Πώς να κεντρίσω το ενδιαφέρον των μαθητών μου;

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
exelmi

"Παραλληλα μεθοδοι απαρχαιομενες τυπου μετφραζω το κειμενο μεσα στη ταξη , εκτος του οτι κανουν τους μαθητες να βαριουνται , αδυνατιζουν την κριση του μαθητη , μαθαινοντας τον να σκεφτεται ελληνικα , και δεν ευνοει την δημιουργικη μαθηση

Μια καλη επιλογη βιβλιων μεθοδου σιγουρα βοηθα προς αυτη την κατευθυνση , δεν νομιζω ολα τα βιβλια να ειναι ιδια ."

με τη μεταφραση δηλαδη τι λες να κανω;οι υπολοιπες καθηγητριες τους λενε τη μεταφραση κ τη γραφουν στην ταξη κ μετα για την επομενη φορα εχουν το κειμενο reading κ μεταφραση.μεχρι στιγμής κ εγω έτσι κανω.εσύ πως την κανεις;αναφορικα με τα βιβλια κάνω αυτα που μου εχει δωσει το φροντιστηριο κ μου φαινονται καλα (μεν ειμαι απειρη!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Εμάς ο καθηγητής μας, μας έφερε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι από αυτά που έχουν δύο κουμπιά και δύο μαθητές πέρνανε από ένα και αυτός ρωτούσε μία λέξη και όποιος την ήξερε πατούσε το κουμπί του και άναβε το λαμπάκι του παιχνιδιού και απαντούσε... Προσωπικά, ήταν η μόνη χρονιά που έκατσα να ασχοληθώ με το λεξιλόγιο... :P

ευχαριστο ακουγεται!"δουλεψε" γενικοτερα στο τμημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
:D παιδιά ωραία αυτά που λέτε αλλά τα παιδιά σε λίγο δίνουν και πρέπει να περάσουν όλα.

Για μένα το καλύτερο που έχει να κάνεις είναι να το παίξεις αυστηρή. Όταν δεν φέρνουν ασκήσεις να μην φωνάζεις γιατί είναι αντιπαιδαγωγικό αλλά να το παίζεις ψυχρή και απόλυτη. Όταν σου φέρνουν ασκήσεις να είσαι χαρούμενη.


Επίσης ο καλύτερος τρόπος για να μάθουν γραμματική είναι να την λες εσύ αυτά να την γράφουν να τα βάζεις 20 λεπτά να την διαβάζουν (χωρίς να φωνάζουν) στο επόμενο μάθημα να λένε απορίες και αν βλέπεις ότι δε διάβασαν θα τους βάλει πάλι το ίδιο την επόμενη φορά και θα έχεις πιο επιθετική συμπεριφορά (χωρίς βία όμως). Κατ εμέ δεν έχει νόημα να έχουν πολλές ασκήσεις για το σπίτι αν δεν έχουν διαβάσει την θεωρία.'


Ο καλύτερος τρόπος να κεντρίσεις το ενδιαφέρον τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι αποστασοποίηση από τα βιβλία. Πάρε ένα αγγλικό κείμενο (Π.χ. review του pes 11) και φόρμαρε το σαν να είναι τεστάκι. Και παράλληλα speaking πάνω σε αυτά (επειδή εσύ μάλλον δε θα τα ξέρεις τα παιδιά θα προσπαθούν στα Αγγλικά να σου το εξηγήσουν έτσι υποσυνείδητα θα μαθαίνουν να μιλανε. Άλλο ωραίο είναι μια κριτική ταινίας (Που είναι δημοφιλής στα παιδια).

Τα κείμενα που έχουν τα βιβλία δεν είναι καθόλου ωραία και τα βρίκσω αδιάφορα.



Για γραμματική αφού δώσουν michigan πολλά τεστάκια από παλιά θέματα (ώστε να είναι τυποιποιημένα), Θα βλέπεις τα λάθη θα τα εξηγείς και μετά θα τους βάζεις να κάνουν πάλι το ίδιο. Πιστεύω πως αν καταφέρουν και μάθουν έτσι τεστάκια θα περάσουν στην γραμματική ακόμα και αν δεν ξέρουν Αγγλικά.

εννοειται χωρις φωνες!!
εχω βαρεθει να τους λεω για την θεωρια!μια φορα τους εβαλα ασκηση με τη θεωρια μπροστα για να καταλαβουν οτι αν δεν ξερεις θεωρια δεν γινεται να μαθεις.ευτυχως την τελευταια φορα ενα παιδι διαβασε πρωτα θεωρια στο σπιτι κ μετα εκανε τις ασκησεις του κ του φανηκαν πολύ ευκολες ετσι.. ελπιζω να επηρεαστουν κ οι υπολοιποι απο αυτον!!αλλά με το γραψιμο που το δοκιμασα μας παιρνει πολύ ώρα.τωρα τη λεμε μια φορα στην ταξη,τους βγαζω τη θεωρια στα ελληνικα για το σπιτι κ στη θεωρια του βιβλιου που εχουν που ειναι στα αγγλικα τους εξηγω τα παραδειγματα για να καταλαβουν τη χρηση.κ για οτι ασκηση βαζω για το σπιτι οταν τις λεμε στην ταξη εξηγω γιατι κ γιατι όχι κ τους δειχνω σε ποιο σημειο της θεωριας αναφερεται.
οσο για τα βιβλια εχεις δικιο μερικα θεματα ειναι οντως βαρετα ομως πρεπει να βγαλω υλη του βιβλιου αναγκαστικα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ράλλεια

Νεοφερμένος

Η Ράλλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Καλησπέρα 77 solidarity. Είμαι συνάδελφος με 10 ετή εμπειρία σε φροντιστήριο και ιδιαίτερα. Η αλήθεια είναι ότι σε μια τάξη σε φροντιστήριο και με μαθητές που δίνουν το Μαϊο είναι δύσκολα τα πράγματα. Ξέρεις .... τα χρονικά περιθώρια είναι στενά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, ειδικά αν έχουν κενά στο λεξιλόγιο - ορθογραφία όπως λες. Εμένα με έχουν βοηθήσει τρία sites (islcollective.com / eslprintables.com / busyteachers.com). Πραγματικά έχουν πολλά worksheets με στίχους τραγουδιών, λεξιλόγιο, γραμματική. Είμαι και εγώ μέλος σε αυτά, θα βρείς και πολλές δικές μου ασκήσεις εκεί. Κυριώς τα χρησιμοποιώ για ιδιαίτερα μιας και η ύλη που πρέπει να βγαίνει στο φροντιστήριο είναι συγκεκριμένη. Παρόλα αυτά όμως μπορείς να δίνεις επιπλέον δουλειά στο σπίτι σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των μαθητών σου. Και το κυριότερο να μιλά συνεχώς στα αγγλικά και να παροτρύνεις τους μαθητές σου να χρησιμοποιούν τα αγγλικά μέσα στην τάξη... βοηθάει πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exelmi

Νεοφερμένος

Ο exelmi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
exelmi

"Παραλληλα μεθοδοι απαρχαιομενες τυπου μετφραζω το κειμενο μεσα στη ταξη , εκτος του οτι κανουν τους μαθητες να βαριουνται , αδυνατιζουν την κριση του μαθητη , μαθαινοντας τον να σκεφτεται ελληνικα , και δεν ευνοει την δημιουργικη μαθηση

Μια καλη επιλογη βιβλιων μεθοδου σιγουρα βοηθα προς αυτη την κατευθυνση , δεν νομιζω ολα τα βιβλια να ειναι ιδια .
"

με τη μεταφραση δηλαδη τι λες να κανω;οι υπολοιπες καθηγητριες τους λενε τη μεταφραση κ τη γραφουν στην ταξη κ μετα για την επομενη φορα εχουν το κειμενο reading κ μεταφραση.μεχρι στιγμής κ εγω έτσι κανω.εσύ πως την κανεις;αναφορικα με τα βιβλια κάνω αυτα που μου εχει δωσει το φροντιστηριο κ μου φαινονται καλα (μεν ειμαι απειρη!)



Mεταφραση και μαλιστα να την γραψουνε και μεσα στην ταξη ??? το reading μεταφραση ?

Αυτα πρεπει να τα ξεχασεις !
Δεν ειναι χωρος για μεθοδολογια εδω , αλλα αυτα τα συστηματα δεν......
Επειδη δεν ειναι χωρος αποκλεισιτκα για καθηγητες εδω θα πω μονο οτι η τακτικη της μεταφρασης κλπ εχουν σα ναποτελεσμα την δημιουργικη στειροτητα του μαθητη

Κι επειτα τι ? για μεταφραστες πανε τα παιδια ?
Τρεξε μακρυα γρηγορα απο τις μεταφρασεις !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ράλλεια

Νεοφερμένος

Η Ράλλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Συμφωνώ με τον exelmi! Μακριά από την μετάφραση, είναι αρκετά μεγάλοι και καταλαβαίνουν τι διαβάζουν! Αλλά πάλι αν είναι η τακτική του φροντιστηρίου αυτή... ξέρω και γω...προσπάθησε να πείσεις τους προϋστάμενους σου ότι δεν οφελεί η μετάφραση, αντ' αυτού πρότεινε να βγάζει ερωτήσεις από το κείμενο για κατανόηση κειμένου (reading comprehension), έτσι εξασκούνται και στο speaking. So give it a try, it works!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
εννοειται χωρις φωνες!!
εχω βαρεθει να τους λεω για την θεωρια!μια φορα τους εβαλα ασκηση με τη θεωρια μπροστα για να καταλαβουν οτι αν δεν ξερεις θεωρια δεν γινεται να μαθεις.ευτυχως την τελευταια φορα ενα παιδι διαβασε πρωτα θεωρια στο σπιτι κ μετα εκανε τις ασκησεις του κ του φανηκαν πολύ ευκολες ετσι.. ελπιζω να επηρεαστουν κ οι υπολοιποι απο αυτον!!αλλά με το γραψιμο που το δοκιμασα μας παιρνει πολύ ώρα.τωρα τη λεμε μια φορα στην ταξη,τους βγαζω τη θεωρια στα ελληνικα για το σπιτι κ στη θεωρια του βιβλιου που εχουν που ειναι στα αγγλικα τους εξηγω τα παραδειγματα για να καταλαβουν τη χρηση.κ για οτι ασκηση βαζω για το σπιτι οταν τις λεμε στην ταξη εξηγω γιατι κ γιατι όχι κ τους δειχνω σε ποιο σημειο της θεωριας αναφερεται.
οσο για τα βιβλια εχεις δικιο μερικα θεματα ειναι οντως βαρετα ομως πρεπει να βγαλω υλη του βιβλιου αναγκαστικα..
Με αυτό τον τρόπο κι εγώ θα βαριόμουν.

Η γλώσσα δεν είναι στυγνό παπαγάλισμα θεωρίας, αλλά πρακτική. Καλύτερα να κάνεις πινακάκια με τα βασικά της θεωρίας ώστε να τυπώνεται στο ξερό τους χωρίς να καταναλώνουν πολύ φαιά ουσία και μετά λιώσε τους στις ασκήσεις. Δηλαδή. Κάνε πινακάκι με τους χρόνους, τα βασικά χαρακτηριστικά του καθενός και τη χρήση τους χωρίς μπλα μπλά. Μην τους παραπέμπεις στο βιβλίο, δεν πρόκειται να το διαβάσουν. Μετά βάλτους ασκήσεις, πρώτα απλές, μετά πιο σύνθετες και συνδυστικές. Μέσα από την πράξη θα τα μάθουν. Στο κομμάτι της γραμματικής υπάρχουν και στάνταρ τύποι και εκφράσεις, κάντους και αυτούς πινακάκια, ώστε να τα μάθουν.

Για το ακουστικό, πέρα από τις ασκήσεις του βιβλίου, βάλτους να ακούνε βίντεο από το youtube που θα έχεις διαλέξει και μετά να σου γράφουν μία περίληψη ή να κάνετε συζήτηση, ώστε να εξασκήσετε και το προφορικό.

Για έκθεση μάθε τους ένα ξεκίνημα και ένα τελείωμα και μετά προπόνησε τους να γράφουν σωστά, ορθογραφημένα, με σύνταξη. Η επιχειρηματολογία είναι μάλλον αδιάφορη, αρκεί να μη γράφουν αρλούμπες ή να πέφτουν σε αντιφάσεις. Καλή ιδέα θα ήταν να τους μοιράσεις φυλλάδια με ιδέες ανά θεματική. Θα πιάσει τόπο και στα προφορικά.

Για λεξιλόγιο, δώσε τους θεματικό λεξιλόγιο. Θα το μάθουν πιο εύκολα. Επίσης προέτρεψε τους να διαβάσουν κανά βιβλίο ή κόμιξ, καλό θα τους κάνει.

Για προφορικό, μίλα τους μόνο στην Αγγλική και ας μη καταλαβαίνουν. Βάλτους και να μιλάνε. Με τον καιρό θα πάρουν το κολάι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sofaki Loony

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Sofaki Loony αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
ευχαριστο ακουγεται!"δουλεψε" γενικοτερα στο τμημα;


Eτσι νομιζω! Όλοι μαθαιναν τις λεξεις για να κερδισουν τους περισσοτερους ποντους :) Ήταν διασκεδαστικο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Σωστά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top