Πρέπει να υπάρχουν τα Θρησκευτικά στο ημερολόγιο πρόγραμμα;

Να διδάσκονται τα Θρησκευτικά στο σχολείο?
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 19)
  • Όχι, να υπάρχει μάθημα που θα διδάσκει για όλες τις θρησκείες στο σχολείο

  • Ναι, σε όλες τις βαθμίδες

  • Ναι, μόνο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

  • Ναι, αλλά να αφαιρεθεί από το ημερολόγιο πρόγραμμα στο Λύκειο

  • Όχι

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

larry18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο larry18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα) . Έχει γράψει 241 μηνύματα.
Με τον τρόπο που διδάσκονταν τόσο καιρό τα Θρησκευτικά (δηλαδή σαν κατηχητικό) πιστεύετε ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο ημερολόγιο πρόγραμμα των σχολείων?

Ποια εναλλακτικά μαθήματα θα μπορούσαν να προστεθούν στο πρόγραμμα, έτσι ώστε αυτά να συμβάλλουν στην δημιουργία σωστών πολιτών και να παρέχουν στα παιδιά γνώσεις, οι οποίες θα είναι χρήσιμες στην μετέπειτα ζωή τους?
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) . Έχει γράψει 648 μηνύματα.
Καλησπέρα , εγώ πιστεύω ότι ναι θα έπρεπε να υπάρχουν στο ημερολόγιο πρόγραμμα των σχολείων αλλά μέχρι το Γυμνάσιο (και να αλλάξει η ύλη στην Γ Γυμνασίου ώστε τα παιδιά να μαθαίνουν και για τις υπόλοιπες θρησκείες κλπ). Για εναλλακτικό μάθημα στο Λύκειο θα έλεγα μια εισαγωγή στα Οικονομικά στις πρώτες 2 τάξεις του Λυκείου για 3 λόγους. 1ον) οι γνώσεις Οικονομικών θα χρησιμεύσουν σε όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως κατεύθυνσης διότι θα τα βρουν μπροστά τους στο μέλλον και θα μπορούν να προσαρμοστούν πιο εύκολα στη συνεχώς μεταβαλλόμενη οικονομία. 2ον) τα παιδιά παίρνουν ερεθίσματα από όλα τα μαθήματα κατευθύνσεων στο Λύκειο (Έκθεση, Χημεία , Βιολογία , Φυσική, Μαθηματικά , Αρχαία κλπ) αλλά δεν παίρνουν από Οικονομικά. Δεν γνωρίζουν δηλαδή αν θα τους αρέσει να ακολουθήσουν (όχι απαραίτητα να σπουδάσουν γιατί υπάρχει και η πληροφορική) αυτή την κατεύθυνση στη Γ Λυκείου. 3ον) Να πάρουν μια γεύση για το πως θα είναι το εξεταζόμενο μάθημα της Γ Λυκείου.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 275 μηνύματα.
Θα συμφωνησω με τον @tsiobieman , ωστοσο η δημιουργια και η εισαγωγη ενος τετοιου μαθηματος στο ωρολογιο προγραμμα του σχολειου δεν θα γινοταν με αντικειμενικα κριτηρια.Η εκαστοτε επιτροπη δεν θα λειτουργουσε αντικειμενικα, δηλαδη ειτε θα εδινε μεγαλυτερη εμφαση για παραδειγμα στην θεωρια του Μαρξ ειτε στην θεωρια του Ανταμ Σμιθ περι φιλελευθερης οικονομιας(καπιταλισμος), το οποιο αλλωστε συμβαινει στα θεωρητικα μαθηματικα και δε στα κοινωνικα.Επιπροσθετως ο καθηγητης( οπως συμβαινει στα περισσοτερα μαθηματα)θα ξεφευγε απο την ροη του μαθηματος και θα "ελεγε τα δικα του", δινοντας ετσι λανθασμενα μηνυματα( ειδικα στην περιπτωση που ανηκει στον χωρο της αριστερας).Γενικοτερα τα κοινωνικα μαθηματα αποτελουν προβλημα στο κατα ποσο αντικειμενικα ειναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

larry18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο larry18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα) . Έχει γράψει 241 μηνύματα.
Εγώ ο ίδιος πιστεύω ότι σαν μάθημα στο οποίο θα μαθαίνεις όλες τις θρησκείες θα πρέπει να υπάρχει μέχρι περίπου την 1η Γυμνασίου.

Κάποια στιγμή πρέπει να ενταχθουν στο πρόγραμμα του Γυμνασίου (και στου Λυκείου, εφόσον αυτό είναι δυνατόν) μαθήματα Σεξουαλικής Αγωγής, Κυκλοφοριακής Αγωγής και Σχολικού και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (το τελευταίο θα ήταν δυνατόν να υπάρχει στην 1η Λυκείου). Δεν είναι απαραίτητη η βαθμολόγηση των μαθητων, απλα να υπάρχει σαν στόχος όντως οι μαθητές να μάθουν πράγματα από αυτά που θα τους λένε οι καθηγητές.

Και το σωστό είναι η διδασκαλία των μαθημάτων αυτών να γίνεται από τους ειδικούς (ψυχολόγοι, ιατροί, σύμβουλοι επαγγελματικού προσανατολισμού, κλπ) και όχι να γίνεται ανάθεση σε ειδικότητες απλά για να συμπληρώσουν οι καθηγητές ώρες.

Επίσης, καλό είναι να επεκταθεί η διδασκαλία της Γεωγραφίας, αλλά με στόχο όχι να είναι απαιτητική σαν μάθημα, αλλά τελικά να μάθουν οι μαθητές στα αλήθεια Γεωγραφία. Γιατί είναι εντελώς λάθος της εκπαίδευσης να βγαίνουν μαθητές που πχ δεν ξέρουν την διαφορά του πορθμού με τον ισθμό και την διώρυγα ή που δεν ξέρουν ούτε μια λίμνη ή έναν ποταμό της Ελλάδας ή δεν γνωρίζουν την ύπαρξη πολλών χωρών (όπως συμβαίνει με τους Αμερικανούς, τους οποίους αν τους ρωτήσεις να τοποθετήσουν στον χάρτη την Ελλάδα θα γίνει αχταρμας)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top