Στήριξη και γνώμες για την πρόταση μου!

gourlis

Νεοφερμένος

Ο gourlis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Καλησπεριζω το φορουμ και ευχομαι καταρχην χρονια πολλα εις τους εορταζοντες.
Ευχομαι καλη επιτυχια και ολικη κατακτηση των επιθυμιων του καθενος στους νυν μαθητες, αποφοιτους αλλα πολυ περισσοτερο στους παλαιους αποφοιτους για την προσπαθεια που κατεβαλλαν φετος για τις επερχομενες πανελληνιες εξετασεις.
Και εγω ειμαι παλιος αποφοιτος αποφοιτος 30 ετων και φετος ειχα βαλει στοχο να συμετασχω στις πανελληνιες του 2010 καθως ενδιαφερομουν μονο για το οικονομικο. Ξεκινησα τελος δεκεμβρη, αλλα δυστυχως διεπιστωσα οτι στα μαθηματικα και φυσικη απαιτουνται πολλες γνωσεις προηγουμενων ετων και μαλιστα ειδικα δε μαθηματικα πολυ καλα, ξεκινησα να μελετω αλλα προς τα τελη φλεβαρη ειδα οτι ειχα ξεκινησει πολυ αργα και δεν υπηρχε περιπτωση να γινει τιποτε. Ραντεβου του χρονου ΔΥΝΑΤΑ!
Τωρα το θεμα μου:
Απευθυνομαι στα παιδια και στους νεους που στοχευουν αποκλειστικα και μονο σε σχολες του 5ου Πεδιου, δηλαδη οικονομικες (οσοι ειναι ενας,δεκα,χιλιοι,δεκα χιλιαδες,κτλ)
ρε παιδια, διαπιστωνω μια μεγαλη αδικια. Γιατι ειμαστε υποχρεωμενοι εμεις που μας ενδιαφερουν αποκλειστικα και μονο οικονομικες σχολες και θα δηλωσουμε μονο σχολες απο το 5ο Πεδιο, να δινουμε αυτην την παλιοφυσικη :(:(:( και να ταλαιπωρουμαστε που ποτε δεν ειχαμε σχεση με φυσικες,χημεις,βιολογιες,κτλ!
Αδικια και ακυροτητα.
Εγω ανοιγω το βιβλιο και τρελενομαι, πραγματικο μαρτυριο.
Θα φτιαξω ενα υπομνημα και προς τα μεσα Απριλη θα το αποστειλλω στην αρμοδια διευθυνση του υπουργειου Παιδειας, με την προταση: οσοι υποψηφιοι θα δηλωσουν αποκλειστικα και μονο χρηματοοικονομικες σχολες, δηλαδη μονο σχολες του 5ου Πεδιου (ειμαστε οι παλιοι 4δεσμιτες για οσους θυμουνται ), να μην δωσουμε φυσικη αλλα να υπαρξει καποιο αλλο αντισταθμισμα. Ουτως η αλλως εμεις δεν διδουμε ενα επιπλεον μαθημα το ΑΟΘ;
Τη στηριζουν τα παιδια που ανηκουν στην κατηγορια με εμενα; Τι προτασεις η γνωμες εχετε για το αντισταθμισμα που θα προτεινω;Εγω εχω υποψη μου, αλλα καταθεστε και τις γνωμες σας.
Δηλαδη να υπαρξει κατι οπως με αυτους που διδουν μονο το 1ο πεδιο (φιλολολικα και τετοια), που τα 6 μαθηματα που διδουν ειναι ταμαμ με το αντικειμενο τους.

Ευχαριστω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,843 μηνύματα.
λυπάμαι που διαβάζω τέτοιες απόψεις...

κρίμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

watson

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο watson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
ε, εντάξει καλό είναι να έχεις μία γενικότερη μόρφωση.. Η αλήθεια είναι πάντως οτι υπαρχει ένας ρατσισμός ως προς τα οικονομικά... Το λέω αυτό γιατί την άποψη σου ,οτι καλο ειναι να μην εξετάζεσαι φυσική , θα την καταδικάσουν πολλοί. ομως πολλοί συμφοιτητές μου θεωρούν αδιανόητο οτι πρεπει να διδασκόμαστε οικονομικά μαθηματα σε σχολες μηχανικων.. Δηλ λες και η φυσική και τα μαθηματικά ειναι τα σπουδαία μαθήματα ,ενώ τα οικονομικά υποδεεστερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gourlis

Νεοφερμένος

Ο gourlis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
λυπάμαι που διαβάζω τέτοιες απόψεις...

κρίμα

Kατι πιο συγκεκριμενο και ως προς τι η διαφωνια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Θα φτιαξω ενα υπομνημα και προς τα μεσα Απριλη θα το αποστειλλω στην αρμοδια διευθυνση του υπουργειου Παιδειας, με την προταση: οσοι υποψηφιοι θα δηλωσουν αποκλειστικα και μονο χρηματοοικονομικες σχολες, δηλαδη μονο σχολες του 5ου Πεδιου (ειμαστε οι παλιοι 4δεσμιτες για οσους θυμουνται ), να μην δωσουμε φυσικη αλλα να υπαρξει καποιο αλλο αντισταθμισμα. Ουτως η αλλως εμεις δεν διδουμε ενα επιπλεον μαθημα το ΑΟΘ;
(!!!!!!)
Συγγνωμη αλλα με αυτο το υπομνημα περιμενετε να αλλαξει κατι?

Ξερετε ποσα υπομνηματα/προτασεις εχουν σταλει στα (μπουρδελο)υπουργεια μας και ποσες συζητησεις εχουν γινει για την γενικοτερη κατασταση στην παιδεια κι ακομα ειμαστε στο συστημα που εδινε η μανα μου κι ο πατερας μου πριν 20 χρονια?

Δηλαδη να υπαρξει κατι οπως με αυτους που διδουν μονο το 1ο πεδιο (φιλολολικα και τετοια), που τα 6 μαθηματα που διδουν ειναι ταμαμ με το αντικειμενο τους.

Ευχαριστω.
Αν δειτε λιγο τις σχολες του 1ου πεδιου υπαρχουν αρκετες στις οποιες τα μαθηματα που δινουνε οι ενδιαφερομενοι δεν εχουν ουτε κι εκει καμια σχεση με το αντικειμενο τους.

Για παραδειγμα αν θελει καποιος της θεωρητικης να σπουδασει Κοινωνιολογια,που του χρησιμευουν τα Λατινικα τα οποια ειναι αναγκασμενος να δωσει?

Αν θελει να σπουδασει Ψυχολογια που στο καλο του χρησιμευουν τα Αρχαια?

Εν ολιγοις το φαινομενο που περιγραφετε δεν ειναι μοναδικο και δεν συμβαινει μονο σε οσους ενδιαφερονται για τις Οικονομικες σχολες αλλα ειναι μια ακομα κακη "ρυθμιση" στο θεμα της Παιδειας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Η πρόταση που θα έκανα εγώ είναι οι πανελλήνιες να είναι μόνο απολυτήριες εξετάσεις σε εθνικό επίπεδο και από εκεί και πέρα η κάθε σχολή να αποφασίζει μόνη της 3-4 βιβλία/μαθήματα, στα οποία θα εξετάζονται οι υποψήφιοι. Έτσι αν σε ενδιαφέρουν τα οικονομικά, θα δίνεις μαθήματα σχετικά με το αντικείμενο της σχολής προκειμένου να εισαχθείς, αλλά θα έχεις λάβει και τη λεγόμενη γενική παιδεία αποφοιτώντας από το λύκειο (η οποία ναι, συμπεριλαμβάνει και τη φυσική:Ρ). Επιπλέον, ο κάθε απόφοιτος δε θα μπορεί να δηλώσει 200 σχολές, εάν η κάθε σχολή έχει διαφορετικά συγγράμματα εισαγωγής. Άρα για να αποφασίσεις να δώσεις για κάποια σχολή, σημαίνει πως σε ενδιαφέρει το αντικείμενό της. Δε θα υπάρχει πια το φαινόμενο "στόχευα ιατρική, κατέληξα μαθηματικό". Και σιγά σιγά θα έκλειναν όλες αυτές οι σχολές στις οποίες έχουν περάσει δύο άτομα κατά λάθος. Είπα να το δω λίγο πιο γενικά το θέμα εγώ:Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,843 μηνύματα.
Η πρόταση που θα έκανα εγώ είναι οι πανελλήνιες να είναι μόνο απολυτήριες εξετάσεις σε εθνικό επίπεδο και από εκεί και πέρα η κάθε σχολή να αποφασίζει μόνη της 3-4 βιβλία/μαθήματα, στα οποία θα εξετάζονται οι υποψήφιοι. Έτσι αν σε ενδιαφέρουν τα οικονομικά, θα δίνεις μαθήματα σχετικά με το αντικείμενο της σχολής προκειμένου να εισαχθείς, αλλά θα έχεις λάβει και τη λεγόμενη γενική παιδεία αποφοιτώντας από το λύκειο (η οποία ναι, συμπεριλαμβάνει και τη φυσική:Ρ). Επιπλέον, ο κάθε απόφοιτος δε θα μπορεί να δηλώσει 200 σχολές, εάν η κάθε σχολή έχει διαφορετικά συγγράμματα εισαγωγής. Άρα για να αποφασίσεις να δώσεις για κάποια σχολή, σημαίνει πως σε ενδιαφέρει το αντικείμενό της. Δε θα υπάρχει πια το φαινόμενο "στόχευα ιατρική, κατέληξα μαθηματικό". Και σιγά σιγά θα έκλειναν όλες αυτές οι σχολές στις οποίες έχουν περάσει δύο άτομα κατά λάθος. Είπα να το δω λίγο πιο γενικά το θέμα εγώ:Ρ

αυτο το σύστημα εισαγωγής που μας περιγράφεις, ισχύει για πολλά χρόνια στο δυτικό εξωτερικό...

...όπως και στο σουηδικό μοντέλο (του Γιώργου Παπανδρέου στα λόγια...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Το ξέρω. ;>
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
ρε παιδια, διαπιστωνω μια μεγαλη αδικια. Γιατι ειμαστε υποχρεωμενοι εμεις που μας ενδιαφερουν αποκλειστικα και μονο οικονομικες σχολες και θα δηλωσουμε μονο σχολες απο το 5ο Πεδιο, να δινουμε αυτην την παλιοφυσικη :(:(:( και να ταλαιπωρουμαστε που ποτε δεν ειχαμε σχεση με φυσικες,χημεις,βιολογιες,κτλ!
Αδικια και ακυροτητα.
Εγω ανοιγω το βιβλιο και τρελενομαι, πραγματικο μαρτυριο.
Θα φτιαξω ενα υπομνημα και προς τα μεσα Απριλη θα το αποστειλλω στην αρμοδια διευθυνση του υπουργειου Παιδειας, με την προταση: οσοι υποψηφιοι θα δηλωσουν αποκλειστικα και μονο χρηματοοικονομικες σχολες, δηλαδη μονο σχολες του 5ου Πεδιου (ειμαστε οι παλιοι 4δεσμιτες για οσους θυμουνται ), να μην δωσουμε φυσικη αλλα να υπαρξει καποιο αλλο αντισταθμισμα. Ουτως η αλλως εμεις δεν διδουμε ενα επιπλεον μαθημα το ΑΟΘ;
Ευχαριστω.
Καταρχην σου ευχομαι να τα καταφερεις....λοιπον υποτιθεται οτι το σχολειο στοχευει οχι μονο στο να αποκτησει ο μαθητης τις βασικες γνωσεις να γραφει δηλαδη και να κανει δυο πραξεις αλλα να αναπτυξει την κριση του και να αποκτησει πολυπλευρη γνωση στο πρωτο εχει πεσει λιγο εξω αλλα στο δευτερο το παλευει ακομα.... αν λοιπον φτασουμε στο σημειο να λεμε οτι αυτος που θελει να γινει φυσικος θα δωσει μονο φυσικη , ο μαθηματικος μονο μαθηματικα κτλ τοτε θα βγεναν ολοι αγραμματοι.... δυστυχως δεν εχουμε καταλαβει οτι ολα τα μαθηματα συνδεονται δηλαδη και τα μαθηματικα κ η φυσικη κ η φιλοσοφια εχουν σχεση το ενα με το αλλο .... ολοι οι μεγαλοι μαθηματικοι ξεκινησαν απο φιλοσοφια αλλιως δεν θα καταφερναμε τιποτα .... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Το ότι ο ψυχολόγος θα δώσει ψυχολογία και μαθηματικά, για να περάσει στη σχολή του, είναι πολύ λογικό. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει πως ξέρει μόνο ψυχολογία και ως εκ τούτου είναι αγράμματος. Φυσικά το σχολείο (να) προσφέρει μαθήματα φυσικής, μαθηματικών, κοινωνιολογίας, οικονομικών, φιλοσοφίας, ψυχολογίας, αστρονομίας, θεάτρου, ξένων γλωσσών κ.ο.κ. και (να) δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σε όποια από αυτά θέλουν, χωρίς να υπάρχουν οι αυστηρές προδιαγραφές των 3 κατευθύνσεων, όπως τώρα. Δηλαδή να μπορεί κανείς να κάνει παράλληλα και λατινικά και μαθηματικά κατεύθυνσης, εάν το επιθυμεί. Τώρα το ένα αποκλείει το άλλο. Αλλά αλίμονο αν θα έπρεπε να δίναμε όλα τα μαθήματα προκειμένου να εισαχθούμε σε κάποια σχολή, μόνο και μόνο επειδή συνδέονται τα αντικείμενα. Άλλη η θέση της φυσικής στην αστρονομία και άλλη στα παιδαγωγικά. Το ότι για την εισαγωγή στη σχολή θα δίνεις μαθήματα που συνδέονται πιο άμεσα με το αντικείμενό σου δε σημαίνει πως δε θα έχεις γνώση πάνω στα άλλα. Αυτή είναι η δουλειά του σχολείου. Το πανεπιστήμιο θα σου δώσει μεν πιο ειδικές γνώσεις ως προς ένα αντικείμενο, αλλά αν έχεις τις κατάλληλες βάσεις από τις προηγούμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες, ξέρεις πώς να τα συνδέσεις μεταξύ τους. (;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,843 μηνύματα.
btw...υπάρχει ερευνητικός κλάδος σε μαθηματική ψυχολογία (mathematical psychology) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Το ότι ο ψυχολόγος θα δώσει ψυχολογία και μαθηματικά, για να περάσει στη σχολή του, είναι πολύ λογικό. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει πως ξέρει μόνο ψυχολογία και ως εκ τούτου είναι αγράμματος. Φυσικά το σχολείο (να) προσφέρει μαθήματα φυσικής, μαθηματικών, κοινωνιολογίας, οικονομικών, φιλοσοφίας, ψυχολογίας, αστρονομίας, θεάτρου, ξένων γλωσσών κ.ο.κ. και (να) δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σε όποια από αυτά θέλουν, χωρίς να υπάρχουν οι αυστηρές προδιαγραφές των 3 κατευθύνσεων, όπως τώρα. Δηλαδή να μπορεί κανείς να κάνει παράλληλα και λατινικά και μαθηματικά κατεύθυνσης, εάν το επιθυμεί. Τώρα το ένα αποκλείει το άλλο. Αλλά αλίμονο αν θα έπρεπε να δίναμε όλα τα μαθήματα προκειμένου να εισαχθούμε σε κάποια σχολή, μόνο και μόνο επειδή συνδέονται τα αντικείμενα. Άλλη η θέση της φυσικής στην αστρονομία και άλλη στα παιδαγωγικά. Το ότι για την εισαγωγή στη σχολή θα δίνεις μαθήματα που συνδέονται πιο άμεσα με το αντικείμενό σου δε σημαίνει πως δε θα έχεις γνώση πάνω στα άλλα. Αυτή είναι η δουλειά του σχολείου. Το πανεπιστήμιο θα σου δώσει μεν πιο ειδικές γνώσεις ως προς ένα αντικείμενο, αλλά αν έχεις τις κατάλληλες βάσεις από τις προηγούμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες, ξέρεις πώς να τα συνδέσεις μεταξύ τους. (;
Ναι οκ το αγραμματος ηταν καπως παρατραβηγμενο..... :D.... προφανως και δεν γινετε να δινουμε ολα τα μαθηματα που συνδεονται με την σχολη που στοχευει ο καθενας γιατι τοτε θα γινοταν ενα μπαχαλο αλλα να μην φτασουμε στο σημειο να δινουμε ενα-δυο μαθηματα για να μπουμε σε μια σχολη!!!!!!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Ένα πανεπιστημιακό σύγγραμμα δεν έχει καμία σχέση σε έκταση, περιεχόμενο και τρόπο δομής με ένα σχολικό μάθημα. Προφανώς δεν εννοούσα ότι ο ψυχολόγος θα δώσει την ψυχολογία που έκανε στο λύκειο, για να περάσει στο πανεπιστήμιο. Συγγράμματα εισαγωγής πανεπιστημιακού επιπέδου, καθορισμένα από το εκάστοτε πανεπιστημιακό τμήμα, όχι ως σχολική ύλη από το Υπουργείο Παιδείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Μα φυσικα και δεν θα ειναι καποιο μαθημα στο πανεπηστημιο στο ιδιο επιπεδο με αυτο του σχολειο γιατι τοτε δεν θα υπηρχε και λογος να πηγαινουμε σε πανεπηστημια αφου θα τα ξεραμε ολα απο το λυκειο.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Άρα το να δίνεις 3 πανεπιστημιακά συγγράμματα μπορεί και να είναι πιο απαιτητικό από το να δίνεις 6 λυκειακά μαθήματα. Σκέψου να είχες 2 μήνες (γιατί τόσο έχεις, δεν τα δημοσιεύουν νωρίτερα τα συγγράμματα, τα οποία btw αλλάζουν μερικά ή ολικά κάθε χρόνο) να αποστηθίσεις 3 βιβλία νομικής και να πας σε εξετάσεις 6 ωρών και να σου έχει από εκθέσεις της ιστορίας της νομικής επιστήμης μέχρι διαχείριση νομικών υποθέσεων, για τις οποίες πρέπει να θυμάσαι ένα σωρό νομικά άρθρα. Μην το βλέπεις σαν "2 μαθήματα, τι το κάναμε;"· δεν είναι έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Μα δεν ειπα οτι το βλεπω σαν δυο μαθηματα ........ και ναι σιγουρα θα ειναι πιο απαιτητικα τα πραγματα στο πανεπηστημιο.... ποσο μαλλον οταν προκειται για νομικη......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
αλλα να μην φτασουμε στο σημειο να δινουμε ενα-δυο μαθηματα για να μπουμε σε μια σχολη!!!!!!!!

Μα δεν ειπα οτι το βλεπω σαν δυο μαθηματα ........

Πάντως το πρώτο σου post δε δίνει την εντύπωση ότι το βλέπεις σαν κάτι ιδιαίτερα κοπιαστικό:Ρ
Εκτός κι αν αποκτά νόημα μόνο με τη νομική σχολή:Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Πάντως το πρώτο σου post δε δίνει την εντύπωση ότι το βλέπεις σαν κάτι ιδιαίτερα κοπιαστικό:Ρ
Εκτός κι αν αποκτά νόημα μόνο με τη νομική σχολή:Ρ
Μονο που στο πρωτο μου ποστ εννοω να μην φτασουμε στο σημειο στις πανελληνιες να δινουμε 1-2 μαθηματα τα οποια σχετιζονται με την σχολη που θελουμε...:worry:..δεν ειπα οτι μεσα στην σχολη δινουν 1-2 ευκολα μαθηματα!!!!!!! :book:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lilla My

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lilla My αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Μα ούτε εγώ μιλώ για μέσα στη σχολή, αλλά πριν μπεις στη σχολή:Ρ Πέραν του ότι εγώ ξεχώρισα τις πανελλήνιες από τις εισαγωγικές εξετάσεις. Αυτό που είναι λογικό κατ' εμέ είναι απ' όσους επιθυμούν αργότερα να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να απαιτείται να δώσουν πανελλήνιες προκειμένου να πάρουν απολυτήριο λυκείου που θα τους δίνει τη δυνατότητα να δώσουν εισαγωγικές εξετάσεις (όχι να περάσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατευθείαν με τις πανελλήνιες) και όσοι δεν ενδιαφέρονται για την ανώτατη εκπαίδευση να δίνουν απολυτήριες σε ενδοσχολικό επίπεδο. Και από εκεί και πέρα αφού έχουν δώσει πανελλήνιες, να έρχονται οι εισαγωγικές που θα έχουν να κάνουν καθαρά με το αντικείμενο της κάθε σχολής, στο στυλ που περιέγραψα παραπάνω για τη νομική. Δεν περιέγραψα μια ενδοπανεπιστημιακή εξεταστική, αλλά διαδικασία εισαγωγής στη σχολή.

Μονο που στο πρωτο μου ποστ εννοω να μην φτασουμε στο σημειο στις πανελληνιες να δινουμε 1-2 μαθηματα τα οποια σχετιζονται με την σχολη που θελουμε...

Δε βγαίνει τέτοιο νόημα απ' όσα έγραψα. Ουσιαστικά δηλαδή θα υπήρχαν και οι πανελλήνιες ως απολυτήριες εξετάσεις και ξεχωριστές εισαγωγικές εξετάσεις. Άρα από τις πανελλήνιες ως τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αυτό που προτείνω εγώ είναι μια αρκετά πιο πολύπλευρη διαδικασία και ευκαιρία μάθησης και παράλληλα ένα είδος αξιολόγησης του ενδιαφέροντος που έχει ο υποψήφιος ως προς το αντικείμενο της σχολής. Δεν καταλαβαίνω πώς βγήκε το συμπέρασμα ότι τα μαθήματα των πανελληνίων θα μειώνονταν σε 2 και με αυτές τις εξετάσεις θα περνούσαμε στο πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Μα ούτε εγώ μιλώ για μέσα στη σχολή, αλλά πριν μπεις στη σχολή:Ρ Πέραν του ότι εγώ ξεχώρισα τις πανελλήνιες από τις εισαγωγικές εξετάσεις. Αυτό που είναι λογικό κατ' εμέ είναι απ' όσους επιθυμούν αργότερα να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να απαιτείται να δώσουν πανελλήνιες προκειμένου να πάρουν απολυτήριο λυκείου που θα τους δίνει τη δυνατότητα να δώσουν εισαγωγικές εξετάσεις (όχι να περάσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατευθείαν με τις πανελλήνιες) και όσοι δεν ενδιαφέρονται για την ανώτατη εκπαίδευση να δίνουν απολυτήριες σε ενδοσχολικό επίπεδο. Και από εκεί και πέρα αφού έχουν δώσει πανελλήνιες, να έρχονται οι εισαγωγικές που θα έχουν να κάνουν καθαρά με το αντικείμενο της κάθε σχολής, στο στυλ που περιέγραψα παραπάνω για τη νομική. Δεν περιέγραψα μια ενδοπανεπιστημιακή εξεταστική, αλλά διαδικασία εισαγωγής στη σχολή.
ΟΚ δεν το καταλαβα γιατι δεν ειχα διαβασει το πρωτο σου ποστ :P.... ωραια αυτα που λες μονο που για να γινουν ολα αυτα θα πρεπει να αλλαξουν πολλα στο ολα συστημα εκπαιδευσης πραγμα που δυστυχως στην Ελλαδα απο οτι φενεται ειναι αδυνατο ετσι πως ειναι τα πραγματα μιας και που κανεις δεν ενδιαφερεται να δωσει χρηματα για το μελλον της χωρας!!!!!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top