Προβλήματα κατά τις ομαδικές εργασίες στη σχολή

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Λοιπόν, είμαι αρκετα κοινωνικό άτομο και μ'αρέσει να δουλεύω με άλλους ανθρώπους. ΑΛΛΑ, αν τύχει καμια ομαδική εργασία, το πιο πιθανό είναι να την μισησω. Δεν ξερω, παντα μου δίνουν ατομα μη συνεργασιμα που τεμπελιάζουν και στο τέλος καταληγω να κάνω ολη την δουλειά εγω. Βασικά τωρα που το σκέφτομαι, ακόμα κι αν ο άλλος ολοκληρώσει το δικό του μερος της εργασίας, εγω θα θελήσω να το επεξεργαστώ γιατί απλά θέλω όλα να έχουν την ίδια δομή και να είναι όσο το δυνατόν πιο ωραία και καλα γίνεται. Δεν νομίζω, όμως, το γεγονός οτι τα θελω ολα τέλεια να σχετίζεται με το γεγονός οτι τα άλλα άτομα δεν μπορούν να συνεργαστούν μαζί μου, οι ίδιοι είναι ολο δικαιολογίες, πέρα από 1-2 άτομα. Δυστυχώς, δεν μπορώ καν να ζητήσω να κάνω ατομικές εργασίες γιατί θέλουν οπωσδήποτε και ομαδικές.
Τι να κάνω για να μην συγχίζομαι, εσείς πως διαχειρίζεστε τέτοιες καταστάσεις;
 

Γιωργος15773

Νεοφερμένος

Ο Γιωργος15773 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Σε νιώθω γιατί έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα όταν με υποχρεώνουν να κάνω ομαδική εργασία. Βασικά, αν και θα ακουστεί αλαζονικό, ξέρω ότι στο τέλος της μέρας ΕΓΩ θα βγάλω την καλύτερη δουλειά από όλους εντελώς αντικειμενικά. Δυστυχώς, όποτε συμμετέχω σε ομαδικές εργασίες, καταλήγω να το παίρνω όλο πάνω μου ώστε να βγει όσο το δυνατόν καλύτερο το αποτέλεσμα. Έχω κατηγορηθεί ως control freak και τελειομανής, αλλά να σου πω κάτι; Δε θα γούσταρα επ’ουδενί να βάλω το όνομά μου σε μια εργασία - πατσαβούρι, επειδή οι άλλοι ξύνονται, είναι τεμπέληδες και κάνουν δουλειές του ποδαριού. Γενικά, κοιτάω να αποφεύγω τις ομαδικές αλλά όταν δε μπορώ, το παίρνω όλο πάνω μου.
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Τι να κάνω για να μην συγχίζομαι, εσείς πως διαχειρίζεστε τέτοιες καταστάσεις;
μήπως έχεις σκεφτεί ότι το πρόβλημα δεν είναι οι άλλοι αλλά εσύ;

Σε μια εργασία ομαδική υπάρχει ιεραρχία και δίνουμε ρόλους.
Ένας ρόλος είναι και αυτός που κάνει την τελική εικόνα .. επίσης ο κάθε άνθρωπος δουλεύει και δικό του τρόπο και ρυθμό αν δε σου αρέσει να συνεργάζεται μαζί σου κάνε υποχωρήσεις και εσύ για να κάνουν καποοι αλλοι. Δηλαδή μη σκέφτεσαι να κάνεις την εργασία όπως την θες εσύ αλλά όπως την θελει καποιος αλλος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σε νιώθω γιατί έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα όταν με υποχρεώνουν να κάνω ομαδική εργασία. Βασικά, αν και θα ακουστεί αλαζονικό, ξέρω ότι στο τέλος της μέρας ΕΓΩ θα βγάλω την καλύτερη δουλειά από όλους εντελώς αντικειμενικά.
το ίδιο πράγμα και εδώ. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα κάνεις την καλύτερη δουλεια.

___
Όταν καποιοι υπολείπονται , δεν είναι και κακό να τους βοηθάμε ακόμα και ας κάνουμε 1000 φορές παραπάνω δουλειά. Μην είστε ανταγωνιστικοί.

___
Λοιπόν στις ομαδικές εργασίες σκόπος έχει η συνεργασία αν βάζετε ΕΓΩ πάνω τότε έχετε αποτύχει ... και το καλύτερο υλικό να δώσετε.

Στην μελλοντική δουλειά σας δε θα είστε από την αρχοί προιστάμενοι θα έχετε κατά πάσα πιθανότητα ένας ηλίθιο πάνω από το κεφάλι σας και πρέπει να δουλέψετε με το ρυθμό του και τα θέλω του. Αν έχετε τέτοια συμπεριφορά σε ομαδικές εργασίες θα εχετε τετοια προβλήματα και στις δουλείες σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
Στις εργασίες στο πανεπιστήμιο, 1 μετράει, 1 άλλος υπολογίζει και ο 3ος... φέρνει τους καφέδες :lol:

Σοβαρά τώρα, ασχοληθείτε κυρίως με το δικό σας κομμάτι, ακόμη και αν κάποιος δεν θέλει να συνεργαστεί.
Μοιράστε τις εργασίες σας, βοηθήστε όσους δυσκολεύονται.

Όλα κάποια στιγμή θα σας γυρίσουν πίσω :)
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,561 μηνύματα.
Μιλώντας για ομαδικη πανεπιστημιου εχω να πω οτι οι καθηγητες δεν τις εμπιστευονται δοτι ενας δουλευει και οι αλλοι υπογραφουν.
Για να ειναι αληθοφανης και να εχει αξια μια ομαδικη θα πρεπει στο γραπτο να φαινονται διαφορετικες ''προσωπικοτητες'' περισσοτερες του ενος. Δεν ειναι κακο ακομα και να τις σημανεις.
Στο πραγματικο κοσμο ειναι το αναποδο , μονο ενα υφος , πολες ''εικονες'' την καθιστουν επιλήψιμη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Από την εμπειρία μου σε ομαδικές εργασίες στο εξωτερικό, έχω να πω το εξής. Συνήθως δίνεται ένα θέμα μελέτης και η ομάδα των 2-3 ατόμων εργάζεται σε ξεχωριστές ενότητες του κοινού θέματος. Την ημέρα της παρουσίασης, ορίζεται ένα Σεμινάριο διάρκειας 2 ωρών όπου το κάθε μέλος της ομάδας παρουσιάζει την ενότητά του και στο τέλος του χρόνου (με το χρονόμετρο) διατυπώνονται ελεύθερες ή συνδυαστικές ερωτήσεις τόσο από τον καθηγητή όσο και από τους φοιτητές ή άλλους επισκέπτες-ερευνητές του Τομέα στο ακροατήριο. Αν κάποιος δεν απαντήσει από τα μέλη της ομάδας, υφίσταται ατομική μείωση βαθμού χωρίς κάποιο σχόλιο. Ο καθηγητής είναι απίστευτα ευγενικός και η διαδικασία απλά προχωράει. Ό,τι διατυπώνεται τόσο στον προφορικό λόγο ή στις διαφάνειες, καταγράφεται και αξιολογείται ανάλογα. Εννοείται ότι ο κάθε φοιτητής από την ομάδα θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσει και σε ερωτήσεις που αφορούν τις ενότητες των άλλων φοιτητών για το κοινό θέμα που εργάστηκαν.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Από την εμπειρία μου σε ομαδικές εργασίες στο εξωτερικό, έχω να πω το εξής. Συνήθως δίνεται ένα θέμα μελέτης και η ομάδα των 2-3 ατόμων εργάζεται σε ξεχωριστές ενότητες του κοινού θέματος. Την ημέρα της παρουσίασης, ορίζεται ένα Σεμινάριο διάρκειας 2 ωρών όπου το κάθε μέλος της ομάδας παρουσιάζει την ενότητά του και στο τέλος του χρόνου (με το χρονόμετρο) διατυπώνονται ελεύθερες ή συνδυαστικές ερωτήσεις τόσο από τον καθηγητή όσο και από τους φοιτητές ή άλλους επισκέπτες-ερευνητές του Τομέα στο ακροατήριο. Αν κάποιος δεν απαντήσει από τα μέλη της ομάδας, υφίσταται ατομική μείωση βαθμού χωρίς κάποιο σχόλιο. Ο καθηγητής είναι απίστευτα ευγενικός και η διαδικασία απλά προχωράει. Ό,τι διατυπώνεται τόσο στον προφορικό λόγο ή στις διαφάνειες, καταγράφεται και αξιολογείται ανάλογα. Εννοείται ότι ο κάθε φοιτητής από την ομάδα θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσει και σε ερωτήσεις που αφορούν τις ενότητες των άλλων φοιτητών για το κοινό θέμα που εργάστηκαν.
στα μερη τα δικα μας συνηθως ψαχνεται ενα κοροιδο να κανει τη λατζα και οι υπολοιποι απλα να τσιμπησουν το βαθμο.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Αν σού τύχουν άτομα που δεν εργάζονται καλή δύναμη σού εύχομαι :)

Σε όλες τις χώρες θα βρεις άτομα που είναι πολύ καλά και παράγουν έργο μέσα στην ομάδα καθώς και άτομα που δυσκολεύονται να επικεντρωθούν στην εργασία και δεν φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Έχει τύχει να κάνω ομαδική εργασία (στο εξωτερικό όπου σπούδαζα), στην οποία δεν γνώρισα ποτέ τα άτομα της ομάδας (10 ήμασταν), ήταν από διάφορες χώρες, και τυχαία τοποθετηθήκαμε στην ομάδα. Χωρίσαμε τα κομμάτια και έκανε ο καθένας το τμήμα του, ωστόσο, ήταν 1 εργασία με 1 βαθμολογία για όλους. Εργάστηκε ο καθένας πολύ καλά στο κομμάτι του και το αποτέλεσμα μάς δικαίωσε όλους.

Έχω εργαστεί σε ομάδες όπου δεν έκαναν σχεδόν τίποτα ορισμένα μέλη, με αποτέλεσμα να πρέπει να επωμισθούν οι υπόλοιποι τα δικά τους τμήματα της εργασίας. Συμβαίνουν κι αυτά.

Στο μεταπτυχιακό που είμαι είναι σε κάθε μάθημα, ομαδική εργασία σίγουρη. Αν καταφέρεις να βρεις καλά άτομα να συνεργαστείς είτε είναι 2 είτε 4 είναι πολύ καλύτερο από το να δουλεύεις μόνος από την άποψη ότι μοιράζεται ο φόρτος εργασίας.

Σίγουρα να θυμάσαι πως δεν μπορούν να δουλέψουν όλοι με τους ίδιους ρυθμούς και να αποδώσουν το ίδιο. Βάζουμε και νερό στο κρασί μας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Νομίζω είναι ένα είδος πολιτισμικού στοιχείου για τους Έλληνες: δεν συνεργάζονται! Δεν είναι τυχαίο που σε τόσο περίεργες για τη χώρα μας στιγμές (βλ. οικονομική κρίση, απώλεια κρατικής αξιοπιστίας) από το 2008 και ακόμη ο κόσμος είναι διχασμένος για τα μνημόνια, για τον covid, για το Σώρρα, κτλ, αντί να στρώσουν κώλο όλοι και να αλλάξουν την εικόνα της χώρας σε επίπεδο βιωσιμότητας και καθημερινότητας. Η μη συνεργασία είναι απόρροια της αδιαφορίας για το κοινό καλό αφού το 80% του πληθυσμού διακατέχεται από "ψυχώσεις" της περιόδου του Εμφυλίου, του Β' Π.Π, του πρώτου Πελοποννησιακού και άλλων περιόδων του παρελθόντος χάνοντας το παρόν δηλαδή, το μέλλον στην νέα γενιά.
 

pink_panther

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο pink_panther αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
μήπως έχεις σκεφτεί ότι το πρόβλημα δεν είναι οι άλλοι αλλά εσύ;

Σε μια εργασία ομαδική υπάρχει ιεραρχία και δίνουμε ρόλους.
Ένας ρόλος είναι και αυτός που κάνει την τελική εικόνα .. επίσης ο κάθε άνθρωπος δουλεύει και δικό του τρόπο και ρυθμό αν δε σου αρέσει να συνεργάζεται μαζί σου κάνε υποχωρήσεις και εσύ για να κάνουν καποοι αλλοι. Δηλαδή μη σκέφτεσαι να κάνεις την εργασία όπως την θες εσύ αλλά όπως την θελει καποιος αλλος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


το ίδιο πράγμα και εδώ. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα κάνεις την καλύτερη δουλεια.
Οι σκέψεις μου ακριβώς! Πλάκωσαν όλοι οι δουλευταράδες masterminds στο ischool:jester::jester::jester:
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Καταλαβαίνω τι λέτε και δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω αλλα δεν γίνεται δουλειά οταν οι μισοί γράφουν σελιδες και οι αλλοι μισοί 5 γραμμες. Είμαι κορόιδο εγώ να ψάχνω πολλα και διαφορετικά sites για να βρω πληροφορίες και ο άλλος να μου κάνει copy paste απο την Βικιπαίδεια; Αυτό δεν επιτρεπεται καν. Αν ασχοληθώ μονο με το δικο μου κομμάτι και αφήσω τα υπόλοιπα (που στην συγκεκριμένη περίπτωση ηταν κατι προσχέδια και copy paste), τότε τι εικόνα θα σχηματίσει ο καθηγητής για την εργασία μας; Θα είναι μετρια προς κακη. Δεν προσπαθώ να βάλω το εγω μου πανω απ ολα οπως αναφέρθηκε παραπανω, προσπαθώ να βαλω τα δυνατά μου για να έχουμε ενα καλο αποτέλεσμα. Αλλα αυτο δεν πρόκειται να συμβεί αν προσπαθούν μονο 2 στους 5..
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Καταλαβαίνω τι λέτε και δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω αλλα δεν γίνεται δουλειά οταν οι μισοί γράφουν σελιδες και οι αλλοι μισοί 5 γραμμες. Είμαι κορόιδο εγώ να ψάχνω πολλα και διαφορετικά sites για να βρω πληροφορίες και ο άλλος να μου κάνει copy paste απο την Βικιπαίδεια; Αυτό δεν επιτρεπεται καν. Αν ασχοληθώ μονο με το δικο μου κομμάτι και αφήσω τα υπόλοιπα (που στην συγκεκριμένη περίπτωση ηταν κατι προσχέδια και copy paste), τότε τι εικόνα θα σχηματίσει ο καθηγητής για την εργασία μας; Θα είναι μετρια προς κακη. Δεν προσπαθώ να βάλω το εγω μου πανω απ ολα οπως αναφέρθηκε παραπανω, προσπαθώ να βαλω τα δυνατά μου για να έχουμε ενα καλο αποτέλεσμα. Αλλα αυτο δεν πρόκειται να συμβεί αν προσπαθούν μονο 2 στους 5..
Δικαίωμα του καθενός να κάνει την ελάχιστη ή την μέγιστη προσπάθεια. Μπορείς να εκφέρεις άποψη και να δώσεις feedback αλλά μέχρι εκεί, δε περιστρέφεται ο χρόνος και η όρεξη του καθενός γύρω από τα δικά σου θέλω.
Απλά στο τέλος της κάθε εργασίας θα βάζεις ένα κομμάτι τύπου "author's contributions" όπου θα λέει πιο κομμάτι έχει κάνει ο καθένας σας. Από εκεί και πέρα είναι δουλειά του καθηγητή να κάνει την αξιολόγηση.
 
Top