chochoru

Νεοφερμένος

Η chochoru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
μεγάλο, η μάλλον τεράστιο, δίκιο. κυρίως, ο παράγοντας τυχη, με ψυχολογία, είναι οι πιο σημαντικοί. διότι παιδιά που διάβαζαν όλη μέρα, ενδέχεται να τους παει κάτι στραβά. δεν σημαίνει, όμως, ότι, επειδή τα πηγε χάλια, η έγραψε λιγότερα μόρια, δεν έκανε κάποια Χ προετοιμασία. είναι πολλά, σε όλη αυτή την διαδικασία. ακόμη και οι ίδιοι οι βαθμολογητες. δεν είναι ένας που διορθώνει όλα τα γραπτά μας. είναι εκατοντάδες προσωπικότητες, αυστηροί και μη.
Ένα παράδειγμα εγώ. Διάβαζα βιολογία όλη τη χρονιά, είχα βγάλει την ύλη ούτε και εγώ ξέρω πόσες φορές ξανα και ξανά και ξανά.. Και όταν ήρθαν τα θέματα, τα πήγα χάλια. Λίγο το άγχος μην γράψω άσχετα, λίγο το άγχος ότι ήταν το μάθημα στο οποίο ήθελα έναν καλό βαθμό οπωσδήποτε, τελικά τα πήγα χάλια. Όταν είδα τις ενδεικτικές απαντήσεις και είδα πως είναι πράγματα που ήξερα και ήθελα να γράψω αλλά επέλεξα να μην το κάνω τελικά, τραβούσα τα μαλλιά μου:lol:

Ο καθένας κάνει τη προσπάθεια του. Από εκεί και πέρα δεν ξέρουμε τι θα γράψουν και τι θα επιλέξουν χιλιάδες άλλοι υποψήφιοι. Έτσι όπως ήταν αυτή η χρονιά δεν μπορούσαν να μπουν δύσκολα θέματα κατά τη γνώμη μου. Θα δούμε πως θα πάνε τα πράγματα όταν με το καλό βγουν οι βαθμολογίες γιατί τώρα όλα είναι εικασίες
 

Ziggy 1

Νεοφερμένος

Η Ziggy 1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Αδικία είναι που οι μαθητές μπαίνουν σε μια τέτοια διαδικασία ( πανελλαδικές) είναι ότι πιο ψυχοφθόρο και αντιπαιδαγωγικό υπάρχει. Η πρόσβαση στο πανεπιστήμιο θα έπρεπε να γίνετε με τελείως διαφορετικό τρόπο. Δεν μπορεί να ορίζεται κατά κάποιο τρόπο το μέλλον σου από μια τόσο σκληρή διαδικασία την οποία καθορίζουν πολλοί παράγοντες. Όπως για παράδειγμα η τύχη, η ψυχολογία, το άγχος,η πίεση. επιπλέον οι πανελλαδικές εξετάσεις ευνοούν κυρίως τα παιδιά με καλύτερη οικονομική κατάσταση που μπορούν να ανταποκριθούν στα φροντιστήρια. Όλοι οι άλλοι χρειάζεται να κάνουν την διπλάσια προσπάθεια. Αυτό είναι ανισότητα. Τώρα ,ας φτιάξουν το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας ώστε τα παιδιά να μορφώνονται πραγματικά και μην είναι όλη η εκπαιδευτική διαδικασία μια πορεία προς τις πανελλαδικές και τα ξαναλέμε. Βάλτε τον κόσμο στα πανεπιστήμια!!! Μπας και εξελίξουμε την Κοινωνία!!!
 

Drglitterstar

Δραστήριο μέλος

Η Drglitterstar αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 430 μηνύματα.
Αδικία είναι που οι μαθητές μπαίνουν σε μια τέτοια διαδικασία ( πανελλαδικές) είναι ότι πιο ψυχοφθόρο και αντιπαιδαγωγικό υπάρχει. Η πρόσβαση στο πανεπιστήμιο θα έπρεπε να γίνετε με τελείως διαφορετικό τρόπο. Δεν μπορεί να ορίζεται κατά κάποιο τρόπο το μέλλον σου από μια τόσο σκληρή διαδικασία την οποία καθορίζουν πολλοί παράγοντες. Όπως για παράδειγμα η τύχη, η ψυχολογία, το άγχος,η πίεση. επιπλέον οι πανελλαδικές εξετάσεις ευνοούν κυρίως τα παιδιά με καλύτερη οικονομική κατάσταση που μπορούν να ανταποκριθούν στα φροντιστήρια. Όλοι οι άλλοι χρειάζεται να κάνουν την διπλάσια προσπάθεια. Αυτό είναι ανισότητα. Τώρα ,ας φτιάξουν το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας ώστε τα παιδιά να μορφώνονται πραγματικά και μην είναι όλη η εκπαιδευτική διαδικασία μια πορεία προς τις πανελλαδικές και τα ξαναλέμε. Βάλτε τον κόσμο στα πανεπιστήμια!!! Μπας και εξελίξουμε την Κοινωνία!!!
Και τι σύστημα προτείνεις;
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και τι σύστημα προτείνεις;
Σωστά τα λέει! Όπως ήταν παλιά... Να πήγαινες στην νομική ας πούμε και να έδινες στοιχειώδη μαθήματα της νομικής! Ή να πήγαινες φιλολογία να έδινες μόνο φιλολογικά! Όχι κοινωνιολογίες, όχι ιστορίες, όχι έκθεση... Να περνούσες από μια σχολή και να έδινες εκεί εξετάσεις! Αλλά αυτό προφανώς δεν μπορεί να υλοποιηθεί γιατί παλιά σπούδαζαν κάθε χρόνο 1.000 άτομα και όχι 100.000 όπως σήμερα!
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,767 μηνύματα.
Σωστά τα λέει! Όπως ήταν παλιά... Να πήγαινες στην νομική ας πούμε και να έδινες στοιχειώδη μαθήματα της νομικής! Ή να πήγαινες φιλολογία να έδινες μόνο φιλολογικά! Όχι κοινωνιολογίες, όχι ιστορίες, όχι έκθεση... Να περνούσες από μια σχολή και να έδινες εκεί εξετάσεις! Αλλά αυτό προφανώς δεν μπορεί να υλοποιηθεί γιατί παλιά σπούδαζαν κάθε χρόνο 1.000 άτομα και όχι 100.000 όπως σήμερα!
με αυτο το συστημα δεν θα υπαρχει αδιαβλητοτητα που υπαρχει τωρα.θα εξαρταται απο τους καθηγηταδες των πανεπιστημιων και οποιος καταλαβε καταλαβε.επισης επειδη η πλειοψηφια των καθηγητων πανεπιστημιου ειναι απιστευτα κομπλεξικοι,τα θεματα θα ηταν απλησιαστα δυσκολα και η δυσκολια ακομα δυσκολοτερη απο πανελληνιες
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
με αυτο το συστημα δεν θα υπαρχει αδιαβλητοτητα που υπαρχει τωρα.θα εξαρταται απο τους καθηγηταδες των πανεπιστημιων και οποιος καταλαβε καταλαβε.επισης επειδη η πλειοψηφια των καθηγητων πανεπιστημιου ειναι απιστευτα κομπλεξικοι,τα θεματα θα ηταν απλησιαστα δυσκολα και η δυσκολια ακομα δυσκολοτερη απο πανελληνιες
Όχι... Πιο δύσκολα από τις πανελλήνιες δεν θα ήταν! Εγώ σκέψου θέλω τμήμα φιλοσοφίας ή θεατρικών? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΏΣΩ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΕΣ? Διαβάζω φιλοσοφία από τα 14 μου! Ξέρω τα πάντα για το θέατρο και το αγαπώ! Γιατί να δώσω κοινωνιολογία για να γίνω θεατρολόγος?
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
με αυτο το συστημα δεν θα υπαρχει αδιαβλητοτητα που υπαρχει τωρα.θα εξαρταται απο τους καθηγηταδες των πανεπιστημιων και οποιος καταλαβε καταλαβε.επισης επειδη η πλειοψηφια των καθηγητων πανεπιστημιου ειναι απιστευτα κομπλεξικοι,τα θεματα θα ηταν απλησιαστα δυσκολα και η δυσκολια ακομα δυσκολοτερη απο πανελληνιες
Συμφωνώ και επαυξάνω. Το σύστημα των πανελλαδικών είναι ψυχοφθόρο, έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης αλλά είναι πράγματι αδιάβλητο. Απλά τα παιδιά δεν έχουν μπει ακόμη στο πανεπιστήμιο και μάλλον φαντάζονται μια ιδανική κατάσταση. Εσύ και εγώ και όλοι όσοι έχουν περάσει από το πανεπιστήμιο ξέρουμε ότι αν δώσεις τον πλήρη έλεγχο στα πανεπιστήμια θα γίνει χαμός. Ένα εξάμηνο στο πανεπιστήμιο και θα προσγειωθούν.
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συμφωνώ και επαυξάνω. Το σύστημα των πανελλαδικών είναι ψυχοφθόρο, έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης αλλά είναι πράγματι αδιάβλητο. Απλά τα παιδιά δεν έχουν μπει ακόμη στο πανεπιστήμιο και μάλλον φαντάζονται μια ιδανική κατάσταση. Εσύ και εγώ και όλοι όσοι έχουν περάσει από το πανεπιστήμιο ξέρουμε ότι αν δώσεις τον πλήρη έλεγχο στα πανεπιστήμια θα γίνει χαμός. Ένα εξάμηνο στο πανεπιστήμιο και θα προσγειωθούν.
Καλά σίγουρα... Το εξήγησα και πιο πάνω!
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,767 μηνύματα.
Συμφωνώ και επαυξάνω. Το σύστημα των πανελλαδικών είναι ψυχοφθόρο, έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης αλλά είναι πράγματι αδιάβλητο. Απλά τα παιδιά δεν έχουν μπει ακόμη στο πανεπιστήμιο και μάλλον φαντάζονται μια ιδανική κατάσταση. Εσύ και εγώ και όλοι όσοι έχουν περάσει από το πανεπιστήμιο ξέρουμε ότι αν δώσεις τον πλήρη έλεγχο στα πανεπιστήμια θα γίνει χαμός. Ένα εξάμηνο στο πανεπιστήμιο και θα προσγειωθούν.
αχαχααχ καταρχην αυτοι οι κομπλεξικοι δεν εχουν υλη.ακουνε υλη και βγαζουνε σπυρια.επισης,υπαρχει ο γνωστος του γνωστου γτ ειναι ελλαντα!μακρυα οι τυποι αυτοι απο την εισαγωγωγη στα πανεπιστημια.θα γινει κυριολεκτικα χαμος οπως λες.το θεμα ειναι και το ειχα πει και περσι να δωσουνε τη δυνατοτητα περισσοτερων εξεταστικων.δηλαδη δινεις το μαιο σου συμβαινει η γκαντεμια να δινεις το σεπτεμβρη,μετα το δεκεμβριο κτλπ.
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
Όχι... Πιο δύσκολα από τις πανελλήνιες δεν θα ήταν! Εγώ σκέψου θέλω τμήμα φιλοσοφίας ή θεατρικών? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΏΣΩ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΕΣ? Διαβάζω φιλοσοφία από τα 14 μου! Ξέρω τα πάντα για το θέατρο και το αγαπώ! Γιατί να δώσω κοινωνιολογία για να γίνω θεατρολόγος?
Αυτό με τα μαθήματα σίγουρα σηκώνει βελτίωση. Για τον βαθμό δυσκολίας επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Έχω περάσει την διαδικασία των πανελληνίων και την θεωρούσα τραγική. Μέχρι που έφτασε η πρώτη εξεταστική στο πανεπιστήμιο. Όταν τέλειωσε είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσα να δίνω πανελλήνιες κάθε εβδομάδα.
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό με τα μαθήματα σίγουρα σηκώνει βελτίωση. Για τον βαθμό δυσκολίας επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Έχω περάσει την διαδικασία των πανελληνίων και την θεωρούσα τραγική. Μέχρι που έφτασε η πρώτη εξεταστική στο πανεπιστήμιο. Όταν τέλειωσε είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσα να δίνω πανελλήνιες κάθε εβδομάδα.
Ναι αλλά στη σχολή κάνεις μαθήματα που σου αρέσουν! Και φυσικά δεν υπάρχει η παπαγαλια !
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,767 μηνύματα.
Αυτό με τα μαθήματα σίγουρα σηκώνει βελτίωση. Για τον βαθμό δυσκολίας επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Έχω περάσει την διαδικασία των πανελληνίων και την θεωρούσα τραγική. Μέχρι που έφτασε η πρώτη εξεταστική στο πανεπιστήμιο. Όταν τέλειωσε είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσα να δίνω πανελλήνιες κάθε εβδομάδα.
το προβλημα με τις πανελληνιες ειναι οτι απαγορευεται το λαθος!αν σου συμβει η γκαντεμια περιμενεις 1 χρονο με τη ψυχολογικη φθορα να ειναι στο φουλ.στο πανεπιστημιο η κατασταση οντως ειναι τραγικη και ειδικα αν εισαι σε σχολη που δεν σου αρεσει και η εξεταστικη τραγικα δυσκολη ομως εκει κοβεσαι οσες φορες γουσταρεις και στο τελος θα δωσεις ενα μαθημα θα το περασεις και πηρες πτυχιο
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
το προβλημα με τις πανελληνιες ειναι οτι απαγορευεται το λαθος!αν σου συμβει η γκαντεμια περιμενεις 1 χρονο με τη ψυχολογικη φθορα να ειναι στο φουλ.στο πανεπιστημιο η κατασταση οντως ειναι τραγικη και ειδικα αν εισαι σε σχολη που δεν σου αρεσει και η εξεταστικη τραγικα δυσκολη ομως εκει κοβεσαι οσες φορες γουσταρεις και στο τελος θα δωσεις ενα μαθημα θα το περασεις και πηρες πτυχιο
Ε αυτό! Τι συγκρίνετε? Η εισαγωγή στα πανεπιστήμια έπρεπε να είναι όπως είναι η εισαγωγή σε σχολές θεάτρου ή στην καλών τεχνών πχ... που δίνεις εξετάσεις σε συγκεκριμένη σχολή που θες! Τέλος! Αυτό θα ήταν το καλύτερο σύστημα
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
Ναι αλλά στη σχολή κάνεις μαθήματα που σου αρέσουν! Και φυσικά δεν υπάρχει η παπαγαλια !
Φυσικά αλλά όταν στο ιστορικό αρχαιολογικό που ήμουν εγώ είχες οχτώ μαθήματα στο πρώτο εξάμηνο, έπαιρνες τα βιβλία τον Νοέμβριο (είμαι παλιά τώρα μπορεί να τα δίνουν νωρίτερα) συν τις σημειώσεις και την βιβλιογραφία και η ύλη (τον όρο ύλη τον χρησιμοποιώ χαλαρά)σε ένα μάθημα ιστορίας ήταν η τριπλή από αυτό που έχεις για τις πανελλαδικές, ε οι πανελλήνιες ήταν περίπατος. Επίσης δεν θα σου αρέσουν ούτε εκεί όλα τα μαθήματα ενώ θα έχεις τουλάχιστον ένα δύο κομπλεξικους που θα περνάνε ένα πέντε τοις εκατω των υποψηφίων σε κάθε εξεταστική.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,725 μηνύματα.

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
το προβλημα με τις πανελληνιες ειναι οτι απαγορευεται το λαθος!αν σου συμβει η γκαντεμια περιμενεις 1 χρονο με τη ψυχολογικη φθορα να ειναι στο φουλ.στο πανεπιστημιο η κατασταση οντως ειναι τραγικη και ειδικα αν εισαι σε σχολη που δεν σου αρεσει και η εξεταστικη τραγικα δυσκολη ομως εκει κοβεσαι οσες φορες γουσταρεις και στο τελος θα δωσεις ενα μαθημα θα το περασεις και πηρες πτυχιο
Σωστά για αυτό συμφωνώ με αυτό που ανέφερες για περισσότερες ευκαιρίες. Εγώ πέρασα στην σχολή μου με τη δεύτερη, γιατί κόλλησα στην ιστορία. Ξεκόλλησα μετά από δύο ωρες και ο χρόνος δεν έφτανε για να απαντήσω.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,767 μηνύματα.
Σωστά για αυτό συμφωνώ με αυτό που ανέφερες για περισσότερες ευκαιρίες. Εγώ πέρασα στην σχολή μου με τη δεύτερη, γιατί κόλλησα στην ιστορία. Ξεκόλλησα μετά από δύο ωρες και ο χρόνος δεν έφτανε για να απαντήσω.
ειλικρινα δεν το καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα τους.δινεις ιουνιο δεν περνας εκει που θελεις,γτ να μην δινουν μια ευκαιρια τον σεπτεμβριο και τον ιανουαριο??ποιο θα ειναι το προβλημα τους?δε θα μπορουν να δωσουν πολλες θεσεις??αμα θελουν ολα γινονται,αρκει να υπαρχει διαθεση.το εχω αναρωτηθει πολλα χρονια αυτο.δηλαδη γτ να περιμενει εναν ολοκληρο χρονο καποιος!
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ειλικρινα δεν το καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα τους.δινεις ιουνιο δεν περνας εκει που θελεις,γτ να μην δινουν μια ευκαιρια τον σεπτεμβριο και τον ιανουαριο??ποιο θα ειναι το προβλημα τους?δε θα μπορουν να δωσουν πολλες θεσεις??αμα θελουν ολα γινονται,αρκει να υπαρχει διαθεση.το εχω αναρωτηθει πολλα χρονια αυτο.δηλαδη γτ να περιμενει εναν ολοκληρο χρονο καποιος!
Το καλύτερο θα ήταν να μπορείς να κρατήσεις κάποιον καλό βαθμό που έγραψες την προηγούμενη φορά και να δίνεις μόνο τα μαθήματα που έγραψες χαμηλό βαθμό... Αλλά που μυαλό να σκεφτούν? Αυτοί ούτε μία ερώτηση δεν μπορούν να διατυπώσουν σωστά
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,725 μηνύματα.
ειλικρινα δεν το καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα τους.δινεις ιουνιο δεν περνας εκει που θελεις,γτ να μην δινουν μια ευκαιρια τον σεπτεμβριο και τον ιανουαριο??ποιο θα ειναι το προβλημα τους?δε θα μπορουν να δωσουν πολλες θεσεις??αμα θελουν ολα γινονται,αρκει να υπαρχει διαθεση.το εχω αναρωτηθει πολλα χρονια αυτο.δηλαδη γτ να περιμενει εναν ολοκληρο χρονο καποιος!
Ευκλειδη δεν δινουν παραπανω εξεταστικες για να απογοητευται ο κοσμος και να υποκυπτει ή τα παραταει.
Για το ιδιο λογο εκοψαν και αυτο που υπηρχε παλια , την κατοχύρωση μαθηματος.
Για μενα ενα πρωτο θετικο βημα ηταν το σχεδιο γαβρογλου με τις πρασινες και κοκκινες.
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 804 μηνύματα.
ειλικρινα δεν το καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα τους.δινεις ιουνιο δεν περνας εκει που θελεις,γτ να μην δινουν μια ευκαιρια τον σεπτεμβριο και τον ιανουαριο??ποιο θα ειναι το προβλημα τους?δε θα μπορουν να δωσουν πολλες θεσεις??αμα θελουν ολα γινονται,αρκει να υπαρχει διαθεση.το εχω αναρωτηθει πολλα χρονια αυτο.δηλαδη γτ να περιμενει εναν ολοκληρο χρονο καποιος!
Σε αυτό συμφωνώ και γω , θα μπορούσαν να βάλουν τις εξετάσεις να γίνονται Ιούνιο και Σεπτέμβριο πχ και να δηλώνουν όσοι θέλουν να δίνουν το Σεπτέμβριο σε περίπτωση που απέτυχαν στην πρώτη τους προσπάθεια , έστω και με λιγότερες θέσεις εισαγωγής.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top