eltqt
Νεοφερμένο μέλος
Η eltqt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Γραφιστικής & Οπτικής Επικοινωνίας ΠΑΔΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.

30-07-23

15:25
Πρίν περίπου δύο εβδομάδες τελείωσε και η θερινή προετοιμασία για τις Πανελε.
Εγώ στοχεύω Αρχιτεκτονική και είχα ξεκινήσει απο Β' λυκείου να εξασκούμαι ελεύθερο και γραμμικό κλπ, αλλά τώρα το καλοκαίρι σταμάτησα για να συγκεντρωθώ στα "κύρια" μαθήματα σχολείου.
Γενικώς, φυσική-χημεία (έκθεση ανέκαθεν) παλευόντουσαν αλλά το θέμα μου ήταν τα Μαθς.
100+ ασκήσεις (χωρίς υπερβολές) να τις χωρέσω σε 2 μέρες, με άλλα μαθήματα ενδοιάμεσα, και να τις εμπεδώσω κι'ολας. Κάτι που θα συνεχιστεί κατ'όλη τη χρονιά. Η εμπέδωση δεν προλάβαινε να γίνει πολλές φορές επειδή δεν είχα την πολυτέλεια του χρόνου να διπλοτσεκάρω και να ξανα λύνω ασκήσεις, όπως έκανα στη Β' λυκείου όπου πριν αρχίσω ασκήσεις έλυνα λυμένα παραδείγματα ή μετα που τελείωνα, ξαναέλυνα αυτά που είχα κάνει.
Πως εγώ θα καταφέρω να τα ισορροπήσω μέσα στη χρονιά; +Σχολείο, + Φροντ, + 100 Ασκήσεις, +Εμπέδωση, +Γραμμικό-Ελεύθερο; +Έξτρα ασκήσεις που πάντα κάνω για να καταλάβω κατι 100% ; Οι επιδώσεις μου ήταν πολύ καλές, αλλά δεν είναι για μένα υποσχόμενες για πλήρης επιτυχία στις πανελέ ακόμη. Οπότε ΠΩΣ να κάνω το time management?? Να διαβάσω διαφορετικά;; Send help
Εγώ στοχεύω Αρχιτεκτονική και είχα ξεκινήσει απο Β' λυκείου να εξασκούμαι ελεύθερο και γραμμικό κλπ, αλλά τώρα το καλοκαίρι σταμάτησα για να συγκεντρωθώ στα "κύρια" μαθήματα σχολείου.
Γενικώς, φυσική-χημεία (έκθεση ανέκαθεν) παλευόντουσαν αλλά το θέμα μου ήταν τα Μαθς.
100+ ασκήσεις (χωρίς υπερβολές) να τις χωρέσω σε 2 μέρες, με άλλα μαθήματα ενδοιάμεσα, και να τις εμπεδώσω κι'ολας. Κάτι που θα συνεχιστεί κατ'όλη τη χρονιά. Η εμπέδωση δεν προλάβαινε να γίνει πολλές φορές επειδή δεν είχα την πολυτέλεια του χρόνου να διπλοτσεκάρω και να ξανα λύνω ασκήσεις, όπως έκανα στη Β' λυκείου όπου πριν αρχίσω ασκήσεις έλυνα λυμένα παραδείγματα ή μετα που τελείωνα, ξαναέλυνα αυτά που είχα κάνει.
Πως εγώ θα καταφέρω να τα ισορροπήσω μέσα στη χρονιά; +Σχολείο, + Φροντ, + 100 Ασκήσεις, +Εμπέδωση, +Γραμμικό-Ελεύθερο; +Έξτρα ασκήσεις που πάντα κάνω για να καταλάβω κατι 100% ; Οι επιδώσεις μου ήταν πολύ καλές, αλλά δεν είναι για μένα υποσχόμενες για πλήρης επιτυχία στις πανελέ ακόμη. Οπότε ΠΩΣ να κάνω το time management?? Να διαβάσω διαφορετικά;; Send help

Γιαννουλάκης
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.

30-07-23

15:26
Σωστό και εύστοχο ερώτημα
arko
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 174 μηνύματα.

30-07-23

15:32
Η ουσία είναι να καταλάβεις σε βάθος τη θεωρία όταν αφιερώνεις χρόνο κατά την ανάγνωσή της. Αν το κάνεις αυτό, οι 100 ασκήσεις είναι υπερβολή γιατί κάποιες θα αλληλοεπικαλύπτονται.
Matenma
Νεοφερμένο μέλος
Η Matenma αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 91 μηνύματα.

31-07-23

10:50
Η αληθεια ειναι λογω ολου αυτου του ογκου: σχολειο, φροντ, μετακινησεις η ποιοτητα του διαβασματος και η ποσοτητα θα ειναι μειωμενη στην γ λυκειου. Γενικα το σχεδιο σου δινει αρκετες μοναδες οποτε σιγουρα να βεβαιωθεις οτι θα περνας την ΕΒΕ οποτε να προετοιμαστεις. Τωρα για τις 100 ασκησεις αυτο που με συμβουλευε και ο καθηγητης μου ειναι οτι τις περνας με το ματι σου μια ολες σκεφτεσαι τον τροπο λυσης αμα νιωθεις σιγουρος και οκ προχωρας αν καπου κολλας καθεσαι και την λυνεις. Τα διπλοτσεκαρισματα των ασκησεων εγω στην γ λυκειου δεν εβρισκα χρονο αλλα ακολουθησα τη μεθοδο τετραδιακι ασκησεις που θεωρουσε ο καθηγητης σοσ ή εγω ή ασκησεις που μου φαινονταν περιεργες ή δυσνοητες ή που εκανα λαθος συχνα τις σημεινωνα σε ενα τετραδιο και ανατρεχα πριν απο καθε διαγωνισμα. Σημαντικο ειναι να ορισεις μια μερα την βδομαδα ή και πιο αραια για να κανεις την επαναληψη σου ωστε να γεμιζεις καθε αμφιβολια. Γενικα μπορεις να δεις και την ιδεα με το να γραφεις συνεχεις διαγωνισματα ωστε να συνηθιζεις και την ενταση του συμπιεσμενου χρονου και το οτι θα βλεπεις αρκετα ασκησεις. Και μην ξεχνας οι πανελ εχουν μεγαλη δοση τυχης. Αμα εσυ προετοιμαστεις καλα και νιωθεις καλα με την προσπαθεια σου σε συνδυασμο να εχεις ανθρωπους διπλα σου θετικους και να σε καθοδηγουν θα πετυχεις! Καλη επιτυχιααΠρίν περίπου δύο εβδομάδες τελείωσε και η θερινή προετοιμασία για τις Πανελε.
Εγώ στοχεύω Αρχιτεκτονική και είχα ξεκινήσει απο Β' λυκείου να εξασκούμαι ελεύθερο και γραμμικό κλπ, αλλά τώρα το καλοκαίρι σταμάτησα για να συγκεντρωθώ στα "κύρια" μαθήματα σχολείου.
Γενικώς, φυσική-χημεία (έκθεση ανέκαθεν) παλευόντουσαν αλλά το θέμα μου ήταν τα Μαθς.
100+ ασκήσεις (χωρίς υπερβολές) να τις χωρέσω σε 2 μέρες, με άλλα μαθήματα ενδοιάμεσα, και να τις εμπεδώσω κι'ολας. Κάτι που θα συνεχιστεί κατ'όλη τη χρονιά. Η εμπέδωση δεν προλάβαινε να γίνει πολλές φορές επειδή δεν είχα την πολυτέλεια του χρόνου να διπλοτσεκάρω και να ξανα λύνω ασκήσεις, όπως έκανα στη Β' λυκείου όπου πριν αρχίσω ασκήσεις έλυνα λυμένα παραδείγματα ή μετα που τελείωνα, ξαναέλυνα αυτά που είχα κάνει.
Πως εγώ θα καταφέρω να τα ισορροπήσω μέσα στη χρονιά; +Σχολείο, + Φροντ, + 100 Ασκήσεις, +Εμπέδωση, +Γραμμικό-Ελεύθερο; +Έξτρα ασκήσεις που πάντα κάνω για να καταλάβω κατι 100% ; Οι επιδώσεις μου ήταν πολύ καλές, αλλά δεν είναι για μένα υποσχόμενες για πλήρης επιτυχία στις πανελέ ακόμη. Οπότε ΠΩΣ να κάνω το time management?? Να διαβάσω διαφορετικά;; Send help![]()
arko
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 174 μηνύματα.

31-07-23

12:26
Δυο προσθήκες από μενα:
1. Όταν κανεις ένα λάθος ή δεν σου βγαίνει η άσκηση, προσπάθησε ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ να καταλάβεις γιατί πήγε λάθος. Μόλις το κανεις αυτό βρες έναν τρόπο να μην επαναλάβεις το λάθος αυτό και αλλά παρόμοια.
2. Χρονομετρησε τον χρόνο που σου παίρνει να λύσεις μια άσκηση μαθηματικών. Ετσι θα βρίσκεσαι σε εγρήγορση, θα εχεις συνείδηση της ταχύτητας σου και θα θέτεις στόχους να τον μειώσεις (χωρίς να αλλάζει η ποιότητα της σκέψης σου).
1. Όταν κανεις ένα λάθος ή δεν σου βγαίνει η άσκηση, προσπάθησε ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ να καταλάβεις γιατί πήγε λάθος. Μόλις το κανεις αυτό βρες έναν τρόπο να μην επαναλάβεις το λάθος αυτό και αλλά παρόμοια.
2. Χρονομετρησε τον χρόνο που σου παίρνει να λύσεις μια άσκηση μαθηματικών. Ετσι θα βρίσκεσαι σε εγρήγορση, θα εχεις συνείδηση της ταχύτητας σου και θα θέτεις στόχους να τον μειώσεις (χωρίς να αλλάζει η ποιότητα της σκέψης σου).
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 68 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- eltqt
- ioanna2007
- Maynard
- burningfire
- wmaria
- angela_k
- mathithsgr
- Stavros o Arkas
- Hased Babis
- Tasos05
- Lolipop7
- jimmyDH
- thepigod762
- 3poulakiakathontai
- soleilst
- Mara2004
- PanosApo
- patra2002
- user2727
- Lia 2006
- Mary06
- logansnesoberi
- topg
- Hmmytheos
- Joji
- angies
- Ness
- Unboxholics
- Γατέχων
- iiTzArismaltor_
- AggelikiGr
- Leo komm
- Helen06
- constansn
- nucomer
- arko
- arapakos
- mvas
- Jojo K
- giannis05
- Startx0
- GeorgePap2003
- eirinipap
- BillyTheKid
- ggl
- ypopsifios23
- Magigi
- Scandal
-
Φορτώνει...