Πλήρης Κατάργηση Πανελλαδικών από το 2016;

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ναι δε ξέραμε να χαιδεύουμε αυτιά σε καθε 15χρονο που νομίζει ότι έχει πιάσει τον παπά απ' τα αρχίδια επειδή έβγαλε ένα 19. Φίλε σου έχω ένα μυστικό: Δεν είσαι ο μόνος. Και ο "μόχθος" που έριξες στην Α λυκείο δεν είναι τίποτα μπροστά στη δουλειά που θα χεις να κάνεις στο μέλλον. Να ευχαριστείς το υποτιθέμενο θεό που είσαι σε αυτή τη θέση και μπορείς να είσαι τόσο εντάξει όπως λες, σε αντίθεση με άλλους που δεν είχαν την ίδια τύχη με εσένα, και να επικεντρώνεσαι όπου αυτό είναι απαραίτητο στη δική σου δουλειά. Ποτέ κανείς δεν πέτυχε κοιτώντας τι κάνουν οι άλλοι.
Ο ανταγωνισμός που σε κάνει να θες να γίνεις καλύτερος είναι ωφέλιμος σε βελτιώνει. Ο ανταγωνισμός που σε θέλει να εύχεσαι τη δυστυχία των άλλων για να αναδειχθείς εσύ το μόνο που σε κάνει είναι μίζερο και μικρόψυχο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Άποψή μου είναι να καταργηθούν οι Πανελλήνιες και εξηγώ γιατί. Το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ένα εντελώς αξιόπιστο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κι αυτό γιατί:

1) Δεν μπορεί να «γεφυρώσει» το κενό μεταξύ των γνώσεων ενός μαθητή και την ικανότητά του να απαντάει στα ερωτήματα που του δίδονται
Για παράδειγμα πολλοί είναι οι μαθητές που ναι μεν έχουν γνώση αλλά υπό συνθήκες εξετάσεων πελαγώνουν και δεν μπορούν να απαντήσουν. Επίσης, οι γνώσεις που μπορεί να έχει ένας μαθητής (που ίσως να είναι και περισσότερες ή ευρύτερες εκείνων που εξετάζονται πανελληνίως) μπορεί να μη χρειαστούν στην εξέτασή του αλλά μέσα στο Πανεπιστήμιο να του φανούν πολύ χρήσιμες.

2) Δεν μπορεί να βεβαιώσει τις εργαστηριακές/αναλυτικές ικανότητες ενός μαθητή
Παρ'όλο που στις Πανελλήνιες εξετάσεις ως Θέμα Δ μπορεί να πέσει εργαστηριακή άσκηση (για παραδείγματα βλέπε Διαγωνισμοί Φυσικής των τελευταίων ετών) εν τουτοις δε γίνεται. Αλλά και να γινόταν δεν είναι σωστό. Δεν μπορεί με κάποιο τρόπο να αξιολογηθεί ο μαθητής ως προς τον τρόπο εκτέλεσης εργαστηριακών ασκήσεων αλλά και ως προς τον τρόπο ανάλυσης των δεδομένων που του έχουν δοθεί.

3) Σε καμμία περίπτωση οι βαθμοί των Πανελληνίων δεν μπορούν να θεωρηθούν η ακριβής εικόνα του μαθητή
Ή με άλλα λόγια δεν μπορεί μια εβδομάδα να κρίνει το μέλλον σου. Ναι θα μου πείτε ένας άριστος μαθητής θα γράψει άριστα, αλλά γιατί είστε τόσο σίγουροι; Μπαίνουν πολλοί παράγοντες στη μέση που επηρεάζουν.

4) Δε γίνεται με κανένα τρόπο να δειχθεί η ποιότητα του μαθητή
Κάποιοι μαθητές είναι άριστοι αλλά κυριολεκτικά τούβλα (έχω συναντήσει πάρα πολλά τέτοια) και άλλοι μαθητές μέτριοι ξεφτέρια. Στις Πανελλαδικές όμως θα φανεί εκείνος που είναι περισσότερο προσαρμοσμένος στο σύστημα εξετάσεων. Δε θα αξιολογηθεί η φαντασία ή τρόπος προσέγγισης του ζητήματος.

Τέλος, σε πολλές σχολές (πχ Ιατρική) δε θα σου χρειαστεί τίποτε άλλο παρά η Βιολογία της Α Λυκείου. Χημεία ίσως χρειαστεί αλλά και πάλι οι δόσεις είναι βάσει guidelines.

Βέβαια με την κατάργηση των Πανελληνίων θα δείτε ένα αυστηρότερο Λύκειο με βαθμούς που δε θα μπαίνουν τόσο εύκολα και ίσως πιο απαιτητικό πρόγραμμα σπουδών.

Οπότε λοιπόν γιατί χρειαζόμαστε τις Πανελλήνιες; Σωστότερο θεωρώ να καταργηθούν οι Πανελλήνιες. Δε μιλώ για κατάργηση δεσμών/κατευθύνσεων όμως. Μετά το πέρας της 3ετούς φοιτήσεως στο εκάστοτε Λύκειο της χώρας (οποιουδήποτε είδους) οι μαθητές να λαμβάνουν το απολυτήριό τους και με αυτό ο κάθε μαθητής να πηγαίνει στη Σχολή της επιθυμίας του. Με άλλα λόγια "Θες καμάρι μου να γίνεις φυσικός/χημικός/δικηγόρος/γιατρός/μηχανολόγος; Μαζί σου. Πήγαινε στη Σχολή που θες και απέδειξε ότι αυτό είναι που θες" Εν ολίγοις να σου γίνει λίγο ο πάτος να να αξιολογηθείς σωστά και από εκεί να κριθεί η μελλοντική παρουσία σου στη Σχολή. Κάθε Σχολή όμως θα έχει ορίσει τα κριτήρια εισαγωγής της (πχ οκ ειπαμε δε θα πας και μαθηματικό χωρίς να ξέρεις ότι η y= 5x + 3 παριστάνει ευθεία ή άλλα βασικά πράγματα). Απλά στη Σχολή θα έχεις την ευκαιρία να διαβάσεις και να συνεχίσεις σε αυτό που αγαπάς. Δε θα χρειάζονται Πανελλήνιες για να αποδείξει κάποιος ότι έβγαλε 19000 και μπήκε στην Ιατρική παρόλο που γ@μούσε και έδερνε στα Μαθηματικά και αυτό ήταν εκείνο που τον συνέπαιρνε. Νομίζω πως οι Πανελλήνιες συμβάλλουν λίγο περισσότερο στην καταστροφή των παιδιών αφού ακούμε συνεχώς "Η αξία κάποιοιυ στο τέλος θα φανεί", "Σιγά μην έγραφε αυτός αφού τίποτα δεν ήξερε(κι ας ήξερε αυτά κι άλλα πολλά αλλά έτυχε η κακή στιγμή)".
Κανείς δε χρειάζεται μια ηλίθια εξέταση για να αποδείξει στα 18 τι αξίζει για τα 18 χρόνια που ζει. Κι αν περιμένει τις Πανελλήνιες να του επιβεβαιώσουν την αξία του στη ζωή του θα τα βρει μπαστούνια. Διότι αυτοί που συνεχίζουν να θεωρούν επιτυχία τις σχολικές επιδόσεις, τις πανελλήνιες και την επιτυχία στις εξετάσεις του μάλλον ακόμα δεν έφαγε 2-3 αγγουράκια στον ποπό να ισιώσει λίγο. Απλά η ελληνική κοινωνία (στα πλαίσια του κοινωνικού ελέγχου) επιβραβεύει υπερβολικά πράξεις όπως αυτές αλλά ξεχνά να υποστηρίξει ιδέες και μυαλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Συμφωνώ με κάποια που προανέφερες, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο αξιόπιστο σύστημα από τις πανελλήνιες. Σίγουρα μπορεί αρκετές φορές να καθίσταται άδικο (καθώς πολύ μαθητές δεν δύνανται να αποδείξουν την πραγματική τους αξία λόγω τους άγχους), αλλά πως τα κριτήρια εισαγωγής θα είναι αντικειμενικά. Λόγου χάρη ανέφερες ότι δεν μπορεί να εισάγεται κάποιος στο μαθηματικό χωρίς να διαθέτει τις απαιτούμενες γνώσεις για αυτή τη σχολή. Πως αυτό όμως διασφαλίζεται από τη στιγμή που οι βαθμοί των τετραμήνων και των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων εμπεριέχουν αναμφισβήτητα μια δόση υποκειμενικότητας; Η κατάργηση των πανελληνίων δεν συνεπάγεται και με το ότι η βαθμολόγηση θα είναι πιο αυστηρή, αντιθέτως αυτό μπορεί να οδηγήσει τους καθηγητές να βάζουν ακόμη πιο υψηλές βαθμολογίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Πιστεψε με αν εφαμορστε κατι τετοιο το να πας στο πανεπιστημιο καλα θα ειναι το να συνεχισεις να βρίσκεσαι εκει μέσα θα είναι πιο δύσκολο ομως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Περα απο το οτι δε μπορουν να καταργηθουν οι πανελλαδικες, ακομη και να γινει ομως, θα μπαινουν οι εισακτεοι στα πανεπιστημια και δε θα μπορουν να προχωρησουν. Εδω ενας μαθητης που τυχαινει να γραψει στις πανελληνιες για παραδειγμα 18.000 μορια μπανει σε υψηλοβαθμη σχολη και τοτε καταλαβαινει οτι δεν ηταν για εκει γιατι δε μπορει να τα βγαλει περα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,798 μηνύματα.
Συμφωνώ με κάποια που προανέφερες, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο αξιόπιστο σύστημα από τις πανελλήνιες. Σίγουρα μπορεί αρκετές φορές να καθίσταται άδικο (καθώς πολύ μαθητές δεν δύνανται να αποδείξουν την πραγματική τους αξία λόγω τους άγχους), αλλά πως τα κριτήρια εισαγωγής θα είναι αντικειμενικά. Λόγου χάρη ανέφερες ότι δεν μπορεί να εισάγεται κάποιος στο μαθηματικό χωρίς να διαθέτει τις απαιτούμενες γνώσεις για αυτή τη σχολή. Πως αυτό όμως διασφαλίζεται από τη στιγμή που οι βαθμοί των τετραμήνων και των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων εμπεριέχουν αναμφισβήτητα μια δόση υποκειμενικότητας; Η κατάργηση των πανελληνίων δεν συνεπάγεται και με το ότι η βαθμολόγηση θα είναι πιο αυστηρή, αντιθέτως αυτό μπορεί να οδηγήσει τους καθηγητές να βάζουν ακόμη πιο υψηλές βαθμολογίες.

Όμως οι πανελλήνιες με τον τρόπο που εφαρμόζονται πέραν του "αδιάβλητου", δεν εξετάζουν δεξιότητες του μαθητή ούτε δίνουν έμφαση στη γενική παιδεία που πρέπει να έχει ένας αυριανός πολίτης, και δευτερόντως επιστήμονα. Με ποια λογική κάποιοι βαθμοί κρίνουν κάποιο μαθητή ικανό για Ιατρική, για Μαθηματικά, για Φυσική,...για Επιστήμη Υλικών; Δεν βλέπω την συνεισφορά του συγκεκριμένου συστήματος εκπαίδευσης στην κοινωνία αφού κάθε χρόνο η Ελληνική οικογένεια ξεπουλιέται στα φροντιστήρια. Κάτι δεν κολλάει σε όλο αυτό δεν νομίζεις; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Αν η επιλογή των μελλοντικών φοιτητών ξεφύγει από τα χέρια της Δευτεροβάθμιας και περάσει πλέον στα χέρια των καθηγητάδων, πιστεύω ότι θα χάσουμε την μπάλα. Ήδη μπαίνουμε στο εκάστοτε πανεπιστήμιο περισσότεροι απ' όσους μπορεί να αντέξει ένα τμήμα (μιλώντας για τα τμήματα υψηλής και μέσης ζήτησης που θα πάνε όλοι ούτως ή άλλως να πέσουν σαν τα κοράκια, όχι για το τμήμα στο Αργοστόλι :P ). Ας πούμε ότι θα μπει όριο από το πανεπιστήμιο οι 100 φοιτητές. Θα αρχίσουν μετά τα ρουσφέτια -πάρε το γιο μου, πάρε την κόρη μου, βόλεψε την ανιψιά μου, κάνε κάτι για την τρίτη ξαδέρφη της κουμπάρας του παππού της θείας του εγγονού μου. Η δική μου ταπεινή άποψη είναι ότι θα αρχίσουν να κόβουν και να ράβουν κατά βούληση σ' αυτούς που θα θεωρήσουν με τα Χ κριτήρια επιτυχόντες για να συνεχίσουν.

Σε ένα ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα που δεν θα ήθελαν κάθε χρόνο 50.000 μαθητές να γίνουν γιατροί και άλλοι 50.000 δικηγόροι, που δεν θα χρειαζόταν να μπει αυστηρό αριθμητικό κριτήριο για να μην φουλάρουν οι σχολές, παρά κριτήριο απόδοσης μόνο για να συνεχίσει κάποιος βάσει αυτού που επέλεξε- τότε ναι, ίσως θα μπορούσε να λειτουργήσει η επιλογή των φοιτητών από την Τριτοβάθμια. Δεν θεωρώ ότι με τις Πανελλήνιες ανταποκρίνεται ο βαθμός των γνώσεών σου με την σχολή που στοχεύεις -γιατί δεν είναι γνώσεις αλλά παπαγαλία και λυμένες ασκήσεις- αλλά παραμένει αξιοκρατικό σύστημα χωρίς παραθυράκια και κενά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Όμως οι πανελλήνιες με τον τρόπο που εφαρμόζονται πέραν του "αδιάβλητου", δεν εξετάζουν δεξιότητες του μαθητή ούτε δίνουν έμφαση στη γενική παιδεία που πρέπει να έχει ένας αυριανός πολίτης, και δευτερόντως επιστήμονα. Με ποια λογική κάποιοι βαθμοί κρίνουν κάποιο μαθητή ικανό για Ιατρική, για Μαθηματικά, για Φυσική,...για Επιστήμη Υλικών; Δεν βλέπω την συνεισφορά του συγκεκριμένου συστήματος εκπαίδευσης στην κοινωνία αφού κάθε χρόνο η Ελληνική οικογένεια ξεπουλιέται στα φροντιστήρια. Κάτι δεν κολλάει σε όλο αυτό δεν νομίζεις; :hmm:

Πράγματι, οι πανελλαδικές καταστρέφουν τη γενική παιδεία του μαθητή, καθώς αναγκάζεται να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα μαθήματα που θα δώσει για την εισαγωγή του στο πανεπιστήμιο. Ήδη από το γυμνάσιο παρατηρείται από τους μαθητές το φαινόμενο να δίνεται περισσότερο σημασία σε κάποια μαθήματα, ενώ σε κάποια άλλα λιγότερο. Αλλά από την άλλη δεν είναι λύση να βάζουμε πανελλήνιες (όταν λέω πανελλήνιες εννοώ κανονικές πανελλήνιες, όχι με τράπεζα θεμάτων και τέτοιες μπαρούφες) σε όλα τα μαθήματα και στις τρεις τάξεις του λυκείου (δεν έχουν όλοι χρήματα να πληρώνουν διαρκώς φροντιστήρια επί τρία χρόνια για όλα τα μαθήματα). Γιατί άλλος τρόπος ώστε να δώσει ο μαθητής την πρέπουσα σημασία στα μαθήματα γενικής παιδείας δεν υπάρχει ή τουλάχιστον νομίζω ότι δεν υπάρχει. Σίγουρα μερικές ώρες εξέτασης δεν μπορούν να κρίνουν με απόλυτη αντικειμενικότητα έναν μαθητή για το αν εισάγεται ή δεν εισάγεται στη σχολή που θέλει αλλά κατ' εμέ δεν μπορεί να υπάρξει καλύτερο εξεταστικό μοντέλο (και καλό εξεταστικό μοντέλο δεν εννοώ βέβαια τον υπολογισμό των τετραμήνων και των ενδοσχολικών εξετάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια, μιας και αυτοί οι βαθμοί αναμφισβήτητα εμπεριέχουν μία δόση υποκειμενικότητας). Επομένως δεν μπορεί να καταστεί δυνατή η κατάργηση των πανελληνίων, καθώς δεν υπάρχει καλύτερη λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
χμμμ για να δούμε...
Πας στην σχολή που θέλεις, στην πόλη που σου αρέσει.
Αν κατά την διάρκεια τον σπουδών σου θέλεις, αλλάξεις σχολή, πόλη ή και τα δύο.
Χωρίς να χρειάζεται να παρακαλάς βουλευτές για μεταγραφή, ούτε να τους ψηφίζεις για να σου επαναφέρουν το 10%(και μπλα, μπλα, μπλα).
Τέλος να σας θυμίσω ο,τι


«Αιώνιος» ένας στους δύο φοιτητές
Εγκαταλείπουν τα πανεπιστήμια 7.000 σπουδαστές κάθε χρόνο
https://www.tanea.gr/news/greece/article/4557170/?iid=2

Μόνο ένας στους έξι υποψηφίους σπουδάζει αυτό που επιλέγει
https://tvxs.gr/news/paideia/mono-enas-stoys-eksi-ypopsifioys-spoydazei-ayto-poy-epilegei

Εγκαταλείπουν τις σπουδές τους οι φοιτητές για το μεροκάματο!!
https://ksipnistere.blogspot.gr/2013/01/blog-post_4914.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
:mad:Φυσικά και δεν θα καταργηθούν οι πανελλαδικες!!! Δεν πρέπει να καταργηθούν, ούτε και η τράπεζα θεμάτων!! Είμαι 15 χρονών, πάω στην Α λυκείου, και είμαι μαθητής του 19. Δεν είναι δίκαιο ούτε να περνάει η σάρα και η μάρα τις τάξεις στα Λύκεια ούτε και να μπαίνει στα Πανεπιστήμια. Αν θέλει κάποιος τα προηγούμενα πρέπει 1 Να Κουραστεί 2 Να Διαβάσει και 3 Να Κουραστεί Διαβάζοντας.
(Τουλάχιστον να περιμένει να δώσω εγώ και μετά ας κάνει ό,τι θέλει.;))

Φίλε μου, οι πανελλήνιες να μην καταργηθούν, οκ. Η τράπεζα θεμάτων όμως, γιατί? Με ή χωρίς αυτήν, η εισαγωγή σας στα πανεπιστήμια είναι ήδη δύσκολη, την αξία σου θα την αποδείξεις έτσι κι αλλιώς. Το 19 στην Α' λυκείου δεν σημαίνει κάτι. Είναι αρκετοί που το 19 το κάνουν 15 στις πανελλήνιες είναι όμως και αρκετοί που το διατηρούν (μην σε απογοητεύσω και τελείως :P). Και "η σάρα και η μάρα" δεν μπαίνει στα πανεπιστήμια... κι αν μπει, δεν θα καταφέρει να βγει (να πάρει πτυχίο) εύκολα. Συνεπώς, κοιτά να κάνεις την προσπάθειά σου και μη σε νοιάζει για τους υπόλοιπους :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,798 μηνύματα.
Το 15, το 19...με φροντιστήρια στη Γ'Λυκείου τι αξία έχει; Αν οι ίδιοι μαθητές όλων των βαθμολογικών επιπέδων δεν έκαναν φροντιστήριο προετοιμασίας στις τάξεις του Λυκείου ποια θα ήταν η πραγματική επίδοση στις τελικές εξετάσεις; Πρέπει κάποτε σε αυτή τη χώρα να έχουμε μια πραγματική εικόνα για κάθε μαθητή όπως συμβαίνει και στη Δυτική Ευρώπη. Το απολυτήριο για έναν μαθητή αν αναγράφει βαθμό 14 σημαίνει ότι ο μαθητής αυτός απέδωσε μέχρι το 14. Στη χώρα μας ακόμη και ένας μαθητής που έγραψε 19 στις πανελλήνιες μπορεί να έχει πραγματική αξία το 16 ή και πιο κάτω. Γιατί ρε παιδιά να δουλευόμαστε τόσο άσχημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
Δεν νομίζω να καταργηθούν οι πανελλήνιες, αλλά θα το ήθελα πολύ... Όσον αφορά την τράπεζα θεμάτων, καταργήθηκε και είμαι χαρούμενος.. :P :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Η «φούσκα» της παραπαιδείας έσκασε. Το σύστημα προπογκόλ έφτασε στο τέλος του.

Αν οι ίδιοι μαθητές όλων των βαθμολογικών επιπέδων δεν έκαναν φροντιστήριο προετοιμασίας στις τάξεις του Λυκείου ποια θα ήταν η πραγματική επίδοση στις τελικές εξετάσεις;

Το πρόβλημα είναι ότι μαθητές με υψηλές βαθμολογίες στο Λύκειο δυσκολεύονται να συνεχίσουν στο Πανεπιστήμιο, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα 65-70% που παρατάει τις σπουδές του.
Οι μόνοι που ευνοούνται από το υπάρχον σύστημα είναι τα φροντιστήρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
...δυσκολεύονται να συνεχίσουν στο Πανεπιστήμιο, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα 65-70% που παρατάει τις σπουδές του....
Μήπως το ποσοστό που γράφεις είναι "λιγάκι" υπερβολικό;

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
23 Ιανουαρίου 2011
1 στους 10 φοιτητες παιρνει πτυχιο.!
https://anwnimo.blogspot.gr/2011/01/blog-post_2986.html

Δραματικά στοιχεία που φέρνει στο φως η «Κ», ένας στους τρείς εγγεγραμμένους φοιτητές σε ΑΕΙ είναι «αιώνιος» ενώ ένας στους δέκα παίρνει πτυχίο κάθε χρόνο!


22.01.2011
Μόλις το 7,5% αγγίζει το ποσοστό αποφοίτησης στα ΤΕΙ μέσα στην εξαετία
https://www.kathimerini.gr/416532/ar...pososto-apofoithshs-sta-tei-mesa-sthn-e3aetia
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,798 μηνύματα.
23 Ιανουαρίου 2011
1 στους 10 φοιτητες παιρνει πτυχιο.!
https://anwnimo.blogspot.gr/2011/01/blog-post_2986.html

Δραματικά στοιχεία που φέρνει στο φως η «Κ», ένας στους τρείς εγγεγραμμένους φοιτητές σε ΑΕΙ είναι «αιώνιος» ενώ ένας στους δέκα παίρνει πτυχίο κάθε χρόνο!


22.01.2011
Μόλις το 7,5% αγγίζει το ποσοστό αποφοίτησης στα ΤΕΙ μέσα στην εξαετία
https://www.kathimerini.gr/416532/ar...pososto-apofoithshs-sta-tei-mesa-sthn-e3aetia

Θα βρεθούν εδώ στο φόρουμ αντίλογοι και θα σου απαντήσουν ότι από το 2011 μέχρι σήμερα, οι φοιτητές ξαφνικά είπαν να διαβάσουν και όλοι τους βγάζουν βαθμούς πτυχίου από 8 και πάνω, δεν καθυστερεί κανείς τις σπουδές του, και κάνουν όλοι από 2,3 μεταπτυχιακά στο εξωτερικό. :P Περίμενε και θα δεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
--
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Θα βρεθούν εδώ στο φόρουμ αντίλογοι και θα σου απαντήσουν ότι από το 2011 μέχρι σήμερα, οι φοιτητές ξαφνικά είπαν να διαβάσουν και όλοι τους βγάζουν βαθμούς πτυχίου από 8 και πάνω, δεν καθυστερεί κανείς τις σπουδές του, και κάνουν όλοι από 2,3 μεταπτυχιακά στο εξωτερικό. :P Περίμενε και θα δεις...

Να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου στη συζήτηση, την οποία βρίσκω άκρως ενδιαφέρουσα. Στην ιατρική της Πάτρας, στο έτος μου ήμασταν 226 άτομα. Οι 138 εξ'αυτών ακόμα συνεχίζουν μετά το πέρας της 6ετούς φοίτησης. Δηλαδή όλες οι απόψεις που παρατίθενται μέχρι τώρα για το πόσοι τελειώνουν, έχουν μία βάση, στα όρια της υπερβολής βέβαια. Προσωπική μου άποψη είναι πως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Ενα μεγάλο ποσοστό καθυστερεί κάποια χρόνια για πολλούς και διάφορους λόγους και στο πλείστο των περιπτώσεων δικαιολογημένα, αλλά αυτοί που εγκαταλείπουν και δεν παίρνουν ποτέ πτυχίο δεν μπορεί να είναι πάνω από ένα 20,άντε 30%.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Στατιστική ανάλυση δεδομένων της διάρκειας φοίτησης
του τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης


https://docs.google.com/viewer?a=v&...vbWFpbnxoYW5keXRlbXxneDoxNDA2MTY0N2FmMTQ5YjNi

Φαίνεται καθαρά, το πρόβλημα άρχισε όταν ξεκίνησε το σύστημα προπογκολ του Αρσένη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Παιζει και κατι αλλο ρολο, αν καποιος τα περναει επιφανειακα τοτε καταγραφεται σαν επιτυχων αλλα δεν ξερει που του παν τα 4. Καλυτερα να αργησει καποιος κ να ξερει 5 πραματα παρα να τα περναει ετσι κ απλως να εχει το χαρτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top