Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2,531 μηνύματα.
παιδια,εχετε υπολογισει περιπου ποσο θα βγαλετε?εγω εχω "καψει" τον υπολογιστη μοριων του site.ουτε το ''pro 2011'' να ητανε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
παιδια,εχετε υπολογισει περιπου ποσο θα βγαλετε?εγω εχω "καψει" τον υπολογιστη μοριων του site.ουτε το ''pro 2011'' να ητανε!

Εγώ δεν τολμάω.Φοβάμαι :redface: :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
παιδια,εχετε υπολογισει περιπου ποσο θα βγαλετε?εγω εχω "καψει" τον υπολογιστη μοριων του site.ουτε το ''pro 2011'' να ητανε!
Στη χειρότερη, γύρω στα 16.000-16.500 :P

Είναι όμως λιγάκι pointless γιατί κάλλιστα μπορώ να πέφτω πολύ έξω ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
παιδια,εχετε υπολογισει περιπου ποσο θα βγαλετε?εγω εχω "καψει" τον υπολογιστη μοριων του site.ουτε το ''pro 2011'' να ητανε!

λογικα γυρω στα 16-16.5 χιλιαρικα στο 2ο&4ο και κανα 17-17.5 χιλιαδες στο 3ο ,δηλαδη ΠΟΥ__Α.....τα λεμε του χρονου:knife::giveup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
παιδια,εχετε υπολογισει περιπου ποσο θα βγαλετε?εγω εχω "καψει" τον υπολογιστη μοριων του site.ουτε το ''pro 2011'' να ητανε!

Όχι, φοβάμαι να δω τι θα βγάλει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Στις Πανελλήνιες πιστεύω περισσότερο εξετάζεσαι στο πόσο καλά λειτουργείς υπό πίεση παρά κρίνεσαι για το επίπεδο γνώσεών σου. :hmm:

Αυτό βασικά. Δεν είναι τόσο θέμα προετοιμασίας, όσο θέμα ψυχολογίας. Τα φετνά θέματα δεν είχαν κάτι πολύ έξυπνο, απλά ήθελαν πολλή δουλειά. Αυτό για κάποιον που πάει με άγχος είναι καταστροφικό, όσα και να έχει λυσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2,531 μηνύματα.
χμμμ.....ακριβεις προβλεψεις δεν μπορουν να γινουν...εμενα οι πιθανες βαθμολογιες διαφερουν κατα πολυ μεταξυ τους...οποτε,βασανιστικη αναμονη μεχρι τη ρημαδα ανακοινωση των αποτελεσματων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Αυτό βασικά. Δεν είναι τόσο θέμα προετοιμασίας, όσο θέμα ψυχολογίας. Τα φετνά θέματα δεν είχαν κάτι πολύ έξυπνο, απλά ήθελαν πολλή δουλειά. Αυτό για κάποιον που πάει με άγχος είναι καταστροφικό, όσα και να έχει λυσει.
Correct. Και θέμα τύχης. Το Δ3 της Βιολογίας, ας πούμε, κάποια παιδιά με τα οποία μίλησα το είχαν "προετοιμάσει" (είχαν επεξεργαστεί παρόμοιο διάγραμμα) 1 βδομάδα πριν με τον καθηγητή τους. Αυτά πήγαν κι έβαλαν πρωτογενή χωρίς δεύτερη σκέψη φαντάζομαι :P Λίγο πολύ λοιπόν ό,τι ζητείται στις Πανελλαδικές το έχουμε ξανακάνει, απλώς πρέπει να συγκεντρωθούμε, να το ανακαλέσουμε στη μνήμη μας και να το εκφράσουμε γραπτώς λιτά και κατανοητά. Δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leftmano

Νεοφερμένος

Ο leftmano αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
η γνώμη μου είναι πως αρκετά θέματα ήταν σε ένα επίπεδο κάποιου έτους Πανεπιστημίου. Και να εξηγήσω:
To Δ3 της βιολογίας καθώς και η ερώτηση με τον κύκλο αζώτου, θα μπορούσαν να είναι άνετα θέματα σε μαθήματα όπως η Οικολογία, η Βοτανική, η Φυσιολογία (φυτών και ανθρώπων) σε κάποιο 1ο έτος μιας σχολής βιολογικού, περιβαλλοντικού, γεωπονοδασολογικού περιεχομένου οπότε και ζητιέται πια αυτό το ένα κλικ παραπάνω στην σκέψη του εξεταζόμενου. Δεν εννοώ ότι πρέπει να πέφτουν θέματα παπαγαλίας μονο στις Πανελλήνιες, γι αυτό και το ερώτημα με την λυσοζύμη (που ήταν συνδυαστικό) νομίζω πως ήταν εντός τον ορίων των πανελληνίων...Τα άλλα δύο, νομίζω πως ήταν τραβηγμένα για πανελλήνιες.
Αντίστοιχα, το θέμα της Ιστορίας με τα γεγονότα της ένωσης της Κρήτης, που έλεγε "μέχρι τον Φεβρουάριο 1913". Ωστόσο υπήρχε γεγονός στις 13 Φεβρουαρίου 1913! Αυτό ήταν μέσα, ή έξω?. Ας έλεγε το ερώτημα τουλάχιστον μεχρι ΚΑΙ τον Φεβρουάριο ή μέχρι ΚΑΙ τον Ιανουάριο εάν ήθελε να το συμπεριλάβει ή να το εξαιρέσει...Άλλο λοιπόν να θέλει κάποιος να εξετάσει απαιτητικά τον υποψήφιο κι άλλο να θέλει να κάνει...παγαποντιά, όπου οι απαντήσεις θα είναι μετέωρες...

Αυτό ηταν το περίφημο θέμα Έκθεσης στις Πανελλήνιες του 1985:

«Ο άνθρωπος ο αποφασισμένος να μάθει πολλά γράμματα και να διαπρέψει σε μια επιστήμη ή σε μια τέχνη δεν αποβλέπει πια, κατά την επικρατούσα αντίληψη, στην προσωπική του ευδοκίμηση. Προσφέρει και στους άλλους πολύτιμη αρωγή».

Να θυμίσω πως δεν υπήρχαν γλωσσικές ασκήσεις, οπότε ολο κι όλο αυτό σου έδινε η το 18,19, 20 ή το 5. 6, 7!
82% κάτω από τη βάση! 34 άτομα στους 150.000 υποψήφιους από 18,5-20!
Το θέμα είχε πολλή παγαποντιά και εξυπνακισμό από μέρους της εξεταστικής επιτροπής. Από την μιά η έκφραση "να μάθει πολλά γράμματα" που είναι έκφραση αναλφάβητων ανθρώπων κι από την άλλη οι τρομερές λογιότατες λέξεις "αρωγή" και "ευδοκίμηση" που ανάγκασαν την επιτροπή να στείλει άρον άρον διευκρινήσεις πάνω στην πρώτη ώρα! Βέβαια, το βατερλό -ψυχολογικό κυρίως- στους μαθητές είχε ήδη γίνει!

ΥΓ. ο κολλητός μου είχε ακούσει "αγωγή" αντί για αρωγή , (τότε τα θέματα μας τα υπαγόρευαν και δεν τα είχαμε σε χαρτί), αλλά όταν ήρθε η διευκρίνηση, έκανε το "γ" "ρ". Αποτέλεσμα, πήρε ένα 11 άρι (μεγάλη επιτυχία για τότε) και μπήκε και στο Μαθηματικό...

Πάντοτε τέτοια "μπουρδουκλωμένα" θέματα έπεφταν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
μπουρδούκλωμα ή κριτική σκέψη....;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leftmano

Νεοφερμένος

Ο leftmano αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
μπουρδούκλωμα ή κριτική σκέψη....;

δεν ξέρω, συχνά τα όρια είναι ασαφή...
Στο θέμα του 85 π.χ. ήταν καθαρά ασυνεπές το ερώτημα και τζάμπα ταλαιπωρία. Αν θέλαν να μας ρωτήσουν (ήμουν υποψήφιος τότε), ας μας έδιναν τα συνώνυμα της λέξης "αρωγή" από την αρχή, δηλ. βοήθεια, συνδρομή κλπ κλπ. Η ας τις απέφευγαν γιατί η γνώση μιας δυο λέξεων δεν είναι κριτήριο για το αν κατέχεις ένα ζήτημα ή όχι. Ρουλέτα έιναι...

Στα φετινά, που ήμουν υποψήφιος, ειλικρινά νομίζω πως κριτική σκέψη σε αυτό το επίπεδο στην ηλικία των 18 δεν είναι προαπαιτούμενη για τις εξετάσεις. Είναι καλό η κριτική σκέψη, αλλά όχι η ασάφεια...Ξαναρωτώ, όταν λέει "μέχρι τον Φεβρουάριο", το 13 Φεβρουαρίου είναι μέσα ή όχι? Κι αν είναι μέσα ή όχι, γιατί? :/:
Επίσης στην Έκθεση που ρωτά "πως μπορεί να αξιοποιηθεί το διαδικτυο στο σχολείο", εννοεί στο σχολείο του υποψήφιου ή γενικά στην σχολική δραστηριότητα? Και τότε γιατί δεν το λέει ξεκάθαρα?
Η κριτική σκέψη είναι απαραίτητη, όσο όμως και η σαφήνεια των ερωτημάτων που πρέπει να αποσκοπούν στην εκμαίευση ΜΙΑΣ απάντησης και όχι στο να πελαγοδρομεί ο εξεταζόμενος να μαντέψει τι εννοεί ο εξεταστής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Κρίνεις (στην έκθεση) και παίρνεις την ευθύνη.
Το θέμα του 85 μου φαίνεται ξεκάθαρο. Η αρωγή δεν είναι και καμιά τρομερή λέξη, σιγά το πράγμα.
Επίσης στο φετινό θέμα, τι διαφορά θα μπορούσε να έχει το σχολείο του μαθητή που γράφει από όλα τα υπόλοιπα σχολεία; Στην τελική, τα αναφέρεις και τα δύο, με παραδείγματα πχ από το δικό σου σχολείο και μετά γενικεύεις στο σύστημα.
Κανένα θέμα σαφήνειας δεν υπάρχει σε καμία από τις δύο χρονιές.

Στην ιστορία ναι, εκεί μπορεί και να υπάρχει. Αν και μπορείς να το φτιάξεις με μια πρόταση του στυλ "αυτά τα γεγονότα έγιναν μέχρι τότε με το τελευταίο να ακολουθεί 15 (τυχαίο νούμερο) μέρες μετά, στις 13/2"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leftmano

Νεοφερμένος

Ο leftmano αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
στο θέμα του '85, η παταγώδης αποτυχία και η μνημειώδης αναφορά όλων μετέπειτα στο θέμα αυτό, ήταν περίτρανη απόδειξη πως το θέμα ήταν άστοχο εξαιτίας και μόνο της διατύπωσής του...Μια χρονιά πριν και μια μετά, τα θέματα ήταν κατανοητά όπως πρέπει να είναι και όχι πομπώδη... Το θέμα ακυρωνόταν ...πριν καν αναπτυχθεί! Δηλαδή η άγνοια των λέξεων το έκανε να "ακυρωθεί". Και μιλάμε για μια γενιά μαθητών που και πολυτονικό γνώρισε, και καθαρεύουσα πρόλαβε, και "παλαιάς παιδείας" ήταν...

Στα φετινά, η άποψη που καταθέτω είναι σε συνθήκες εξετάσεων, συνυπολογίζοντας δηλαδή την πίεση χρόνου, το άγχος και το ευμετάβλητο των συναισθημάτων που μπορεί να προκαλέσει ένα μη σαφές ερωτημα. Δεν λέω για δύσκολο ερώτημα, ούτε έξυπνο. Ούτε για ερώτημα που απαιτεί συνδυασμό πολλών γνώσεων από διάφορα σημεία της ύλης. Μιλώ για το "ηξεις αφήξεις". Που πάντα αποδεικνύεται εκ των υστέρων από τις εντυπώσεις που αφήνει ΚΑΙ στους εξεταζόμενους. Για μη σαφές λέω. Δεν είναι σε συνθήκες συγγραφής μιας πραγματείας από το σπίτι μου, στο γραφείο μου κλπ κλπ. Πίστεψέ με, κι εγώ εύκολα τα έβρισκα μέχρι να μπω εκεί μέσα. Κι ας έκανα στην πραγματικότητα "ένα μεράκι" μου, κι ας μην είχα την αγωνία των υποψηφίων παιδιών, κι ας ήμουν πολύ έμπειρος σε εξετάσεις, και σε γράψιμο...Κάμποσες φορές "γούρλωσα μάτια" όχι εξαιτίας της δυσκολίας, αλλά εξαιτίας της ρευστότητας της απάντησης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Γιατί ακριβώς ακυρωνόταν....? Τι ζητούσε να αναπτυχθεί; Αν συμφωνεί ή διαφωνεί ο μαθητής;

Έχω δώσει και εγώ πανελλαδικές, ξέρω πώς είναι τα πράγματα. Έχω δώσει και πολύ πιο δύσκολες και αγχωτικές εξετάσεις και μπορεί να χρειαστεί να δώσω και άλλες. Αλλά εξακολουθώ να μη βλέπω την ασάφεια. Όλα πρέπει να είναι 1, 2, 3, 4....;Παπαγαλία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leftmano

Νεοφερμένος

Ο leftmano αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Γιατί ακριβώς ακυρωνόταν....? Τι ζητούσε να αναπτυχθεί; Αν συμφωνεί ή διαφωνεί ο μαθητής;

Έχω δώσει και εγώ πανελλαδικές, ξέρω πώς είναι τα πράγματα. Έχω δώσει και πολύ πιο δύσκολες και αγχωτικές εξετάσεις και μπορεί να χρειαστεί να δώσω και άλλες. Αλλά εξακολουθώ να μη βλέπω την ασάφεια. Όλα πρέπει να είναι 1, 2, 3, 4....;Παπαγαλία;

Στην πράξη, το θέμα του 85, ακύρωσε την εξεταστική διαδικασία. Την έκανε ρουλέτα, επαναλαμβάνω πως η πρωτοφανής αποτυχία που περιέγραψα, ήταν απόδειξη της αστοχίας στην επιλογή του θέματος. Μια χαρά ήμασταν ως μαθητές, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαντάμε και σε ότι να ναι. Ας το διατύπωναν ΧΩΡΙΣ άγνωστες λέξεις αν ήθελαν να δουν πως αναπτύσσουμε μια πραγματεία, το λεξιλόγιο, την έκφραση και ότι άλλο. ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ φάνηκε πως το θέμα (με τη χρήση των λέξεων) ήταν άστοχο, παράταιρο για 18 χρονους, και συνεπώς αντιεξεταστικό, αντιπαιδαγωγικό. Τζάμπα μαγκιά ήταν. Πομπώδες και εντυπωσιακό.

Η σαφής ερώτηση που οδηγεί σε σαφή απάντηση (το 1,2,3, που λες...) δεν σημαίνει πάντα παπαγαλία. Σημαίνει θετική σκέψη, λογικό συνειρμό και ΟΧΙ "σκοτεινά" σημεία. Όταν π.χ. σου δίνουν για πολλοστή φορά το g στη Φυσική δεν είναι γιατί δεν το ξέρεις, αλλά γιατί ΟΦΕΙΛΟΥΝ να είνα σαφείς. Αυτό το "περίπου" προσπαθούν να αποφύγουν.

Εγώ, σαν υποψήφιος φέτος, διαπίστωσα ότι σε λίγα ευτυχώς σημεία, δεν ήταν έτσι...Και η "μαρτυρία" η δική μου , σε πραγματικές συνθήκες, είναι αυτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Άγνωστες λέξεις η αρωγή και η ευδοκίμηση....;
Οι 18χρονοι τι είναι...; Μωρά;; Στο πανεπιστήμιο είναι με ένα λεξικό στο χέρι....;

Η έκθεση δεν είναι μαθηματικά και φυσική. Δεν έχει συγκεκριμένη απάντηση, με τα κατάλληλα επιχειρήματα είναι όλα σωστά. Γι'αυτό καταστρέφονται τα παιδιά. Γιατί μαθαίνουν παπαγαλία τις "σωστές" απαντήσεις από τα φροντιστήρια και αν πέσει κάτι άλλο τρελαίνονται. Το 1, 2,3 δεν οδηγεί σε συνειρμό, τα έχεις μάθει από πριν. Λογικός συνειρμός είναι το ένα επιχείρημα να φέρνει το άλλο, να το ενισχύει και να μην το αναιρεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vampi

Περιβόητο μέλος

Η Vampi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,185 μηνύματα.
Εγώ ένα ξέρω... Από Σεπτέμβριο φροντιστήριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leftmano

Νεοφερμένος

Ο leftmano αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Άγνωστες λέξεις η αρωγή και η ευδοκίμηση....;
Οι 18χρονοι τι είναι...; Μωρά;; Στο πανεπιστήμιο είναι με ένα λεξικό στο χέρι....;

Οι 18 χρονοι ,τότε, δεν τις ήξεραν και δεν μπόρεσαν καν να ξεκινήσουν το θέμα, πόσο μάλλον να εξεταστούν με κλίμακα 1/20-20/20...
Οι εξετάσεις οφείλουν να οδηγούν στο εφικτό, όχι στο κομπλεξάρισμα του εξεταζόμενου. ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ πως ήταν άστοχο.

Η έκθεση δεν είναι μαθηματικά και φυσική.
Δεν έχει συγκεκριμένη απάντηση, με τα κατάλληλα επιχειρήματα είναι όλα σωστά. Γι'αυτό καταστρέφονται τα παιδιά. Γιατί μαθαίνουν παπαγαλία τις "σωστές" απαντήσεις από τα φροντιστήρια και αν πέσει κάτι άλλο τρελαίνονται. Το 1, 2,3 δεν οδηγεί σε συνειρμό, τα έχεις μάθει από πριν. Λογικός συνειρμός είναι το ένα επιχείρημα να φέρνει το άλλο, να το ενισχύει και να μην το αναιρεί.

Ξαναλέω πως δεν μιλώ για παπαγαλία.Μην πας στο άλλο άκρο. Μιλώ για εκείνα τα ΛΙΓΑ σκοτεινά σημεία στη διατύπωση ΜΕΡΙΚΩΝ θεμάτων.

Όσο για το 1,2,3,
αφού η βαθμολόγηση είναι αριθμητική
η μοριοδότηση επίσης
η εισαγωγή επίσης
τότε και η διατύπωση θα πρέπει να οδηγεί σε σαφή απάντηση επίσης κατά το δυνατόν αριθμητικά προσδιοριζόμενη...

Ο σάλος των ειδικών για το θέμα της Βιολογίας, αλλά και η ρευστότητα ως προς τον τρόπο βαθμολόγησης κυρίως των μαθημάτων της Θεωρητικής, είναι ζητήματα που πρέπει να βελτιωθούν . π.χ. Το 13/2 εντός Φεβρουαρίου, με το 13/2 εκτός ,μπορεί να δίνει διαφορά ως και 100 μόρια. Και στο τέλος οι βάσεις με ακριβές νούμερο θα προσδιοριστούν, όχι με "σωστή επιχειρηματολογία" , "γενική αξιολόγηση" και με εξίσου ασαφή απάντηση στο ερώτημα της ιστορίας όπως αυτή που προτείνεις ("πες αυτό" δηλαδή "αλλά πες και το άλλο", επειδή η ερώτηση δεν το έλεγε από την αρχή...). Στον πόντο θα κριθεί. Όχι στο περίπου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Μιλούσαμε για έκθεση και πάνω στην εξέταση της έκθεσης ήταν τα επιχειρήματά μου. Στην ιστορία είπα ότι μπορεί και να υπάρχει πρόβλημα, και είπα πολύ απλά τι θα έκανα εγώ
Δεν είναι δυνατόν στην έκθεση να έχουμε συγκεκριμένη απάντηση. Δεν γίνεται. Δεν γίνεται η έκθεση να μπει σε καλούπι. Τι είναι;Μαθηματικά;

Έχουμε βγει τελείως οφ, το σταματώ εδώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Εχετε το κουραγιο να διαβασετε τωρα για τις ενδοσχολικες εξετασεις?

Εγω περα του οτι μεσα στην χρονια δεν ανοιξα βιβλιο αρα ολα αυτα μου ειναι αγνωστα,βαριεμε αφορυτα να διαβαζω αλλο

Εσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top