Πανεπιστήμια vs TEI

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Εντάξει captain obvious, να αναδιατυπώσω: " Όταν υπάρχουν φοιτητές που βγαίνουν από "καλές" σχολές και δεν ξέρουν αυτά που έπρεπε εμένα κάτι μου δείχνει".

:D
Δεν τίθεται θέμα του "προφανούς", τίθεται θέμα "τσουβαλιάσματος".;)

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που σου δείχνει αφορά άτομα. Αντίστοιχα, όταν υπάρχουν φοιτητές που βγαίνουν από καλές σχολές και είναι γαμάτοι, δε σου δείχνει απαραίτητα το επίπεδο των σπουδών, αλλά τις επιδόσεις συγκεκριμένων ατόμων. Αυτό που λέει ο pizza1993 συνεχίζει να ισχύει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marios21aek

Νεοφερμένος

Ο marios21aek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής Πανεπιστημίου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
οταν βλέπεις παιδια να βγάζουν το πολυτεχνειο στα 8 χρόνια να σκέφτεσαι πως δεν ειναι μπουρδέλα για να περνανε οποιον να ναι οπως αλλες σχολές.Θα μας πεις οτι ειναι και κακο?επειδη εσεις ξύνεστε και όμως τα παιρνάτε στην ω΄ρα σας?
Και θέλετε και ίδια εργασιακά δικαιώματα.Να κατανοήσετε πως αν είχαν οι σχολές σας ίδια εργασιακά δικαιώματα μάλλον και πάλι δεν θα μπαίνατε γτ..θα εμπαιναν αυτοί που πέρασαν σε καλά ΑΕΙ..είναι κατανοητό νομίζω..απλά θέλετε να κλέψετε..

Ψάχνοντας λίγο στο ιντερνετ βρήκα ότι μερικά ΤΕΙ που δεν έχουν ζήτηση, θα μετατραπούν σε ΙΕΚ. Ίσως γιαυτο μετατράπηκαν σε ΑΤΕΙ (ανώτατα τεχνολογικά.. Για να τα ξεχωρίσουν) Ο νόμος αυτός ισχύει από το 2008.
Πάντως επιμένω, υπάρχουν ΤΕΙ πολύ ανώτερα από τα ΑΕΙ.. Και έφερα ένα μεγάλο παράδειγμα σε προηγούμενο μήνυμα με το ΤΕΙ Πάτρας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας και τα ΑΕΙ κοινωνιολογίας. Και το δεύτερο δεν αξίζει τίποτα.. άνεργοι όλοι.

Και ας σταματήσει αυτό το κομπλεξ με τα ΤΕΙ. Ποιο πολλά λεφτά βγάζεις με ΤΕΙ παρά με ΑΕΙ. Ένα από αυτά είναι και η πρακτική που κάνουν τα παιδιά.



Ποιο πάνω σε ένα μήνυμα γράφει,
  • Στόχος των ΑΕΙ είναι η μόρφωση. = ανεργία σε μια χώρα με 0 ανάπτυξη
  • Στόχος των ΤΕΙ είναι η κατάρτιση = εργασία
Στο εξωτερικό είναι ισότιμα, δεν τα διαχωρίζουν το ποιος κάνει «τι», γιατί έχουν τα technicalUniversities και τα Universities.. Ένα μικρό παράδειγμα επειδή ζούσα εκεί, είναι το SussexUniversity και το BrightonTechnicalUniversity που πρόσφατα έβγαλε το Technical από τον τίτλο του, γιατί το Sussex χρεοκόπησε και το Brighton αγόρασε το Sussex και έγιναν ένα, απλά κράτησαν διαφορετικούς τίτλους. Στο Sussex είχαν θεωρητική πληροφορική, νομική, φιλοσοφία, κτλ.. στο Brighton είχαν informatics, mechanics, photography, sports..
Τι θέλω να πω με αυτό.. Τα ΑΕΙ πρέπει να αλλάξουν και όχι τα ΤΕΙ.. δεν μπορείς να σπουδάζεις ζωγράφος, φωτογράφος, μηχανικός σε θεωρητικό επίπεδο ΑΕΙ. Τα ΑΕΙ είναι λίγο μπερδεμένα και ενδιάμεσα. Άρα έχουν 2 επιλογές. Η μετατρέπονται όλα σε ΑΕΙ, η συγχωνεύονται και δίνουν παίρνουν ειδικότητες.
Acceptit.

στην Αγγλία τα μετέτρεψαν όλα σε ΑΕΙ, αυτό τους έδωσε και την ευελιξία να συγχωνεύονται, να μην έχουν κόλλημα με τον τίτλοκαι να καλύπτει ο ένας τα χρέη του άλλου.. (διάβαζε παράδειγμα παραπάνω).

Το ΑΕΙ των κοινωνικων λειτουργών είναι το ΑΕΙ ψυχολογίας..Οποτε συγκρίνει κεράσια με καρπούζια.
Δεύτερον απο ποιο ΤΕΙ βγαζεις πιο πολλα?
τα ΑΕΙ με διαφορά βγάζουν λεφτά απλά ίσως σε μεγαλύτερη ηλικία,δεν εχω γνωρίσει Τειτζη που προχώρηησε..
Οικονομικα,Νομική,Πολ Μηχανικοι,Γιατροι..
Συγκρινε τους με ΤΕΙ δομικών εργων..γελαει ο κόσμος..τοτε μην θέλετε να μοιασετε στα ΑΕΙ..Να κατσετε ως έχετε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Πόσα από αυτά δεν διδάσκονται σε κάποιο ΑΕΙ της χώρας; Τα περισσότερα αντιστοιχούν σε πολυτεχνικές σχολές της Ελλάδας, και άλλα σε πανεπιστήμια.
To MIT κάνει αυτό που πρέπει να κάνουν (και κάνουν ως ένα βαθμό) τα ΑΕΙ: έρευνα. Παράγει γνώση, τέχνη και τεχνολογία.
Με ποια λογική όλα τα αντικείμενα του καταλόγου παραπάνω είναι ό,τι θα έπρεπε να κάνουν τα Τεχνολογικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) στην Ελλάδα; Τα ΤΕΙ ιδρύθηκαν για άλλο λόγο από το ΜΙΤ.
Εκτός κι αν θεωρούμε πως πρέπει να καταργήσουμε τα πολυτεχνεία και τα πανεπιστήμια ή να τα μετονομάσουμε σε ΤΕΙ ή να ομογενοποιήσουμε το αντικείμενο ΑΕΙ-ΤΕΙ, επειδή το MIT λέγεται "Institute of Technology".

Επίσης, αν είμαστε ρεαλιστές, δε συγκρίνουμε το ΕΜΠ με τα τμήματα μηχανικών του ΜΙΤ, ή το ΕΚΠΑ με τις φυσικομαθηματικές και φιλολογικές σχολές, γιατί τα δύο ιδρύματα υπάρχουν μέσα σε εντελώς άσχετα πολιτικά συστήματα και κοινωνικές καταστάσεις.

Αυτό που εγώ ήθελα απλά να αναφέρω (και για αυτό έφερα ως παράδειγμα το ΜΙΤ) είναι πως στην ουσία των πραγμάτων αν θέλουμε να μιλάμε για ανώτατη παιδεία πρέπει να κατανοήσουμε το βαθύτερο της νόημα, άσχετα από ταμπέλες και ονόματα, διαχωρισμούς που έγιναν από πολιτικούς για να μας χρησιμοποιούν με ευκολία, ανθρώπους τελείως αποξενωμένους από την επιστήμη και την τεχνολογία. Δεν έκανα κάποια σύγκριση στην δομή αλλά στην νοοτροπία. Εδώ το ζήτημα είναι καθαρά σκαλωμένο σε εμπόδια άνευ ουσίας .Εσείς κάθεστε και τσακώνεστε για το ποιος έχει επαγγελματικά δικαιώματα και ποιος όχι λες και το ζητούμενο του πραγματικού επιστήμονα είναι αυτό... Όσον αφορά την αποστολή των ΤΕΙ μέσα στην αποστολή τους είναι και η έρευνα και η ανάπτυξη τεχνολογίας άσχετα αν αυτή δεν γίνεται (Εδώ αυτό δεν γίνεται στα ΑΕΙ θα τρελαθούμε τελείως τώρα;) έπειτα το λάθος με τα ΤΕΙ είναι πως στην ουσία αποτελούν μετεξέλιξη των παλαιών ΚΑΤΕΕ που είχαν αποστολή μόνο την εκπαίδευση εφαρμοστών. Επίσης καλώς η κακώς στα ΤΕΙ το πρόβλημα είναι περίπλοκο και έχει να κάνει κυρίως με το ζήτημα των ειδικοτήτων αφού άλλες μπορούν να χαρακτηριστούν λιγότερο "επιστημονικές" από κάποιες άλλες. Σαφώς και η ειδικότητα του οινολόγου π.χ. δεν είναι τόσο αναγκαία και κρίσιμης σημασίας σε μία κοινωνία και δεν μπορεί να προάγει την χημεία αφού έχει περιορισμένο εύρος γνώσεων (όσο και να πονάει κάποιους αυτό είναι η αλήθεια). Δεν μπορείς όμως να πεις το ίδιο και για ειδικότητες όπως φυσικοθεραπευτές που δεν υπάρχουν σε ΑΕΙ και φυσικά προάγουν το αντικείμενο. Η κατάσταση σίγουρα είναι πιο μπερδεμένη από ότι φαίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
O marios λεει μια μεγαλη αληθεια.Οι τειτζηδες ζητανε δικαιωματα και αναβαθμιση ομως δεν εχουν σκεφτει το εξης.Αν γινουν ολα αυτα τοτε προφανως και οι βασεις και το επιπεδο της σχολης θα ανεβουν συνεπως πολοι μην πως σχεδον ολοι οι σημερινοι τειτζηδες ή μελλοντικοι τειτζηδες θα μηνουν στην απεξω κα αντιθετα θα τα 'γεμισουν' καλυτεροι μαθητες,ισως και μαθητες που δεν μπορεσαν να μπουν στα αντιστοιχα αει ή πολυτεχνεια.Συνεπως οταν μιλαμε για εξισωση αει με τει τοτε θα πρεπει να κοιταμε και πιο μακρυα στο οτι δηλαδη τα τει θα φτασουν μεν το επιπεδο των αει αλλα και τις απαιτησεις τους προς τους φοιτητες.Ετσι δεν τιθετε θεμα εμεις ομως συγκρινουμε τα τει που ξερουμε σημερα χωρις καμια αναβαθμιση και παροχη δικαιωματων.Και πιος δεν αποριπτει πως αν δωσουν σε ορισμενα καλα τει την καταλληλη επιχορηγηση και δικαιωματα πως δεν θα γινουν περιζιτητες σχολες οπως τα πολυτεχνεια....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Αυτό που εγώ ήθελα απλά να αναφέρω (και για αυτό έφερα ως παράδειγμα το ΜΙΤ) είναι πως στην ουσία των πραγμάτων αν θέλουμε να μιλάμε για ανώτατη παιδεία πρέπει να κατανοήσουμε το βαθύτερο της νόημα, άσχετα από ταμπέλες και ονόματα, διαχωρισμούς που έγιναν από πολιτικούς για να μας χρησιμοποιούν με ευκολία, ανθρώπους τελείως αποξενωμένους από την επιστήμη και την τεχνολογία. Δεν έκανα κάποια σύγκριση στην δομή αλλά στην νοοτροπία. Εδώ το ζήτημα είναι καθαρά σκαλωμένο σε εμπόδια άνευ ουσίας .Εσείς κάθεστε και τσακώνεστε για το ποιος έχει επαγγελματικά δικαιώματα και ποιος όχι λες και το ζητούμενο του πραγματικού επιστήμονα είναι αυτό... Όσον αφορά την αποστολή των ΤΕΙ μέσα στην αποστολή τους είναι και η έρευνα και η ανάπτυξη τεχνολογίας άσχετα αν αυτή δεν γίνεται (Εδώ αυτό δεν γίνεται στα ΑΕΙ θα τρελαθούμε τελείως τώρα;) έπειτα το λάθος με τα ΤΕΙ είναι πως στην ουσία αποτελούν μετεξέλιξη των παλαιών ΚΑΤΕΕ που είχαν αποστολή μόνο την εκπαίδευση εφαρμοστών. Επίσης καλώς η κακώς στα ΤΕΙ το πρόβλημα είναι περίπλοκο και έχει να κάνει κυρίως με το ζήτημα των ειδικοτήτων αφού άλλες μπορούν να χαρακτηριστούν λιγότερο "επιστημονικές" από κάποιες άλλες. Σαφώς και η ειδικότητα του οινολόγου π.χ. δεν είναι τόσο αναγκαία και κρίσιμης σημασίας σε μία κοινωνία και δεν μπορεί να προάγει την χημεία αφού έχει περιορισμένο εύρος γνώσεων (όσο και να πονάει κάποιους αυτό είναι η αλήθεια). Δεν μπορείς όμως να πεις το ίδιο και για ειδικότητες όπως φυσικοθεραπευτές που δεν υπάρχουν σε ΑΕΙ και φυσικά προάγουν το αντικείμενο. Η κατάσταση σίγουρα είναι πιο μπερδεμένη από ότι φαίνεται.

Συμφωνώ κατ' αρχάς ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα. Το θέμα είναι ακαδημαϊκό.

Έπειτα, θεωρώ πως η όλη σύγχυση οφείλεται κατά βάση στα ονόματα και τους ορισμούς που δίνουμε στα πράγματα.
Τα ΤΕΙ είναι όπως αναφέρεις μια μετεξέλιξη των ΚΑΤΕΕ. Αυτή είναι η ουσία τους. Ο πραγματικός "προορισμός" τους δεν άλλαξε ιδιαίτερα, την ώρα που σε επίπεδο τίτλων, τα ΤΕΙ έχουν πλέον ίδιο όνομα με το ΜΙΤ. Έτσι καλούμαστε να αναγνωρίζουμε τα ΤΕΙ ως ιδρύματα που παράγουν έρευνα, μια έρευνα που ήδη παρήγαγαν και παράγουν τα πανεπιστήμια και πολυτεχνεία της χώρας. (η γνώμη μου είναι ότι στην πραγματικότητα η ουσιαστική αντιστοίχηση του institute of technology είναι τα πολυτεχνεία και τεχνολογικά τμήματα πανεπιστημίων)
Ποια είναι όμως η αποστολή των ΤΕΙ; Αυτή που είναι στο εξωτερικό ενός τεχνολογικού ιδρύματος, επειδή κάναμε εμείς αυτή τη λεκτική μετάφραση και την αναβάθμιση στο όνομα, ή αυτή που εκ των πραγμάτων είναι, μια εξέλιξη των ΚΑΤΕΕ;

Κι αν ακόμη αποφασίσουμε ότι ορισμένα αντικείμενα είναι αρκετά "σοβαρά" ώστε οι σχολές τους να πρέπει να αντιμετωπίζονται ως κομμάτια ανώτατων ιδρυμάτων, τι γίνεται με τις αντίστοιχες (ή ευρύτερου αντικειμένου) σχολές που ήδη υπάρχουν; Δεν καλύπτονται ήδη (αριθμητικά τουλάχιστον) οι εκπαιδευτικές διαδικασίες και η έρευνα; Και μήπως αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε είναι ανθρώπους στην εφαρμογή και ίσως και λιγότερους στην "έρευνα"; (σε εισαγωγικά γιατί λίγοι ασχολούνται πραγματικά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Συμφωνώ κατ' αρχάς ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα. Το θέμα είναι ακαδημαϊκό.

Έπειτα, θεωρώ πως η όλη σύγχυση οφείλεται κατά βάση στα ονόματα και τους ορισμούς που δίνουμε στα πράγματα.
Τα ΤΕΙ είναι όπως αναφέρεις μια μετεξέλιξη των ΚΑΤΕΕ. Αυτή είναι η ουσία τους. Ο πραγματικός "προορισμός" τους δεν άλλαξε ιδιαίτερα, την ώρα που σε επίπεδο τίτλων, τα ΤΕΙ έχουν πλέον ίδιο όνομα με το ΜΙΤ. Έτσι καλούμαστε να αναγνωρίζουμε τα ΤΕΙ ως ιδρύματα που παράγουν έρευνα, μια έρευνα που ήδη παρήγαγαν και παράγουν τα πανεπιστήμια και πολυτεχνεία της χώρας. (η γνώμη μου είναι ότι στην πραγματικότητα η ουσιαστική αντιστοίχηση του institute of technology είναι τα πολυτεχνεία και τεχνολογικά τμήματα πανεπιστημίων)
Ποια είναι όμως η αποστολή των ΤΕΙ; Αυτή που είναι στο εξωτερικό ενός τεχνολογικού ιδρύματος, επειδή κάναμε εμείς αυτή τη λεκτική μετάφραση και την αναβάθμιση στο όνομα, ή αυτή που εκ των πραγμάτων είναι, μια εξέλιξη των ΚΑΤΕΕ;

Κι αν ακόμη αποφασίσουμε ότι ορισμένα αντικείμενα είναι αρκετά "σοβαρά" ώστε οι σχολές τους να πρέπει να αντιμετωπίζονται ως κομμάτια ανώτατων ιδρυμάτων, τι γίνεται με τις αντίστοιχες (ή ευρύτερου αντικειμένου) σχολές που ήδη υπάρχουν; Δεν καλύπτονται ήδη (αριθμητικά τουλάχιστον) οι εκπαιδευτικές διαδικασίες και η έρευνα; Και μήπως αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε είναι ανθρώπους στην εφαρμογή και ίσως και λιγότερους στην "έρευνα"; (σε εισαγωγικά γιατί λίγοι ασχολούνται πραγματικά)

Στην άποψη ότι τα ΤΕΙ δεν απώλεσαν τον στόχο των ΚΑΤΕΕ δεν συμφωνώ για δύο βασικούς λόγους
1) Τα ΚΑΤΕΕ δεν ανήκαν στην ανώτατη βαθμίδα εκπαίδευσης ενώ τα ΤΕΙ είναι ανώτατα ιδρύματα.
2) Τα ΚΑΤΕΕ δεν έκαναν καμία έρευνα και οι σπουδαστές τους είχαν μόνο επαγγελματικά δικαιώματα, ανώτερη τεχνική εκπαίδευση και τίποτα άλλο.
Ας μην ξεχνάμε και πως οι σπουδαστές των ΚΑΤΕΕ δεν είχαν δικαίωμα σε μεταπτυχιακά προγράμματα και συνεργασία πανεπιστημίων ΚΑΤΕΕ δεν υπήρχε.

Στην Ελλάδα η ανωτατοποίηση των ΚΑΤΕΕ και η εξέλιξη τους σε ΤΕΙ προτιμήθηκε αντί για την ίδρυση εντελώς νέων ανεξαρτήτων τεχνολογικών ιδρυμάτων πάλι για λόγους επαγγελματικών δικαιωμάτων και συντεχνιακών συμφερόντων των παλαιότερων αποφοίτων τους. Ακόμα ήταν ίσως και η πιο λογική νομικά λύση. Αν τα ΤΕΙ κρατούσαν τον αρχικό τους περιορισμένο στόχο τότε δεν θα υπήρχε κανένας απολύτως λόγος ανωτατοποίησης τους και κατά συνέπεια θα είχαμε ακόμα ανώτερες και ανώτατες σχολές.
Η άποψη πως τα ΤΕΙ δεν είναι ιδρύματα που θα έπρεπε να προάγουν το ακαδημαϊκό πνεύμα και την έρευνα, κατά την άποψη μου, βασίζεται σε προκαταλήψεις της κοινωνίας μας αλλά και σε συγκεκριμένες νοοτροπίες που επιμένουν να συνδέουν τα επαγγελματικά δικαιώματα με την επιστημονική εγκυρότητα. Θα επαναλάβω πως το θέμα είναι ξεκάθαρα από δω και στο εξής θέμα ειδικοτήτων και όχι ΑΕΙ ΤΕΙ.
Για παράδειγμα δεν πιστεύω πως το πρόγραμμα σπουδών των Μηχανολόγων των ΤΕΙ μπορεί να είναι ίδιο με αυτό των Μηχανολόγων του ΕΜΠ για πάρα πολλούς λόγους και κυρίως λόγο επιπέδου των επιτυχόντων τους. Κατά τα άλλα η άποψη αυτή δομείται και λόγω των επαγγελματικών δικαιωμάτων που διαφέρουν από σχολή σε σχολή. Δηλαδή ένας καλός μαθητής που θέλει να γίνει μηχανολόγος δεν θα πάει στο ΤΕΙ (και λογικό είναι) αφού σαν σχολή είναι υποδεέστερη του πολυτεχνείου(διότι δεν του παρέχει ούτε επαγγελματικά δικαιώματα ούτε τπτ), συνεπώς στο ΤΕΙ θα πάει αναγκαστικά αυτός που είναι μαθητής χαμηλότερης βαθμολογίας και η γενικότερη κατάσταση της σχολής θα παραμείνει σε χαμηλό επίπεδο για αρκετά χρόνια ακόμα και αν αλλάξουν το πρόγραμμα σπουδών και το κάνουν ίδιο με αυτό των πολυτεχνείων. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως αν υπό την σκέπη μίας μαζικής τυπικής και μη διακριτής ανωτατοποίησης , τα ΤΕΙ γίνονταν ΑΕΙ και συγχωνεύονταν τα τμήματα με το ίδιο γνωστικό αντικείμενο, τότε οι περισσότεροι φοιτητές των πρώην ΤΕΙ θα εγκατέλειπαν τις σπουδές τους και θα έμεναν οι πραγματικά ικανοί για τις σπουδές αυτές. Ή αντιστρόφως θα κατέβαινε αρκετά το επίπεδο. Σε αντίθεση με ειδικότητες των ΤΕΙ που δεν υπάρχουν σε ΑΕΙ οι οποίες πιστεύω πως θα συνέχιζαν να έχουν το επίπεδο που έχουν τώρα και το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις είναι υποδειγματικό. Ας μην ξεχνάμε πως πολλές ειδικότητες των ΤΕΙ ιδρύθηκαν για λόγους "καταναλωτικής ανάπτυξης" της περιφέρειας, καθώς η τεχνολογική τους φύση ήταν δύσκολα αμφισβητήσιμη σε μία χώρα που δεν έχει καμία απολύτως τεχνολογική κουλτούρα (όπως η Ελλάδα). Στην πραγματικότητα αν οι πολιτικοί μπορούσαν να βάλουν στο Ελληνικό ΑΕΙ ειδικότητα ιχθυοκαλλιέργειας για να ανοίξουν παράρτημα ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο κουτσοχώρι (για να υποστηρίξουν τα όποια μικροσυμφέροντα εκεί) θα το έκαναν χωρίς καμία αμφιβολία. Για αυτήν την κατάσταση όμως δεν φταίνε ούτε τα ΤΕΙ ούτε οι φοιτητές τους. Κανονικά τα ΑΕΙ θα έπρεπε να υποστηρίζουν και να προωθούν το έργο των ΤΕΙ και όχι να υπάρχει αυτή η τριτοκοσμική συμπεριφορά από τον ένα προς τον άλλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
:D
Δεν τίθεται θέμα του "προφανούς", τίθεται θέμα "τσουβαλιάσματος".;)

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που σου δείχνει αφορά άτομα. Αντίστοιχα, όταν υπάρχουν φοιτητές που βγαίνουν από καλές σχολές και είναι γαμάτοι, δε σου δείχνει απαραίτητα το επίπεδο των σπουδών, αλλά τις επιδόσεις συγκεκριμένων ατόμων. Αυτό που λέει ο pizza1993 συνεχίζει να ισχύει.

προφανές ήταν το point μου :P

Μα κι εγώ ακριβώς αυτό λέω. Ότι δεν τίθεται θέμα σχολής, αλλά φοιτητή. Για αυτό και διαφωνώ και με την παρούσα κατάσταση με την κατοχύρωση των δικαιωμάτων εξ ολοκλήρου λόγω σχολής. Δεν λέω απλά δώστε δικαιώματα στα ΤΕΙ, αλλά αναβαθμίστε τα να σου παρέχουν ένα καλό υπόβαθρο επαγγελματικών γνώσεων και δώστε επαγγελματικά δικαιώματα σε ΑΕΙ και ΤΕΙ μετά από εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Ποια είναι όμως η αποστολή των ΤΕΙ; Αυτή που είναι στο εξωτερικό ενός τεχνολογικού ιδρύματος, επειδή κάναμε εμείς αυτή τη λεκτική μετάφραση και την αναβάθμιση στο όνομα, ή αυτή που εκ των πραγμάτων είναι, μια εξέλιξη των ΚΑΤΕΕ;

Κάτι που ήθελα να πω πάνω σε αυτό και δεν είπα πριν γιατί παρασύρθηκα, κανείς δεν αμφιβάλει πως οι παλαιές νοοτροπίες στα ΤΕΙ έχουν αφήσει κατάλοιπα που επηρεάζουν σημαντικά την τελική τους απόδοση και λειτουργία. Ο στόχος τους όμως τουλάχιστον τυπικά και περιεκτικά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτόν που είχαν οι ΚΑΤΕΕ. Πλέον ο μαθητής που θα πάει στο ΤΕΙ αν έχει την όρεξη και διαβάζει μπορεί να έχει την δυνατότητα να πάρει πραγματική ουσιώδης μόρφωση στο αντικείμενο του να κάνει μεταπτυχιακά διδακτορικά κλπ κλπ...
Ακόμα ας μην μπερδεύουμε τις έννοιες, άλλο τι γίνεται σε μερικά ΤΕΙ τώρα και άλλο τι πραγματικά θα έπρεπε να γίνεται και τι ορίζει ο νόμος για αυτά. Επίσης η αποστολή των ΤΕΙ δεν διαμορφώθηκε από καμία λεκτική μετάφραση των ιδρυμάτων του εξωτερικού. Τα ΤΕΙ είναι ανώτατα ιδρύματα στην Ελλάδα και αυτό το ορίζει ο νόμος (ν.2916/01). Αν δεν υποστηρίζονται κοινωνικά και οικονομικά ως ανώτατα ιδρύματα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Ναι είναι εξέλιξη των παλαιών ΚΑΤΕΕ διότι αυτά είχαμε για την τεχνολογική μας εκπαίδευση εδώ στο Ελλάντα πριν τα ΤΕΙ τι να κάνουμε τώρα; Εξέλιξη όμως σημαίνει εξέλιξη όχι προσκόλληση σε παλαιές έννοιες και αξίες ξεπερασμένες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,092 μηνύματα.
Όπως οι ιατροί υπογράφουν συνταγές έτσι και οι μηχανικοί ΕΜΠ και άλλων πολυτεχνιων και πανεπιστημιων πρέπει να υπογράφουν μελέτες. Αν ένας φυσικος ή μαθηματικος, TEITZHΣ μπορει να υπογράφει πιο το νόημα κάποιος να πάει να γίνει μηχανικος σε πολυτεχνείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Yannis92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Yannis92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Οι πτυχιουχοι ιδιων τμηματων ΑΕΙ και ΤΕΙ πρεπει να εχουν ιδιες ευκαιριες για μεταπτυχιακα! Ετσι οποιος ειναι καλος θα φανει!Τι σημασια εχει αν ηταν απο ΤΕΙ ή ΑΕΙ... Πολλοι αγνοουν πως τα περισσοτερα πλεον ΤΕΙ εχουν υψηλη ζητηση ,καλη καταρτηση και μεγαλη προσφορα στην κοινωνια. Το θεμα ειναι με τα ΑΕΙ και ΤΕΙ ιδιας ειδικοτητας, εκει υπαρχει ενα θεμα γιατι καποιος που σκιστηκε περισσοτερο στο διαβασμα και μπηκε ΑΕΙ δεν θελει να αντιμετοπιζεται ισαηια με καποιον που διαβαζοντας λιγοτερο μπηκε σε ενα ΤΕΙ, ομως κανεις δεν αποκλειει οτι αυτος που μπηκε στο ΤΕΙ μπορει να εχει καλυτερη πορεια απο αυτον που μπηκε στο ΑΕΙ !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
για τα ΤΕΙ υπηρχε ολα τα χρονια η πρακτικη οπου αποδυκνειοταν τι ηξερε και τι οχι ο καθενας, καθως επισης αποκομιζε επαγγελματικες γνωσεις....
με τα πανεπιστημια τι γινοταν???

Δεν νομίζω πως φτάνει αυτή η πρακτική που αναφέρεις όπως και δεν φτάνει και η αντίστοιχη πρακτική που κάνουν τα ΑΕΙ. Η πρακτική ουσιαστικά είναι ένας τρόπος να προσγειωθείς λίγο και να δεις τι ζητάει πάνω κάτω η αγορά εργασίας. Φυσικά βέβαια εκτός του ότι αυτό απέχει από την πραγματικότητα ( όλοι έχουμε ακούσει λίγο πολύ ιστορίες τρόμου με τις αγγαρίες που τους βάζουν να κάνουν) δε κάνει και το απαραίτητο ξεσκαρτάρισμα που θα έκανε μια σοβαρή εξέταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Συνεχίζετε να συγκρίνετε και να συνδέετε, αυθαίρετα, την ακαδημαϊκή αξία και την εγκυρότητα ενός τμήματος ή ιδρύματος με τα επαγγελματικά δικαιώματα που πιθανόν αυτό να παρέχει. Αυτό και μόνο αποδεικνύει πόσο πίσω βρίσκεται η σκέψη στην χώρα μας και για πιο ακριβώς λόγο δεν πρόκειται ποτέ να κάνουμε προκοπή σε αυτή εδώ την χώρα που όλα είναι μία παρωδία.
Κατ' επέκταση, ο κάτοχος πτυχίου ΤΕΙ έχει περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα από τον κάτοχο πτυχίου ΙΕΚ (ΒΕΚ+Πιστοποίηση), γιατί έχει ολοκληρώσει σπουδές με περισσότερα μαθήματα και υψηλοτέρου επιπέδου/ποιότητας στο κάθε μάθημα. Και ούτο καθ' εξής...

Ναι οκ... τι συγκρίσεις τώρα; δεν σου είπε κανείς πως τα ΙΕΚ είναι αδιαβάθμητα ; Δηλαδή, δεν ανήκουν σε βαθμίδα εκπαίδευσης και δεν μπορείς να συγκρίσεις ούτε καν στην βάση των επαγγελματικών δικαιωμάτων διότι η δουλειά τους είναι διαφορετική από αυτή των ΑΕΙ/ΤΕΙ. Τα ΤΕΙ ανήκουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο σκοπός τους δεν είναι μόνο να παρέχουν επαγγελματικά δικαιώματα και ναι είναι λογικό τα ΤΕΙ που 20 χρόνια ανήκαν στην ανώτερη (και όχι στην ανώτατη) βαθμίδα να μην παρέχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αντίστοιχα τμήματα ΑΕΙ ακόμα και αν αναβάθμισαν ουσιαστικά το περιεχόμενο σπουδών τους. Αυτό τα κάνει λιγότερο έγκυρα; Μήπως δεν πρέπει να εξελιχθούν;
Αν το ζήτημα σας είναι μόνο τα επαγγελματικά δικαιώματα οκ τι να πω...
Αν πάλι το θέμα είναι η ποιότητα σπουδών, νομίζω υπάρχουν πολλά παραδείγματα ΤΕΙ που έχουν υποδειγματικό πρόγραμμα και κάνουν και καλή έρευνα. Στο ΤΕΙ Αθήνας πχ τρέχει από το 2009 το PerfSim που είναι ένας εξομοιωτής διαστημοπλοίου, έρευνα την οποία ανέλαβε το Τμήμα Ηλεκτρονικής του ΤΕΙ Αθήνας ύστερα από διεθνή διαγωνισμό της ESA, Αντίστοιχα στο ΤΕΙ Κρήτης τρέχει το ολοΚληρωμένΟ Σύστημα Μετρήσεων ΗλεκτροΜαγνητικών Ακτινοβολιών Νομού Χανίων, και άλλα πολλά παραδείγματα... Δηλαδή αυτό δεν αποτελεί έρευνα ε; Νομίζω έχετε στενόμυαλη οπτική για την ανώτατη εκπαίδευση ο λόγος είναι η προσκόλληση σε μία κοντόθωρη συσχέτιση σπουδών-επαγγελματικών δικαιωμάτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Μήπως έχεις λάθος? Σε αυτές τις διπλές ειδικότητες, συνήθως πάει 3 χρόνια κορμός και 2 κατεύθυνση. Όταν η κατεύθυνση είναι για ένα από τα 2.. τότε πως μπορείς να είσαι και τα 2?
Και ομως χωρις να παρακολουθουν ολες τις κατευθυνσεις παίρνουν όλους τους τιτλους και τα δικαιωματα...
Βεβαια τα επαγγελματικα τους δικαιωματα ειναι πολλα περισσοτερα π.χ. ενας ηλεκτρολόγος μηχανικος και μηχανικος υπολογιστων ΗΜΜΥ έχει Ε.Δ. του ηλεκτρολόγου μηχανικου, μηχανικου υπολογιστων, αυτοματιστη μηχανικου, ηλεκτρονικου μηχανικου, μηχανολόγου μηχανικου απεριοριστα κ.α. δες εδω και θα καταλάβεις

https://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_1238.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BingoBingi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BingoBingi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Δηλαδή μου λες (σαν παράδειγμα, διότι είναι ο τομέας που με νοιάζει).. το τμήμα Εικόνα και Ήχου στο Ιόνιο, πενταετές πρόγραμμα, αν δεν πάρω όλα τα μαθήματα κατεύθυνσης και το κάνω κάτι σαν κοκτέιλ..(joined), τότε θα βγω και ηχολήπτης, γραφίστας, φωτογράφος, ζωγράφος, βίντεο, κτλ.. ??? Διότι αυτή η ειδικότητα έχει 3-4 κατευθύνσεις.. βίντεο, εικόνα και ήχος.. (3 κινά έτη και 2 κατεύθυνση).
Όπως γράφει το πρόγραμμα μπορείς
1) Βίντεο και ήχος
2) Εικόνα και ήχος
3) Εικόνα και βίντεο
4) Εικόνα (γραφίστας, φωτογράφος)
το παραπάνω είναι παράδειγμα..

το ίδιο ισχύει και για την καλών τεχνών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Δεν γνωριζω για το τμημα Εικόνα και Ήχου τι ισχυει σου ειπα για τα παραπάνω τμήματα, αν διαβασεις σε προηγουμενο μου μηνυμα λέω οτι πολλα πανεπιστημιακα τμηματα δεν έχουν καθόλου Ε.Δ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες στα μαθήματα των Μηχανικών, γιατί απλά δεν είμαι μηχανικός και δεν γνωρίζω όλες τις λεπτομερειες εκ των έσω. Αν περιοριστώ στον κλάδο μου, έτη σπουδών, σύνολο μαθημάτων, ποιότητα μαθήματος μεταξύ Πανεπιστημίου και ΤΕΙ της ίδιας ειδικότητας απέχει μέρα με τη νύχτα. Και δεν το βγάζω από το μυαλό μου, απλά τυγχάνει να έχω παρευρεθεί και στα δύο.

Αν το πάμε με νούμερα (5ετές πρόγραμμα): 59 θεωρίες+49 εργαστήρια+4μηνη πρακτική+πτυχιακή+σεμιναριακού τύπου μαθήματα. Τα ΤΕΙ, αντίστοιχα, έχουν τα 2/3 σε αριθμό και σε ποιότητα πάνω από το 50% κάτω (μπορώ και με μαθήματα να σας το αναλύσω, αλλά θα ζαλιστείτε).

Εκεί που αναφέρει ο dean32 για απεριόριστα επαγγελματικά δικαιώματα νομίζω δεν είστε καλά πληροφορημένοι. Έχω παραδείγματα στον κλάδο μου, αλλά και στους Μηχανικούς γνωρίζω ότι για να γίνεις π.χ. Ενεργειακός Επιθεωρητής (της μοδός) πρέπει να έχεις 10ετή προϋπηρεσία ή για να αναλαμβάνεις Μελέτες Περιβαλλοντικών επιπτώσεων (aka εγγραφή στο μητρώο ΥΠΕΧΩΔΕ) πρέπει να έχουν περάσει 4 χρόνια από τη λήψη πτυχίου ή εργολήπτης 3 και πακέτο παρακολούθηση ειδικού σεμιναρίου. Και ακόμα στους Οικονομολόγους, για να μπορείς να υπογράφεις οικονομικές μελέτες σε βιβλία Α κατηγορίας πρέπει να έχεις χρόνια πρϋπηρεσίας. Και σε άλλους κλάδους ανάλογα παραδείγματα...

Εκεί που αναφέρει ο Αλκίμαχος για την έρευνα των Ιδρυμάτων τους δύο λόγους, έτσι εκφρασμένοι γενικόλογα δεν διαφωνώ. Έτσι είναι τα πράγματα. Αλλά αυτός ο αντίκτυπος είναι πολύ πιο έντονος στους μεταπτυχιακούς φοιτητές και Υπ. Διδάκτορες που ασχολούνται ενεργά με την έρευνα, ενώ τον προπτυχιακό φοιτητή αφορά σε πάρα πολύ μικρό βαθμό( αν θέλετε ψήγμα αυτής θα λάβει στην πτυχιακή μελέτη και αν).

Ωστόσο, γενικόλογα μιλώντας επί τούτου, τα Πανεπιστήμια ανέκαθεν πραγματοποιούν περισσότερη έρευνα από ΤΕΙ. Το γιατί βασίζετε σε πολλούς λόγους (θα βγω off topic). Ωστόσο, ξανατονίζω ότι η έρευνα που γίνεται σε ένα Ίδρυμα δεν έχει καμία σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα των προπτυχιακών φοιτητών (και πιστεύω λανθασμένα ξανααναφέρεται στο 2ο λόγο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BingoBingi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BingoBingi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Ναι νομίζω αυτές οι ειδικότητες είναι ελεύθερα επαγγέλματα (σίγουρα η φωτογραφία και βιντεο). Όμως, αν στοχεύεις μια θέση υψηλή σε ένα κανάλι, εξωτερικό, οικολογικές οργανώσεις, διαφημιστικές, θεατρο, κτλ.. χρειάζεσαι πολύ καλό χαρτί και φάκελο με πολλές συμμετοχές και σεμινάρια, που μόνο μια σχολή / πανεπιστήμιο / τει (+βυσμα), μπορεί να προσφέρει. λίγα ταλέντα έχουν πέραση.. Και όσοι τα προηγούμενα χρόνια έπιαναν μια φωτογραφική μηχανή για παράδειγμα και επειδή πλήρωναν ΦΠΑ, λέγονται φωτογράφοι, πλέον είναι θύματα με αυτό εδώ το σύστημα! Δεν μπορούν να εξελιχτούν και τους κυνηγά ο φόρος!. Η αναφορά μου εμένα ήταν στις ειδικότητες και όχι στα Ε.Δ

ps: ούτε τα ΙΕΚ κάνουν δουλειά για εργασία στο εξωτερικό.. Έχω τελειώσει ΙΕΚ φωτογραφίας. Σου δίνουν μεν εφόδια αλλά όχι αρκετά. Θες εξέλιξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
OMFG.Μολις ειδα οτι υπαρχουν και τει πληροφορικης και οικονομικων με 3000 μορια!Θα ειναι πολυ υψηλου επιπεδου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
OMFG.Μολις ειδα οτι υπαρχουν και τει πληροφορικης και οικονομικων με 3000 μορια!Θα ειναι πολυ υψηλου επιπεδου!
Η βάση εισαγωγεις αυξομειώνετε αναλογα με την προσφορα και την ζητηση.
Αν δεις τις βάσεις 10 % του 2010 Πανεπιστημιακες σχολες ειχαν πεσει κατω απο τα 5000 μορια... τι σημαινει αυτο;
https://www.dyadiko.gr/photos/arxeia_pdf/baseis/AEI-H-10.TXT
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΟΥ-ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟΥ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΤΟΥΣ 2010 ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ (10%) Σ Ε Λ Ι Δ Α 1 Ο Ν Ο Μ Α Σ Χ Ο Λ Η Σ

ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ

108 IΣTOPIAΣ & EΘNOΛOΓIAΣ ΘΡΑΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΗΜ. 17937 ______ 4385
351 ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) ΗΜ. 14005 ______ 3764
252 MAΘHMATIKΩN ΑΙΓΑΙΟΥ (ΣΑΜΟΣ) ΗΜ. 14045 _______ 6310
259 ΦYΣIKHΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΗΜ. 14787 ______ 3020
269 XHMEIAΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΗΜ. 18384 ______ 3498
287 ΓEΩΛOΓIAΣ ΠΑΤΡΑΣ ΗΜ. 16579 ______4063
310 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) ΗΜ. 14513 ______ 5372
344 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΣΑΜΟΣ) ΗΜ. 17829 ______4816
222 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΧΙΟΣ) ΗΜ. 12238 ______3991

Να σου θυμισω οτι μέχρι το 2009 ισχυε η βάση του 10
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Και τι μου δινεις παραδειγμα το 10%.Δεν παυει να ειναι ενα συστημα που δινει την ευκαιρια στος αποτυχημενουν προηγουμενων ετων να μπουν στην σχολη που θελουν,ειτε απετυχαν για 3 ειτε για 13.000 μορια.Περσι με αυτο το συστημα το Φυσικο Ιωαννινων ηταν 3.000 μορια.Ευτυχως λαταάβαν το λαθος τους και απο του χρονου το καταργουν το 10%,βεβεαια υπηρχαν και αυτοι που απλα δεν τους αρεσε η σχολη τους και πηγαιναν σε αλλα...

Εγω μιλαω για τα τει με 3.000.Και σου λεω πρεπει να ειναι πολυ υψηλου επιπεδου!!!!Αρκει αν εσενα δεν σου λεει κατι που μπαινουν φοιτητες με 3.000..εναν τυφλο με συνδρομο ντουν και 35% καθυστερηση μονο απο τα Σ-Λ(προσεξε τυφλος οχι κουφος για να ακουει τα Σ-Λ απο τους διαβασμενους!!) να βαλεις να δωσει γραφει χαλαρα πανω απο 6.000....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top