Συλλογή ασκήσεων στην Άλγεβρα

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Πες του και την απάντηση ότι είναι -6,5. Τώρα μπήκαν στις δευτεροβάθμιες.
Το θετικό προφανώς δε μπορεί να έχει ελάχιστο -6,5.
Δε μας ενδιαφέρει το ελάχιστο του τριωνύμου ούτε και η Δ. Ψάχνουμε τις δυνατές τιμές του μ, αφού τα χ, y ορίζονται συναρτήσει αυτού. Οι περιορισμοί προκύπτουν από μια ανισότητα με τα χ, y.
την διότι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν καταλαβαίνω τι ζητάς
Βρες μου καποιες πραγματικες τιμες του , και του που συμβαινει αυτο και θα καταλαβεις τι ζηταω . ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
x, y, μ πραγματικοί με και
Να βρείτε την ελάχιστη τιμή του
(1)
Για πραγματικούς αριθμούς ισχύει:
(2)
Ή, αλλιώς σκεπτόμενοι, για να υπάρχουν τα πραγματικά x, y πρέπει να είναι ρίζες μιας εξίσωσης
με S=x+y και P=xy. Δηλαδή πρέπει
κ.λ.π.
Αντικαθιστώντας στην (1) το μ=-1 έχουμε

Είναι προφανές ότι για μ<-1 αυξάνεται η τιμή της (1). Οπότε η ελάχιστη τιμή είναι το 18.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
(1)
Για πραγματικούς αριθμούς ισχύει:
(2)
Ή, αλλιώς σκεπτόμενοι, για να υπάρχουν τα πραγματικά x, y πρέπει να είναι ρίζες μιας εξίσωσης
με S=x+y και P=xy. Δηλαδή πρέπει
κ.λ.π.
Αντικαθιστώντας στην (1) το μ=-1 έχουμε

Είναι προφανές ότι για μ<-1 αυξάνεται η τιμή της (1). Οπότε η ελάχιστη τιμή είναι το 18.

Φιλε , ωραιο το ασκησακι σου αλλα ασε μας και λιγο να το σκεφτουμε μην βαζεις λυση μεσα σε μερικες ωρες .Πιστευω οτι ο θεματοθετης αν και μονο αν του ζητηθει η λυση απο καποιο μελος να του την στελνει με πμ . Αλλιως να αφήνουμε την ασκηση για 3-4 μερες αλυτη και αν κανεις δεν την λυσει τοτε ευχαριστως να την επαναφερουμε και να βαλουμε λυση .
ΥΣ: εχω βαλει και γω μια ασκηση στις προηγουμενες σελιδες να βαλω λυση ή κανεις την προσπαθει ..
ΥΣ2 : Schooliki keep going με την θεματοθεσια .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Τάσο, δε θα συνεχίσω. Κακώς άρχισα. Τέτοια θέματα, αφού σε ενδιαφέρουν, θα βρεις στο mathematica και θα τα συζητήσεις με συνομηλίκους σου που ασχολούνται. Μετά τον ένα χρόνο "αγκαλιά" με την ανάλυση, και ως διάλειμμα στα τωρινά, προχθές με κέντρισε το θέμα με τις ρίζες, σε σχέση με τις Legendre. Άλλωστε έχω "κολλήσει πολλά ένσημα", πάντα ως χόμπυ, στην ΕΜΕ. Δυο φορές στον Ευκλείδη, τρεις φορές στο Λύκειο στον Αρχιμήδη. Αλλά δεν είναι δικιά μου "δουλειά" πιά. Βλέπω ότι αγαπάς τα μαθηματικά και χαίρομαι γι' αυτό.
Θα μου επιτρέψεις μόνο μια συμβουλή, που στη έδωσα και από άλλο τόπικ. Οι συμμαθητές δεν είναι εχθροί για να "πολεμήσουμε" μαζί τους. Άμιλλα ναι, πόλεμος όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ενειχε καμια ειρωνια το κειμενο μου παραπανω δεν ξερω πως το αντιληφθηκες αλλα οντως μου αρεσε η ασκηση σου . Γιαυτο σου ειπα να συνεχισεις γιατι μπορεις να προσφερεις στο τοπικ. Αμα δεν θες να συνεχισεις οκ, εχετε και εξεταστικες, .

Βαλτε καμια ασκηση ρε μαγκες βαρεθηκαμε ......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Βαλτε καμια ασκηση ρε μαγκες βαρεθηκαμε ......
Άντε ρε μπαγάσα, σου ανεβάζω από πρόσφατο προκριματικό νέων. Στο βιβλίο της ΕΜΕ λύνεται με τη βοήθεια του 1ου ερωτήματος, αλλά βγαίνει και αλλιώς. Δε θέλει γνώσεις, θέλει λίγη φαντασία.
Να βρεθούν οι πραγματικοί αριθμοί x,y,z στην εξίσωση:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άντε ρε μπαγάσα, σου ανεβάζω από πρόσφατο προκριματικό νέων. Στο βιβλίο της ΕΜΕ λύνεται με τη βοήθεια του 1ου ερωτήματος, αλλά βγαίνει και αλλιώς. Δε θέλει γνώσεις, θέλει λίγη φαντασία.
Να βρεθούν οι πραγματικοί αριθμοί x,y,z στην εξίσωση:
Περιορισμοι : Θελω να οριζονται τα υποριζα οποτε
Θέτω
Η εξισωση γινεται ισοδυναμα που απο δω παιρνω που παλι απο δω παιρνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Άψογος. Ας πω ότι και γω πήγα εξαιρετικά σήμερα.
Μια πιο δύσκολη από την τότε Σοβετική Ένωση.
Να λυθεί στο σύνολο των θετικών ακεραίων η εξίσωση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
βασικα πως λυνονται οι εξισωσεις στους ακεραιους ; ? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
βασικα πως λυνονται οι εξισωσεις στους ακεραιους ; ? :confused:
Ψάχνεις τις ακέραιες λύσεις της εξίσωσης. Χρησιμοποιείς τις ιδιότητες των ακεραίων.
Π.χ. Αν καταλήξεις στο xy=1, στους πραγματικούς δε σημαίνει και πολλά πράγματα, ενώ όταν λύνεις την εξίσωση στους ακέραιους, έχεις ήδη βρεί τις λύσεις, που είναι x=y=1 ή x=y=-1. Στους φυσικούς θα ήταν x=y=1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να δειχθει η ισοδυναμια .
Βασανιστήτε μυστηρια πλασματα !!!
Δεν παιζει το βιντεακι τσιμπηστε λινκ https://www.youtube.com/watch?v=iO-dSjq9LLQ
Εδω να σας δω :P
Επαναφερω και δίνω μια αλλη αντιμετωπιση γιαυτην
Άντε ρε μπαγάσα, σου ανεβάζω από πρόσφατο προκριματικό νέων. Στο βιβλίο της ΕΜΕ λύνεται με τη βοήθεια του 1ου ερωτήματος, αλλά βγαίνει και αλλιώς. Δε θέλει γνώσεις, θέλει λίγη φαντασία.
Να βρεθούν οι πραγματικοί αριθμοί x,y,z στην εξίσωση:

και απο δω ευκολα προκυπτει

Όταν θυμηθώ και τα πιο δύσκολα θα τα βάλω..Για την ώρα πάρτε αυτές τις ασκήσεις..
1)Εάν και , να δείξετε ότι
Μια αλλη ιδεα γιαυτο ειναι : που ισχυει αφου μπορει ευκολα να προκυψει απο τον πολλαπλασιασμο των αρα εδειχθη .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Να μετατρέψετε το σε γινόμενο πρωτοβάθμιων παραγόντων ως προς χ (δηλ. στην μορφή )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Να μετατρέψετε το σε γινόμενο πρωτοβάθμιων παραγόντων ως προς χ (δηλ. στην μορφή )

Θετω χ^2=y και y>=0









 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να μετατρέψετε το σε γινόμενο πρωτοβάθμιων παραγόντων ως προς χ (δηλ. στην μορφή )
Μια απο τις καλυτερες που εχεις δωσει ( αν οχι η καλυτερη ) . Λοιπον παμε στην λυση τωρα : Θα θέσω
Με ολες τις μεταβλητες να ειναι
Οποτε θα παρω ισοδυναμα το
Βγαζω διακρινουσα αρα εχει πραγματικες ριζες .
τις : ολες δεκτες αφου ειναι λογω των αρχικων περιορισμων που εχουμε θεσει . αρα αυτο παραγοντοποιηται ως εξης : Κανω την αντικατασταση με τις αρχικες μεταβλητες και εχω Πρεπει να ναι σωστη . Αλλα οπως και να χει οποιαδηποτε διορθωση δεκτη .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Ωραία. Μία συμβουλή μόνο για το latex αν δεν θες να σου βγάζει αυτά τα περίεργα <\br>. Όταν θες να αλλάξεις γραμμή είτε ξεκίνα νέα εξίσωση με , Τάσο ωραία, αν και τα θεσίματα για τα a,b,c,d δεν πολυχρειαζόντουσαν, κατά την ταπεινή μου άποψη." />
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συμφωνω αλλα βαριομουν να γραφω τα τετραγωνα και στο τετραδιο και στο γιαυτο εθεσα να τελειωνω .:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Βαζω και μια που αρεσε πολυ αν στεκει η λυση που εχω στο μυαλο μου :
Δινονται οι εξισωσεις :
με Να αποδειξετε οτι μια τουλαχιστον απο τις παραπανω εξισωσεις εχει πραγματικες ριζες .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Έστω . Είναι
.
Αν ήταν και οι δύο διακρίνουσες αρνητικές τότες και το άθροισμά τους θα ήταν αρνητικό. Άτοπο, άρα τουλάχιστον μία διακρίνουσα πρέπει να είναι μεγαλύτερη ή ίση του 0. Ισοδύναμα τουλάχιστον μία εκ των (1),(2) έχει λύση στους πραγματικούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ας βαλω και την δικια μου προσεγγιση που διαφερει λιγακι στα σημεια απο του Κωστα .
Εστω οτι ειναι Πολζω κατα μελη αφου ολα ειναι θετικα αρα εχω αρα ειναι τουλαχιστον μια διακρινουσα απο τις δυο μη αρνητικη αρα εχει ριζες στο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top