Ποια red flags εχετε παρατηρήσει σε καθηγητές φροντιστηρίου;

Basiliki.kiki

Νεοφερμένος

Η Basiliki.kiki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Είναι ας πούμε η μηδενική εστίαση στην μεθοδολογία red flag; Δεν ξέρω αν έχω εγώ μεγάλες προσδοκίες για αναλυτικό μάθημα ή αν όντως κάτι δεν πάει καθόλου καλά και πρέπει να φύγω...
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Είναι ας πούμε η μηδενική εστίαση στην μεθοδολογία red flag; Δεν ξέρω αν έχω εγώ μεγάλες προσδοκίες για αναλυτικό μάθημα ή αν όντως κάτι δεν πάει καθόλου καλά και πρέπει να φύγω...
Σε τι μάθημα;
Για εμένα redflag είναι:

1.Σε θεωρητικό μάθημα με λίγες άσκησεις να σου λέει *μάθε απ' έξω το βιβλίο και θα γράψεις 20*, like dude αυτό ήξερα να το κάνω κι εγώ γιατί να σε πληρώσω να με βοηθήσεις;

2.Να λέει ότι όλο θα σου δώσει και άλλες οδηγίες και να το αναβάλει συνέχεια.

3.Να είναι προσκολλημένος σε πέντε συγκεκριμένα θέματα και να μην προσπαθεί να βοηθήσει τους μαθητές να εξοικειωθουν με πολλά διαφορετικά θέματα.

4.Η συνεχής αναφορά σε μαθητές που είχε στο παρελθόν και το τι έκαναν χωρίς να υπάρξει θέμα συζήτησης επί αυτού

5.Ανοητες νοοτροπίες του στυλ εγώ πάνω από 17 δεν βάζω, κάτω από 15 είσαι κακος κλπ κλπ

6. Το πιο σημαντικό από όλα. Να κάνει σύγκρισεις σε άτομα μέσα στην αίθουσα.
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Είναι ας πούμε η μηδενική εστίαση στην μεθοδολογία red flag; Δεν ξέρω αν έχω εγώ μεγάλες προσδοκίες για αναλυτικό μάθημα ή αν όντως κάτι δεν πάει καθόλου καλά και πρέπει να φύγω...
τι εννοείς ακριβώς με το "μηδενική εστίαση σε μεθοδολογίες"; και σε ποιο μάθημα αναφέρεσαι;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,244 μηνύματα.
Είναι ας πούμε η μηδενική εστίαση στην μεθοδολογία red flag; Δεν ξέρω αν έχω εγώ μεγάλες προσδοκίες για αναλυτικό μάθημα ή αν όντως κάτι δεν πάει καθόλου καλά και πρέπει να φύγω...
Περίμενε να μπεις στο πανεπιστήμιο. Εκεί όχι απλά μηδενική εστίαση στην μεθοδολογία θα δεις, αλλά ορισμένοι θα έχουν μηδενική εστίαση στο να κάνουν καν μάθημα γενικότερα :hehe: .
 

Basiliki.kiki

Νεοφερμένος

Η Basiliki.kiki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Σε τι μάθημα;
Για εμένα redflag είναι:

1.Σε θεωρητικό μάθημα με λίγες άσκησεις να σου λέει *μάθε απ' έξω το βιβλίο και θα γράψεις 20*, like dude αυτό ήξερα να το κάνω κι εγώ γιατί να σε πληρώσω να με βοηθήσεις;

2.Να λέει ότι όλο θα σου δώσει και άλλες οδηγίες και να το αναβάλει συνέχεια.

3.Να είναι προσκολλημένος σε πέντε συγκεκριμένα θέματα και να μην προσπαθεί να βοηθήσει τους μαθητές να εξοικειωθουν με πολλά διαφορετικά θέματα.

4.Η συνεχής αναφορά σε μαθητές που είχε στο παρελθόν και το τι έκαναν χωρίς να υπάρξει θέμα συζήτησης επί αυτού

5.Ανοητες νοοτροπίες του στυλ εγώ πάνω από 17 δεν βάζω, κάτω από 15 είσαι κακος κλπ κλπ

6. Το πιο σημαντικό από όλα. Να κάνει σύγκρισεις σε άτομα μέσα στην αίθουσα.
Ωραία απάντηση! Είχα στο μυαλό μου τα θετικά μαθηματα , και μου συμβαίνει με έναν καθηγητή ακριβώς το πρώτο που γράφεις αλλά με ασκήσεις , ειναι σε φαση παλεψε την μονος σου (δεν κάθομαι σπιτάκι μου καλύτερα έτσι αντί να χάνω χρόνο μονο να λεει θεωρια) ...απλά I settle for less επειδή όλο ακούω πόσο καλά του γράφουν κάθε χρόνο κι συνεχιζω να εχω προσδοκιες, από την αλλη νιώθω ότι κάνω λάθος,και γενικά είμαι σε σύγχυση....είμαι συνέχεια σε μία κατάσταση should i stay or should i go
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
για μένα, τα μεγαλύτερα red flags είναι όσα σχετίζονται με την ψυχολογία των μαθητών. Έχω πάμπολλα παραδείγματα καθηγητών φροντιστηρίου και μη, που υποτιμούν τους μαθητές τους, τους προσβάλλουν, λένε φράσεις του τύπου "αν το γράψεις αυτό στις πανελλήνιες, δεν θα λέω ότι σε είχα μαθητή", "αν αποτύχεις, εγώ δεν σε ξέρω" και λοιπά ωραία.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Ωραία απάντηση! Είχα στο μυαλό μου τα θετικά μαθηματα , και μου συμβαίνει με έναν καθηγητή ακριβώς το πρώτο που γράφεις αλλά με ασκήσεις , ειναι σε φαση παλεψε την μονος σου (δεν κάθομαι σπιτάκι μου καλύτερα έτσι αντί να χάνω χρόνο μονο να λεει θεωρια) ...απλά I settle for less επειδή όλο ακούω πόσο καλά του γράφουν κάθε χρόνο κι συνεχιζω να εχω προσδοκιες, από την αλλη νιώθω ότι κάνω λάθος,και γενικά είμαι σε σύγχυση....είμαι συνέχεια σε μία κατάσταση should i stay or should i go
Απλά βρες άλλον καθηγητη. Δεν υπάρχει λόγος να το ανέχεσαι αυτό. Πραγματικά έχεις χρόνο ακόμα να βρεις κάποιον άλλον.
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Ωραία απάντηση! Είχα στο μυαλό μου τα θετικά μαθηματα , και μου συμβαίνει με έναν καθηγητή ακριβώς το πρώτο που γράφεις αλλά με ασκήσεις , ειναι σε φαση παλεψε την μονος σου (δεν κάθομαι σπιτάκι μου καλύτερα έτσι αντί να χάνω χρόνο μονο να λεει θεωρια) ...απλά I settle for less επειδή όλο ακούω πόσο καλά του γράφουν κάθε χρόνο κι συνεχιζω να εχω προσδοκιες, από την αλλη νιώθω ότι κάνω λάθος,και γενικά είμαι σε σύγχυση....είμαι συνέχεια σε μία κατάσταση should i stay or should i go
γενικά μην ακούς τι λένε για το πόσο καλά έγραψαν οι προηγούμενοι, γιατί αυτό το ζήτημα είναι πολυπαραγοντικό και δεν έχει σχέση αποκλειστικά με τον καθηγητή. Για παράδειγμα, πέρσι που έδωσα εγώ, ζήτημα ήταν αν έγραψαν 18+ 4-5 μαθητές του μαθηματικού μου από τους 20+ που είχε, όμως ο τύπος είναι άπαιχτος και ότι ένα μικρό ποσοστό έγραψε άριστα δεν σημαίνει ότι αυτός είναι κακός καθηγητής.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
  1. Εστίαση στον απόλυτο αριθμό ωρών διαβάσματος πχ. εαν το Σάββατο διαβάζεις λιγότερο από δέκα ώρες δεν περνάς πουθενά (ο δικός μου καθηγητής έτσι μάς έλεγε).
  2. "Λύστες όλες τις ασκήσεις και έλα να μου πεις που κολλάς, δεν μπορώ να σου δείξω τώρα".
  3. "Τι δεν κατάλαβες; Αφού εύκολα είναι όλα! Πρέπει να διαβάζεις πιο πολύ."
  4. "Εαν δεν περάσεις στην πόλη σου έχεις πρόστιμο 50.000€ (υπονοώντας το κόστος ζωής φοιτητών εκτός πόλης)" -το είπαν στον φίλο μου, προσωπικά αν μου το έλεγαν σε εμένα θα άλλαζα φροντιστήριο.
  5. "Στο δικό μας φροντιστήριο η διδακτική ώρα κρατάει 50 και όχι 45 λεπτά! Και χωρίς διαλείμματα κιόλας!".
  6. Βάζει πολύ δύσκολα θέματα στο διαγώνισμα "για να μάθεις να ανταποκρίνεσαι".
  7. Δίνει υπερβολική βαρύτητα σε βοήθημα και δεν ασχολείται καθόλου με το σχολικό βιβλίο.
  8. Δίνει ασκήσεις χωρίς λύση, με την προοπτική να τις "λύσεις μόνος σου". Ιδίως για μαθηματικά αυτό είναι ΜΕΓΑ φάουλ.
  9. Σου βάζει 25 ασκήσεις, σου λύνει τις 4 και προχωράει παρακάτω χωρίς να ανταποκρίνεται σε αυτά που του ρωτάς με την πρόφαση "πρέπει να προχωρήσω την ύλη".
  10. Δεν ασχολείται καθόλου με την προσωπική ζωή των μαθητών: "Εαν έχετε κοπέλα χωρίστε την! Θα βρείτε στο πανεπιστήμιο. Εαν έχετε φίλους αφήστε τους! Θα έχετε καινούριους στο πανεπιστήμιο!".
Πω πω, γράφοντάς τα αυτά και φέρνοντας στην ανάμνησή μου το τι τράβηξα στο φροντιστήριο καταλαβαίνω πόσο τοξικές τις έχουν καταντήσει τις πανελλήνιες.
 

Basiliki.kiki

Νεοφερμένος

Η Basiliki.kiki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
για μένα, τα μεγαλύτερα red flags είναι όσα σχετίζονται με την ψυχολογία των μαθητών. Έχω πάμπολλα παραδείγματα καθηγητών φροντιστηρίου και μη, που υποτιμούν τους μαθητές τους, τους προσβάλλουν, λένε φράσεις του τύπου "αν το γράψεις αυτό στις πανελλήνιες, δεν θα λέω ότι σε είχα μαθητή", "αν αποτύχεις, εγώ δεν σε ξέρω" και λοιπά ωραία.
Wow, that's harsh! Αυτά είναι ξεκάθαρα red flags που σου λένε απλά "φύγε!" Τα χειρότερα είναι αυτα που ειναι πιο εμεσα ενώ είναι το ιδιο επιζημια..αυτα δυσκολεύομαι εγώ να τα εντοπίσω
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Wow, that's harsh! Αυτά είναι ξεκάθαρα red flags που σου λένε απλά "φύγε!" Τα χειρότερα είναι αυτα που ειναι πιο εμεσα ενώ είναι το ιδιο επιζημια..αυτα δυσκολεύομαι εγώ να τα εντοπίσω
Δυστυχώς όσο ξεκάθαρα κι αν είναι, μερικές φορές αρνούμαστε να τα δούμε και να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχει πρόβλημα.

Προσωπικά, μετά τις πανελλήνιες, έκανα μια μίνι ανασκόπηση της χρονιάς εστιάζοντας κυρίως σε προβλήματα που ήξερα εξαρχής ότι υπήρχαν αλλά δεν είχα το κουράγιο να εστιάσω για να τα λύσω (όπως τα διάφορα red flags καθηγητών). Βλέποντας και τις αντιδράσεις των καθηγητών μου αφότου βγήκαν τα αποτελέσματα, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το περιβάλλον στο φροντιστήριό μου ήταν απίστευτα τοξικό και ότι έπρεπε να είχα αλλάξει φροντιστήριο από τα πρώτα red flags που είδα, αλλά τότε δίστασα.
 

Basiliki.kiki

Νεοφερμένος

Η Basiliki.kiki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
  1. Εστίαση στον απόλυτο αριθμό ωρών διαβάσματος πχ. εαν το Σάββατο διαβάζεις λιγότερο από δέκα ώρες δεν περνάς πουθενά (ο δικός μου καθηγητής έτσι μάς έλεγε).
  2. "Λύστες όλες τις ασκήσεις και έλα να μου πεις που κολλάς, δεν μπορώ να σου δείξω τώρα".
  3. "Τι δεν κατάλαβες; Αφού εύκολα είναι όλα! Πρέπει να διαβάζεις πιο πολύ."
  4. "Εαν δεν περάσεις στην πόλη σου έχεις πρόστιμο 50.000€ (υπονοώντας το κόστος ζωής φοιτητών εκτός πόλης)" -το είπαν στον φίλο μου, προσωπικά αν μου το έλεγαν σε εμένα θα άλλαζα φροντιστήριο.
  5. "Στο δικό μας φροντιστήριο η διδακτική ώρα κρατάει 50 και όχι 45 λεπτά! Και χωρίς διαλείμματα κιόλας!".
  6. Βάζει πολύ δύσκολα θέματα στο διαγώνισμα "για να μάθεις να ανταποκρίνεσαι".
  7. Δίνει υπερβολική βαρύτητα σε βοήθημα και δεν ασχολείται καθόλου με το σχολικό βιβλίο.
  8. Δίνει ασκήσεις χωρίς λύση, με την προοπτική να τις "λύσεις μόνος σου". Ιδίως για μαθηματικά αυτό είναι ΜΕΓΑ φάουλ.
  9. Σου βάζει 25 ασκήσεις, σου λύνει τις 4 και προχωράει παρακάτω χωρίς να ανταποκρίνεται σε αυτά που του ρωτάς με την πρόφαση "πρέπει να προχωρήσω την ύλη".
  10. Δεν ασχολείται καθόλου με την προσωπική ζωή των μαθητών: "Εαν έχετε κοπέλα χωρίστε την! Θα βρείτε στο πανεπιστήμιο. Εαν έχετε φίλους αφήστε τους! Θα έχετε καινούριους στο πανεπιστήμιο!".
Πω πω, γράφοντάς τα αυτά και φέρνοντας στην ανάμνησή μου το τι τράβηξα στο φροντιστήριο καταλαβαίνω πόσο τοξικές τις έχουν καταντήσει τις πανελλήνιες.
Το 2,(3; ),8,9 είναι αυτό που με προβληματίζει εμενα, δηλαδή όσες ώρες κάθομαι φροντιστήριο και δεν λύνω ουσιαστικές απορίες θα είχα παραπάνω χρόνο σπίτι να την παλέψω καλά μόνη μου μπας και βγει κάτι...αλλα έτσι υπάρχει μια δυστυχία ότι και πληρώνεις, και δεν τα καταφέρνεις, και δεν σου μένει αρκετός χρόνος να τα μάθεις μόνος σου, και και και...
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,592 μηνύματα.
Σου βάζει 25 ασκήσεις, σου λύνει τις 4 και προχωράει παρακάτω χωρίς να ανταποκρίνεται σε αυτά που του ρωτάς με την πρόφαση "πρέπει να προχωρήσω την ύλη".
Αυτό είναι το χειρότερο. Ναι, να προχωρήσεις την ύλη αλλά εμείς θα μείνουμε με άλυτες απορίες. Και δεν έχουμε χρόνο μετά να κάτσουμε να διαβάσουμε ΚΑΙ για τα δυο, τα καινούργια που μας έβαλες ΣΥΝ αυτά που μας μπέρδεψαν. Δεν λέω να τα παρατάει κάποιος κατευθείαν σε κάθε άσκηση και να μαζεύει 500 απορίες επειδή βαριέται να κάτσει να ασχοληθεί σε βάθος. Απλά όπως και να το κάνεις, απορίες θα έχεις στάνταρ. Αν είναι δυνατόν δηλαδή.
 

Basiliki.kiki

Νεοφερμένος

Η Basiliki.kiki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Δυστυχώς όσο ξεκάθαρα κι αν είναι, μερικές φορές αρνούμαστε να τα δούμε και να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχει πρόβλημα.

Προσωπικά, μετά τις πανελλήνιες, έκανα μια μίνι ανασκόπηση της χρονιάς εστιάζοντας κυρίως σε προβλήματα που ήξερα εξαρχής ότι υπήρχαν αλλά δεν είχα το κουράγιο να εστιάσω για να τα λύσω (όπως τα διάφορα red flags καθηγητών). Βλέποντας και τις αντιδράσεις των καθηγητών μου αφότου βγήκαν τα αποτελέσματα, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το περιβάλλον στο φροντιστήριό μου ήταν απίστευτα τοξικό και ότι έπρεπε να είχα αλλάξει φροντιστήριο από τα πρώτα red flags που είδα, αλλά τότε δίστασα.
Έχεις δίκιο, αυτό μου με κρατάει εμένα πίσω είναι αυτό που είπα,ότι λέγεται ότι είναι πολύ καλός και η αλήθεια είναι ότι όντως κάθε χρόνο του γράφουν αρκετά άτομα πάνω από 18 ...πραγματικά δεν καταλαβαίνω που υπάρχει το πρόβλημα εδώ...επίσης είναι έμπειρος και η μόνη άμεση λύση μου μου απομένει είναι ένας που μόλις βγήκε από το πανεπιστήμιο (που ,λέει ο λόγος, εντάξει δεν είναι και εντελώς σε άλλο πλανήτη φυσικά). Φοβάμαι μην κάνω την ζωή μου ακόμα πιο δύσκολη
 
Τελευταία επεξεργασία:

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
  1. Εστίαση στον απόλυτο αριθμό ωρών διαβάσματος πχ. εαν το Σάββατο διαβάζεις λιγότερο από δέκα ώρες δεν περνάς πουθενά (ο δικός μου καθηγητής έτσι μάς έλεγε).
  2. "Λύστες όλες τις ασκήσεις και έλα να μου πεις που κολλάς, δεν μπορώ να σου δείξω τώρα".
  3. "Τι δεν κατάλαβες; Αφού εύκολα είναι όλα! Πρέπει να διαβάζεις πιο πολύ."
  4. "Εαν δεν περάσεις στην πόλη σου έχεις πρόστιμο 50.000€ (υπονοώντας το κόστος ζωής φοιτητών εκτός πόλης)" -το είπαν στον φίλο μου, προσωπικά αν μου το έλεγαν σε εμένα θα άλλαζα φροντιστήριο.
  5. "Στο δικό μας φροντιστήριο η διδακτική ώρα κρατάει 50 και όχι 45 λεπτά! Και χωρίς διαλείμματα κιόλας!".
  6. Βάζει πολύ δύσκολα θέματα στο διαγώνισμα "για να μάθεις να ανταποκρίνεσαι".
  7. Δίνει υπερβολική βαρύτητα σε βοήθημα και δεν ασχολείται καθόλου με το σχολικό βιβλίο.
  8. Δίνει ασκήσεις χωρίς λύση, με την προοπτική να τις "λύσεις μόνος σου". Ιδίως για μαθηματικά αυτό είναι ΜΕΓΑ φάουλ.
  9. Σου βάζει 25 ασκήσεις, σου λύνει τις 4 και προχωράει παρακάτω χωρίς να ανταποκρίνεται σε αυτά που του ρωτάς με την πρόφαση "πρέπει να προχωρήσω την ύλη".
  10. Δεν ασχολείται καθόλου με την προσωπική ζωή των μαθητών: "Εαν έχετε κοπέλα χωρίστε την! Θα βρείτε στο πανεπιστήμιο. Εαν έχετε φίλους αφήστε τους! Θα έχετε καινούριους στο πανεπιστήμιο!".
Πω πω, γράφοντάς τα αυτά και φέρνοντας στην ανάμνησή μου το τι τράβηξα στο φροντιστήριο καταλαβαίνω πόσο τοξικές τις έχουν καταντήσει τις πανελλήνιες.
Ο θεσμός των πανελλαδικών είναι τοξικός γενικά.

Και όλος αυτός ο τρόμος προκαλεί στα παιδιά άγχος κρίσεις κλπ. Η εξίσωση της επιτυχίας στη ζωή με την επιτυχία στις πανελλαδικές :whatever:
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Έχεις δίκιο, αυτό μου με κρατάει εμένα πίσω είναι αυτό που είπα,ότι λέγεται ότι είναι πολύ καλός και η αλήθεια είναι ότι όντως κάθε χρόνο του γράφουν αρκετά άτομα πάνω από 18 ...πραγματικά δεν καταλαβαίνω που υπάρχει το πρόβλημα εδώ...επίσης είναι έμπειρος και η μόνη άμεση λύση μου μου απομένει είναι ένας που μόλις βγήκε από το πανεπιστήμιο (που ,λέει ο λόγος, εντάξει δεν είναι και εντελώς σε άλλο πλανήτη φυσικά). Φοβάμαι μην κάνω την ζωή μου ακόμα πιο δύσκολη
εγώ θα σου πρότεινα να ψάξεις για άλλες εναλλακτικές πάντως, γιατί στο τέλος είναι κρίμα να χτυπάς το κεφάλι σου γι'αυτό τον λόγο (προφανώς δεν εννοώ πως με τον καθηγητή που κάνεις τώρα θα πάνε όλα λάθος, είτε με τον ίδιο είτε με άλλο καθηγητή, κανείς δεν μπορεί να σου εξασφαλίσει την επιτυχία). Η εμπειρία είναι σίγουρα πολύτιμη, αλλά τι να την κάνεις από την στιγμή που το σύστημα και η λογική του συγκεκριμένου καθηγητή δεν λειτουργούν για σένα; Μόνο το γεγονός πως σε προβληματίζει ο τρόπος διδασκαλίας/συμπεριφοράς του ή οτιδήποτε και ψάχνεις red flags για να τα ταυτίσεις με αυτόν, σημαίνει πως δεν είσαι ικανοποιημένη από το μάθημά του.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Ο θεσμός των πανελλαδικών είναι τοξικός γενικά.

Και όλος αυτός ο τρόμος προκαλεί στα παιδιά άγχος κρίσεις κλπ. Η εξίσωση της επιτυχίας στη ζωή με την επιτυχία στις πανελλαδικές :whatever:
Αυτό ακριβώς. Μια εξέταση = μια εξέταση και τίποτα άλλο.

Είναι 2022 για όνομα του Θεού, φτάνει! Εαν κάποιος δεν περάσει πρώτη επιλογή (γιατί κάποιος που διαβάζει μπορεί άνετα να περάσει κάπου) ΔΕΝ τελείωσε ο κόσμος! Τσιλλλ
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
  1. Εστίαση στον απόλυτο αριθμό ωρών διαβάσματος πχ. εαν το Σάββατο διαβάζεις λιγότερο από δέκα ώρες δεν περνάς πουθενά (ο δικός μου καθηγητής έτσι μάς έλεγε).
  2. "Λύστες όλες τις ασκήσεις και έλα να μου πεις που κολλάς, δεν μπορώ να σου δείξω τώρα".
  3. "Τι δεν κατάλαβες; Αφού εύκολα είναι όλα! Πρέπει να διαβάζεις πιο πολύ."
  4. "Εαν δεν περάσεις στην πόλη σου έχεις πρόστιμο 50.000€ (υπονοώντας το κόστος ζωής φοιτητών εκτός πόλης)" -το είπαν στον φίλο μου, προσωπικά αν μου το έλεγαν σε εμένα θα άλλαζα φροντιστήριο.
  5. "Στο δικό μας φροντιστήριο η διδακτική ώρα κρατάει 50 και όχι 45 λεπτά! Και χωρίς διαλείμματα κιόλας!".
  6. Βάζει πολύ δύσκολα θέματα στο διαγώνισμα "για να μάθεις να ανταποκρίνεσαι".
  7. Δίνει υπερβολική βαρύτητα σε βοήθημα και δεν ασχολείται καθόλου με το σχολικό βιβλίο.
  8. Δίνει ασκήσεις χωρίς λύση, με την προοπτική να τις "λύσεις μόνος σου". Ιδίως για μαθηματικά αυτό είναι ΜΕΓΑ φάουλ.
  9. Σου βάζει 25 ασκήσεις, σου λύνει τις 4 και προχωράει παρακάτω χωρίς να ανταποκρίνεται σε αυτά που του ρωτάς με την πρόφαση "πρέπει να προχωρήσω την ύλη".
  10. Δεν ασχολείται καθόλου με την προσωπική ζωή των μαθητών: "Εαν έχετε κοπέλα χωρίστε την! Θα βρείτε στο πανεπιστήμιο. Εαν έχετε φίλους αφήστε τους! Θα έχετε καινούριους στο πανεπιστήμιο!".
Πω πω, γράφοντάς τα αυτά και φέρνοντας στην ανάμνησή μου το τι τράβηξα στο φροντιστήριο καταλαβαίνω πόσο τοξικές τις έχουν καταντήσει τις πανελλήνιες.
9/10 τα έλεγε σχεδόν επακριβώς όπως τα γράφεις ο καθηγητής που μου έκανε φυσική και χημεία.Να προσθέσω ότι εκτός αυτού,αν φαινόταν ότι μια μέρα δεν έχεις διαβάσει για τους x-y λόγους,με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο σε έκανε να νιώθεις τύψεις και "χαζός/η".Αν ήσουν σκληρό καρύδι πείσμωνες και διάβαζες απλά για να του τη σπάσεις και να δείξεις ότι δεν είσαι τόσο ηλίθιος/α όσο νομίζει.Αν από την άλλη ήσουν πιο ευαίσθητος,απλώς τα παρατούσες...Θυμάμαι μια μέρα δε κάναμε μάθημα γιατί μας έλεγε πως η διαδικασία των πανελλήνιων είναι σαν είμαστε σε ενδιαφέρουσα.Πρέπει δηλαδή 9 μήνες να μη κάνουμε τίποτε άλλο πέρα από το να διαβάζουμε και να κοιτάμε το στόχο μας.

Το μόνο που δεν έλεγε ήταν το 4.Δεν νομίζω να τον πολυένοιαζε αν περνούσαμε σε άλλη πόλη.Στη τελική όποιος λέει τέτοια πράγματα,ας μάθει,ότι η επιτυχία δε μετριέται στο αν περάσεις στη πόλη που είναι το πατρικό σου αλλά στο αν κατάφερες να επιλέξεις κάτι το οποίο όντως σε εκφράζει και θέλεις να το σπουδάζεις.Εξάλλου,κακά τα ψέματα,οι περισσότεροι που σπούδασαν μακριά από τα σπίτια τους,μπορεί να είχαν έξοδα πολλά,αλλά έμαθαν να ζουν χωρίς να έχουν συνέχεια τη μαμά πάνω από το κεφάλι να τους μαγειρεύει,να τους βάζει πλυντήριο,να τους καθαρίζει κτλ.Και αυτό προστίθεται σαν έξτρα μαζί με την επιτυχία σου στις σπουδές,μαθαίνεις να κάνεις πράγματα ΜΟΝΟΣ/Η.
 

Basiliki.kiki

Νεοφερμένος

Η Basiliki.kiki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
9/10 τα έλεγε σχεδόν επακριβώς όπως τα γράφεις ο καθηγητής που μου έκανε φυσική και χημεία.Να προσθέσω ότι εκτός αυτού,αν φαινόταν ότι μια μέρα δεν έχεις διαβάσει για τους x-y λόγους,με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο σε έκανε να νιώθεις τύψεις και "χαζός/η".Αν ήσουν σκληρό καρύδι πείσμωνες και διάβαζες απλά για να του τη σπάσεις και να δείξεις ότι δεν είσαι τόσο ηλίθιος/α όσο νομίζει.Αν από την άλλη ήσουν πιο ευαίσθητος,απλώς τα παρατούσες...Θυμάμαι μια μέρα δε κάναμε μάθημα γιατί μας έλεγε πως η διαδικασία των πανελλήνιων είναι σαν είμαστε σε ενδιαφέρουσα.Πρέπει δηλαδή 9 μήνες να μη κάνουμε τίποτε άλλο πέρα από το να διαβάζουμε και να κοιτάμε το στόχο μας.

Το μόνο που δεν έλεγε ήταν το 4.Δεν νομίζω να τον πολυένοιαζε αν περνούσαμε σε άλλη πόλη.Στη τελική όποιος λέει τέτοια πράγματα,ας μάθει,ότι η επιτυχία δε μετριέται στο αν περάσεις στη πόλη που είναι το πατρικό σου αλλά στο αν κατάφερες να επιλέξεις κάτι το οποίο όντως σε εκφράζει και θέλεις να το σπουδάζεις.Εξάλλου,κακά τα ψέματα,οι περισσότεροι που σπούδασαν μακριά από τα σπίτια τους,μπορεί να είχαν έξοδα πολλά,αλλά έμαθαν να ζουν χωρίς να έχουν συνέχεια τη μαμά πάνω από το κεφάλι να τους μαγειρεύει,να τους βάζει πλυντήριο,να τους καθαρίζει κτλ.Και αυτό προστίθεται σαν έξτρα μαζί με την επιτυχία σου στις σπουδές,μαθαίνεις να κάνεις πράγματα ΜΟΝΟΣ/Η.
Ακριβώς αυτό που λες...αν είσαι ευαίσθητος πάει....το βλέπω στον εαυτό μου... δεν έχω καν κίνητρο πλεον να πάω στο μάθημα, άσε να κάνω και ποιοτικό διάβασμα... απλά νιώθω ότι δεν αξίζει... φεύγω από εκεί μόνο με κατεβασμένη ψυχολογία, τιποτ άλλο :cry_x::sick:
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Ακριβώς αυτό που λες...αν είσαι ευαίσθητος πάει....το βλέπω στον εαυτό μου... δεν έχω καν κίνητρο πλεον να πάω στο μάθημα, άσε να κάνω και ποιοτικό διάβασμα... απλά νιώθω ότι δεν αξίζει... φεύγω από εκεί μόνο με κατεβασμένη ψυχολογία, τιποτ άλλο :cry_x::sick:
Βρε γλυκιά μου..σήκω και φύγε από εκεί.Η ευαισθησία σου δεν είναι αδυναμία,απλά αυτοί εκεί την εκμεταλλεύονται.Είναι απαράδεκτο ένα άτομο να θέλει να μάθει και να προσπαθεί,αλλά εκείνοι να του φέρονται έτσι.Ψάξε ένα άλλο φροντιστήριο,που θα σε σέβονται και σαν ύπαρξη,πέρα από το να σου μαθαίνουν τι πρέπει να διαβάσεις και να ξέρεις.

Να ξέρεις αυτό θα κληθείς να το κάνεις και αργότερα με άλλα red flags,που θα συναντήσεις σε άλλους τομείς της ζωής σου(ερωτικούς,φιλικούς,επαγγελματικούς κ.α.).Να μάθεις να φεύγεις και να διεκδικείς το δίκιο σου όταν σε υποτιμάνε και σε "πνίγουν" με τον τρόπο που φέρονται.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top