Πρόβλημα για το διάβασμα της Γ Λυκείου

Lia 2006

Νεοφερμένος

Η Lia 2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Ώρες ώρες απορώ αν είμαι απλά πολύ αναίσθητη και τεμπελα ή πραγματικά έχω κάποιο πρόβλημα διάσπασης προσοχής ή κάτι τέτοιο. Είχα ξαναανοιξει παρόμοιο θέμα στην αρχή της β λυκείου, λέγοντας πως φοβάμαι ότι οι επιδόσεις μου θα πέσουν , αφού δεν θα διαβάζω αρκετά αν θυμάμαι καλά ... Οι φόβοι μου δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν . Δεν έγινε κάτι τόσο τραγικό , απλά από 19,5 μέσο όρο που είχα στην Α λυκείου ,έφτασα στο 17,5 στην Β. Οι πραγματικές μου ανησυχιες τωρα ξεκινάνε όμως 🥲. Πως διαχειρίζεσαι την Γ Λυκείου όταν ξέρεις πως δεν μπορείς να διαβάσεις εκτός και αν είσαι υπο φοβερή πίεση από αυστηρούς καθηγητές ;; Που και σε τέτοια περίπτωση με το ζόρι διαβάζω . για παράδειγμα : έκανα θερινά από αρχές Ιουνίου μέχρι 22 Ιουλίου που έκλεισε το φροντιστήριο μου . Από 22 Ιουλίου μέχρι 22 αυγουστου θα παρέμενε κλειστό. Ετσι οι καθηγητές μας έδωσαν ένα πρόγραμμα διαβασματος ,σύμφωνα με το οποίο θα έπρεπε να διαβάσουμε συνολικά τουλάχιστον 40 ώρες σε αυτό το διάστημα . Δεν ήταν τόσο τραγικό κατά τα λεγόμενά τους ,αφού 2-4 ώρες χαλαρό διάβασμα την ημέρα θα έφταναν . Μαντεψτε τι έκανα ...τίποτα . Ειμαι θετική κατεύθυνση . Μας είχαν δώσει μια λίστα από 60 ασκήσεις μαθηματικά ,καμία 30αρια φυσική ,2 κριτήρια έκθεση και χημεία επανάληψη σε ότι έχουμε κάνει . ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ . Όλο τον Αύγουστο σκεφτόμουν να ανοίξω βιβλίο και με έπιανε η ψυχή μου πως να το πω. Ακόμα και τώρα που ξεκινήσαμε διαγωνίσματα με το ζόρι διαβάζω για επανάληψη της πλάκας αφού δεν προλαβαίνω να διαβάσω σοβαρά . Το θέμα μου είναι ότι ξέρω πως μπορώ .... Κάνω με τα χίλια ζόρια τις ασκήσεις που μας βάζουν για το σπίτι χωρίς επαναλήψεις χωρίς τίποτα ,και τα πάω σχετικά καλά . Να φανταστειτε πριν κλείσουμε γράψαμε σε ταλαντώσεις στερεό και κρούσεις . Χωρίς να κάνω σοβαρό διάβασμα σε όλα τα θερινά και γενικά ούτε μια επανάληψη εγραψα 15 . Χημεία γράψαμε σε θερμοχημεια πάλι στην ίδια κατάσταση και έγραψα 18,8 . Πραγματικά νιώθω πως βρίσκομαι σε αδιέξοδο δεν ξέρω τι θα κάνω .
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Η δίκη μου θεωρία:
Εφόσον υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείς απλά να πειθαρχηθεις, μάλλον φταίει ότι δεν έχεις κίνητρο. Ίσως το τέλος του καλοκαιριού σου φάνηκε αρκετά μακριά, ποσό μάλλον οι πανελλήνιες.
Αν είχες ένα κίνητρο να ανοίξεις το βιβλίο κάθε μέρα θα το έκανες και με ευχαρίστηση. Μπορεί να χρειαστεί να φανταστείς τον εαυτό σου στη σχολή σου ή να θέσεις υποστοχους που όταν τους ολοκληρώνεις επιβραβεύεις τον εαυτό σου (πχ τόσες ασκησεις τη μέρα με προγραμμα).
Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι δεν πολύ αγαπάς αυτό που διαβαζεις. Ίσως εκεί βρίσκεται το προβλημα
 

Nemesiis

Νεοφερμένος

Η Nemesiis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό. Απλώς πρέπει να στρωθείς. Όλα αυτα περί κινήτρων, διάθεσης, αυστηρών καθηγητών κλπ σίγουρα μπορούν να ωθήσουν κάποιον στο να διαβάσει αλλά δεν ειναι αναγκαία. Και κατά τη γνώμη μου ειναι εν μέρη δικαιολογίες. Απλώς σφιξε τα δόντια, πάρε την απόφαση και διάβασε. ΑΜΕΣΩΣ. Όχι α θα το κανω σε λίγο ή έχω ακόμα χρόνο. Με το που σου βάζουν ασκησεις μην το σκέφτεσαι, απλώς καν’τες. Μετα μπορεις να ξεκουραστεις :) Σίγουρα τώρα η κατάσταση δεν φαίνεται τόσο απελπιστική μιας και παρόλο που δεν διαβάζεις, γραφεις σχετικά καλά στα διαγωνίσματα. Η τριτη λυκείου δεν ειναι όμως ετσι… Σιγά σιγά οι ασκησεις θα αρχίσουν να αυξάνονται όπως και οι απαιτήσεις. Και αν πασχίζεις να λύσεις αυτα που σου βάζουν την πρώτη εβδομάδα κάτσε να δεις στη μέση της χρονιάς(δεν το λέω για να σε τρομάξω, καποιος με προγραμμα μπορεί να ανταπεξελθει) Με το να μη διαβάζεις συστηματικά διατρέχεις τον κίνδυνο να δημιουργήσεις κενά, γεγονός που θα σε κάνει να θες να αναστείλεις ακόμη περισσότερο το διάβασμα σου. Ειναι ένας φαύλος κύκλος. Άσε τους πιεστικούς καθηγητές και απλώς πίεσε εσυ τον εαυτό σου για μια φορά! Εξάλλου δεν θα υπάρχει πάντα κάποιος για να σε «σπρώχνει» όταν κολλάς. Μπορείς να δεις την Γ’ Λυκείου ως μια πολυ καλή ευκαιρία για να γινεις πιο πειθαρχημένη. Γιατι καλώς ή κακώς όλη αυτή η «τεμπελιά» θα σε πάει πισω και στις σπουδές σου και μετέπειτα στην δουλειά σου. Βγάλε ένα προγραμμα, στρώσου, κάνε συχνά ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ διαλείμματα ανά 1-2 ωρες ( max 15 λεπτα γιατί μετά θα αποσυντονιστείς), πρόσεχε στο μάθημα, ρωτά ότι δεν καταλαβαίνεις όσο χαζό και αν εινα και κάνε πολλά διαγωνίσματα. Αν δεν έχεις κάποιον συγκεκριμένο στόχο απλώς σκέψου το χειρότερο πιθανό σενάριο που θα μπορούσε να σου συμβει ώστε να παρακινηθείς να διαβάζεις. Πάντως να ξερεις αμα έχεις στρώσει το κωλο σου στην καρέκλα μια ολόκληρη χρόνια αισθάνεσαι πολυ καλύτερα με τον εαυτό σου ανεξάρτητα απο τα αποτελέσματα.
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,491 μηνύματα.
Έτσι όπως τα περιγράφεις το μόνο που έχω να πω είναι να γίνεις πιο αυστηρή με τον εαυτό σου. Από το σχολείο μην περιμένεις τίποτα τραγικό γιατί οι περισσότεροι καθηγητές ξέρουν ότι το 98% των μαθητών δίνει σημασία μόνο στο φροντιστήριο. Και από την άλλη οι καθηγητές του φροντ έχουν με άλλα τόσα παιδιά να ασχοληθούν. Πάρτο απόφαση και στρώσου γιατί μετά θα τρέχεις και δεν θα προλαβαίνεις. Τακτοποίησε το γραφείο σου, κλείσε το κινητό και άφησέ το σε ένα άλλο δωμάτιο. Μπορείς κάθε φορά που διαβάζεις να έχεις ένα ρολόι δίπλα σου και να λες π.χ. Τώρα θα διαβάσω φυσική για 1 ώρα ή όσο θέλει τέλος πάντων. Αυτό ίσως σε βοηθήσει να μένεις πιο συγκεντρωμένη και να θέτεις όρια ή να βλέπεις πόση ώρα χρειάζεσαι για τα μαθήματα.
 

Lia 2006

Νεοφερμένος

Η Lia 2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό. Απλώς πρέπει να στρωθείς. Όλα αυτα περί κινήτρων, διάθεσης, αυστηρών καθηγητών κλπ σίγουρα μπορούν να ωθήσουν κάποιον στο να διαβάσει αλλά δεν ειναι αναγκαία. Και κατά τη γνώμη μου ειναι εν μέρη δικαιολογίες. Απλώς σφιξε τα δόντια, πάρε την απόφαση και διάβασε. ΑΜΕΣΩΣ. Όχι α θα το κανω σε λίγο ή έχω ακόμα χρόνο. Με το που σου βάζουν ασκησεις μην το σκέφτεσαι, απλώς καν’τες. Μετα μπορεις να ξεκουραστεις :) Σίγουρα τώρα η κατάσταση δεν φαίνεται τόσο απελπιστική μιας και παρόλο που δεν διαβάζεις, γραφεις σχετικά καλά στα διαγωνίσματα. Η τριτη λυκείου δεν ειναι όμως ετσι… Σιγά σιγά οι ασκησεις θα αρχίσουν να αυξάνονται όπως και οι απαιτήσεις. Και αν πασχίζεις να λύσεις αυτα που σου βάζουν την πρώτη εβδομάδα κάτσε να δεις στη μέση της χρονιάς(δεν το λέω για να σε τρομάξω, καποιος με προγραμμα μπορεί να ανταπεξελθει) Με το να μη διαβάζεις συστηματικά διατρέχεις τον κίνδυνο να δημιουργήσεις κενά, γεγονός που θα σε κάνει να θες να αναστείλεις ακόμη περισσότερο το διάβασμα σου. Ειναι ένας φαύλος κύκλος. Άσε τους πιεστικούς καθηγητές και απλώς πίεσε εσυ τον εαυτό σου για μια φορά! Εξάλλου δεν θα υπάρχει πάντα κάποιος για να σε «σπρώχνει» όταν κολλάς. Μπορείς να δεις την Γ’ Λυκείου ως μια πολυ καλή ευκαιρία για να γινεις πιο πειθαρχημένη. Γιατι καλώς ή κακώς όλη αυτή η «τεμπελιά» θα σε πάει πισω και στις σπουδές σου και μετέπειτα στην δουλειά σου. Βγάλε ένα προγραμμα, στρώσου, κάνε συχνά ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ διαλείμματα ανά 1-2 ωρες ( max 15 λεπτα γιατί μετά θα αποσυντονιστείς), πρόσεχε στο μάθημα, ρωτά ότι δεν καταλαβαίνεις όσο χαζό και αν εινα και κάνε πολλά διαγωνίσματα. Αν δεν έχεις κάποιον συγκεκριμένο στόχο απλώς σκέψου το χειρότερο πιθανό σενάριο που θα μπορούσε να σου συμβει ώστε να παρακινηθείς να διαβάζεις. Πάντως να ξερεις αμα έχεις στρώσει το κωλο σου στην καρέκλα μια ολόκληρη χρόνια αισθάνεσαι πολυ καλύτερα με τον εαυτό σου ανεξάρτητα απο τα αποτελέσματα.
Έχω το θέμα του ότι δεν είχα ποτέ πρόγραμμα.... Δε το λέω για να δικαιολογηθω απλώς δυσκολεύει αρκετά την κατάσταση γιατί δεν ξέρω ακριβώς τι να κάνω και αν θα προλάβω να καλύψω ότι κενά έχω πχ στα μαθηματικά που ξεκίνησα Ιουνίο έχω αφήσει κενά γτ δεν έκανα όσες ασκήσεις μας έβαζαν . Επίσης πείτε ότι βγάζω πρόγραμμα και έχω διάλειμμα κάθε δύο ώρες. Δεν εμπιστεύομαι τον εαυτό μου . Είμαι 90% Σιγουρη ότι τα 15 λεπτά θα γίνουν μισή ώρα , έπειτα μια ώρα και μετά δε θα συμμαζευεται .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η δίκη μου θεωρία:
Εφόσον υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείς απλά να πειθαρχηθεις, μάλλον φταίει ότι δεν έχεις κίνητρο. Ίσως το τέλος του καλοκαιριού σου φάνηκε αρκετά μακριά, ποσό μάλλον οι πανελλήνιες.
Αν είχες ένα κίνητρο να ανοίξεις το βιβλίο κάθε μέρα θα το έκανες και με ευχαρίστηση. Μπορεί να χρειαστεί να φανταστείς τον εαυτό σου στη σχολή σου ή να θέσεις υποστοχους που όταν τους ολοκληρώνεις επιβραβεύεις τον εαυτό σου (πχ τόσες ασκησεις τη μέρα με προγραμμα).
Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι δεν πολύ αγαπάς αυτό που διαβαζεις. Ίσως εκεί βρίσκεται το προβλημα
Το ότι μου φαίνονται αρκετά μακριά οι πανελλήνιες ισχύει και ίσως συμβάλει και αυτό στην ' τεμπελιά ' μου . Το ότι δεν έχω κίνητρο επίσης ισχύει . Δεν έχω αποφασίσει σε ποια σχολή θα πάω ας πούμε . Τις τελευταίες μέρες εχώ αρχίσει να το σκέφτομαι και μπορώ να πω ότι έχω λίγη όρεξη για διάβασμα αν και δε διαβάζω . Τη Δευτέρα ξεκινάει το φροντ ( τελειώσαμε τα διαγωνίσματα) και σκέφτομαι ότι πρέπει να στρωθω πραγματικά .
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,588 μηνύματα.
Ώρες ώρες απορώ αν είμαι απλά πολύ αναίσθητη και τεμπελα ή πραγματικά έχω κάποιο πρόβλημα διάσπασης προσοχής ή κάτι τέτοιο. Είχα ξαναανοιξει παρόμοιο θέμα στην αρχή της β λυκείου, λέγοντας πως φοβάμαι ότι οι επιδόσεις μου θα πέσουν , αφού δεν θα διαβάζω αρκετά αν θυμάμαι καλά ... Οι φόβοι μου δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν . Δεν έγινε κάτι τόσο τραγικό , απλά από 19,5 μέσο όρο που είχα στην Α λυκείου ,έφτασα στο 17,5 στην Β. Οι πραγματικές μου ανησυχιες τωρα ξεκινάνε όμως 🥲. Πως διαχειρίζεσαι την Γ Λυκείου όταν ξέρεις πως δεν μπορείς να διαβάσεις εκτός και αν είσαι υπο φοβερή πίεση από αυστηρούς καθηγητές ;; Που και σε τέτοια περίπτωση με το ζόρι διαβάζω . για παράδειγμα : έκανα θερινά από αρχές Ιουνίου μέχρι 22 Ιουλίου που έκλεισε το φροντιστήριο μου . Από 22 Ιουλίου μέχρι 22 αυγουστου θα παρέμενε κλειστό. Ετσι οι καθηγητές μας έδωσαν ένα πρόγραμμα διαβασματος ,σύμφωνα με το οποίο θα έπρεπε να διαβάσουμε συνολικά τουλάχιστον 40 ώρες σε αυτό το διάστημα . Δεν ήταν τόσο τραγικό κατά τα λεγόμενά τους ,αφού 2-4 ώρες χαλαρό διάβασμα την ημέρα θα έφταναν . Μαντεψτε τι έκανα ...τίποτα . Ειμαι θετική κατεύθυνση . Μας είχαν δώσει μια λίστα από 60 ασκήσεις μαθηματικά ,καμία 30αρια φυσική ,2 κριτήρια έκθεση και χημεία επανάληψη σε ότι έχουμε κάνει . ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ . Όλο τον Αύγουστο σκεφτόμουν να ανοίξω βιβλίο και με έπιανε η ψυχή μου πως να το πω. Ακόμα και τώρα που ξεκινήσαμε διαγωνίσματα με το ζόρι διαβάζω για επανάληψη της πλάκας αφού δεν προλαβαίνω να διαβάσω σοβαρά . Το θέμα μου είναι ότι ξέρω πως μπορώ .... Κάνω με τα χίλια ζόρια τις ασκήσεις που μας βάζουν για το σπίτι χωρίς επαναλήψεις χωρίς τίποτα ,και τα πάω σχετικά καλά . Να φανταστειτε πριν κλείσουμε γράψαμε σε ταλαντώσεις στερεό και κρούσεις . Χωρίς να κάνω σοβαρό διάβασμα σε όλα τα θερινά και γενικά ούτε μια επανάληψη εγραψα 15 . Χημεία γράψαμε σε θερμοχημεια πάλι στην ίδια κατάσταση και έγραψα 18,8 . Πραγματικά νιώθω πως βρίσκομαι σε αδιέξοδο δεν ξέρω τι θα κάνω .
Το διαβασμα των μαθηματικων της φυσικης και της χημειας ειναι παραξενο
θελει χρονο και κοπο.. δεν υπακουει στους κανονες απομνημονευσεις...

Πως διαβαζουμε?
Παιρνουμε την λυμενη ασκηση και την διαβαζουμε ..κατανοουμε την ροη της και λεμε οκ το εχουμε.... τιποτα δεν εχουμε

Κλεινουμε βιβλιο τετραδιο και παιρνουμε χαρτι και αρχιζουμε να γραφουμε την λυση με μονο οπλο την εκφωνηση και την κατανοηση.

Καπου θα κολλησουμε...εκει ανοιγουμε την λυση βλεπουμε και ξανακλεινουμε και συνεχιζουμε...

Οταν τελειωσουμε χαιρομαστε και αυτοσυγχαρητιριομαστε αλλα δεν τελειωσαμε..
Ξανα κανουμε τα ιδια μεχρι να μην χρειαστει να δουμε την λυση ενδιαμεσα

Εστιαζουμε στα τρικακια της ασκησης...αυτα καπου θα επαναληφθουν σε επομενη και δεν ειναι απειρα.

Σκεφτομαστε οτι αυτος που εκανε την ασκηση δεν την εκανε σε μιση ωρα οπου εμεις καλουμαστε να την λυσουμε...του πηρε μερες και μερες ...
συνεπως δεν ειμαστε χαζοι
 

Lia 2006

Νεοφερμένος

Η Lia 2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Έτσι όπως τα περιγράφεις το μόνο που έχω να πω είναι να γίνεις πιο αυστηρή με τον εαυτό σου. Από το σχολείο μην περιμένεις τίποτα τραγικό γιατί οι περισσότεροι καθηγητές ξέρουν ότι το 98% των μαθητών δίνει σημασία μόνο στο φροντιστήριο. Και από την άλλη οι καθηγητές του φροντ έχουν με άλλα τόσα παιδιά να ασχοληθούν. Πάρτο απόφαση και στρώσου γιατί μετά θα τρέχεις και δεν θα προλαβαίνεις. Τακτοποίησε το γραφείο σου, κλείσε το κινητό και άφησέ το σε ένα άλλο δωμάτιο. Μπορείς κάθε φορά που διαβάζεις να έχεις ένα ρολόι δίπλα σου και να λες π.χ. Τώρα θα διαβάσω φυσική για 1 ώρα ή όσο θέλει τέλος πάντων. Αυτό ίσως σε βοηθήσει να μένεις πιο συγκεντρωμένη και να θέτεις όρια ή να βλέπεις πόση ώρα χρειάζεσαι για τα μαθήματα.
Θα γίνω πιο αυστηρή με τον εαυτό μου . Επίσης κάτι άλλο είναι ότι σκέφτομαι πως δεν θα αντέξω . Ακούω ότι πολλοί κουράζονται γύρω στα Χριστούγεννα και τα παρατάνε και άλλοι πιέζονται και συνεχίζουν την προσπάθεια . Δεν νομίζω ότι θα ανηκω στην δεύτερη κατηγορία , βασικά δεν πιστεύω ότι θα αντέξω με το ζόρι ως τα χριστουγεννα. Θα τα παρατήσω πολύ νωρίτερα . Επίσης αυτό το σκεπτικό δεν βοηθάει οπότε το κοβω και δεν ξαναλέω δεν θα αντέξω κτλ🥲
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το διαβασμα των μαθηματικων της φυσικης και της χημειας ειναι παραξενο
θελει χρονο και κοπο.. δεν υπακουει στους κανονες απομνημονευσεις...

Πως διαβαζουμε?
Παιρνουμε την λυμενη ασκηση και την διαβαζουμε ..κατανοουμε την ροη της και λεμε οκ το εχουμε.... τιποτα δεν εχουμε

Κλεινουμε βιβλιο τετραδιο και παιρνουμε χαρτι και αρχιζουμε να γραφουμε την λυση με μονο οπλο την εκφωνηση και την κατανοηση.

Καπου θα κολλησουμε...εκει ανοιγουμε την λυση βλεπουμε και ξανακλεινουμε και συνεχιζουμε...

Οταν τελειωσουμε χαιρομαστε και αυτοσυγχαρητιριομαστε αλλα δεν τελειωσαμε..
Ξανα κανουμε τα ιδια μεχρι να μην χρειαστει να δουμε την λυση ενδιαμεσα

Εστιαζουμε στα τρικακια της ασκησης...αυτα καπου θα επαναληφθουν σε επομενη και δεν ειναι απειρα.

Σκεφτομαστε οτι αυτος που εκανε την ασκηση δεν την εκανε σε μιση ωρα οπου εμεις καλουμαστε να την λυσουμε...του πηρε μερες και μερες ...
συνεπως δεν ειμαστε χαζοι
ερώτηση . Για τα κενά που έχω στα μαθηματικά πιστευετε είναι αρκετο το διάβασμα ό,τι ασκήσεων έχουμε κάνει με αυτόν τον τρόπο ;; Ή πρέπει να λύσω οοοολες τις ασκήσεις που μας έβαλαν στα θερινά , που έχω να πω πως είναι πάνω από 100...
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,491 μηνύματα.
Θα γίνω πιο αυστηρή με τον εαυτό μου . Επίσης κάτι άλλο είναι ότι σκέφτομαι πως δεν θα αντέξω . Ακούω ότι πολλοί κουράζονται γύρω στα Χριστούγεννα και τα παρατάνε και άλλοι πιέζονται και συνεχίζουν την προσπάθεια . Δεν νομίζω ότι θα ανηκω στην δεύτερη κατηγορία , βασικά δεν πιστεύω ότι θα αντέξω με το ζόρι ως τα χριστουγεννα. Θα τα παρατήσω πολύ νωρίτερα . Επίσης αυτό το σκεπτικό δεν βοηθάει οπότε το κοβω και δεν ξαναλέω δεν θα αντέξω κτλ🥲
Κι εγώ κάπου εκεί τα είχα ξεφτύσει αλλά συνέχιζα αν και έκοβα φλέβες. Συμβουλή μου είναι να διαβάζεις στις αρχές αλλά όχι και 10 ώρες την ημέρα γιατί θα κουραστείς. Σημασία έχει η ποιότητα του διαβάσματος και όχι πόσες ώρες μελετάς. Οι διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα είναι εκεί που πρέπει να κάνεις τις επαναλήψεις σου και για αυτό πρεπει να κρατήσεις δυνάμεις.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,588 μηνύματα.
Θα γίνω πιο αυστηρή με τον εαυτό μου . Επίσης κάτι άλλο είναι ότι σκέφτομαι πως δεν θα αντέξω . Ακούω ότι πολλοί κουράζονται γύρω στα Χριστούγεννα και τα παρατάνε και άλλοι πιέζονται και συνεχίζουν την προσπάθεια . Δεν νομίζω ότι θα ανηκω στην δεύτερη κατηγορία , βασικά δεν πιστεύω ότι θα αντέξω με το ζόρι ως τα χριστουγεννα. Θα τα παρατήσω πολύ νωρίτερα . Επίσης αυτό το σκεπτικό δεν βοηθάει οπότε το κοβω και δεν ξαναλέω δεν θα αντέξω κτλ🥲
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


ερώτηση . Για τα κενά που έχω στα μαθηματικά πιστευετε είναι αρκετο το διάβασμα ό,τι ασκήσεων έχουμε κάνει με αυτόν τον τρόπο ;; Ή πρέπει να λύσω οοοολες τις ασκήσεις που μας έβαλαν στα θερινά , που έχω να πω πως είναι πάνω από 100...
Τα κενα στα μαθηματα αυτα δεν καλύπτονται με δικου σου διαβασμα διοτι δεν ξερεις γιατι εχεις κενα.... μαλλον δεν εχεις πιασει μηχανισμους...

εκει θελει δασκαλο ..λες στο φροντ,,θελω μερικα ιδιαιτερα,,, και στα λενε
...ε δεν στοιχιζουν πολλα
Ο κολλητος μου εκανε συτη την δουλεια στο φροντ μας οταν μετα ηταν φοιτητης χημικου
 

Nemesiis

Νεοφερμένος

Η Nemesiis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Έχω το θέμα του ότι δεν είχα ποτέ πρόγραμμα.... Δε το λέω για να δικαιολογηθω απλώς δυσκολεύει αρκετά την κατάσταση γιατί δεν ξέρω ακριβώς τι να κάνω και αν θα προλάβω να καλύψω ότι κενά έχω πχ στα μαθηματικά που ξεκίνησα Ιουνίο έχω αφήσει κενά γτ δεν έκανα όσες ασκήσεις μας έβαζαν . Επίσης πείτε ότι βγάζω πρόγραμμα και έχω διάλειμμα κάθε δύο ώρες. Δεν εμπιστεύομαι τον εαυτό μου . Είμαι 90% Σιγουρη ότι τα 15 λεπτά θα γίνουν μισή ώρα , έπειτα μια ώρα και μετά δε θα συμμαζευεται .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Το ότι μου φαίνονται αρκετά μακριά οι πανελλήνιες ισχύει και ίσως συμβάλει και αυτό στην ' τεμπελιά ' μου . Το ότι δεν έχω κίνητρο επίσης ισχύει . Δεν έχω αποφασίσει σε ποια σχολή θα πάω ας πούμε . Τις τελευταίες μέρες εχώ αρχίσει να το σκέφτομαι και μπορώ να πω ότι έχω λίγη όρεξη για διάβασμα αν και δε διαβάζω . Τη Δευτέρα ξεκινάει το φροντ ( τελειώσαμε τα διαγωνίσματα) και σκέφτομαι ότι πρέπει να στρωθω πραγματικά .
Κάτσε τώρα μέσα στο σκ και διάβασε τη θεωρια των μαθηματικών (όσο βαρετή και αν ειναι) και προσπάθησε να την κατανόησεις. Στη συνέχεια δες τις εφαρμογές και σε οποίο κομμάτι της ύλης βλέπεις ότι δυσκολεύεσαι κανε μερικες ασκησεις από κάθε θέμα (α,β,γ,δ). Επειδή συνήθως τα βιβλία των φροντιστηρίων δεν ειναι έτσι και εμενα δεν με βόλευαν αποφάσισα να αγοράσω βοηθήματα. Για μαθηματικά τα καλύτερα ειναι του Μπάρλα και του Παπαδακη. Επειδή ήμουν υγείας δεν μπορώ να σου εγγυηθώ προσωπικά για κανένα, αλλά όσοι φίλοι μου ήταν θετικη και είχαν και τα δυο θεωρούσαν πως του Μπάρλα ήταν πιο «απαιτητικά» . Όπως και να έχει λύσε μερικές ασκησεις τώρα από ότι σας έβαλαν στα θερινά και αμα εχεις κάπου απορία πας από Δευτέρα και ΡΩΤΑΣ!!!
Τωρα σε ότι αφορά το προγραμμα ειναι πολυ απλό. Πρέπει να φτιάξεις μια ρουτίνα πχ στις 2:30 θα είμαι σπίτι μέχρι να φάω και χωνέψω θα πάει 3:00, το φροντιστηριο αρχίζει στις 5:00 και για να πάω εκεί χρειάζομαι 20 λεπτα στο δρόμο και αλλά 10 για να ετοιμαστώ άρα πρακτικά έχω 1:30 ώρα διάβασμα. Σε αυτήν την μιάμιση ώρα δεν θα πας να κανείς τα μαθήματα της ημέρας ούτε θα ξεκινήσεις μια άσκηση φυσικής που θα σου πάρει 4σελιδες για να την λύσεις. Θα πεις ξερω εγώ θα διαβάσω θεωρια γλώσσας ή θα λύσω μερικές ασκησεις από το χ κεφάλαιο που έχω ξεχάσει, ότι βολεύει εσένα να κανείς μέσα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο. Πες στη συνέχεια πως τελειώνεις πχ 8 από το φροντ 8:20 θα εισαι σπίτι μέχρι να φας και να αλλάξεις θα πάει 9. Από τις 9 και μετά θα ξεκινήσεις να κανείς τις ασκησεις που σας έβαλαν οι καθηγητές εκείνη την ημέρα. 12-1 βγαζεις ενα προγραμμα για την αυριανή μέρα,κοιμάσαι και ξανά από την αρχή.Το χρονοδιάγραμμα θα ειναι στανταρτ απλώς θα αλλάζουν οι υποχρεώσεις τις ημερας. Ειναι αρκετά ρομποτικό όλο αυτό αλλά σου αφαιρεί αρκετό άγχος καθως ξερεις ακριβώς τι πρέπει να κανείς. Μονο μην φτάσεις στα άκρα και νομίζεις πως σε μια μέρα μπορείς να βγάλεις όλη την ύλη της χημείας.
Σχετικά με τα διαλείμματα και την πειθαρχία… ζητά απο κάποιον πιο υπεύθυνο στο σπίτι να σε ελέγχει στην αρχή. Πχ όταν τελειώνεις με τις 2 ώρες και έρχεται η ώρα για διάλειμμα (ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ= ΒΓΑΙΝΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ) να σου τονίζει ποτε πρέπει να πας ξανά μέσα για διαβασμα και να ειναι αυτός «υπεύθυνος» για σένα. Αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα το καλύτερο τιπ που έχω να σου δώσω ειναι με το που βλέπεις πως η ώρα έχει περάσει και πρέπει να επιστρέψεις στο διάβασμα, να μη σκεφτεσαι τιποτα άλλο και απλως να το κανείς. Ξερω πως μπορεί να σου φαίνεται γέλιο αλλά 9/10 φορές που δεν διάβασα όσο ή οτι ήταν να διαβάσω ήταν επειδή ξεκίνησα να το σκέφτομαι… «Δεν μπορώ άλλο έχω κουραστεί» « Ε λίγο ακόμη θα κάτσω μπορεί να περιμένει» « θα το κανω μόλις τελειώσω με αυτό» και κατά 95% έφταιγε το κινητό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Συμφωνώ με ολα όσα έχουν ειπωθεί περι αυτοπειθαρχίας. Στην αρχη μπορεί να φαίνεται σκληρουτσικη αλλά πιθανοτατα θα τη γουστάρεις.
Σε κάθε περίπτωση να ξερεις θα ειναι από τα μονα εφόδια που θα αποκτήσεις σε αυτή τη περίοδο και θα σε ακολουθήσουν στη ζωή σου. Ξεχνα τις γνώσεις κάθεαυτές, η πειθαρχια ειναι μαι αρετή που θα σου μείνει.
 

user2727

Νεοφερμένος

Η user2727 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Αν και είμαι θεωρητικη μπορώ να καταλάβω τι λες.Αυτό που με βοήθησε στην Β λυκειου ήταν να χαλαρώσω και να απελεθερωθω από κάθε άσχημη σκέψη και σιγά σιγά να ξεκινήσω το διάβασμα λέγοντας ότι μπορώ να τα καταφέρω μην σκέφτεσαι το οτι δεν διαβάζεις αρκετά στόχος σου να είναι ότι διαβάζεις να το κατανοείς έστω και αν αυτό που διαβάζεις είναι δύο σειρές σιγά σιγά αυτό θα σε ωθεί να διαβάζεις ακόμα περισσότερο.Οσο για τα διαγωνίσματα του φροντιστήριο αυτό που πρέπει να κάνεις αν και είσαι θετική είναι να λύνεις όσες περισσότερες ασκήσεις σίγουρα δεν θα είναι ποτέ ίδιες απλά πρέπει να εξοικειωθείς με αυτές.Το να περιμένεις να σε πιέσει κάποιος για να διαβάσεις είναι το μεγαλύτερο λάθος γιατί μετά από 1 2 φορες θα κουραστείς και με μια τέτοια κατάσταση δεν θα αποδίδεις.Μην σκέφτεσαι απελπιστικά άλλαξε τρόπο σκέψης μην τα βλέπεις όλα βουνό πρόσεξε στο σχολείο στο φροντιστήριο όσο μπορείς αυτά που θα κρατήσεις θα σε βοηθήσουν πολύ σκέψου ότι μαθαίνεις καθημερινά είναι για καλό δικό σου
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Αν θες κίνητρο μπορώ να σου δώσω ένα λίγο γενικό, που ισχύει ανεξαρτήτως κατεύθυνσης. Αν δεν στρωθείς ΤΩΡΑ απλά θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Αν κάποιος θέλει να προετοιμαστεί σοβαρά για τις πανελλήνιες οφείλει να προσπαθεί περισσότερο από αυτό που του υποδεικνύουν οι καθηγητές του. Κανονικά πρέπει να λύνεις και του φροντιστηρίου και να κάνεις και δικά σου. Αν εσύ δεν βγάζεις καλά καλά τα πρώτα, με συγχωρείς αλλά δεν θα ανταπεξέλθεις με την καμία αργότερα. Ξεκινά να αυξάνεις σταδιακά το χρόνο που αφιερώνεις και βγάζε όλο και περισσότερη δουλειά. Συγγνώμη που ακούγομαι αυστηρός αλλά δεν θα σε βοηθήσω αν σου πω έλα μωρέ κλαιν μην διαβάζεις. Εκτός και αν οι πανελλήνιες δεν σε ενδιαφέρουν, οπότε πάω πασο (που όμως για να αγχώνεσαι, μάλλον σε ενδιαφέρουν). Δεν είναι και τίποτα υπεράνθρωπο να αφιερώνεις καθημερινά ας πούμε 3 ώρες. Και για τα διαγωνίσματα που ανέφερες, θα ξαναγίνω κακούλης...Το 15 δεν είναι καλός βαθμός για πρώτο διαγώνισμα. Όσο θα αυξάνεται η ύλη και θα βαθαίνει το επίπεδο των ασκήσεων το 15 θα γίνει 14 μετά 12 κοκ. Ωστόσο το 15 με μηδέν διάβασμα δείχνει μια κάποια ικανότητα. Εντελώς φιλικά, στρώσου γιατί θα την χαραμίσεις.
 

Lifelong Learner

Νεοφερμένος

Ο Lifelong Learner αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Καλησπέρα,Κατ'αρχάς να πω οτι συμπάσχω,με εσένα τα τελευταία αρκετά χρόνια.Επειτα,σύμφωνα με όσα λέει η βρετανίδα ψυχοθεραπευτρια Marisa Peer δεν μπορούμε να περιμένουμε οτι θα μας έρεθει η έμπνευση ή ορεξη ή το κίνητρο για να κάνουμε κάτι,αλλά αποκτούμε το κίνητρο και μας αυξάνεται η όρεξη για μία εργασία ,αφού αρχίσουμε να ασχολούμαστε με αυτήν.Ξεκίνα ,σκεπτόμενη οτι θα διαβάσεις μία ώρα και ,να δεις οτι η μία θα γίνει δύο κ.ο.κ.Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο ,στη φετινή,δύσκολη χρονιά.
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Πως διαβαζουμε?
Παιρνουμε την λυμενη ασκηση και την διαβαζουμε ..κατανοουμε την ροη της και λεμε οκ το εχουμε.... τιποτα δεν εχουμε

Κλεινουμε βιβλιο τετραδιο και παιρνουμε χαρτι και αρχιζουμε να γραφουμε την λυση με μονο οπλο την εκφωνηση και την κατανοηση.

Καπου θα κολλησουμε...εκει ανοιγουμε την λυση βλεπουμε και ξανακλεινουμε και συνεχιζουμε...

Οταν τελειωσουμε χαιρομαστε και αυτοσυγχαρητιριομαστε αλλα δεν τελειωσαμε..
Ξανα κανουμε τα ιδια μεχρι να μην χρειαστει να δουμε την λυση ενδιαμεσα
Έγραψες, για κάτι τέτοια σε αγαπώ. Απλά και κατανοητά, όπως ακριβώς είναι.
Μακάρι βέβαια να μπορούσες να λύσεις και τα δικά μου θέματα έτσι απλά :hehe:.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,588 μηνύματα.
Έγραψες, για κάτι τέτοια σε αγαπώ. Απλά και κατανοητά, όπως ακριβώς είναι.
Μακάρι βέβαια να μπορούσες να λύσεις και τα δικά μου θέματα έτσι απλά :hehe:.
ενταξει ρε ..τα μαθηματα δημοτικου τα εχω.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top