Ποιος είναι ο οικονομικότερος τρόπος να πάω Αθήνα;

Guest 595011

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το καλοκαίρι θέλω να πάω Αθήνα για 4 μερούλες. Η αλήθεια είναι πως έχω δει τιμές τρένου και κτελ που είναι γύρω στα 50-60 ευρώ και με δυσκολεύει λίγο η κατάσταση των οικονομικών. Το γεγονός ότι είμαι μαθητής με ευνοεί; Είμαι δευτέρα λυκείου και μένω σε μια πόλη της βόρειας Ελλάδας. Ποιοι τρόποι υπάρχουν και ποιος είναι ο οικονομικότερος;

Υ.Γ επίσης θέλω και να επιστρέψω, οπότε συν την επιστροφή.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το καλοκαίρι θέλω να πάω Αθήνα για 4 μερούλες. Η αλήθεια είναι πως έχω δει τιμές τρένου και κτελ που είναι γύρω στα 50-60 ευρώ και με δυσκολεύει λίγο η κατάσταση των οικονομικών. Το γεγονός ότι είμαι μαθητής με ευνοεί; Είμαι δευτέρα λυκείου και μένω σε μια πόλη της βόρειας Ελλάδας. Ποιοι τρόποι υπάρχουν και ποιος είναι ο οικονομικότερος;

Υ.Γ επίσης θέλω και να επιστρέψω, οπότε συν την επιστροφή.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Kαταρχας απο τη στιγμη που εισαι μαθητης, και θες να ταξιδεψεις μονος απο οτι καταλαβα, δεν μπορεις. Πρεπει να εχεις τη συγκαταθεση των γονιων σου αν εισαι κατω των 18 , με υπευθυνη δηλωση.

Ένα αυτό. Δευτερον, υπαρχει μαθητικο εισιτηριο νομιζω και θα σου βγει πιο οικονομικό. Αν πας με τους γονεις σου δεν ισχυουν αυτα που ειπα εκτος το μαθητικο εισιτηριο που ισχυει.
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,820 μηνύματα.
Πρεπει να εχεις τη συγκαταθεση των γονιων σου αν εισαι κατω των 18 , με υπευθυνη δηλωση.