Πρέπει να ανοίξουν κανονικά τα σχολεία φέτος;

Πρέπει να ανοίξουν κανονικά τα σχολεία φέτος;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 99)
  • Ναι

    Ψήφοι: 49 49.5%
  • Όχι

    Ψήφοι: 46 46.5%
  • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ

    Ψήφοι: 4 4.0%

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Έχουν πέσει τα αντανακλαστικά στο μηδέν: ύπνος, φαϊ, κακά, μπάλα, e-σεξ, διάβασμα. Διάβαζα τις προάλλες σχολικές εκθέσεις μαθητών Β' Λυκείου από μια γνωστή μου φιλόλογο που τις είχε στο σπίτι για διόρθωση και έφριξα. Σε κάποια στιγμή νόμιζα ότι διάβαζα εκθέσεις Β' Δημοτικού.
Πρόσφατα έκανα facebook και μπήκα σε ένα groupaki για ένα διαδικτυακό παιχνίδι, στο οποίο προφανώς ανήκουν πολλοί μαθητές γυμνασίου λυκείου. Όλα τα posts εκεί, ανεξαρτήτως περιεχομένου, έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά: Έλλειψη ορθογραφίας, βαρβαρικό συντακτικό, απουσία σημείων στίξεως και ό,τι άλλα λάθη μπορεί να φανταστεί κανείς περί γλώσσας. Γι' εμένα αυτό σημαίνει, πως όταν ένας μαθητής επί minimum 13 χρόνια, δεν έχει μάθει το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ του σχολείου, τότε απλούστατα, οι δάσκαλοι-καθηγητές ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ τη δουλειά τους. Το σχολείο υπό τη παρούσα μορφή είναι ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗ των χρημάτων του φορολογούμενο πολίτη(καλό αστείο!). Η πλειοψηφία των καθηγητών πετάει αετό. Ουσιαστικά είναι σαν να δουλεύουν part-time, με πλήρης αποδοχές, 8 μήνες τον χρόνο, ενώ στους υπόλοιπους κάνουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Κρίνοντας από το ποσοστό των σωστών καθηγητών που είχα όταν ήμουν μαθητής, αν έθεταν ένα σωστό σύστημα αξιολόγησης, δεν θα με πείραζε καθόλου αν απέλυαν και το 70% των καθηγητών, in fact, θα βαρούσα παλαμάκια. Ας ανοίξουν τα σχολεία με μειωμένο προσωπικό, δε με νοιάζει. Οι καλοί μαθητές θα τη βρουν την άκρη μόνοι τους, ίσως ζοριστούν και παραπάνω. Οι τουρίστες, να πάνε να να να να...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Για το περιστατικό που αναφέρεις, δεν ευθύνεται το σχολείο. Οι μαθητές ανακάλυψαν το greeklish. Το σχολείο τι θα έπρεπε να κάνει; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για το περιστατικό που αναφέρεις, δεν ευθύνεται το σχολείο. Οι μαθητές ανακάλυψαν το greeklish. Το σχολείο τι θα έπρεπε να κάνει; :P

Ταgreeklish ειναι μια χαρα παλιο-παλιομοδήτη.:pfff:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
@npb:αυτό που και για το φαινόμενο του θερμοκηπίου να μιλάμε καταλήγεις να λες για σεξ drives me crazy.
:|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_catalonia_

Δραστήριο μέλος

Η _catalonia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
Ταgreeklish ειναι μια χαρα παλιο-παλιομοδήτη.:pfff:
Αμα θες να ξεχασεις κ αυτα που ξερεις απο αποψη ορθογραφιας ειναι τελεια..:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
@npb:αυτό που και για το φαινόμενο του θερμοκηπίου να μιλάμε καταλήγεις να λες για σεξ drives me crazy.
:|

Ξαναδιάβασε τι θέλω να πω ακριβώς..:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Για το περιστατικό που αναφέρεις, δεν ευθύνεται το σχολείο. Οι μαθητές ανακάλυψαν το greeklish. Το σχολείο τι θα έπρεπε να κάνει; :P
Για ελληνικά ποστ μιλάω όχι με greeklish. Plus, τα greeklish δε παίζουν ρόλο σε προτάσεις του στυλ <<ήλιος φως παράθυρο κουρτίνα κλείσε>>. Σίγουρα το ίντερνετ και τα greeklish παίζουν ρόλο στα προβλήματα ορθογραφίας, αλλά δουλειά του σχολείου δεν είναι να το λύσει; Πώς περνάς γλώσσα όταν γράφεις ρήματα με ι/η/ο; Ακόμα και μη φιλόλογοι καθηγητές που βλέπουν στα μαθήματά τους το φαινόμενο, δε πρέπει να παίξουν κάποιο ρόλο; Ακόμα και ο μαθηματικός αν έβλεπε τη γωνία Ω γραμμένη ως γωνία Ο δε θα έπρεπε, όπως έλεγε η γιαγιά μου, να τανίσει λίγο το αυτάκι του(εξτρεμιστικό παράδειγμα ηθελημένα); Anyways, just to make it clear, δε θεωρώ αυτό ως το θεμελιώδες ή μοναδικό πρόβλημα, απλά είχα πρόσφατα τα ερεθίσματα.

Υ.Γ: Μ' άρεσε μια ιδιαίτερα μια είδηση που διάβασα πρόσφατα: Το υπουργείο θέλει να να βάλει στους εκτός-τάξεως καθηγητές(δεν είμαι σίγουρος για τον ακριβή όρο) να χτυπάνε κάρτα ωραρίου. Οι εκτός τάξης καθηγητές, γι' όσους δε γνωρίζουν, είναι αυτοί που επικαλούμενοι χ,ψ λόγους έχουν ζητήσει να τοποθετηθούν σε θέσεις γραμματειακής υποστήριξης ή κάτι σχετικό. Μάλλον δε τους ξέρετε επειδή πολύ απλά δε πατάνε στη δουλειά τους. Kαι φυσικά έχει βγει όλο το συνδικάτο τους και αντιδρά στο μέτρο, cause "WTF DUDE? ΘΑ ΜΑΣ ΤΣΕΚΑΡΑΤΕ ΑΝ ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ; Πού βρισκόμαστε, σε πολιτισμένη χώρα;"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aalex

Νεοφερμένος

Ο Aalex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
μα και εγω φετος δινω πανελληνιες, και απο τον ιουνιο διαβαζω και πηγαινω φροντηστηριο εξαιτιας του ηλιθειου αυτου συστηματος, που σε περιπτωση που δεν εχεις λεφτα για φροντηστηριο δεν περνας πουθενα, δεν εχει να λεει κατι! καθε χρονο δινουν παιδια πανελληνιες αυτο σημαινει οτι θα κατσουμε (και οι καθηγητες) στα αυγα μας; ετσι να τα δεχθουμε ολα; πρεπει να κανουμε και θυσιες απ την πλευρα μας!

και οντως ειναι ασχημο για τα παιδια που δεν πανε φροντηστηριο,αλλα αυτα τα ιδια θα πρεπε πρωτα πρωτα ως κυρια θυματα του συστηματος να ξεκινησουν την καταληψη! οχι μονο γιατι κλεινουν τα ιδια μας τα σχολεια,τα συγχωνευουν και απολυουν τους καθηγητες μας, οχι μονο γιατι η χωρα μας ανηκει τελευταιες χωρες (μαζι με το παγκλαντες και το πακισταν) συμφωνα με το ποσοστο δαπανων που δινονται για την παιδεια μας, οχι μονο για τον φασισμο που επικρατει στα σχολεια, οχι μονο που λιποθυμουν απ την πεινα οι φιλοι μας κ οι συμμαθητες μας αλλα και για την υπαρξη των φροντηστηριων που την θεωρω απαραδεκτη!

αλλα παντα θα υπαρχουν αυτοι που θα ναι "θυματα" των απειλων απ τους καθηγητες μας για την καθιερωμενη 5ημερη που ολοι λαχταρουν, κοιταζοντας ετσι την παρτι τους..



Α ωραια, να ζουμε υπο απειλες
ετσι πρεπει..
Ποιά αυγά σας;Σου είπε να κάνετε ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ!
Πωωωωπωω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jason Del Piero

Δραστήριο μέλος

Ο Jason Del Piero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
Για να αλάξει το σχολείο πρέπει να αλάξει σε πρώτη φάση το σύστημα.Θυμάμαι ένα δομημένο σύστημα που ήθελε,νομίζω,να περάσει η Διαμαντοπόυλου το οποίο συμπεριλάμβανε όλες τις κατευθύνσεις(πολιτισμό,μαθηματικά,φιλολογικά).Ωστόσο δεν υπήρχαν κονδύλια ούτε για καθηγητές,ούτε για υποδομές!
Σε δεύτερη φάση χρειάζεται μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση καθηγητών!(απο διευθυντές,μαθητές,σχολικούς συμβούλους)
Αυτα πρέπει να διεκδικήσουμε απο το κράτος

ΤΕΛΟΣΜην ονειρεύεστε να αλλάξουν τα πράγματα γιατί :Αλλαγή συστήματος=μείωση φροντιστηρίων=άνεργοι καθηγητές(που ζητούν θέσεις εργασίας στο δημόσιο)=αύξηση της ανεργίας=γκρίνια....:whistle::whistle:

Για να αλάξει το σχολείο πρέπει να αλάξει σε πρώτη φάση το σύστημα.Θυμάμαι ένα δομημένο σύστημα που ήθελε,νομίζω,να περάσει η Διαμαντοπόυλου το οποίο συμπεριλάμβανε όλες τις κατευθύνσεις(πολιτισμό,μαθηματικά,φιλολογικά).Ωστόσο δεν υπήρχαν κονδύλια ούτε για καθηγητές,ούτε για υποδομές!
Σε δεύτερη φάση χρειάζεται μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση καθηγητών!(απο διευθυντές,μαθητές,σχολικούς συμβούλους)
Αυτα πρέπει να διεκδικούμε απο το κράτος

ΤΕΛΟΣΑς μην ονειρευόμαστε να αλλάξουν τα πράγματα γιατί :Αλλαγή συστήματος=μείωση φροντιστηρίων=άνεργοι καθηγητές(που ζητούν θέσεις εργασίας στο δημόσιο)=αύξηση της ανεργίας=γκρίνια....:whistle::whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Να σας πω και την δικιά μου άποψη. Εγώ τώρα θα πάω 1η λυκείου, και πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε κατάληψη, διότι με το νέο σύστημα παιδείας, οι μαθητές πρέπει να πηγαίνουν στην 1η και 2α λυκείου φροντιστήριο σε όλα τα μαθήματα, ώστε να βγάλουν ένα καλό μέσο όρο, για να περάσουν στην σχολή που θέλουνε.Κάτι το οποίο ξέρουμε ότι είναι δύσκολο για πολλές οικογένειες,γιατί δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους φροντιστήριο, σε όλα τα μαθήματα :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

shadowstep00

Νεοφερμένος

Ο shadowstep00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Να σας πω και την δικιά μου άποψη. Εγώ τώρα θα πάω 1η λυκείου, και πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε κατάληψη, διότι με το νέο σύστημα παιδείας, οι μαθητές πρέπει να πηγαίνουν στην 1η και 2α λυκείου φροντιστήριο σε όλα τα μαθήματα, ώστε να βγάλουν ένα καλό μέσο όρο, για να περάσουν στην σχολή που θέλουνε.Κάτι το οποίο ξέρουμε ότι είναι δύσκολο για πολλές οικογένειες,γιατί δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους φροντιστήριο, σε όλα τα μαθήματα :(

Φιλαράκι δεν κατάλαβες καλά...

Οι καθηγητές δεν κάνουν απεργία γιαυτό το πράγμα. Βασικά στα παπάρια τους για το συγκεκριμένο θέμα. Οι καθηγητές κάνουν απεργία διότι πρόκειται να απολύσουν καθηγητές οι οποίοι δεν έχουν κανένα πτυχίο κτλπ. και παρόλα αυτά διδάσκουν σε γυμνάσια και λύκεια. Έτσι ο διορισμός τώρα δεν θα δουλεύει με σειρά αλλά με το ποιος έχει τα περισσότερα πτυχία, διδακτορικά κτλπ. (σαφώς και δικαιότερο).

Όσον αφορά το συγκεκριμένο σύστημα ισχύει και αυτο που λες αλλά είναι και πιο δίκαιο για τους πιο συνεπείς μαθητές οι οποίοι διάβαζαν όλη τους την ζωή και δεν θα εξεταστούν στο τέλος για ένα διαγώνισμα στις πανελλήνιες. Θα δικαιώνονται οι πιο αφοσιωμένοι. Παρόλα αυτά εξαιτίας της ανεπαγγελματισμού που έχουν πολλοί καθηγητές, σχολείων και στερεοτύπων μπορούν να υπάρξουν μεγάλες αδικίες. Σε ένα σχολείο το 15 στα μαθηματικά μπορεί να είναι στο 19 σε ένα άλλο. Μετράει το επίπεδο των μαθητών και των καθηγητών πάρα πολύ.

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δλδ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Τόσα χρόνια δεν θυμάμαι να υπήρχε αξιοκρατική αξιολόγηση των προσόντων για τους εκπαιδευτικούς, διότι υπήρχε το κλασικό πελατειακό κράτος. Ας θυμηθούμε σκάνδαλα με πλαστά πτυχία, πλαστά μεταπτυχιακά από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και όχι μόνο, πλαστά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας..κ.α. από τους μαχόμενους καθηγητές για μια καλύτερη παιδεία! Ποιον δουλεύουν; Επιτέλους ας απολυθούν όσοι δεν πληρούν κριτήρια σοβαρών σπουδών και ας λάβουν θέση άνθρωποι που έχουν μεράκι και τίτλους σπουδών συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (π.χ. μεταπτυχιακές σπουδές, δυο πτυχία, διδακτορικό). Θεωρώ τελείως ανεπαρκή για τα σημερινά δεδομένα, έναν καθηγητή φυσικής με ξερό πτυχίο 15 ετών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Δεν τους συμφέρει τους καθηγητές η αξιολόγηση..nPb υπάρχουν και χειρότερα. Ξέρω καθηγητές που έχουν ψυχολογικά προβλήματα, και όχι μόνο διδάσκουν, αλλά έχουν και εξέχουσες θέσεις. Πλαστά πτυχία, πλαστές πιστοποιήσεις. Τώρα νιώθουν να τους τραβάνε το χαλάκι κάτω από τη θέση!
Πιστεύω η αξιολόγηση θα λύσει το πρόβλημα του φροντιστηρίου, αλλά αποκλείεται να εφαρμοστεί. Υπάρχουν πολλά συμφέροντα γύρω από τους μαθητές, οι καθηγητές δεν θέλουν, τα φροντιστήρια δεν θέλουν, τα φροντιστήρια αγγλικών δεν θέλουν. Και ποιός την πληρώνει;
0 μαθητής. Με την κατάληψη ενισχύονται τα φροντιστήρια ( χάνονται πολλές ώρες στο σχολείο) και ο φαύλος κύκλος αρχίζει πάλι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Δεν τους συμφέρει τους καθηγητές η αξιολόγηση..nPb υπάρχουν και χειρότερα. Ξέρω καθηγητές που έχουν ψυχολογικά προβλήματα, και όχι μόνο διδάσκουν, αλλά έχουν και εξέχουσες θέσεις. Πλαστά πτυχία, πλαστές πιστοποιήσεις. Τώρα νιώθουν να τους τραβάνε το χαλάκι κάτω από τη θέση!
Πιστεύω η αξιολόγηση θα λύσει το πρόβλημα του φροντιστηρίου, αλλά αποκλείεται να εφαρμοστεί. Υπάρχουν πολλά συμφέροντα γύρω από τους μαθητές, οι καθηγητές δεν θέλουν, τα φροντιστήρια δεν θέλουν, τα φροντιστήρια αγγλικών δεν θέλουν. Και ποιός την πληρώνει;
0 μαθητής. Με την κατάληψη ενισχύονται τα φροντιστήρια ( χάνονται πολλές ώρες στο σχολείο) και ο φαύλος κύκλος αρχίζει πάλι.

Ακριβώς. Τόσα χρόνια φάγανε πολλοί ψωμάκι από την διαλυμένη δημόσια παιδεία. Μην ξεχνάμε ότι η χώρα μας αποτελεί και έναν καλό πελάτη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών Ξενόγλωσσων Πιστοποιητικών (μαζί με τους εκδ.οίκους βιβλίων εκμάθησης ξένων γλωσσών). Αυτός που δεν φοβάται την αξιολόγηση είναι αυτός που έχει δουλέψει τίμια. Είπα πριν σε άλλο post μου, ότι ο κάθε υπουργός δεν έχει καμία ευθύνη επειδή η θητεία του είναι περισσότερο διακοσμητική. Σήμερα είναι ο Κώστας, αύριο ο Δημήτρης, μεθαύριο ο Μανώλης. Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, έχουμε αλλάξει περί τους 10 υπουργούς παιδείας και η παιδεία παραμένει ίδια δηλ., σε αυτό το χάλι. Κακοσχεδιασμένοι για να ζουν πολλοί παρέταιροι και να εισπράττει το κράτος ΦΠΑ: αθλήματα, σχέδια, ξένες γλώσσες, αρχαία, μαθηματικά,... και τι ωραία που περνάμε. Όλοι βγάζουν ένα αξιοπρεπές μεροκάματο. Δημόσιοι και μη. Ο μαθητής είναι απλά, η τσάντα με τα σχολικά βιβλία που την φορτώνουν και την ξεφορτώνουν σε πολλά ημερήσια "σχολεία".

Σε μια εποχή που οι εξελίξεις τρέχουν εμείς καθόμαστε να δούμε αν θα διδάσκουμε ή όχι, την πληροφορική στο σχολείο ή αν η κυβέρνηση είναι μνημονιακή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Σ' αυτές τις εποχές, κάνουμε κατάληψη για την τρίγωνη τυρόπιτα και την πενταήμερη εκδρομή...Η επανασταση αυτή γίνεται προς συμφέρον του κράτους. Οξύμωρο δεν είναι; Και όταν ένα παιδί διαμαρτύρεται για την κατάσταση αυτή τα ''εξέχοντα'' μέλη του δεκαπενταμελούς που οι έξυπνοι μαθητές εξέλεξαν με κριτήριο το πόσο δημοφιλή είναι, το κοιτούν με ύφος χιλίων καρδιναλλίων και του απαντούν με το ύφος τους ''εσύ να κοιτάς τη δουλειά σου''.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nadiawow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νάντια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Ποιά αυγά σας;Σου είπε να κάνετε ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ!
Πωωωωπωω

1ον το σχολιο απευθυνοταν για αλλη απαντηση και 2ον για χαλαρωσε λιγο...

Τόσα χρόνια δεν θυμάμαι να υπήρχε αξιοκρατική αξιολόγηση των προσόντων για τους εκπαιδευτικούς, διότι υπήρχε το κλασικό πελατειακό κράτος. Ας θυμηθούμε σκάνδαλα με πλαστά πτυχία, πλαστά μεταπτυχιακά από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και όχι μόνο, πλαστά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας..κ.α. από τους μαχόμενους καθηγητές για μια καλύτερη παιδεία! Ποιον δουλεύουν; Επιτέλους ας απολυθούν όσοι δεν πληρούν κριτήρια σοβαρών σπουδών και ας λάβουν θέση άνθρωποι που έχουν μεράκι και τίτλους σπουδών συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (π.χ. μεταπτυχιακές σπουδές, δυο πτυχία, διδακτορικό). Θεωρώ τελείως ανεπαρκή για τα σημερινά δεδομένα, έναν καθηγητή φυσικής με ξερό πτυχίο 15 ετών.

Συμφωνω στην απολυση ανθρωπων που χουν φτασει οπου εχουν φτασει με πλαστα πτυχια κτλ κτλ αλλα οχι στην απολυση ανθρωπων που εχουν ενα ξερο πτυχιο οπως λες κ εσυ. Δηλαδη τι; να ξεσκιζομαστε στο διαβασμα μια ζωη για να εχουμε ενα "αξιοπρεπες" βιογραφικο; Αυτο μας καταστρεφει. Εμεις εδω ανυπομονουμε να τελειωσουμε το Λυκειο,βλεπεις πως ειναι καθε χρονια τα παιδια που δινουν πανελλαδικες, και εσυ μας λες οχι μονο εκει να μην τελειωσουμε αλλα θα συνεχισουμε ααααλλες τοσες χρονιες για μεταπτυχιακα,διδακτορικα...
Ειναι σαν να δειχνεις οτι μονο αυτα εχουν αξια. Και οποιος εχει ενα απλο πτυχιακι δεν ειναι τιποτα. Αυτο με τα μεταπτυχιακα και τα διδακτορικα εξαλλου εκτος του οτι θελει επιμονη και θεληση απ τον αλλον,θελει και λεφτα που απειρος κοσμος δεν εχει.Αρα αυτοι να βρουν δουλεια , κ οσοι δεν εχουν λεφτα για αυτα; Ή οσοι ρε παιδι μ δεν γουσταρουν στο κατω κατω να διαβαζουν τοσα χρονια παραπανω, τι ;
.. Η αδερφη μ περασε παιδαγωγικο και το τελειωσε, να μην παει να γινει δασκαλα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Βαγγέληςς

Νεοφερμένος

Ο Βαγγέληςς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Γιατι να μην αρχισουν δηλαδη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Συμφωνω στην απολυση ανθρωπων που χουν φτασει οπου εχουν φτασει με πλαστα πτυχια κτλ κτλ αλλα οχι στην απολυση ανθρωπων που εχουν ενα ξερο πτυχιο οπως λες κ εσυ. Δηλαδη τι; να ξεσκιζομαστε στο διαβασμα μια ζωη για να εχουμε ενα "αξιοπρεπες" βιογραφικο; Αυτο μας καταστρεφει. Εμεις εδω ανυπομονουμε να τελειωσουμε το Λυκειο,βλεπεις πως ειναι καθε χρονια τα παιδια που δινουν πανελλαδικες, και εσυ μας λες οχι μονο εκει να μην τελειωσουμε αλλα θα συνεχισουμε ααααλλες τοσες χρονιες για μεταπτυχιακα,διδακτορικα...
Ειναι σαν να δειχνεις οτι μονο αυτα εχουν αξια. Και οποιος εχει ενα απλο πτυχιακι δεν ειναι τιποτα. Αυτο με τα μεταπτυχιακα και τα διδακτορικα εξαλλου εκτος του οτι θελει επιμονη και θεληση απ τον αλλον,θελει και λεφτα που απειρος κοσμος δεν εχει.Αρα αυτοι να βρουν δουλεια , κ οσοι δεν εχουν λεφτα για αυτα; Ή οσοι ρε παιδι μ δεν γουσταρουν στο κατω κατω να διαβαζουν τοσα χρονια παραπανω, τι ;
.. Η αδερφη μ περασε παιδαγωγικο και το τελειωσε, να μην παει να γινει δασκαλα;

Θεωρώ ότι η στασιμότητα στη γνώση σε μια εποχή τεχνολογικής εξέλιξης είναι εκτός λογικής για ένα σύγχρονο σχολείο. Σαφώς και δεν γίνεται όλοι να έχουν ένα μεταπτυχιακό αλλά θα πρέπει αυτή διαφορά, να αξιολογείται αισθητά και να μισθοδοτείται αναλόγως. Τόσα χρόνια έγιναν κάτι κουφές εξισώσεις σε μοριοδότηση πτυχίων αγγλικών με μεταπτυχιακά διπλώματα. Έλεος. Επαναλαμβάνω ότι στη χώρα μας, δεν αξιολογείται η ατομική πρόοδος. Υπάρχει μια εξίσωση στην στασιμότητα και προς τα κάτω. :) Αντί για μετ/κές σπουδές, υπάρχουν σεμινάρια και ημερίδες επιμόρφωσης. Στην δημόσια σωστή παιδεία, πρέπει και ο διδάσκων να εξελίσσεται. Όχι μόνο ο μαθητής. Ειδάλλως, έχουμε εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν τις σύγχρονες τάσεις της επιστήμης, με αποτέλεσμα τα παιδιά να μην γνωρίζουν τι συμβαίνει στον κόσμο πέρα από επαγγέλματα-συντεχνίες Ελληνικού τύπου π.χ. μηχανικών, γιατρών. Το να επαναπαύεται κάποιος στα κιλά του δεν συμβάλλει στην κοινωνική πρόοδο. Αν δεν υπάρχουν στόχοι εξέλιξης, για ποιο λόγο να ζούμε, να ερωτευόμαστε, να ονειρευόμαστε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Θα ήταν πολύ ωραίο να γίνει μια μαζική κατάληψη μαθητών και καθηγητών μαζί.
Αλλά η αντίδραση και η συλλογικότητα στην χώρα μας είναι άγνωστες λέξεις.
Πράγματι ωραίο θα ήταν, αλλά έχω κουραστεί να ακούω αυτά τα περί συστράτευσης και κοινού αγώνα καθηγητών–μαθητών… Στην αρχή της χρονιάς, όταν οι μαθητές προχώρησαν σε καταλήψεις σχολείων (με κάποια σοβαρά και δίκαια αιτήματα) έβλεπα τους καθηγητές το πρωί μαζεμένους σε πηγαδάκια έξω απ' τα κάγκελα, αποστασιοποιημένους και μάλλον να διασκεδάζουν την κατάσταση. Το Μάϊο οι καθηγητές δεν δίστασαν να εξαγγείλουν απεργία μέσα στις πανελλήνιες για να βρεθούν αντιμέτωποι με τους ίδιους τους μαθητές τους, με τους οποίους συμπορεύτηκαν ολόκληρη τη χρονιά. Τότε όλοι σχεδόν οι μαθητές και γονείς τους κατηγορούσαν και τους έβριζαν… Τώρα οι καθηγητές πάνε για απεργία το Σεπτέμβριο και οι μαθητές το καλοβλέπουν, άλλοι για να λουφάρουν και άλλοι για να αφοσιωθούν απερίσπαστοι στο διάβασμα για το φροντιστήριο… Έτσι, θυμήθηκαν τη συμπαράσταση στον αγώνα των καθηγητών τους και ετοιμάζονται για καταλήψεις…. Ένα είναι το συμπέρασμα: ο καθένας νοιάζεται και ενεργεί για την πάρτη του και μόνο (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top