Πώς πετυχαίνει κανείς στην εξεταστική;

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
ως προς το πρώτο, κανείς δεν σε δεσμεύει και δεν πρέπει να σε δεσμεύει να διαβάζεις μόνο από ένα σύγραμμα. ο καθηγητής θέλει ένα συγκεκριμένο βιβλίο για την εξεταστική όμως δεν σου απαγορεύει να διαβάσεις και άλλα. εκτός αυτού, αυτός δεν είναι ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι ο στόχος του Πανεπιστημίου? ο κάθε φοιτητής κάνει αυτό που θεωρεί σωστό για εκείνουν και μαθαίνει, εφόσον θέλει πάντα το κάτι παραπάνω! στο Πανεπιστήμιο τίποτα δεν είναι εκτός ύλης...μαθαίνεις από παντού αρκεί οι πηγές σου να έιναι έγκυρες και αξιόπιστες!!!

ως προς το δεύτερο, είναι μια από τις "πληγές" του Ελληνικού κρατούς, το οποίο ακόμα δεν έχω καταλάβει...αφού τα δίνει που τα δίνει τα λεφτά για βιβλία, γιατί δεν τα μοιράζει και στην ώρα τους???:worry:(η ερώτηση ήταν μάλλον ρητορική)

1. Είσαι βεβαία για τα ανωτέρω;
2. Γραφειοκρατία. Στο παρελθόν γίνονταν όλα χειροκίνητα, τώρα με την πρόοδο της τεχνολογίας επιταχύνθηκαν οι διαδικασίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
1. Είσαι βεβαία για τα ανωτέρω;
2. Γραφειοκρατία. Στο παρελθόν γίνονταν όλα χειροκίνητα, τώρα με την πρόοδο της τεχνολογίας επιταχύνθηκαν οι διαδικασίες.
1. φυσικά και είμαι!!! εμάς οι καθηγητές μας ίσα- ίσα που μας ενθαρρύνουν να διαβάζουμε από όπου μπορούμε παρ' όλο που μας δίνουν συγγράματα! ό,τι παραπάνω ξέρεις αν είναι εξακριβωμένο και έγκυρο είναι δεκτό!
2. η τεχνολογία εξελίχθηκε όμως τα μυαλά είναι ακόμα τα ίδια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
εγώ Αθηνά όταν έκανα αυτό που λες
κανείς δεν σε δεσμεύει και δεν πρέπει να σε δεσμεύει να διαβάζεις μόνο από ένα σύγραμμα. ο καθηγητής θέλει ένα συγκεκριμένο βιβλίο για την εξεταστική όμως δεν σου απαγορεύει να διαβάσεις και άλλα. εκτός αυτού, αυτός δεν είναι ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι ο στόχος του Πανεπιστημίου? ο κάθε φοιτητής κάνει αυτό που θεωρεί σωστό για εκείνουν και μαθαίνει, εφόσον θέλει πάντα το κάτι παραπάνω! στο Πανεπιστήμιο τίποτα δεν είναι εκτός ύλης...μαθαίνεις από παντού αρκεί οι πηγές σου να έιναι έγκυρες και αξιόπιστες!!!

κόπηκα στο μάθημα και από τότε "έμαθα" δια της αποστομοτικής απάντησης του μέλους ΔΕΠ ότι μαθαίνεις ότι σου μαθαίνουμε εμείς και όχι ότι κυκλοφορεί...*
πλέον επειδή τελείωσα, για όλες τις άλλες φορές έστρωσα :P
πήγαινα με τα νερά τους για να κάνω την δουλειά μου και πολλές φορές έκανα τον μαλάκα...

* κάνω μια επισήμανση ΑΘηνά: στον κλάδο μου δεν υπάρχουν βοηθήματα για τα μαθήματα που διδάχτηκα και ειδικά προσαρμοσμένα στα εξαμηνιαία μαθήματα
είναι περισσότερο ερευνητικά και απαιτούν μεταπτυχιακές γνώσεις
σε προπτυχιακό επίπεδο ελάχιστα υπάρχουν
και όλα αυτά μόνο σε γλώσσες εκτός των Ελληνικών!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
1. φυσικά και είμαι!!! εμάς οι καθηγητές μας ίσα- ίσα που μας ενθαρρύνουν να διαβάζουμε από όπου μπορούμε παρ' όλο που μας δίνουν συγγράματα! ό,τι παραπάνω ξέρεις αν είναι εξακριβωμένο και έγκυρο είναι δεκτό!

Έστω. Γενικά όμως δε συνίσταται η μελέτη άλλων πέρα από τα διανεμόμεμενα συγγράμματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
εγώ Αθηνά όταν έκανα αυτό που λες
κανείς δεν σε δεσμεύει και δεν πρέπει να σε δεσμεύει να διαβάζεις μόνο από ένα σύγραμμα. ο καθηγητής θέλει ένα συγκεκριμένο βιβλίο για την εξεταστική όμως δεν σου απαγορεύει να διαβάσεις και άλλα. εκτός αυτού, αυτός δεν είναι ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι ο στόχος του Πανεπιστημίου? ο κάθε φοιτητής κάνει αυτό που θεωρεί σωστό για εκείνουν και μαθαίνει, εφόσον θέλει πάντα το κάτι παραπάνω! στο Πανεπιστήμιο τίποτα δεν είναι εκτός ύλης...μαθαίνεις από παντού αρκεί οι πηγές σου να έιναι έγκυρες και αξιόπιστες!!!

κόπηκα στο μάθημα και από τότε "έμαθα" δια της αποστομοτικής απάντησης του μέλους ΔΕΠ ότι μαθαίνεις ότι σου μαθαίνουμε εμείς και όχι ότι κυκλοφορεί...*
πλέον επειδή τελείωσα, για όλες τις άλλες φορές έστρωσα :P
πήγαινα με τα νερά τους για να κάνω την δουλειά μου και πολλές φορές έκανα τον μαλάκα...

* κάνω μια επισήμανση ΑΘηνά: στον κλάδο μου δεν υπάρχουν βοηθήματα για τα μαθήματα που διδάχτηκα και ειδικά προσαρμοσμένα στα εξαμηνιαία μαθήματα
είναι περισσότερο ερευνητικά και απαιτούν μεταπτυχιακές γνώσεις
σε προπτυχιακό επίπεδο ελάχιστα υπάρχουν
και όλα αυτά μόνο σε γλώσσες εκτός των Ελληνικών!
έχεις δίκιο σε αυτό που λες γιατί η κάθε σχολή διαφέρει! ήθελα να το επισημάνω πριν αλλά δεν το έκανα. π.χ. σε εμάς είναι διαφορετικά γιατί αν πρέπει να δώσουμε γερμανική ιστορία ή αγγλική λογοτεχνία διαβάζουμε φυσικά από τα βιβλία του καθηγητή αλλά επειδή είναι το μάθημα τέτοιο όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και επιβάλλεται να διαβάσεις και από αλλού!!! αν βέβαια είναι οικονομικά ή δίκαιο οι καθηγητές είναι σχεδόν κάθετοι ότι πρέπει να διαβάζουμε από τα βιβλία τους...αυτά! δεν ξέρω για εσάς, αλλά σε εμάς έτσι γίνεται! :PP
το πιάσατε τ΄ρα αυτό που ήθελα να πω?

Έστω. Γενικά όμως δε συνίσταται η μελέτη άλλων πέρα από τα διανεμόμεμενα συγγράμματα.
και ξαναλέω, έχει να κάνει με το μάθημα! γιατί να μην συνίσταται η χρήση και άλλων συγγραμάτων? ΓΝΩΣΕΙΣ είναι!!!! ίσα ίσα που μας δίνους και μπόνους αν ξέρουμε κάτι παραπάνω:D
οι γνώσεις δεν έχουν όρια!
μάθετε όσα μπορείτε και έπειτα με την κριτική σας σκέψη θα ξέρετε τι θα πρέπει να γράψετε στο τέλος και τι είναι αυτό που ζητάει ο καθηγητής! απλούστατο!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

$tel!0$

Νεοφερμένος

Ο $tel!0$ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Παιδιά,κατά την ταπεινή μου γνώμη πιστέυω και θέλω να ελπίζω πως η επιτυχία σ΄ένα μάθημα πανεπιστημιακού επιπέδου δεν επέρχεται μόνο με την στείρα απομνημόνευση ενός τόμου 3.000 σελίδων(λέμε τώρα...).Και αναφέρομαι κυρίως στις θεωρητικές σχολές...Θέλω να πω ποιο το νόημα του να μάθεις αυτολεξή ένα βιβλίο του οποίου τον τίτλο θα τον έχεις την επόμενη μέρα ήδη ξεχάσει...; Νομίζω πως προκειμένου να επιτύχεις σε κάποιο μάθημα θα πρέπει να βάλεις και τη δική σου "πινελιά". Και όταν λέω "πινελιά΅δεν εννοώ βέβαια ότι φλασιά έρθει εκείνη την ώρα,αλλά με βάση τα όσα έχεις διδαχτεί,διαβάσει,δει,ακούσει αλλά και ζήσει να εκθέσεις τη δική σου άποψη ή κριτική-επιχειρηματολογία με την οποία θα καλύπτεις το θέμα και φυσικά να είναι μέσα στα πλαίσια του μαθήματος που εξετάζεσαι...

Συμφωνείτε...;Μπορεί να έχω και άδικο αλλά διορθώστε με αν κάνω λάθος

(Υ.Γ. Προσεχώς φοιτητής σε θεωρητική σχολή):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2,531 μηνύματα.
Πιστευω οτι η παπαγαλια σε θεωρητικες(αλλα και σε αλλες) σχολες ειναι και ανεφικτη και ανωφελη,οταν καποιος εχει να διαβασει υλη παρα πολλων σελιδων.Οποτε:Καλο θα ηταν σε αυτες τις περιπτωσεις να γινονται 1-2 αναγνωσεις της υλης και μετα να υπογραμμιζονται τα πιο ουσιωδη(κατα την κριση του φοιτητη.)Και το ζητουμενο ειναι κυριως να γινονται κατανοητα,αυτα που διαβαζει ο καθενας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Πιστευω οτι η παπαγαλια σε θεωρητικες(αλλα και σε αλλες) σχολες ειναι και ανεφικτη και ανωφελη,οταν καποιος εχει να διαβασει υλη παρα πολλων σελιδων.Οποτε:Καλο θα ηταν σε αυτες τις περιπτωσεις να γινονται 1-2 αναγνωσεις της υλης και μετα να υπογραμμιζονται τα πιο ουσιωδη(κατα την κριση του φοιτητη.)Και το ζητουμενο ειναι κυριως να γινονται κατανοητα,αυτα που διαβαζει ο καθενας.
:D πάντως στις ιατρικές σχολές η παπαγαλία είναι το κλειδί της επιτυχίας. Όμως θέλει παπαγαλία σε σύγκριση με αφαιρετική ικανότητα (κρίση δε νομίοζω πως χρειάζεται)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

electra1993

Νεοφερμένος

Η electra1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
:D πάντως στις ιατρικές σχολές η παπαγαλία είναι το κλειδί της επιτυχίας. Όμως θέλει παπαγαλία σε σύγκριση με αφαιρετική ικανότητα (κρίση δε νομίοζω πως χρειάζεται)

Χμ. Εξαρτάται. Τι εννοείς κρίση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Και η αφαιρετική ικανότητα με την κρίση έχει να κάνει πάντως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Andante

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Andante αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 222 μηνύματα.
Για να πάρεις από 8 και πάνω με την αξία σου (τουλάχιστον σε τεχνολογικές/θετικές επιστήμες) χρειάζεσαι απαραίτητα καλό υπόβαθρο στα μαθηματικά και στην φυσική και να έχεις ξεκαθαρίσει στο μυαλό σου κάποια θέματα (βασικές έννοιες φυσικής, μονάδες, στοιχειώδης γεωμετρία και τριγωνομετρία, κάποια βασικά ζητήματα στην διαφορική ανάλυση)

Αυτά είναι τα εργαλεία που πολλές φορές θα σε ξεκολλήσουν και σε βοηθάνε γενικά να σκέφτεσαι πιο αποτελεσματικά και γρήγορα.

Από εκεί και πέρα η πιο σημαντική κίνηση πέρα από το ίδιο το διάβασμα της ύλης και της εμπέδωσης των εννοιών είναι η εύρεση παλιών θεμάτων και η επίλυσή τους χωρίς βοήθεια. Όσο περισσότερα θέματα βρείς τόσο καλύτερα, καθώς έχεις πλέον μια γεύση του πνεύματος του καθηγητή. Γενικά σε όσα μαθήματα έγραψα δεκάρια είχα τις περισσότερες φορές καλό υλικό για μελέτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

electra1993

Νεοφερμένος

Η electra1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Και η αφαιρετική ικανότητα με την κρίση έχει να κάνει πάντως...

Ακριβώς. Γι' αυτό τον ρώτησα τι εννοεί όταν λέει ότι δε χρειάζεται κρίση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2,531 μηνύματα.
:D πάντως στις ιατρικές σχολές η παπαγαλία είναι το κλειδί της επιτυχίας. Όμως θέλει παπαγαλία σε σύγκριση με αφαιρετική ικανότητα (κρίση δε νομίοζω πως χρειάζεται)
δεν μπορω να πιστεψω πως σε μια τοσο ιδιαιτερη σχολη,που ασχολειται με ανθρωπινες ζωες,επιδιωκει καποιος μονο εναν καλο βαθμο.Θελω να πω,οτι σιγουρα θα σας ενδιαφερει εσας τους γιατρους να κατανοειτε αυτα που διαβαζετε,κι οχι απλα να τα αποστηθιζετε για τον βαθμο και μονο.
Και η αφαιρετικη ικανοτητα ειναι σημαντικο μερος της κριτικης σκεψης και σιγουρα χρειαζεται παντου.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

electra1993

Νεοφερμένος

Η electra1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
δεν μπορω να πιστεψω πως σε μια τοσο ιδιαιτερη σχολη,που ασχολειται με ανθρωπινες ζωες,επιδιωκει καποιος μονο εναν καλο βαθμο.Θελω να πω,οτι σιγουρα θα σας ενδιαφερει εσας τους γιατρους να κατανοειτε αυτα που διαβαζετε,κι οχι απλα να τα αποστηθιζετε για τον βαθμο και μονο.
Και η αφαιρετικη ικανοτητα ειναι σημαντικο μερος της κριτικης σκεψης και σιγουρα χρειαζεται παντου.:)

Μάλλον ο fockos trollάρει ελαφρώς. :P Πάντως μην αμφιβάλλεις ότι υπάρχουν και τέτοιοι φοιτητές στην Ιατρική (που τρέχουν μια εβδομάδα πριν την εξεταστική με τα sos)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Δεν αναφέρομαι για το επάγγελμα αυτό δε μπορώ να το κρίνω αλλά για την σχολή . Η κρίση περιλαμβάνει στην αφαιρετική ικανότητα αλλά σε καμία περίπτωση δε το εννούσα έτσι που το εννοείται :). Απλά στην ιατρική η ύλη είναι τόσο χαώδης που για να τα διαβάσει όλα πρέπει να είσαι στην κυριολεξία φυτό :) για αυτό πρέπει να κρίνεις πριν διαβάσεις τι είναι σημαντικό και τι όχι.

Κρίση πιστεύω ότι χρειάζονται σχολές όπως το μαθηματικό και το φυσικό και οι σχολές Μηχανικών και πληροφορικής.
Μάλλον ο fockos trollάρει ελαφρώς. :P Πάντως μην αμφιβάλλεις ότι υπάρχουν και τέτοιοι φοιτητές στην Ιατρική (που τρέχουν μια εβδομάδα πριν την εξεταστική με τα sos)...

Ποιος διέδωσε την βρώμα που τρολάρω :) Πάντως εντάξει αρκεί κάποιος να απομυθοποιήσει την σχολή αρκεί να κοιτάξει τα θέματα σε μαθήματα όπως φυσική (ιατρική) και βιοστατιστική :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
δεν μπορω να πιστεψω πως σε μια τοσο ιδιαιτερη σχολη,που ασχολειται με ανθρωπινες ζωες,επιδιωκει καποιος μονο εναν καλο βαθμο.Θελω να πω,οτι σιγουρα θα σας ενδιαφερει εσας τους γιατρους να κατανοειτε αυτα που διαβαζετε,κι οχι απλα να τα αποστηθιζετε για τον βαθμο και μονο.
Και η αφαιρετικη ικανοτητα ειναι σημαντικο μερος της κριτικης σκεψης και σιγουρα χρειαζεται παντου.:)
Μην ορκίζεσαι.

Σε αρκετές από τις σχολές- φιλέτα πέφτουν σύννεφο η επιτομή και τα σος. Γι' αυτό δεν εκπλήσσομαι από την ημιμάθεια που κυκλοφορεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry98

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή) και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 216 μηνύματα.
Μην ορκίζεσαι.

Σε αρκετές από τις σχολές- φιλέτα πέφτουν σύννεφο η επιτομή και τα σος. Γι' αυτό δεν εκπλήσσομαι από την ημιμάθεια που κυκλοφορεί.

Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό!!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
παιδια εγω να σας πω την αληθεια οσον αφορα τον εαυτο μου το συστημα πολλων φοιτητων "διαβαζω μονο στην εξεταστικη ολημερις και τα παω καλα ή διαβαζω εναν μηνα πριν" δεν μου ειναι πολυ αποδοτικο. Σε καποιους βεβαια ειναι. Εγω πιστευω οτι το καλυτερο απολα ειναι να διαβαζεις ανελλιπως, αν οχι καθε μερα τα παρασκευοσαββατοκυραικα οπωσδηποτε. Ακουγεται λιγο βαρυ, αλλα δε γινεται αλλιως. Δεν υπαρχει τπτ καλυτερο απο το να συμβαδιζεις με τον καθηγητη και οταν λεει το μαθημα να μην κοιτας σα χανος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Νομίζω πως δεν υπάρχει συγκεκριμένο σύστημα για να πετύχει κάποιος στην εξεταστική,άλλος μπορεί μέσα σε ένα μήνα να καταφέρει και να εμπεδώσει όλα τα μαθήματα..αλλά σίγουρα δεν είναι αυτός ο ενδεδειγμένος τρόπος. Νομίζω πως το καλύτερο είναι να αφιερώνεις κάποιες ώρες του Σαββατοκύριακου,για να ρίξεις μια ματιά σε αυτά που έκανες μέσα στην εβδομάδα και να συμπληρώσεις τις σημειώσεις σου. Το καθημερινό διάβασμα,ειδικά για έναν 1ετη, το θεωρώ λίγο ουτοπικό και μάλλον παραπανίσιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Νομίζω πως δεν υπάρχει συγκεκριμένο σύστημα για να πετύχει κάποιος στην εξεταστική,άλλος μπορεί μέσα σε ένα μήνα να καταφέρει και να εμπεδώσει όλα τα μαθήματα..αλλά σίγουρα δεν είναι αυτός ο ενδεδειγμένος τρόπος. Νομίζω πως το καλύτερο είναι να αφιερώνεις κάποιες ώρες του Σαββατοκύριακου,για να ρίξεις μια ματιά σε αυτά που έκανες μέσα στην εβδομάδα και να συμπληρώσεις τις σημειώσεις σου. Το καθημερινό διάβασμα,ειδικά για έναν 1ετη, το θεωρώ λίγο ουτοπικό και μάλλον παραπανίσιο
μπα παραπανισιο δεν θα το ελεγα. το διαβασμα δεν περισσευει...θα του χρησιμευσει, ουτε ουτοπικο θα ελεγα,μαλλον σπανιο.εγω ας πουμε το εκανα:redface:οχι καθημερινα αλλα σαββατοκυριακα οπωσδηποτε. Συνηθως οι πρωτοετεις ειναι κουρασμενοιι απο τις πανελληνιες και δεν εχουν πολυ κεφι να διαβαζουν σε πολλη συχνη βαση, εγω παραδοξως ημουν στην αντιθετη πλευρα. ειχα πιο πολυ κεφι απο ποτε. τοσο που ουτε τωρα δεν εχω.χα
Από εκεί και πέρα η πιο σημαντική κίνηση πέρα από το ίδιο το διάβασμα της ύλης και της εμπέδωσης των εννοιών είναι η εύρεση παλιών θεμάτων και η επίλυσή τους χωρίς βοήθεια. Όσο περισσότερα θέματα βρείς τόσο καλύτερα, καθώς έχεις πλέον μια γεύση του πνεύματος του καθηγητή. Γενικά σε όσα μαθήματα έγραψα δεκάρια είχα τις περισσότερες φορές καλό υλικό για μελέτη.

πολυ σωστα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top