Πόσες ώρες φροντιστηριακών/ιδιαίτερων μαθημάτων κάνετε;

Πόσες ώρες κάνετε φροντιστήριο και σε ποια μαθήματα;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 96)
  • Δεν κάνω

  • Λίγες ώρες και όχι κάθε μέρα

  • Κάνω αρκετές ώρες (σχεδόν κάθε μέρα)

  • Κάνω πολλές ώρες (κάθε μέρα)

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά, σκέφτομαι να δώσω πανελλαδικές το 2022, οπότε σε κάνα μήνα υπολογίζω ότι θα έχω ξεκινήσει προετοιμασία - δηλ. ιδιαίτερα μαθήματα στα φιλολογικά, μια και θα δώσω από (και για) Ανθρωπιστικές Επιστήμες. Ωστόσο εγώ υπολόγιζα να κάνω μάθημα περίπου 6 ώρες την εβδομάδα, όχι παραπάνω. Παρατηρώ όμως και εδώ και στις ιστοσελίδες όλων των φροντιστηρίων, ότι οι ώρες που κάνει ένας μαθητής τής Γ λυκείου για προετοιμασία πανελλαδικών κυμαίνονται κατά κανόνα στις 12-15. Αν υποθέσουμε ότι κάνω έστω και 10 ώρες την εβδομάδα ιδιαίτερα, από 15€ την ώρα (η οποία θεωρείται γενικά και καλή τιμή), το κόστος θα αγγίζει τα 600€ - κοινώς θα πρέπει να δαπανώ περίπου έναν ολόκληρο μισθό! Μιλάμε πραγματικά για πολλά χρήματα.

Θα μου πείτε, γιατί δεν πας σε κάποιο φροντιστήριο τότε. Η απάντηση είναι η εξής: καλώς ή κακώς, επειδή είμαι 24 ετών (κι όχι 17-18) και τα τελευταία 6 χρόνια έχω μια επαφή με τον ευρύτερο χώρο της φιλολογίας και της λογοτεχνίας, αποτελώ ιδιάζουσα περίπτωση όσον αφορά στις γνώσεις. Σε πολλά υπερέχω κατά πολύ έναντι του μέσου μαθητή λυκείου και σε άλλα το ακριβώς αντίθετο. Διό και αποφάσισα να επιλέξω τα ιδιαίτερα, καθώς χρειάζομαι ένα εξατομικευμένο και πιο ευέλικτο πρόγραμμα.

Πιστεύετε πως 6 (άντε, το πολύ 7) ώρες την εβδομάδα επί έναν χρόνο μπορεί να είν' αρκετές; Ο στόχος μου είναι τα 15-15.500 μόρια - όχι παραπάνω.
Για την ακρίβεια, εγώ σκεφτόμουν να κάνω 3 ώρες αρχαία (μια και είναι το πιο απαιτητικό μάθημα για μένα κι αποτελεί συν τοις άλλοις μάθημα βαρύτητας), και ιστορία, έκθεση-λογοτεχνία, λατινικά από μία έκαστο. Ίσα ίσα δηλαδή να έχω μια καθοδήγηση από έναν καθηγητή, να μου υποδεικνύει τα κρίσιμα σημεία τής ύλης, τα τρωτά μου σημεία και το σημαντικότερο, ίσως, να με αξιολογεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα, δίνοντας μου σχετικά τεστ κ.λ.
Κατά τ' άλλα, θα δουλεύω κυρίως με βοηθήματα και θα μελετώ κατά μόνας όσο το δυνατόν περισσότερο.

Κατανοώ πως είναι πολλά που παίζουν ρόλο (το επίπεδο του μαθητή, η αποδοτικότητά του, η συνεργασία με τον εκάστοτε καθηγητή, η τύχη κ.λ.), ωστόσο θα ήθελα να μάθω πώς σας φαίνεται ως πλάνο. Τρελό; Κατορθωτό; Συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες αποτυχίες;
Πείτε μου!
Τω καιρώ εκείνω που έδωσα - 2014, έκανα τόσο ακριβώς, βασικά 1.30 ώρα έκθεση, αλλά εντάξει. Α, ναι και ένα 2ωρο λογοτεχνία που εμείς τη δίναμε ως έξτρα μάθημα, όχι μαζί με την έκθεση.
Για μένα, ήταν υπεραρκτά. Βέβαια, αρχαία άργησα πολύ να βγάλω ύλη (Απρίλη....), αλλά δεν ξέρω αν έπαιζαν ρόλο μόνο οι λίγες ώρες, γιατί και ο καθηγητής μου ήταν αρκετά κακός.
'Ενιγουει, a priori οι ώρες ακούγονται πολύ εντάξει, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχεις κενά. Αν ισχύει ό,τι σε εμένα, το άγνωστο ήταν 1 εκ των 3 ωρών της βδομαδας, αρκεί απλά για να κάνεις 1-2 άγνωστα τη βδομάδα με τον καθηγητή, άντε να εξηγήσετε καμία απορία γραμματική-συντακτικό, αν θέλεις να κάνετε μαζί γραμματική-συντακτικό, δύσκολα.

Εγώ θα έλεγα να ξεκινήσεις έτσι, κι αν δυσκολευτείς, τις αυξάνεις. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Θεωρώ πως για κάποιον υποψήφιο των ανθρωπιστικών σπουδών το εξής πρόγραμμα είναι το καταλληλότερο:
2 ώρες έκθεση (βέβαια τότε που έδινα εγώ δεν συνεξεταζόταν με λογοτεχνία και αμφιβάλλω αν πλέον αρκεί ένα 2ωρο την εβδομάδα)
2 ώρες γνωστό κείμενο αρχαίων
3 ή και 4 ώρες (μην σας φαίνεται υπερβολικό) άγνωστο κείμενο αρχαίων (στο άγνωστο εντάσσω την γραμματική και το συντακτικό)
2 ώρες ιστορία (ειδικά οι πηγές απαιτούν πλέον περισσότερη δουλειά)
2 ώρες λατινικά (που επιστρέφουν στις πανελλήνιες του 2022)
 
Τελευταία επεξεργασία:

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Ένα πρόγραμμα που βρήκα για τη Γ λυκείου:

Φυσική: 6
Χημεία: 4
Βιολογία: 4
Έκθεση: 4

Σύνολο: 18

Θεωρείτε ότι είναι πολλές ώρες;;
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,564 μηνύματα.
Ένα πρόγραμμα που βρήκα για τη Γ λυκείου:

Φυσική: 6
Χημεία: 4
Βιολογία: 4
Έκθεση: 4

Σύνολο: 18

Θεωρείτε ότι είναι πολλές ώρες;;
Για τα θετικά δεν έχω άποψη, αλλά μου φαίνονται πολλές οι ώρες της έκθεσης. Ένας των θετικών σπουδών θα σε κατατοπίσει καλύτερα. :)
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Ένα πρόγραμμα που βρήκα για τη Γ λυκείου:

Φυσική: 6
Χημεία: 4
Βιολογία: 4
Έκθεση: 4

Σύνολο: 18

Θεωρείτε ότι είναι πολλές ώρες;;
Ναι ειναι. Για την έκθεση δεν χρειαζεσαι 4 ωρες (3 ειναι αρκετες) και φυσική για κανενα λογο 6!! Θα σε κουρασει πολυ αν κανεις τοσες ωρες. 4 είναι μια χαρα.
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
θετική β λυκείου αλλά κάνουμε και προετοιμασία για την γ
1 βιολογία
2 φυσική
2 χημεία
2 άλγεβρα
3 έκθεση
 

Krasti24

Νεοφερμένος

Ο Krasti24 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Κατά την γνώμη μου, η θεωρητική και μάλιστα σε ιδιαίτερα μαθήματα, δεν χρειάζεται πολλές ώρες. Σχεδόν όλοι οι μαθητές χρειάζονται βοήθεια με το άγνωστο κυρίως, διότι είναι αυτό που είναι πιο "διαδραστικό", πολύπλευρο και πολύπλοκο (από το συντακτικό μέχρι την γραμματική). Όσον αφορά το γνωστό αρχαίων, την κοινωνιολογία και την ιστορία, ο καθηγητής έχει έναν βοηθητικό ρόλο, πιο πολύ για να σου θέτει όρια (χρονικά κυρίως), οπότε δεν χρειάζονται πολλές ώρες, το μάθημα πρέπει να περιλαμβάνει : εξέταση του προηγούμενου μαθήματος, επεξήγηση του καινούργιου, βοήθεια με τις πηγές (ιστορία) κι από εκεί και πέρα είναι τι θα κάνεις μόνος σου στο σπίτι. Το γνωστό επειδή δεν έχει ακριβώς προκαθορισμένη ύλη στα σχόλια θα στο προμηθεύει ο καθηγητής ΑΛΛΑ μπορείς να βρεις παρά πολλές πληροφορίες στο ίντερνετ γι'αυτά που είναι όλες χρήσιμες. Τώρα, για την έκθεση, εφόσον όπως είπες υπάρχει μια σχέση με την φιλολογία και την λογοτεχνία, δεν θα δυσκολευτείες ιδιαίτερα, θα χρειαστείς πάλι λίγες ώρες, κυρίως για την θεωρία των ασκήσεων και από εκεί και πέρα πολλή πολλή εξάσκηση σε έκθεση και λογοτεχνία. Προσωπικά διάβαζα από το ίντερνετ άρθρα κοινωνικού περιεχομένου, ανάλογα με το θέμα, ώστε να μπαίνω στο κλίμα της έκθεσης, από βοηθήματα (ποτέ παπαγαλία, τα διάβαζα σαν να είναι άρθρο στο ίντερνετ, για να πάρω έμπνευση, να προβληματιστώ κτλ) και έγραφα πολύ, συχνά, διάφορα θέματα, ανεξάρτητα από το τι έδινε ο καθηγητής.
Συνεπώς, για να κλείσω την υπερανάλυσή μου, πιστεύω ότι οι ώρες που μπορείς να διαθέσεις είναι, πραγματικά, αρκετές, εάν επενδύσεις στο ποιοτικό διάβασμα στο σπίτι. Για την θετική θα ήταν πάρα πολύ λίγες, αλλά για την θεωρητική δεν θα αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα, καθώς όπως είπα ο ρόλος του καθηγητή είναι εντελώς βοηθητικός και τίποτα παραπάνω.

Τω καιρώ εκείνω που έδωσα - 2014, έκανα τόσο ακριβώς, βασικά 1.30 ώρα έκθεση, αλλά εντάξει. Α, ναι και ένα 2ωρο λογοτεχνία που εμείς τη δίναμε ως έξτρα μάθημα, όχι μαζί με την έκθεση.
Για μένα, ήταν υπεραρκτά. Βέβαια, αρχαία άργησα πολύ να βγάλω ύλη (Απρίλη....), αλλά δεν ξέρω αν έπαιζαν ρόλο μόνο οι λίγες ώρες, γιατί και ο καθηγητής μου ήταν αρκετά κακός.
'Ενιγουει, a priori οι ώρες ακούγονται πολύ εντάξει, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχεις κενά. Αν ισχύει ό,τι σε εμένα, το άγνωστο ήταν 1 εκ των 3 ωρών της βδομαδας, αρκεί απλά για να κάνεις 1-2 άγνωστα τη βδομάδα με τον καθηγητή, άντε να εξηγήσετε καμία απορία γραμματική-συντακτικό, αν θέλεις να κάνετε μαζί γραμματική-συντακτικό, δύσκολα.

Εγώ θα έλεγα να ξεκινήσεις έτσι, κι αν δυσκολευτείς, τις αυξάνεις. Εύχομαι να πάνε όλα καλά!
Σας ευχαριστώ θερμά για τις -ενθαρρυντικές, ομολογουμένως- απαντήσεις! Στ' αλήθεια αναθάρρησα όταν τις διάβασα, διότι πολύ προβληματίστηκα τελευταία εξαιτίας αυτού του ζητήματος. Ασφαλώς, δεν συμφωνούν όλοι ότι αυτές οι ώρες είν' αρκετές. Μου φτάνει παραταύτα που δεν είν' ελάχιστες και το πλάνο μου μοιάζει ικανοποιητικό. Εντός των ημερών θα ψάξω για καθηγητές ώστε ν' αρχίσω σιγά-σιγά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top