Παράλληλη φοίτηση σε ΑΕΙ και ΔΙΕΚ

GiwrgosLxs

Νεοφερμένος

Ο GiwrgosLxs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Κοινωνιολογίας Παντείου. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι φοιτητής Κοινωνιολογίας στο Πάντειο και έκανα αίτηση εγγραφής για βοηθός εργοθεραπείας σε ΙΕΚ της περιοχής μου. Όπως αναφέρω και στον τίτλο θα ήθελα να μάθω αν επιτρέπεται η παράλληλη φοίτηση στις δύο αυτές βαθμίδες. Απ'ότι έχω διαβάσει δεν είναι κάτι ξεκάθαρο καθώς άλλοι λένε ότι απαγορεύεται και άλλοι ότι απ'τη στιγμή που ανήκουν σε διαφορετικές βαθμίδες δεν υπάρχει θέμα. Τι ισχύει νομικά;
 

Abiogenesis

Νεοφερμένος

Η Abiogenesis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Νομικά αναφέρεται ρητά ότι δεν επιτρέπεται. Στην εγγραφή είσαι υποχρεωμένος να δηλώσεις ότι δεν φοιτείς παράλληλα σε κάποιο άλλο ΑΕΙ ή ΙΕΚ. Αν το ψάξουν και το βρουν μπορούν να σε πετάξουν έξω και από τα δύο. Έχω ακούσει πολύ κόσμο που το χει καταφέρει και έχει περάσει απαρατήρητο αλλά είναι ρίσκο να μην σε πιάσουν. Από όσο ξέρω μπορείς να κάνεις παραλληλη φοίτηση σε ΑΕΙ και ιδιωτικό ΙΕΚ αλλά όχι σε ΔΙΕΚ.
 

allall1

Δραστήριο μέλος

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Ναι,αλλά εφόσον δεν επιτρέπεται από το νόμο,όταν καταθέσει τα πτυχία για ΑΣΕΠ (ας πούμε) θα μπορεί κανείς εύκολα να διαπιστώσει από τις ημερομηνίες λήψης των πτυχίων ότι υπήρξε παράλληλη φοίτηση.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,599 μηνύματα.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Μέχρι και προ διετίας επιτρέπονταν, γιατί τα ΙΕΚ είναι σε διαφορετική βαθμίδα με τα ΑΕΙ.