Πολλά ή λίγα άτομα;

Certi

Active member

Ο Certi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Λοιπόν, είμαι μαθητής ενός Εκκλησιαστικού Λυκείου-Γυμνασίου, το οποίο όλο και όλο είναι 30-31 παιδιά. Δηλαδή η Α Λυκείου είναι 4 παιδιά (δεν υπάρχουν τμήματα). Θεωρείτε ότι είναι καλύτερο για εμένα να παραμείνω σε σχολείο με λιγότερα παιδιά ή να το θυσιάσω για το μέλλον μου και να πάω κάπου με 300-400 παιδιά; Τι θεωρείτε ότι είναι καλύτερο ως περιβάλλον;
 

Volkswagen Fan

Well-known member

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 8,925 μηνύματα.
Λοιπόν, είμαι μαθητής ενός Εκκλησιαστικού Λυκείου-Γυμνασίου, το οποίο όλο και όλο είναι 30-31 παιδιά. Δηλαδή η Α Λυκείου είναι 4 παιδιά (δεν υπάρχουν τμήματα). Θεωρείτε ότι είναι καλύτερο για εμένα να παραμείνω σε σχολείο με λιγότερα παιδιά ή να το θυσιάσω για το μέλλον μου και να πάω κάπου με 300-400 παιδιά; Τι θεωρείτε ότι είναι καλύτερο ως περιβάλλον;


Νομίζω θα επρεπε να έχεις φύγει είδη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Certi

Active member

Ο Certi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 200 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Well-known member

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 8,925 μηνύματα.
Λοιπόν, είμαι μαθητής ενός Εκκλησιαστικού Λυκείου-Γυμνασίου, το οποίο όλο και όλο είναι 30-31 παιδιά. Δηλαδή η Α Λυκείου είναι 4 παιδιά (δεν υπάρχουν τμήματα). Θεωρείτε ότι είναι καλύτερο για εμένα να παραμείνω σε σχολείο με λιγότερα παιδιά ή να το θυσιάσω για το μέλλον μου και να πάω κάπου με 300-400 παιδιά; Τι θεωρείτε ότι είναι καλύτερο ως περιβάλλον;

Γιατί το θεωρείς αυτό; Ακούω όλες τις απόψεις


Γιατί στο μεγάλο σχολείο θα έχεις περισσότερες ευκαιρίες,ειδικά όταν μου λες ότι δεν έχετε ούτε τμήματα τώρα
 

Certi

Active member

Ο Certi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Γιατί στο μεγάλο σχολείο θα έχεις περισσότερες ευκαιρίες,ειδικά όταν μου λες ότι δεν έχετε ούτε τμήματα τώρα

Σε αυτό συμφωνώ, αλλά εφόσον προχωρήσω στη θεωρητική κατεύθυνση θα είμαι εγώ και άλλο ένα άτομο, κάνοντάς το ένα είδος ιδιαίτερου μαθήματος. Αλλά θεωρώ πως σε ένα μεγαλύτερο σχολείο θα ήταν καλύτερα διότι λόγω της λιγότερης φιλικότητας, τα παιδιά και οι καθηγητές κάνουν περισσότερο μάθημα παρά αστεία, κάτι που πολλές φορές είναι αντίθετο στο σχολείο μου.
 

Andypro

Active member

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 551 μηνύματα.
Σε αυτό συμφωνώ, αλλά εφόσον προχωρήσω στη θεωρητική κατεύθυνση θα είμαι εγώ και άλλο ένα άτομο, κάνοντάς το ένα είδος ιδιαίτερου μαθήματος. Αλλά θεωρώ πως σε ένα μεγαλύτερο σχολείο θα ήταν καλύτερα διότι λόγω της λιγότερης φιλικότητας, τα παιδιά και οι καθηγητές κάνουν περισσότερο μάθημα παρά αστεία, κάτι που πολλές φορές είναι αντίθετο στο σχολείο μου.
Στα μεγάλα σχολεία έχει άλλα αστεία μεταξύ σας. Δε διορθώνεται νομίζω πολύ το πρόβλημα. Εξαρτάται που θες να πας βέβαια.
 

Certi

Active member

Ο Certi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Στα μεγάλα σχολεία έχει άλλα αστεία μεταξύ σας. Δε διορθώνεται νομίζω πολύ το πρόβλημα. Εξαρτάται που θες να πας βέβαια.


Μου αρέσει το κλίμα επειδή μπορώ να ηρεμώ στο παρεκκλήσι ή να πιάνω καμια θρησκευτική συζήτηση που και που (όχι ότι δεν υπάρχουν αλήτες κανονικότατοι). Αλλά έχω παρατηρήσει ένα περίεργο, ότι όλοι οι απόφοιτοι είτε έπιασαν χαμηλές σχολές ή απλά πήραν το απολυτήριο και έφυγαν. Φοβάμαι μην επηρεάσει και εμένα κάπως, αν και δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο έως τώρα. Για την αλήθεια το φοβάμαι πολύ διότι θέλω σχολές από 14Κ μόρια και πάνω και είμαι διατεθειμένος να κάνω οτιδήποτε για να μπω.
 

Andypro

Active member

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 551 μηνύματα.
Μου αρέσει το κλίμα επειδή μπορώ να ηρεμώ στο παρεκκλήσι ή να πιάνω καμια θρησκευτική συζήτηση που και που (όχι ότι δεν υπάρχουν αλήτες κανονικότατοι). Αλλά έχω παρατηρήσει ένα περίεργο, ότι όλοι οι απόφοιτοι είτε έπιασαν χαμηλές σχολές ή απλά πήραν το απολυτήριο και έφυγαν. Φοβάμαι μην επηρεάσει και εμένα κάπως, αν και δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο έως τώρα. Για την αλήθεια το φοβάμαι πολύ διότι θέλω σχολές από 14Κ μόρια και πάνω και είμαι διατεθειμένος να κάνω οτιδήποτε για να μπω.
Φροντιστήριο κοντά δεν υπάρχει;
 

Certi

Active member

Ο Certi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 200 μηνύματα.

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 446 μηνύματα.
Πιστεύω ότι είναι καλύτερα να είσαι ένα τμήμα με 4 άτομα που είναι σαν να είσαι στο φροντιστήριο, παρά σε ένα τμήμα με 30 άτομα, σε σχολείο με 300 παιδιά που οι καθηγητές δεν ξέρουν ποιος είσαι. Τι ακριβώς παραπάνω ευκαιρίες θα έχει Φώτη;
 

Sapphire

Active member

Η Sapphire αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 190 μηνύματα.
Οταν εισαι σε μια ταξη με πολλα παιδια, ο ενας μαθητης αλληλεπιδρα με τον αλλο, ακούγονται περισσότερες και διαφορετικες αποψεις και επισης υπαρχει ενας ευγενής ανταγωνισμος.Ο ενας μαθητης μπορει να μαθει απο τον αλλο. Στις πανελλαδικες οι μαθητές συναγωνιζονται μεταξυ τους για μια θεση στο πανεπιστημιο. Σε μια ταξη με 2-3 ατομα το επιπεδο πιστευω παραμενει στασιμο και οι ρυθμοι εξέλιξης των μαθητων ειναι πιο αργοι.
 

[email protected]

Τιμώμενο Μέλος

Η [email protected] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 1,558 μηνύματα.
Οταν εισαι σε μια ταξη με πολλα παιδια, ο ενας μαθητης αλληλεπιδρα με τον αλλο, ακούγονται περισσότερες και διαφορετικες αποψεις και επισης υπαρχει ενας ευγενής ανταγωνισμος.Ο ενας μαθητης μπορει να μαθει απο τον αλλο. Στις πανελλαδικες οι μαθητές συναγωνιζονται μεταξυ τους για μια θεση στο πανεπιστημιο. Σε μια ταξη με 2-3 ατομα το επιπεδο πιστευω παραμενει στασιμο και οι ρυθμοι εξέλιξης των μαθητων ειναι πιο αργοι.

Αν ήταν έτσι θα έκαναν και τα φροντιστήρια μεγάλα τμήματα και θα ήταν πιο ακριβά από τα ιδιαίτερα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, περισσότεροι μαθητές=περισσότερη φασαρία.
Το ότι είστε λίγα άτομα είναι για μένα πολύ καλό και κοίτα να το εκμεταλλευτείς.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,134 μηνύματα.
Επειδή η διαδικασία των πανελλαδικών είναι αρκετά αγχωτική, θα σου πρότεινα να μην επιβαρύνεις τον εαυτό σου με την προσαρμογή σ΄ ένα περιβάλλον πολύ διαφορετικό από αυτό στο οποίο βρίσκεσαι τώρα. Υπάρχει η πιθανότητα να σου δημιουργήσει προβλήματα που σίγουρα δεν χρειάζεσαι. Μείνε στο γνωστό σου περιβάλλον και στην ηρεμία που σου προσφέρει. Είμαι σίγουρη ότι η συνειδητή προσωπική σου προσπάθεια και η συνεργασία με τους καθηγητές σου και το φροντιστήριο, θα αποδώσουν καρπούς. Αποκλειστικά από σένα εξαρτάται η επιτυχία σου!
 

Sapphire

Active member

Η Sapphire αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 190 μηνύματα.
Αν ήταν έτσι θα έκαναν και τα φροντιστήρια μεγάλα τμήματα και θα ήταν πιο ακριβά από τα ιδιαίτερα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, περισσότεροι μαθητές=περισσότερη φασαρία.
Το ότι είστε λίγα άτομα είναι για μένα πολύ καλό και κοίτα να το εκμεταλλευτείς.

Το φροντιστηριο η τα ιδιαίτερα λειτουργουν συμπληρωματικα. Ακομη τουλαχιστον δεν εχουν αντικαταστησει το σχολειο.

Ακομη και στα σχολεια οταν οι μαθητες εχουν κενα δεν θεωρω οτι φταινε οι ιδιοι αλλα οι καθηγητες. Στον ιδιωτικο τομεα επειδη οι γονεις πληρωνουν οι καθηγητες παραγουν εργο διοτι αν αποτυχουν οι μαθητες αυτοματα χαλαει η εικονα του φροντιστηριου και οι καθηγητες θα χασουν την δουλεια τους.
 

[email protected]

Τιμώμενο Μέλος

Η [email protected] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 1,558 μηνύματα.
Το φροντιστηριο η τα ιδιαίτερα λειτουργουν συμπληρωματικα. Ακομη τουλαχιστον δεν εχουν αντικαταστησει το σχολειο.

Ακομη και στα σχολεια οταν οι μαθητες εχουν κενα δεν θεωρω οτι φταινε οι ιδιοι αλλα οι καθηγητες. Στον ιδιωτικο τομεα επειδη οι γονεις πληρωνουν οι καθηγητες παραγουν εργο διοτι αν αποτυχουν οι μαθητες αυτοματα χαλαει η εικονα του φροντιστηριου και οι καθηγητες θα χασουν την δουλεια τους.

Μακάρι, αλλά πολύ αμφιβάλλω. Δεν νομίζω ότι είναι το σύνηθες κάποιος μαθητής να διδάσκεται την ύλη στο σχολείο, ίσα ίσα εκεί βλέπει τον χρόνο του "συμπληρωματικά" ή ακόμα και χαμένο.
Αυτό με τους καθηγητές, άλλη και μεγάλη κουβέντα.
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,332 μηνύματα.
Το φροντιστηριο η τα ιδιαίτερα λειτουργουν συμπληρωματικα. Ακομη τουλαχιστον δεν εχουν αντικαταστησει το σχολειο.

Ακομη και στα σχολεια οταν οι μαθητες εχουν κενα δεν θεωρω οτι φταινε οι ιδιοι αλλα οι καθηγητες. Στον ιδιωτικο τομεα επειδη οι γονεις πληρωνουν οι καθηγητες παραγουν εργο διοτι αν αποτυχουν οι μαθητες αυτοματα χαλαει η εικονα του φροντιστηριου και οι καθηγητες θα χασουν την δουλεια τους.

Θα σου πω που υπερτερούν τα σχολεία και γιαυτό τους το δίνω . Επειδή ούτως η άλλως όπως λες δεν υπάρχει πάντα τρομερό ενδιαφέρον για το εάν θα βγει η ύλη , επιτρέπουν πιο ελεύθερη συζήτηση περι διαφόρων,που εξ'ορισμού είναι πιο κοντά στο τι θεωρούμε ως παιδεία .

Τα φροντιστήρια λειτουργούν σαν επιχειρήσεις και ο σκοπός τους δεν είναι να μεταφέρουν παιδεία αλλά πληροφορίες για μία δεδομένη στιγμή(πανελλήνιες) της ζωής κάποιου . Για να μην γίνω άδικος όμως,υπάρχουν και καθηγητές που παρα το οτι δεν αποτελεί άμεσα καθήκον τους , αναλαμβάνουν και αυτό το έργο,και είναι κοντά στους μαθητές είτε τα θέματα τους σχετίζονται με τα μαθήματα είτε όχι απαραίτητα .
 

Unseen skygge

Well-known member

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,132 μηνύματα.
Ότι και να λεμε αν στο σχολείο σου έχεις καλούς καθηγητές και είστε 4 άτομα την έκανες λαχείο. Μείνε εκεί που είσαι. Εγώ στην γ λυκείου στο τμήμα ήμασταν 10 άτομα στην θετική και πραγματικά πέρα απο φιλίες δεν βλέπω τι αλλο θα μπορούσα να χάσω αν ήταν 6 λιγότεροι. Αν ήταν μέσω της αλληλεπίδρασης των μαθητών να έμπαινε η γνώση στο κεφάλι θα φτιαχναμε αμφιθέατρα στα σχολεία
 

Certi

Active member

Ο Certi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Ότι και να λεμε αν στο σχολείο σου έχεις καλούς καθηγητές και είστε 4 άτομα την έκανες λαχείο. Μείνε εκεί που είσαι. Εγώ στην γ λυκείου στο τμήμα ήμασταν 10 άτομα στην θετική και πραγματικά πέρα απο φιλίες δεν βλέπω τι αλλο θα μπορούσα να χάσω αν ήταν 6 λιγότεροι. Αν ήταν μέσω της αλληλεπίδρασης των μαθητών να έμπαινε η γνώση στο κεφάλι θα φτιαχναμε αμφιθέατρα στα σχολεία

Δεν μπορώ να πω, οι καθηγητές όρεξη έχουν οι περισσότεροι, και το παιδί με το οποίο θα πάω θεωρητική είναι επίσης πολύ καλός μαθητής (19+), οπότε σε αυτό το κομμάτι είμαι εντάξει θεωρώ.
 

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 446 μηνύματα.
Στο σχολείο μου είμαστε 15 παιδιά στη γ' λυκείου, 3 στην θετική και σε πολύ καλό επίπεδο. Πολύ καλή σχέση με τους καθηγητές και προσαρμοσμένο μάθημα στα μέτρα μας. Και ανταγωνισμός υπάρχει και εξέλιξη, όπου βέβαια υπάρχει θέληση.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top