Προβληματισμοί σχετικά με το φροντιστήριο στη Β' Λυκείου για πανελλήνιες

shezza94

Νεοφερμένος

Ο shezza94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά!
Είμαι μαθητής της β λυκείου θετικής κατεύθυνσης ο οποίος φέτος άρχισε φροντιστήριο. Είμαι άριστος στα θετικά μαθήματα, όμως θεώρησα αναγκαίο να ξεκινήσω σωστά και νωρίς την προετοιμασία μου. Θέλω να περάσω εθνικό Μετσόβιο πολυτεχνείο, και επέλεξα λοιπόν την ώθηση. Όμως έχω κάποιους προβληματισμους. Έκανα το τεστ κατάταξης όπου μαθηματικά και χημεία πήρα 20 και έκθεση με φυσική 19 από όσο έμαθα, και με βάλαν φαντάζομαι σε ενα καλό τμήμα. Οι καθηγητές πολύ συμπαθητικοί όμως έχω μια απορία με τις ώρες. Είναι λίγες... νομίζω. Κάνω μιαμιση ώρα φυσική, χημεία, έκθεση και γύρω στις 2 ώρες και 20 λεπτά άλγεβρα. Ένας φίλος μου για παράδειγμα ίδιας κατεύθυνσης κάνει 2ωρα φυσική και χημεία ολόκληρα στο φροντιστήριο και 2ωρα μαθηματικα και έκθεση ιδιαίτερα. Πηγαίνει στην Αξία, όπου και θα πήγαινα αρχικα(παράτμημα νεου Ηρακλείου) αλλα είχα ακούσει καλύτερα για την ώθηση. Δεν ξέρω αν αυτες οι ώρες επαρκούν για την βέλτιστη προετοιμασία για τις πανελλήνιες. Φοβάμαι μήπως έχω κάνει λάθος επιλογή και έπρεπε να πάω στην αξία. Εγώ α λυκείου έκανα ιδιαίτερα έκθεση και δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω πάλι. Βασικά δεν ξέρω τι να κάνω. Βλέπω και τις επιτυχίες της ώθησης και παρατηρώ ότι πολλα παιδιά είναι από ιδιωτικά σχολεία και νιώθω πως αυτά λόγω του σχολείου τους δεν χρειάζονται παραπάνω ώρες. Από την άλλη όμως έχει πολύ καλό όνομα η ώθηση και κάμποσες επιτυχίες. Βέβαια και η αξία έχει νόμιζω. Δεν ξέρω παιδιά έχω αγχωθεί αρκετά. Όποιος έχει καμία συμβουλή ή να μου λύσει την απορία σχετικά με τις ώρες και τα λοιπά θα το εκτιμούσα υπερβολικά πολύ!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
Καλό βράδυ!!