γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.008 μηνύματα.

10-05-21

12:28
Υπαρχει αραγε αληθεια στην τοποθετηση αυτη?
www.alfavita.gr

Πατέλης: Όποιος κάνει διδακτορικό, δεν έχει όρεξη για δουλειά
Για τον οικονομικό σύμβουλο του Κυριάκου Μητσοτάκη, όχι μόνο δεν είναι άριστος όποιος έχει διδακτορικό, αλλά μάλλον πρόκειται για κάποιον που δεν έχει όρεξη για δουλειά!
Cortes
Νεοφερμένο μέλος
Η Cortes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 90 μηνύματα.

10-05-21

12:47
δεν νομίζω. Το να αποκτήσεις διδακτορικό απαιτεί από μόνο του πολύ δουλειά. Το μόνο είναι πως εαν κάποιος έχει διδακτορικό και δεν είναι απελπισμένος, φυσικά δεν θα δεχθεί να γίνει απλός υπάλληλος ταμείου, ή σερβιτόρος ή κάτι τέτοιο και θα ψάξει για κάτι καλύτερο που θα ταιριάζει στα προσόντα του. Η δήλωση είναι παράλογη και υπονοεί πως παρά τους κόπους αυτών των ανθρώπων θα πρέπει να δεχθούν να κάνουν όποια δουλειά τους ανατεθεί και μόνο αν είναι "άριστοι" θα πρεπει να αναζητούν κάτι καλύτερο. Είναι σαν να τους λέει " εκανες διδακτορικό και σπούδασες; Δεν είσαι τίποτα περισσότερο από ένα αναλώσιμο σκουπίδι του συστήματος, όπου οι κόποι σου δεν θα αναγνωριστούν και είσαι και αχάριστος από πάνω". Δημιουργεί ένα κλίμα υποτίμησης, στο οποίο οι μόνοι που αξίζουν είναι αυτοί που έχουν ήδη λεφτά.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.008 μηνύματα.

10-05-21

12:51
Σωστα τα λες , ετσι ειναι.
Τελικα του ειπαν οτι η τοποθετηση αυτη δεν βοηθα το προφιλ του κομματος και το μαζεψε.
www.esos.gr
Τελικα του ειπαν οτι η τοποθετηση αυτη δεν βοηθα το προφιλ του κομματος και το μαζεψε.

Σύμβουλος του πρωθυπουργού: Δε θα προσλάμβανα κάποιον με διδακτορικό
«Για τις πιο πολλές δουλειές που μπορεί να κάνει κάποιος μετά τις σπουδές του όχι απλώς δεν είναι απαραίτητο το διδακτορικό αλλά είναι και κάτι το αρνητικό. Δε θα προσλάμβανα κάποιον με διδακτορικό αν μου έκανε αίτηση γιατί δείχνει ότι πιθανώς να είναι κάποιος άνθρωπος που δεν έχει απαραιτήτως...

akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

11-05-21

12:30
Αυτός που έχει διδακτορικό, γυναίκα και παιδιά πρέπει να αμοίβεται και με μεγαλύτερο μισθό. Προφανώς ο εργοδότης θα προτιμήσει κάποιον που δεν τα έχει για να του κάνει μια δουλειά.
Cortes
Νεοφερμένο μέλος
Η Cortes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 90 μηνύματα.

11-05-21

13:05
Αναρωτιέμαι τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αυτός που έχει το διδακτορικό είναι άντρας.Αυτός που έχει διδακτορικό, γυναίκα και παιδιά πρέπει να αμοίβεται και με μεγαλύτερο μισθό. Προφανώς ο εργοδότης θα προτιμήσει κάποιον που δεν τα έχει για να του κάνει μια δουλειά.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5.377 μηνύματα.

11-05-21

13:33
Κοιτάξτε κάτι τεμπέληδες....ο Πατέλης δεν θα τους προσλάμβανε. Τους καημένους
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 827 μηνύματα.

11-05-21

14:11
Το αστείο είναι ότι τα είπε όλα αυτά ενώ έχει και ο ίδιος Διδακτορικό. Τραγική ειρωνεία
.

akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

11-05-21

14:52
O τίτλος λέει "όποιον"Αναρωτιέμαι τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αυτός που έχει το διδακτορικό είναι άντρας.
Guest 454371
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

11-05-21

15:14
Πόση γνώση να χωρέσει μια φώτο
Cortes
Νεοφερμένο μέλος
Η Cortes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 90 μηνύματα.

11-05-21

16:55
Στην ελληνική γλώσσα, όταν αναφερόμαστε σε ένα άτομο, που δεν γνωρίζουμε το φύλο του, συνήθως χρησιμοποιούμε το αρσενικό γένος (δυστυχώς δεν βαζουμε και τα δύο.)O τίτλος λέει "όποιον"
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

11-05-21

17:00
Είμαι αντίθετος σε αυτή τη σεξιστική συνήθεια.Στην ελληνική γλώσσα, όταν αναφερόμαστε σε ένα άτομο, που δεν γνωρίζουμε το φύλο του, συνήθως χρησιμοποιούμε το αρσενικό γένος (δυστυχώς δεν βαζουμε και τα δύο.)
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

11-05-21

17:14
Δίκιο έχεις. Όμως γραμματική/συντακτικό λένε ότι "το αρσενικό γένος είναι επικρατέστερο".Είμαι αντίθετος σε αυτή τη σεξιστική συνήθεια.
Για παράδειγμα: ο δάσκαλος έχει στην τάξη 29 κορίτσια και 1 αγόρι. Θα πει "καθήστε ήσυχοι".
On topic: Γιατί βαριέμαι σήμερα;
annfire
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η annfire αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 262 μηνύματα.

11-05-21

19:00
Πάντως προσωπικά ακούω συχνότερα το" καθίστε ήσυχα" τονίζοντας την κατάσταση στην οποία πρέπει να βρίσκονται. Ούτε φύλα ούτε τίποτα.
Επίσης αρκετοί καθηγητές χρησιμοποιούν πλεον και το" φοιτητές/φοιτήτριες". Όχι προς αποφυγή παρεξηγήσεων των τρελών φεμινιστριών. Είναι ορθό.
Επίσης αρκετοί καθηγητές χρησιμοποιούν πλεον και το" φοιτητές/φοιτήτριες". Όχι προς αποφυγή παρεξηγήσεων των τρελών φεμινιστριών. Είναι ορθό.

nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.575 μηνύματα.

11-05-21

23:33
Η ένστασή μου είναι στους ανθρώπους που κάνουν διδακτορικό ως "συνήθεια" και όχι επειδή πιστεύουν σε αυτό που κάνουν. Στην Ελλάδα είναι λιγάκι αμφιλεγόμενη η τακτική που ακολουθείται για το πλαίσιο των μεταπτυχιακών ή και των διδακτορικών σπουδών επειδή πολύ απλά δεν υπάρχει βιομηχανία κάθετης παραγωγής και ούτε οικονομία τεχνολογικής καινοτομίας δηλαδή, να πουλάμε "επιστήμη" σε άλλες χώρες μέσω υπηρεσιών ή προϊόντων. Λυπάμαι που το λέω αλλά με τόσες διάνοιες μαθηματικών στα ΕΜΠολυτεχνεία που διψάνε για "έρευνα" και μας κουνάνε το 20άρι στις πανελλήνιες στα μούτρα, αλλά παρ' όλα αυτά τα Μαθηματικά και η Φυσική στον κλασικό πυρήνα τους δεν έχουν Ελληνικά ονόματα νέας γενιάς του 21ου αιώνα. Συνεχίζεται η παράδοση των Γάλλων, Ρώσων, Γερμανών και άλλων Δυτικο ή Ανατολικο-ευρωπαίων (π.χ. Πολωνών, Βούλγαρων) ή ευρύτερα Ασιατών (π.χ. Ιαπώνων) όπως και τον 19-20ο αιώνα.
Το γεγονός ότι αρκετοί "στριμώχνονται" για μεταπτυχιακές σπουδές γύρω από Οικονομικά, Ειδική Αγωγή και Management ή και διδακτορικά στην Ιατρική και στις Επιστήμες Αγωγής δείχνει ακριβώς την απουσία ερευνητικής κουλτούρας στην Ελλάδα μας καθώς το κίνητρο είναι αμιγώς η μοριοδότηση σε κάποια λίστα διορισμού για τράπεζα (με βύσμα) ή το δημόσιο ή τόνωσης προσωπικής ματαιοδοξίας για κάποιους θλιβερούς (υπάρχουν και τέτοιοι). Σαφώς και μια κοινωνία έχει ανάγκη από όλα τα επαγγέλματα και φυσικά, ένα επάγγελμα δεν έχει απαραίτητα ερευνητική κατεύθυνση ώστε να το χρειάζεται το διδακτορικό δίπλωμα! Προσέξτε τι λέω.
Η διαδικασία εκπόνησης διδακτορικής διατριβής δεν είναι σπουδές όπως νομίζουν πολλοί. Δεν είναι χαμένα 5-6 χρόνια όπως είπε ο Πατέλης στο βίντεο. Εξαρτάται ο καθένας πως ορίζει τον χαμένο χρόνο ή τι ορίζει ως εργασία. Σε πολλές χώρες του κόσμου και κυρίως στην Γερμανία ή ΗΠΑ απ' όσο γνωρίζω, θεωρείται φορολογητέο επάγγελμα δημοσίου υπαλλήλου που στηρίζει την ακαδημαϊκή έδρα του Πανεπιστημίου. Σαν κανονικό επάγγελμα σημαίνει υποχρεώσεις απέναντι στο Πανεπιστήμιο και φυσικά καλύπτει κάποιο σεβαστό χρονικό διάστημα ζωής ή και καριέρας μέχρι την συντάξιμη περίοδο! Και όχι απαραίτητα ως προθάλαμος για θέση καθηγητή Πανεπιστημίου όπως λένε πολλοί "Πατέληδες" στην Ελλάδα αλλά και ως δια βίου ερευνητικό προσωπικό στο χ Πανεπιστήμιο χωρίς εξέλιξη.
Στα καθήκοντα του ερευνητή ανάλογα το ποσοστό εργασιακού ωραρίου την εβδομάδα, περιλαμβάνονται και ακαδημαϊκές υποχρεώσεις (π.χ. διδασκαλία, ασκήσεις φοιτητών κτλ) ή και όχι απαραίτητα. Ο ερευνητής δεν πρέπει να σκέφτεται ως φοιτητής ή να διαβάζει ως φοιτητής. Ο ερευνητής σε μια τέτοια χώρα άσχετα αν κάνει άτυπα διδακτορικές "σπουδές" είναι ο ισότιμος συνομιλητής με καθηγητές και προτείνει ιδέες πάνω στην εύρεση νέων λύσεων και βελτίωση των αποτελεσμάτων. Είναι ένας κανονικός υπάλληλος που εκπροσωπεί το Πανεπιστήμιο σε διάφορες επιστημονικές δραστηριότητες. Δεν είναι ο φοιτητάκος που αράζει στο εργαστήριο ή στο γραφείο του και σπρώχνει τον καιρό για να πάρει το χαρτί του διπλώματος. Λογικές τέτοιες δεν έχουν καμία ύπαρξη σε σοβαρές χώρες και ρωτήστε όποιον θέλετε να σας πει την εμπειρία του από κάποια Αμερική ή Γερμανία για παράδειγμα.
Επίσης πολλές βιομηχανίες, κλινικές ή οργανισμοί στην Αμερική, Γερμανία, Αυστρία ή Γαλλία από όσο ξέρω συνεργάζονται με Πανεπιστήμια και προσλαμβάνουν υποψήφιους διδάκτορες για να εργαστούν πάνω σε ένα project με ωράριο ιδιωτικού υπαλλήλου με σκοπό την λήψη διδακτορικού διπλώματος για να διατηρηθεί η θέση εργασίας. Το Πανεπιστήμιο σε αυτή την περίπτωση έχει μόνο την ακαδημαϊκή εποπτεία αφού το νομικό / εργασιακό πλαίσιο θέσης ρυθμίζεται από την βιομηχανία, την κλινική ή τον οργανισμό που τρέχει το ερευνητικό project.
Και στις δυο περιπτώσεις, ο ερευνητής καλείται να παράξει ερευνητικό έργο, συνήθως πρωτότυπο και να συμμετάσχει σε πλήθος από συνέδρια, ως ομιλητής αποτελεσμάτων! Συνήθως ο μισθός ερευνητή είναι πάρα πολύ καλός για τα δεδομένα της αγοράς μαζί με διάφορα bonus που μοιράζονται μηνιαίως για διάφορους λόγους, δίνονται κίνητρα δημιουργίας οικογένειας αλλά και στήριξης των παιδιών (με σχολεία κτλ), αλλά η ρουτίνα εργασίας δεν είναι πάντα μια ευχάριστη διαδικασία. Η έρευνα δεν σου εγγυάται ότι θα βρεθεί αποτέλεσμα ή οι προθεσμίες για τις δημοσιεύσεις μπορεί να είναι πιεστικές λόγω διαφόρων "αναφορών" που πρέπει να γίνονται στους επόπτες (καθηγητή ή στέλεχος εταιρίας) της ερευνητικής θέσης.
Το γεγονός ότι αρκετοί "στριμώχνονται" για μεταπτυχιακές σπουδές γύρω από Οικονομικά, Ειδική Αγωγή και Management ή και διδακτορικά στην Ιατρική και στις Επιστήμες Αγωγής δείχνει ακριβώς την απουσία ερευνητικής κουλτούρας στην Ελλάδα μας καθώς το κίνητρο είναι αμιγώς η μοριοδότηση σε κάποια λίστα διορισμού για τράπεζα (με βύσμα) ή το δημόσιο ή τόνωσης προσωπικής ματαιοδοξίας για κάποιους θλιβερούς (υπάρχουν και τέτοιοι). Σαφώς και μια κοινωνία έχει ανάγκη από όλα τα επαγγέλματα και φυσικά, ένα επάγγελμα δεν έχει απαραίτητα ερευνητική κατεύθυνση ώστε να το χρειάζεται το διδακτορικό δίπλωμα! Προσέξτε τι λέω.
Η διαδικασία εκπόνησης διδακτορικής διατριβής δεν είναι σπουδές όπως νομίζουν πολλοί. Δεν είναι χαμένα 5-6 χρόνια όπως είπε ο Πατέλης στο βίντεο. Εξαρτάται ο καθένας πως ορίζει τον χαμένο χρόνο ή τι ορίζει ως εργασία. Σε πολλές χώρες του κόσμου και κυρίως στην Γερμανία ή ΗΠΑ απ' όσο γνωρίζω, θεωρείται φορολογητέο επάγγελμα δημοσίου υπαλλήλου που στηρίζει την ακαδημαϊκή έδρα του Πανεπιστημίου. Σαν κανονικό επάγγελμα σημαίνει υποχρεώσεις απέναντι στο Πανεπιστήμιο και φυσικά καλύπτει κάποιο σεβαστό χρονικό διάστημα ζωής ή και καριέρας μέχρι την συντάξιμη περίοδο! Και όχι απαραίτητα ως προθάλαμος για θέση καθηγητή Πανεπιστημίου όπως λένε πολλοί "Πατέληδες" στην Ελλάδα αλλά και ως δια βίου ερευνητικό προσωπικό στο χ Πανεπιστήμιο χωρίς εξέλιξη.
Στα καθήκοντα του ερευνητή ανάλογα το ποσοστό εργασιακού ωραρίου την εβδομάδα, περιλαμβάνονται και ακαδημαϊκές υποχρεώσεις (π.χ. διδασκαλία, ασκήσεις φοιτητών κτλ) ή και όχι απαραίτητα. Ο ερευνητής δεν πρέπει να σκέφτεται ως φοιτητής ή να διαβάζει ως φοιτητής. Ο ερευνητής σε μια τέτοια χώρα άσχετα αν κάνει άτυπα διδακτορικές "σπουδές" είναι ο ισότιμος συνομιλητής με καθηγητές και προτείνει ιδέες πάνω στην εύρεση νέων λύσεων και βελτίωση των αποτελεσμάτων. Είναι ένας κανονικός υπάλληλος που εκπροσωπεί το Πανεπιστήμιο σε διάφορες επιστημονικές δραστηριότητες. Δεν είναι ο φοιτητάκος που αράζει στο εργαστήριο ή στο γραφείο του και σπρώχνει τον καιρό για να πάρει το χαρτί του διπλώματος. Λογικές τέτοιες δεν έχουν καμία ύπαρξη σε σοβαρές χώρες και ρωτήστε όποιον θέλετε να σας πει την εμπειρία του από κάποια Αμερική ή Γερμανία για παράδειγμα.
Επίσης πολλές βιομηχανίες, κλινικές ή οργανισμοί στην Αμερική, Γερμανία, Αυστρία ή Γαλλία από όσο ξέρω συνεργάζονται με Πανεπιστήμια και προσλαμβάνουν υποψήφιους διδάκτορες για να εργαστούν πάνω σε ένα project με ωράριο ιδιωτικού υπαλλήλου με σκοπό την λήψη διδακτορικού διπλώματος για να διατηρηθεί η θέση εργασίας. Το Πανεπιστήμιο σε αυτή την περίπτωση έχει μόνο την ακαδημαϊκή εποπτεία αφού το νομικό / εργασιακό πλαίσιο θέσης ρυθμίζεται από την βιομηχανία, την κλινική ή τον οργανισμό που τρέχει το ερευνητικό project.
Και στις δυο περιπτώσεις, ο ερευνητής καλείται να παράξει ερευνητικό έργο, συνήθως πρωτότυπο και να συμμετάσχει σε πλήθος από συνέδρια, ως ομιλητής αποτελεσμάτων! Συνήθως ο μισθός ερευνητή είναι πάρα πολύ καλός για τα δεδομένα της αγοράς μαζί με διάφορα bonus που μοιράζονται μηνιαίως για διάφορους λόγους, δίνονται κίνητρα δημιουργίας οικογένειας αλλά και στήριξης των παιδιών (με σχολεία κτλ), αλλά η ρουτίνα εργασίας δεν είναι πάντα μια ευχάριστη διαδικασία. Η έρευνα δεν σου εγγυάται ότι θα βρεθεί αποτέλεσμα ή οι προθεσμίες για τις δημοσιεύσεις μπορεί να είναι πιεστικές λόγω διαφόρων "αναφορών" που πρέπει να γίνονται στους επόπτες (καθηγητή ή στέλεχος εταιρίας) της ερευνητικής θέσης.
EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

12-05-21

12:50
Σε παρακαλω, το δικο του ειναι ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΤο αστείο είναι ότι τα είπε όλα αυτά ενώ έχει και ο ίδιος Διδακτορικό. Τραγική ειρωνεία.



nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.575 μηνύματα.

12-05-21

23:49
Σε παρακαλω, το δικο του ειναι ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟκαμια σχεση με των υπολοιπων
![]()
Νομίζω ότι αρκετοί είπαν για έναν τιμητικό διδακτορικό τίτλο. Βέβαια υπάρχει και η μερίδα ανθρώπων που συνήθως "κουνάνε" το δάχτυλο σε άλλους για να μην γίνουν ανώτεροι από αυτούς. Ήξερα περίπτωση ακαδημαϊκού που έλεγε ότι οι νέοι δεν πρέπει να δουλεύουν αλλά να σπουδάζουν. Βέβαια ο ίδιος είχε βολευτεί στο Ελληνικό δημόσιο και είχε αράξει. Από τη θέση του, σαφώς και τον βόλευε να μην δουλεύουμε για να μην του πάρουμε τη θέση.

EvanescenceQ
Επιφανές μέλος
Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 13.938 μηνύματα.

12-05-21

23:51
Μα ακριβως οπως τα λες ειναι ποιος τι διατυπωνει και τι διατυπωνει καθε φορα,και παντα υπαρχει αν θες ενα background για να εκφραζει καποιος τετοιες de facto αποψεις.Ειναι πολλα.Νομίζω ότι αρκετοί είπαν για έναν τιμητικό διδακτορικό τίτλο. Βέβαια υπάρχει και η μερίδα ανθρώπων που συνήθως "κουνάνε" το δάχτυλο σε άλλους για να μην γίνουν ανώτεροι από αυτούς. Ήξερα περίπτωση ακαδημαϊκού που έλεγε ότι οι νέοι δεν πρέπει να δουλεύουν αλλά να σπουδάζουν. Βέβαια ο ίδιος είχε βολευτεί στο Ελληνικό δημόσιο και είχε αράξει. Από τη θέση του, σαφώς και τον βόλευε να μην δουλεύουμε για να μην του πάρουμε τη θέση.![]()
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 94 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Reader
- GeorgePap2003
- Θανασης Α.
- mariakanelop
- Superhuman
- Libertus
- tsiobieman
- Cortes
- calliope
- jimis2001
- papa2g
- Georgekk
- Dimitris9
- Athens2002
- Έμμα
- harry akritas
- chochoru
- Samuel
- ggl
- Αλκης Κ.
- fmarulezkd
- korlef
- Kostis-Palamas
- No name
- Dunedain10
- eukleidhs1821
- Memetchi
- MarcoReus
- T C
- johnietraf
- Jimmy20
- the purge
- nucomer
- Xristinaqui
- Viedo
- SlimShady
- KingOfPop
- stefan
- Dimitris2001
- Medjnik
- pacheiko
- natalix
- charmander
- kiyoshi
- thecrazycretan
- fretoe
- Marifei
- Meow
- spring day
- Paragontas7000
- hirasawayui
- Ria99
- igeorgeoikonomo
- azula
- TonyMontanaEse
- ag97
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.