Ποια red flags εχετε παρατηρήσει σε καθηγητές φροντιστηρίου;

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 932 μηνύματα.
Ακριβώς αυτό που λες...αν είσαι ευαίσθητος πάει....το βλέπω στον εαυτό μου... δεν έχω καν κίνητρο πλεον να πάω στο μάθημα, άσε να κάνω και ποιοτικό διάβασμα... απλά νιώθω ότι δεν αξίζει... φεύγω από εκεί μόνο με κατεβασμένη ψυχολογία, τιποτ άλλο :cry_x::sick:
Φυγε, το γεγονος οτι φευγεις με κακη ψυχολογια ειναι ενα σημαδι. Εγω στα φροντιστηρια που εκανα σχεδον παντα ημουν με πολυ καλη ψυχολογια (πηγαινα σε 2 διαφορετικα, τα 3 στο 1 και την φυσικη αλλου γιατι πολυ απλα ο καθηγητης που εκανε φυσικη στο 1ο φροντ δεν ηταν καλος οταν εκανα μαζι του στην β λυκειου). Ημουν και γω στην θεση σου αλλα οχι μεσα στην χρονια, απλως επρεπε να επιλεξω αν θα συνεχισω μαζι του και στην γ ή θα κανω μονο τα υπολοιπα μαθηματα. Αν εχεις καποιο αλλο φροντ στο μυαλο σου που μπορει να στο προτεινε καποια φιλη σου κλπ τοτε φυγε απο αυτο που εισαι.
 

Basiliki.kiki

Νεοφερμένος

Η Basiliki.kiki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Φυγε, το γεγονος οτι φευγεις με κακη ψυχολογια ειναι ενα σημαδι. Εγω στα φροντιστηρια που εκανα σχεδον παντα ημουν με πολυ καλη ψυχολογια (πηγαινα σε 2 διαφορετικα, τα 3 στο 1 και την φυσικη αλλου γιατι πολυ απλα ο καθηγητης που εκανε φυσικη στο 1ο φροντ δεν ηταν καλος οταν εκανα μαζι του στην β λυκειου). Ημουν και γω στην θεση σου αλλα οχι μεσα στην χρονια, απλως επρεπε να επιλεξω αν θα συνεχισω μαζι του και στην γ ή θα κανω μονο τα υπολοιπα μαθηματα. Αν εχεις καποιο αλλο φροντ στο μυαλο σου που μπορει να στο προτεινε καποια φιλη σου κλπ τοτε φυγε απο αυτο που εισαι.
Κάνω όλα τα μαθήματα στο φροντιστήριό μου, γεγονός που μου δημιουργει μια καλη προσφορά , ενώ αν πήγαινα σε άλλο δεν ειναι τόσο θεμα ότι θα πληρώνω εκεί παραπάνω, αρκεί να είμαι ήρεμη επιτέλους, όσο το ότι φοβάμαι θα την κόψουν την προσφορά...ξέρεις τον ανταγωνισμό των φροντιστηριων (ειδικα οταν πρόκειται για αριστουχους μαθητες).... η μόνη μου επιλογή είναι να κάνω την αλλαγή στα πλαίσια του φροντιστηριου, αλλά ο άλλος καθηγητης δεν έχει πολλή εμπειρία και αυτό με προβληματίζει
 

littlefungi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο littlefungi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 252 μηνύματα.
  1. Εστίαση στον απόλυτο αριθμό ωρών διαβάσματος πχ. εαν το Σάββατο διαβάζεις λιγότερο από δέκα ώρες δεν περνάς πουθενά (ο δικός μου καθηγητής έτσι μάς έλεγε).
Ουφ αυτό το 1ο με τις ώρες έγινε αυτή τη βδομάδα. Ο βιολόγος αφιερώσε μια ολόκληρη διδακτική ώρα για να μας λέει να διαβάζουμε και λέει όταν δεν έχουμε φροντιστήριο πρεπει να διαβάζουμε τουλάχιστον 10 ώρες. Και να του λέω εγώ ότι με αγχωνει να μετραω τις ώρες και δεν έχει και πολύ σημασία, σημασία έχει το τι κάνεις μέσα σε αυτές τις ώρες. Το πιο ακραιο ήταν όταν είπε, "εντάξει μπορείτε να διαβάσετε 3,4 ώρες μια μερα αλλά να λέτε στο εαυτό σας ότι σήμερα διάβασα λίγο". Λες και δεν ξέρουμε ότι είμαστε απόφοιτοι και είναι η τελευταία μας ευκαιρία, εκείνον περιμέναμε να μας το πει.

Γενικά βιολογία ενώ πέρυσι ήταν το αγαπημένο μου μάθημα, έγραψα 99 στις πανελλήνιες και είχα βάλει 2η επιλογή βιολογικό φέτος το έχω σιχαθεί το μάθημα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου είναι ότι μας βάζει απίστευτα πολλές ασκήσεις, που ναι χρειάζονται οι ασκήσεις, αλλά όταν μας βάζει 36 ασκήσεις ανάπτυξης τεράστιες και 100 πολλαπλής κάπου λίγο αρχίζω να το απεχθάνομαι το μάθημα. Και εν τω μεταξύ δεν κάθεται να λύσει έστω μια άσκηση στον πίνακα πιο αναλυτικά, μας στέλνει έγγραφο με τις λύσεις, και ο,τι απορίες εχουμε μας τις λύνει αλλά λίγο στο πόδι. Δεν ξέρω πέρυσι στο άλλο φροντιστήριο μας έβαζαν λιγότερες ασκήσεις αλλά τις λύναμε και στην τάξη και αυτό με βοήθησε.

Πάντως τη θεωρία ωραία μας τη λέει και τα κατανοώ όλα, λέγεται ότι είναι καλός καθηγητής και είναι σε καλό φροντιστήριο απλως μου δημιουργεί μια ανασφάλεια.
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Ουφ αυτό το 1ο με τις ώρες έγινε αυτή τη βδομάδα. Ο βιολόγος αφιερώσε μια ολόκληρη διδακτική ώρα για να μας λέει να διαβάζουμε και λέει όταν δεν έχουμε φροντιστήριο πρεπει να διαβάζουμε τουλάχιστον 10 ώρες. Και να του λέω εγώ ότι με αγχωνει να μετραω τις ώρες και δεν έχει και πολύ σημασία, σημασία έχει το τι κάνεις μέσα σε αυτές τις ώρες. Το πιο ακραιο ήταν όταν είπε, "εντάξει μπορείτε να διαβάσετε 3,4 ώρες μια μερα αλλά να λέτε στο εαυτό σας ότι σήμερα διάβασα λίγο". Λες και δεν ξέρουμε ότι είμαστε απόφοιτοι και είναι η τελευταία μας ευκαιρία, εκείνον περιμέναμε να μας το πει.

Γενικά βιολογία ενώ πέρυσι ήταν το αγαπημένο μου μάθημα, έγραψα 99 στις πανελλήνιες και είχα βάλει 2η επιλογή βιολογικό φέτος το έχω σιχαθεί το μάθημα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου είναι ότι μας βάζει απίστευτα πολλές ασκήσεις, που ναι χρειάζονται οι ασκήσεις, αλλά όταν μας βάζει 36 ασκήσεις ανάπτυξης τεράστιες και 100 πολλαπλής κάπου λίγο αρχίζω να το απεχθάνομαι το μάθημα. Και εν τω μεταξύ δεν κάθεται να λύσει έστω μια άσκηση στον πίνακα πιο αναλυτικά, μας στέλνει έγγραφο με τις λύσεις, και ο,τι απορίες εχουμε μας τις λύνει αλλά λίγο στο πόδι. Δεν ξέρω πέρυσι στο άλλο φροντιστήριο μας έβαζαν λιγότερες ασκήσεις αλλά τις λύναμε και στην τάξη και αυτό με βοήθησε.

Πάντως τη θεωρία ωραία μας τη λέει και τα κατανοώ όλα, λέγεται ότι είναι καλός καθηγητής και είναι σε καλό φροντιστήριο απλως μου δημιουργεί μια ανασφάλεια.
Πώς και δε συνέχισες στο παλιό σου φροντ;
 

littlefungi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο littlefungi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 252 μηνύματα.
Πώς και δε συνέχισες στο παλιό σου φροντ;
Έκλεισε...χαχα, σε όποιον το λέω με κοιτάζει και γελάει. Έκλεισε γιατί το είχαν 2 αδέρφια που ήταν σχετικά μεγάλοι σε ηλικία, πήραν σύνταξη και δεν είχαν σε ποιόν να το δώσουν οπότε το έκλεισαν. Οπότε ήμουν στην τελευταία χρόνια που έκαναν μάθημα και αναγκαστικά έπρεπε να βρω άλλο
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Έκλεισε...χαχα, σε όποιον το λέω με κοιτάζει και γελάει. Έκλεισε γιατί το είχαν 2 αδέρφια που ήταν σχετικά μεγάλοι σε ηλικία, πήραν σύνταξη και δεν είχαν σε ποιόν να το δώσουν οπότε το έκλεισαν. Οπότε ήμουν στην τελευταία χρόνια που έκαναν μάθημα και αναγκαστικά έπρεπε να βρω άλλο
Ρε συ το ίδιο έγινε και με το δικό μου 2-3 χρόνια αφού έδωσα,μόνο που δεν ήταν δυο αδέλφια,αλλά συνάδελφοι πολλών ετών.Τι ατυχία και αυτή που σε χτύπησε χαχα! Ελπίζω τουλάχιστον στα υπόλοιπα μαθήματα οι καθηγητές σου να μην είναι έτσι.
 

littlefungi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο littlefungi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 252 μηνύματα.
Ρε συ το ίδιο έγινε και με το δικό μου 2-3 χρόνια αφού έδωσα,μόνο που δεν ήταν δυο αδέλφια,αλλά συνάδελφοι πολλών ετών.Τι ατυχία και αυτή που σε χτύπησε χαχα! Ελπίζω τουλάχιστον στα υπόλοιπα μαθήματα οι καθηγητές σου να μην είναι έτσι.
Χαχα κοίτα σύμπτωση! Ναι ήταν όντως ατυχία, γενικά με τους άλλους είμαι ευχαριστημένος μόνο λίγο με τον φιλόλογο έχω τις αμφιβολίες μου. Πάντως το φροντιστήριο έχει πολύ καλή φήμη όποτε θέλω να πιστεύω ότι ξέρουν καλύτερα εκείνοι😂
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σ' αυτό το θρεντ μπορώ να γράφω και να γράφω για πολύ ώρα, θα πω ακόμα και για τον θετινο καθηγητή έκθεσης. Φέτος που άλλαξα φροντιστήριο είχα γενικά το άγχος αν ο φιλόλογος που θα έχω θα διορθώνει καλά τις ασκήσεις, γιατι εμένα με βοηθάει πολύ να βλέπω τα λάθη μου. Πέρυσι η καθηγήτρια ήταν άψογη, έβρισκε μέχρι και το πιο μικρό εκφραστικό λάθος. Και όντως στις πανελλήνιες πήρα βαθμό ανάλογο με αυτούς που μου έβαζε, ίσως και λίγο πιο πανω.

Φέτος, λοιπόν, μετά από 1 χρόνο χωρίς να έχω γράψει έκθεση, βλέπω ότι ο καινούργιος καθηγητής δε μου διορθώνει πολλά λάθη.


Και δεν ξέρω, εγώ έχω βελτιωθεί τόσο ή αυτός είναι πιο επιεικής μαζί μου? Έχω την αίσθηση ότι δεν τα διορθώνει τόσο καλά και αυτό με φοβίζει γιατί μετά θα έχω λανθασμένη εικόνα του επιπέδου μου. Τυχαίνει ας πούμε να μου δώσει ασκήσεις και στις 3 από τις 4 να μη μου έχει διορθώσει τίποτα η να έχω απλώς ένα εκφραστικό
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
9/10 τα έλεγε σχεδόν επακριβώς όπως τα γράφεις ο καθηγητής που μου έκανε φυσική και χημεία.Να προσθέσω ότι εκτός αυτού,αν φαινόταν ότι μια μέρα δεν έχεις διαβάσει για τους x-y λόγους,με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο σε έκανε να νιώθεις τύψεις και "χαζός/η".Αν ήσουν σκληρό καρύδι πείσμωνες και διάβαζες απλά για να του τη σπάσεις και να δείξεις ότι δεν είσαι τόσο ηλίθιος/α όσο νομίζει.Αν από την άλλη ήσουν πιο ευαίσθητος,απλώς τα παρατούσες...Θυμάμαι μια μέρα δε κάναμε μάθημα γιατί μας έλεγε πως η διαδικασία των πανελλήνιων είναι σαν είμαστε σε ενδιαφέρουσα.Πρέπει δηλαδή 9 μήνες να μη κάνουμε τίποτε άλλο πέρα από το να διαβάζουμε και να κοιτάμε το στόχο μας.

Το μόνο που δεν έλεγε ήταν το 4.Δεν νομίζω να τον πολυένοιαζε αν περνούσαμε σε άλλη πόλη.Στη τελική όποιος λέει τέτοια πράγματα,ας μάθει,ότι η επιτυχία δε μετριέται στο αν περάσεις στη πόλη που είναι το πατρικό σου αλλά στο αν κατάφερες να επιλέξεις κάτι το οποίο όντως σε εκφράζει και θέλεις να το σπουδάζεις.Εξάλλου,κακά τα ψέματα,οι περισσότεροι που σπούδασαν μακριά από τα σπίτια τους,μπορεί να είχαν έξοδα πολλά,αλλά έμαθαν να ζουν χωρίς να έχουν συνέχεια τη μαμά πάνω από το κεφάλι να τους μαγειρεύει,να τους βάζει πλυντήριο,να τους καθαρίζει κτλ.Και αυτό προστίθεται σαν έξτρα μαζί με την επιτυχία σου στις σπουδές,μαθαίνεις να κάνεις πράγματα ΜΟΝΟΣ/Η.
Αυτό ακριβώς ρε γαμώτο. Δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι το παιδάκι 17χρονων που φιλοδοξεί να εξεταστεί είναι ένα παιδάκι: ευαίσθητο, ανασφαλές. Και του μιλάνε σαν λοχίες στο στρατό ξερωγω γιατί οι ίδιοι οι καθηγητές έχουν κενά προσωπικής εμπειρίας.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ουφ αυτό το 1ο με τις ώρες έγινε αυτή τη βδομάδα. Ο βιολόγος αφιερώσε μια ολόκληρη διδακτική ώρα για να μας λέει να διαβάζουμε και λέει όταν δεν έχουμε φροντιστήριο πρεπει να διαβάζουμε τουλάχιστον 10 ώρες. Και να του λέω εγώ ότι με αγχωνει να μετραω τις ώρες και δεν έχει και πολύ σημασία, σημασία έχει το τι κάνεις μέσα σε αυτές τις ώρες. Το πιο ακραιο ήταν όταν είπε, "εντάξει μπορείτε να διαβάσετε 3,4 ώρες μια μερα αλλά να λέτε στο εαυτό σας ότι σήμερα διάβασα λίγο". Λες και δεν ξέρουμε ότι είμαστε απόφοιτοι και είναι η τελευταία μας ευκαιρία, εκείνον περιμέναμε να μας το πει.

Γενικά βιολογία ενώ πέρυσι ήταν το αγαπημένο μου μάθημα, έγραψα 99 στις πανελλήνιες και είχα βάλει 2η επιλογή βιολογικό φέτος το έχω σιχαθεί το μάθημα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου είναι ότι μας βάζει απίστευτα πολλές ασκήσεις, που ναι χρειάζονται οι ασκήσεις, αλλά όταν μας βάζει 36 ασκήσεις ανάπτυξης τεράστιες και 100 πολλαπλής κάπου λίγο αρχίζω να το απεχθάνομαι το μάθημα. Και εν τω μεταξύ δεν κάθεται να λύσει έστω μια άσκηση στον πίνακα πιο αναλυτικά, μας στέλνει έγγραφο με τις λύσεις, και ο,τι απορίες εχουμε μας τις λύνει αλλά λίγο στο πόδι. Δεν ξέρω πέρυσι στο άλλο φροντιστήριο μας έβαζαν λιγότερες ασκήσεις αλλά τις λύναμε και στην τάξη και αυτό με βοήθησε.

Πάντως τη θεωρία ωραία μας τη λέει και τα κατανοώ όλα, λέγεται ότι είναι καλός καθηγητής και είναι σε καλό φροντιστήριο απλως μου δημιουργεί μια ανασφάλεια.
Οι ώρες απλούστατα δεν με τρα νε.

Μπορεί ένας να κάθεται 15ώρες να μην καταφέρνει τίποτα και ένας άλλος (σαν εμένα πχ) σε 3 ώρες focused καταφέρνει ό,τι πρέπει.

Το να λες οριζόντια ότι 4 ώρες είναι λίγο είναι απλά γελοίο. Μάλιστα, το αντίθετο ισχύει. Εαν κάποιος για 9 μήνες διαβάζει 4 ώρες την ημέρα θα τα πάει πολύυυυυ καλύτερα από κάποιον που διαβάζει 10 ώρες όποτε του καπνίζει:thumbsup:
 

rafaela11

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ραφαηλία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,780 μηνύματα.
Απο δική μου εμπειρία :

1) Να βγάζουν συμπεράσματα για τον χαρακτήρα του μαθητή, από τα πρώτα μαθήματα κι να προσπαθούν να δείχνουν συμπάθεια με μεγάλη αποτυχία καθώς αντιπαθούσαν τον μαθητή και δεν υπήρχε θέληση για συνεννόηση γενικά.
2) Να κρίνουν τις επαγγελματικές επιθυμίες του μαθητή και γενικά την επιλογή του για μια σχολή τύπου ''αα αυτό έχει μέλλον,το άλλο όχι κτλ''.
3) Να μην προσπαθούν να καταλάβουν ποια είναι τα δυνατά σημεία του μαθητή και ποια τα αδύναμα ώστε να εξελιχθεί, κι με ποιον τρόπο αφομοιώνει καλύτερα αυτά που πρέπει να μάθει. Γενικά όταν βασίζονται μόνο στο ότι ''αα. θα σου δώσω σημειώσεις και φωτοτυπίες''
4) Θράσος που το μπερδεύουν με χιούμορ και γενικά αυτοί οι και καλά χαλαροί και αστείοι καθηγητές που εν τέλει μόνο μάθημα δεν κάνουν.
5) πασαλείμματα σε διορθώσεις.
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Έχοντας έναν συγκεκριμένο φυσικό in mind, θα πω κι εγώ τα εξής λίγα:
  • Πλήρης άρνηση του γεγονότος ότι δεν κάνει καλό μάθημα με συνέπεια κανένας μαθητής να καταφέρνει να λύνει ασκήσεις - πράγμα που το γύριζε εξ ολοκλήρου πάνω στους μαθητές αποκαλώντας τους "τρ*μοκράτες της φυσικής" ή ανίκανους (πολύ θράσος και κακόβουλα σχόλια με την μορφή "χιούμορ")
  • Η φυσική είναι ένα μάθημα που στις πανελλήνιες, δυστυχώς, είναι 100% μεθοδευμένη, δηλαδή μαθαίνεις να λύνεις μηχανικά όλα τα είδη των ασκήσεων που μπορούν να σου τύχουν με κάποιες συγκεκριμένες μεθοδολογίες (nothing more, nothing less). Ο καθηγητής αυτός πιστεύοντας ότι τις μεθοδολογίες μάλλον θα μας τις φέρει στο κεφάλι μας κάποιο περιστέρι, μας άφηνε στην τύχη μας διδάσκοντας την μόνο την θεωρία και τους τύπους στο μάθημα συν κάποια πολύ βασικά παραδείγματα του κάθε κεφαλαίου (λολ). Σε συνδυαστικού τύπου ασκήσεις έκανε πασαλείμματα και δεν ήταν καθόλου βοηθητικός απλά περίμενε να το σκεφτείς εσύ και αν δεν τον σκεφτόσουν σου έλεγε κάτι του στυλ "δεν πειράζει θα ξαναπροσπαθήσεις του χρόνου"!
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Έχοντας έναν συγκεκριμένο φυσικό in mind, θα πω κι εγώ τα εξής λίγα:
  • Πλήρης άρνηση του γεγονότος ότι δεν κάνει καλό μάθημα με συνέπεια κανένας μαθητής να καταφέρνει να λύνει ασκήσεις - πράγμα που το γύριζε εξ ολοκλήρου πάνω στους μαθητές αποκαλώντας τους "τρ*μοκράτες της φυσικής" ή ανίκανους (πολύ θράσος και κακόβουλα σχόλια με την μορφή "χιούμορ")
  • Η φυσική είναι ένα μάθημα που στις πανελλήνιες, δυστυχώς, είναι 100% μεθοδευμένη, δηλαδή μαθαίνεις να λύνεις μηχανικά όλα τα είδη των ασκήσεων που μπορούν να σου τύχουν με κάποιες συγκεκριμένες μεθοδολογίες (nothing more, nothing less). Ο καθηγητής αυτός πιστεύοντας ότι τις μεθοδολογίες μάλλον θα μας τις φέρει στο κεφάλι μας κάποιο περιστέρι, μας άφηνε στην τύχη μας διδάσκοντας την μόνο την θεωρία και τους τύπους στο μάθημα συν κάποια πολύ βασικά παραδείγματα του κάθε κεφαλαίου (λολ). Σε συνδυαστικού τύπου ασκήσεις έκανε πασαλείμματα και δεν ήταν καθόλου βοηθητικός απλά περίμενε να το σκεφτείς εσύ και αν δεν τον σκεφτόσουν σου έλεγε κάτι του στυλ "δεν πειράζει θα ξαναπροσπαθήσεις του χρόνου"!
Αν είχα φροντιστήριο (μαθηματικός είμαι, πολύ σύντομα μπορεί και να έχω) τέτοιος καθηγητής δεν θα περνούσε ούτε κάτω από την πόρτα.

Ο άριστος μαθητής είναι αυτοδύναμος. Ο σουπερ καθηγητής φαίνεται στο να πηγαίνει τον μαθητή του 14 στο 16.
 

Απροσάρμοστη

Νεοφερμένος

Η Απροσάρμοστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Από καθηγήτρια Έκθεσης γ' λυκείου που είχε αναλάβει και το κομμάτι του Επαγγελματικού Προσανατολισμού:

Σε συνάντηση ενημέρωσης προόδου --> Όταν επισήμανε η μητέρα μου με ευγενικό τρόπο ότι είχα κάποια κενά στο μάθημα της άρχισε εν απουσία μου να με υποβιβάζει και να υποστηρίζει ουσιαστικά ότι δεν κάνω για τίποτα ενώ με κατέταξε σε μια χαμηλόβαθμη σχολή που ήξερε ότι δεν μου άρεσε. Πριν από αυτό το τρομερό συμβάν που λογικά την έθιξε μου πρότεινε τις πρωτοκλασάτες σχολές του πεδίου μου. Γενικά, σε όλους τους μαθητές έκανε ''ψυχογράφημα'' και πρότεινε συγκεκριμένες σχολές που θα τους ταίριαζαν χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιο ειδικό τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού.

Όσον αφορά το μάθημα: Πολλές φορές χάναμε σημαντική ώρα(μπορεί και 30 λεπτά) μαθήματος καθώς επιδιδόμασταν στην κριτική της επικαιρότητας και γενικά σε άσχετα με το μάθημα πράγματα. Εντωμεταξύ κάναμε εξάσκηση στις ίδιες και στις ίδιες ασκήσεις και έτσι στις Πανελλήνιες έπεσαν πράγματα που δεν είχαμε δουλέψει.

Κατά τ' αλλά ήταν εξαιρετική καθηγήτρια:down:
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Από καθηγήτρια Έκθεσης γ' λυκείου που είχε αναλάβει και το κομμάτι του Επαγγελματικού Προσανατολισμού:

Σε συνάντηση ενημέρωσης προόδου --> Όταν επισήμανε η μητέρα μου με ευγενικό τρόπο ότι είχα κάποια κενά στο μάθημα της άρχισε εν απουσία μου να με υποβιβάζει και να υποστηρίζει ουσιαστικά ότι δεν κάνω για τίποτα ενώ με κατέταξε σε μια χαμηλόβαθμη σχολή που ήξερε ότι δεν μου άρεσε. Πριν από αυτό το τρομερό συμβάν που λογικά την έθιξε μου πρότεινε τις πρωτοκλασάτες σχολές του πεδίου μου. Γενικά, σε όλους τους μαθητές έκανε ''ψυχογράφημα'' και πρότεινε συγκεκριμένες σχολές που θα τους ταίριαζαν χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιο ειδικό τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού.

Όσον αφορά το μάθημα: Πολλές φορές χάναμε σημαντική ώρα(μπορεί και 30 λεπτά) μαθήματος καθώς επιδιδόμασταν στην κριτική της επικαιρότητας και γενικά σε άσχετα με το μάθημα πράγματα. Εντωμεταξύ κάναμε εξάσκηση στις ίδιες και στις ίδιες ασκήσεις και έτσι στις Πανελλήνιες έπεσαν πράγματα που δεν είχαμε δουλέψει.

Κατά τ' αλλά ήταν εξαιρετική καθηγήτρια:down:
Εντέλει τι πέρασες;
 

Απροσάρμοστη

Νεοφερμένος

Η Απροσάρμοστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Πολύ ωραίο θέμα, έχω συναντήσει κάποια από τα red flags που προαναφερθηκαν χωρίς καν να συνειδητοποιήσω μέχρι τώρα ότι ήταν red flags. Θα πω κι εγώ τα εξής

Να χάνεται ολόκληρο μισάωρο σε κάθε μάθημα γράφοντας τυποποιημένους προλόγους, επιλόγους και πολύ ανεπτυγμένες ιδέες για το κύριο μέρος στην έκθεση (κάποιους ίσως τους βοηθάει αυτό, εμένα καθόλου, το θεωρώ χάσιμο χρόνου)

Ελάχιστες έως ανύπαρκτες διορθώσεις στις εκθέσεις/λογοτεχνικά κτλ (μου δίνει την εντύπωση ότι ο καθηγητής βαριέται που ζει)

Σε περίπτωση αποτυχίας σε ένα τεστ/διαγώνισμα, σχόλια τύπου "δεν το περίμενα αυτό από εσένα" "θέλω να βλέπω μόνο 19+ από εσένα" "δεν γίνεται να σε πέρασε ο/η τάδε"

Σχόλια για τους μαθητές/συγκρίσεις πίσω από την πλάτη τους

(Τώρα αυτό είναι πολύ δευτερεύον σε σχέση με τα υπόλοιπα, αλλά: )
Να απαγορεύεται η κατανάλωση νερού μέσα στην τάξη με την δικαιολογία ότι τα μπουκάλια κάνουν φασαρία και ενοχλούν στο μάθημα

σίγουρα εχω κι άλλα αλλά δεν μου έρχονται τώρα
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Φιλολογία ΕΚΠΑ (Αυτό που είχε σπουδάσει και εκείνη)
Χαχαχαχαχ μαρέσεις
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πολύ ωραίο θέμα, έχω συναντήσει κάποια από τα red flags που προαναφερθηκαν χωρίς καν να συνειδητοποιήσω μέχρι τώρα ότι ήταν red flags. Θα πω κι εγώ τα εξής

Να χάνεται ολόκληρο μισάωρο σε κάθε μάθημα γράφοντας τυποποιημένους προλόγους, επιλόγους και πολύ ανεπτυγμένες ιδέες για το κύριο μέρος στην έκθεση (κάποιους ίσως τους βοηθάει αυτό, εμένα καθόλου, το θεωρώ χάσιμο χρόνου)

Ελάχιστες έως ανύπαρκτες διορθώσεις στις εκθέσεις/λογοτεχνικά κτλ (μου δίνει την εντύπωση ότι ο καθηγητής βαριέται που ζει)

Σε περίπτωση αποτυχίας σε ένα τεστ/διαγώνισμα, σχόλια τύπου "δεν το περίμενα αυτό από εσένα" "θέλω να βλέπω μόνο 19+ από εσένα" "δεν γίνεται να σε πέρασε ο/η τάδε"

Σχόλια για τους μαθητές/συγκρίσεις πίσω από την πλάτη τους

(Τώρα αυτό είναι πολύ δευτερεύον σε σχέση με τα υπόλοιπα, αλλά: )
Να απαγορεύεται η κατανάλωση νερού μέσα στην τάξη με την δικαιολογία ότι τα μπουκάλια κάνουν φασαρία και ενοχλούν στο μάθημα

σίγουρα εχω κι άλλα αλλά δεν μου έρχονται τώρα
Πω πω τι περνάτε ρε γαμώτο όσοι δίνετε... και μετά σου λένε ξαναδώσε αν δεν περάσεις εκεί που θες...

γαμησετα
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Ακριβώς.. και όταν ξαναδινεις σε έχουν λίγο-πολύ με το μαστίγιο γιατί "δεν έχεις άλλο περιθώριο", που οκει συμφωνώ εν μέρη αλλά δεν χρειάζεται να είναι τόσο απόλυτοι
 

Basiliki.kiki

Νεοφερμένος

Η Basiliki.kiki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Ελάχιστες έως ανύπαρκτες διορθώσεις στις εκθέσεις/λογοτεχνικά κτλ (μου δίνει την εντύπωση ότι ο καθηγητής βαριέται που ζει)

O δικός μου το κάνει αυτό και δεν ξέρω αν του χρόνου στη γ θα δίνει παραπάνω σημασία (το λέω επειδή συχνά λέει για το ότι πρέπει να ασχοληθεί με τα γραπτα της γ δεν μπορεί να τους αφήσει έτσι, αλλά μας αφήνει έτσι εμάς οπότε δεν ξέρω )
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Ακριβώς.. και όταν ξαναδινεις σε έχουν λίγο-πολύ με το μαστίγιο γιατί "δεν έχεις άλλο περιθώριο", που οκει συμφωνώ εν μέρη αλλά δεν χρειάζεται να είναι τόσο απόλυτοι
Πίστεψέ με, η υπάρχει ζωή και μετά τις πανελλήνιες.

Καλό κουράγιο όπως και να έχει πάντως! Και να ξεκουράζεσαι!
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Πίστεψέ με, η υπάρχει ζωή και μετά τις πανελλήνιες.

Καλό κουράγιο όπως και να έχει πάντως! Και να ξεκουράζεσαι!
Σε πιστεύω και συμφωνώ! Απλά είναι ορισμένοι καθηγητές που μεγαλοποιούν υπερβολικά την όλη κατάσταση λες και άμα αποτύχουμε τελειώνει ο κόσμος, αυτό λέω, όχι ότι τους πιστεύω κιόλας.
Ευχαριστώ! Και φυσικά, η ξεκούραση είναι απαραίτητη, δεν την ξεχνάω ποτέ :P
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

O δικός μου το κάνει αυτό και δεν ξέρω αν του χρόνου στη γ θα δίνει παραπάνω σημασία (το λέω επειδή συχνά λέει για το ότι πρέπει να ασχοληθεί με τα γραπτα της γ δεν μπορεί να τους αφήσει έτσι, αλλά μας αφήνει έτσι εμάς οπότε δεν ξέρω )
Ε καλά όλο κάτι τέτοιες δικαιολογίες έχουν, σε εμάς στο σχολείο η φιλόλογος (γ λυκείου) όταν έκανε βδομάδες να διορθώσει τις εκθέσεις μας έλεγε ότι έχουν προτεραιότητα τα παιδιά της θεωρητικής που είχε και διόρθωνε τα δικα τους από την κατεύθυνση. Αντίθετα η καθηγήτρια που είχα στην δευτέρα και τρίτη λυκειου στο φροντιστήριο ( μακάρι να την είχα και φέτος ) μια χαρά μας τα διόρθωνε και τις δύο χρονιές. Τώρα ίσως μου πεις άλλο σχολείο άλλο φροντιστήριο. Ναι, αλλά όπως και να χει πιστεύω ότι ένας σωστός καθηγητής κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις ανεξαρτήτως τάξης, όχι ξεπεταγματα και αηδίες. Τελοσπαντων, άμα συνεχίσεις να έχεις το ίδιο ελπίζω να αλλάξει τον τρόπο διόρθωσής του
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top