gegeorgiou90
Δραστήριο μέλος
Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 463 μηνύματα.
Ποια είναι η γνώμη σας για μια γενική 4ετή σχολή;
Θα έχει γενικά εισαγωγικά μαθήματα από όλες τις σχολές και όλα τα πεδία, θα σου δίνει τη δυνατότητα μόλις τελειώσεις να μπορείς να δώσεις κατατακτήριες όπου θες και να μπεις 2+ έτος παντού.
Θα αφορά αυτούς που δεν έχουν κατασταλάξει στο τι θέλουν να ασχοληθούν στη ζωή τους και θέλουν κάποια χρόνια ακόμα.
Ή κάποιους που θέλουν απλά ένα εύκολο εισαγωγικό 4ετές πανεπιστημιακό πτυχίο, χωρίς κάποια ειδίκευση.
Και θα έχουν και κάποια μικροδικαιώματα, όπως διδασκαλία γενικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κτλ.
Όπως υπάρχει η ειδικότητα της γενικής ιατρικής, γιατί να μην υπάρχει και το πτυχίο γενικής γνώσης;
Θα έχει γενικά εισαγωγικά μαθήματα από όλες τις σχολές και όλα τα πεδία, θα σου δίνει τη δυνατότητα μόλις τελειώσεις να μπορείς να δώσεις κατατακτήριες όπου θες και να μπεις 2+ έτος παντού.
Θα αφορά αυτούς που δεν έχουν κατασταλάξει στο τι θέλουν να ασχοληθούν στη ζωή τους και θέλουν κάποια χρόνια ακόμα.
Ή κάποιους που θέλουν απλά ένα εύκολο εισαγωγικό 4ετές πανεπιστημιακό πτυχίο, χωρίς κάποια ειδίκευση.
Και θα έχουν και κάποια μικροδικαιώματα, όπως διδασκαλία γενικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κτλ.
Όπως υπάρχει η ειδικότητα της γενικής ιατρικής, γιατί να μην υπάρχει και το πτυχίο γενικής γνώσης;
Dr. Gl. Luminous
Δραστήριο μέλος
Η Dr. Gl. Luminous αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Μα, εάν οι φοιτητές κάνουν λίγο απ' όλα, στην πράξη αυτό δεν σημαίνει εμβάθυνση σε κανένα επιστημονικό πεδίο. Το αποτέλεσμα θα είναι μια ρηχή, επιφανειακή γνώση, λίγο από εδώ, λίγο από εκεί που δεν αρκεί για κανένα μικροδικαιωμα.
Γενικά όλα αυτό το εγχείρημα θα κατέληγε σε ένα άχρηστο πτυχίο στην αγορά εργασίας. Νομίζω είναι καλύτερα ένα παιδί να κάνει κάποιο gap year, να εργαστεί, να κάνει πρακτική άσκηση, να ταξιδέψει ή να εκτεθεί σε διαφορετικά περιβάλλοντα κλπ, πάρα να αφιερώσει πολύτιμο χρόνο κάπου που ουσιαστικά δεν θα σου δώσει τίποτα. Ακόμα και σε δεύτερο έτος να μπει σε μια σχολή δεν αξίζει και λίγο πολύ θα πάει χαμένο με τα εργαστήρια, και τα μαθήματα που θα πρέπει να αναπληρώσει.
Υπάρχει ένα παρόμοιο τμήμα, το ιστορία και φιλοσοφία της επιστήμης. Εγώ δεν έχω καταλάβει τι κάνουν μετά τη σχολή, τους ρωτάς και σου λένε "α μπορώ να ασχοληθώ με τα πάντα" δεν σου λένε όμως συγκεκριμένα.
Γενικά όλα αυτό το εγχείρημα θα κατέληγε σε ένα άχρηστο πτυχίο στην αγορά εργασίας. Νομίζω είναι καλύτερα ένα παιδί να κάνει κάποιο gap year, να εργαστεί, να κάνει πρακτική άσκηση, να ταξιδέψει ή να εκτεθεί σε διαφορετικά περιβάλλοντα κλπ, πάρα να αφιερώσει πολύτιμο χρόνο κάπου που ουσιαστικά δεν θα σου δώσει τίποτα. Ακόμα και σε δεύτερο έτος να μπει σε μια σχολή δεν αξίζει και λίγο πολύ θα πάει χαμένο με τα εργαστήρια, και τα μαθήματα που θα πρέπει να αναπληρώσει.
Υπάρχει ένα παρόμοιο τμήμα, το ιστορία και φιλοσοφία της επιστήμης. Εγώ δεν έχω καταλάβει τι κάνουν μετά τη σχολή, τους ρωτάς και σου λένε "α μπορώ να ασχοληθώ με τα πάντα" δεν σου λένε όμως συγκεκριμένα.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12.109 μηνύματα.
Αυτό που λες υπάρχει σαν τμήμα και λέγεται φιλοσοφία και ιστορία της επιστήμης.γιατί να μην υπάρχει και το πτυχίο γενικής γνώσης;
Πάντως μην την υποτιμάς και την εξειδίκευση. Ο Νταβίντσι έλεγε πως εαν μάθεις μια επιστήμη σε βάθος, έχεις τις βάσεις να κατανοήσεις οποιαδήποτε άλλη.
Kate1914
Διακεκριμένο μέλος
Η Kate1914 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 7.324 μηνύματα.
Νομίζω πως ήδη υπάρχει ένα τμήμα με τέτοιο σκεπτικό κατά κάποιον τρόπο:
www.phs.uoa.gr
www.phs.uoa.gr
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Α γεια σου με πρόλαβεςΑυτό που λες υπάρχει σαν τμήμα και λέγεται φιλοσοφία και ιστορία της επιστήμης.
Ilias__
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Πιστεύω πως αν μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είχε γίνει για αντικείμενα συναφή. Για παράδειγμα τμήματα σχολών Θετικών Επιστημών και να διδάσκονται λίγο πολύ Φυσική, Μαθηματικά, Χημεία, Βιολογία, Γεωλογία, Πληροφορική και μετά να μπορεί να μπει κανείς σε τμήματα σχολών Θετικών Επιστημών απευθείας στο 3ο έτος. Αντίστοιχα για αλλά επιστημονικά συναφή αντικείμενα . Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετά χρόνια πριν τα τμήματα Γεωλογίας και Βιολογίας ήταν ένα τμήμα το Φυσιογνωστικο, όπου στην πορεία διασπάστηκαν.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 51 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- mel123soc
- giorgos608
- Ryuzaki
- Corfu kitty
- kostis76
- zoed
- andromaxh07
- Kafkinos
- Geraldsaga
- SKG
- sophieee
- ang12_012
- χημεια4λαιφ
- Anna1974.
- Jauahahwiwisjs
- waakaq
- Drscientist
- Scandal
- Hased Babis
- charmander
- Kate1914
- gegeorgiou90
- Ilias__
- panosT436
- GIANCHRIS
- Xryssa
- Nosokomos
- Entropy24
- Dr. Gl. Luminous
- kyriako
- F1L1PAS
- iew
- Martheos
- globglogabgalab
- Stelios1231
- Mixalis!
- Thomas.b
- Vera
-
Φορτώνει...
Αρχική Forum
Ρωτήστε κάτι
Προσωπικές Συζητήσεις
Πανελλαδικές
Αγγελίες
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Λίστα Αποκλεισμένων
Υπεύθυνοι του Forum
e-steki
