Στατιστικό vs Μαθηματικό

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
focko για πες μου, στην ελλαδα τι επαγγελματικα δικαιωματα περνει ο μαθηματικος ? το ΠΕ03 για καθηγητης ? ενω ο στατιστικος περνει το ΠΕ19 αλλα εχει το δικαιωμα εγραφης στο οικονομικο επιμελητηριο που καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο! νταξει να μου πεις, θα κατσεις ρε μαλακα να σπουδασεις στατιστικη και να γινεις λογιστης? καμμενο! αλλα ποτε δεν ξερεις πως τα φερνει η ζωη!
μαν μου την είπες και όταν παραδέχομαι την ήττα μου το κάνω :P
Η σχολή δίνει αποκλειστικά επαγγελματικά δικαιώματα που δε δίνει το μαθηματικό οπότε ΝΑΙ υπάρχει λόγος να προτιμήσει κάποιος αυτή την σχολή και όχι το μαθηματικο.

Το ερωτημά μου όμως παραμένει για άλλες σχολές που δε προσφέρουν περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα από τις αντίστοιχες πιο γενικές π.χ. μοριακή βιολογία με βιολογικό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Aν δεν έχεις περάσει μαθηματικό, απλά γελάω με τις ελπίδες που έχεις..:whistle:
Αν παρακολουθουσες την κουβέντα θα καταλαβαινες πως μιλάμε για πρόταση σε ενα παιδί που θα διαλέξει τώρα προπτυχιακό.Εγώ τις επιλογές μου τις έχω κάνει.Δευτερον, στοα μαθηματικό περνάνε μέτρια μυαλά δεν βρίσκω τον λόγο όπου ένας στατιστικός να μην προχωρήσει σαν αναλογιστής και να προχωρήσει ο μαθηματικός.Ασε που το μεταπτυχιακο του παπει δίνει και απαλλαγές στα 8 μαθήματα.

Σημείωση: Το παρόν μήνυμα προήλθε από το thread Οικονομικές σχολές - διαφορές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Στο μαθηματικό μέτρια μυαλά...; Το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Στο μαθηματικό μέτρια μυαλά...; Το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα!

Οσοι γράψαμε 19 μαθηματικα κατευθυνσεις στις πανελλήνιες πήγαμε οικονομικές και πολυτεχνικές σχολές.Μαθηματικό πέρασαν οι πιο μέτριοι μαθητες.Τουλάχιστον απόσο ξέρω εγώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Marios21 πας καλά; :eek: Ή μας δουλεύεις ή το παίζεις τελείως ψωνισμένος. Από πότε το Τμ.Μαθηματικών είναι για μέτριους φοιτητές ή ενδιαφερόμενους; Μήπως κλάνεις μέντες και δεν το παραδέχεσαι δημοσίως ότι δεν αντέχεις την μαθηματική αυστηρότητα (ε-δ μαθηματική διατύπωση και αφαιρετική σκέψη); Μαθηματικά, προγραμματισμό και στατιστική στην μαθηματική έκτασή τους, δεν θα βρεις πουθενά εκτός Μαθηματικού Τμήματος. Μπορεί να διδάσκονται σε πολλά άλλα συναφή Τμήματα αλλά όχι με την επιστημονική προσέγγιση του Τμ.Μαθηματικών. Άλλο να διδάσκεσαι το λήμμα Lehmann-Scheffe ή το Θεώρημα Καραθεοδωρή-Hahn χωρίς την απόδειξη και άλλο με την απόδειξη. Ενημερωτικά, σε Τμήματα Μαθηματικών δεν πέφτουν θέματα τύπου Σ-Λ ή πολλαπλής επιλογής. Όλα είναι ανάπτυξης πολυσέλιδης και όχι διαβαθμισμένα αλλά ισοσταθμισμένης δυσκολίας. Οπότε τα μόρια εισαγωγής ..δεν παίζουν και κανέναν ιδιαίτερο ρόλο στην επίδοση. Το θέμα είναι ότι το πάρτυ αρχίζει από το 1ο εξάμηνο όπου τα μόρια εισαγωγής πλέον είναι για την περιέργεια της κυρά Κατίνας..

Υπάρχουν αρκετοί φοιτητές των υψηλόβαθμων Οικονομικών Τμημάτων ή των Πολυτεχνείων που δεν μπορούν να λύσουν μια παραγοντική ολοκλήρωση ή να γράψουν καμία τριγωνομετρική ταυτότητα..και όλα αυτά λόγω του βαθμού 19 στα μαθηματικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Οσοι γράψαμε 19 μαθηματικα κατευθυνσεις στις πανελλήνιες πήγαμε οικονομικές και πολυτεχνικές σχολές.Μαθηματικό πέρασαν οι πιο μέτριοι μαθητες.Τουλάχιστον απόσο ξέρω εγώ.

Και τι έχει να λέει αυτό; Απλά αυτό ήταν της μόδας, σε αυτό πήγαν οι περισσότεροι, είναι δυστυχώς γνωστή η ιστορία επιλογής για ένα μεγάλο ποσοστό υποψηφίων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Και τι έχει να λέει αυτό; Απλά αυτό ήταν της μόδας, σε αυτό πήγαν οι περισσότεροι, είναι δυστυχώς γνωστή η ιστορία επιλογής για ένα μεγάλο ποσοστό υποψηφίων.
Δεν μιλαω για τους περισσοτερους αλλα για τους καλύτερους.Φυσικά υπάρχουν παιδιά στο μαθηματικό που έχουν υψηλό επίπεδο,αλλα η πλειονότητα επειδή δεν ήθελε να περάσει εκεί..εχει στόχο να γίνουν καθηγητές δευτεροβάθμιας.Και λοιπόν επιμένω πως η στατιστική πλέον είναι ξεχωριστή επιστήμη,και το τμήμα είναι το στατιστικό.Φυσικά και το μαθηματικό αλλα μη μας λέει ο άλλος πως γελάει με τις πιθανότητες του στατιστικού..γτ γελάω και εγώ μαζι του..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Από πότε η στατιστική είναι αυτόνομη επιστήμη; Διεθνώς την θεωρούν υποσύνολο των εφαρμοσμένων μαθηματικών στις επιστήμες ζωής. Το γεγονός ότι διδάσκεται με ξεχωριστό πρόγραμμα σπουδών σε άλλο Τμήμα πλην του Μαθηματικού, δεν την κατατάσσει σε αυτόνομη επιστήμη αλλά αποτελεί ένα θέμα σχετικά με την αναπαραγωγή του εαυτού του Ελληνικού Πανεπιστημίου (κλασική συντεχνειακή λογική) σε πολλούς κλώνους. Παγκοσμίως όποιος θέλει να σπουδάσει στατιστική ή εφαρμογές αυτής σπουδάζει μαθηματικά παράλληλα ή πριν. Δεν γίνεται να διδαχτείς Στοχαστικό Λογισμό (μάθημα κλειδί για τα ασφαλιστικά μαθηματικά) και να μην έχεις κάνει υπεραναλυτικά μαθήματα κλασικής αναλύσεως (πραγματικής και μιγαδικής) με τα θεωρήματα, λήμματα κλπ. Από όσο ξέρω, σε Τμήματα του 5ου πεδίου, οι αποδείξεις δεν είναι και τόσο μέσα στην ύλη. Άρα τι μαθηματικά μαθαίνουν για να μελετήσουν ποσοτικές εφαρμογές; :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Καλύτερα να ρωτήσεις γενικά για το ύφος της οικονομικής επιστήμης.
Επίσης ρώτα, για τα είδη των οικονομικών επιστημών, επειδή η οικονομία δεν είναι μια και ενιαία επιστήμη αλλά έχει κλάδους, όπως κάθε βασική επιστήμη. Περισσότερα πράγματα καλύτερα να τα μάθεις μόνος σου, όντας φοιτητής εν διάρκεια των σπουδών σου. Τότε θα έχεις το χρόνο να ψάξεις και με βάση τους βαθμούς σε Πανεπιστημιακά μαθήματα θα δεις τι θα σου αρέσει και τι όχι. Σε τι πας καλά και σε τι όχι. Θα αποκτήσεις και σύνδεσμο με καθηγητές ώστε να σε καθοδηγήσουν, αν δουν φιλότιμο και πρόοδο από σένα. Ενημερωτικά, οι οικονομικές σπουδές, θέλουν καλά μαθηματικά από το λύκειο (γενικής παιδείας άλγεβρα και βασική ανάλυση).



Όλοι μας κάνουμε όνειρα. Αυτό έλειπε να μην κάναμε όνειρα. Απλά απλώνουμε τα πόδια μας μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμα. ;) Επίσης, η επιλογή του Μαθηματικού έγινε επειδή δεν με εξέφραζε κάποια εξειδικευμένη επιστήμη - εφαρμογή των φυσικομαθηματικών (π.χ. πολυτεχνείο) λόγω άγνοιας περί μαθηματικών και φυσικής. Είσαι άλλος άνθρωπος στα 18 και άλλος στα 23 χρόνια. Ποτέ δεν θα έμπαινα στο τρυπάκι να δήλωνα κάποια επιστήμη λόγω τίτλου ή λόγω μαθημάτων ή λόγω αιωρούμενη φήμης περί επαγγελματικών «προοπτικών»...επειδή οι φήμες είναι έπεα πτερόεντα. Εξάλλου ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και μπορεί σε μια «μουράτη» επιστήμη (που θεωρείται υψηλής ζήτησης) να μην αποδώσει. Αυτό δεν είναι άσχημο ρίσκο; :hmm:Σχεδόν ένα 70% των ενεργών φοιτητών, σπουδάζουν αυτό που δεν θέλουν...και το δείχνουν τα αποτελέσματα (π.χ. οι βαθμοί, το ενδιαφέρον για τις σπουδές,..κτλ).

Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν κάνω όνειρα, πλέον σαν μορφωμένος και ώριμος. Απλά τα όνειρα τώρα είναι στοχοποιημένα και με υπερεπαρκές επιστημονικό υπόβαθρο. Μικρά βήματα αλλά σταθερά. Οι εποχές δεν μας επιτρέπουν βήματα στο κενό...;)
σωστος
Το θέμα είναι ότι το πάρτυ αρχίζει από το 1ο εξάμηνο όπου τα μόρια εισαγωγής πλέον είναι για την περιέργεια της κυρά Κατίνας..
σωστος και εδω

Υπάρχουν αρκετοί φοιτητές των υψηλόβαθμων Οικονομικών Τμημάτων ή των Πολυτεχνείων που δεν μπορούν να λύσουν μια παραγοντική ολοκλήρωση ή να γράψουν καμία τριγωνομετρική ταυτότητα..και όλα αυτά λόγω του βαθμού 19 στα μαθηματικά!
δυστυχως και εδω συμφωνω ....μην πας μακρυα...οχι παραγοντικη ολοκληρωση αλλα παραγοντοποιησηαλλα παντου πιτσευω υπαρχουν αυτα...και φοιτητες μαθηματικων μπορει να εχουν "ασχημα κενα" για να μην πω αστεια....οταν μπαινουν στη σχολη..
ειναι δυσαρεστο αλλα δυστυχως ειναι αληθεια:(
Οσοι γράψαμε 19 μαθηματικα κατευθυνσεις στις πανελλήνιες πήγαμε οικονομικές και πολυτεχνικές σχολές.Μαθηματικό πέρασαν οι πιο μέτριοι μαθητες.Τουλάχιστον απόσο ξέρω εγώ.

εδω μαριε διαφωνω. δεν μπορεις να ξερεις τις διακυμανσεις των βαθμων. καποιος μπορει να εγραψε 14 μαθηματικα και 20 φυσικη και καποιος αλλος 20 μαθηματικα και14 φυσικη και να πηγαν στην ιδια σχολη.Αλλωστε τις ιδιες σταθμισεις δεν εχουν αυτα; τεσπα.
επισης μην ξεχνας οτι τα μορια δεν κρινουν απαραιτητα το εκπαιδευτικο υποβαθρο των μαθητων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Tι λέτε ωρε?Μου συγκρίνεται τις θετικές επιστήμες με τις οικονομικές(άκα φούσκες).Δε λέω σημαντικές αλλά ας μην ξεχνάμε πότε άρχισαν να είναι μόδα ειδικά στην Ελλάδα:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
δυστυχως και εδω συμφωνω ....μην πας μακρυα...οχι παραγοντικη ολοκληρωση αλλα παραγοντοποιησηαλλα παντου πιτσευω υπαρχουν αυτα...και φοιτητες μαθηματικων μπορει να εχουν "ασχημα κενα" για να μην πω αστεια....οταν μπαινουν στη σχολη..
ειναι δυσαρεστο αλλα δυστυχως ειναι αληθεια:(

Συμφωνώ αλλά δεν κάνω αναφορά για τους φοιτητές του Μαθηματικού. Μιλάω για τους άλλους φοιτητές τους οποίους ο Marios τους έχει "θεοποιήσει" λόγω των πολλών μορίων εισαγωγής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Tι λέτε ωρε?Μου συγκρίνεται τις θετικές επιστήμες με τις οικονομικές(άκα φούσκες).Δε λέω σημαντικές αλλά ας μην ξεχνάμε πότε άρχισαν να είναι μόδα ειδικά στην Ελλάδα:confused:

ναι καλο ειναι να μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα...τι εννοεις φουσκες;
εεε ικο μια διορθωση...η επιστημη δεν ειναι μοδα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
ναι καλο ειναι να μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα...τι εννοεις φουσκες;
εεε ικο μια διορθωση...η επιστημη δεν ειναι μοδα ;)

Φούσκα για μένα είναι όταν ένα επιστημονικό πεδίο από εκεί που βρίσκεται στην αφάνεια γίνεται ξαφνικά πολύ επίκαιρο και πουλ-μουρ(όπως θα έλεγε και ο fockos) εξαιτίας μιας άλλης Φούσκας(ναι στο χρηματιστήριο αναφέρομαι)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Φούσκα για μένα είναι όταν ένα επιστημονικό πεδίο από εκεί που βρίσκεται στην αφάνεια γίνεται ξαφνικά πολύ επίκαιρο και πουλ-μουρ(όπως θα έλεγε και ο fockos) εξαιτίας μιας άλλης Φούσκας(ναι στο χρηματιστήριο αναφέρομαι)...
Ενώ η "φούσκα" της παραπαιδείας δεν έχει εξωθήσει πολύ κόσμο στο να επιλέξουν σχολές θετικών επιστημών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Φούσκα για μένα είναι όταν ένα επιστημονικό πεδίο από εκεί που βρίσκεται στην αφάνεια γίνεται ξαφνικά πολύ επίκαιρο και πουλ-μουρ(όπως θα έλεγε και ο fockos) εξαιτίας μιας άλλης Φούσκας(ναι στο χρηματιστήριο αναφέρομαι)...

χα! ποσοι λιγοι μπορουσαν να καταλαβουν την αξια της οικονομιας; μονο οταν βλεπουν την οικονομικη κριση και επηρεαζονται οι τσεπες τους...
κοιτα τα μορια ως γνωστον προσδιοριζονται απο την ζητηση.. το γεγονος οτι τοτε η ζητηση αλλα και την δεκαετια του 90 ηταν μεγαλη οδηγησε σε υψηλα μορια....μετα καλως ή κακως αρχισαν να πεφτουν....
το οτι τοτε πολλοι αρχισαν να ζητουν οικονομικες σχολες και μετα μπορει να υπαρχαν διαφορες διακυμανσεις στην ζητηση σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν μειωνει την αξια και λειτουργικη ωφελεια της επιστημης..ή την σχολη..εμενα Econ αυτη ειναι η αποψη μου.
Ενώ η "φούσκα" της παραπαιδείας δεν έχει εξωθήσει πολύ κόσμο στο να επιλέξουν σχολές θετικών επιστημών.
Κοιτα νομιζω θα ξεφυγουμε με αυτα και με αυτα. Το θεμα δεν ειναι τα κινητρα των μαθητων που διαλεγουν μια σχολη και επιστημη... Το θεμα δεν ειναι αυτο. Ο αλλος μπορει να μπηκε επειδη του ειπε η γειτονισσα οτι ειναι γκλαμουρατη...Ξερω παιδια απο δω μαλιστα που μπηκαν σε σχολες με κυρος (δεν θα πω ποιες) και μετα το μετανιωσαν .,επειδη δεν ειχαν σωστα κινητρα...ή και για αλλους λογους. Στο κατω κατω αμα εγω γινω μαθηματικος επειδη ξερω οτι θα βγαλω καλα λεφτα απο ιδιαιτερα μαθηματικων και μου αρεσει πολυ η εποιστημη αυτη ...που ειναι το προβλημα;
Συμφωνώ αλλά δεν κάνω αναφορά για τους φοιτητές του Μαθηματικού. Μιλάω για τους άλλους φοιτητές τους οποίους ο Marios τους έχει "θεοποιήσει" λόγω των πολλών μορίων εισαγωγής.

ναι με αφορμη το σχολιο σου το γενικευσα λιγο σε ολες τις σχολες. καταλαβα τι λες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Ενώ η "φούσκα" της παραπαιδείας δεν έχει εξωθήσει πολύ κόσμο στο να επιλέξουν σχολές θετικών επιστημών.
Θετικές επιστήμες δε συνεπάγεται "παραπαιδεία".Άλλο αν η πλειοψηφία που μπαίνει εκεί λέει ότι μπήκε σε "καθηγητικη" σχολή...
χα! ποσοι λιγοι μπορουσαν να καταλαβουν την αξια της οικονομιας; μονο οταν βλεπουν την οικονομικη κριση και επηρεαζονται οι τσεπες τους...
κοιτα τα μορια ως γνωστον προσδιοριζονται απο την ζητηση.. το γεγονος οτι τοτε η ζητηση αλλα και την δεκαετια του 90 ηταν μεγαλη οδηγησε σε υψηλα μορια....μετα καλως ή κακως αρχισαν να πεφτουν....
το οτι τοτε πολλοι αρχισαν να ζητουν οικονομικες σχολες και μετα μπορει να υπαρχαν διαφορες διακυμανσεις στην ζητηση σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν μειωνει την αξια και λειτουργικη ωφελεια της επιστημης..ή την σχολη..εμενα Econ αυτη ειναι η αποψη μου.
Εγώ δεν υποτιμώ την πραγματική οικονομία.Εξάλλου είναι μέσα στα πλάνα να τη συνδυάσω με τον τομέα που σπουδάζω.Υποτιμώ τις διάφορες σχολές που απλά υπάρχουν για να υπάρχουν και δεν έχουν ουδεμία σχέση με την αγορά εργασίας(βλέπε ΔΕΟΣ).Κατά τη γνώμη μου και μένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Επίσης για ποιον λόγο θεωρείται ταμπού η διδακτική των μαθηματικών, της φυσικής..κλπ; Γνωρίζετε ότι είναι κλάδος έρευνας; Μου κάνει εντύπωση ότι φοιτητές και πτυχιούχοι κλάδων που δεν σχετίζονται με την μέση εκπαίδευση κατά ένα περίεργο τρόπο καταλήγουν σ' αυτήν..μέσω της παραπαιδείας την οποία έκραζαν, αγνοώντας ότι η σωστή διδασκαλία ενός αντικειμένου απαιτεί γνώσεις φιλοσοφίας και διδακτικής! Αν ήταν τόσο απλή δουλειά, θα την έκαναν όλοι, που δυστυχώς μεγάλο μέρος των πτυχιούχων οικονομοθετικοτεχνολογικών επιστημών στρέφονται εκεί, γι' αυτό και έχουμε τέτοιο χάλι στην δημόσια παιδεία. Όλοι το παίζουν ειδικοί καθηγητές και αναλαμβάνουν την ευθύνη της παιδαγωγικής μόρφωσης των νέων με τα γνωστά αποτελέσματα. Από που κι ως που ο Γεωπόνος να διδάσκει Χημεία ή ο Πολιτικός Μηχανικός να διδάσκει Φυσική Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

justin pieper

Νεοφερμένος

Ο justin pieper αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
npb πρωτον η στατιστικη ειναι αναγνωρισμενα επιστιμη και πολυ σημαντικη μαλιστα
https://el.wikipedia.org/wiki/Στατιστική
Ολες οι επιστημες σχεδον στηριζονται στα μαθηματικα οπως η φυσικη που δεν μπορει να ζησει χωρις αυτα.Αν δεν θες να το αποδεχθεις προβλημα σου.Δεν καταλαβαινω την τοση απαξιωση ομως.
Δευτερον ποιος σου ειπε οτι στο εξωτερικο για να μαθεις στατιστικη πρεπει να πας μαθηματικο
https://el.wikipedia.org/wiki/Στατιστική
Οριστε αυτονομο τμημα.
Τριτον εχω ψαξει αρκετα το θεμα του αναλογιστη.Καθηγητες μου με ενημερωσαν πως εχουμε το απαραιτητο μαθηματικο υποβαθρο απο το τμημα της στατιστικης.Οι καθηγητες ενημερωτικα κατα πληοψηφια ειναι μαθηματικοι οποτε ξερουν.Εγω με την αποψη μου θεωρω οτι εχουν ισες σχεδον πιθανοτητες ενας μαθηματικος και ενας στατιστικος να γινουν αναλογιστες.Μην ξεχνας πως εσεις μπορειτε να επιλεξετε στατιστικη κατευθηνση ενω εμεις την κανουμε απο την αρχη.Θελω να πω,πιθανοτητες εκτιμιτικες κλπ κανουμε οσο δεν παει αλλο.Η αναλογιστικη πιστευω ειναι πιο κοντα στα μαθηματα που διδασκετε ενας στατιστικος.Τελος παντων σημασια εχει οτι για να περασεις σε αυτες τις εξετασεις δεν αρκουν οι γνωσεις απο τα προπτυχιακα,μεταπτυχιακα κ.α. αλλα να ψαχτεις και μονος σου.

Μαριος γινει καποιος αναλογιστης μαζι σου αξιζει,το θεμα ειναι οτι ειναι δυσκολο,πρεπει να κανει πολλες θυσιες και χρειαζεται μυαλο και ταλεντο.Οι βασεις στις σχολες ειναι η ζητηση και τιποτα αλλο.Θα συμφωνησω μαζι σου και δεν μπορει να το διαψευσει καποιος οτι στις πολυτεχνικες σχολες μπαινουν οι πιο αριστουχοι απο οτι στις μαθηματικες και φυσικες.Βεβαια απο αυτο δεν συνεπαγεται οτι ειναι πιο εξυπνοι,αλλα πιο συνεπεις στις σχολικες τους υποχρεωσεις.Κατα πασα πιθανοτητα οποιος δεν ηταν στο σχολειο συνεπης δεν θα γινει στο πανεπιστημιο.Μαλλον το αντιθετο γινεται.Υπαρχουν στα τμηματα μαθηματικων μαθητες που εγραψαν 19000+ στις πανελλαδικες και ειναι αυτοι που εχουν σκοπο να ασχοληθουνε με αυτο που αγαπανε.Και καποιοι αλλοι που θα καταλαβουν πως το πανεπιστημιο δεν ειναι καφετερια.Γι αυτο ακριβως βλεπεις σε αυτες τις δυσκολες σχολες πολλους αιωνιους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Ο άλλος λέει τα οικονομικά Φούσκα. Ο Paul Sweezy έλεγε την δεκαετία του 30 πως δίδασκε μπροστά σε 10-20 άτομα...κάποια στιγμή όμως τα αμφιθέατρα ξεχείλιζαν από κόσμο..Είχε έρθει Οικονομική κρίση,και ο κόσμος νοιαζόταν.Άρα αυτό που λές εσύ φούσκα είναι στην φύση της οικονομικής επιστήμης.Είναι ο κύκλος ύφεση -ανάπτυξη.Εσύ και άλλοι αδαείς πείτε το μόδα..Ακόμα και η σκέψη σου πάντως πως τα οικονομικά έγιναν μόδα για 2 δεκαετίες εξαιτίας του χρηματηστηρίου το οποίο παρεπιμπτόντως διήρκησε 1,5 χρόνο είναι άκυρη.Άσε που δεν νομίζω πως υπήρξαν νέες δουλείες στα οικονομικά εξαιτίας του χρηματιστηρίου δεδομένου πως χρηματιστής μπορει να γίνει ο οποιοςδήποτε που δεν έχει την ιδιότητα του οικονομολόγου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

boss.

Δραστήριο μέλος

Ο boss. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Μύκονος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Ο άλλος λέει τα οικονομικά Φούσκα. Ο Paul Sweezy έλεγε την δεκαετία του 30 πως δίδασκε μπροστά σε 10-20 άτομα...κάποια στιγμή όμως τα αμφιθέατρα ξεχείλιζαν από κόσμο..Είχε έρθει Οικονομική κρίση,και ο κόσμος νοιαζόταν.Άρα αυτό που λές εσύ φούσκα είναι στην φύση της οικονομικής επιστήμης.Είναι ο κύκλος ύφεση -ανάπτυξη.Εσύ και άλλοι αδαείς πείτε το μόδα..Ακόμα και η σκέψη σου πάντως πως τα οικονομικά έγιναν μόδα για 2 δεκαετίες εξαιτίας του χρηματηστηρίου το οποίο παρεπιμπτόντως διήρκησε 1,5 χρόνο είναι άκυρη.Άσε που δεν νομίζω πως υπήρξαν νέες δουλείες στα οικονομικά εξαιτίας του χρηματιστηρίου δεδομένου πως χρηματιστής μπορει να γίνει ο οποιοςδήποτε που δεν έχει την ιδιότητα του οικονομολόγου.

απλα και μονο σκεψου, οτι οι θετικες επιστημες ειναι κατι που υπαρχει! ενω η οικονομια, κατι που δεν υπαρχει, και το εφτιαξε ο ανθρωπος! απο την μια μερα, στην αλλη, ενα σωρο οικονομολογοι, θα μπορουσαν να σταματησουν να δουλευουν γιατι απλα δεν θα μας χρειαζοταν πια! σε ενα κοσμο καλυτερο!
ελπιζω να καταλαβες τι εννοω! παρολα αυτα, σε αυτο τον κοσμο, αυτα τα πραγματα μαλλον δεν θα γινουν ποτε, οποτε δεν πειραζει, ας υπαρχουν και οι οικονομολογοι, οι οποιοι εχουν μαθει απλα τους ορους ενος παιχνιδιου, οχι της πραγματικοτητας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top