Πανεπιστήμια vs TEI

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Γιατί γνωριζόμασταν καιρό τώρα και ξέρεις ότι είμαι επιθετικός σε όλα??Για δοκίμασε με με αποδείξεις σε αυτά που λες κ όχι με αερολογίες και θα δούμε εαν γίνω επιθετικός.Απλά μου αρέσει και υποστηρίζω το δίκαιο

Επίσης, ως μη γνωστό σε όλους τα ΤΕΙ ανωτατοποιήθηκαν το 2001.Από τότε και πλέον ανήκουν στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας μας.Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι άλλο κεφάλαιο.
ΑΤΕΙ είναι μόνο ένα αυτό της Θεσσαλονίκης και λέγεται έτσι γατί ονομάζεται Αλεξάδρειο
Άλλωστε από το 2008 έχουν ξεκινήσει οι εξωτερικές αξιολογήσεις της ΑΔΙΠ, δεν είναι μεγάλος κόπος για τον οποιοσδήποτε που έχει αμφιβολίες περί την ανωτατοποίησης των τει να κάτσει και να διαβάσει τα αποτελέσματα
Μπορείς να μου πείς ποια είναι η αλλαγή που έγινε απο τότε που έγιναν ΑΤΕΙ?να μην το κουράζουμε..την σχολη την κανει υψηλού επιπέδου κυρίως το εμψυχο δυναμικό της..και αυτό ειναι οι καθηγητές και οι φοιτητές..Ε, τα ΤΕΙ είναι χαμηλότερου επιπέδου ως επι το πλείστον από τα ΑΕΙ..αν και μπορεί να το αμφισβητήσετε και αυτο(και όσο για το οτι στοχεύουν σε διαφορετική γνωση και δεν υφίσταται σύγκριση...μην το ακούσω..γτ μετά δεν μπορει να ζητάτε τα ίδια δικαιώματα με κάτι με το οποίο είστε ανόμοιοι..)και στα εργασιακά δικαιώματα εγώ συμφωνώ..να δώσουν σε όλους δικαιώματα αβέρτα..και στα ΙΕΚ..Δεν μπορεί να αποκλείονται τα ΙΕΚ ..και ας επιβιώσει ο πιο ικανός..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
δεν έχουν γίνει ποτέ ΑΤΕΙ με νόμο.εάν βρεις κάτι αντίστοιχο στείλε μου το.Μια γρήγορη αναφορά στα τελευταία 11 χρόνια είναι η εξής.
1.Τα τεί με νόμο το 2001 ανήκουν στην ανώτατη εκπαίδευση
2.Στα τει από το 2001 και μετά οι σπουδές είναι 4ετή(και αφήστε το παραμύθι τον 3.5 γιατί τότε και πολυτεχνεία 4.5 κτλ....)
3. Δίνεται η δυνατότητα στα τει να πραγματοποιούν πλέον και αυτόνομα μεταπτυχιακά
4.Η πλήρωση κάποιας θέσης καθηγητή είναι ενιαία πλέον σε όλα τα ΑΕΙ δηλαδή διδακτορικά έρευνα κτλ
5.Από το 2001 αλλάζει το πρόγραμμα σπουδών σε όλα τα τμήματα ΤΕΙ
κτλ
κτλ
κτλ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Δε ξερω παντως τα ΤΕΙ θεωρουνται ακομη και σημερα πολυ κατωτερου επιπεδου, ενω δεν ειναι ολα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Polkiu

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Polkiu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 829 μηνύματα.
Δε ξερω παντως τα ΤΕΙ θεωρουνται ακομη και σημερα πολυ κατωτερου επιπεδου, ενω δεν ειναι ολα..
Όπως έχει αναφερθεί ήδη μην προσπαθούμε να συγκρίνουμε το καλύτερο ΤΕΙ με το χειρότερο ΑΕΙ αλλά ούτε το ανάποδο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Ναι απλα μεχρι και σημερα υπαρχει αυτη η υποτιμηση για τα ΤΕΙ. εμενα ο πατερας μου μου ειχε πει χαρακτηριστικα, "Σε αυτο το σπιτι η λεξη ΤΕΙ δεν προκειται να ακουστει ποτε και για κανενα λογο" :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
βεβαίως μπορούμε να συγκρίνουμε τα τμήματα σύμφωνα με τις εξωτερικές αξιολογήσεις της ΑΔΙΠ

το καλύτερο ΤΕΙ με το χειρότερο ΑΕΙ

Πως θα γίνει αυτό?Αφού ΑΕΙ=πανεπιστήμια κ τει
Οι νόμοι αλλάζουν,οι σχολές αναβαθμίζονται κτλ....Δεν λέμε σχολή οικοκυρικής πλέον αλλά λέμε Χαροκόπειο πανεπιστήμιο
Επίσης εάν ήταν τόσο υποβαθμισμένο το επίπεδο σπουδών σε ένα τει σε αντίθεση με ένα πανεπιστήμιο αυτό θα φαινόταν στις εξωτερικές αξιολογήσεις.Υπάρχουν τμήματα τει που υστερούν όπως και πανεπιστήμια αυτό όμως δεν χαρακτηρίζει το σύνολο των ανώτατων τμημάτων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Οι καθηγητές στα ΤΕΙ είναι άνα θέμα ποιο ποσοστό τους έχει διδακτωρικό.. αλλα το μεγάλο θέμα να ξέρετε είναι το χαμηλό επίπεδο των φοιτητών...μου το έχουν πεί φίλοι μου που είναι σε σχετικά καλά ΤΕΙ και αυτοί δεν ήταν τόσο κακοί μαθητές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Επιτέλους ξεχωρίστε τις έννοιες.

1) Το επίπεδο των φοιτητών δεν παίζει ρόλο στο αν μία σχολή είναι καλή ή όχι. Ο λόγος είναι ότι το πρόγραμμα σπουδών δεν προσαρμόζεται στους φοιτητές αλλά οι φοιτητές καλούνται να τα βγάλουν πέρα με αυτό. Αν δεν μπορούν απλά δεν θα βγάλουν την σχολή ποτέ. Η βαθμολογία εισαγωγής έτσι όπως είναι το Ελληνικό σύστημα αντιπροσωπεύει την ζήτηση της σχολής και όχι τις ικανότητες που πρέπει να έχεις για να μπεις! Είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς εδώ μέσα ότι ο μαθητής που έβγαλε μία φορά στην ζωή του (στις πανελλήνιες) 17 υπολείπεται ικανοτήτων από έναν που έβγαλε 19; Πολύ τα έχετε θεοποιήσει όλα.

2) Ναι οι φοιτητές των ΤΕΙ είναι συνήθως κατώτερων επιδόσεων από τους φοιτητές των πανεπιστημίων. Μα αν ανοίξει κανείς το μυαλό του και δει πραγματικά γιατί γίνεται αυτό θα καταλάβει πως αυτό συμβαίνει ακριβώς γιατί οι σχολές αυτές λόγω της κοινωνικής μας νοοτροπίας έχουν χαμηλότερη ζήτηση. Δεν είναι πως έχουν κατώτερο επίπεδο. (όχι σε όλες)

3) Άκουσα σύγκριση μεταξύ ΤΕΙ και ΙΕΚ... Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε... Τι σχέση έχει τώρα το ΙΕΚ; Τα ΙΕΚ είναι αδιαβάθμητα ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτησης. Τα ΤΕΙ είναι ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Καμία σχέση και καμία διαδοχική αλληλουχία (κατώτερο->ανώτερο κλπ) μεταξύ τους. Τα έχουμε κάνει σαλάτα τελείως... Ούτε καν

4) Οι φοιτητές των ΤΕΙ κατά την ταπεινή μου άποψη δεν είναι κομπλεξικοί. Απλά διεκδικούν τα αυτονόητα σύμφωνα με τον νόμο (ΦΕΚ 195/Α Ν.4009/2011 και 2916). Κομπλεξικοί είναι αυτοί που με ότι νάναι επιχειρηματολογία και διαστρεβλώνοντας όλες τις έννοιες μαζί προσπαθούν να αποδείξουν τα αντίθετα από αυτά που ισχύουν δια νόμου. Λες και είπε κανένας ποτέ πως ανωτατοποίηση των ΤΕΙ σημαίνει παρακώλυση του ρόλου των πανεπιστημίων.

5) Τα ΤΕΙ δεν έχουν 3,5 χρόνια σπουδών. Ούτε 3. Έχουν ελάχιστα τα 4 χρόνια σπουδών. Η πτυχιακή εργασία και η πρακτική άσκηση είναι μέρος του προγράμματος σπουδών και είναι διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδος διδασκαλίας με διδακτικές μονάδες κλπ. Επίσης δεν υπάρχει νόμος ή εσωτερικός κανονισμός στα ΤΕΙ που να απαγορεύει την προέκταση του προγραμματος σπουδών. Αν κριθεί απαραίτητο αργότερα μπορεί να δεις και ΤΕΙ με 9 10 ή 12 εξάμηνα σπουδών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Οι καθηγητές στα ΤΕΙ είναι άνα θέμα ποιο ποσοστό τους έχει διδακτωρικό.. αλλα το μεγάλο θέμα να ξέρετε είναι το χαμηλό επίπεδο των φοιτητών...μου το έχουν πεί φίλοι μου που είναι σε σχετικά καλά ΤΕΙ και αυτοί δεν ήταν τόσο κακοί μαθητές...

Βλέπω τα επιχειρήματα σου ξεχειλίζουν.Και μένα ο φίλος του κουμπάρου της ξαδέρφης μου........ μου είπε ότι στο πανεπιστήμιο που είναι δεν κάνουν μάθημα και τους περνάνε έτσι τα μαθηματα για την πλάκα....ΕΕ τώρα τι λες????

Και για να μην μιλάμε με αερολογίες δες παρακάτω....



ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Π) των ΤΕΙ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr

Προϋπόθεση για εκλογή Καθηγητή Τ.Ε.Ι., Αναπληρωτή Καθηγητή Τ.Ε.Ι. και Επίκουρου Καθηγητή Τ.Ε.Ι. είναι η κατοχή διδακτορικού διπλώματος και για την εκλογή σε θέση Καθηγητή Εφαρμογών Τ.Ε.Ι., η κατοχή τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών. Η διδακτορική διατριβή ο τίτλος μεταπτυχιακών σπουδών και το όλο ερευνητικό ή επιστημονικό έργο των υποψηφίων πρέπει να είναι συναφές με το γνωστικό αντικείμενο ή την ειδικότητα, κατά περίπτωση, της θέσης που πρόκειται να πληρωθεί.

Τα προσόντα που απαιτούνται για την εκλογή σε θέση Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Π.) Τ.Ε.Ι. είναι ανάλογα με τη βαθμίδα τα ακόλουθα:

Α. Καθηγητή Εφαρμογών Τ.Ε.Ι.
α) Πέντε Τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας αντίστοιχης του επιπέδου σπουδών, σε αντικείμενο σχετικό με την ειδικότητα της θέσης που προκηρύσσεται από τη λήψη του βασικού πτυχίου ή διπλώματος. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι δύο έτη διδακτικό έργο σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.
β) Τεκμηριωμένη ικανότητα υπεύθυνης εφαρμογής επιστημονικών γνώσεων και τεχνολογικών μεθόδων ή εκτέλεσης τμήματος ερευνητικού έργου καταλλήλου επιπέδου στην ειδικότητα της θέσης που προκηρύσσεται.

Β. Επίκουρου Καθηγητή Τ.Ε.Ι.
α) Τέσσερα τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας καταλλήλου επιπέδου ή, αναλόγως με τη φύση της θέσης που προκηρύσσεται, ισόχρονη εργασία σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα ή συμμετοχή με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα ή συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων, αντιστοίχων σε κάθε περίπτωση, με το επιστημονικό επίπεδο και το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι δύο έτη αυτοδύναμη διδασκαλία στο γνωστικό αντικείμενο του Τομέα σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.
β) Συναφή προς το αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται επιστημονική δραστηριότητα σχεδιασμού και εκτέλεσης ερευνητικών έργων, η οποία αποδεικνύεται από τρεις τουλάχιστον πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους.

Γ. Αναπληρωτή Καθηγητή Τ.Ε.Ι.
α) Πέντε τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας καταλλήλου υψηλού επιπέδου ή, αναλόγως με τη φύση της θέσης που προκηρύσσεται, ισόχρονη εργασία σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα ή συμμετοχή με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα ή συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων, αντιστοίχων σε κάθε περίπτωση, με το επιστημονικό επίπεδο και το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι δύο έτη αυτοδύναμη διδασκαλία μετά την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του Τομέα σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.
β) Πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους, από τις οποίες ένας αριθμός πρέπει να είναι αυτοδύναμος, ή πρωτότυπη επιστημονική μονογραφία, πέρα από τη διδακτορική διατριβή. Ένα μέρος των δημοσιεύσεων αυτών μπορεί, κατά την κρίση του εκλεκτορικού σώματος, να αντικατασταθεί με διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ή καινοτομίες που έχουν εφαρμοσθεί στην παραγωγή.
Το συνολικό ερευνητικό και εφαρμοσμένο έργο του υποψηφίου πρέπει να έχει συμβάλει στην πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας ή να αναγνωρίζεται από άλλους ερευνητές.

Δ. Καθηγητή Τ.Ε.Ι.
α) Επτά τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας, από τα οποία δύο τουλάχιστον να έχουν διανυθεί σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων παραγωγικών μονάδων, ή, αναλόγως με τη φύση της θέσης που προκηρύσσεται, ισόχρονη εργασία σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα ή συμμετοχή με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα ή συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων, αντιστοίχων σε κάθε περίπτωση, με το επιστημονικό επίπεδο και το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι τρία έτη αυτοδύναμη διδασκαλία, στην οποία συμπεριλαμβάνεται τεκμηριωμένη συμβολή στη διαμόρφωση δύο τουλάχιστον μαθημάτων. Η διδασκαλία αυτή πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί στο γνωστικό αντικείμενο του τομέα, μετά την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος και σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.
β) Πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους, από τις οποίες ένας αριθμός πρέπει να είναι αυτοδύναμος, ή πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες, πέρα από τη διδακτορική διατριβή. Ένα μέρος των δημοσιεύσεων αυτών μπορεί, κατά την κρίση του εκλεκτορικού σώματος, να αντικατασταθεί με διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ή καινοτομίες που έχουν εφαρμοσθεί στην παραγωγή.
Το συνολικό ερευνητικό έργο του υποψηφίου πρέπει να έχει αναγνωρισθεί διεθνώς για τη συμβολή του στην πρόοδο της επιστήμης ή το εφαρμοσμένο έργο του πρέπει να έχει αναγνωρισθεί και εφαρμοστεί στην παραγωγή.

Οι προϋποθέσεις κατοχής διδακτορικού διπλώματος και δημοσιεύσεων, αντίστοιχα, για κατάληψη θέσης Ε.Π. δεν ισχύουν προκειμένου για γνωστικά αντικείμενα εξαιρετικής και αδιαμφισβήτητης ιδιαιτερότητας, για τα οποία δεν είναι δυνατή ή συνήθης η εκπόνηση διδακτορικής διατριβής ή δεν είναι συνήθεις οι δημοσιεύσεις. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη των οικείων Τμημάτων, καθορίζονται για τις περιπτώσεις αυτές, τα προσόντα και οι προϋποθέσεις για την εκλογή ή εξέλιξη σε θέσεις Ε.Π. που μπορούν να υποκαθιστούν το διδακτορικό δίπλωμα και τις δημοσιεύσεις.

Όπου γίνεται αναφορά σε τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών ή διδακτορικό δίπλωμα, αν πρόκειται για τίτλους ιδρυμάτων εξωτερικού, πρέπει οι τίτλοι αυτοί να έχουν αναγνωρισθεί ως ισότιμοι προς τους αντίστοιχους τίτλους του εσωτερικού.

Ως επαγγελματική δραστηριότητα που απαιτείται ως προσόν για την κατάληψη θέσης Ε.Π. δεν συνυπολογίζεται αυτή που τυχόν αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια του χρόνου σπουδών για τη λήψη του απαιτούμενου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή διδακτορικού διπλώματος και συνδέεται με σχετική υποχρέωση που επιβάλλουν τα σχετικά μεταπτυχιακά προγράμματα ή οι σπουδές.

Όπου προβλέπονται αυτοδύναμες δημοσιεύσεις, νοούνται και οι δημοσιεύσεις στις οποίες ο υποψήφιος είναι ο κύριος ερευνητής.

Μέλη του Ε.Π. δεν μπορούν να υποβάλλουν υποψηφιότητα για κατάληψη θέσης Ε.Π. ίδιας ή ανώτερης βαθμίδας στο ίδιο ή άλλο Τ.Ε.Ι., εάν δεν περάσουν τρία έτη από το διορισμό τους στο Τ.Ε.Ι. που υπηρετούν.

Πέρα από τα ειδικά αυτά προσόντα οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν και τα γενικά προσόντα που προβλέπονται από τον υπαλληλικό κώδικα για το διορισμό δημοσίων υπαλλήλων.


ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.ΔΙ.Π)

α) Πτυχίο ή δίπλωμα Α.Ε.Ι. αντίστοιχης ειδικότητας ή αναγνωρισμένος ισότιμος τίτλος Πανεπιστημίου της αλλοδαπής
β) Πενταετής αξιόλογη διδακτική πείρα μετά τη λήψη του πτυχίου.
Οι αναγνωρισμένοι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η επιστημονική δραστηριότητα, καθώς και το συγγραφικό έργο συνεκτιμώνται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
antis συμπληρώνω παραθέτοντας τα παρακάτω:
Σύμφωνα με την παρ. 1 του αρθρ. 16 οι βαθμίδες των Καθηγητών των Ανωτάτων
Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ορίζονται σε: Καθηγητές πρώτης βαθμίδας (καθηγητές),
αναπληρωτές καθηγητές και επίκουρους καθηγητές. Η βαθμίδα του Καθηγητή Εφαρμογών
καταργείται.
Α.4) Οι μόνιμοι καθηγητές εφαρμογών με διδακτορικό δίπλωμα μπορούν να
υποβάλουν αίτηση για εξέλιξη στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή με τις προϋποθέσεις και
τις προθεσμίες που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νέου νόμου, διατηρώντας τη μονιμότητά
τους στη βαθμίδα αυτή. Για τη διαδικασία εξέλιξής τους, εφαρμόζονται οι παρ. 2 και 3. του
άρθρου 78 του νέου νόμου ενώ σε περίπτωση αρνητικής κρίσης για την εξέλιξή τους, οι θέσεις
τους μετατρέπονται αυτοδικαίως σε προσωποπαγείς θέσεις μόνιμων καθηγητών εφαρμογών,
τις οποίες καταλαμβάνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
το μεγάλο θέμα να ξέρετε είναι το χαμηλό επίπεδο των φοιτητών...
Σε δυο περιπτώσεις θα τους δεις αυτούς με το "χαμηλό επίπεδο" κατά την διάρκεια των σπουδών σου.
  1. Στα τραπεζάκια των κομμάτων
  2. Στην εξεταστικη

παντως στο τμημα μου, μεσα στην ταξη δεν τους εχω δει ποτε:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
ποιοσ οριζει ρε σεισ την κατωτεροτητα και την ανωτεροτητα καποιων σχολων?αν ειναι να υποβαθμιζουμε τα τει μονο και μονο επειδη υπαρχει η εντονη προκαταληψη απο την εποχη των παππουδων μασ οτι και καλα ειναι σκαρτα τοτε μπραβο μασ.εμεισ ειμαστε η νεα γενια που πρεσβευει την ισοτητα και τον αλληλοσεβασμο?και μετα λεμε οτι η παιδεια μασ παει πισω.φταιμε και εμεισ πολυ σε αυτο...δηλαδη εσεισ που κατηγορειτε τα τει οταν παθαιτε χτυπα ξυλο ατυχημα και χρειαστειτε φυσικοθεραπευτη που υπαρχει μονο σε τει τι θα πειτε οτι εβγαλε τει αρα κατωτεροσ αρα δεν παω?πφφφφφφ ντροπη σασ ρε..και εγω σε αει θα μπω φετοσ αλλα δεν κοκορευομαι ουτε το παιζω ανωτερη...υπαρχουν κατι τει πχ θεσσαλονικησ που βαζουν κατω τα καλυτερα αει...!!!φετοσ θα μπω φιοσοφικη αλλα αυτο δεν μου δινει το δικαιω μα να υποβιβασω το ατομο που σπουδασε ακομα κια στο χειροτερο τει που υπαρχει!!αυτοι που το παιζουν ανωτεροι οτι σχολη και αν εβγαλαν ακομα και γιατροσ αν ειναι ο αλλοα αν υποτιμαει ετσι τον αλλον ειναι αμορφωτοσ και κομπλεξικοσ!!!και το λεω χωρισ παρεξηγηση και χωρισ να κανω καπου προσωπικη επιθεση!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

litsaki17

Νεοφερμένος

Η litsaki17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
γιατι υπαρχουν και τει οταν υπαρχουν αντιστοιχα τμηματα αει???
δεν ειναι καλυτερα να ειναι ολοι του πανεπιστημιου???γιατι υπαρχει διααχωρισμος και καθπομαστε και τσακωνομαστε???γιατι εχουμε 2 ταχυτητες εκπαιδςυσης??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Τα ΤΕΙ είναι ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα (ΑΕΙ) για πιο λόγο πρέπει να μετονομαστούν σε πανεπιστήμια??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Τα ΤΕΙ είναι ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα (ΑΕΙ) για πιο λόγο πρέπει να μετονομαστούν σε πανεπιστήμια??

για να μην μαλώνουμε :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Γεια σας και εδώ,
Δεν υπάρχουν καταρχας TEI και AEI όπως υποστηρίζεται στο 1ο ποστ, σύμφωνα με το νόμο 2916/2001 (δημιουργία ενιαίας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης) τον μέχρι πρότινως ισχύων 3549/2007 καθώς και τον τωρινό 4009/2011 , αναφέρεται με σαφήνεια πως
"Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς: τον πανεπιστημιακό τομέα και τον τεχνολογικό τομέα.
Τα ιδρύματα των οποίων λειτουργούν παράλληλα, με διακριτή φυσιογνωμία, σκοπό και αποστολή."

Άρα για να είμαστε σαφείς κι εμείς από την αρχή, σας ζητώ να χρησιμοποιούμε στην κουβέντα αυτή τις επίσημες ονομασίες των ιδρυμάτων.
Δηλαδή Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.
Αν σε λίγο καιρό αλλάξει κάτι, συζητάμε υπό νέα βάση, ως τότε για να καταλαβαινόμαστε, ας χρησιμοποιούμε τις ισχύουσες ονομασίες.;)

Τα ΤΕΙ σε όλα τα κράτη εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι στην ίδια βαθμίδα με τα γερμανικά Fachhochscule.
και σε όλα τα Ευρωπαϊκά κράτη αναγνωρίζονται με τον τίτλο του Πανεπιστημίου.
Αυτό μπορείτε να το επιβεβαιώσετε και από την σελίδα του ΚΥΣΑΤΣ (παράθεσα αυτήν συγκεκριμένα, γιατί είναι στα Ελληνικά και κατανοητή από όλους)
Ιστοσελίδα Κυπριακού Συμβουλίου Αναγνώρισης τίτλων σπουδών
και αυτά αναφέρονται και στην ευρωπαϊκή οδηγία 2005/36/ΕΚ

Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω πως υπάρχουν δυο ταχύτητες τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Το αντίθετο μάλιστα!
και κάθε μέρα αυτό επιβεβαιώνεται από όχι και λίγες αξιολογήσεις και διακρίσεις για πολλά ΤΕΙ ανά τον Ελλαδικό χώρο.

Πιστεύω όμως πως είναι απαράδεκτο η βουλή να ψηφίσει επαγγελματικά δικαιώματα για τους αποφοίτους κολλεγίων τη στιγμή που δεν έχει εκδώσει τα επαγγελματικά δικαιώματα για όλα τα τμήματα των ΤΕΙ
Τα οποία εκκρεμούν από το το 1983, όποτε και με τον Ν. 1404/1983 ιδρύονται τα ΤΕΙ.

Ως φοιτητής σε ΤΕΙ δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με το όνομα, όμως από την στιγμή που στα μέσα της δεκαετίας του 2000, όλα τα ΤΕΙ αναβάθμισαν το πρόγραμμα σπουδών τους και βάσει ανεξαρτήτων αξιολογήσεων που έχουν γίνει κι έχει αποδειχθεί αυτό το επίπεδο σπουδών, μπορώ να πω πως η Ελλάδα είναι πλέον έτοιμη για μία ουσιαστικά ενιαία τριτοβάθμια !
Θέλετε να την πούμε "ενιαία πανεπιστημιακή εκπαίδευση", αντί για "ενιαία τριτοβάθμια εκπαίδευση"; no prob! προσωπικά αδιαφορώ για το όνομα, το θέμα είναι η ουσία!
;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι ο Γεράσιμος Αρσένης φτιάχνοντας τα ΤΕΙ στην ουσία έδωσε το δικαιωμα στο απόφοιτους ΤΕΙ να σηκώσουν ανάστημα απέναντι στους Πανεπιστημιακούς. Η Ελλάδα δε μπορεί να αντέξει τόσα πολλα ΑΕΙ (λόγω χρηματοδότησης )για αυτό και το σύστημα Αθηνά θα καταργήσει το 60% των σχολών. Οι περισσότερες σχολές που θα καταργηθούν θα είναι ΤΕΙ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Οι περισσότερες σχολές που θα καταργηθούν θα είναι ΤΕΙ.
Αξίζει να αναφερθεί πως στην Κύπρο πέρσι (2011) λειτουργούσε για τελευταία χρονιά το ΑΤΙ, το οποίο αντικαταστάθηκε από το ΤΕΠΑΚ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Αξίζει να αναφερθεί πως στην Κύπρο πέρσι (2011) λειτουργούσε για τελευταία χρονιά το ΑΤΙ, το οποίο αντικαταστάθηκε από το ΤΕΠΑΚ
Η κυπρος εχει λεφτά και το έκανε (οπως και άνοιξε ένα σωρό ιδιωτικές σχολές) η Ελλάδα δεν έχει και για να κάνει ουσιαστική αναβάθμιση πρέπει να καταργήσει παρα πολλα τμηματα.... (και ο αριθμός των σχολών της Κύπρου είναι μικρός σχετικά) συνεπως το ΤΕΠΑΚ μπορέι να κάνει ουσιαστική αναβάθμιση.

Αυτοί που φοιτούν σε σχολές που έχουν κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιωματα δεν πρέπει να φοβούνται για τους αλλους δεν ξερω.

2 χρόνια τώρα σύγκρινα τις σχολές (καλές κακές) με βάση τα επαγγελματικά δικαιώματα που προσφέρουν τελικα σιγα σιγα θα αποδειχθεί ότι έχω δικιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top