Πώς θα γράψω 18+ στην γλώσσα στις πανελλήνιες ;

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.
Αυτό που λέει ο Cha0s δεν είναι λάθος. Το ύφος της συγγραφής είναι σημαντικό και πρέπει να ταιριάζει στην περίσταση αλλά και να ανταποκρίνεται στα ζητούμενα.
Ναι. Αναφέρομαι και εγώ στο επικοινωνιακό πλαίσιο. Αυτό που είπα για την κατάθεση ψυχής δεν το αναιρεί.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,265 μηνύματα.
Ναι. Αναφέρομαι και εγώ στο επικοινωνιακό πλαίσιο. Αυτό που είπα για την κατάθεση ψυχής δεν το αναιρεί.
Το κατάθεση ψυχής το βρίσκω υπερβολικό. Απλά το λεω γιατί έγραφα και εγώ κάποτε εκθέσεις έτσι, και ειλικρινά δεν τους κουνιέται τρίχα απο το κεφάλι. Θέλουν να δουν συγκεκριμένα πράγματα αυτοί. Εαν εσένα σε βοηθάει η κατάθεση ψυχής και το επιτρέπει το θέμα, κάντο. Αλλά δεν νομίζω οτι βαθμολογείται παραπάνω. Στην καλύτερη αδιαφορούν, στην χειρότερη το βρίσκουν υπερβολικό ή κατάχρηση ύφους και κόβουν μονάδες. Αν ας πούμε περιμένουν να διαβάσουν λογικά επιχειρήματα, και διαπιστώσουν οτι ο λόγος φορτίζεται επίτηδες συναισθηματικά, ενδέχεται να θεωρήσουν οτι ο συγγραφέας δεν μπορεί να επιχειρηματολογήσει και το ρίχνει στην επίκληση στο συναίσθημα του αναγνώστη για να καμουφλάρει την αδυναμία του.

Έγραφα εκθέσεις σε τέτοιο στυλ όπως είπα, και απο τις διορθώσεις και το αποτέλεσμα στο τέλος αντιλήφθηκα οτι δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Τι γράψεις το πιο βαθύ και μέσα απο την ψυχή πράγμα, τι το πιο στυγνό βγαλμένο απο την λογική, δεν τους αφορά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.
Το κατάθεση ψυχής το βρίσκω υπερβολικό. Απλά το λεω γιατί έγραφα και εγώ κάποτε εκθέσεις έτσι, και ειλικρινά δεν τους κουνιέται τρίχα απο το κεφάλι. Θέλουν να δουν συγκεκριμένα πράγματα αυτοί. Εαν εσένα σε βοηθάει η κατάθεση ψυχής και το επιτρέπει το θέμα, κάντο. Αλλά δεν νομίζω οτι βαθμολογείται παραπάνω. Στην καλύτερη αδιαφορούν, στην χειρότερη το βρίσκουν υπερβολικό ή λάθος ύφος και κόβουν μονάδες.

Έγραφα εκθέσεις σε τέτοιο στυλ όπως είπα, και απο τις διορθώσεις και το αποτέλεσμα στο τέλος αντιλήφθηκα οτι δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Τι γράψεις το πιο βαθύ και μέσα απο την ψυχή πράγμα, τι το πιο στυγνό βγαλμένο απο την λογική, δεν τους αφορά.
Καλά δεν το εννοούσα έτσι. Στο έχω εξηγήσει σε μήνυμα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,265 μηνύματα.
Καλά δεν το εννοούσα έτσι. Στο έχω εξηγήσει σε μήνυμα.
Νομίζω χρησιμοποιήσες ακατάλληλη έκφραση τότε. Αυτό που εννοούσες απο οτι καταλαβαίνω είναι να μην το βλέπει κάποιος σαν αγγαρεία που προσπαθεί να πάρει βαθμούς αλλά σαν σοβαρή συζήτηση που θα μπορούσε να κάνει ο ίδιος μέσα στην καθημερινότητα του. Σίγουρα αυτό είναι το καλύτερο.

Δυστυχώς σου λένε 500 πράγματα να έχεις υπόψιν και στο τέλος μερικοί προσπαθούν να τα κάνουν force όλα μαζί. Το οποίο δεν καταλήγει συνήθως καλά. Ο λόγος είναι τρομερά μαγειρευμένος και αυτό φαίνεται έντονα. Υπό αυτή την έννοια ναι, χρειάζεται λίγο πιο "αυθόρμητο" γράψιμο, για να είναι πιο φυσικό το αποτέλεσμα.

Αυτό που μπορεί να βοηθήσει επίσης είναι μια πρόχειρη καταγραφή ιδεών για την εισαγωγή, για τα επιχειρήματα, και τον επίλογο, και κυρίως καταγραφή των τρόπων ανάπτυξης και της λογικής διασύνδεσης τους. Προσωπικά δεν το έκανα, αλλά νομίζω οτι αυτός ήταν και ο λόγος που οι εκθέσεις μου δεν είχαν εξασφαλισμένη οργάνωση και συνοχή.

Σε κάθε περίπτωση όμως ο μόνος τρόπος να βελτιωθεί κάποιος σημαντικά στην έκθεση, είναι να γράφει όσο περισσότερο μπορεί, να διαβάζει εκθέσεις και κείμενα άλλων, και να προσπαθεί πάντα να δει πως θα μπορούσε να τροποποιήσει τα δικά του γραπτά για να τα βελτιώσει. Ο τρόπος ενασχόλησης με την έκθεση είναι ακριβώς ο ίδιος με αυτόν στα θετικά μαθήματα. Μακάρι να το ήξερα αυτό και όταν έδινα, γιατί δεν θα την φοβόμουν τόσο πολύ.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Θύμησέ μου, τι σχολή πέρασες εσύ δίνοντας τέτοιες συμβουλές σε άλλους;

Φιλολογία, στην έκθεση έγραψα 18.2

Το κατάθεση ψυχής το βρίσκω υπερβολικό. Απλά το λεω γιατί έγραφα και εγώ κάποτε εκθέσεις έτσι, και ειλικρινά δεν τους κουνιέται τρίχα απο το κεφάλι. Θέλουν να δουν συγκεκριμένα πράγματα αυτοί. Εαν εσένα σε βοηθάει η κατάθεση ψυχής και το επιτρέπει το θέμα, κάντο. Αλλά δεν νομίζω οτι βαθμολογείται παραπάνω. Στην καλύτερη αδιαφορούν, στην χειρότερη το βρίσκουν υπερβολικό ή κατάχρηση ύφους και κόβουν μονάδες. Αν ας πούμε περιμένουν να διαβάσουν λογικά επιχειρήματα, και διαπιστώσουν οτι ο λόγος φορτίζεται επίτηδες συναισθηματικά, ενδέχεται να θεωρήσουν οτι ο συγγραφέας δεν μπορεί να επιχειρηματολογήσει και το ρίχνει στην επίκληση στο συναίσθημα του αναγνώστη.

Έγραφα εκθέσεις σε τέτοιο στυλ όπως είπα, και απο τις διορθώσεις και το αποτέλεσμα στο τέλος αντιλήφθηκα οτι δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Τι γράψεις το πιο βαθύ και μέσα απο την ψυχή πράγμα, τι το πιο στυγνό βγαλμένο απο την λογική, δεν τους αφορά.

Αυτό ακριβώς, θέλουν να δουν συγκεκριμένα πράγματα και βαθμολογείται με συγκεκριμένα κριτήρια: Περιεχόμενο (σαφής και επαρκής αιτιολόγηση λογικών επιχειρημάτων με αποδεικτική αξία, ισομερής ανάπτυξη των επιχειρημάτων), δομή (θεματική πρόταση-λεπτομέρειες-κατακλείδα, τίτλο στο άρθρο, σύνδεση νοημάτων, τρόποι μετάβασης) και έκφραση (ομοιομορφία του λόγου στο κείμενο, εκφραστικός πλούτος αλλά όχι βερμπαλισμοί και "φραστικά πυροτεχνήματα", σοβαρό ύφος, σαφήνεια).
Η προσπάθεια να θέλει κάποιος να "εντυπωσιάσει", μπορεί να οδηγήσει στο αντίθετο αποτέλεσμα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σε κάθε περίπτωση όμως ο μόνος τρόπος να βελτιωθεί κάποιος σημαντικά στην έκθεση, είναι να γράφει όσο περισσότερο, να διαβάζει εκθέσεις και κείμενα άλλων και να προσπαθεί πάντα να δει πως θα μπορούσε να τροποποιήσει τα δικά του γραπτά για να τα βελτιώσει. Ο τρόπος ενασχόλησης με την έκθεση είναι ακριβώς ο ίδιος με αυτόν στα θετικά μαθήματα. Μακάρι να το ήξερα αυτό και όταν έδινα, γιατί δεν θα την φοβόμουν τόσο πολύ.

Το θέμα είναι να υπάρχει συνοχή. Αν διάβασες ένα κείμενο και σου άρεσε ο τρόπος που αναπτύχθηκε ένα επιχείρημα και χρησιμοποιήσεις το ύφος/λεξιλόγιο από αυτό, η παράγραφος σου αυτή θα είναι σαν τη μύγα μέσα στο γάλα. Θα κάνει μπαμ από μακριά ότι απλά το πήρες από κάπου και θα υπάρχει εκφραστική ανομοιομορφία. Χρειάζεται όλο το κείμενο να έχει το ίδιο ύφος. Αν θες ντε και καλά να χρησιμοποιήσεις λεξιλόγιο που το διάβασες κάπου ή το άκουσες κάπου, τότε φρόντισε όλο το κείμενο να είναι έτσι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.
Νομίζω χρησιμοποιήσες ακατάλληλη έκφραση. Αυτό που εννοούσες απο οτι καταλαβαίνω είναι να μην το βλέπει κάποιος σαν αγγαρεία που προσπαθεί να πάρει βαθμούς αλλά σαν σοβαρή συζήτηση που θα μπορούσε να κάνει ο ίδιος και στην καθημερινότητα του. Σίγουρα αυτό είναι το καλύτερο.
Με κατάθεση ψυχής εννοώ ακριβώς αυτό. Ότι γράφεις να βγαίνει από μέσα, να φαίνεται στο γραπτό ότι ναι ρε φίλε, αυτά υποστηρίζω, για αυτόν αυτόν και εκείνο τον λόγο. Όχι απλά στήνω την έκθεση και απαντάω τυποποιημένα πετώντας 5-6 ιδέες με μια τεκμηρίωση έτσι ξερά. Δεν εννοώ να προσπαθήσεις να εντυπωσιάσεις τον άλλον με γουάου εκφράσεις και «κοίτα τι καλά που χειρίζομαι τον λόγο». Τέλος πάντων, ας κάνει ο καθένας ότι θεωρεί σωστό. Εμένα δεν μου αρέσει η ειρωνία. Στα υπόλοιπα που είπες συμφωνώ.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,265 μηνύματα.
Φιλολογία, στην έκθεση έγραψα 18.2



Αυτό ακριβώς, θέλουν να δουν συγκεκριμένα πράγματα και βαθμολογείται με συγκεκριμένα κριτήρια: Περιεχόμενο (σαφής και επαρκής αιτιολόγηση λογικών επιχειρημάτων με αποδεικτική αξία, ισομερής ανάπτυξη των επιχειρημάτων), δομή (θεματική πρόταση-λεπτομέρειες-κατακλείδα, τίτλο στο άρθρο, σύνδεση νοημάτων, τρόποι μετάβασης) και έκφραση (ομοιομορφία του λόγου στο κείμενο, εκφραστικός πλούτος αλλά όχι βερμπαλισμοί και "φραστικά πυροτεχνήματα", σοβαρό ύφος, σαφήνεια).
Η προσπάθεια να θέλει κάποιος να "εντυπωσιάσει", μπορεί να οδηγήσει στο αντίθετο αποτέλεσμα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Aυτά δεν ξέρω εαν οι περισσότεροι τα γνωρίζουν. Προσωπικά ήμουν yolo, δεν ξέρω εαν είναι έτσι η πλειοψηφία, δεν το συνιστώ, αλλά πρέπει αυτά που λες να τα έχουν υπόψιν τους οπωσδήποτε όλοι οι υποψήφιοι. Για να έχουν αντίληψη του τι βαθμολογείται και πως, και επομένως σε τι πρέπει να εξασκηθούν ιδιαίτερα, έτσι ώστε να παράξουν λόγο που θα πληρεί τις "προδιαγραφές" που χρειάζονται.
Το θέμα είναι να υπάρχει συνοχή. Αν διάβασες ένα κείμενο και σου άρεσε ο τρόπος που αναπτύχθηκε ένα επιχείρημα και χρησιμοποιήσεις το ύφος/λεξιλόγιο από αυτό, η παράγραφος σου αυτή θα είναι σαν τη μύγα μέσα στο γάλα. Θα κάνει μπαμ από μακριά ότι απλά το πήρες από κάπου και θα υπάρχει εκφραστική ανομοιομορφία. Χρειάζεται όλο το κείμενο να έχει το ίδιο ύφος. Αν θες ντε και καλά να χρησιμοποιήσεις λεξιλόγιο που το διάβασες κάπου ή το άκουσες κάπου, τότε φρόντισε όλο το κείμενο να είναι έτσι.
Έτσι είναι. Εαν δεν έχεις δει την ίδια λέξη/φράση ή τρόπο ανάπτυξης πάρα πολλές φορές σε αρκετά κείμενα, και δεν τα έχεις δοκιμάσει και εσύ ο ίδιος πολλές φορές, τότε το καλύτερο είναι να μην γίνεται χρήση τους. Δηλαδή εαν ξυπνήσεις μια μέρα πριν τις εξετάσεις και ακούσεις μια λέξη στις ειδήσεις, ή την διαβάζεις σε κάποιο βιβλίο, δεν χρειάζεται να την φυτέψεις υποχρεωτικά στο γραπτό σου απλά επειδή σου άρεσε.

Σίγουρα βαθμολογείσαι θετικά ένα καλό λεξιλόγιο, αλλά δεν χρειάζεται να είσαι και ο Μπαμπινιώτης για να πάρεις καλό βαθμό :hehe:. Πιστεύω και με ένα σχετικά απλό λεξιλόγιο, εαν το χειρίζεσαι άρτια, μπορείς να πετύχεις έναν πολύ καλό βαθμό.
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,432 μηνύματα.
το επικοινωνιακό πλαίσιο στην έκθεση κατά 99% είναι σχολικό άρθρο ή ομιλία . Υπάρχει δηλαδή ένα περιθώριο για επίκληση στο συναίσθημα με μικρές εναλλαγές στο ρηματικό πρόσωπο , κάποιες συναισθηματικές λέξεις , και πιστεύω λατρεύουν τα ρητορικά ερωτήματα ( κυρίως για συνοχή παραγράφων ) . Τέτοια διάσπαρτα στοιχεία στο γραπτό θεωρώ το αναβαθμίζουν

Προφανώς αν πέσει πχ αποδεικτικό δοκίμιο ισχύουν εντελώς διαφορετικά και πολύ πιο αυστηρά πράγματα , αλλά φαίνεται ότι η πρόθεση τους στην έκθεση τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια δεν είναι αυτή . Έχουν δώσει ελευθερία στο επικοινωνιακό πλαίσιο γιατί όλοι κατέληγαν να γράφουν σαν botakia
 

Mariosm.

Νεοφερμένος

Ο Mariosm. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Μία φίλη μου βρήκε αυτό το αρχείο, είναι οι λύσεις ενός βοηθήματος και έχει μέσα ενδεικτικές απαντήσεις για όλα τα θέματα, προσωπικά με έχει βοηθήσει πολύ ειδικά με την ανάπτυξη παραγράφων με καλό περιεχόμενο. (Δεν έχω το συγκεκριμένο βοήθημα απλώς διαβάζω πώς έχουν αναλύσει τα επιχειρήματα και παίρνω ιδ
Μία φίλη μου βρήκε αυτό το αρχείο, είναι οι λύσεις ενός βοηθήματος και έχει μέσα ενδεικτικές απαντήσεις για όλα τα θέματα, προσωπικά με έχει βοηθήσει πολύ ειδικά με την ανάπτυξη παραγράφων με καλό περιεχόμενο. (Δεν έχω το συγκεκριμένο βοήθημα απλώς διαβάζω πώς έχουν αναλύσει τα επιχειρήματα και παίρνω ιδέες)
ευχαριστω πολυ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

το επικοινωνιακό πλαίσιο στην έκθεση κατά 99% είναι σχολικό άρθρο ή ομιλία . Υπάρχει δηλαδή ένα περιθώριο για επίκληση στο συναίσθημα με μικρές εναλλαγές στο ρηματικό πρόσωπο , κάποιες συναισθηματικές λέξεις , και πιστεύω λατρεύουν τα ρητορικά ερωτήματα ( κυρίως για συνοχή παραγράφων ) . Τέτοια διάσπαρτα στοιχεία στο γραπτό θεωρώ το αναβαθμίζουν

Προφανώς αν πέσει πχ αποδεικτικό δοκίμιο ισχύουν εντελώς διαφορετικά και πολύ πιο αυστηρά πράγματα , αλλά φαίνεται ότι η πρόθεση τους στην έκθεση τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια δεν είναι αυτή . Έχουν δώσει ελευθερία στο επικοινωνιακό πλαίσιο γιατί όλοι κατέληγαν να γράφουν σαν botakia
ευχαριστω πολυ
 

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
Γεια σου!
Εγώ έδωσα πανελλήνιες το 2019 με θέμα την Δημοκρατία και τους νέους. Έγραψα 18. Ο ένας βαθμολογητής μάλιστα μου είχε βάλει πάνω απο 18. Η απάντηση που ακολουθεί είναι εντελώς υποκειμενική και δεν σημαίνει ότι ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις.
Γενικά δεν ξέρεις σε τι βαθμολογητή θα πέσεις, το οποίο είναι αρκετά σημαντικό, όμως θεωρώ πως σε ένα ποσοστό μετράει 1) να γράψεις με αυτοπεποίθηση κάτι ιδιαίτερο που δεν θα το γράψουν πολλοί, 2) ταυτόχρονα το υπόλοιπο γραπτό να έχει στοιχεία από αυτα που είναι αναμενόμενα και 3) να φαίνεται ότι ξέρεις τι γράφεις, ο,τι κι αν είναι αυτό.
Δεν έχω διαβάσει ποτέ έκθεση στη ζωή μου, η καθηγήτρια που μου έκανε ιδιαίτερα μετά από 2 μήνες το είδε σαν τσάμπα κόπο γιατί το θεωρούσε δεδομένο ότι θα έγραφα καλά, κάναμε μόνο μερικές φορές στοιχεία από γραμματική και μέχρι εκεί. Η συμβουλή μου είναι όταν διαβάζεις φωτοτυπίες ή από βιβλίο για διάφορα πιθανά θέματα, μην προσπαθείς να τα μαθαίνεις παπαγαλία. Χρειάζεται να καταλαβαίνεις πλήρως αυτό που διαβάζεις και να το κάνεις "δικό" σου με κάποιο τρόπο. Να το συνδέεις με προσωπικές σου αναγνώσεις, με βιβλία, κείμενα ή έρευνες που ήδη ξέρεις και σου αρέσουν ή σε ενδιαφέρουν. Επίσης, είναι σημαντικό να γράφεις αυτό που πιστεύεις. Δεν έχω γράψει ποτέ ψέματα σε έκθεση, πάντα έγραφα κανονικά την άποψή μου για το ζήτημα. Όμως προσπαθούσα να την μεταφέρω με μια "διπλωματία", ο,τι κι αν έγραφα όλοι συμφωνούσαν, ακόμα κι όσοι στην αρχή διαφωνούσαν (διάβαζα συνέχεια φωναχτά τις εκθέσεις μου σε άλλους, πολλές φορές και στον εαυτό μου). Ακόμα, την ώρα που διαβάζεις την έκθεση, αν διαισθητικά κάτι σου φαίνεται ότι είναι πλεονασμός ή ότι διακόπτει την ομαλή ροή, σβήσε το εντελώς ή ξαναγράψε το αλλιώς. Κατά τη γνώμη μου, μην φοβηθείς να προσθέσεις στο κείμενο κάποια άποψη που να είναι μη αναμενόμενη. Εγώ π.χ. σε πολλά θέματα πρόσθετα για την ψυχική υγεία, ή και πληροφορίες που μπορεί ο αναγνώστης να μην έχει ιδέα (π.χ. για την κουλτούρα της GenZ, για το vegan lifestyle κλπ).
Ο καθηγητής μου στο σχολείο μου έβαζε πάντα το πολύ 12 και μου κοκκίνιζε το γραπτό με άχρηστα πράγματα, λέγοντάς μου ότι αυτά που γράφω δεν αποτελούν ρεαλιστικά επιχειρήματα. Και στην τελευταία έκθεση της χρονιάς, μου έβαλε 17 και μου έγραψε σαν σημείωση "δεν ξέρω γιατί σου έβαζα χαμηλότερους βαθμούς μέσα στη χρονιά, οι εκθέσεις σου αφήνουν έντονη εντύπωση". Οπότε - πάντα με βάση τη δική μου εμπειρία - η έκθεση θέλει μια μίξη από όλα. Θέλει το αναμενόμενο για να δίνει μια ασφάλεια, θέλει το περίεργο, θέλει το ειλικρινές, θέλει τη ροή και σίγουρα θέλει τύχη. Γιατί αν με έβαζαν να υποστηρίξω κάτι στο οποίο ήμουν ΕΝΤΕΛΩΣ αντίθετος, ίσως να μην κατάφερνα να γράψω σχεδόν τίποτα.
Ξαναλέω, ίσως στα περισσότερα παιδιά να μην ισχύει όλο αυτό που έγραψα, σου παραθέτω απλά την προσωπική μου εμπειρία. Α ΕΠΙΣΗΣ μην βάζεις ποτέ λέξεις, φράσεις και επιχειρήματα που δεν έχεις ιδεά ή που απλά κούγονται εκλεπτυσμένα και βαρίγδουπα.

Καλή επιτυχία!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top