελα να ξεκινήσω συγγραφή σημειώσεων Φυσικής. ...... Για ιδιαίτερα αλλά ο κύριος λόγος που θα τις γράψω είναι για να βρω δουλειά σε κάποιο φροντιστήριο μιας και όλα ζητουν σημειώσεις... αντε και κανενα σχήμα.... δεν ξέρω ακριβώς που βρίσκονται τα όρια των πνευματικών δικαιωμάτων. .... σε όλα τα βοηθήματα ανακυκλώνονται οι ίδιες ασκήσεις....Πάντως για να φτιάξω δικό μου βοήθημα εξ ολοκλήρου από την αρχή γιαόλες τις τάξεις είναι πρακτικά αδύνατο αυτη τη στιγμή.. Θέλει πάαααρα πολύ χρόνο..
2) Αν θέλεις οι σημειώσεις σου να βοηθήσουν στην πρόσληψή σου σε φροντιστήριο, με την παραπάνω διαδικασία δεν έχεις και πολλές ελπίδες.
3) Κάποια στιγμή θα πρέπει να φτιάξεις τις δικές σου σημειώσεις. Προφανώς θα πρέπει να μαζέψεις αρκετό υλικό σαν "βιβλιογραφία" και όχι μόνον 2-3 βοηθήματα. Βιβλία, σχολικά και όχι ή βοηθήματα, παλιά και καινούργια. Επίσης στο internet υπάρχει άφθονο υλικό. Μην ξεχνάς και τα θέματα των εξετάσεων.
4) Οι σημειώσεις σου πρέπει να έχουν κάτι διαφορετικό από όσες άλλες κυκλοφορούν και κυρίως την προσωπική σου σφραγίδα. Αυτό ισχύει και για τη δομή τους και για το περιεχόμενό τους. Για παράδειγμα δεν θα αντιγράψεις τη θεωρία από το σχολικό βιβλίο ούτε το τυπολόγιο από το Σαββάλα.
5) Η εμφάνιση των σημειώσεών σου ειναι πολύ σημαντική. Πρέπει να είναι καλαίσθητες, γραμμένες με υπολογιστή (οι χειρόγραφες δείχνουν προχειρότητα), με ευανάγνωστη γραμματοσειρά, με καλό πρόγραμμα γραφής συμβόλων (π.χ. mathtype), με πολλά σχήματα, να υπάρχουν πλαίσια και πίνακες και γενικά να έχουν όψη που να μην απωθεί αυτόν που θα τις διαβάσει.
6) Το να είναι γραμμένες με υπολογιστή έχει και έναν άλλο λόγο πέρα από την εμφάνιση. Θα μπορείς εύκολα να τις επεξεργάζεσαι, να διορθώνεις, να βελτιώνεις, να προσθαφαιρείς ασκήσεις. Αυτά στο χειρόγραφο είναι πολύ δύσκολα.
7) Τα όρια των πνευματικών δικαιωμάτων είναι μάλλον ασαφή. Σίγουρα δεν μπορείς να αντιγράψεις ένα βοήθημα και να το παρουσιάσεις για δικό σου, ακόμα και γράφοντας "επιμέλεια". Δεν πρόκειται για πρωτότυπη επιστημονική εργασία, αλλά για εκπαιδευτικό βοήθημα, οπότε μπορείς να πάρεις ασκήσεις από άλλα βοηθήματα (και αυτοί το ίδιο έχουν κάνει). Από πολλά βοηθήματα όμως και όχι μόνον από ένα ή δύο.
8 ) Όσο και αν έχεις νομικά το δικαίωμα να "κλέψεις" ασκήσεις, δεν είναι ωραίο να τις βάλεις αυτούσιες. Κάποιες αλλαγές θα τις κάνεις. (Δε θέλεις να σου την πει ο μαθητής ότι "η τάδε άσκηση είναι του Παναγιωτακόπουλου"). Επίσης θα βάλεις μέσα και ένα ποσοστό ασκήσεων που θα φτιάξεις μόνος σου.
9) Σίγουρα είναι αρκετή η δουλειά και θέλει χρόνο. Αν όμως θέλεις να ασχοληθείς με την εκπαίδευση, κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεκινήσεις.
10) Καλή σου επιτυχία.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος


Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω ακριβώς που βρίσκονται τα όρια των πνευματικών δικαιωμάτων. Και εξηγούμαι.. Τι θεωρείται κλοπή?
Το να πάρω μία ασκηση από ένα βοήθημα και να την κάνω κοπι πειστ στο φυλλάδιο που θα φτιάξω?
Το να πάρω μία ασκηση από ένα βοήθημα και να την κάνω κοπι πειστ στο φυλλάδιο που θα φτιάξω αλλά κάνοντας μια αλλαγή στα νουμερα ειμαι οκ?
Αν φτιάξω ένα φυλλάδιο με ασκήσεις όλες κοπι πειστ απο διαφορα βοηθηματα και γραψω απ΄εξω "Επιμελεια:......" τότε δεν είναι κλοπή?
νομίζω πολύ το ψάχνεις το θέμα.όσον αφορά τα ιδιαίτερα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνεις σημειώσεις.Εμένα πχ η μαθηματικός μου,χρόνια στα ιδιαίτερα έχει πάρει ένα αξιόπιστο βοήθημα για κάθε τάξη και με αυτό δουλεύουμε (εκτός αν έχει ο μαθητής κάποιο άλλο που η κοπέλα το ξέρει και το έχει δουλέψει).
Τώρα για το φροντηστήριο,επειδή τυχαίνει να έχω πολλές σημειώσεις απο φροντιστήρια(στην ουσία βιβλία) δεν ξέρω αν υπάρχει θέμα περί πνευματικών δικαιωμάτων εφόσον τα βιβλία κυκλοφορούν δωρεάν στο φροντιστήριο και όχι με επιπλέον χρέωση.Αλλά σίγουρα ο υπεύθυνος δεν θα ήθελε να κάνεις κοπι-πειστ ένα βοήθημα,αλλά θα ήθελε να δεί τις ικανότητές σου στο να εξηγείς κάποια πράγματα καθώς και να δει μια προσπάθεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EnnisDelMar!
Δραστήριο μέλος


Αυτό με..την διδασκαλία μαθημάτων από άλλες μη συναφείς επιστήμες πρέπει να σταματήσει. Μέχρι και πτυχιούχους Θεολογίας έχω δει να διδάσκουν Εφαρμογές σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Γ' Λυκείου Τεχνολογικής. Αν ένας Χημικός πιάνει..φυσική και μαθηματικά, τότε οι άλλοι πτυχιούχοι των συναφών Τμημάτων τι να κάνουν; Αρχαία Ελληνικά κατεύθυνσης; Έλεος απλά.
Η ένστασή μου δεν έγκειται στην επάρκεια του διδάσκοντος αλλά στην κουλτούρα. Δεν διαφωνώ ότι ένας χημικός έχει κάνει 1 το πολύ 2 εξάμηνα Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο. Όμως ένας Μαθηματικός έχει δουλέψει το συγκεκριμένο θέμα λόγω όλου του πακέτου σπουδών του: είναι η κουλτούρα που έχει, ο τρόπος σκέψης που θα βοηθήσει τον μαθητή να μάθει να σκέφτεται "μαθηματικά".
Καλή συνέχεια.
Δυο λέξεις. Ελεύθερη αγορά.
Απλά αφορμή πήρα διότι στις αγγελίες γίνεται της μουρλής και ο κόσμος πληρώνει ό,τι να 'ναι.
Ο κόσμος που πληρώνει ότι να 'ναι πρέπει να κάνει πρώτα μιά έρευνα να δει τι προσλαμβάνει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.