Ποιο ειναι το καλύτερο Παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης;

Ποιο ειναι το καλύτερο Παιδαγωγικό Δημοτικής εκπαίδευσης;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 17)
  • Αλεξανδρούπολης

    Ψήφοι: 4 23.5%
  • Κρήτης

    Ψήφοι: 1 5.9%
  • Αθήνας

    Ψήφοι: 3 17.6%
  • Βόλου

    Ψήφοι: 1 5.9%
  • Ιωαννίνων

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Θεσσαλονίκης

    Ψήφοι: 4 23.5%
  • Φλώρινας

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Ρόδου

    Ψήφοι: 1 5.9%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 3 17.6%

VasK

Active member

Ο VasK αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής . Έχει γράψει 435 μηνύματα.
Το καλύτερο είναι αυτό που έχει μικρότερο κόστος διαμονής/μεταφορών και αυτό που πήγε ο μελλοντικός εργοδότης σου (αν μιλάμε για ιδιωτικό τομέα).
 

jimis2001

Member

Ο jimis2001 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 40 μηνύματα.

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,662 μηνύματα.
Το καλύτερο είναι αυτό που έχει μικρότερο κόστος διαμονής/μεταφορών και αυτό που πήγε ο μελλοντικός εργοδότης σου (αν μιλάμε για ιδιωτικό τομέα).
Εγώ αγαπητέ ανάρτησα τους οδηγούς σπουδών (επειδή έχει γίνει πολύς λόγος για το ποιο Τμήμα είναι το καλύτερο) έτσι ώστε όποιος έχει τη διάθεση να κάνει τη σύγκριση και να μας πει ποιες είναι πια οι τόσο μεγάλες διαφορές που θα ωθούσαν κάποιον να μην επιλέξει το κοντινό στον μόνιμο τόπο κατοικίας του Τμήμα αλλά να διασχίσει την Ελλάδα για να φοιτήσει σε κάποιο άλλο.
Δεν μιλάω για όλα τα αντικείμενα σπουδών επειδή πράγματι σε κάποια υπάρχουν διαφορές.
΄Ομως για το Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
 

VasK

Active member

Ο VasK αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής . Έχει γράψει 435 μηνύματα.
Εγώ αγαπητέ ανάρτησα τους οδηγούς σπουδών (επειδή έχει γίνει πολύς λόγος για το ποιο Τμήμα είναι το καλύτερο) έτσι ώστε όποιος έχει τη διάθεση να κάνει τη σύγκριση και να μας πει ποιες είναι πια οι τόσο μεγάλες διαφορές που θα ωθούσαν κάποιον να μην επιλέξει το κοντινό στον μόνιμο τόπο κατοικίας του Τμήμα αλλά να διασχίσει την Ελλάδα για να φοιτήσει σε κάποιο άλλο.
Δεν μιλάω για όλα τα αντικείμενα σπουδών επειδή πράγματι σε κάποια υπάρχουν διαφορές.
΄Ομως για το Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Κατ' αρχάς, μπράβο που μπήκες στον κόπο να ψάξεις και να αναρτήσεις όλα τα προγράμματα σπουδών, αλλά εν γένει αυτά δεν πιστεύω ότι έχουν μεγάλη σημασία. Κατ' αρχάς, δεν εξηγείς γιατί το πδε αποτελεί εξαίρεση. Επίσης, το πρόγραμμα σπουδών δεν συνεπάγεται και καλή ποιότητα, που αυτό αποτελεί και το ζητούμενο. Τα κριτήρια, αν μπορούμε να τα θέσουμε εμείς στη συζήτηση, θα μπορούσαν να αποτελέσουν το επίπεδο παιδαγωγικής/επιστημονικής δεινότητας καθηγητών (δεν μετριέται εύκολα), οι εγκαταστάσεις του ιδρύματος (συγκρίσιμο, αλλά εν προκειμένω όχι κρίσιμο), ευκαιρίες που προσφέρει το τμήμα (για αυτό και ανέφερα τον μελλοντικό εργοδότη, ήτοι αν επιθυμεί κάποιος να εργαστεί Αθήνα είναι πιο συνετό να σπουδάσει Αθήνα), το πρόγραμμα σπουδών (πάνω κάτω πρέπει να είναι ίδιο, γιατί αποτελούν αντίστοιχα τα τμήματα) και η κατάταξη του πανεπιστημίου (προσωπικά δεν το θέτω υψηλά στα κριτήρια).
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,662 μηνύματα.
Κατ' αρχάς, μπράβο που μπήκες στον κόπο να ψάξεις και να αναρτήσεις όλα τα προγράμματα σπουδών, αλλά εν γένει αυτά δεν πιστεύω ότι έχουν μεγάλη σημασία. Κατ' αρχάς, δεν εξηγείς γιατί το πδε αποτελεί εξαίρεση. Επίσης, το πρόγραμμα σπουδών δεν συνεπάγεται και καλή ποιότητα, που αυτό αποτελεί και το ζητούμενο. Τα κριτήρια, αν μπορούμε να τα θέσουμε εμείς στη συζήτηση, θα μπορούσαν να αποτελέσουν το επίπεδο παιδαγωγικής/επιστημονικής δεινότητας καθηγητών (δεν μετριέται εύκολα), οι εγκαταστάσεις του ιδρύματος (συγκρίσιμο, αλλά εν προκειμένω όχι κρίσιμο), ευκαιρίες που προσφέρει το τμήμα (για αυτό και ανέφερα τον μελλοντικό εργοδότη, ήτοι αν επιθυμεί κάποιος να εργαστεί Αθήνα είναι πιο συνετό να σπουδάσει Αθήνα), το πρόγραμμα σπουδών (πάνω κάτω πρέπει να είναι ίδιο, γιατί αποτελούν αντίστοιχα τα τμήματα) και η κατάταξη του πανεπιστημίου (προσωπικά δεν το θέτω υψηλά στα κριτήρια).

΄Ενας απόφοιτος οποιουδήποτε Τμήματος ΠΔΕ έχει ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες στην αγορά εργασίας.
Τόσο στη δημόσια εκπαίδευση όσο αν βρει κάποια άκρη για ιδιωτικό σχολείο ή φροντιστήριο (για προετοιμασία παιδιών του Δημοτικού) όσο και για ιδιαίτερα μαθήματα.
Δεν πρόκειται κανένας μελλοντικός εργοδότης να επηρεαστεί από το αν αποφοίτησε από το Τμήμα του ΕΚΠΑ ή από το Τμήμα της Ρόδου!
Αυτό δεν ισχύει για όλα τα αντικείμενα σπουδών.΄Ενα παράδειγμα γι΄αυτό είναι η Σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ που όλοι μας ξέρουμε ότι "βαρύνει" περισσότερο για τους μελλοντικούς εργοδότες σε σχέση με τις αντίστοιχες σχολές των άλλων πανεπιστημίων. Το ίδιο ισχύει για το Τμήμα Βιολογίας Κρήτης, για τη Σχολή Οικονομικών Σπουδών του ΟΠΑ κτλ κτλ
Τα κριτήρια ακόμα και να τεθούν για να γίνει συζήτηση μεταξύ των ενδιαφερομένων, είναι δύσκολο να αποδειχθούν!
Πέρα από ο,τι είσαι σε θέση να διαβλέψεις μέσα από τις ιστοσελίδες των Τμημάτων, θα πρέπει να γνωρίζεις άτομα που εμπιστεύεσαι την κρίση τους από όλα τα αντίστοιχα Τμήματα για να σου πουν τη γνώμη τους, πράγμα μάλλον αδύνατον.
Το λέω αυτό επειδή η γνώμη που σχηματίζει ένα άτομο που έχει πάρει σοβαρά τις σπουδές του και ζει καθημερινά μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, είναι το μόνο που μπορεί κάποιος να εμπιστευτεί για να του δώσει την πραγματική εικόνα ενός Τμήματος.
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
Κατ' αρχάς, μπράβο που μπήκες στον κόπο να ψάξεις και να αναρτήσεις όλα τα προγράμματα σπουδών, αλλά εν γένει αυτά δεν πιστεύω ότι έχουν μεγάλη σημασία. Κατ' αρχάς, δεν εξηγείς γιατί το πδε αποτελεί εξαίρεση. Επίσης, το πρόγραμμα σπουδών δεν συνεπάγεται και καλή ποιότητα, που αυτό αποτελεί και το ζητούμενο. Τα κριτήρια, αν μπορούμε να τα θέσουμε εμείς στη συζήτηση, θα μπορούσαν να αποτελέσουν το επίπεδο παιδαγωγικής/επιστημονικής δεινότητας καθηγητών (δεν μετριέται εύκολα), οι εγκαταστάσεις του ιδρύματος (συγκρίσιμο, αλλά εν προκειμένω όχι κρίσιμο), ευκαιρίες που προσφέρει το τμήμα (για αυτό και ανέφερα τον μελλοντικό εργοδότη, ήτοι αν επιθυμεί κάποιος να εργαστεί Αθήνα είναι πιο συνετό να σπουδάσει Αθήνα), το πρόγραμμα σπουδών (πάνω κάτω πρέπει να είναι ίδιο, γιατί αποτελούν αντίστοιχα τα τμήματα) και η κατάταξη του πανεπιστημίου (προσωπικά δεν το θέτω υψηλά στα κριτήρια).
Πάντως, από τα παραπάνω κριτήρια, το μόνο για το οποίο μπορείς εύκολα να βρεις δεδομένα είναι το πρόγραμμα σπουδών και οι κατατάξεις, εν προκειμένω.
 

Self_nicBo

New member

Ο Self_nicBo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Λένω... Αψογα!! Ευχαριστούμε παρα πολυ... τέλεια. Μας βοήθησες
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ένας απόφοιτος του ΠΤΔΕ δεν βγαίνει μόνο δάσκαλος για δημοτικό σχολείο η ιδιαίτερα.. πλέον δεν ισχύει οτι ίσχυε παλιότερα και όλοι έχουν αυτη την άποψη γιατι εχει επικρατήσει. Σπουδάζουν οι φοιτητές αυτοι την παιδαγωγική σαν επιστήμη που περιλαμβάνει χιλια πραγματα.. υπαρχει διαπολιτισμική εκπαίδευση, γλωσσολογία , γλωσσολόγοι , τομεις της λογοτεχνίας και ψυχολογίας.. , ειδική διαπαιδαγώγηση.. δεν εχει καμια σχεση το προγραμμα σπουδών παλιότερα με αυτο τωρα..

Και επισης σύμφωνα με την ανάρτηση της «Λένω» βλέπουμε οτι καμια σχεση δεν εχουν ορισμένα τμήματα μεταξύ τους πχ ΑΠΘ με αυτό του ΔΠΘ ή της Φλώρινας για παράδειγμα και της Αθήνας.. εγώ είδα οτι κάποια τμήματα προσανατολίζονται και στοχεύουν σε συγκεκριμένα αντικείμενα ενώ καποια άλλα σε κάτι άλλο.. επομένως καποιος πρεπει να λάβει σοβαρά υπόψην του το που θα σπουδάσει
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top