Πανελλήνιες 2012

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Elisavet21

Δραστήριο μέλος

Η Ελίσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 504 μηνύματα.
Ωωω ναι.Και το σχημα.

Το σχήμα εντάξει, το καταλαβαίνω. Αλλά αυτή την παράγραφο ΟΧΙ δε μπορώ να τη μάθω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Δεν σου λεει κανεις να το παπαγαλισεις.Να το περιγραψεις και με δικα σου λογια θα σου ζητησουν,ως παραδειγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σχέσεις μεταξύ οριακού κόστους και μέσου κόστους (διάγραμμα και επεξήγηση σε σχέση με το συνολικό προϊόν) super sos κατά τη μητέρα μου, που διδάσκει ΑΟΘ.
Ανελαστική ζήτηση-ελαστική ζήτηση- συνολική δαπάνη.


Αυτά και καλή επιτυχία! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Elisavet21

Δραστήριο μέλος

Η Ελίσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 504 μηνύματα.
Σχέσεις μεταξύ οριακού κόστους και μέσου κόστους (διάγραμμα και επεξήγηση σε σχέση με το συνολικό προϊόν) super sos κατά τη μητέρα μου, που διδάσκει ΑΟΘ.
Ανελαστική ζήτηση-ελαστική ζήτηση- συνολική δαπάνη.


Αυτά και καλή επιτυχία! :)

Ισχύει ! Και ο καθηγητής μου, μου το έχει δώσει ως super sos.

Διόρθωση:
ups. Εγώ διάβασα για οριακό, μέσο και συνολικό προϊόν, όχι κόστος.
Αναφέρομαι στη σελίδα 59.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimijim

Διάσημο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,762 μηνύματα.
Ας δώσω κι εγώ ένα κείμενο που βρήκα και μου άρεσε:


Για τους ήρωες των Πανελλαδικών
γράφει: Αντώνης Καρπετόπουλος​
Οι ήρωες του Ιουνίου, αυτοί που πάντα έχουν το σεβασμό και την εκτίμησή μου, είναι οι μαθητές που δίνουν Πανελλαδικές ή Πανελλήνιες ή Γενικές ή όπως αλλιώς τις λένε, εξετάσεις για να μπουν σε κάποιο πανεπιστήμιο.
Όταν φτάνει αυτός ο καιρός μου ξανάρχεται σαν ένα είδος συναισθηματικής αναγούλας, η μυστήρια αίσθηση αγωνίας και ταραχής που μου προκάλεσαν κάποτε αυτές οι εξετάσεις: παραμένω αιχμάλωτος της διαδικασίας μολονότι δεν θυμάμαι πια ούτε σε τι με εξέτασαν, ούτε τι ακριβώς έγραψα. Η τραυματική εμπειρία αυτών των εξετάσεων με κάνει αλληλέγγυο σε αυτούς τους μικρούς ήρωες: οι εξετάσεις αυτές έχουν τσαλακώσει χιλιάδες εφηβικές ψυχές κι αυτός είναι ο σκοπός τους.
Κάποιοι λένε ότι πρόκειται για διαδικασία ωρίμανσης: μπούρδες. Διαδικασία ωρίμανσης είναι το πρώτο φιλί και η πρώτη «χυλόπιτα», η πρώτη επαφή με το θάνατο δικού σου ανθρώπου, η πρώτη φορά που νοιώθεις ότι κάτι ολοκλήρωσες, η πρώτη φορά που θα ζήσεις μακριά από τους γονείς, η πρώτη φορά που θα πληρωθείς για δουλειά, η πρώτη φορά που θα στήσεις τη μπάλα στα έντεκα βήματα ή θα πας στη γραμμή των βολών έστω. Οι πανελλαδικές είναι διαδικασία διάλυσης ονείρων, πράξη συναισθηματικής βιαιότητας: σε βάζουν στο τρυπάκι ότι αξιολογείσαι ως άνθρωπος και εγκρίνεσαι ή απορρίπτεσαι. Φέτος είδα ότι μπέρδεψαν τα παιδιά στα θέματα της Φυσικής και τα τσάκισαν στις εξετάσεις της νεοελληνικής γλώσσας: αυτούς τους άθλιους, που στήνουν αυτή την ιερή εξέταση για να πνίξουν στην αγωνία εφηβικά καλοκαίρια, θα έπρεπε να τους περάσουν από δίκη αύριο κιόλας.
Ξυπνάω ακόμα κάποια βράδια βλέποντας στον ύπνο μου τις δικές μου δοκιμασίες: νομίζω ότι συμβαίνει σε πολλούς. Εγω όταν έδωσα, μεταξύ άλλων, έζησα και μια απεργία καθηγητών που εκτόξευσε το σασπένς της διαδικασίας: δεν ξέραμε καν πότε θα γράψουμε και μας απειλούσαν ότι δεν θα γίνουν οι εξετάσεις Ιούνιο αλλά Σεπτέμβρη, έχοντας σκοπό να δηλητηριάσουν ένα καλοκαίρι από τη ζωή μας οι άθλιοι. Κάποτε ήθελα να γράψω ένα μυθιστόρημα με ήρωα ένα πιτσιρικά που ψάχνει τον καθηγητή που βαθμολόγησε το δικό του γραπτό στην έκθεση με σκοπό να του ζητήσει εξηγήσεις για το βαθμό του.
Μετά από διάφορες περιπέτειες βρίσκει ένα τελειωμένο αλκοολικό, που τσακώνεται όλη μέρα με τη γυναίκα του και την πεθερά του. Καταλαβαίνει ότι ο βαθμολογητής του ελάχιστα ασχολήθηκε με το κείμενο και πως για αυτόν η έκθεση που μπορεί να καθόριζε τη δική του τη ζωή ήταν απλά ένα χιλιάρικο δραχμές παραπάνω: τόσα έπαιρναν τότε οι βαθμολογητές που πληρώνονταν με το γραπτό. Ο μικρός σκέφτηκε να του κάψει το αμάξι, αλλά προτίμησε απλά να τον περιφρονήσει: ήθελα να το γράψω για να περιγράψω αυτό το συναίσθημα της βαθιάς περιφρόνησης προς τον κόσμο των εξεταστών που νοιώθει κάθε πιτσιρικάς κάποια στιγμή καθώς προετοιμάζεται για τη διαδικασία, όμως ήταν αδύνατο να βρω τις λέξεις. Αντίθετα από τον έρωτα η περιφρόνηση είναι σοβαρή και απερίγραπτη εσωτερική υπόθεση.
Οι πανελλήνιες είναι το μίξερ στο οποίο μας υποβάλουν για να σκοτώσουν τη δημιουργική μας σκέψη τη στιγμή ακριβώς που στυλώνει τα πόδια της, είναι ο τρόπος που χρησιμοποιείται ώστε να ομογενοποιηθούν τα πάντα με πρώτο από όλα ένα γενικό κανόνα ευτυχίας. «Περνάς» και νομίζεις ότι έχεις τη ζωή μπροστά σου και όλα τα προβλήματα λυμένα. «Δεν περνάς» και πρέπει να απολογείσαι για αυτό για χρόνια σα να έχεις κάνει κάποιου τύπου έγκλημα. Οι μεγάλοι (γονείς, βαθμολογητές, καθηγητές, προπαρασκευαστές κτλ) ξέρουν ότι το «περνάς» και το «δε περνάς» είναι η αλήθεια του ίδιου ψέματος και ότι η ζωή είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Ξέρουν επίσης και ότι η ευτυχία ελάχιστη σχέση έχει μ αυτή τη διαδικασία πνευματικής αποχαύνωσης στην οποία καταδικάζουν για κανα δυο (; ) χρόνια τα παιδιά τους, όμως από φόβο στο να απαντήσουν στις εφηβικές απορίες υπερασπίζονται αυτό το γελοίο σύστημα αξιολόγησης. Αν είχαμε κουράγιο θα παραδεχόμασταν ότι βάζουμε στα παιδιά μας ερωτήσεις, αντί να τολμήσουμε να τα βοηθήσουμε να βρουν απαντήσεις και το κάνουμε μη τυχόν και δε γίνουν σαν εμάς.
Θέλω να πω στους χιλιάδες που φέτος μπερδεύτηκαν από τα άλυτα θέματα της Φυσικής και στους χιλιάδες που μπορεί να δυσκολεύτηκαν να διαχειριστούν τα θέματα της Γλώσσας να μην ανησυχούν καθόλου: δεν είναι λάθος αυτοί, είναι λάθος το σύστημα. Ακόμα κι αν δεν καταφέρουν να περάσουν σε κάποιο πανεπιστήμιο (ώστε να συνεχίσουν να δίνουν εξετάσεις για να γίνουν στο τέλος κάτι σαν το μπαμπά τους), υπάρχει μπροστά τους μια ολόκληρη ζωή που τους περιμένει και που θα πρέπει να τη ζήσουν όσο πιο συναρπαστικά μπορούν γιατί είναι μία και μόνο. Θέλω να τους πω ότι η αποτυχία στις πανελλήνιες δεν έχει να κάνει καθόλου με τις δικές τους δυνατότητες: αυτές δεν μπορεί να τις αξιολογήσει κανένα σύστημα και δεν μπορεί να τις επιβραβεύσει κανένας εξεταστής.
Θέλω να τους πω ότι δεν τελούν υπό κρίση, αλλά απλά κλείνουν ένα κεφάλαιο στη ζωή τους και ότι ο σκοπός τους πρέπει να είναι το επόμενο να είναι συναρπαστικότερο. Το ταλέντο τους, τη φρεσκάδα τους, την όρεξή τους, την ίδια τη δύναμη τους δεν την καθορίζουν οι πανελλήνιες: στη ζωή μας ο μόνος βαθμολογητής στον οποίο δίνουμε εξετάσεις είναι ο εαυτός μας – όχι γιατί είμαστε εγωιστές αλλά γιατί θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι, πιο ωραίοι, πιο δυνατοί. Στους ήρωες των πανελλαδικών λέω ότι τώρα που η δοκιμασία τελείωσε, και πριν ξεκινήσει το τρυπάκι της αναμονής των εξετάσεων με το οποίο δηλητηριάζεται κι αυτό το καλοκαίρι μας με άγχος, ας στείλουμε στο διάβολο τις εξετάσεις τους. Αν πετύχουμε σε αυτές θα φροντίσουμε, αφήνοντας πίσω τη διαδικασία, να μην γίνουμε σαν αυτούς που την ορίζουν έχοντας ως σκοπό να μας κάνουν όμοιούς τους. Αν δεν πετύχουμε έχουμε οριστικά γλυτώσει: θα γίνουμε κάτι καλύτερο από αυτό που μας προόριζαν κι αυτό πρέπει να είναι από εδώ και στο εξής η φιλοδοξία μας.
Σας το λέω εγώ που καμιά φορά νομίζω πως αυτές τις κωλοεξετάσεις τις δίνω κάθε μέρα έχοντας απέναντι ένα άγνωστο βαθμολογητή που θα κάνει ό,τι μπορεί για να μου κάνει τη ζωή δύσκολη. Κούνια που τον κούναγε…

Πηγή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.
Σχέσεις μεταξύ οριακού κόστους και μέσου κόστους (διάγραμμα και επεξήγηση σε σχέση με το συνολικό προϊόν) super sos κατά τη μητέρα μου, που διδάσκει ΑΟΘ.
Ανελαστική ζήτηση-ελαστική ζήτηση- συνολική δαπάνη.


Αυτά και καλή επιτυχία! :)

Δεν είναι εκτός ύλης τα διαγράμματα αυτά; (σελίδα 68 ) :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ααα! Οριακό και μέσο προϊόν εννοείες τότε!! :P

ξέρω γω; μάλλον δίκιο θα έχεις :P ό,τι μου λένε λέω, δε δίνω ΑΟΘ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannisda

Νεοφερμένος

Ο giannisda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Τήν θεωρία την θέλουνε σε στύλ ΑΟΔ? Παπαγαλία δηλαδή?????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Ψυχολογικά προβλήματα καλύτερα να λες... είναι ...υπηρεσιακή κεε αυτή ποτε. δεν ξέρεις!

Να ρωτήσω... μπορεί να πέσει αιτιολόγηση των καμπυλών πχ TC VC FC ή AVC AFC ATC ?

Η κ(αταστροφική) επιτροπή εξετάσεων δεν είναι υπηρεσιακή, κανονική είναι...να δούμε μεθαύριο θα ολοκληρώσει το καταστροφικό της έργο ή όχι ακόμα;;;;

Ναι όλα είναι πιθανά! Αν έχουν δε και κέφια, μπορεί να μας ρωτήσουν για την κεϋνσιανή ανεργία ή για την ισοτιμία δραχμής ευρώ (από τα εκτός ύλης)...


Αλλά μου τη δίνει που εξηγεί με τα νούμερα του πίνακα και του σχήματος... γι αυτό προβληματίζομαι!
Μα είναι σοβαροί; Να δίνουμε το μάθημα με τη μεγαλύτερη βαρύτητα τελευταίο;

Ας το δίναμε πριν τους άλλους.

Ελπίζω να μην έχουν την λογική απαίτηση να παπαγαλίσουμε και τα νούμερα του πίνακα...ούτε στην ιστορία κατεύθυνσης δεν υπήρχε αυτό!


Σχέσεις μεταξύ οριακού κόστους και μέσου κόστους (διάγραμμα και επεξήγηση σε σχέση με το συνολικό προϊόν) super sos κατά τη μητέρα μου, που διδάσκει ΑΟΘ.
Ανελαστική ζήτηση-ελαστική ζήτηση- συνολική δαπάνη.


Αυτά και καλή επιτυχία! :)

Αυτό έχεια κουστεί πολύ φέτος γιατί παραδοσιακά 3ο κεφάλαιο μόνο σε σ-λ και ασκήσεις πέφτει.....


Τήν θεωρία την θέλουνε σε στύλ ΑΟΔ? Παπαγαλία δηλαδή?????

Η παπαγαλία
της παπαγαλίας
τῃ παπαγαλίᾳ
την παπαγαλία
ω παπαγαλία, δυστυχώς..........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrEaMErOus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DrEaMErOus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Σχέσεις μεταξύ οριακού κόστους και μέσου κόστους (διάγραμμα και επεξήγηση σε σχέση με το συνολικό προϊόν) super sos κατά τη μητέρα μου, που διδάσκει ΑΟΘ.
Ανελαστική ζήτηση-ελαστική ζήτηση- συνολική δαπάνη.


Αυτά και καλή επιτυχία! :)
τι σελιδα ειναι αυτα ? στην αρχη νομιζα σσ59..
αυτα σσ62 ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Παιδιά η ύλη του τρίτου κεφαλαίου σταματάει στη σελ 66
η σχέση καμπυλών του MC δεν είναι στην ύλη μη με φρικάρετε βραδιάτικα...
σελ 62 έχει μόνο τη σχέση VC TC FC

Μήπως εννοεί τη σχέση μέσου και οριακού προιόντος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrEaMErOus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DrEaMErOus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
αυτα πρεπει να λεει σσ58-59 ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ArminVanBuuren

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ArminVanBuuren αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
αμα πεσουν αντε γεια με δικα μου λογια θα τα γραψω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrEaMErOus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DrEaMErOus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
ελα ρε ευκολα ειναι...
πραγματικα δεν αντεχω αλλη μια μερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Τόσο απαίσια διάθεση δεν είχα ούτε πριν αρχίσουν οι πανελλήνιες.... γκρρρ το θέμα είναι ότι οι άλλοι κάτσανε μια βδομαδούλα, εμείς τρίτη τελειώνουμε, τετάρτη αρχίζουν τα ενδοσχολικά...κανένα έλεος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrEaMErOus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DrEaMErOus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
άμα πεσει αυτό σσ 58-59 θα θέλει και τον πινακα που έχει ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
άμα πεσει αυτό σσ 58-59 θα θέλει και τον πινακα που έχει ?

Ποιον πίνακα;;;; Νοοοοοοο
Οι σχέσεις καμπυλών AP MP TP είναι η πρώτη παράγραφος σελίδα 59. Αν πέσει αυτή βάζεις και το σχήμα αριστερά κάτω σελίδα 58. Τώρα η δεύτερη παράγραφος με τις αναλογίες την γράφεις σε περίπτωση που ρωτήσουν την αιτιολόγηση του ΝΦΑ, γιατί δηλαδή ονομάζεται και μη ανάλογης απόδοσης. Από κάτω η τεχνολογία ντάξει πάει πακέτο με το σχήμα από πίσω σελίδα 60.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Τόσο απαίσια διάθεση δεν είχα ούτε πριν αρχίσουν οι πανελλήνιες.... γκρρρ το θέμα είναι ότι οι άλλοι κάτσανε μια βδομαδούλα, εμείς τρίτη τελειώνουμε, τετάρτη αρχίζουν τα ενδοσχολικά...κανένα έλεος...

Γιατί έτσι; Εμείς Πέμπτη ξεκινάμε ενδοσχολικά...και αν θυμάμαι καλά πέφτει διπλό μάθημα σε όσους δίνουν ενδοσχολικά αοθ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top