hihat1
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ζαχαρίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 61 μηνύματα.

02-06-25

20:54
Για πείτε! Εγώ προβλέπω τα εξής:
ΘΈΜΑ Α
Από θεωρία, άνετα πιστεύω βάζουν: τ
ην ανάπτυξη μιας από τις ιδιότητες της αντικειμενοστρέφειας,
τις διαφορές διαδικασιών και συναρτήσεων,
ή τους κανόνες που πρέπει να τηρούν τα υποπρογράμματα / οι παράμετροι.
ΘΈΜΑ Β
Άσκηση με ουρά και απεικόνιση κόμβων στη μνήμη.
Μετατροπή συνάρτησης σε διαδικασία.
Απεικόνιση γράφου-δέντρου.
ΘΈΜΑ Γ
Άσκηση με μενού επιλογών, με πλήθη και μέγιστες/ελάχιστες τιμές.
Όπως και σε άλλες χρονιές δε νομίζω να βάλουν πίνακες στο Γ. Αν και με τα θέματα σε έκθεση και μαθηματικά φέτος, ποτέ δε ξες...
ΘΈΜΑ Δ
Δισδιάστατοι πίνακες, από τους οποίους θα προκύψουν μονοδιάστατοι.
Συχνότητα εμφάνισης στοιχείων. (!)
Ταξινόμηση/Σειριακή αναζήτηση σε δισδιάστατο, αν θέλουν να το τερματίσουν.
Αυτααααα....
ΘΈΜΑ Α
Από θεωρία, άνετα πιστεύω βάζουν: τ
ην ανάπτυξη μιας από τις ιδιότητες της αντικειμενοστρέφειας,
τις διαφορές διαδικασιών και συναρτήσεων,
ή τους κανόνες που πρέπει να τηρούν τα υποπρογράμματα / οι παράμετροι.
ΘΈΜΑ Β
Άσκηση με ουρά και απεικόνιση κόμβων στη μνήμη.
Μετατροπή συνάρτησης σε διαδικασία.
Απεικόνιση γράφου-δέντρου.
ΘΈΜΑ Γ
Άσκηση με μενού επιλογών, με πλήθη και μέγιστες/ελάχιστες τιμές.
Όπως και σε άλλες χρονιές δε νομίζω να βάλουν πίνακες στο Γ. Αν και με τα θέματα σε έκθεση και μαθηματικά φέτος, ποτέ δε ξες...
ΘΈΜΑ Δ
Δισδιάστατοι πίνακες, από τους οποίους θα προκύψουν μονοδιάστατοι.
Συχνότητα εμφάνισης στοιχείων. (!)
Ταξινόμηση/Σειριακή αναζήτηση σε δισδιάστατο, αν θέλουν να το τερματίσουν.
Αυτααααα....
Pyotr_Krasnov
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 151 μηνύματα.

02-06-25

22:16
Για πείτε! Εγώ προβλέπω τα εξής:
ΘΈΜΑ Α
Από θεωρία, άνετα πιστεύω βάζουν: τ
ην ανάπτυξη μιας από τις ιδιότητες της αντικειμενοστρέφειας,
τις διαφορές διαδικασιών και συναρτήσεων,
ή τους κανόνες που πρέπει να τηρούν τα υποπρογράμματα / οι παράμετροι.
ΘΈΜΑ Β
Άσκηση με ουρά και απεικόνιση κόμβων στη μνήμη.
Μετατροπή συνάρτησης σε διαδικασία.
Απεικόνιση γράφου-δέντρου.
ΘΈΜΑ Γ
Άσκηση με μενού επιλογών, με πλήθη και μέγιστες/ελάχιστες τιμές.
Όπως και σε άλλες χρονιές δε νομίζω να βάλουν πίνακες στο Γ. Αν και με τα θέματα σε έκθεση και μαθηματικά φέτος, ποτέ δε ξες...
ΘΈΜΑ Δ
Δισδιάστατοι πίνακες, από τους οποίους θα προκύψουν μονοδιάστατοι.
Συχνότητα εμφάνισης στοιχείων. (!)
Ταξινόμηση/Σειριακή αναζήτηση σε δισδιάστατο, αν θέλουν να το τερματίσουν.
Αυτααααα....
Μετα απο αυτα που βαλανε μαθηματικα και εκθεση, πιστευω πως πλεον οι προβλεψεις ειναι σχεδον αδυνατες πλεον δυστυχως (παλια ισως να ηταν περισσοτερο ευκολο να τις προβλεψει καποιος)
θεμα Α αν θελουν να το πανε σαν τα μαθηματικα και την εκθεση, θα βαζαν ισως κατι απο το 4.1 ή το 6.1 μαζι με καποια θεωρια απο το αλλο το ασπρο/μπλε βιβλιο
Θεμα Β κατι πιο συνθετο απο οτι περυσι, ισως σεναριο ελεγχου (αν θελουν να κανουν αυτο που καναν και στα μαθηματικα, να βαλουν κατι πιο δυσκολο σε ενα θεμα και γενικως κατι που δεν εχει πεσει), αλλα και συμπληρωση κενων (αν και εκθεση δεν βαλαν αυτο με τις λεξεις οποτε δεν ξερω)
Θεμα Γ κατι κλασσικο, ισως πιο δυσκολο απο τα προηγουμενα χρονια που μπορει να εκανε πολλους μαθητες να κολλησουν (συναρτηση σε συνθηκη Αν ΣΥΝ1 <> 0 τοτε πχ)
Θεμα Δ, κατι κλασσικο, οπως και τις προηγουμενες χρονιες, λιγο πιο "δυσκολο" απο το περσινο, με ταξινομηση σε Α [Ι,j] στον j= 3 πχ.
hihat1
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ζαχαρίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 61 μηνύματα.

02-06-25

22:53
Πωπω όσο περισσότερο σκέφτομαι για έκθεση και μαθηματικά τόσο πιο κάτω πέφτω.... Moving on.Μετα απο αυτα που βαλανε μαθηματικα και εκθεση, πιστευω πως πλεον οι προβλεψεις ειναι σχεδον αδυνατες πλεον δυστυχως (παλια ισως να ηταν περισσοτερο ευκολο να τις προβλεψει καποιος)
Σενάριο ελέγχου σε θέμα Β θα ήταν ΥΠΈΡΟΧΟ και αρκετά πιθανό πιστεύω. Συμπλήρωση κενών στάνταρ θα έχει είτε στο Α είτε στο Β θέμα
Το μόνο που ΔΕ θέλω στο Β είναι πίνακας τιμών. Από τις χειρότερες ασκήσεις πραγματικά (βαρετή)
Σκαλώνει κόσμος σε αυτό; Μάλλον θα έχει να κάνει με την εκφώνηση... Περίεργο πάντως(συναρτηση σε συνθηκη Αν ΣΥΝ1 <> 0 τοτε πχ)
Αυτό θα ήταν just rightταξινομηση σε Α [Ι,j] στον j= 3 πχ.

Ο
Λ
Α
Όχι κάτι τρελό πιστεύω, πιο πολύ στο μάκρος των ασκήσεων
Pyotr_Krasnov
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 151 μηνύματα.

02-06-25

23:09
Πωπω όσο περισσότερο σκέφτομαι για έκθεση και μαθηματικά τόσο πιο κάτω πέφτω.... Moving on.
Σενάριο ελέγχου σε θέμα Β θα ήταν ΥΠΈΡΟΧΟ και αρκετά πιθανό πιστεύω. Συμπλήρωση κενών στάνταρ θα έχει είτε στο Α είτε στο Β θέμα
Το μόνο που ΔΕ θέλω στο Β είναι πίνακας τιμών. Από τις χειρότερες ασκήσεις πραγματικά (βαρετή)
Σκαλώνει κόσμος σε αυτό; Μάλλον θα έχει να κάνει με την εκφώνηση... Περίεργο πάντως
Αυτό θα ήταν just rightκαι θα γινόταν ένα αρκετά ωραίο διαγώνισμα. Έχουν όμως και την ικανότητα να τα φουσκώσουν
Ο
Λ
Α
Όχι κάτι τρελό πιστεύω, πιο πολύ στο μάκρος των ασκήσεων
ΜΙΣΩ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΙΜΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ, Απο την πρωτη μερα, που τους εκανα δεν ηθελα να πεσουν γιατι ενα λαθος προσημο και παει μετα.
Αν ΣΥΝ1 <> 0 τοτε, μονο στην εκφωνηση αν το ελεγε περιεργα ειναι δυσκολο, αλλιως ειναι ωραιο και ευκολο. Αλλα πιστευω φετος ειναι πιο Πιθανο να βαλουν "Για ι απο 1 μεχρι Ν" Π[Ι] <-- ΣΥΝ1(Α,Β)
Πανω κατω, πιστευω ισως να βαζαν κατι δυσκολο επειδη βαλανε και στα μαθηματικα... Εχουμε ακομη μεγαλη μαχη να δωσουμε..
Για εκθεση και μαθηματικα, και εγω μια απ τα ιδια, στα Μαθηματικα εχω χασει ενα μικρο % απο βλακειες λαθη και το Θεμα Δ, ενω μπορουσα να το κανω καλυτερα και να παρω περισσοτερες μοναδες, εκεινη την ωρα ειχα κολλησει

Ακομη δεν μπορω να καταλαβω γιατι πολλοι λενε την εκθεση ευκολη... Εγω παντως οταν το κανα ειχα κολλησει αρκετα στο Θεμα Δ ειδικα...

hihat1
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ζαχαρίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 61 μηνύματα.

02-06-25

23:52
Σίγουρα ένα από τα 2 (αν όχι ΚΑΙ ΤΑ 2) θα τα φουσκώσουν... Τελευταία μόνο κομπλέ θέματα πέφτουν και στην οικονομια και στην πληροφορική (όχι ότι υπάρχει και κάτι τρελά δύσκολοπιστευω ισως να βαζαν κατι δυσκολο επειδη βαλανε και στα μαθηματικα... Εχουμε ακομη μεγαλη μαχη να δωσουμε..

Κι εγώ ακριβώς.... Όσα αποτελεσματα έχω βρει ως το Δ3 είναι σωστά. Μόνο στο Γ4 και Δ2ι ανησυχώ τι θα κόψουν λόγω αιτιολογησης. Πάντως υπολογίζω 17+στα Μαθηματικα εχω χασει ενα μικρο % απο βλακειες λαθη και το Θεμα Δ, ενω μπορουσα να το κανω καλυτερα και να παρω περισσοτερες μοναδες, εκεινη την ωρα ειχα κολλησει![]()
Δεν ήξερα τι να γράψω... Η έκθεση με ανησυχεί πάρα πολύ, λόγω του Δ και του Β2. Κυριολεκτικά με αγχώνει πιο πολύ από τα άλλα 3Εγω παντως οταν το κανα ειχα κολλησει αρκετα στο Θεμα Δ ειδικα...Και αρχιζα να πεταω κατι ωραιες λεξεις μπας και μου βαλουν κατι παραπανω στην εκθεση...

Σε πολύ καλή περίπτωση, θα ήθελα 14 έκθεση, 18 μαθηματικά και 20 πληροφορική και οικονομία και πάω στα 18200 για το ΑΠΘ. Αντε να δούμε...
Δεν ξανακούω ποτέ ξανά κανένα φροντιστήριο για τα ΣΟΣ. Ποια δημιουργικότητα; Ποια G(x) = F(x) + c ; Σε αλλουνού το έλεος στεκόμαστε
Αύριο έχει μια καλή επανάληψη θεωρίας και αλγορίθμων ΑΕΠΠ. Καλό μας βράδυ.

Pyotr_Krasnov
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 151 μηνύματα.

03-06-25

00:16
Σίγουρα ένα από τα 2 (αν όχι ΚΑΙ ΤΑ 2) θα τα φουσκώσουν... Τελευταία μόνο κομπλέ θέματα πέφτουν και στην οικονομια και στην πληροφορική (όχι ότι υπάρχει και κάτι τρελά δύσκολο)
Κι εγώ ακριβώς.... Όσα αποτελεσματα έχω βρει ως το Δ3 είναι σωστά. Μόνο στο Γ4 και Δ2ι ανησυχώ τι θα κόψουν λόγω αιτιολογησης. Πάντως υπολογίζω 17+
Δεν ήξερα τι να γράψω... Η έκθεση με ανησυχεί πάρα πολύ, λόγω του Δ και του Β2. Κυριολεκτικά με αγχώνει πιο πολύ από τα άλλα 3Τουλάχιστον έχει συντελεστή 20 για την πληροφορική του ΑΠΘ (αν την δούμε αυτήν, αλλιώς και ΠΑΜΑΚ πάμε).
Σε πολύ καλή περίπτωση, θα ήθελα 14 έκθεση, 18 μαθηματικά και 20 πληροφορική και οικονομία και πάω στα 18200 για το ΑΠΘ. Αντε να δούμε...
Δεν ξανακούω ποτέ ξανά κανένα φροντιστήριο για τα ΣΟΣ. Ποια δημιουργικότητα; Ποια G(x) = F(x) + c ; Σε αλλουνού το έλεος στεκόμαστε
Αύριο έχει μια καλή επανάληψη θεωρίας και αλγορίθμων ΑΕΠΠ. Καλό μας βράδυ.![]()
Καλη μας επιτυχια!!
Και εγω για ΣΟΣ ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ. Εγω περιμενα κατι αλλο και επειδη θυμαμαι, μας λεγαν για Φερματ και κατι τετοια... Τελικα μην πω...
Καλη Δυναμη για την Τεταρτη!! Παμε για 20 ΑΕΠΠ και ΑΟΘ !
Συγχαρητηρια για τα μαθηματικα επισης!
hihat1
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ζαχαρίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 61 μηνύματα.

03-06-25

08:43
Καλημέρα καλή μας επιτυχία! Δε σταματάμεΚαλη μας επιτυχια!!
Και εγω για ΣΟΣ ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ. Εγω περιμενα κατι αλλο και επειδη θυμαμαι, μας λεγαν για Φερματ και κατι τετοια... Τελικα μην πω...
Καλη Δυναμη για την Τεταρτη!! Παμε για 20 ΑΕΠΠ και ΑΟΘ !
Συγχαρητηρια για τα μαθηματικα επισης!

Εμάς μας έλεγαν για Φερματ, το πως αποδεικνύεται ότι μια παραγωγισιμη συνάρτηση είναι συνεχής και γενικά ότι έχει να πέσει καιρό. Ίσως να έβγαζαν πιο πολύ νόημα τα θέματα έτσι (ΘΕΤ 2 χρονιές συνεχόμενα;;μας λεγαν για Φερματ

Ευχαριστώ, κι εσύ συγχαρητήρια!Συγχαρητηρια για τα μαθηματικα επισης!
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 42 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- hihat1
- idkser
- jkhkh
- blissele
- panosT436
- thecrazycretan
- FNC_Sophia
- Linaveri
- Corfu kitty
- Panagiotis849
- Wonderkid
- Vera
- Pyotr_Krasnov
- Hased Babis
- AggelikiGr
- jellojina
- Helen06
- Kzaro
- Leo komm
- Scandal
- GeorgePap2003
- Petroskt
- constansn
- GIANCHRIS
- neuronova
- ck_chrysiis
- Unboxholics
- Help :)
- Theo7
- Indecisive2
- Pars3c
- redpointer
-
Φορτώνει...