Σταματάνε από την 1η Δεκεμβρίου τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
πλάκα κάνεις έτσι;Για την ''διάσωση'' της χώρας τα τελευταία 2 χρόνια έχουν κόψει από τους γονείς μου γύρω στα 500 ευρώ και τους 2 και οι φόροι που πληρώνουμε διπλασιάστηκαν.και αυξάνουν και τα εισιτήρια,ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ θα τα δίνουμε στο κράτος για να ''σωθούμε'';

Άμα σου φαίνεται ακριβό το αστικό, γιατί δεν δοκιμάζεις το ποδήλατο; :hmm: Ξέρεις από όλους κόψανε λεφτά (στους δικούς μου 800) και όλοι προσπαθούν να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα. Εγώ ας πούμε προτιμώ να μην βγαίνω για καφέ έξω. Αντίθετα καλώ κόσμο στο σπίτι και ή φτιάχνω εγώ κάτι απλό ή αγοράζω κάτι εξτρίμ από το ζαχαροπλαστείο. Έτσι γλυτώνω κάποια λεφτά που τα δίνω στο αστικό. Το να κράζουμε και να μην κάνουμε ουσιαστικές πράξεις που να ευκολύνουν τη ζωή μας δεν μας τιμά. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vickie13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
15 ευρώ έχει το μηνιαίο φοιτητικό πάσο.3-4 καφέδες δηλαδή
Μην τα μεγαλοποιούμε ολα. Είναι ντροπή να χρησιμοποιείς το αστικό και να μην κόβεις εισητήριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iratus

Δραστήριο μέλος

Ο Iratus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Άμα σου φαίνεται ακριβό το αστικό, γιατί δεν δοκιμάζεις το ποδήλατο; :hmm: Ξέρεις από όλους κόψανε λεφτά (στους δικούς μου 800) και όλοι προσπαθούν να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα. Εγώ ας πούμε προτιμώ να μην βγαίνω για καφέ έξω. Αντίθετα καλώ κόσμο στο σπίτι και ή φτιάχνω εγώ κάτι απλό ή αγοράζω κάτι εξτρίμ από το ζαχαροπλαστείο. Έτσι γλυτώνω κάποια λεφτά που τα δίνω στο αστικό. Το να κράζουμε και να μην κάνουμε ουσιαστικές πράξεις που να ευκολύνουν τη ζωή μας δεν μας τιμά. :)

Αφού πρέπει να απολογηθώ για να σου απαντήσω θα το κάνω..χμ,το σχολείο μου απέχει από το σπίτι μου 45 λεπτά με τα πόδια.Με το λεοφορείο γύρω στο μισάωρο.Κάπου τόσο θα κάνει και το ποδήλατο (θα πρέπει να διασχίσω εθνική οδό).Το χειμώνα λοιπόν με - θερμοκρασία 7 και 30 το πρωί για να είμαι στο σχολείο στις 8 να πάω με ποδήλατο,λίγο δύσκολο:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Αφού πρέπει να απολογηθώ για να σου απαντήσω θα το κάνω..χμ,το σχολείο μου απέχει από το σπίτι μου 45 λεπτά με τα πόδια.Με το λεοφορείο γύρω στο μισάωρο.Κάπου τόσο θα κάνει και το ποδήλατο (θα πρέπει να διασχίσω εθνική οδό).Το χειμώνα λοιπόν με - θερμοκρασία 7 και 30 το πρωί για να είμαι στο σχολείο στις 8 να πάω με ποδήλατο,λίγο δύσκολο:hmm:

Συμφωνώ. Και στα Παγούρια με (σίγουρα) πιο τσουχτερό κρύο και φουλ υγρασία κάθε πρωί από Νοέμβρη μέχρι τέλη Απρίλη είναι δύσκολο να πάρεις ποδήλατο (απόσταση 3-4χλμ). Κάποιοι το κάνουν, εγώ είμαι φλώρος. Η λύση για το Θαλάκι λοιπόν είναι να κόψει τους πολλούς καφέδες και να στάξει το μήνα 40ευρώ για αστικά. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
το εισιτήριο αυξήθηκε γιατι οι συγκοινωνίες ηταν οικονομικά εξαρτημένες απο το κράτος(και ακόμα ειναι)
οταν πάνω απο το 50% των επιβατών δεν παίρνει εισιτήριο τοτε δεν έχεις απλά πρόβλημα, αλλά μιλάμε για διάλυση..
και σε ενα χρεωκοπημένο κράτος που δεν μπορει να συντηρήσει πλέων αυτούς τους εξαρτημένους οργανισμούς,ουτε καν να πληρωσει τα χρηματα τα οποια τους οφειλει, φυσικό ειναι αυτοι να διαλυθούν.. εκτος αν οι οδηγοί δουλεύουν εθελοντικά και τα λεωφορεία δεν καίνε πετρέλαιο..

ολα αυτα δεν θα γινόταν αν ο ανδρεας παπανδρεου δεν επανακρατικοποιουσε τις αστικές συγκοινωνίες οι οποίες ειχαν ιδιωτικοποιηθεί επι μητσοτακη.

Αυτό το πράμα ρε παιδί μου που πάντα το καλοπροαίρετο κράτος κάνει τα πάντα για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πολιτών και αυτοί είναι οι κλέφτες και οι απαταιώνες πολύ μ' αρέσει. Καλά κάνουν και δεν πληρώνουν. Δεδομένου του μεγέθους των φόρων και των εξωπραγματικών τιμών αν ο άλλος δεν έχει να πηλρώσει ε δε θα τα δώσει και λυπάμαι αλλά δε θα φταίει αυτός. Η καθημερινή μετακίνηση δεν είναι πολυτέλεια είναι ανάγκη. Μπορεί εσένα που σαι βολεμένος με μισθό να σου φαίνεται φυσιολογικό να πρέπει να σκάσει ο άλλος ένα 25άρι μηνιαίως στην καλύτερη για πήγαινε ρώτα τον κάθε φοιτητή από επαρχία που τα βγάζει με τα βίας.

Επίσης το "άνω του 50%" να φανταστώ είναι έπειτα από εκτενή στατιστική;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Δεν κατάλαβα,δηλαδή το γεγονός οτι αύξησαν μέσα σε 2 χρόνια την τιμή των εισιτηρίων κατα 50% μειώνοντας τις εφικτές διαδρομές με ένα εισιτήριο ήταν μια σωστή κίνηση?Οι άνθρωποι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ....δεν φταίει ο κόσμος που διαμαρτυρήθηκε...

Σου συνιστώ να δοκιμάσεις να επιβιβαστείς σε αστικό λεωφορείο Ελληνικής επαρχιακής πόλης ή οποιασδήποτε πόλης στο Εξωτερικό!
Εκείνα τα εισιτήρια των 0,25€ με τις 4 διαδρομές ήταν σκανδαλωδώς φθηνά θα έλεγα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
15 ευρώ έχει το μηνιαίο φοιτητικό πάσο.3-4 καφέδες δηλαδή
Μην τα μεγαλοποιούμε ολα. Είναι ντροπή να χρησιμοποιείς το αστικό και να μην κόβεις εισητήριο.

Αυτο στον ελληνα οφειλω να πω δεν το καταλαβα ποτε.

Λεει δεν εχω να πληρωσω,δεν μου φτανουν,αλλα τα χαρατσια τα πληρωνει,και οτι μαλακοφορο του θεσουν.

Προχθες ειπε ο Τσιπρας οτι αρνειται να πληρωσει το Χαρατσι και δεν το πληρωσε.Βγηκαν μετα κατι κατινες του κωλου,και αρχισαν σε υφος 1000 καρδιναλιων να λενε οτι εγω παιρνω λιγοτερα απο τον Τσιπρα,και ομως το πληρωνω.
Δηλαδη το παρουσιαζαν ως γενναιοτητα,που το πληρωναν.

Εγω παντως,δεν ξερω κανεναν αλλον,που τον κλεβουν και να ασθανεται γενναιος ταυτοχρονα :worry::worry:

Δηλαδη,ειναι τωρα ντροπη να μην πληρωνεις αυτες τις τραγικες αυξησεις?Το νεο μνημονιο,απαιτει επιπλεον αυξησεις στα τικετς των ΜΜΜ.

Οχι,δεν πληρωνω συνειδητα,και καταναλωνω τα λεφτα μου καπου αλλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Αυτο στον ελληνα οφειλω να πω δεν το καταλαβα ποτε.

Λεει δεν εχω να πληρωσω,δεν μου φτανουν,αλλα τα χαρατσια τα πληρωνει,και οτι μαλακοφορο του θεσουν.

Προχθες ειπε ο Τσιπρας οτι αρνειται να πληρωσει το Χαρατσι και δεν το πληρωσε.Βγηκαν μετα κατι κατινες του κωλου,και αρχισαν σε υφος 1000 καρδιναλιων να λενε οτι εγω παιρνω λιγοτερα απο τον Τσιπρα,και ομως το πληρωνω.
Δηλαδη το παρουσιαζαν ως γενναιοτητα,που το πληρωναν.

Εγω παντως,δεν ξερω κανεναν αλλον,που τον κλεβουν και να ασθανεται γενναιος ταυτοχρονα :worry::worry:

Δηλαδη,ειναι τωρα ντροπη να μην πληρωνεις αυτες τις τραγικες αυξησεις?Το νεο μνημονιο,απαιτει επιπλεον αυξησεις στα τικετς των ΜΜΜ.

Οχι,δεν πληρωνω συνειδητα,και καταναλωνω τα λεφτα μου καπου αλλου.
To αντιτιμο του εισητηριου ειναι "μαλακοφορος"; Ξερεις, τα λεωφορεια δεν δουλευουν με αερα και δεν τα οδηγουν ρομποτ. Εχουν εξοδα για καυσιμα και για το προσωπικο.Αυτα ποιος θα τα πληρωσει;

Αφηστε τις φανφαρες και πειτε οτι απλα ειστε τζαμπατζηδες. Συγχαρητηρια σε οσους δεν διαιωνιζουν την αρρωστημενη ελληνικη νοοτροπια και κοβουν 3-4 εξοδους το μηνα για να μπορουν να κυκλοφορουν σαν ανθρωποι με τα ΜΜΜ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Ένα μικρό σχόλιο για το πώς λειτουργεί το σύστημα από εμπειρία από άλλες χώρες...

1. Το κράτος έχει τον ΟΑΣΘ.
2. Αυξάνει τις τιμές του ΟΑΣΘ για να αυξήσει τα κέρδη του και να έχει κίνητρο να το αγοράσει ένας κεφαλαιούχος.
3. Το κράτος πουλάει τον ιδιαίτερα κερδοφόρο πια ΟΑΣΘ σε ιδιώτη, κοψοχρονιά.
4. Ο ιδιώτης για χ, ψ λόγους χάνει κέρδη και δεν θέλει να επενδύσει από το κεφάλαιό του για να μην έχει κίνδυνο να το χάσει και λέει ότι παρατάει την εταιρεία.
5. Η εταιρεία, όμως, είναι χρήσιμη για τον λαό, οπότε την αγοράζει πάλι το κράτος σε μεγαλύτερη τιμή αυτή τη φορά από τον ιδιώτη από όσο του την είχε πουλήσει.
6. Και πλέον βρισκόμαστε στην αρχική κατάσταση και αρχίζει πάλι το ίδιο παιγχνίδι...

Νομίζω ότι βρισκόμαστε κάπου στο βήμα 4 για τον ΟΑΣΘ.

Για τον ΟΑΣΑ κάπου στο 2.

Ποιος βγαίνει κερδισμένος από αυτήν την διαδικασία, ΟΕΟ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
To αντιτιμο του εισητηριου ειναι "μαλακοφορος"; Ξερεις, τα λεωφορεια δεν δουλευουν με αερα και δεν τα οδηγουν ρομποτ. Εχουν εξοδα για καυσιμα και για το προσωπικο.Αυτα ποιος θα τα πληρωσει;

Αφηστε τις φανφαρες και πειτε οτι απλα ειστε τζαμπατζηδες. Συγχαρητηρια σε οσους δεν διαιωνιζουν την αρρωστημενη ελληνικη νοοτροπια και κοβουν 3-4 εξοδους το μηνα για να μπορουν να κυκλοφορουν σαν ανθρωποι με τα ΜΜΜ.

Μηπως το ιδιο ισχυριζεσαι και για το Μνημονιο?Οτι πρεπει να το παρουμε,αλλιως η κυβερνηση δεν θα εχεις να μας δωσει μισθους και συνταξεις?:redface::redface:

Με καλυψε ο exc δεν χρειαζεται να επεκταθω.


Σου ειπα δεν πληρωνω συνειδητα γιατι κατανοω οτι οι αυξησεις αυτες,εχουν ως μοναδικο σκοπο οχι την καλυτερευση των ΜΜΜ και την εξυπηρετηση μας,αλλα την ''αριστη'' εξυπηρετηση μονο των κεφαλαιουχων και το κερδος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Σου ειπα δεν πληρωνω συνειδητα γιατι κατανοω οτι οι αυξησεις αυτες,εχουν ως μοναδικο σκοπο οχι την καλυτερευση των ΜΜΜ και την εξυπηρετηση μας,αλλα την ''αριστη'' εξυπηρετηση μονο των κεφαλαιουχων και το κερδος.
Συνειδητος τζαμπατζης;Εστω.Τα εξοδα που εχει ενα λεωφορειο παραμενουν.Αλλα βεβαια, θα τα καλυψει το "θυμα" που θα κανει ορθη διαχειρηση των χρηματων του.


Οσοι το παιζουν επαναστατες και υποτιθεται οτι απλα δεν θελουν να κανουν πλουσιο τον επιχειρηματια, θα μπορουσαν να κοβουν εισητηριο ανα 2 ή 3 φορες που το χρησιμοποιουν, ωστε τουλαχιστον να καλυπτουν καποια βασικα εξοδα. Αλλα ειπαμε, οταν εισαι τζαμπατζης το λεωφορειο τσουλαει με αερα και πηγαινει με αυτοματο πιλοτο :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Απορω αμα καταλαβες τιποτα απο οσα αναφερε ο exc...


Και για να μην το κουραζουμε πολυ το θεματακι,επειδη οι θυμηδιες σου δεν μου λενε τιποτα,εγω κερδιζω που δεν πληρωνω ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Απορω αμα καταλαβες τιποτα απο οσα αναφερε ο exc...
Δεν εχουν σχεση με τα επιχειρηματα μου αυτα που λεει.

Και για να μην το κουραζουμε πολυ το θεματακι,επειδη οι θυμηδιες σου δεν μου λενε τιποτα,εγω κερδιζω που δεν πληρωνω ;)

Αυτο ναι, το δεχομαι. Οχι ομως να το παιζετε Τσε Γκεβαρα και εχθροι του συστηματος. Αλλο αγωνιστης, αλλο παρτακιας;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Λυπαμαι,δεν μπορω να κανω κατι αμα εσυ δεν καταλαβαινεις οτι σε ληστευουν.

Κατσε πληρωνε χαρατσια και φορους.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Λυπαμαι,δεν μπορω να κανω κατι αμα εσυ δεν καταλαβαινεις οτι σε ληστευουν.

Κατσε πληρωνε χαρατσια και φορους.:)
Τωρα ειναι και ληστεια να σου ζητανε να πληρωσεις τα βασικα εξοδα του μεσου που χρησιμοποιησες:rolleyes:


Εχεις φτιαξει ολοκληρο παραμυθακι στο μυαλο σου οποτε δεν συνεχιζω, ο καθενας πιστευει οτι θελει και τον βολευει να πιστεψει μαλλον:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jason Del Piero

Δραστήριο μέλος

Ο Jason Del Piero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
δεν νομίζω πως πλέον κάποιος θα χρησιμοποιούσε τις 4 διαδρομές, μπορεί να καταργήθηκαν αλλά αυξήθηκαν οι γραμμές των λεωφορείων ώστε να μην χρειάζεται να αλλάζεις λεωφορεία.
όσο για την αύξηση του εισιτηρίου, ντάξει δε λέω. αλλά πάλι καλά είναι τα 40 και 50 συγκριτικά με τα 80, 90, 1,10 άλλων εταιρειών. ο οασθ ειναι ο φθηνότερος νομιζω, ακομα και τώρα.

Πλάκα μου κάνεις?Που το μόνο λεωφορείο που κυκλοφορεί μετά τις 12 το βράδυ να είναι το 78Ν?!(άντε και το 3αρι μέχρι τη μία παρά)Ολες οι γραμμές σταματούν το πολύ στις 12κ10 στο χειμερινό ωράριο απο πέρσυ....ποιες γραμμές αυξήθηκαν?Τα δρομολόγια πάντα ανα 5-10'-15' περνούσαν μέσα στην πόλη.....Δεν είδα να αλλάζει κάτι με την αύξηση του εισιτηρίου....
Το λεωφορείο είναι ΛΑΙΚΟ μέσο...δεν μπορεί να έχει η τιμή του εισιτηρίου αναλογία 1/3 με την τιμή που έχει η χρήση ενός ΤΑΞΙ για την μετακίνηση μέσα στην πόλη....είπαμε να προσαρμοστούμε στις συνθήκες αλλά όχι και να τις επικροτούμε....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hurricane

Διάσημο μέλος

Η supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,573 μηνύματα.
Πλάκα μου κάνεις?Που το μόνο λεωφορείο που κυκλοφορεί μετά τις 12 το βράδυ να είναι το 78Ν?!(άντε και το 3αρι μέχρι τη μία παρά)Ολες οι γραμμές σταματούν το πολύ στις 12κ10 στο χειμερινό ωράριο απο πέρσυ....ποιες γραμμές αυξήθηκαν?Τα δρομολόγια πάντα ανα 5-10'-15' περνούσαν μέσα στην πόλη.....Δεν είδα να αλλάζει κάτι με την αύξηση του εισιτηρίου....
Το λεωφορείο είναι ΛΑΙΚΟ μέσο...δεν μπορεί να έχει η τιμή του εισιτηρίου αναλογία 1/3 με την τιμή που έχει η χρήση ενός ΤΑΞΙ για την μετακίνηση μέσα στην πόλη....είπαμε να προσαρμοστούμε στις συνθήκες αλλά όχι και να τις επικροτούμε....

ε? παρεξήγησες όσα είπα.
κατ'αρχάς δεν λέω ότι είμαι υπέρ της ανόδου του αντιτίμου του εισιτηρίου, αλλά απ'την άλλη δεν κάθομαι να γκρινιάζω ότι μας ληστεύει. αυτό έλειπε, αν λέγαμε ότι μας ληστεύει ο οασθ, τότε οι υπόλοιπες εταιρείες στην επαρχία, των οποίων τα δρομολόγια καλύπτουν και μικρότερες αποστάσεις, όχι απλά μας ληστεύουν, αλλά...:whistle:
και ηρεμήστε. είδατε εσείς τα εισιτήρια να ανεβαίνουν λόγω κρίσης; στάσιμα μείνανε. απλά είχαν ανέβει πριν χρόνια, όταν ακόμα δανειζόμασταν... τώρα στο μέλλον δεν θα γλιτώσουν, εντάξει.
καταλαβαίνω ότι τα έσοδά του δεν στηρίζονται αποκλειστικά στο ότι πληρώνουμε εμείς κάποιο ποσό για μετακίνηση, αλλά υποτίθεται ότι το κράτος δίνει στον οασθ τα απαιτούμενα για να συνεχίσει να λειτουργεί. όμως αυτό δεν νομίζω ότι δικαιολογεί το να επιβιβάζεσαι τζαμπέ. αν ήταν, δεν θα υπήρχε καθόλου το εισιτήριο.
και όχι, αυτό που λέει ο χάουζ, δεν ισχύει. είναι η μεταφορά ανάγκη άρα πρέπει να είμαστε τζαμπατζήδες; η μεταφορά είναι ανάγκη, αλλά η μεταφορά με λεωφορείο είναι διευκόλυνση. οπότε με κάποιο τρόπο, ανταμείβεις και συ τη διευκόλυνση που σου παρέχεται. αν δεν σου αρέσει αυτό, υπάρχουν και τα ποδαράκια, τα ποδηλατάκια, τα μηχανάκια, τα αυτοκινητάκια (ό,τι διαθέτει ο καθένας), αφού καλύπτουν την ανάγκη σου για μεταφορά. και τα ποδαράκια είναι τζαμπέ.
δεν είδες να αλλάζει κάτι;
εγώ προσωπικά είδα καινουρια λεωφορεία, όχι αυτά τα μπλε και κόκκινα που κυκλοφορούσαν αποκλειστικά παλιότερα.
δεύτερον εκεί που με εξυπηρετούσε στο σπίτι μου μία μόνο γραμμή (γραμμή= νέο λεωφορείο- νέα διαδρομή, όχι συχνότητα δρομολογίων), τώρα έχω 4.
σε άλλες περιοχές δεν άλλαξε κάτι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το ίδιο ισχύει για ολόκληρη τη θεσσαλονίκη.
βέβαια δεν σημαίνει ότι η αύξηση του εισιτηρίου τα έδωσε όλα αυτά, αλλά τουλάχιστον μέχρι πριν λίγο καιρό έβλεπα βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον οασθ σε ορισμένες περιοχές.
ναι, το 78Ν περνάει σπάνια, είναι το μοναδικό, αλλά μήπως γίνεται για κάποιο λόγο; δεν είναι ξύπνια όλη η σαλονίκη στις 3 το ξημέρωμα για να χρησιμοποιεί λεωφορεία. φαντάσου τη ζημιά που θα είχε η εταιρεία αν συνέχιζαν όλα τα δρομολόγια να λειτουργούν κανονικά! βέβαια εντάξει, συμφωνώ ότι δεν είναι σωστό να υπάρχει μόνο το 78Ν, καθώς μερικές περιοχές της θεσσαλονίκης αποκλείονται τη νύχτα.
τέλος, ορίστε πάλι τα φουσκώνεις. 1/3? δηλαδή στο ταξί πληρώνεις εσύ 1,20 ευρώ; πες μου πιο ταξί παίρνεις και είναι τόσο οικονομικό, γιατί εμείς εδώ ξέρουμε ότι τα ταξί χρεώνουν ελάχιστη διαδρομή 3 ευρώ.:)

και ξανατονίζω, δεν διαφωνώ μαζί σας! απλά διαφωνώ με τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείτε, καθώς δεν έχουν πολύ λογική βάση! μερικοί είπαν πολύ σωστά ορισμένα πράγματα, πχ. για τον τρόπο λειτουργίας των κρατικών οργανισμών συγκοινωνιών, ναι, αυτά έχουν βάση. μερικά άλλα όμως, είναι απλά δικαιολογίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pequeño

Τιμώμενο Μέλος

Η Pequeño αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,829 μηνύματα.
ε? παρεξήγησες όσα είπα.
κατ'αρχάς δεν λέω ότι είμαι υπέρ της ανόδου του αντιτίμου του εισιτηρίου, αλλά απ'την άλλη δεν κάθομαι να γκρινιάζω ότι μας ληστεύει. αυτό έλειπε, αν λέγαμε ότι μας ληστεύει ο οασθ, τότε οι υπόλοιπες εταιρείες στην επαρχία, των οποίων τα δρομολόγια καλύπτουν και μικρότερες αποστάσεις, όχι απλά μας ληστεύουν, αλλά...:whistle:
και ηρεμήστε. είδατε εσείς τα εισιτήρια να ανεβαίνουν λόγω κρίσης; στάσιμα μείνανε. απλά είχαν ανέβει πριν χρόνια, όταν ακόμα δανειζόμασταν... τώρα στο μέλλον δεν θα γλιτώσουν, εντάξει.
καταλαβαίνω ότι τα έσοδά του δεν στηρίζονται αποκλειστικά στο ότι πληρώνουμε εμείς κάποιο ποσό για μετακίνηση, αλλά υποτίθεται ότι το κράτος δίνει στον οασθ τα απαιτούμενα για να συνεχίσει να λειτουργεί. όμως αυτό δεν νομίζω ότι δικαιολογεί το να επιβιβάζεσαι τζαμπέ. αν ήταν, δεν θα υπήρχε καθόλου το εισιτήριο.
και όχι, αυτό που λέει ο χάουζ, δεν ισχύει. είναι η μεταφορά ανάγκη άρα πρέπει να είμαστε τζαμπατζήδες; η μεταφορά είναι ανάγκη, αλλά η μεταφορά με λεωφορείο είναι διευκόλυνση. οπότε με κάποιο τρόπο, ανταμείβεις και συ τη διευκόλυνση που σου παρέχεται. αν δεν σου αρέσει αυτό, υπάρχουν και τα ποδαράκια, τα ποδηλατάκια, τα μηχανάκια, τα αυτοκινητάκια (ό,τι διαθέτει ο καθένας), αφού καλύπτουν την ανάγκη σου για μεταφορά. και τα ποδαράκια είναι τζαμπέ.
δεν είδες να αλλάζει κάτι;
εγώ προσωπικά είδα καινουρια λεωφορεία, όχι αυτά τα μπλε και κόκκινα που κυκλοφορούσαν αποκλειστικά παλιότερα.
δεύτερον εκεί που με εξυπηρετούσε στο σπίτι μου μία μόνο γραμμή (γραμμή= νέο λεωφορείο- νέα διαδρομή, όχι συχνότητα δρομολογίων), τώρα έχω 4.
σε άλλες περιοχές δεν άλλαξε κάτι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το ίδιο ισχύει για ολόκληρη τη θεσσαλονίκη.
βέβαια δεν σημαίνει ότι η αύξηση του εισιτηρίου τα έδωσε όλα αυτά, αλλά τουλάχιστον μέχρι πριν λίγο καιρό έβλεπα βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον οασθ σε ορισμένες περιοχές.
ναι, το 78Ν περνάει σπάνια, είναι το μοναδικό, αλλά μήπως γίνεται για κάποιο λόγο; δεν είναι ξύπνια όλη η σαλονίκη στις 3 το ξημέρωμα για να χρησιμοποιεί λεωφορεία. φαντάσου τη ζημιά που θα είχε η εταιρεία αν συνέχιζαν όλα τα δρομολόγια να λειτουργούν κανονικά! βέβαια εντάξει, συμφωνώ ότι δεν είναι σωστό να υπάρχει μόνο το 78Ν, καθώς μερικές περιοχές της θεσσαλονίκης αποκλείονται τη νύχτα.
τέλος, ορίστε πάλι τα φουσκώνεις. 1/3? δηλαδή στο ταξί πληρώνεις εσύ 1,20 ευρώ; πες μου πιο ταξί παίρνεις και είναι τόσο οικονομικό, γιατί εμείς εδώ ξέρουμε ότι τα ταξί χρεώνουν ελάχιστη διαδρομή 3 ευρώ.:)

και ξανατονίζω, δεν διαφωνώ μαζί σας! απλά διαφωνώ με τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείτε, καθώς δεν έχουν πολύ λογική βάση! μερικοί είπαν πολύ σωστά ορισμένα πράγματα, πχ. για τον τρόπο λειτουργίας των κρατικών οργανισμών συγκοινωνιών, ναι, αυτά έχουν βάση. μερικά άλλα όμως, είναι απλά δικαιολογίες.

Συμφωνώ, σε όσα λες στο μόνο που έχω ένσταση είναι για τα λεωφορεία. Που είναι τα καινούργια λεωφορεία; Χρόνια τώρα οι γραμμές είναι χωρισμένες και πραγματικά δε μπορώ να το καταλάβω αυτό.ΠΧ το 18 που είναι μια γραμμή που δεν χρησιμοποιείται ιδιαίτερα ούτε γεμίζει (και όταν λέω γεμίζει εννοώ να βγάζουν οι άνθρωποι χέρια και πόδια από το λεωφορείο), και ούτε περνάει από το κέντρο της πόλης έχει πάντα καινούργια λεωφορεία, ενώ το 32 που είναι μια γραμμή που εξυπηρετεί 4-5 δυτικές περιοχές και περνάει από κέντρο έχει πάντα τα παλιά λεωφορεία πλην κάποιων εξαιρέσεων που είναι καινούργια τα λεωφορεία σε περιπτώσεις που γίνεται αγώνας και στέλνουν τα παλιά σε εκείνες τις περιοχές για να μη πάθουν τίποτα τα καινούργια.

Προσωπικά το ποσό του εισιτηρίου μου φαίνεται μικρό, (βγάζω το φοιτητικό) αλλά είμαι ευχαριστημένη με την άποψη ότι οκ για την εξυπηρέτηση που μου παρέχουν τα 40 λεπτά είναι καλά.
Τώρα αν ήμουν σε θέση να πληρώνω ολόκληρο δε ξέρω μάλλον δε θα το έκανα. :/:
Καθημερινά μου βγαίνει η πίστη γιατί αλλάξω 4 λεωφορεία, 2 το πρωί και 2 το μεσημέρι και δίνω 1ευρώ σε εισιτήρια και αυτό επειδή παίρνω φοιτητικά, σε καμία περίπτωση όμως δεν θα έδινα 2 ευρώ γιατί πολύ απλά πιστεύω ότι ο ΟΑΣΘ δεν τα αξίζει.
Τώρα όσο για το τι θα κάνουμε αν σταματήσουν τα λεωφορεία τι να πω... Ποδαράκια,ποδηλατάκια,θα φτάνουμε και πιο γρήγορα στο προορισμό μας, άλλωστε και με τον ΟΑΣΘ αργούσαμε κάπως (εγώ προσωπικά ναι, ώρες ατελείωτες να περιμένεις το λεωφορείο από τις 7 ενώ στο site να γράφει ότι έχει λεωφορείο στις 7 και τέταρτο, να έχει πάει 8 παρά και εσύ εκείίίίίί να περιμένεις ακόμη. ):mad:
Αυτό το συστήνω για κοντινές αποστάσεις, τώρα εγώ που κάθε μέρα από δυτικά πάω σχεδόν εκτός θεσσαλονίκης εεεεεεε κομματάκι δύσκολο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

hurricane

Διάσημο μέλος

Η supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,573 μηνύματα.
πράγματι έχει μερικά άκυρα:P αλλά ντάξει, μιλάω για τη γενική εικόνα. άμα πιάσω τώρα τα του 32 και του 18 θα ρίχνω σκαμπίλια :P
να σου πω την αλήθεια, ναι. ο οασθ συμφέρει τους φοιτητές... αλλά και οι μεγάλοι δεν τον χρησιμοποιούν τόσο συχνά όσο εμείς.
ωστόσο άκου πλάκα, αυτά που πληρώνουν οι μεγάλοι εδώ είναι η τιμή του φοιτητικού για την επαρχία.:/:

βγάλε κάρτα να ησυχάσεις, και γω επειδή βαριέμαι να περπατάω να πάω στην άλλη στάση που περνάει το λεωφορείο που πάει κατευθείαν πανεπιστήμιο αλλάζω 2 λεωφορεία... τα υπολόγισα και ξοδεύω τα διπλάσια λεφτά από την τιμή της κάρτας ανά μήνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jason Del Piero

Δραστήριο μέλος

Ο Jason Del Piero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
τέλος, ορίστε πάλι τα φουσκώνεις. 1/3? δηλαδή στο ταξί πληρώνεις εσύ 1,20 ευρώ; πες μου πιο ταξί παίρνεις και είναι τόσο οικονομικό, γιατί εμείς εδώ ξέρουμε ότι τα ταξί χρεώνουν ελάχιστη διαδρομή 3 ευρώ.:)

Αυτό εννοώ...1 ευρώ το λεωφορείο,3 ευρώ το ταξί ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ(απο Θεσσαλονίκη είμαι και γω...τα ίδια ξέρουμε;) )
Είναι λογικό?Αυτο είναι λαϊκό μέσο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top