Πώς πετυχαίνει κανείς στην εξεταστική;

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
ακόμη και όταν έχεις να διαβάσεις 350 σελίδες μαθηματικών και μαθηματικοποιημένης φυσικής επί 8 μαθήματα; εκεί τι μέθοδος εφαρμόζεται; :hmm:

παλιά θέματα χρειάζονται
εν ολίγοι, θέλει τρόπο και όχι κόπο

προσωπικά θεωρούμαι αποτυχημένος διότι δεν έκανα σκονάκια...γι' αυτό και οι βαθμοί δεν είναι γενικά άριστοι...αλλά έχω γράψει και αρκετά άριστα
βασικά, οι καθηγητές μου έχουν ένα κόλλημα με τους βαθμούς άνω του 5 ενώ κάποιοι άλλοι κόβουν ακόμη και αν έχει βαθμό 4.9

Δεν ξέρω για τα μαθηματικά και τη φυσική...:) Δεν έχω ιδέα για τον κλάδο αυτόν...:)


Σίγουρα χρειάζονται πολλά πράγματα, όπως παλιά θέματα, σημειώσεις, βιβλία (και δεν εννοώ μόνο τα δικαιούμενα) κλπ.

Ομως εν τέλει όλα αυτά διάβασμα θέλουν!!!

Και κάτι ακόμα, σημαντικό κατά τη γνώμη μου, τακτική παρακολούθηση!! Το παν/μιο δεν θα έπρεπε να είναι εξ'αποστάσεως μάθηση... Κανένα παν/μιο του εξωτερικού δεν έχει ορίσει την παρακολούθηση ως "προαιρετική"...

Και φυσικά χρειάζεται και αυτενέργεια, δηλαδή προσωπικός κόπος εκ μέρους του φοιτητή για την αναζήτηση βιβλιογραφίας και δημοσιεύσεων στο αντικείμενο του. Στη σχολή μου η πλειονότητα των καθηγητών δίνει πηγές βιβλιογραφίας αλλά η πλειονότητα των φοιτητών δεν ξέρει ούτε που πέφτει η βιβλιοθήκη!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Δεν ξέρω για τα μαθηματικά και τη φυσική...:) Δεν έχω ιδέα για τον κλάδο αυτόν...:)


Σίγουρα χρειάζονται πολλά πράγματα, όπως παλιά θέματα, σημειώσεις, βιβλία (και δεν εννοώ μόνο τα δικαιούμενα) κλπ.

Ομως εν τέλει όλα αυτά διάβασμα θέλουν!!!

Και κάτι ακόμα, σημαντικό κατά τη γνώμη μου, τακτική παρακολούθηση!! Το παν/μιο δεν θα έπρεπε να είναι εξ'αποστάσεως μάθηση... Κανένα παν/μιο του εξωτερικού δεν έχει ορίσει την παρακολούθηση ως "προαιρετική"...

Και φυσικά χρειάζεται και αυτενέργεια, δηλαδή προσωπικός κόπος εκ μέρους του φοιτητή για την αναζήτηση βιβλιογραφίας και δημοσιεύσεων στο αντικείμενο του. Στη σχολή μου η πλειονότητα των καθηγητών δίνει πηγές βιβλιογραφίας αλλά η πλειονότητα των φοιτητών δεν ξέρει ούτε που πέφτει η βιβλιοθήκη!!!

Συμφωνώ απολύτως!! :) :no1:
Βασικά, εγώ μιλάω με δεδομένη την παρακολούθηση και «αυτενέργεια» εκ μέρους τους φοιτητή. Στο Τμήμα μου είμαστε γραμμένοι 1800 φοιτητές και πατάει το 30% στα μαθήματα, δηλ., έχει επαφή με τις σπουδές. Οι υπόλοιποι δεν ξέρουν που πέφτει το Πανεπιστήμιο Πατρών. Όντως, η πλειοψηφία των φοιτητών δεν έχει ιδέα που πέφτει η βιβλιοθήκη ή πως να χρησιμοποιήσουν την βιβλιοθήκη στην προσωπική μελέτη τους. Προσωπικά, έχω αγοράσει και αρκετά ξενόγλωσσα καλά βιβλία μαθηματικών ή και φυσικής, διότι αυτά τα «δωρεάν» συγγράμματα που μας μοιράζει το Παν/μιο (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όπως εκδόσεις Κρήτης, Τζιόλα, Ζήτη, ΕΜΠ,...κτλ) είναι για προσάναμα στο τζάκι καθώς ξεφτυλίζουν την προσωπικότητα του νυν φοιτητή και σοβαρού αυριανού επιστήμονα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Συμφωνώ απολύτως!! :) :no1:
Βασικά, εγώ μιλάω με δεδομένη την παρακολούθηση και «αυτενέργεια» εκ μέρους τους φοιτητή. Στο Τμήμα μου είμαστε γραμμένοι 1800 φοιτητές και πατάει το 30% στα μαθήματα, δηλ., έχει επαφή με τις σπουδές. Οι υπόλοιποι δεν ξέρουν που πέφτει το Πανεπιστήμιο Πατρών. Όντως, η πλειοψηφία των φοιτητών δεν έχει ιδέα που πέφτει η βιβλιοθήκη ή πως να χρησιμοποιήσουν την βιβλιοθήκη στην προσωπική μελέτη τους. Προσωπικά, έχω αγοράσει και αρκετά ξενόγλωσσα καλά βιβλία μαθηματικών ή και φυσικής, διότι αυτά τα «δωρεάν» συγγράμματα που μας μοιράζει το Παν/μιο (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όπως εκδόσεις Κρήτης, Τζιόλα, Ζήτη, ΕΜΠ,...κτλ) είναι για προσάναμα στο τζάκι καθώς ξεφτυλίζουν την προσωπικότητα του νυν φοιτητή και σοβαρού αυριανού επιστήμονα.


Τα δικά μας συγγράμματα είναι καλά, στην πλειονότητα τους. Αλλά δεν φτάνουν μόνο αυτά! Οσο καλό και να είναι ένα βιβλίο, είναι μόνο ένα... Ο φοιτητής κατ'εμέ δεν θα πρέπει να αναλώνεται στο πως θα παπαγαλίσει αυτό το ένα δικαιούμενο βιβλίο, αλλά στο πως θα αντλήσει γνώσεις και από άλλα συγγράμματα, ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ!!! Κανένα βιβλίο δεν είναι αυθεντία, ειδικά στις θεωρητικές επιστήμες... Γι'αυτό και όσο περισσότερα διαβάζει κάνεις τόσο πιο κατηρτισμένος είναι!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Τα δικά μας συγγράμματα είναι καλά, στην πλειονότητα τους. Αλλά δεν φτάνουν μόνο αυτά! Οσο καλό και να είναι ένα βιβλίο, είναι μόνο ένα... Ο φοιτητής κατ'εμέ δεν θα πρέπει να αναλώνεται στο πως θα παπαγαλίσει αυτό το ένα δικαιούμενο βιβλίο, αλλά στο πως θα αντλήσει γνώσεις και από άλλα συγγράμματα, ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ!!! Κανένα βιβλίο δεν είναι αυθεντία, ειδικά στις θεωρητικές επιστήμες... Γι'αυτό και όσο περισσότερα διαβάζει κάνεις τόσο πιο κατηρτισμένος είναι!!!

ναι στις θεωρητικές επιστήμες, έχεις δίκιο!

Σε μας, αν καθήσουμε και αναλωθούμε σε πολλά εκτός από το κύριο σύγγραμμα...θα «χαθούμε», άσε που δεν πολυδιαφέρουν στην βασική θεωρία ή ασκησεοπαραδείγματα...

Βέβαια σε μας οι καθηγητές έχουν ένα κόλλημα: αν δουν στο γραπτό ότι έγραψες κάτι από ένα άλλο βιβλίο εκτός του δικού τους, στο κόβουν τελείως (προσωπική εμπειρία στο 1ο έτος, μετά έστρωσα) οπότε και εγώ υιοθέτησα την εξής άποψη: Αν θέλεις να περάσεις το μάθημα με βαθμό μαθαίνεις όσο γίνεται καλά το βιβλίο του καθηγητή-μαθήματος (ή και τις σημειώσεις που υπάρχουν από τις παραδόσεις πίνακα). Αν θέλεις να μάθεις το μάθημα, κάτσε μετά την εξεταστική μέχρι να αρχίσει το νέο εξάμηνο ή και το καλοκαίρι και διάβασε επιπλέον βιβλία (με την προϋπόθεση ότι δεν χρωστάς για Σεπτέμβριο). Εξάλλου, η μάθηση δεν τελειώνει ποτέ. Θεωρώ ηλίθιο κάποιος να πει ότι έμαθε ένα Πανεπιστημιακό μάθημα μέσα σε 4 μήνες επειδή "έτρεξε" σε δυο βιβλία παραπάνω. Από την άλλη θεωρώ αδύνατο, να προλάβεις τον φόρτο ύλης μαζί με τα επιπλέον βιβλία σε 4 μήνες για εις βάθος μελέτη (ιδανικές καταστάσεις) όταν έχεις πολλά μαθήματα. Η μάθηση έρχεται με την συνεχή ενασχόληση και τα χρόνια (εμπειρία). Η μάθηση δεν γίνεται στο Πανεπιστήμιο. Προσωπικά, πιστεύω ότι το Πανεπιστήμιο δεν μου έμαθε τίποτα. Έμαθα και μαθαίνω μόνος μου (με τα πολύωρα ξενύχτια και τις ελάχιστες «εξόδους»). Το Πανεπιστήμιο, απλά θα πιστοποιήσει τις γνώσεις μου, με κάποια εξετατιστική διαδικασία συγκεκριμένης λογικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
+1 στον nPb :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
ναι στις θεωρητικές επιστήμες, έχεις δίκιο!

Σε μας, αν καθήσουμε και αναλωθούμε σε πολλά εκτός από το κύριο σύγγραμμα...θα «χαθούμε», άσε που δεν πολυδιαφέρουν στην βασική θεωρία ή ασκησεοπαραδείγματα...

Βέβαια σε μας οι καθηγητές έχουν ένα κόλλημα: αν δουν στο γραπτό ότι έγραψες κάτι από ένα άλλο βιβλίο εκτός του δικού τους, στο κόβουν τελείως (προσωπική εμπειρία στο 1ο έτος, μετά έστρωσα) οπότε και εγώ υιοθέτησα την εξής άποψη: Αν θέλεις να περάσεις το μάθημα με βαθμό μαθαίνεις όσο γίνεται καλά το βιβλίο του καθηγητή-μαθήματος (ή και τις σημειώσεις που υπάρχουν από τις παραδόσεις πίνακα). Αν θέλεις να μάθεις το μάθημα, κάτσε μετά την εξεταστική μέχρι να αρχίσει το νέο εξάμηνο ή και το καλοκαίρι και διάβασε επιπλέον βιβλία (με την προϋπόθεση ότι δεν χρωστάς για Σεπτέμβριο). Εξάλλου, η μάθηση δεν τελειώνει ποτέ. Θεωρώ ηλίθιο κάποιος να πει ότι έμαθε ένα Πανεπιστημιακό μάθημα μέσα σε 4 μήνες επειδή "έτρεξε" σε δυο βιβλία παραπάνω. Από την άλλη θεωρώ αδύνατο, να προλάβεις τον φόρτο ύλης μαζί με τα επιπλέον βιβλία σε 4 μήνες για εις βάθος μελέτη (ιδανικές καταστάσεις) όταν έχεις πολλά μαθήματα. Η μάθηση έρχεται με την συνεχή ενασχόληση και τα χρόνια (εμπειρία). Η μάθηση δεν γίνεται στο Πανεπιστήμιο. Προσωπικά, πιστεύω ότι το Πανεπιστήμιο δεν μου έμαθε τίποτα. Έμαθα και μαθαίνω μόνος μου (με τα πολύωρα ξενύχτια και τις ελάχιστες «εξόδους»). Το Πανεπιστήμιο, απλά θα πιστοποιήσει τις γνώσεις μου, με κάποια εξετατιστική διαδικασία συγκεκριμένης λογικής.

Είναι διαφορετικά αυτά που σπουδάζουμε (εκ διαμέτρου αντίθετα), οπότε δεν ισχύουν τα ίδια πράγματα...

Σε εμάς είναι ΠΟΛΥ σημαντική η μελέτη ΠΟΛΛΩΝ βιβλίων γιατί για τη λογοτεχνική ανάλυση, π.χ., δεν αρκεί να διαβάσει κανείς μια προσέγγιση, αλλά να έχει υπ'όψιν του το σύνολο των προσεγγίσεων των διαφόρων μελετητών!!!

Συμφωνώ με το οτι η μόρφωση είναι μια διαδικασία που κρατάει μια ζωή... με κανένα πτυχίο δεν σταματά η αναζήτηση νέων γνώσεων... Το πρώτο πτυχίο όμως σου δίνει τα εφόδια που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις περαιτέρω... Προσφέρει τη βασική κατάρτιση που απαιτείται για την μετέπειτα έρευνα (είτε σε προσωπικό επίπεδο, είτε σε επίπεδο μεταπτυχιακών).

Αυτό όμως που ήθελα να επισημάνω αναφερόμενη στην προσωπική προσπάθεια που οφείλει να καταβάλλει ο σωστός φοιτητής είναι, όχι το να γίνει παντογνώστης, ούτε το να μάθει τα πάντα μέσα σε ένα εξάμηνο, αλλα να επισκεφθεί (έστω) τη βιβλιοθήκη, να ξεφυλλίσει (έστω) κάποια βιβλία και να διαβάσει από αυτά ό,τι μπορεί... Σίγουρα θα μάθει κάτι νέο, σίγουρα θα βγεί από εκεί έστω και ελάχιστα πιο κατηρτισμένος... Γιατί δεν μπορώ να βλέπω να παραπονιούνται οτι δεν περνούν τα μαθήματα φοιτητές με τους καφέδες έξω από την αίθουσα εν ώρα μαθήματος, ούτε φοιτητές που δεν ξέρουν που πέφτει η βιβλιοθήκη!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Είναι διαφορετικά αυτά που σπουδάζουμε (εκ διαμέτρου αντίθετα), οπότε δεν ισχύουν τα ίδια πράγματα...

Σε εμάς είναι ΠΟΛΥ σημαντική η μελέτη ΠΟΛΛΩΝ βιβλίων γιατί για τη λογοτεχνική ανάλυση, π.χ., δεν αρκεί να διαβάσει κανείς μια προσέγγιση, αλλά να έχει υπ'όψιν του το σύνολο των προσεγγίσεων των διαφόρων μελετητών!!!

Συμφωνώ με το οτι η μόρφωση είναι μια διαδικασία που κρατάει μια ζωή... με κανένα πτυχίο δεν σταματά η αναζήτηση νέων γνώσεων... Το πρώτο πτυχίο όμως σου δίνει τα εφόδια που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις περαιτέρω... Προσφέρει τη βασική κατάρτιση που απαιτείται για την μετέπειτα έρευνα (είτε σε προσωπικό επίπεδο, είτε σε επίπεδο μεταπτυχιακών).

Αυτό όμως που ήθελα να επισημάνω αναφερόμενη στην προσωπική προσπάθεια που οφείλει να καταβάλλει ο σωστός φοιτητής είναι, όχι το να γίνει παντογνώστης, ούτε το να μάθει τα πάντα μέσα σε ένα εξάμηνο, αλλα να επισκεφθεί (έστω) τη βιβλιοθήκη, να ξεφυλλίσει (έστω) κάποια βιβλία και να διαβάσει από αυτά ό,τι μπορεί... Σίγουρα θα μάθει κάτι νέο, σίγουρα θα βγεί από εκεί έστω και ελάχιστα πιο κατηρτισμένος... Γιατί δεν μπορώ να βλέπω να παραπονιούνται οτι δεν περνούν τα μαθήματα φοιτητές με τους καφέδες έξω από την αίθουσα εν ώρα μαθήματος, ούτε φοιτητές που δεν ξέρουν που πέφτει η βιβλιοθήκη!!!

Ντάξει και εσύ παρόλο το σωστό διάβασμά σου, θα βρεθείς να μην μπορείς να μην περάσεις κάποια μαθήματα με την πρώτη φορά εξέτασης! Μέσα στο πρόγραμμα των σπουδών είναι...Εξάλλου, στην Ελλάδα βρισκόμαστε και όσο να είναι έχουν ακουστεί πολλές «βρωμιές» για την αντικειμενικότητα στην βαθμολόγηση γραπτών (π.χ. μέθοδος ανεμιστήρα, κομματικό βύσμα, γυναικεία πουτ*&^νιά-κούνημα-κλ@νιά-γλείψιμο στον καθηγητή, άλλα πονηρά πράγματα στον καθηγητή ή στην καθηγήτρια,...κτλ). :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Ντάξει και εσύ παρόλο το σωστό διάβασμά σου, θα βρεθείς να μην μπορείς να μην περάσεις κάποια μαθήματα με την πρώτη φορά εξέτασης! Μέσα στο πρόγραμμα των σπουδών είναι...Εξάλλου, στην Ελλάδα βρισκόμαστε και όσο να είναι έχουν ακουστεί πολλές «βρωμιές» για την αντικειμενικότητα στην βαθμολόγηση γραπτών (π.χ. μέθοδος ανεμιστήρα, κομματικό βύσμα, γυναικεία πουτ*&^νιά-κούνημα-κλ@νιά-γλείψιμο στον καθηγητή, άλλα πονηρά πράγματα στον καθηγητή ή στην καθηγήτρια,...κτλ). :)

Φυσικά και έχω βρεθεί σε αυτή τη θέση και οφείλω να πώ ήταν ένα σοκ, γιατί υπάρξα πολύ συνεπής σε εκείνο το μάθημα... :'(:'(:'(Για να το περάσω το Σεπτέμβριο διάβαζα 20 μέρες...:'(:'(:'(

Το πάθημα όμως μου έγινε μάθημα και από τότε όσο "εύκολο" και αν φαίνεται κάτι δεν εφησυχάζω...!!! Ελπίζω να μην ξανατύχει!!!

Αλλά δεν δέχομαι τη νοοτροπία φοιτητών που από τα 10 μαθήματα του α'έτους χρωστάνε τα 8 (και είναι πολλοί αυτοί, πίστεψέ με!!!) και δεν πατάνε ούτε μια φορά στο μάθημα (και όχι, δεν εργάζονται!!!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gestalt 2

Νεοφερμένος

Η Gestalt 2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα με Lita Athens. Οταν το 50% των μαθημάτων είναι λογοτεχνία τοδιάβασμα της τελευταίας στιγμής και χωρίς παρακολούθηση φυσικά θα οδηγήσει σε κακό γραπτό.Εδώ 4 χρόνια είμαι σε αυτή τη σχολή(Αγγλική Φιλ.) και υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν βγάλει καν κάρτα βιβλιοθήκης.Επίσης, σε λογοτεχνικά μαθήματα τουλάχιστον σε εμάς είναι δυσκολο να κοπείς να έχεις διαβάσει μέτρια η λίγο αλλά είναι επίσης δύσκολο να πάρεις πάνω από 8 άντε 9 και ας έχεις πεθανει στο διάβασμα. Οι καθηγητές συνήθως στα θεωρητικά ζητάνε προσωπική κριτική και όχι αναμάσημα των σημειώσεων τους, ίσως αυτό διαφοροποιεί τον μέτριο φοιτητη από το 9. Και επίσης στις ξενογλωσσες φιλολογιες μετράνε πάρα πολύ και τα απειροελάχιστα λάθη συντακτικα + γραμματικά (λογικό είναι). Έτσι ακόμα και λάθη απο κεκτημένη ταχύτητα ακόμα και κόμματα, μπορούν να αφαιρέσουν βαθμολογία και μετά να χτυπιόμαστε από που μας ήρθε ο βαθμός, ενώ είχαμε διαβάσει-προσέξει, κ.λ.π
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα με Lita Athens. Οταν το 50% των μαθημάτων είναι λογοτεχνία τοδιάβασμα της τελευταίας στιγμής και χωρίς παρακολούθηση φυσικά θα οδηγήσει σε κακό γραπτό.Εδώ 4 χρόνια είμαι σε αυτή τη σχολή(Αγγλική Φιλ.) και υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν βγάλει καν κάρτα βιβλιοθήκης.Επίσης, σε λογοτεχνικά μαθήματα τουλάχιστον σε εμάς είναι δυσκολο να κοπείς να έχεις διαβάσει μέτρια η λίγο αλλά είναι επίσης δύσκολο να πάρεις πάνω από 8 άντε 9 και ας έχεις πεθανει στο διάβασμα. Οι καθηγητές συνήθως στα θεωρητικά ζητάνε προσωπική κριτική και όχι αναμάσημα των σημειώσεων τους, ίσως αυτό διαφοροποιεί τον μέτριο φοιτητη από το 9. Και επίσης στις ξενογλωσσες φιλολογιες μετράνε πάρα πολύ και τα απειροελάχιστα λάθη συντακτικα + γραμματικά (λογικό είναι). Έτσι ακόμα και λάθη απο κεκτημένη ταχύτητα ακόμα και κόμματα, μπορούν να αφαιρέσουν βαθμολογία και μετά να χτυπιόμαστε από που μας ήρθε ο βαθμός, ενώ είχαμε διαβάσει-προσέξει, κ.λ.π
Αυτό ισχύει και στην ελληνική φιλολογία!!! Μπορεί κάποιος να κοπεί για λίγα ορθογραφικά λάθη ή ακόμα και για ένα!!! Ακόμη και στα αρχαία κόβουν σε περίπτωση λάθους σε τόνους ή πνεύματα!!! Κατ'εμέ πάντως η τακτική αυτή είναι λογική, διότι δεν μπορεί να σπουδάζει κάποιος φιλολογία (είτε ελληνική, είτε ξένη) και να μην μεταχειρίζεται τη γλώσσα άψογα σε επίπεδο ορθογραφίας, γραμματικής και συντακτικού!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Αυτό ισχύει και στην ελληνική φιλολογία!!! Μπορεί κάποιος να κοπεί για λίγα ορθογραφικά λάθη ή ακόμα και για ένα!!! Ακόμη και στα αρχαία κόβουν σε περίπτωση λάθους σε τόνους ή πνεύματα!!! Κατ'εμέ πάντως η τακτική αυτή είναι λογική, διότι δεν μπορεί να σπουδάζει κάποιος φιλολογία (είτε ελληνική, είτε ξένη) και να μην μεταχειρίζεται τη γλώσσα άψογα σε επίπεδο ορθογραφίας, γραμματικής και συντακτικού!!!

Δεν είναι λογικό γιατί ακόμα και ο Μπαμπινιώτης θα μπορούσε να ξεχάσει έναν τόνο. Στα πολλά ναι, στα ένα δύο όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Δεν είναι λογικό γιατί ακόμα και ο Μπαμπινιώτης θα μπορούσε να ξεχάσει έναν τόνο. Στα πολλά ναι, στα ένα δύο όχι.
Εξαρτάται από τη σοβαρότητα των λαθών!!! Δεν αφαιρούν βαθμούς με μαθηματική λογική (κάθε λάθος, μείον 1 βαθμός, π.χ.).

Είναι άλλο να κάνεις μικρολαθάκια και άλλο μαργαριτάρια...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gio

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
αν δεν διαβαζεις ολη την χρονια και περιμενεις να τα μαθεις την τελευταια στιγμη, λογικο ειναι οτι δεν θα περασεις στα μαθηματα οση προσπαθεια και να κανεις ......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Παρακολουθηση μαθηματων χρειαζεται σιγουρα! Αλλα και για βιβλιογραφια που γραψανε καποιοι οτι βοηθαει νομιζω οτι για να εφαρμοσεις κατι τετοιο στο διαβασμα σου πρεπει να εισαι συνεχεια πανω απο ενα βιβλιο! Πιστευω οτι κυριως παιζει ρολο ποσο ευκολα τα ''παιρνει'' ο καθενας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Παρακολουθηση μαθηματων χρειαζεται σιγουρα!
Μόνο που πολλά μαθήματα προσφέρονται μόνο για καταπολέμηση της αϋπνίας. :sleep:
Είτε είσαι είτε δεν είσαι, είναι το ένα και το αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Εξαρταται κι απο τον καθηγητη αν σε κοιμιζει η εξιστορει τη ζωη του δεν υπαρχει λογος να πηγαινεις η να μην επιλεξεις τον καθηγητη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Πιστεύω πως αν διαβάσεις τα βιβλία, έστω και απλή ανάγνωση, και σημειώνεις τα κυριότερα πριν την περίοδο των εξετάσεων θα σε βοηθήσει πάρα πολύ και θα προλάβεις να βγάλεις την ύλη στις εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Ναι κι εγω αυτο καταλαβα αλλα ηταν η πρωτη εξεταστικη και πηγα στα ''κουτουρου'' δε το ηξερα και βαριομουνα κιολας να διαβασω επειδη ειχαν προηγηθει οι πανελλαδικες που ειχαν πολυ διαβασμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Με κωλοφαρδια,τα υπολοιποα : διαβασμα,προγραμμα και τα λοιπα ειναι προεραιτικα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thalassolikos

Νεοφερμένος

Ο thalassolikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Μόνο η κωλοφαρδία αρκεί :)
PS. Για όλες τις άλλες σχολές πλην της δικής μου :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top