Προετοιμασία για έναν καλό βαθμό στις Πανελλήνιες

D.Gray-man

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο D.Gray-man αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Ναι κι εγώ κάπου στο 17 - 18 στοχεύω, ώστε να καταφέρω ισως να πιάσω 15-16. Με αγχώνει πολύ η έκθεση, γιατί είναι πολύ ρευστή σαν μάθημα, σε αντίθεση με τα άλλα της κατεύθυνσης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
Aυτό λέω και εγώ αλλά τα μηνύματα μου λαμβάνονται πολύ υπ' όψη σας οπότε το παραβλέπετε.

Γιατι ηλια στο βαθμολογικο κεντρο ο διορθωτης δεν ειναι ανεξαρτητος.Αμα δουν οτι πεταει 20 θα αποπεμφθει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Γιατί δεν έχει δικαίωμα να βάλει 20 στην εκθεση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
Εχει.απο τη στιγμη ομως που ο δευτερος διορθωτης(αν ειναι λογικος) βαλει εναν κανονικο βαθμο και βγαινει συνεχως μεγαλη η μεταξυ τους διαφορα,θα της κανουν παρατηρηση.Μιλαω για την πλειοψηφια των γραπτων γιατι υπαρχουν και γραπτα που παιρνουν 19.7 η 19.5
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Ειναι σοφο το παλικαρι τουτο, να το ακους. Και γω διαπραγματευομαι το αν θα παρω πανω απο 15 αυτην την περιοδο.

Τεσπα, απλα να διαβαζεις εξωσχολικα για να διαμορφωσεις το υφος σου. Να εχεις μια σχετικη ανεση με συνωνυμα και αντωνυμα. Μετα αμα θες πιανεις και τη φετινη θεωρια(δεν ειναι τιποτα, συγκεντρωτικα δεν ειναι ουτε 10 σελιδες..), και επισης πρεπει να μαθεις το ΜΜΕ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Παιζουν ως προσδιοριστικοι παραγοντες στο 80% των θεματων:P
Πολλη σωστη η Ρανια!! Αν πραγματι ακολουθεις οσα προτεινεις, ειμαι σιγουρος πως θα σκισεις... Παντως αν εισαστε πολυλογαδες (καλη ωρα σαν εμενα) και εχετε στρωτο λογο και επιχειρηματα, τοτε μην τη φοβαστε την εκθεση!! Ενα 16 ειναι προσεγγισιμος στοχος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ssalex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ssalex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
είμαι λάθος που υποστηρίζω ότι οι αριστούχοι της θεωρητικής είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα γράψουν ένα 16+ ? και γενικά οι της θεωρητικής επωφελούνται, και λόγω των άλλων μαθημάτων...?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Γιατι, εχουν πεσει θεματα που ζητανε λατινικα ή συντακτικο σε αρχαιο κειμενο;
Το οτι ενας μαθητης ειναι στη θεωρητικη κατευθυνση δεν σημαινει οτι αυτοματα αποκτα και απιστευτη ευχαιρια λογου. Σιγουρα θα ξερει 10-20-30-40 λεξεις παραπανω λογω των αρχαιων κειμενων που διδασκεται, αλλα ως εκει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Γιατι, εχουν πεσει θεματα που ζητανε λατινικα ή συντακτικο σε αρχαιο κειμενο;
Το οτι ενας μαθητης ειναι στη θεωρητικη κατευθυνση δεν σημαινει οτι αυτοματα αποκτα και απιστευτη ευχαιρια λογου. Σιγουρα θα ξερει 10-20-30-40 λεξεις παραπανω λογω των αρχαιων κειμενων που διδασκεται, αλλα ως εκει.

Ναι αλλά οι θεωρητικοί όπως και να το κάνεις είναι έτσι πιο συνηθισμένοι στην αποστήθιση....και τους αρέσει να γράφουν κείμενα ολόκληρα, εγώ όποτε έχω να γράψω έκθεση για το φροντιστήριο χτυπάω ενέσεις από τη βαρεμάρα:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Ναι αλλά οι θεωρητικοί όπως και να το κάνεις είναι έτσι πιο συνηθισμένοι στην αποστήθιση....και τους αρέσει να γράφουν κείμενα ολόκληρα, εγώ όποτε έχω να γράψω έκθεση για το φροντιστήριο χτυπάω ενέσεις από τη βαρεμάρα:mad:

λοιπόν: κατ' αρχάς καλή χρονιά. Δίκιο έχεις σ' αυτό που λες. Οι θεωρητικοί γράφουμε πολλά πράγματα, ενώ συνήθως οι θετικοτεχνολογικοί τα γράφουν πιο λακωνικά και "επιγραμματικά".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Πάντως παρατηρείται οτι οι Θετικοτεχνολογικοί γράφουν καλύτερα απο τους Θεωρητικούς !
Και μάλιστα μου είπε η καθηγήτριά μου οτι γίνεται αυτό λόγω του ότι επειδή εμείς έχουμε Αρχή----->Τέλος !
Λακωνικότητα , λίγα αλλά ουσιώδη πράγματα !
Σωστή δομή !
Λόγω του διαφορετικού τρόπου σκέψης (μαθηματικού)
Ενώ οι θεωρητικοί πλατιάζουν ... πολύ και αυτό κοστίζει !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Εντάξει παιδιά,και αυτά εν τέλει γενικεύσεις είναι.Δηλαδή οκ,αν μιλάτε για συγκεκριμένες περιπτώσεις διευκρίνήστε το,εάν μιλάτε για όλη την Ελλάδα να έχετε τεκμήρια.Καλή η λογική σας με την αρχή και το τέλος,αλλά δεν μου λέει ότι αυτό δε συμβαίνει με τα παιδιά της θεωρητικής.Μια χαρά αρχή και τέλος έχουμε.Και ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστή περίπτωση,εάν τώρα θέλετε έτσι αυθαίρετα να βάζετε σε κάστες τους μαθητές σκεφτείτε τις συνέπεις της πράξης αυτής,και σκεφτείτε επίσης κατά πόσο είναι έγκυρη η θεώρησή σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

babisgr

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο babisgr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 837 μηνύματα.
Εντάξει παιδιά,και αυτά εν τέλει γενικεύσεις είναι.Δηλαδή οκ,αν μιλάτε για συγκεκριμένες περιπτώσεις διευκρίνήστε το,εάν μιλάτε για όλη την Ελλάδα να έχετε τεκμήρια.Καλή η λογική σας με την αρχή και το τέλος,αλλά δεν μου λέει ότι αυτό δε συμβαίνει με τα παιδιά της θεωρητικής.Μια χαρά αρχή και τέλος έχουμε.Και ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστή περίπτωση,εάν τώρα θέλετε έτσι αυθαίρετα να βάζετε σε κάστες τους μαθητές σκεφτείτε τις συνέπεις της πράξης αυτής,και σκεφτείτε επίσης κατά πόσο είναι έγκυρη η θεώρησή σας.

Δίκιο έχεις.. Εγώ χρησιμοποιώ αυτή την διαφορα του θετικου με του θεωριτικου μόνο για να κάνω πλάκα και να πειράξω ότομα ποιυ ειναι στην θεωρητική... Δεν ισχύει εν γένει.. Μπορεί να συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις αλλά αυτό είναι πιστεύω συμπτωματικό... Άλλωστε παίρνω παράδειγμα τον ίδιο μου τον εαυτό. Μέχρι που άρχισαν φέτος τα σχλεία δεν ήξερα καλά - καλά τί κατεύθυνση θα διαλέξω, αν διαλεγα θεωρητικη θα ήμουν και άλλος άνθρωπος.. Τα κριτηρια μου ηταν διαφορετικα (κριτηρια επαγγελαματος) γιαυτο και διαλεξα τεχνολογικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
Τι αλλο θα ακουσουμε...
Η εκθεση δεν εχει κατευθυνση .its a universal feeling.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tombraider

Νεοφερμένος

Ο Gregory αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Δοξάτο (Δράμα). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
μια καθηγητρια στο σχολειο μου που ειναι στο βαθμολογικο πεταει πολλα εικοσαρια στην εκθεση:P

μακαρι να παρει τ γραπτο μ τ χρονου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

D.Gray-man

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο D.Gray-man αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
λοιπόν: κατ' αρχάς καλή χρονιά. Δίκιο έχεις σ' αυτό που λες. Οι θεωρητικοί γράφουμε πολλά πράγματα, ενώ συνήθως οι θετικοτεχνολογικοί τα γράφουν πιο λακωνικά και "επιγραμματικά".

Κι αυτό συμβαίνει λόγω των πλατειασμών που κάνετε (θεωρητική), οι οποίοι οφείλονται στην αποστήθιση. Αντιθέτως, οι θετικοτεχνολογικοί σε πολλές περιπτώσεις γράφουν καλύτερα λόγω ανεπτυγμένης κριτικής ικανότητας (Βλ. Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β,Γ Λυκείου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
Πάντως παρατηρείται οτι οι Θετικοτεχνολογικοί γράφουν καλύτερα απο τους Θεωρητικούς !
Και μάλιστα μου είπε η καθηγήτριά μου οτι γίνεται αυτό λόγω του ότι επειδή εμείς έχουμε Αρχή----->Τέλος !
Λακωνικότητα , λίγα αλλά ουσιώδη πράγματα !
Σωστή δομή !
Λόγω του διαφορετικού τρόπου σκέψης (μαθηματικού)
Ενώ οι θεωρητικοί πλατιάζουν ... πολύ και αυτό κοστίζει !
Κοιτα αυτο ισχυει εν μερει και το εχω δει να συμβαινει συχνα..
Παρολα αυτα σε εκφραση οι θεωρητικοι υπερτερουν γιατι ασχολουνται πολυ περισσοτερο με γλωσσικα μαθηματα, ασε που οπωσδηποτε χρειαζεται να παπαγαλισουν μερικα πραγματα , κατι το οποιο ναι μεν δεν ειναι καλο αλλα βοηθαει στην εκφραση.
Στην εκθεση χρειαζεται να σκεφτεσαι καθαρα, δηλαδη να γραφεις ξεκαθαρα και να εχεις ξεκαθαρη δομη.
-----------------------------------------
Κι αυτό συμβαίνει λόγω των πλατειασμών που κάνετε (θεωρητική), οι οποίοι οφείλονται στην αποστήθιση. Αντιθέτως, οι θετικοτεχνολογικοί σε πολλές περιπτώσεις γράφουν καλύτερα λόγω ανεπτυγμένης κριτικής ικανότητας (Βλ. Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β,Γ Λυκείου)
Το οτι οι περισσοτεροι θετικοτεχνολογοι εχουν ανεπτυγμενη κριτικη ικανοτητα εγω δεν το πιστευω. Λογω μαθηματικων λες. Λες και δεν ειναι ωρες ωρες που δεν ξερουν απο που να πιασουν και που να λυσουν μια ασκηση. Και αποστηθιση δεν χρειαζεται παντου στη θεωρητικη. Κυριως στην ιστορια και ελαχιστα στο γνωστο και τη λογοτεχνια. Εγω πιστευω οτι η λογοτεχνια,το γνωστο και το αγνωστο χρειαζονται επισης κριτικη ικανοτητα για να αναλυσεις ενα κειμενο νοηματικα, συντακτικα και ερμηνευτικα.
Το προβλημα στη θεωρητικη ειναι οτι πανε πολλα παιδια που εχουν συνηθισει το μπλα μπλα και οταν γραφουν εκθεση αρχιζουν και δεν τελειωνουν με αποτελεσμα να πλατιαζουν. Η αληθεια ειναι ομως οτι πολλες φορες χρειαζεται να γεμισεις το λογο σου με περισσοτερες λεπτομερειες και αυτο συμβαινει κυριως στα μαθηματα της θεωρητικης.

Οσο για την εκθεση χρειαζεται παντα να κανεις σχεδιαγραμμα της δομης.
Εμενα με βοηθησε απιστευτα και ποτε δεν εχασα μοναδες απο δομη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Τσου, δε θεωρώ ότι υπερτερεί κάποια κατεύθυνση έναντι της άλλης. Άλλωστε ούτε όλοι οι θεωρητικοί είναι υπερ-αναλυτικοί και πλατειάζουν ούτε όλοι οι θετικοτεχνολογικοί έχουν αυτή την περίφημη "μαθηματική-λιτή-και-απέριττη σκέψη" (εγώ δεν την είχα :who:).
Συμφωνώ απολύτως με το σχεδιάγραμμα πριν ξεκινήσεις την έκθεση, σε βοηθάει πολύ στο να μην επαναλαμβάνεσαι και να καλύψεις όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία.
Επίσης, προσωπικά, δυσκολότερο μέρος της Έκθεσης θεωρώ την ανάπτυξη παραγράφου. Εκεί, η λύση είναι μία:εξάσκηση, εξάσκηση, εξάσκηση και-μάντεψε τι άλλο- εξάσκηση! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evangeline

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Δεν πάει ανάλογα με την κατεύθυνση, αλλά με την εξάσκηση! Και αυτό το λένε όλοι οι καθηγητές!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Αν θες να αποστηθίσεις μπορείς να το κάνεις από όποια κατεύθυνση και να σαι.Γιατί στα μαθηματικά δεν παπαγαλίζουν πολλοί μεθοδολογίες.Η έκθεση όση εξάσκηση και να κάνεις το μόνο που παίρνεις είναι καλή αυτοπεποίθηση.Γιατί ο βαθμός είναι πάντα joker λόγω υποκειμενικότητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria1025

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η maria1025 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
17 στην εκθεση σιγουρο δεν το εχει ουτε ο Σεφερης κοπελια.Ενα 15 και ανω σιγουρα ειναι συζητησιμο.


Ελα ρε παιδια μη ακουω υπερβολες...Ελεος δηλαδη..Λιγο να το 'χεις αρκει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top