Στατιστική ΟΠΑ ή Πληροφορική Χαροκόπειο;

Pars3c

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pars3c αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Στατιστικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Δετ ειναι πολυ πιο ευκολο πληροφορικη πιο δυσκολη. ΔΕΤ ουσιαστικα ειναι οικονομικα με τα λιγα μαθηματα πληροφορικης δεν κανεις κυκλωματα η λογικη σχεδιαση η assembly η low level προγραμματισμο. Απλα σου πετανε java, fullstack development κλπ. Σε προετοιμαζει για να βγεις στην αγορα εργασιας για java developer αν ακολουθησεις αυτο το μονοπατι
Η αλήθεια είναι πως στο τμήμα δεν ισχύουν τόσο πολύ αυτά τα πράγματα, πολύ επιφανειακά θα δει κανείς assembly(μια εισαγωγή σε MIPS) στο μάθημα της Οργάνωσης και Σχεδίασης Υπολογιστών. Το μάθημα της Αρχιτεκτονικής Υπολογιστών στο τελευταίο εξάμηνο είναι στην ουσία το ίδιο με το μάθημα της Οργάνωσης κατά 90%(οι εργασίες αλλάζουν μόνο, αλλά οι εξετάσεις είναι πιο εύκολες). Από low level programming δε θα έλεγα ότι έχουμε κι αν εμείς θεωρούμε τις C/C++ low level(που δεν είναι), το μάθημα της C++ είναι από τα πιο σόβαρα μαθήματα και εξηγεί και δομές δεδομένων παράλληλα(που έχουν πολύ μεγαλύτερη αξία στο να τις κάνεις με C/C++ παρά με άλλες γλώσσες, διότι τα δημιουργείς όλα από την αρχή χωρίς να κρύβονται abstractions κι ας είναι language agnostic οι έννοιες των δομών δεδομένων και των αλγορίθμων). Συνεπώς, αν θέλει να δει πιο low level πράγματα, καλύτερα θα τον εξυπηρετούσε το Χαροκόπειο που το πρόγραμμα του μοιάζει πάρα πολύ με του ΕΚΠΑ.
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως στο τμήμα δεν ισχύουν τόσο πολύ αυτά τα πράγματα, πολύ επιφανειακά θα δει κανείς assembly(μια εισαγωγή σε MIPS) στο μάθημα της Οργάνωσης και Σχεδίασης Υπολογιστών. Το μάθημα της Αρχιτεκτονικής Υπολογιστών στο τελευταίο εξάμηνο είναι στην ουσία το ίδιο με το μάθημα της Οργάνωσης κατά 90%(οι εργασίες αλλάζουν μόνο, αλλά οι εξετάσεις είναι πιο εύκολες). Από low level programming δε θα έλεγα ότι έχουμε κι αν εμείς θεωρούμε τις C/C++ low level(που δεν είναι), το μάθημα της C++ είναι από τα πιο σόβαρα μαθήματα και εξηγεί και δομές δεδομένων παράλληλα(που έχουν πολύ μεγαλύτερη αξία στο να τις κάνεις με C/C++ παρά με άλλες γλώσσες, διότι τα δημιουργείς όλα από την αρχή χωρίς να κρύβονται abstractions κι ας είναι language agnostic οι έννοιες των δομών δεδομένων και των αλγορίθμων). Συνεπώς, αν θέλει να δει πιο low level πράγματα, καλύτερα θα τον εξυπηρετούσε το Χαροκόπειο που το πρόγραμμα του μοιάζει πάρα πολύ με του ΕΚΠΑ.
Μικρη σημασια εχει αυτο.Μπορεις να ασχοληθεις και μονος σου με αυτα που ειπες και ας μην τα εχει το ΠΣ.
Επιπλεον του ΕΚΠΑ εχει και μαθημα ηλεκτρομαγνητισμου.Και συγγνωμη επειδη το διδασκω εκει που εργαζομαι ειναι ενα κλασσικο μαθημα φυσικης που κανουν μεχρι και στο χημικο.Οκ ειναι φυσικη ηλεκτρομαγνητισμου αλλα αν το δεις ξεκαθαρα αντικειμενικα και ψυχρα δεν εχει και πολυ νοημα που γινεται.Ασε που οι πιο πολλοι πλεον το αφηνουν για πτυχιο.
Δεν θεωρω οτι υπαρχει τμημα πληροφορικης που να υπολειπεται σε κατι.
Οι περισσοτεροι συμφοιτητες μου ηλεκτρολογοι που εργαζονται αυτη την στγιμη σε προγραμματισμο.Μετανιωσαν που εφαγαν στην μαπα ενα καρο ηλεκτρομαγνητισμους και κυκλωματα μη εφαρμοσιμα στην αγορα εργασιας.
 

lain

Νεοφερμένο μέλος

Ο lain αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Καλά στην σχολή βέβαια είσαι για να ασχοληθείς με αυτά... Και δεν ξέρω, εγώ πιστεύω ότι για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το κομμάτι των τηλεπικοινωνιών ή με οπτικές ίνες, κεραίες και ηλεκτρονικά ή ακόμα και με κβαντική υπολογιστική το μάθημα φυσικής στο di (που είναι ηλεκτρομαγνητισμός , οπτική και σύγχρονη φυσική) μου φάνηκε αρκετά χρήσιμο ως μια καλή βάση.
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 831 μηνύματα.
Καλά στην σχολή βέβαια είσαι για να ασχοληθείς με αυτά... Και δεν ξέρω, εγώ πιστεύω ότι για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το κομμάτι των τηλεπικοινωνιών ή με οπτικές ίνες, κεραίες και ηλεκτρονικά ή ακόμα και με κβαντική υπολογιστική το μάθημα φυσικής στο di (που είναι ηλεκτρομαγνητισμός , οπτική και σύγχρονη φυσική) μου φάνηκε αρκετά χρήσιμο ως μια καλή βάση.

"Μα η Ντεχνιτή Νοημοζύνη είναι του μέλοντοζ και αυτά που θεζ εζύ ντεν μπουλάνε " "Η Ηλεγκντρονιγκή έχει μπεθάνει ζαν εμπιστήμη" " και άλλα τέτοια θα σου πουν.

@nPb
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Καλά στην σχολή βέβαια είσαι για να ασχοληθείς με αυτά... Και δεν ξέρω, εγώ πιστεύω ότι για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το κομμάτι των τηλεπικοινωνιών ή με οπτικές ίνες, κεραίες και ηλεκτρονικά ή ακόμα και με κβαντική υπολογιστική το μάθημα φυσικής στο di (που είναι ηλεκτρομαγνητισμός , οπτική και σύγχρονη φυσική) μου φάνηκε αρκετά χρήσιμο ως μια καλή βάση.
Καποια γενικα πραγματα τα παιρνεις σιγουρα.Δεν το θεωρω ομως και τραγικο για να καλυψεις κενα.Βεβαια ισως μιλαω εκ του ασφαλους καθως αν και σε αλλο τμημα εχω κανει ενα καρο μαθηματα απο αυτα.(πριν τα κοψουν)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

"Μα η Ντεχνιτή Νοημοζύνη είναι του μέλοντοζ και αυτά που θεζ εζύ ντεν μπουλάνε " "Η Ηλεγκντρονιγκή έχει μπεθάνει ζαν εμπιστήμη" " και άλλα τέτοια θα σου πουν.

@nPb
Μπα δεν τα λεει κανεις.Ολοι το ξερουν οτι ειναι χρησιμα.Απλα ζεις στην ελλαδα που το επιπεδο των δουλειων ειναι τραγικοτατο
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 831 μηνύματα.
Μπα δεν τα λεει κανεις.Ολοι το ξερουν οτι ειναι χρησιμα.Απλα ζεις στην ελλαδα που το επιπεδο των δουλειων ειναι τραγικοτατο

Και όμως υπάρχουν άτομα που τα πιστεύουν αυτά. Πίστεψε με.
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Και όμως υπάρχουν άτομα που τα πιστεύουν αυτά. Πίστεψε με.
Σιγουρα υπαρχουν και εγω το εχω ακουσει.Να χθες σε ενα διαδικτυακο μαθημα που ειχα παιδι απο το DI. που καναμε το γνωστο μαθημα ηλεκτρομαγνητισμου.Μου ελεγε οτι ειναι αχρηστο κλπ.Δυστυχως αυτο καλλιεργειται απο το σχολειο, και απο την συγχρονη πραγματικοτητα του hr και του business.
Προσωπικα ειμαι μεγαλος λατρης των μαθηματικων λογω και των διαγωνισμων της ΕΜΕ.Ο npb θα θυμαται πιο πολλα απο το φορυμ.Και ηταν κατι που το εβλεπα και σε συμφοιτητες μου παντως.Πλεον αυτο εχει αλλαξει ειναι σημειο των καιρων ,της ευκολιας και της μη αποτυχιας
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 831 μηνύματα.
Σιγουρα υπαρχουν και εγω το εχω ακουσει.Να χθες σε ενα διαδικτυακο μαθημα που ειχα παιδι απο το DI. που καναμε το γνωστο μαθημα ηλεκτρομαγνητισμου.Μου ελεγε οτι ειναι αχρηστο κλπ.Δυστυχως αυτο καλλιεργειται απο το σχολειο, και απο την συγχρονη πραγματικοτητα του hr και του business.
Προσωπικα ειμαι μεγαλος λατρης των μαθηματικων λογω και των διαγωνισμων της ΕΜΕ.Ο npb θα θυμαται πιο πολλα απο το φορυμ.Και ηταν κατι που το εβλεπα και σε συμφοιτητες μου παντως.Πλεον αυτο εχει αλλαξει ειναι σημειο των καιρων ,της ευκολιας και της μη αποτυχιας

Σε προσκαλώ να πεις την γνώμη σου στο θρέντ "requiem για τις θετικές & και τεχνολογικές επιστήμες". Για την απαξίωση επιστημονικών αντικειμένων.
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Σε προσκαλώ να πεις την γνώμη σου στο θρέντ "requiem για τις θετικές & και τεχνολογικές επιστήμες". Για την απαξίωση επιστημονικών αντικειμένων.
Θα επανελθω και εκει.Αλλα να πω οτι η απαξιωση αυτη ξεκιναει απο το σχολειο.Δες υλη πλεον στα μαθηματικα και φυσικη αναμεσα σε ελλαδα και κυπρο(που την κοροιδευαμε ) για το χαμηλο επιπεδο των παιδιων και τωρας μας ξεπερασαν κατα πολυ.
Σημερα εχω εξοδο με παιδια απο ιατρικη φυσικη,θελω να μαθω πληροφοριες περι διορισμου ως ακτινοφυσικοι.Και θα επανελθω.(Καταφεραμε να ξεφτυλισουμε και αυτον τον τομεα?)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top