Πανελλήνιες 2021 - Παλιό και Νέο Σύστημα

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά κι από μένα! Του χρόνου απ' ότι έχει ακουστεί θα αλλάξει πάλι το σύστημα εξετάσεων. Υποθέτω θα γυρίσει στο σύστημα που υπήρχε μέχρι και το 2019, δηλαδή το "παλιό" όπως αναφέρεται φέτος. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν και πάλι δύο συστήματα εξετάσεων το 2021, έτσι; Δηλαδή, όποιος γράψει με το "παλιό" σύστημα το 2021 θα γράφει ουσιαστικά με το "νέο" σύστημα του 2020. Ίσως είναι χαζή ερώτηση αλλά όποιος γράψει με το νέο σύστημα φέτος θα μπορεί να γράψει με το παλιό σύστημα στις πανελλήνιες του 2021; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση! :)
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Καλε πού το άκουσες αυτό; Τι θα αλλάξει δηλαδή του χρόνου;
 

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Καλε πού το άκουσες αυτό; Τι θα αλλάξει δηλαδή του χρόνου;

Η αλήθεια είναι ότι το άκουσα πριν καιρό απλά τώρα βρήκα τον χρόνο να το ψάξω καλύτερα κλπ, αλλά οι αλλαγές στις φετινές πανελλήνιες (ισότιμοι συντελεστές βαρύτητας, κοινωνιολογία αντί λατινικών) είχαν ψηφιστεί προ ΝΔ κι απλά η νέα κυβέρνηση αποφάσισε να κρατήσει τις αλλαγές για την πρώτη χρονιά τουλάχιστον ώστε να αποφευχθούν τυχόν μπερδέματα.

Οπότε, έχοντας υπόψιν μου αυτό υπέθεσα ότι οι εξετάσεις θα επανέλθουν στο φετινό "παλιό" σύστημα (χωρίς τις αλλαγές Γαβρόγλου δηλαδή) από το 2021, κι ήθελα να ποστάρω την απορία μου κι εδώ σε περίπτωση που ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω. :)
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι το άκουσα πριν καιρό απλά τώρα βρήκα τον χρόνο να το ψάξω καλύτερα κλπ, αλλά οι αλλαγές στις φετινές πανελλήνιες (ισότιμοι συντελεστές βαρύτητας, κοινωνιολογία αντί λατινικών) είχαν ψηφιστεί προ ΝΔ κι απλά η νέα κυβέρνηση αποφάσισε να κρατήσει τις αλλαγές για την πρώτη χρονιά τουλάχιστον ώστε να αποφευχθούν τυχόν μπερδέματα.

Οπότε, έχοντας υπόψιν μου αυτό υπέθεσα ότι οι εξετάσεις θα επανέλθουν στο φετινό "παλιό" σύστημα (χωρίς τις αλλαγές Γαβρόγλου δηλαδή) από το 2021, κι ήθελα να ποστάρω την απορία μου κι εδώ σε περίπτωση που ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω. :)
Ναι εννοειται πως θα επανέλθουν οι συντελεστές βαρύτητας αλλά νομίζω θα ισχύουν για όλα τα παιδιά. Και αν και είμαι 3ο πεδίο ξέρω ότι τα Λατινικά θα επανέλθουν το 22 και οχι το 21
 

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Α, μάλιστα. Οι συντελεστές βαρύτητας θα επανέλθουν απ το 2021; Και εννοείς ότι θα επηρεάζουν όλα τα παιδιά επειδή θα παραμείνουν ίδια τα εξεταζόμενα μαθήματα;
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Εγώ αυτό έχω καταλάβει. Δεν νομίζω να υπάρχουν πάλι 2 συστήματά μόνο και μόνο για τους συντελεστές
 

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
OK, σ ευχαριστώ πολύ! :)
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλησπέρα παιδιά κι από μένα! Του χρόνου απ' ότι έχει ακουστεί θα αλλάξει πάλι το σύστημα εξετάσεων. Υποθέτω θα γυρίσει στο σύστημα που υπήρχε μέχρι και το 2019, δηλαδή το "παλιό" όπως αναφέρεται φέτος. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν και πάλι δύο συστήματα εξετάσεων το 2021, έτσι; Δηλαδή, όποιος γράψει με το "παλιό" σύστημα το 2021 θα γράφει ουσιαστικά με το "νέο" σύστημα του 2020. Ίσως είναι χαζή ερώτηση αλλά όποιος γράψει με το νέο σύστημα φέτος θα μπορεί να γράψει με το παλιό σύστημα στις πανελλήνιες του 2021; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση! :)

Από το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
«Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Άρθρο 7
"Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου"

3. Η παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:

«3. Στη Γ' Τάξη Γενικού Λυκείου εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας και προσανατολισμού τριάντα δύο (32) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα ημερήσια λύκεια και είκοσι πέντε (25) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα εσπερινά λύκεια.

Τα μαθήματα προσανατολισμού χωρίζονται σε τρεις (3) Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού, ως εξής:

α) Ανθρωπιστικών Σπουδών.
β) Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας.
γ) Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.

Οι μαθητές, εκτός από τα μαθήματα γενικής παιδείας, παρακολουθούν υποχρεωτικά και τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που επιλέγουν».

4. Η περ. α’ της παρ. 5 του άρθρου 4 του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:

«α) λαμβάνεται υπόψη το σύνολο των μορίων που συγκεντρώνει ο υποψήφιος στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του οικείου Επιστημονικού Πεδίου, σύμφωνα με το άρθρο 4Α. Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου υπολογίζονται τα μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας που προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο.
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται το αργότερο μέχρι τη λήξη εκάστου σχολικού έτους και ισχύει για τις πανελλαδικές εξετάσεις του επόμενου σχολικού έτους, ορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας σε δύο (2) μαθήματα ανά Σχολή ή Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση.»

5. Η περ. β’ του άρθρου 4Α του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Η πρόσβαση σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο γίνεται ανάλογα με την ομάδα προσανατολισμού που έχει επιλέξει ο κάθε μαθητής ως εξής:

βα) Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του πρώτου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Αρχαία Ελληνικά, η Ιστορία και τα Λατινικά.

ββ) Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του δεύτερου και του τρίτου Επιστημονικού Πεδίου ως εξής:
i) για την πρόσβαση στο δεύτερο Επιστημονικό πεδίο τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και τα Μαθηματικά και
ii) για την πρόσβαση στο τρίτο Επιστημονικό Πεδίο τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και η Βιολογία.

βγ) Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του τέταρτου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Μαθηματικά, η Πληροφορική και η Οικονομία.»
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Από το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
«Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Άρθρο 7
"Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου"

3. Η παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:

«3. Στη Γ' Τάξη Γενικού Λυκείου εφαρμόζεται πρόγραμμα μαθημάτων που περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας και προσανατολισμού τριάντα δύο (32) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα ημερήσια λύκεια και είκοσι πέντε (25) συνολικά διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως για τα εσπερινά λύκεια.

Τα μαθήματα προσανατολισμού χωρίζονται σε τρεις (3) Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού, ως εξής:

α) Ανθρωπιστικών Σπουδών.
β) Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας.
γ) Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.

Οι μαθητές, εκτός από τα μαθήματα γενικής παιδείας, παρακολουθούν υποχρεωτικά και τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που επιλέγουν».

4. Η περ. α’ της παρ. 5 του άρθρου 4 του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:

«α) λαμβάνεται υπόψη το σύνολο των μορίων που συγκεντρώνει ο υποψήφιος στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του οικείου Επιστημονικού Πεδίου, σύμφωνα με το άρθρο 4Α. Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου υπολογίζονται τα μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας που προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο.
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται το αργότερο μέχρι τη λήξη εκάστου σχολικού έτους και ισχύει για τις πανελλαδικές εξετάσεις του επόμενου σχολικού έτους, ορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας σε δύο (2) μαθήματα ανά Σχολή ή Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση.»

5. Η περ. β’ του άρθρου 4Α του ν. 4186/2013 αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Η πρόσβαση σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο γίνεται ανάλογα με την ομάδα προσανατολισμού που έχει επιλέξει ο κάθε μαθητής ως εξής:

βα) Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του πρώτου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Αρχαία Ελληνικά, η Ιστορία και τα Λατινικά.

ββ) Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του δεύτερου και του τρίτου Επιστημονικού Πεδίου ως εξής:
i) για την πρόσβαση στο δεύτερο Επιστημονικό πεδίο τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και τα Μαθηματικά και
ii) για την πρόσβαση στο τρίτο Επιστημονικό Πεδίο τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και η Βιολογία.

βγ) Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής έχουν πρόσβαση στις Σχολές και στα Τμήματα του τέταρτου Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Μαθηματικά, η Πληροφορική και η Οικονομία.»

Η ισχύς των ανωτέρω διατάξεων αρχίζει από το σχολικό έτος 2020-2021.

Οκ, οπότε σύμφωνα με αυτή την απόφαση το σύστημα εξετάσεων επανέρχεται στα δεδομένα που ίσχυαν μέχρι και το 2019. Ευχαριστώ πολύ! :)
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οκ, οπότε σύμφωνα με αυτή την απόφαση το σύστημα εξετάσεων επανέρχεται στα δεδομένα που ίσχυαν μέχρι και το 2019. Ευχαριστώ πολύ! :)



Δες κι εδώ:
 

EiriniS20

Νεοφερμένος

Η EiriniS20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Πώς ακριβώς θα πραγματοποιηθεί αυτή η ενοποίηση; Οι μαθητές της θετικής θα δίνουμε 5 μαθήματα ή θα διδασκόμαστε και Βιολογία και Μαθηματικά και θα έχουμε το δικαίωμα επιλογής; Η υποχρεωτική εξέταση σε 5 μαθήματα δεν θα ήταν άδικη λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως η προετοιμασία μας έχει αρχίσει και σε αυτό το ένα επιπλέον μάθημα προφανώς θα έχουμε κενά ; (+ ότι δεν είναι λογικό οι μαθητές των άλλων κατευθύνσεων να εξετάζονται σε λιγότερα μαθήματα).
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top