Περί ελληνικής μουσικής

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Νομίζω είναι ένα θέμα που δεν έχουμε μιλήσει. Τι γνώμη έχετε;

Tελευταία βλέπω κάτι νέα φρούτα που το γυρίζουν σε μια μιξαρισμένη μουσική με αρκετά στοιχεία από αμάνε και ήχους από Signal Processing την ώρα που σκανάρει ο μαγνητικός τομογράφος. Απορώ ποιοι τους ακούν και μερακλώνονται. Eν τω μεταξύ έχουν πολλά likes και κολακευτικά σχόλια από διάφορες "Μαρίαπουλάωτρέλα", "ΤάσοςβρίζωτηνΑεκ", "Λέλατραβάωταβυζγιάμου", "φαντουμαζωνάκης21" και πάντα αναρωτιέμαι γιατί δεν νιώθω το ίδιο; Μήπως δεν είμαι και εγώ τόσο βαθιά Έλληνας; Μήπως δεν είμαι και εγώ τόσο βαθύ μιζεροπασόκ με λυμένα προσωπικά προβλήματα και με αφασία να ατενίζω το στρωμένο μέλλον σε μόρια και δημόσιο;

Επίσης σε διάφορα άρθρα εφημερίδας, βλέπεις ότι τα σκυλάδικα παρ' όλο τα καραντινόμετρα είναι τίγκα στο ξεκωλίδι και στο μαλλί-γυαλί-τατούαζ τέκνα και σάπιους 40+άρηδες με θαλασσοδάνεια χρεωκοπημένων γαλάζιων μιζαδόρων, Πασόκων κηπουρών κλπ γονέων και να λικνίζονται σε ρυθμούς "Σουλεϊμάν ο κ***λοπρεπής".

Γιατί πρέπει να το ζήσουμε και αυτό;

Γιατί δεν γίνεται μια ανάδειξη πραγματικών ταλέντων στη μουσική και στο τραγούδι πέρα από χρώματα, κόμματα και προσανατολισμούς; Μήπως το κοινό δεν θέλει κάτι καλύτερο στη μουσική και του αρέσει η μανιέρα; Να μην αναφερθώ και στην στρατευμένη επιστροφή των Νταλαροειδών που επιβιώνουν παντός καιρού με το σύνηθες αριστερό ρεπερτόριο: Λησμονιά-Ξενιτιά-Μετανάστευση-Κοκκινιά-Αραπιά-Χρεωκοπιά-Εργατιά και γίνω κακός;

1591221872991.png


Εκτιμώ τον Νταλάρα ως καλλιτέχνη αλλά όχι όσους προσπαθούν να εξαργυρώσουν κάτι από την λάμψη του πουλώντας μουσική φθήνια με μπουκάλι ουίσκι μπόμπα από Γουατεμάλα ως Σκωτσέζικο.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για το Μαζωνάκη τι γνώμη έχεις φίλε;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Για το Μαζωνάκη τι γνώμη έχεις φίλε;

Δεν τον λες και η φωνάρα του Ελληνικού πενταγράμμου απλά με τόσο μιξάρισμα, τον συνηθίσαμε. Εσύ τι πιστεύεις; Δεν έχω καταλάβει τον νοηματικό προσανατολισμό των στίχων του Μαζωνάκη; Γιατί πρέπει να με διασκεδάζει;
 

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Συμφωνώ μαζί σου nPb. Αλλά μην ξεχνάς πως όσο ζω Μαζώ.

 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Μα, γιατί πρέπει να βάλουμε δερβέναγες σε κάτι τόσο υποκειμενικό όσο η μουσική; Θέλει ο κύριος απέναντι να ακούει Μαζωνάκη; Ας ακούει. Θέλει να ακούει Ζευγαρά; Ας ακούει.

Άλλωστε, γιατί να είναι ταλέντο (μόνο) το Χ άτομο που παίζει με απίστευτη δεξιοτεχνία αλλά δεν μιλάει στον κόσμο και να μην είναι το Υ άτομο που μιλάει στις καρδιές - ή όπου αλλού - του κόσμου και παίζει 3-4 ακκόρντα; Απλά έχουν διαφορετικά ταλέντα και τα δύο άτομα, νομίζω.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,555 μηνύματα.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Γιατί δεν γίνεται μια ανάδειξη πραγματικών ταλέντων στη μουσική και στο τραγούδι πέρα από χρώματα, κόμματα και προσανατολισμούς; Μήπως το κοινό δεν θέλει κάτι καλύτερο στη μουσική και του αρέσει η μανιέρα;
Γιατί ο κόσμος που δεν έχει ασχοληθεί με την μουσική, τείνει να εκτιμάει κάτι πιο απλό και λιγότερο τεχνικό, που μπορεί να το κατανοήσει σε gut level, αλλά από την άλλη, όταν έχεις φάει την ζωή σου διαβάζοντας μουσική και μαθαίνοντας ένα κάρο πράγματα μπαινοβγαίνοντας στα ωδεία, το τελευταίο πράγμα που θες να κάνεις είναι να παίζεις κάτι απλό :P δεν έχει κανένα ενδιαφέρον και είναι βαρετό.
Για αυτό δημιουργείται έντονα αυτή η διάσταση μεταξύ του τι θέλουν να παίζουν οι μουσικοί και τι θέλει να ακούει ο κόσμος, όπως αυτό ξεκίνησε με το ποπ/ροκ που έκαναν την μουσική πιο προσβάσιμη σε όλους. Στην τελική είναι θέμα προτίμησης και πνίγοντας την ελιτίστρια μέσα μου για να μην ξαναδεί το φως του ήλιου λέω ότι ας ακούει ο καθένας ό,τι τον ευχαριστεί (αρκεί να μην υποχρεώνει και εμάς τους υπόλοιπους να ακούμε) :P
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Μιας και συζητάμε για ελληνική μουσική. Της Αλεξίου τα τραγούδια πραγματικά έχουν αξία θεωρώ.

Το πρόβλημα είναι ότι η Αλεξίου δεν αφήνει νέα μορφή πίσω της. Μετά τη γενιά του 74' με κάποιες εξαιρέσεις τη δεκαετία του 90' νομίζω ότι οι επόμενες γενιές μουσικών απλά υπάρχουν για να συντηρούν νυχτερινά κέντρα. Προσωπικά θεωρώ τη Μαντώ, μια αξιόλογη ερμηνεύτρια. Δεν έτυχε ανάλογης προσοχής από το κοινό...εκτός από το θέμα της Eurovision.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γιατί, τον κατάλαβε κανεις; Τον κατάλαβε κι ο ίδιος;

O Βαγγέλης Moυρίκης στο βίντεο που οδηγάει φορτηγό, δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας με το άσμα "πιάσε το λεβιέ, κούνα το λεβιέ".
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.

...μια αξιόλογη ποπ παρουσία του Έλληνα μουσικού Κώστα Μπίγαλη σε αγγλικό τραγούδι. Απολαύστε!
 

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ε καλά λες και φταίει η Αλεξίου που δεν "αφήνει μορφές πίσω της". Και η Αλεξίου και πολλοί εκείνης της γενιάς δίνουν ευκαιρίες και πατήματα σε πολλούς νέους καλλιτέχνες (Τρίφωνο, Στάθης Δράκος, Μαριάνα Πολυχρονίδη, Γιώργος Περρής, Δήμητρα Σταθοπούλου πχ) κι ας μη λαμβάνουν τη δημοσιότητα του Σνικ. Γενικά αυτή η βιομηχανία που έχει αναπτυχθεί γύρω από την panik και τα συναυτώ δείχνει απλά πώς μπορεί η εμπορευματοποίηση και το να βγάλω δίσκο για να έχω να λέω, να καταστρέψουν τη μουσική.
 

Scott

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Scott αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Πιστεύω πως στην ελληνική μουσική δεν υπάρχει πια είδος (aka genre). Είναι μόνο δύο εμπορικά είδη, τύπου λαϊκό-καψουρο τραγούδι ή τραπ (που δεν είναι μουσική για εμένα). Το ίδιο συμβαίνει βέβαια και στην ξένη μουσική, όπου όλα έχουν beat drop και είναι για κλαμπ ή είναι oversaturated στο να τραγουδούν στα cursive (Τύπου halsey ).
Γι'αυτό και ακούω από 2010 και πριν συνήθως γιατί υπήρχε ακόμα αυτή η θέληση το να έχει μια ταυτότητα κάποιος και να υπάρχει μια ποικιλία. Τώρα όλα απλά θέλουν να γίνουν εμπορικά ή μέσω του βίντεο κλιπ "προσπαθούν να γίνουν κοινωνικά".
* Επίσης η beyonce δεν αξίζει τίποτα σαν τραγουδοποιός,ας μην είχε άντρα τον Jay-z Και ούτε single δε θα είχε στα τσαρτ.
 

bovid19

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο bovid19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Εγώ πάντως μια χαρά ακούω Σνικ, Μπίλλυ Σίο, Αλίτιζ, Λάιτ κλπ. Αν το κομμάτι είναι γεμάτο φλέξινγκ και gangsta sh1t εγώ γουστάρω.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top