Πληροφορίες για Διδακτορικό

Mitsarasss7

Νεοφερμένος

Ο Mitsarasss7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Καλησπέρα! Είμαι φοιτητής στο 3ο μου έτος στο Οικονομικό του Παν.Αθηνών. Μου αρέσει το αντικείμενο σπουδών μου. Τον τελευταίο καιρό βέβαια, και μίας και πλησιάζω ολο και πιο κοντά στο πτυχίο, μου έχει μπει η ιδέα μετά τις προπτυχιακές μου σπουδές, να αποκτήσω έναν τίτλο διδακτορικού (στα οικονομικά προφανώς). Επειδή όμως δεν ξέρω γενικά τι και πως με όλη την διαδικασία, θα ήθελα -εαν γίνεται - να μου πεί κάποιος που γνωρίζει 2-3 πράγματα σχετικά με τα διδακτορικά. Δηλαδή ποιες απαιτήσεις έχει κάτι τέτοιο απο εμένα και τι έχω να αντιμετωπίσω γνκα;
Υ.Γ. Εαν έχω ποστάρει σε λάθος κατηγορία σρυ!
 

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
Σου ξέφυγε το μεσοδιάστημα ανάμεσα σε προπτυχιακό και διδακτορικό που λέγεται μάστερ.
 

Mitsarasss7

Νεοφερμένος

Ο Mitsarasss7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 26 μηνύματα.

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σου ξέφυγε το μεσοδιάστημα ανάμεσα σε προπτυχιακό και διδακτορικό που λέγεται μάστερ.
Yπάρχουν σχολές που δέχονται κατευθείαν να πας για διδακτορικό. Εξαρτάται αν θα βρεις καθηγητή, αν θα τον ενθουσιάσει το πλάνο της ερευνάς σου και άλλα πολλά. Αν δεις πολλά βιογραφικά καθηγητών, παλαιότερα πήγαιναν κατευθείαν για διδακτορικό από προπτυχιακό, χωρίς να έχουν κάνει κάποια ενδιάμεση στάση για μάστερ. Ωστόσο θέλει πολύ ψάξιμο.