Swthrhs theodokou
Νεοφερμένο μέλος
Ο Swthrhs theodokou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Swthrhs theodokou
Νεοφερμένο μέλος
Ο Swthrhs theodokou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
artemis.lnrd
Νεοφερμένο μέλος
Η artemis.lnrd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34 μηνύματα.

16-12-23

20:15
Τι ακριβώς σε δυσκολεύει; Κάποια συγκεκριμένη από αυτές, κάποια μεθοδολογία;
carnage
Νεοφερμένο μέλος
Ο carnage αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 43 μηνύματα.

26-12-23

21:43
Οι ασκήσεις είναι αρκετά εύκολες. Δεν θα έπρεπε να σε δυσκολεύουν. Ακόμα και το σχολικό βιβλίο έχει μέσα τέτοια παραδείγματα.
3.21)
3.21)
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ασκηση1
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, ΑΘΡΟΙΣΜΑ, ΠΛΗΘΟΣ, Α[30]
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΟ
ΑΡΧΗ
ΑΘΡΟΙΣΜΑ <- 0
ΠΛΗΘΟΣ <- 0
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 30
ΔΙΑΒΑΣΕ Α[i]
ΑΘΡΟΙΣΜΑ <- ΑΘΡΟΙΣΜΑ + Α[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
MO <- ΑΘΡΟΙΣΜΑ/30
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 30
ΑΝ Α[i] < ΜΟ ΤΟΤΕ
ΠΛΗΘΟΣ <- ΠΛΗΘΟΣ + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ "Ο μέσος όρος είναι" + ΜΟ
ΓΡΑΨΕ "Το πλήθος των στοιχείων που είναι μικρότερα από το ΜΟ είναι" + ΠΛΗΘΟΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
carnage
Νεοφερμένο μέλος
Ο carnage αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 43 μηνύματα.

29-12-23

19:59
Άντε, άλλη μία. Δεν διευκρινίζεται, οπότε, για δική μου ευκολία
,θεωρώ ότι οι βαθμοί είναι ακέραιοι, και όχι δεκαδικοί
3.28

3.28
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ασκηση28
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Μ[14]
ΑΚΕΡΑΙΟΙ: Β[14], i, ΣΥΝΟΛΟ, ΑΘΡΟΙΣΜΑ, ΜΕΓΙΣΤΟ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ: ΜΟ
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 14
ΔΙΑΒΑΣΕ Μ[i]
ΔΙΑΒΑΣΕ Β[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΣΥΝΟΛΟ <- 0
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 14
ΑΝ Β[i] = 20 ΤΟΤΕ
ΣΥΝΟΛΟ <- ΣΥΝΟΛΟ + 1
ΓΡΑΨΕ "Το μάθημα με βαθμό 20 είναι το" + Μ[i]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ "Ο αριθμός των μαθημάτων με βαθμό 20 είναι" + ΣΥΝΟΛΟ
ΑΘΡΟΙΣΜΑ <- 0
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 14
ΑΘΡΟΙΣΜΑ <- ΑΘΡΟΙΣΜΑ + B[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
MΟ <- ΑΘΡΟΙΣΜΑ / 14
ΓΡΑΨΕ "Ο μέσος όρος είναι" + ΜΟ
ΜΕΓΙΣΤΟ <- Β[1]
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΕΩΣ 14
ΑΝ Β[i] > ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΟΤΕ
ΜΕΓΙΣΤΟ <- Β[i]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ "Ο μέγιστος βαθμός είναι" + ΜΕΓΙΣΤΟ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 14
ΑΝ Β[i] = ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "Ο μέγιστος βαθμός υπάρχει στο μάθημα" + Μ[i]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 46 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...