Ποιο είναι καλύτερο κίνητρο μάθησης;

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Η μούρη του μαθηματικού όταν διορθώνει το διαγώνισμα και δεν βρίσκει ούτε ένα λάθος,ενώ στο προηγούμενο μάθημα σου έλεγε πως αν πιάσεις την βάση να χαίρεσαι.:angry:
1) Νομίζω ότι αυτό είναι πάρα πολύ σπάνιο να συμβεί.
2) Πιστεύω ότι ένας σωστός καθηγητής, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα χαιρόταν πολύ.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
1) Νομίζω ότι αυτό είναι πάρα πολύ σπάνιο να συμβεί.
2) Πιστεύω ότι ένας σωστός καθηγητής, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα χαιρόταν πολύ.


1)Είναι να είσαι τυχερός και να πετύχεις τέτοιον. >.<
2)Τι κάνει όταν συμβαίνει αυτό δεν ξέρω,αλλά τα νεύρα στο μάθημα μια χαρά τα σπάει.:mad:
Ο πιο πρόσφατος διάλογος:
Μπλα μπλα μπλα
Μ: Εγώ πάντως του χρόνου δεν σκοπεύω να γράψω μαθ κατ κάτω από 18.
Κ: Τίποτα άλλο; εδώ όλοι παλεύουν για να πιάσουν την βάση,εσύ θες και 18..[:fool:]
Τα νεύρα μου,τα χάπια μου και ένα ταξί να φύγω. :'(
Υγ: η αρνητική δεν είναι δική μου. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1)Είναι να είσαι τυχερός και να πετύχεις τέτοιον. >.<
2)Τι κάνει όταν συμβαίνει αυτό δεν ξέρω,αλλά τα νεύρα στο μάθημα μια χαρά τα σπάει.:mad:
Ίσως δεν ήμουν σαφής:
1) Το σπάνιο δεν είναι να πετύχεις καθηγητή που να λέει τέτοια. Το σπάνιο είναι κάποιος μαθητής που δίνει την εικόνα ότι βρίσκεται γύρω στη βάση, ξαφνικά να γράψει 20 σε διαγώνισμα.
2) Ακόμα και αυτός που σου σπάει τα νεύρα, σίγουρα δεν κάνει καλά, όμως σου δημιουργεί ένα κίνητρο να διαβάσεις πιο πολύ. Και αν τα καταφέρεις, νομίζω ότι και αυτός (αν είναι σωστός) θα χαρεί.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Το σπάνιο δεν είναι να πετύχεις καθηγητή που να λέει τέτοια. Το σπάνιο είναι κάποιος μαθητής που δίνει την εικόνα ότι βρίσκεται γύρω στη βάση, ξαφνικά να γράψει 20 σε διαγώνισμα.

Μπα. Όλα θέμα θέλησης είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
JaneWin,μου έτυχε πέρσυ!
Γράφαμε διαγώνισμα στην άλγεβρα προόδους και πολυώνυμα!
Και την προηγούμενη μέρα μας λέει...σε αυτό το διαγώνισμα δε θα γράψει κανείς σας!
Πεισμώνω εγώ , παίρνω τα θέματα..τα λύνω σε 7-8 λεπτά-έφυγα να φανταστείς πρώτος μαζί με μια κοπέλα που έδωσε λευκή κόλλα (του το δίνω-και μου λέει-είδες χρήστο..ούτε μπόρεσες να τα λύσεις-και του κάνω εγώ...χαχα!θα τα πούμε όταν θα τα διορθώσετε!) μολις λοιπόν έρχετε..μπαίνει μέσα..βγάζει τα διαγωνίσματα και διαβάζει τους βαθμούς...03 06 02 ολοι κάτω σχεδόν απο τη βάση...και είχε και ένα χαμόγελο..ερχεται λοιπόν η σειρά μου..λέει...χρήστος...το κοιτάζει καλά καλά (20)...και όλα τα παιδιά να έχουν σηκωθεί πάνω και να λένε έτσι μπράβο...του μαλ**α...!αυτός δεν το σχολίασε!είναι πραγματικά δικαίωση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Αν είναι να παίρνουμε ό,τι μας λένε τόσο σοβαρά...

Ένα είναι το κίνητρο φέτος και δεν έχει να κάνει με άτομα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Διαδραστικό μάθημα με συμμετοχή των μαθητών, απλή επεξήγηση της θεωρίας (χωρίς πολλές σάλτσες), θετική ανατροφοδότηση των μαθητών από τον καθηγητή (αν που κάτι σωστό, ή, ακόμη και αν πούν κάτι λάθος - του στύλ ''καλή προσπάθεια, αλλά δεν είναι αυτή η απάντηση''), μεθοδολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
του στύλ ''καλή προσπάθεια, αλλά δεν είναι αυτή η απάντηση''), μεθοδολογία.
Συμφωνώ. Πόσα μυαλά (και αυτοεκτιμήσεις) έχουν πιάσει πάτο εξαιτίας της υποβάθμισης και της κατάκρισης που δεν είσαι κορυφή ας πούμε..? Ο καθένας έχει τις δυνατότητές του και το ρυθμό του...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Αν και σκέφτομαι συχνά τους βαθμούς, το πιο μεγάλο κίνητρο για να διαβάσω ειναι το να ταπώνω έναν καθηγητή. Μην λέτε ότι ειναι σπάνιο αυτο με το διαγώνισμα,ξέρετε πόσες φορές έχω ξεσκιστεί στο διάβασμα μόνο και μόνο για να αποδείξω σε έναν καθηγητή ότι έκανε λάθος για κάτι που μου είπε ή έναν βαθμό που μου έβαλε? Και ειδικά όταν με πιάνει και το πείσμα, όταν σκέφτομαι εκείνη την φάτσα των καθηγητών όταν το κανω, τα πηγαίνω τέλεια! Δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα από το να ξέρεις ότι εχεις ταπώσει έναν καθηγητή! Γιαυτο λέμε, ειναι απλά θέμα θέλησης. Το μόνο που θελει ειναι ενα καλό κίνητρο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Theoritikos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Theoritikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Η γνώση είναι αυτοσκοπός το κίνητρο του να μαθαίνεις είναι να μαθαίνεις και αυτο δεν εχει να κάνει μόνο με το σχολείο άλλο ζήτημα αν μετα απο ένα χρόνο ξαχασες αυτά που έμαθες στο τέλος όμως θα σου μείνει μια γενική εικόνα απ αυτα που απεκτησες στη ζωη και όσο πιο πλουσια και πολυεπίπεδη γνώση λαβεις τόσο πιο πολυ θα πλουτισεις τον πνευματικό σου κοσμο(ξέρω τέτοιες μπούρδες μόνο σ έκθεση γράφονται αλλα πιστεύω πως αυτός ο πνευματικός πλούτος κατα 5% μπορεί να προέλθει απ το σχολείο όλο το το υπόλοιπο μπορεις να το λέξεις αφού φύγεις απ ο σχολείο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Αν και σκέφτομαι συχνά τους βαθμούς, το πιο μεγάλο κίνητρο για να διαβάσω ειναι το να ταπώνω έναν καθηγητή. Μην λέτε ότι ειναι σπάνιο αυτο με το διαγώνισμα,ξέρετε πόσες φορές έχω ξεσκιστεί στο διάβασμα μόνο και μόνο για να αποδείξω σε έναν καθηγητή ότι έκανε λάθος για κάτι που μου είπε ή έναν βαθμό που μου έβαλε? Και ειδικά όταν με πιάνει και το πείσμα, όταν σκέφτομαι εκείνη την φάτσα των καθηγητών όταν το κανω, τα πηγαίνω τέλεια! Δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα από το να ξέρεις ότι εχεις ταπώσει έναν καθηγητή! Γιαυτο λέμε, ειναι απλά θέμα θέλησης. Το μόνο που θελει ειναι ενα καλό κίνητρο!
Αν έχεις την τύχη, επί πολλά χρόνια (Σχολείο, πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό), όλοι οι καθηγητές να σου δημιουργούν τέτοια συναισθήματα..... ε τότε προβλέπω ένα λαμπρό μέλλον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Αν έχεις την τύχη, επί πολλά χρόνια (Σχολείο, πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό), όλοι οι καθηγητές να σου δημιουργούν τέτοια συναισθήματα..... ε τότε προβλέπω ένα λαμπρό μέλλον!

Τι εννοείς?
Βέβαια δεν ειναι ο μόνος λόγος αυτός για να διαβάσω, μην με κράξετε πάλι! Διαβάζω επειδή συμπάθω τον καθηγητή, επειδή δεν θέλω να τον απογοήτευσω, επειδή με ενδιαφέρει το μάθημα, η απλά για να μην μείνω. Ειναι κι αυτά αποτελεσματικά κίνητρα, άλλα ειναι καθαρά θέμα του καθηγητή αν θα υπάρχουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Yamcha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Απο τα καλυτερα κινητρα ειναι η χρησιμοτητα και τα "μυστικα " που κρυβονται στο αντικειμενο μαθησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Κινητρο για μαθηση νομιζω ειναι περισσοτερο η περιεργεια του μαθητη να μαθει κατι καινουριο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mercury

Επιφανές μέλος

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,611 μηνύματα.
Let's talk about motivation...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anast.assia

Νεοφερμένος

Η anast.assia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
γειααα σε όλους, μετα απο αρκετή έρευνα και πολλά πειράματα θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας κάποια πράγματα που θεωρώ σημαντικά, και ίσως για μερικούς να ειναι επισης σημαντικά. Και έχουνε σχέση με το πως κάποιος μπορεί να παρακινηθεί να στρωθεί κάτω να διαβάσει να περάσει κ'αποια μαθήματα ή να διαβάσει για τις πανελλήνιες και άλλες εξετάσεις.
Αυτό εδώ απευθυνεται σε ολα τα καλα παιδακια που θα θελανε να πετυχουνε ενα στοχο αλλα τους λυπει το κουραγιο (δηλαδη βαριούνται) να υλοποιησουνε τις απαραιτητες προυποθεσεις για να πετυχουνε αυτο που θελουν και ενσυνείδητα η μη τις αποφευγουν.

Τρόπος Παρακίνησης 1. Πείτε στον εαυτό σας αυτήν την φράση '' Ταξιδεύω στην μέρα των εξετάσεων και σκευτομαι τι εκανα σημερα''
Τρόπος Παρακίνησης 2. Βρείτε εναν στόχο που να σας ικανοποιεί και αναλυστε τι θα σας προσφερει αν πραγματοποιηθει , γραψτε τον καπου να το βλεπετε, να τον λετε στον ευατο σας συνεχεια '' Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΚΤΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ''
Τρόπος Παρακίνησης 3.
Κλείστε το ιντερνετ τωρα παρτε το πρωτο βιβλιο το πιο δυσκολο που νομιζεται και γραψτε σε ενα χαρτι ακριβως τι πρεπει να μαθεται απο αυτο το βιβλιο ή τη πρεπει να κανετε σιγα σιγα, και πειτε αφου το καταφερανε αλλοι μπορω να το καταφερω και εγω. Φτιαξτε σε ενα χαρτι ενα πλάνο υλης πχ '' Πρωτη φαση, θα κανω αυτο και αυτο'' δευτερη φάση ''θα κανω αυτο και εκεινο'' τριτη φαση θα γραψω ενα τεστ σε ότι έμαθα και πάει λέγοντας
Τρόπος Παρακίνησης 4. Επιβραβευστε τον εαυτο σας οταν ολοκληρωνεται ενα task απο αυτα που εχετε βαλει!!!!!!! πχ '' Τα καταλαβα ολα τα αποστηθησα ολα αυτα που επρεπε για σημερα και τωρα θα παω να φαω 2 ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ή χαριστε στον ευατο σας εναν χαλαροτικο μπανιο.


και κατι ακομα...

Μην ασχολείστε κατα την διαρκεια της εργασιας σας με τiποτα αλλο εκτος απο την εργασια σας. Μην επιτρεπεται σε κανεναν να σας διακοψει. Κλείστε κινητα και fb και skype για οσο διαρκει η μελετη.
Οσον αφορα Πανελληνιες, μεσα στους 5 επομενους ερμους μηνες που απομενουνε σχεδον μεινεται μακρυα απο πρωην σας , ηλιθιους, Leage of legend(απλα περιοριστε το...) , άχρηστες δραστηριότητες, πιέσεις απο άσχετους και ότι άλλο σχετίζεται με αυτα.
Αφιερώστε και λίγο χρόνο στις δραστηριότητες που σας βαζουν σε μια ροή , δηλαδη σε δραστηριότητες που σας κάνουν να ξεχνιέστε και να σας διώχνουν το άνχος. Πχ οι δικες μου ειναι '' Ταινία, Ζωγραφική, Γυμναστική, Beaute,''
Πειστείτε οτι αυτα που έχετε να διαβασετε ειναι ευκολα. Θυμαστε οταν περναγατε μια ταξη και τυχαινε να κοιτατε τα βιβλια των προηγουμενων ταξεων και λέγατε 'Μα αυτα ειναι ευκολα..απορω γιατι δεν τα καταλαβαινα τοτε'' ?

Αυτα, ελπιζω να σας αρεσε το ποστ μου , καλη επιτυχία:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Το όραμα και το προσωπικό ενδιαφέρον για το τάδε ή το δείνα γνωστικό αντικείμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwalkinamaze

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwalkinamaze αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Σε αυτή τη φάση το κίνητρο μου είναι να δω μέχρι πού μπορώ να φτάσω.Κάτι σαν παιχνίδι ας το πούμε.Σαν άτομο έχω πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση,όμως τελευταία προσπαθώ να μου αποδείξω την αξία μου και δουλεύει :) . Φυσικά πολλές φορές προσπαθώ να αποδείξω σε άτομα που δεν πάω τι μπορώ να κάνω,όμως η μεγάλη μάχη δίνεται απέναντι στον εαυτό σου,σωστά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Όλο αυτό με τα κίνητρα και την παρακίνηση μου θυμίζει ΑΟΔΕ αλλά ας το παραλείψουμε αυτό... :P
Ο καθηγητής παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Η αγάπη του για αυτό που διδάσκει μπορεί να σε κάνει να αγαπήσεις και εσύ το μάθημα και ο τρόπος διδασκαλίας μπορεί να σου κεντρίσει το ενδιαφέρον και να ασχολείσαι με το μάθημα όχι επειδή "πρέπει" αλλά επειδή σου αρέσει πραγματικά! Και ναι, έχω έναν συγκεκριμένο άνθρωπο στο μυαλό μου :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Πάντως εγώ σκέφτομαι το κύρος και τα χρήματα της Ιατρικής :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top