Πανεπιστήμια vs TEI

locotrelos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Και τα 2 ειναι επιπεδου bachelor, δεν μπορει κανεις να το αμφισβητησει. Το θεμα ειναι οτι ορισμενα τμηματα εχουν ενα θεμα με τα επαγγελματικα δικαιωματα.
Το διπλωμα των περισσοτερων πολυτεχνικων σχολων ομως ειναι ισοτιμο με master.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το διπλωμα των περισσοτερων πολυτεχνικων σχολων ομως ειναι ισοτιμο με master.

κάνεις ένα τραγικό λάθος
1- δεν είναι ισότιμο με master, αυτό απλά επιδιώκουν τα πολυτεχνεία
2- Αν γίνει κάτι τέτοιο η ισοδυναμία θα είναι με Meng και όχι master είναι 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πράγματα
3- Αν γίνει θα γίνει ΓΙΑ ΟΛΑ τα πολυτεχνικά τμήματα και όχι για τα περισσότερα ή έστω μια ''ομάδα'' αυτών.
4- Αν θα γίνει αυτό και όταν γίνει θα παίρνεις Meng σε μια κατεύθυνση μόνο και όχι στο σημερινό τσουβάλιασμα όλων των δικαιωμάτων όλων των κατευθύνσεων ακόμη και των διαφορετικών σχολών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
κάνεις ένα τραγικό λάθος
1- δεν είναι ισότιμο με master, αυτό απλά επιδιώκουν τα πολυτεχνεία
2- Αν γίνει κάτι τέτοιο η ισοδυναμία θα είναι με Meng και όχι master είναι 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πράγματα
3- Αν γίνει θα γίνει ΓΙΑ ΟΛΑ τα πολυτεχνικά τμήματα και όχι για τα περισσότερα ή έστω μια ''ομάδα'' αυτών.
4- Αν θα γίνει αυτό και όταν γίνει θα παίρνεις Meng σε μια κατεύθυνση μόνο και όχι στο σημερινό τσουβάλιασμα όλων των δικαιωμάτων όλων των κατευθύνσεων ακόμη και των διαφορετικών σχολών.

Μαλλον αναφερεται για την αναγνωριση των πολυτεχνικων διπλοματων στο εξωτερικο, κατι που ισχυει αλλα σε καμια περιπτωση παντου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Αυτό είναι ένας μύθος εν ελλάδι. Πολλοί πιστεύουν ότι με ένα 5ετή πτυχίο στο εξωτερικό σε προσκυνούν σε έχουν κάτι σαν 'Θεό'' και ότι συνεχίζεις σε διδακτορικές σπουδές έτσι ΑΠΛΑ.
Φυσικά και δεν ισχύει κάτι τέτοιο παρά μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις.
1- Υπάρχει διαφορά στον φοιτητή που παίρνει το πτυχίο του με 5 με αυτόν που θα πάρει πτυχίο με 9 πχ
2- Υπάρχει διαφορά, ο φοιτητής που κατά τη διάρκεια των σπουδών του παρακολούθησε διάφορα σχετικά σεμινάρια με κάποιον που δεν παρακολούθησε
3- Υπάρχει διαφορά, ο φοιτητής που πήρε μέρος σε ερευνητικές εργασίες και ομάδες με κάποιον που δεν πήρε
Που θέλω να καταλήξω χωρίς να μειώνω κανέναν φοιτητή? Ναι ο δεύτερος με 5ετή σπουδές και με ένα πολύ καλό βιογραφικό κατά τη διάρκεια των σπουδών ( διάφορα project κτλ) έχει μια πιθανότητα να συνεχίσει για διδακτορικές σπουδές και φυσικά όχι παντού. όλα τα άλλα είναι μύθοι για να νιώθουν πιο επιστημονάρες οι διάφοροι νεοεισαχθέντες φοιτητές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Το διπλωμα των περισσοτερων πολυτεχνικων σχολων ομως ειναι ισοτιμο με master.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει η αντιστοίχιση του εθνικού πλαισίου προσόντων της ελληνικής ανώτατης εκπαίδευσης με το πλαίσιο προσόντων του ευρωπαϊκού χώρου ανώτατης εκπαίδευσης. Η αντιστοίχιση αυτή θα κυρωθεί σε προεδρικό διάταγμα, οπότε μέχρι τότε περιμένουμε. Επισήμως ούτε το δίπλωμα πολυτεχνείου είναι Integrated master ούτε το ΜΔΕ είναι postgraduate master.

Οι πολυτεχνικές, γεωπονικές και δασολογικές σχολές επιδιώκουν ισοδυναμία με ενιαίο τίτλο master (Integrated Master Degree) και όχι με μεταπτυχιακό τίτλο master (Postgraduate Master Degree). Και οι δύο τύποι τίτλων master κατατάσσονται στο 7ο επίπεδο του ευρωπαϊκού πλαισίου προσόντων. Η διαφορά τους είναι ότι η απόκτηση του μεταπτυχιακού master απονέμεται μετά από την επιτυχή ολοκληρωση ΠΜΣ και προϋποθέτει την κατοχή bachelor ενώ η απόκτηση ενιαίου master δεν προϋποθέτει την κατοχή άλλου τίτλου. Όπως είναι επόμενο στα ΠΜΣ για την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου master γίνονται δεκτοί και οι κάτοχοι ενιαίου τίτλου master, εκτός από τους κατόχους τίτλου bachelor. Για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής γίνονται δεκτοί κάτοχοι ενιαίου τίτλου master και κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου master.

Το MEng και το MSci είναι ενιαίοι τίτλοι master. Το MSc είναι μεταπτυχιακός τίτλος master.


Συνήθως όπου αναφέρεται σκέτο master εννοείται μεταπτυχιακός τίτλος master.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό είναι ένας μύθος εν ελλάδι. Πολλοί πιστεύουν ότι με ένα 5ετή πτυχίο στο εξωτερικό σε προσκυνούν σε έχουν κάτι σαν 'Θεό'' και ότι συνεχίζεις σε διδακτορικές σπουδές έτσι ΑΠΛΑ.
Φυσικά και δεν ισχύει κάτι τέτοιο παρά μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις.
1- Υπάρχει διαφορά στον φοιτητή που παίρνει το πτυχίο του με 5 με αυτόν που θα πάρει πτυχίο με 9 πχ
2- Υπάρχει διαφορά, ο φοιτητής που κατά τη διάρκεια των σπουδών του παρακολούθησε διάφορα σχετικά σεμινάρια με κάποιον που δεν παρακολούθησε
3- Υπάρχει διαφορά, ο φοιτητής που πήρε μέρος σε ερευνητικές εργασίες και ομάδες με κάποιον που δεν πήρε
Που θέλω να καταλήξω χωρίς να μειώνω κανέναν φοιτητή? Ναι ο δεύτερος με 5ετή σπουδές και με ένα πολύ καλό βιογραφικό κατά τη διάρκεια των σπουδών ( διάφορα project κτλ) έχει μια πιθανότητα να συνεχίσει για διδακτορικές σπουδές και φυσικά όχι παντού. όλα τα άλλα είναι μύθοι για να νιώθουν πιο επιστημονάρες οι διάφοροι νεοεισαχθέντες φοιτητές

Οχι δεν εχει σημασια το με ποσο θα τελειωσει ή το ποσο δραστηριος ειναι. Αυτο που εννοω ειναι πως "επισημως" εχει μαστερ το αν θα τον παρουνε ή οχι ειναι διαφορετικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Οι πολυτεχνικές, γεωπονικές και δασολογικές σχολές επιδιώκουν ισοδυναμία με ενιαίο τίτλο master (Integrated Master Degree) και όχι με μεταπτυχιακό τίτλο master (Postgraduate Master Degree).

Ξεχνάς την Καλών τεχνών τις μουσικές και πλέον την ΑΣΠΑΙΤΕ και λέω πλέον γιατί νομίζω από πέρυσι το πτυχίο είναι ενιαίο 10 εξαμήνων και δεν ''σπάει''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ξεχνάς την Καλών τεχνών τις μουσικές και πλέον την ΑΣΠΑΙΤΕ και λέω πλέον γιατί νομίζω από πέρυσι το πτυχίο είναι ενιαίο 10 εξαμήνων και δεν ''σπάει''

Τα προγράμματα σπουδών της ΑΣΚΤ έγιναν 4ετούς φοίτησης αλλά οι παλαιότεροι απόφοιτοι είναι κάτοχοι πτυχίου 5ετούς διάρκειας φοίτησης. Γι αυτούς τους πτυχιούχους το αίτημα ισοδυναμίας με master υφίσταται.

Το πρόγραμμα σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι συνδυασμός προγραμμάτων σπουδών μηχανικού τεχνολογικής εκπαίδευσης και παιδαγωγικής ψυχολογίας. Πρόκειται για συνδυασμένα προγράμματα σπουδών τύπου major-minor όπως υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια στα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Το βασικό (major) πρόγραμμα σπουδών είναι μηχανικού ΤΕ και το minor (δευτερεύον) πρόγραμμα σπουδών είναι παιδαγωγικής ψυχολογίας. Γι αυτό το λόγο δεν τίθεται ισοδυναμία του 5ετούς διπλού πτυχίου της ΑΣΠΑΙΤΕ με master. Έτσι γίνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπου υφίσταται πληθώρα 5ετών συνδυασμένων major-minor τίτλων Bachelor.

Το καταργηθέν 4ετές πρόγραμμα σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ οδηγεί μόνο σε πτυχίο εκπαιδευτικού μηχανικού στην ειδικότητα
Το 5ετές πρόγραμμα σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ (πριν και μετά την υλοποίηση του σχεδίου ΑΘΗΝΑ) οδηγεί σε διπλό πτυχίο: πτυχίο εκπαιδευτικού μηχανικού στην ειδικότητα+πτυχίο μηχανικού ΤΕ στην ειδικότητα.

Και οι δύο τύποι τίτλων της ΑΣΠΑΙΤΕ πρέπει να είναι επιπέδου Bachelor. Έτσι γίνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Ναι όμως μιλάμε για ενιαία 10 ακαδημαικά εξάμηνα. Δεν ξέρω τι γίνεται με τις αντίστοιχες σχολές στην ΕΕ και πόσα χρόνια σπουδών είναι εκεί. Είναι 5ετή οι σχολές? Που υπάρχει αντίστοιχη σχολή ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ναι όμως μιλάμε για ενιαία 10 ακαδημαικά εξάμηνα. Δεν ξέρω τι γίνεται με τις αντίστοιχες σχολές στην ΕΕ και πόσα χρόνια σπουδών είναι εκεί. Είναι 5ετή οι σχολές? Που υπάρχει αντίστοιχη σχολή ?

Δεν είναι το μοναδικό κριτήριο η διάρκεια σπουδών για να ισοτιμηθεί ένας τίτλος σπουδών με Integrated Master. Πρέπει και το πρόγραμμα σπουδών να είναι ενιαίο, συνεκτικό. Ψάξε για παράδειγμα στα πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου και θα βρεις πολλά προγράμματα σπουδών major-minor 4ετούς και 5ετούς διάρκειας που οδηγούν σε Bachelor.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Εξήγησε μου κάτι ακόμη.
Στην Ευρώπη υπάρχουν τα εξής πτυχία:
3 ετή Beng
4 ετή Beng
4 ετή Meng
τα 5 ετή πτυχία έχουν σπάσει σχεδόν παντού

Σύμφωνα με την λογική λοιπόν που γίνεται προσπάθεια να περάσει εδώ, τα Πολυτεχνεία να πάρουν ισοδυναμία με Meng και να ενταχθούν στο επίπεδο 7.
Με ποια λογική και τα 4 ετή Meng του εξωτερικού να ενταχθούν στο επίπεδο 7 ?
Με ποια λογική επίσης οι πτυχιούχοι με 3 ετή Beng + 1-2 έτη master από το εξωτερικό να μην αναγνωριστούν στην Ελλάδα κατάλληλα. Ως γνωστόν ερχόμενοι από το εξωτερικό έχαναν το master για να πάρουν αναγνώριση με τα ελληνικά πολυτεχνεία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Για να μη βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα πρέπει να περιμένουμε. Η διακήρυξη της Μπολόνια βρίσκεται σε διαδικασία αναμόρφωσης μετά την Υπουργική Διάσκεψη στο Βουκουρέστι τον Απρίλιο του 2012. Η επόμενη έχει προγραμματιστεί να γίνει το 2015. Η υλοποίηση του ΕΧΑΕ έχει πάρει παράταση μέχρι το 2020, καθώς οι χώρες-μέλη δεν είχαν προσαρμοστεί μέχρι τέλος του 2010. Μετά την στροφή των ΗΠΑ προς τις 5ετείς σπουδές και τα πορίσματα του EUCEET αναμένονται να αλλάξουν πολλά για τους τίτλους σπουδών των μηχανικών στην Ευρώπη (και όχι μόνο για τους μηχανικούς).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Μετά την στροφή των ΗΠΑ προς τις 5ετείς σπουδές.
Εχθές κοιτούσα προγράμματα σπουδών από γνωστά πανεπιστήμια της Αμερικής και κανένα δεν έχει 5ετή σπουδές
Εχουμε ξανα πει όμως αν υπήρχε πρόβλημα με το σπάσιμο σπουδών τότε η Γερμανία η οποία έχει καριέρα στους μηχανικούς δεν θα ''έσπαγε'' τα 5ετή πτυχία μόλις πρόσφατα..Δεν νομίζω να είναι τόσο ''χαζοί'' Ας μην λέμε όμως τα ίδια και τα ιδια σε κάθε τόπικ...... Το ερώτημα μου είναι το εξής...Αν ένα 5ετή Meng μπει στο επίπεδο 7 τότε γιατί να μην μπει και το 4 ετή Meng
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Οι ΗΠΑ αποφάσισαν πρόσφατα οι 5ετείς σπουδές να αποτελούν την ελάχιστη προϋπόθεση για την άσκηση του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού (ASCE Vision 2025) και η απόφαση αυτή θα τεθεί σε εφαρμογή από το 2020. Γι αυτό και δεν προσφέρονται ακόμα σε ευρεία κλίμακα 5ετή προγράμματα σπουδών πολιτικού μηχανικού από αμερικάνικα πανεπιστήμια. Δεν γνωρίζω αν αποφασίστηκε το ίδιο για τις άλλες ειδικότητες μηχανικών. Είναι μια διαδικασία που θα πάρει κάποια χρόνια. Πριν όμως βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα καλύτερα να περιμένουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Οι ΗΠΑ αποφάσισαν πρόσφατα οι 5ετείς σπουδές να αποτελούν την ελάχιστη προϋπόθεση για την άσκηση του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού (ASCE Vision 2025) και η απόφαση αυτή θα τεθεί σε εφαρμογή από το 2020. Γι αυτό και δεν προσφέρονται ακόμα σε ευρεία κλίμακα 5ετή προγράμματα σπουδών πολιτικού μηχανικού από αμερικάνικα πανεπιστήμια. Δεν γνωρίζω αν αποφασίστηκε το ίδιο για τις άλλες ειδικότητες μηχανικών. Είναι μια διαδικασία που θα πάρει κάποια χρόνια. Πριν όμως βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα καλύτερα να περιμένουμε.
Εννοουν με ενα bachelor να μην αποκτας πληρη επαγγελματικα δικαιωματα, συμφωνουν στο 4+1 ή 3+2 και όχι σε ενιαίο κύκλο σπουδών 5 ετών. Αυτή είναι και η πραγματικότητα της ΕΕ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Τα έχουμε πει δεκάδες φορές. Δεν έχει νόημα να ανακυκλώνουμε τα ίδια. Θα κάνουμε υπομονή μερικούς μήνες και θα περιμένουμε το πόρισμα της Υπουργικής Διάσκεψης στη Γιερεβάν της Αρμενίας το 2015 (https://www.ehea.info/news-details.aspx?ArticleId=262).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Αποφάσεις Γενικής Πολιτικής του ΚΥΣΑΤΣ:
https://www.kysats.ac.cy/index.php/enimerosi/apofaseis-genikis-politikis

Το ΚΥΣΑΤ παραπαίδι της Ελλάδας όπως πάντα...σύντομα θα αλλάξει και αυτό και θα ισχύει ότι ισχύει σε όλη την Ευρώπη
Μια ερώτηση: Στην Κύπρο υπάρχει το πανεπιστήμιο Κύπρου και το τεχνολογικό πανεπιστήμιο Κύπρου όπου το δεύτερο προάγει την εφαρμοσμένη επιστήμη......Ένας μηχανικό από την Ελλάδα αλήθεια το ΚΥΣΑΤ που τον κατατάσσει ? Γιατί πχ υπάρχει σχολή ηλεκτρολόγων μηχανικών στο πανεπιστήμιο και αντίστοιχα σχολή ηλεκτρολόγων μηχανικών στο τεχνολογικό πανεπιστήμιο......Μην ξεχνάμε επίσης ότι οι σπουδές είναι 4ετή όπως σε όλη την Ευρώπη.....

Και κάτι ακόμα.....
https://antennastudies.blogspot.gr/2013/04/cyprusuniversitiesnewdepartments.html


Σε συνέντευξή της η κ. Μαρίνα Σωτηριάδου – Πετρίδου, Ανώτερη Λειτουργός του Πανεπιστημίου Κύπρου και Υπεύθυνη του σχεδιασμού και της λειτουργίας της Ιατρικής Σχολής, μας δήλωσε τα εξής:
- Τί θα γίνει με τους αποφοίτους των αντιστοίχων τμημάτων των ΤΕΙ της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού; : «Όσον αφορά τα ΤΕΙ, να σας διευκρινίσω ότι με βάση τις διεθνείς συνθήκες τα αντίστοιχα τμήματα των ΤΕΙ αναγνωρίζονται ως ισότιμα Πανεπιστημιακού επιπέδου στην Κύπρο και έχουν κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα στην Κύπρο, όπως και σε όλη την Ευρώπη, αλλά θα έλεγα και παγκόσμια (πλην Ελλάδος). Η διάκριση που υπάρχει στην Ελλάδα σε δύο ισότιμους, το τονίζω, τομείς ανώτατης εκπαίδευσης τον τεχνολογικό και τον πανεπιστημιακό μόνο σύγχυση προσφέρει και δεν είναι απαραίτητο αυτή να πρέπει να μεταφερθεί και σε άλλες χώρες. Επίσης κάθε χώρα και ίδρυμα (όπως και η Ελλάδα και η Κύπρος) πέραν των επαγγελματικών δικαιωμάτων που κατοχυρώνονται με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία διατηρούν το δικαίωμά τους να αναγνωρίσουν ή όχι κάποιο τίτλο ως ισότιμο και αντίστοιχο με τα δικά τους Πανεπιστημιακά Τμήματα».


Ερχόμαστε σε αντιφάσεις μάλλον.............Και θα δεις που γρήγορα το ΚΥΣΑΤ θα προσαρμοστεί ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ορισμός μελών της Ολομέλειας του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (Ε.ΣΥ.Π.)
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/7ΠΞ89-ΒΙΓ/document?inline=true

Ορισμός μελών της Ολομέλειας του Συμβουλίου Ανώτατης Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (Σ.Α.Π.Ε) του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (Ε.Σ.Υ.Π).
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/7Τ6Η9-7ΧΣ/document?inline=true

Ορισμός μελών της Ολομέλειας του Συμβουλίου Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Σ.Α.Τ.Ε) του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (Ε.Σ.Υ.Π).
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/6ΝΗ19-Ω38/document?inline=true

Ορισμός μελών της Ολομέλειας του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Σ.Π.Δ.Ε.) του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (Ε.Σ.Υ.Π.)
https://diavgeia.gov.gr/doc/7Ε389-Ν6Ζ?inline=true
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top