Πανελλήνιες 2013

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Σχώρα με, αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις και κατά πόσο έχει σχέση με αυτό που εννοώ.
Είναι φυσικό επακόλουθο οι σχολές που οδηγούν αποκλειστικά στο δημόσιο να υποστούν μία πτώση στους εισακτέους. Για τον απλό λόγο ότι η αγορά εργασίας δεν μπορεί να τους απορροφήσει.

Don't get me wrong. Χωρίς να το έχει ψάξει και ιδιαίτερα, έχω βρει μπόλικες σχολές που βγαίνεις φιλόλογος.. Φιλοσοφικές, Φιλολογικές, ΦΠΨ και άλλα τέτοια.. Εν μέρει το ίδιο ισχύει με τις Φυσικομαθηματικές σχολές, απλά αυτές έχουν και μεγαλύτερες πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης και στο εξωτερικό. Συν ότι ανοίγουν και χίλιες ακόμη πόρτες για μεταπτυχιακά σε διαφορετικούς τομείς (πχ από μαθηματικό μπορείς να ασχοληθείς από οικονομικά και πληροφορική μέχρι μετεορολογία...)

Όσον αφορά το σύστημα το θεωρώ αρκετά αξιοκρατικό

Βασικά είναι κακοδομημένος ο χάρτης της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης. Έχουν ιδρυθεί Τμήματα στις περισσότερες επιστήμες (και όχι μόνο στις θεωρητικές των λεγόμενων κλασικών επιστημών) χωρίς κάποιο ποιοτικό κριτήριο αλλά με βάση μικροκομματικές σκοπιμότητες. Η πρόφαση ήταν μια: η στήριξη της επαρχιακής οικονομίας κάτι που αποδείχτηκε πλάνη. Αν είναι να ιδρύουμε Τμήματα μόνο για να ενισχύσουμε τα κατά τόπους μπυράδικα και γκαρσονιέρες ..ε τι να πω. Μετά όμως να είμαστε έτοιμοι να υποστούμε τις συνέπειες: ανεργία πτυχιούχων. Όσο παραγωγική να είναι μια οικονομία, αν ο αριθμός των πτυχιούχων αυξάνεται με ανεξέλεγκτο ρυθμό χωρίς να υπάρχουν ποιοτικά ή ποσοτικά κριτήρια, τότε κάποιοι αναγκαστικά θα μένουν άνεργοι. Δεν μπορεί για παράδειγμα η χώρα μας να έχει ίδιο αριθμό Τμημάτων με μια χώρα 3πλάσιου πληθυσμού και ανεπτυγμένης βιομηχανικής οικονομίας. Πρέπει κάποτε να δούμε τις ρεαλιστικές δυνατότητες της χώρας μας. Για ποιο λόγο τόσα Πανεπιστήμια ανά την επικράτεια; Για ποιο λόγο τόσα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών (με πολλές αλληλεπικαλύψεις ύλης ώστε οι πτυχιούχοι να σφάζονται για τα επαγγελματικά δικαιώματα και ποιος έχει μεγαλύτερο κύρος); Για ποιο λόγο τόσα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών ..που τα περισσότερα εξ' αυτών δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην σύγχρονη κοινωνία (όχι μόνο την Ελληνική); Για να έχουν δουλειά όσοι έχουν Ph.D και δημοσιεύσεις; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Scof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Μπαχαχαχαχα :lol: :lol: :lol: :loltooth:


Σοβαρά τώρα το πιστεύεις αυτό που λες; :worry:

Δηλαδή πως θα γινόταν πιο αξιοκρατικό το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δηλαδή πως θα γινόταν πιο αξιοκρατικό το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια;

Όπως έχω ξαναπεί σε προηγούμενο ποστ, θα μπορούσαν οι μαθητές να εξετάζονται σε μαθήματα που να έχουν (ουσιαστική) σχέση με την σχολή στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν.
Βέβαια, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να γίνει το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πιο αξιοκρατικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Solmyr

Δραστήριο μέλος

Ο Solmyr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 595 μηνύματα.
Όπως έχω ξαναπεί σε προηγούμενο ποστ, θα μπορούσαν οι μαθητές να εξετάζονται σε μαθήματα που να έχουν (ουσιαστική) σχέση με την σχολή στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν.
Βέβαια, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να γίνει το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πιο αξιοκρατικό.

Ποιοι είναι οι άλλοι τρόποι?

Επίσης το να εξεταζόμασταν σε μαθήματα που να έχουν ουσιαστική σχέση με τη σχολή στην οποία θα φοιτήσουμε δεν εξυπηρετεί πουθενά γιατί:

-Κάποια παιδιά δε ξέρουν ποια σχολή θέλουν
-Τα μαθήματα θα ήταν λιγότερα και 1000 φορές πιο δύσκολα
- θα είχε αυξηθεί η ανεργία των καθηγητών
- Δε θα άλλαζε τίποτα γιατί ο αριθμός των εισακτέων σε κάθε σχολή είναι καθορισμένος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Βιολογικο Κρητης μάλλον. Whatever, μπορεί να υπαρχει και να μην το θυμάμαι αλλά αυτό αυτομάτως δεν θα με κανει να την αγαπήσω κιόλας. :hmm:

Βιοστατιστική, την έχεις ακουστά; Ειδικά αν στραφείς κατά μεριά population genetics και Systems Biology θα την μάθεις θες δεν θες.
Βασικότατο εργαλείο η στατιστική...(αλλά και ως γνωστόν: there are three kinds of lies; lies, damn lies and statistics)


Δηλαδή πως θα γινόταν πιο αξιοκρατικό το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια;

1. Εξετάσεις πάνω σε γενικότερη ύλη και όχι περιορισμένη με υπερβολική εμβάθυνση. Θα στείλεις και κάποιον στο φυσικό, λυπήσου τον, δίδαξέ του λίγο διαφορικές εξισώσεις...όχι;
2. Μια (σχετική; ) αναβάθμιση στα βιβλία που έχουν νεκρωθεί από το 1999-2001 και πλέον το παιχνίδι παίζεται ανάμεσα στα καλύτερα φροντιστήρια και βοηθήματα (= σκάσε λεφτά)
3. Να μετρά και τι έκανε τα προηγούμενα χρόνια ο μαθητής, όχι μόνο από άποψη βαθμών αλλά και από το τι έχει κάνει για να δείξει τις κλίσεις / ενδιαφέροντά του. Έτσι, για να βλέπουμε ποιος είναι καλός και ποιος απλά διάβασε για τα μόρια...
4. Να στέλνει το πανεπιστήμιο εκπροσώπους να επικοινωνήσουν με τον κάθε υποψήφιο, να διαπιστώσουν οι ίδιοι τα ενδιαφέροντά του και το κατά πόσο θέλει τη σχολή, να μειώνεται σιγά-σιγά και ο αριθμός αυτών που βγάζουν τους βαθμούς, δηλώνουν τις υψηλόβαθμες και κατά τ' άλλα δεν ξέρουν τι τους γίνεται, ούτε τι γίνεται στις σχολές.

και άλλα πολλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποιοι είναι οι άλλοι τρόποι?

Επίσης το να εξεταζόμασταν σε μαθήματα που να έχουν ουσιαστική σχέση με τη σχολή στην οποία θα φοιτήσουμε δεν εξυπηρετεί πουθενά γιατί:

-Κάποια παιδιά δε ξέρουν ποια σχολή θέλουν
-Τα μαθήματα θα ήταν λιγότερα και 1000 φορές πιο δύσκολα
- θα είχε αυξηθεί η ανεργία των καθηγητών
- Δε θα άλλαζε τίποτα γιατί ο αριθμός των εισακτέων σε κάθε σχολή είναι καθορισμένος

Άλλοι τρόποι... Γενικά, για να στο πω απλά, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημο "χάνει" από παντού. Υπάρχουν πολύ πιο αποτελεσματικά συστήματα εισαγωγής, πχ ρίξει μια ματιά τι συμβαίνει στο εξωτερικό...


1) Να σκεφτούν τι σχολή θέλουν
2) Γιατί λιγότερα τα μαθήματα; Πιο δύσκολα; Ναι, γιατί τώρα για έναν μαθητή που δε κάνει φροντιστήριο/ιδιαίτερα είναι βατά... :whistle: (ειδικά σε μαθήματα όπως μαθηματικά, φυσική, χημεία κτλ)
3) Οι καθηγητές γιατί θα έμεναν άνεργοι;
4) Θα μπορούσες να το εξηγήσεις εναργέστερα αυτό "Δε θα άλλαζε τίποτα γιατί ο αριθμός των εισακτέων σε κάθε σχολή είναι καθορισμένος"; Επειδή ίσως δεν άλλαζε ο αριθμός, σημαίνει ότι δε θα άλλαζε τίποτα;

Edit: Ξάροπ, με πρόλαβες. :P

@ ξαροπ: Και απλά να πω για το 2 ότι το βιβλίο των λατινικών της γ' λυκείου (μου φαίνεται και της β' λυκείου) χρονολογείται από το 1984!!! :bounce: :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Solmyr

Δραστήριο μέλος

Ο Solmyr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 595 μηνύματα.
1. Εξετάσεις πάνω σε γενικότερη ύλη και όχι περιορισμένη με υπερβολική εμβάθυνση. Θα στείλεις και κάποιον στο φυσικό, λυπήσου τον, δίδαξέ του λίγο διαφορικές εξισώσεις...όχι;
2. Μια (σχετική; ) αναβάθμιση στα βιβλία που έχουν νεκρωθεί από το 1999-2001 και πλέον το παιχνίδι παίζεται ανάμεσα στα καλύτερα φροντιστήρια και βοηθήματα (= σκάσε λεφτά)
3. Να μετρά και τι έκανε τα προηγούμενα χρόνια ο μαθητής, όχι μόνο από άποψη βαθμών αλλά και από το τι έχει κάνει για να δείξει τις κλίσεις / ενδιαφέροντά του. Έτσι, για να βλέπουμε ποιος είναι καλός και ποιος απλά διάβασε για τα μόρια...
4. Να στέλνει το πανεπιστήμιο εκπροσώπους να επικοινωνήσουν με τον κάθε υποψήφιο, να διαπιστώσουν οι ίδιοι τα ενδιαφέροντά του και το κατά πόσο θέλει τη σχολή, να μειώνεται σιγά-σιγά και ο αριθμός αυτών που βγάζουν τους βαθμούς, δηλώνουν τις υψηλόβαθμες και κατά τ' άλλα δεν ξέρουν τι τους γίνεται, ούτε τι γίνεται στις σχολές.

και άλλα πολλά.

1. Θα υπήρχαν πολλές αντιδράσεις παιδιών λέγοντας πως δεν τους χρειάζεται η εξέταση σε γενικότερη ύλη για το πανεπιστήμιο
2 Οκ
3 Τι πάει να πει ποιος διάβασε για τα μόρια?Αυτός θα διάβασε για ένα στόχο έστω για να βγάλει πολλά μόρια.Δικαιωμά του.Επίσης ποιος μπορεί να του απαγορεύσει να μπει σε μια σχολή της επιθυμίας του?Μόνο και μόνο επειδή δε διάβαζε τις προηγούμενες χρονιές ή επειδή διάβαζε απλά για τα μόρια?Με αυτόν τον τρόπο καταδικάζουμε πολλά παιδιά τα οποία δε διάβαζαν πολύ τις προηγούμενες χρονιές
4 Δε μπορώ να το καταλάβω.Έχει το δικαίωμα της επιλογής.Θα πάει σε όποια σχολή θέλει επειδή πολύ απλά το θέλει.Τι ακριβώς μπορούν να κάνουν οι εκπρόσωποι?να του πουν όχι?

Επίσης για αυτά χρειάζεται χρήμα το οποίο η χώρα δε διαθέτει.Αλλά ακόμα και να είχαμε να είσαι σίγουρος πως πολλές παρανομίες θα παρατηρούνταν.Αναφέρομαι σε λαδώματα στους εκπροσώπους(οι οποιοι μπορει να ειναι και κομματικοποιημενοι και να διαλεγουν ατομα της ιδιας πολιτικης παραταξης) των πανεπιστημίων αλλά και καθηγητές.

Άλλοι τρόποι... Γενικά, για να στο πω απλά, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημο "χάνει" από παντού. Υπάρχουν πολύ πιο αποτελεσματικά συστήματα εισαγωγής, πχ ρίξει μια ματιά τι συμβαίνει στο εξωτερικό...


1) Να σκεφτούν τι σχολή θέλουν
2) Γιατί λιγότερα τα μαθήματα; Πιο δύσκολα; Ναι, γιατί τώρα για έναν μαθητή που δε κάνει φροντιστήριο/ιδιαίτερα είναι βατά... :whistle: (ειδικά σε μαθήματα όπως μαθηματικά, φυσική, χημεία κτλ)
3) Οι καθηγητές γιατί θα έμεναν άνεργοι;
4) Θα μπορούσες να το εξηγήσεις εναργέστερα αυτό "Δε θα άλλαζε τίποτα γιατί ο αριθμός των εισακτέων σε κάθε σχολή είναι καθορισμένος"; Επειδή ίσως δεν άλλαζε ο αριθμός, σημαίνει ότι δε θα άλλαζε τίποτα;

Edit: Ξάροπ, με πρόλαβες. :P

@ ξαροπ: Και απλά να πω για το 2 ότι το βιβλίο των λατινικών της γ' λυκείου (μου φαίνεται και της β' λυκείου) χρονολογείται από το 1984!!! :bounce: :hehe:


Το να διαλέξεις μια σχολή δεν είναι εύκολο πράγμα.Είναι ίσως από τις πιο σημαντικές αποφάσεις ενός ανθρώπου καθώς με αυτό θα ασχοληθείς ένα μεγάλο μερος της ζωης σου.Οποτε δεν ειναι ευκολο να πεις τι θελεις.Ασε που πολλα παιδια αλλάζουν γνωμη μεσα σε λιγους μηνες.Και για να σε προλαβω η αλλαγη αυτη γινεται και πριν μαθουν τα αποτελεσματα των εξετασεων

Λιγότερα γιατι για καποιον που θελει πχ φυσικο δε του χρειάζονται το αοθ ή το αοδε.Οποτε αν εξετάζονται σε λιγοτερα μαθηματα τοτε η δυσκολια θα ηταν τεραστια.επομενως σε αυτην την περιπτωση θα καταδικαζονταν αυτοι που δε κανουν φροντιστηριο.

Αν πχ πολλοι δε διαλεγαν προγραμματισμο γιατι δεν τη χρειαζονταν τοτε πολλοι καθηγητες θα εμεναν ανεργοι.Τα φροντιστηρια δε θα τους προσλαμβαναν

Ναι λαθος έκανα.Σαφως και θα αλλαζαν καποια πραγματα.Προς το χειροτερο ομως.(βλεπε τα παραπανω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
1. Θα υπήρχαν πολλές αντιδράσεις παιδιών λέγοντας πως δεν τους χρειάζεται η εξέταση σε γενικότερη ύλη για το πανεπιστήμιο
2 Οκ
3 Τι πάει να πει ποιος διάβασε για τα μόρια?Αυτός θα διάβασε για ένα στόχο έστω για να βγάλει πολλά μόρια.Δικαιωμά του.Επίσης ποιος μπορεί να του απαγορεύσει να μπει σε μια σχολή της επιθυμίας του?Μόνο και μόνο επειδή δε διάβαζε τις προηγούμενες χρονιές ή επειδή διάβαζε απλά για τα μόρια?Με αυτόν τον τρόπο καταδικάζουμε πολλά παιδιά τα οποία δε διάβαζαν πολύ τις προηγούμενες χρονιές
4 Δε μπορώ να το καταλάβω.Έχει το δικαίωμα της επιλογής.Θα πάει σε όποια σχολή θέλει επειδή πολύ απλά το θέλει.Τι ακριβώς μπορούν να κάνουν οι εκπρόσωποι?να του πουν όχι?

Επίσης για αυτά χρειάζεται χρήμα το οποίο η χώρα δε διαθέτει.Αλλά ακόμα και να είχαμε να είσαι σίγουρος πως πολλές παρανομίες θα παρατηρούνταν.Αναφέρομαι σε λαδώματα στους εκπροσώπους(οι οποιοι μπορει να ειναι και κομματικοποιημενοι και να διαλεξουν ατομα της ιδιας πολιτικης παραταξης) των πανεπιστημίων αλλά και καθηγητές.

1. Πάντα υπάρχουν άτομα που γκρινιάζουν, σίγουρα θα υπάρξουν ακόμα περισσότερα αν το σύστημα γινόταν κατά αυτόν τον τρόπο αξιοκρατικό (δεν θα τους βόλευε). Το τι θα του χρειαστεί και τι όχι, μάλλον θα το δει στην πορεία ο μαθητής. Πάντως σίγουρα η ύλη του πανεπιστημίου είναι πολύ ευρύτερη (λογικό) και απλά δεν κολλάει με τη λογική των πανελληνίων (εξειδίκευση σε μικρά θέματα).
3. Δικαίωμά του, όμως εμείς μιλάμε για αξιοκρατικό τρόπο εισαγωγής μαθητών. Μεταξύ δυο μαθητών, εκ των οποίων ο ένας δείχνει χρόνια το ενδιαφέρον του για την χ επιστήμη, έχει πάει σε συνέδρια ή δενξερωγωτι, έχει διακριθεί και γενικότερα έχει δείξει ότι θέλει και το 'χει, ενώ ο άλλος απλά αδιάφορος έκατσε και διάβασε τις τάδε παραγράφους 5 μήνες πριν και κατάφερε στις 30 Μαίου ημέρα Τετάρτη να κυκλώσει ένα παραπάνω σωστό από τον πρώτο, το πανεπιστήμιο κανονικά (=όχι εδώ) θα διάλεγε τον πρώτο και όχι τον δεύτερο (αν είχαν επιλέξει το ίδιο πανεπιστήμιο). Μην παραξενευτείς αν τύποι σαν τον πρώτο από το παράδειγμα είναι εκείνοι που τελικά βγάζουν τη σχολή με ταμπούρλα. Αν τα παιδιά νιώσουν καταδικασμένα...ας δείξουν το ενδιαφέρον τους και τις άλλες χρονιές πέρα από τη Γ'.
4. Βεβαίως μπορούν να του πουν όχι, καθώς η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο δεν θα εξαρτάται μόνο από το τι έγραψες σε 2 βδομάδες αλλά από το σύνολό σου. Μπορεί να μην έχεις κανένα πραγματικό ενδιαφέρον για τη σχολή και να τη δήλωσες ως υψηλόβαθμη επειδή αυτές τις 2 βδομάδες φυσούσες. Δεν τους κάνεις. Θέλει και λίγο passion πως το λένε. Αν μη τι άλλο αυτό θα ωθούσε και όσους δηλώνουν ότι "δεν ξέρουν τι θέλουν" στο να κάτσουν και να προσανατολιστούν λίγο.

Ναι οκ θέλει χρήμα και θα παιχτούν λαδώματα, είναι προφανές ότι τώρα φιλοσοφούμε και αναφερόμαστε σε ιδανικές καταστάσεις (αν και σε άλλες χώρες έτσι γίνεται η δουλειά αλλά το κάνω γαργάρα). Το παιδί απλά ρώτησε πώς θα γινόταν πιο αξιοκρατικό το σύστημα εισαγωγής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Solmyr

Δραστήριο μέλος

Ο Solmyr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 595 μηνύματα.
1. Πάντα υπάρχουν άτομα που γκρινιάζουν, σίγουρα θα υπάρξουν ακόμα περισσότερα αν το σύστημα γινόταν κατά αυτόν τον τρόπο αξιοκρατικό (δεν θα τους βόλευε). Το τι θα του χρειαστεί και τι όχι, μάλλον θα το δει στην πορεία ο μαθητής. Πάντως σίγουρα η ύλη του πανεπιστημίου είναι πολύ ευρύτερη (λογικό) και απλά δεν κολλάει με τη λογική των πανελληνίων (εξειδίκευση σε μικρά θέματα).
3. Δικαίωμά του, όμως εμείς μιλάμε για αξιοκρατικό τρόπο εισαγωγής μαθητών. Μεταξύ δυο μαθητών, εκ των οποίων ο ένας δείχνει χρόνια το ενδιαφέρον του για την χ επιστήμη, έχει πάει σε συνέδρια ή δενξερωγωτι, έχει διακριθεί και γενικότερα έχει δείξει ότι θέλει και το 'χει, ενώ ο άλλος απλά αδιάφορος έκατσε και διάβασε τις τάδε παραγράφους 5 μήνες πριν και κατάφερε στις 30 Μαίου ημέρα Τετάρτη να κυκλώσει ένα παραπάνω σωστό από τον πρώτο, το πανεπιστήμιο κανονικά (=όχι εδώ) θα διάλεγε τον πρώτο και όχι τον δεύτερο (αν είχαν επιλέξει το ίδιο πανεπιστήμιο). Μην παραξενευτείς αν τύποι σαν τον πρώτο από το παράδειγμα είναι εκείνοι που τελικά βγάζουν τη σχολή με ταμπούρλα. Αν τα παιδιά νιώσουν καταδικασμένα...ας δείξουν το ενδιαφέρον τους και τις άλλες χρονιές πέρα από τη Γ'.
4. Βεβαίως μπορούν να του πουν όχι, καθώς η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο δεν θα εξαρτάται μόνο από το τι έγραψες σε 2 βδομάδες αλλά από το σύνολό σου. Μπορεί να μην έχεις κανένα πραγματικό ενδιαφέρον για τη σχολή και να τη δήλωσες ως υψηλόβαθμη επειδή αυτές τις 2 βδομάδες φυσούσες. Δεν τους κάνεις. Θέλει και λίγο passion πως το λένε. Αν μη τι άλλο αυτό θα ωθούσε και όσους δηλώνουν ότι "δεν ξέρουν τι θέλουν" στο να κάτσουν και να προσανατολιστούν λίγο.

Ναι οκ θέλει χρήμα και θα παιχτούν λαδώματα, είναι προφανές ότι τώρα φιλοσοφούμε και αναφερόμαστε σε ιδανικές καταστάσεις (αν και σε άλλες χώρες έτσι γίνεται η δουλειά αλλά το κάνω γαργάρα). Το παιδί απλά ρώτησε πώς θα γινόταν πιο αξιοκρατικό το σύστημα εισαγωγής...


Dude...εμεις μιλαμε για κάτι που να μπορει να γινει.Ακομα και να υπηρχαν τα χρηματα και να μην υπηρχε παρανομια απαντα μου πως μπορει κάποιος να αξιολογησει κατα ποσο ενα παιδι θέλει μια σχολη.Τα σεμιναρια και τα υπολοιπα δεν παιζουν κανενα ρολο και δεν αποτελουν μοναδα μετρησης του παθους και της αγαπης για μια χ σχολη.Επισης αν απο τα 2 ατομα απαγορευες στο 1 τη δυνατοτητα εισαγωγης σε ενα πανεπιστημιο επειδη <<διαπιστωθηκε>> οτι δε την ηθελε τοσο σε σχεση με τον αλλο, τοτε καταπατεις αυτοματα την ελευθερια του.

Επισης τα πανεπιστημια ειναι δημοσια.Με ποιο δικαιωμα ενας υπαλληλος θα μπορουσε να στερησει απο ενα ατομο τη δυνατοτητα εισαγωγης σε μια σχολη?

Μπορει να μπερδευετε το αξιοκρατικο με το αδικο.Το συστημα είναι σαφως αδικο(για τους σωστους λογους που ανεφερες) αλλα ειναι και αξιοκρατικο επειδη υπαρχει ενας κοινος αξονας με βαση του οποιου γινεται η αξιολογηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Αν οι εξετάσεις των μαθημάτων στις εξεταστικές, γίνονταν όπως οι εξετάσεις των πτυχίων ξένων γλωσσών (δηλ., με τόση σοβαρότητα και αυστηρότητα) θα βλέπαμε ποιοι τελικά θα έπαιρναν πτυχίο. Το σύστημα αξιολόγησης βρωμάει από παντού. Οι πανελλήνιες είναι το μέσο. Τα λάθη ξεκινούν από ..το γυμνάσιο. :) Και οι καθηγητές Πανεπιστημίου είναι οι πρώτοι που φέρουν ευθύνη για το χάλι της Ελληνικής Ανώτατης Παιδείας. Τα "γιατί" είναι εύκολο να τα φανταστεί ο καθένας μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jason Del Piero

Δραστήριο μέλος

Ο Jason Del Piero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
Ελα ρε παιδιά θα τρελαθούμε τελείως???Αξιοκρατικό το σύστημα....???
Η μόνο "αξιοκρατία"που αναγνωρίζω είναι οτι θεωρητικά όποιος διαβάζει μπαίνει...(και πάλι αυτο το επιχείρημα μπορούν να το καταρρίψουν πολλοί παράγοντες)

Περνάει πλέον όποιος μπορεί να πάει σε φροντιστήριο,όποιος έχει καλύτερα βοηθήματα,ιδιαιτεράδες κλπ κλπ....με δύο λόγια οποιος έχει ΛΕΦΤΑ να διαθέσει....

Επίσης μην ξεχνάτε να αναζητήσετε το πρόβλημα στον τομέα "ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ"....απο τη στιγμή που δεν αξιολογούνται και ένα μεγάλο ποσοστό αδιαφορεί.....:hmm::hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Ελα ρε παιδιά θα τρελαθούμε τελείως???Αξιοκρατικό το σύστημα....???
Η μόνο "αξιοκρατία"που αναγνωρίζω είναι οτι θεωρητικά όποιος διαβάζει μπαίνει...(και πάλι αυτο το επιχείρημα μπορούν να το καταρρίψουν πολλοί παράγοντες)

Περνάει πλέον όποιος μπορεί να πάει σε φροντιστήριο,όποιος έχει καλύτερα βοηθήματα,ιδιαιτεράδες κλπ κλπ....με δύο λόγια οποιος έχει ΛΕΦΤΑ να διαθέσει....

Σωστό, αλλά ως ένα βαθμό. Είδαμε και όσους πήγαιναν...

Όσον με αφορά, δε πάω σε φροντιστήριο ούτε παρακολουθώ ιδιαίτερα, μολαταύτα βαθμολογικά βρίσκομαι μεταξύ των 4 πρώτων του σχολείου μου (θεωρητική).
(τα βοηθήματα βέβαια είναι απαραίτητα :whistle: )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το να διαλέξεις μια σχολή δεν είναι εύκολο πράγμα.Είναι ίσως από τις πιο σημαντικές αποφάσεις ενός ανθρώπου καθώς με αυτό θα ασχοληθείς ένα μεγάλο μερος της ζωης σου.Οποτε δεν ειναι ευκολο να πεις τι θελεις.Ασε που πολλα παιδια αλλάζουν γνωμη μεσα σε λιγους μηνες.Και για να σε προλαβω η αλλαγη αυτη γινεται και πριν μαθουν τα αποτελεσματα των εξετασεων.

Δεν είπα ότι είναι εύκολο, όμως, πρέπει να το απαφασίσουμε. Αφού έτσι έχουν τα πράγματα...

Λιγότερα γιατι για καποιον που θελει πχ φυσικο δε του χρειάζονται το αοθ ή το αοδε.Οποτε αν εξετάζονται σε λιγοτερα μαθηματα τοτε η δυσκολια θα ηταν τεραστια.επομενως σε αυτην την περιπτωση θα καταδικαζονταν αυτοι που δε κανουν φροντιστηριο.
Ναι, γιατί τα θέματα των πανελληνίων είναι βατά και για κάποιον που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να τα σκάσει σε φροντιστήρια/ιδιαίτερα κτλ :whistle:

Ναι λαθος έκανα.Σαφως και θα αλλαζαν καποια πραγματα.Προς το χειροτερο ομως.(βλεπε τα παραπανω)
ΟΚ άποψή σου. Προσωπικά, ο τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι κατακριτέος και πρέπει να αναδιαμορφωθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dresden

Νεοφερμένος

Ο Dresden αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Για μενα το πιο σωστο θα ηταν να ακολουθηθει ενα συστημα σαν αυτο της Αγγλιας.Ο καθε μαθητης θα επιλεγει εναν αριθμο τμηματων με καποιο οριο, αυτες θα του ζητάνε κάποιους συγκεκριμένους βαθμούς σε συγκεκριμενα μαθηματα (3-4 το πολυ) αναλογα με την ζητηση αλλα και το επιπεδο/προγραμμα σπουδων και ο καθε μαθητής θα εξετάζεται σε αυτά τα μαθήματα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως και στις πανελλήνιες.Με αυτον τον τροπο θα διασφαλιστεί οτι οι μαθητες θα περνάνε μονο σε σχολες που τους ενδιαφέρουν αλλα και το οτι θα ειναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Markos T.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Markos T. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Ε άι στο μπιπ. Αίσχος. Άκου εκεί 100 άτομα στις Φιλολογίες.

Πόσους θες?? Να μπούν 500 άτομα σε κάθε τμήμα Φιλολογίας? Να βγούν και άλλοι πολύ περισσότεροι ακόμα άνεργοι φιλόλογοι?
Μπορεί να ακουστώ εχθρικός πρός τους φετινούς υποψήφιους αλλά επιτέλους σιγά σιγά γίνεται μία μείωση του αριθμού εισακτέων στην Τριτοβάθμια. Η Ελλάδα χρόνια τώρα ίδρυε κάθε χρόνοα δεκάδες νέα τμήματα για να εξυπηρετούν οι εκάστοτε βουλευτές τοπικά συμφέροντα, για να ενισχυθεί δήθεν η οικονομία των επαρχιακών πόλεων (ακόμα κ πολύ μικρών). Πως οδηγηθήκαμε στην κρίση? Η Ελλάδα ξόδευε περισσότερα απ όσα έβγαζε! Τ ίδιο και εδώ. Η Ελλάδα παρήγαγε περισσότερους ακαδημαικούς απ όσους χρειαζόταν η κοινωνία!! Είχαμε πλέονασμα! Ακόμα και στις καλές εποχές της Ελλάδας το πλεόνασμα ήταν τέτοιο που ακόμα και με τους μαζικούς διορισμούς στο δημόσιο είτε με μέσον είτε αξιοκρατικά, πάλι έμενα πολλοί άνεργοι! Τυχαίο που φέτος παρατηρήθηκε μείωση περισσότερο στις σχολές που κάποτε οδηγούσαν άμεσα στο Δημόσιο (βλέπε Παιδαγωγικά, Δημοσια Διοικηση, Πολιτικες επιστημες, Κοινωνιολογια, Φιλολογιες κτλ)?? Δεν νομίζω κ τόσο τυχαίο......μειώθηκε ο αριθμός διότι το κράτος είδε ότι δεν μπορέι να τους αποκαταστήσει αργότερα όλους αυτούς κ επειδή γενικά η χώρα δεν έχει πολλά χρήματα.
Συγγνώμη κιόλας που θα γίνω κακός αλλά είχε καθιερωθεί στου Έλληνες Γονείς η ιδέα ότι τα παιδιά τους όλα μπορούσαν ήταν ικανά να σπουδάσουν κ να πάρουν ένα καλό πτυχίο, καλό αυτό αλλά δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα την σκληρή. Δεν μπορούν όλοι, ούτε ενδιαφέρονται όλοι για ΑΕΙ και ΤΕΙ. Κάποιοι ίσως να θέλουν ή να κάνουν για πιο τεχνικά επαγγέλματα αλλά δεν πήγαιναν γιατί θεωρούνται υποτιμητικά χωρίς κύρος αυτά τα επαγγέλματα.......
Θα μου πείτε, τι μιλάς εσύ, σε Πανεπιστήμιο είσαι (Παιδαγωγικο Δημοτικής), τώρα ότι κ να γίνει δεν σε αφορά πλέον μη μιλάς καθόλου.... και απαντώ ναι τι να πώ ίσως είμαι στους τυχερούς κ πρόλαβα να μπω πριν το σχεδιο αθηνα κ τις επακολουθες μειώσεις αλλά ενώ η σχολή μ είναι μία που κάποτε οδηγούσε άμεσα στο δημόσιο, τώρα πάει πια αυτό, μπήκα γτ μαρέσει η σχολή κ διατηρώ μία αισιοδοξία και ναι αν έβλεπα ότι δεν τα καταφέρνω θα πήγαινα σε κάνα επάγγελμα της τεχνικής κ επαγγελματικής εκπαίδευσης διότι κ ενδιαφέροντα είναι κ δε έχω πρόβλημα με κύρος κ βλακείες.....

Οσο για την εισαγωγη στα ΑΕΙ κ ΤΕΙ μεσω πανελληνιων, δεν λεω οτι ειναι τελειος θεσμος αλλα οπως κ να το κανεις ειναι σχετικα αξιοκρατικος αμα αναλογιστεις σε τι κρατος ζουμε κ γενικα ενας αδιαβλητος θεσμος. Σαυτο το θεσμο δεν υπαρχει μεσον κ μαλακιες. Διαβαζεις κ περνας με δικη σου προσπαθεια, ειτε με φροντιστηριο ειτε χωρις κ ξερω κ πολλα παιδια που κ χωρις καταφεραν να επιτυχουν. Και να ξερετε αν μειωθουν τα μαθηματα προς εξεταση τοτε τα θεματα θα γινουν τοσο δυσκολα που πολυ λιγοι θα μπαινουν κ αυτο οι ελληνες κλασσικα δεν θα το δεχτουν για αυτο κ δε το αλλαζουν.....
Τελος παντων το θεμα με τις πανελληνιες εχει πολλα να συζητησεις αλλα ηδη εγραψα πολλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Πως οδηγηθήκαμε στην κρίση? Η Ελλάδα ξόδευε περισσότερα απ όσα έβγαζε!

Μετα την Τροικα,που μας εξηγησαν γιατι επρεπε να μπουμε στο ΔΝΤ,ερχεσαι και εσυ.Αξιος.Ναι,αυτο ειναι το προβλημα.:1eye:

η χώρα δεν έχει πολλά χρήματα.

Μας δινει το καλο ΔΝΤ,και εχουμε.Να βρε,βρισκει λεφτα και ο καημενος ο σαμαρας να πληρωσει τους μισθους.Γιατιιι,τα ελεγε,και η γιαγια μου σαν χανος τον ακουγε ''αμα δεν παρουμε την δοση,δεν εχει συνταξεις'' :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Markos T.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Markos T. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Αχ έλα τώρα ας είμαστε ειλικρινής, ας μη μας φταίνε για όλα οι ξένοι.....φταίει και η ίδια η Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό....κακή οικονομική διαχείριση, σπατάλες εδώ κ εκεί (εννοώ άσκοπα πράγματα όπως κατι γελοία επιδόματα, συντάξεις, έργα που δεν έγινα ποτέ κ πολλά άλλα), αναποτελεσματικοί φοροεισπρακτικοί μηχανισμού του κράτους, λίγοι έλεγχοι, φοροδιαφυγή τεράστια, παράνομοι διορισμοί, εγκατάλειψη της παραγωγής κ πολλά άλλα που βαριέμαι να πω.
Τώρα εσύ σίγουρα ΠΑΛΙ θα μου πείς ότι λέω τα ίδια με την Τρόικα....τι να σου πω τυχαίνει να λεω τα ιδια σε μερικα θέματα μαυτήν,ή μήπως αυτά που είπα δεν ήταν αλήθεια? 'Ηταν αλλά δύσκολα το παραδεχόμαστε, έτσι είμαστε οι Έλληνες...
Αααα και επειδή έτσι πως το είπες φαίνεται σαν να μου λες οτι είμαι υπέρ του ΔΝΤ, ε λοιπόν δεν είμαι, είμαι κάθετα αντίθετος σαυτό αλλά υπέρ κάποιων αλλαγών επιτέλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

STELLA95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stella αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
βγηκε ο αριθμος των εισακτεων?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jason Del Piero

Δραστήριο μέλος

Ο Jason Del Piero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
Αχ έλα τώρα ας είμαστε ειλικρινής, ας μη μας φταίνε για όλα οι ξένοι.....φταίει και η ίδια η Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό....κακή οικονομική διαχείριση, σπατάλες εδώ κ εκεί (εννοώ άσκοπα πράγματα όπως κατι γελοία επιδόματα, συντάξεις, έργα που δεν έγινα ποτέ κ πολλά άλλα), αναποτελεσματικοί φοροεισπρακτικοί μηχανισμού του κράτους, λίγοι έλεγχοι, φοροδιαφυγή τεράστια, παράνομοι διορισμοί, εγκατάλειψη της παραγωγής κ πολλά άλλα που βαριέμαι να πω.
Τώρα εσύ σίγουρα ΠΑΛΙ θα μου πείς ότι λέω τα ίδια με την Τρόικα....τι να σου πω τυχαίνει να λεω τα ιδια σε μερικα θέματα μαυτήν,ή μήπως αυτά που είπα δεν ήταν αλήθεια? 'Ηταν αλλά δύσκολα το παραδεχόμαστε, έτσι είμαστε οι Έλληνες...
Αααα και επειδή έτσι πως το είπες φαίνεται σαν να μου λες οτι είμαι υπέρ του ΔΝΤ, ε λοιπόν δεν είμαι, είμαι κάθετα αντίθετος σαυτό αλλά υπέρ κάποιων αλλαγών επιτέλους.

https://www.youtube.com/watch?v=ZYGx924PMgU

Δεν λέω βέβαια οτι δεν φταίμε και εμείς....αλλά ρίχτου μια ματιά...τα πράγμα είναι ξεκάθαρα και εμείς νομίζουμε οτι θα άλλαξει κάτι στην παιδεία κλπ....ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ....και μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας....(λίγο off topic αλλά πρέπει να λέγονται αυτά)

Αναφορικά με το σύστημα παιδείας τώρα....δεν θα αλλάξει ΠΟΤΕ...τι θα τους κάνουν όλους αυτούς που δουλεύουν στα φροντιστήρια??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Markos T.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Markos T. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Οκ ναι φταίμε κ εμείς σε πολλά πράγματα ως πολίτες αν αναλογιστείς την ανοχή που επιδεικύαμε και διάφορες πράξεις που συνέβαλαν στην σταδιακή διάλυση του κράτους (όχι όλοι βέβαια) αλλά φταίνε και ξένοι παράγοντες.....ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΕΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑΑ.....Κοιμόμαστε αλλά δε θα έρθει κανείς να μας ξυπνήσει, πρέπει εμείς οι ίδιοι να ξυπνήσουμε ως λαός και να ενεργήσουμε έτσι ώστε να πιέσουμε την εκάστοτε κυβέρνηση σε μια τέτια στιγμή να δράσει υπέρ της χώρας και του λαού...διότι δεν πάνε να υπάρχουν συνωμοσίες, ο λαός ενωμένος και ενημερωμένος μπορέι ΑΜΑ θέλει να τα αναστρέψει προς το συμφέρον του όλα αυτά.......όπως τοπες ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ,...ειδικά η πρώτη φράση του βίντεο μάρεσε, ένας λαός που έχει ξεχάσει την ιστορία του είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει.....

Τώρα για την παιδεία έχεις δίκιο. Ειδικά με τα φροντιστήρια που από μία 'αποψξ ευτυχώς προσφέρουν εργασία σε πολλούς αδιόριστους εκπαιδευτικούς.......χαχα αρχικά ολοι με το σχεδιο Αθηνά περιμέναν 'ολοι ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ την μεγάλη αλλα να που τελικά μονάχα 4 τοις εκατό θαναι (ωστόσο με την καταργηση πολλως τμηματων συμφωνουσα κ γω κ οσο ναναι μπηκε μια σχετικη ταξη στον ακαδημαικο χαρτη, αλλα βεβαια με κατι μετονομασιες σχολων κ συγχωνευσεις εγιναν μαλακιες)....επομένως ναι τα φροντιστήρια δε θα χάσουν πολύ δουλειά....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top