Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,388 μηνύματα.

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,402 μηνύματα.
Πώς το φαντάζομαι:

Οι καθηγητές θα έπρεπε να περνάνε από ψυχολογικό έλεγχο και τα παιδιά να τους αξιολογούν αντικειμενικά και ανώνυμα

Να γίνονται περισσότερες εργασίες και διαδραστικά μαθήματα

Πέταμα τα άθλια βιβλία που έχουμε εδώ και χρόνια, έκδοση νέων, σύγχρονων και επίκαιρων

Μαθήματα φιλοσοφίας και ηθικής, μαγειρικής και αθλητικές δραστηριότητες

Καλλιτεχνική (και περιβαλλοντική) παιδεία

Να υπάρχουν θεατρικές ομάδες, λέσχες φιλαναγνωσίας κτλ.

Κατάργηση τα 7ωρα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,388 μηνύματα.
αργύρια δεν έχουμε μόνο δολάρια
ε καλα οκ .. καλα ειναι και αυτα..

καμε κλικ εδω

1697382601490.png

και μετα πριντ

1697382656682.png


αν δεν στο κανει θα στο κολλησω εδω ....αλλα ειναι 100Μb
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
Θα εκθέσω κι εγώ τις απόψεις μου για το τι πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει στην Εκπαίδευση. Ξέρω από πριν ότι για όσα γράψω κανένας δεν θα συμφωνήσει και ποτέ δεν θα εφαρμοστούν. Πάμε λοιπόν:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

1) Δάσκαλοι δύο ειδικοτήτων: άλλος για θεωρητικά και άλλος για τα θετικά.

2) Επίσημες γραπτές εξετάσεις Α και Β τετράμηνου (από τη γ’ τάξη).

3) Μαθητής που κρίνεται ανεπαρκής να “μένει” στην ίδια τάξη.

4) Κατάργηση άχρηστων μαθημάτων (π.χ. «θρησκευτικά»).

5) Αύξηση ωρών και εντατικοποίηση θετικών και τεχνολογικών μαθημάτων.

6) Εισαγωγή σε μαθήματα σεξουαλικής αγωγής.

7) Σεμινάρια πρώτων βοηθειών, κυκλοφοριακής αγωγής και καταστάσεων ανάγκης.

8) Υποχρεωτική εκμάθηση κολύμβησης.



ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ

9) Κατάργηση βαθμολογικών τετράμηνων και επαναφορά τριμήνων.

10) Τακτικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις.

11) Επίσημες γραπτές εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα.

12) Για προαγωγή, πάνω από τη βάση σε κάθε μάθημα και όχι στο γενικό μέσο όρο.

13) Εισαγωγικές εξετάσεις από Γυμνάσιο και Λύκειο.

14) Όριο βαθμολογίας για Γενικό Λύκειο, διαφορετικά υποχρεωτικά ΕΠΑΛ.

15) Αναδιάρθρωση ΕΠΑΛ και ενσωμάτωση νέων ειδικοτήτων.

16) Υποχρεωτικός αριθμός ετήσιων ωρών μαθημάτων, αλλιώς παράταση έτους.

17) Εξωσχολικές δραστηριότητες (μαθητών, καθηγητών) εκτός ωρών μαθημάτων.

18) Κατάργηση βλακωδών περιπάτων, μέρας δήθεν αθλητισμού κλπ.

19) Κατάργηση των (άχρηστων) αρχαίων Ελληνικών (εκτός θεωρητικής κατεύθυνσης)

20) Κατάργηση διδασκαλίας Θρησκευτικών (μόνο σα μάθημα επιλογής).

21) Αύξηση ωρών θετικών και τεχνολογικών μαθημάτων.

22) Υποχρεωτικό μάθημα σεξουαλικής αγωγής.

23) Όλα τα Σχολεία να γίνουν Πρότυπα και όχι μόνο για την ελίτ.

24) Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) κανονική διδασκαλία και να δίνει πτυχίο.

25) Να παρέχει το Λύκειο βεβαίωση γνώσεων Πληροφορικής.

26) Ειδικά καλλιτεχνικά και αθλητικά Σχολεία για ταλέντα.

27) Τα θετικά μαθήματα να γίνονται σε πλήρες εργαστήριο.

28) Επιστροφή και αύξηση σχολικών συμβούλων ειδικότητας.

29) Μαζικές προσλήψεις καθηγητών και βοηθών εργαστηρίων.

30) Να ξαναγυρίσουν μαθήματα όπως Αστρονομία, Γεωλογία.


ΛΥΚΕΙΟ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

31) Κατευθύνσεις από Α’ Λυκείου (2), γίνονται (3) στη Β και (5) στη Γ.

32) Αύξηση ύλης, το Λύκειο να είναι προθάλαμος του Πανεπιστημίου.

33) Πανελλήνιες εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα και για τις 3 τάξεις.

34) Προσαρμογή προφορικού βαθμού για πάνω από 5 μονάδες διαφορά από γραπτό.

35) Εισαγωγή σε ΑΕΙ με βαθμούς 3 τάξεων σε μαθήματα που ενδιαφέρουν τη Σχολή.

36) Κλείσιμο ή συγχώνευση Σχολών που δεν θέλει κανείς και υπάρχουν αλλού.


ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

37) Αριθμοί εισακτέων ανάλογα με ανάγκες, όχι βάζουμε πολλούς για ψήφους.

38) Δημιουργία πολλών δημόσιων ΙΕΚ για χρήσιμες ειδικότητες.

39) Όχι ιδιωτικά Πανεπιστήμια, αναβάθμιση των κρατικών.

40) Καμία μεταγραφή (με μόνη εξαίρεση ΑΜΕΑ και σοβαροί λόγοι υγείας)

41) Φοιτητικές Εστίες και Λέσχες παντού.

42) Επίδομα στους οικονομικά αδύναμους (και πολύτεκνους) φοιτητές.

43) Πριμοδοτήσεις μορίων αθλητών μόνο για ΤΕΦΑΑ.


Μπορείτε να με λιθοβολήσετε ελεύθερα. . .



1697382832164.png
1697382797130.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,388 μηνύματα.
Πώς το φαντάζομαι:

Οι καθηγητές θα έπρεπε να περνάνε από ψυχολογικό έλεγχο και τα παιδιά να τους αξιολογούν αντικειμενικά και ανώνυμα

Να γίνονται περισσότερες εργασίες και διαδραστικά μαθήματα

Πέταμα τα άθλια βιβλία που έχουμε εδώ και χρόνια, έκδοση νέων, σύγχρονων και επίκαιρων

Μαθήματα φιλοσοφίας και ηθικής, μαγειρικής και αθλητικές δραστηριότητες

Καλλιτεχνική (και περιβαλλοντική) παιδεία

Να υπάρχουν θεατρικές ομάδες, λέσχες φιλαναγνωσίας κτλ.

Κατάργηση τα 7ωρα
Αυτη η αξιολογηση απο μαθητες ειναι πονεμενη ιστορια
τα πανεπιστημια έχουν αλλα ειναι μπουρδα

η μαγειρικη πολυ με αρεσε
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Οι καθηγητές θα έπρεπε να περνάνε από ψυχολογικό έλεγχο και τα παιδιά να τους αξιολογούν αντικειμενικά και ανώνυμα
Τους έχω βρει και τους έχω αξιολογήσει επώνυμα τους παλιούς μου άλλοι έβρισαν, άλλοι έκλαψαν και άλλοι απείλησαν με μηνύσεις που ακόμα περιμένω με ανυπομονησία. :lol:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ε καλα οκ .. καλα ειναι και αυτα..

καμε κλικ εδω

1697382601490.png

και μετα πριντ

1697382656682.png


αν δεν στο κανει θα στο κολλησω εδω ....αλλα ειναι 100Μb
Σου το έχω ξανά πει ότι σε αγαπώ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

20) Κατάργηση διδασκαλίας Θρησκευτικών (μόνο σα μάθημα επιλογής).
ούτε μακριά και αγαπημένοι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
Πανελλήνιες τέλος 3 δις σε παραπαιδεία εκ των οποίων 2 δις αφορολόγητα. Ας βρουν άλλο τρόπο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Α' ΓΕΛ
ΜάθημαΏρες
Νέα Ελληνικά3
Ιστορία4
Αρχαία Ελληνικά4
Αγγλικά3
Ξένη Γλώσσα Επιλογής2
Εισαγωγή στις Κοινωνικές-Πολιτικές Επιστήμες2
Φυσική Αγωγή2
Μαθηματικά5
Φυσική3
Χημεία3
Βιολογία2
Πληροφορική2
Σύνολο35

Β' ΓΕΛ (Γενική Παιδεία)

ΜάθημαΏρες
Νέα Ελληνικά2
Ιστορία 3
Φυσική Αγωγή2

Β' ΓΕΛ (Θετική)

ΜάθημαΏρες
Μαθηματικά7
Φυσική5
Χημεία3
Βιολογία3
Πληροφορική3
Πολιτική Παιδεία1
Αγγλικά2
Μάθημα Επιλογής2
Σύνολο33

Β' ΓΕΛ (Θεωρητική)

ΜάθημαΏρες
Αρχαία Ελληνικά6
Λατινικά3
Ξένη Γλώσσα Επιλογής3
Αγγλικά3
Κοινωνιολογία, Πολιτικές Επιστήμες και Δίκαιο2
Μαθηματικά2
Φυσική1
Χημεία1
Βιολογία2
Πληροφορική1
Μάθημα Επιλογής2
Σύνολο33

Γ' ΓΕΛ

ΜάθημαΏρες
Νέα Ελληνικά2
Φυσική Αγωγή2
Μαθήματα Επιλογής24 έως 26
όπου μαθήματα επιλογής: Μαθηματικά (6), Φυσική (6), Χημεία (6), Βιολογία (6), Πληροφορική (6), Οικονομική Θεωρία (6), Αρχαία Ελληνικά (6), Ιστορία (6), Λατινικά (6), Κοινωνιολογία - Πολιτικές Επιστήμες και Δίκαιο (6), Αγγλικά (2), άλλη ξένη γλώσσα (2), Λογιστική (2), Μαθηματικά - Προχωρημένα Θέματα (2), Ελεύθερο Σχέδιο (2), Γραμμικό Σχέδιο (2), Αρμονία (2).
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
Επειδή διαβάζω διάφορες απόψεις οι οποίες συνήθως εστιάζουν στο λύκειο και το σύστημα εισαγωγής (μια απολύτως λανθασμένη προσέγγιση) , νομίζω ότι όλες οι νοσηρότητες του εκπαιδευτικού συστήματος σταδιακά θα αρχίσουν να εξαλείφονται αν ξεκινήσουμε από μία θεμελιώδη αλλαγή: το δημοτικό-και οι έξι τάξεις- θα πρέπει να προσανατολιστούν σε τρία πράγματα: ανάγνωση, γραφή και βασική αριθμητική (ήτοι πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση). Πλέον παιδιά (αλλά και ενήλικες) δεν ξέρουν βασική ορθογραφία ενώ ο γραπτός και προφορικός τους λόγος είναι γεμάτος με γραμματικοσυντακτικά λάθη. Επίσης δεν ξέρουν τις τέσσερις βασικές πράξεις. Αυτό σημαίνει πως πολλά μαθήματα στο δημοτικό πρέπει να εξοβελιστούν από το πρόγραμμα σπουδών και άλλα να περιοριστούν σημαντικά. Αυτό είναι αναγκαίο αν αναλογιστούμε ότι το πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει πλήθος μαθημάτων και αυτό με τη σειρά του έχει ως συνέπεια οι μαθητές να μη ξέρουν που να επικεντρωθούν και κατ' επέκταση να μην έχουν κατακτήσει βασικές γνώσεις και ικανότητες αποφοιτώντας από το δημοτικό. Όλα τα προβλήματα απορρέουν από την ανεπάρκεια σε αυτούς τους τομείς (ανάγνωση-γραφή-βασική αριθμητική).
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Aκριβώς αυτό που λέει ο @jims. Δείτε για παράδειγμα πως ο Άδωνις όταν χάνει την ψυχραιμία του επειδή τον διακόπτει ο Papaxelas στον Σκαι, εκφράζεται. Αν και απόφοιτος Ιστορίας, βλέπεις έναν άνθρωπο με κατακόκκινο κεφάλι και να μην καταλαβαίνεις τι ακριβώς λέει. Ως Ιστορικός αναλυτής στο κανάλι του Καρατζαφύρερ κατέληξε ως πολιτικός υπεύθυνος των επενδύσεων και της εργασίας για τη χώρα. Είναι οι συνέπειες του εκπαιδευτικού συστήματος.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top