Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
παιδια,για οσους/οσες δινουν αυριο ιστορια...ειναι απαραιτητο να διαβασουμε πηγες του βιβλιου η' τους πινακες του 3ου κεφ. στις σελιδες 146,167,155?
Εμείς τους κάναμε, για καλό και για κακό. Αν και το θεωρώ απίθανο να μας βάλουν κάτι αυτούσιο μέσα από το βιβλίο, βεβαια ποτε δεν ξερεις μ'αυτους που εχουμε μπλεξει. :hmm:

Οποτε δυστυχως θα προτεινα ναι, μια απλη αναγνωση/κατανοηση φτανει πιστευω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Προσωπικά πάντως έχει αρχίσει και μου αρέσει.
Εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
έβαλα Σ ή Λ αντί ολογράφως σωστό ή λάθος
Κανένα πρόβλημα.
Εγω παιδια, τελικα ξεχασα να κανω σχημα στο Φερμα.. Ελπιζω να μην κανουν καμια βλακεια, γιατι ξερω και πολλους αλλους που δεν εκαναν..
Πολλοί άλλοι όμως έκαναν. Δεν πρέπει να ξεχωρίσουν κατά 1 μόριο?
Θέλω ξεκούραση. Θέλω ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
Έρχονται.
τι μπορώ να κάνω για να παω στις επαναληπτικέσ ;
Θέλει οπωσδήποτε χαρτί από ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Πολλοί άλλοι όμως έκαναν. Δεν πρέπει να ξεχωρίσουν κατά 1 μόριο?
Οχι.

Γιατι η ασκηση ζητουσε να αποδειξουμε την σχεση.Απο την στιγμη που με πραξεις κτλ εσυ το απεδειξες κανονικα δεν χρειαζετε κανενα σχημα

Αλλα σε αυτο το κολοσυστημα που εχουμε μπλεξει με τα κριτηρια αποστηθησης που υπαρχουν ολα ειναι πιθανα

Κουράστηκα να διαβάζω.
Βαρέθηκα να διαβάζω.
Δεν αντέχω άλλο να διαβάζω.
Δε θέλω άλλο να διαβάσω.
Δε θέλω να ξαναδιαβάσω για τους επόμενους 6 μήνες.
Θέλω να ξεχάσω τι πάει να πει "ΔΙΑΒΑΣΜΑ".
Μου' χει λέιψει να βαριέμαι.
Μου' χει λείψει το αίσθημα του "δεν έχω τίποτα να κάνω".
Μου' χει λείψει το κάθομαι-όλη-μέρα-στο-πισί-χωρίς-να-κάνω-τίποτα-άλλο.
Θέλω να ξυπνάω το πρωί και να μην έχω καμία υποχρέωση.
Θέλω ξεκούραση.
Θέλω ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
Θέλω τη μαμά μου! :'(
Και εγω τα ιδια

Εχω αδειασει συναισθηματικα και ψυχολογικα.Πεσμενη ψυχολογια,βαρεμαρα,νευρα,αναμονη.Και σιγουρα ολα αυτα δεν βοηθανε στο διαβασμα.Ουτε ορεξη να φαω εχω ουτε τιποτα.18 χρονια μου ελεγαν περιμενε να τελιωσει το σχολειο και θα τα κανεις ολα.Και τωρα που πλησιαζει εχω σαλταρει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Οχι.

Γιατι η ασκηση ζητουσε να αποδειξουμε την σχεση.Απο την στιγμη που με πραξεις κτλ εσυ το απεδειξες κανονικα δεν χρειαζετε κανενα σχημα

Αλλα σε αυτο το κολοσυστημα που εχουμε μπλεξει με τα κριτηρια αποστηθησης που υπαρχουν ολα ειναι πιθανα

Το μαύρο τετραγωνάκι (εκεί που τελειώνει η απόδειξη δηλαδή) είναι μετά το σχήμα. Που σημαίνει ότι είναι και αυτό μέσα κανονικά.

Κι εγώ είμαι κατά της αποστήθισης αποδείξεων γενικά (ας έβαζαν πολλαπλής ή αντιστοίχιση καλύτερα) αλλά μην βαφτίζουμε το άσπρο μαύρο επειδή μας συμφέρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Το μαύρο τετραγωνάκι (εκεί που τελειώνει η απόδειξη δηλαδή) είναι μετά το σχήμα. Που σημαίνει ότι είναι και αυτό μέσα κανονικά.
Η πληροφορία μου προέρχεται από καθηγητή διορθωτή σε βαθμολογικό κέντρο: επειδή το σχήμα δεν είναι απόλυτα καθοριστικό για την απόδειξη, σε όποιον δεν το έχει, θα κόβουν μόνον ένα (1) μόριο.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Η πληροφορία μου προέρχεται από καθηγητή διορθωτή σε βαθμολογικό κέντρο: επειδή το σχήμα δεν είναι απόλυτα καθοριστικό για την απόδειξη, σε όποιον δεν το έχει, θα κόβουν μόνον ένα (1) μόριο.


καθοριστική δεν είναι σίγουρα, απλά εφόσον είναι μέρος της απόδειξης θα πρέπει να αξίζει και αυτό κάποιες μονάδες. Ένα μόριο στα 10 δεν είναι πάρα πολύ πάντως, αλλά γενικά εντάξει.

υγ: ταίριαξες και ωραία εικόνα βλέπω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Κανηλύκτα σε όλους και καλή μας ετιπυχία.
Ο καθένας μας, ας διαλέξει τι από όλα θα ονειρευτεί.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
-Τι θα τραγουδανε οι εξεταστες οταν διορθωσουν τα γραπτα Μαθιματικων κατευθυνσης;
- Το "Τραβαω λοιπον σ' ολα μια κοκκινη γραμμη..." της Νατασας Θεωδωριδου!

Χαχαχα! Το ανεκδοτο της μερας! Μου το ειπε ενας λιγο πριν γραψουμε και εσκασα στα γελια!:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Καλημερα παιδια..θελω μια απαντηση αν γνωριζει παιδι της θετικης η καποιος βιολογος να μου πει αν θα θεωρηθει λαθος το οτι εγω αντιμετωπισα σαν δυο μονουβριδισμους την ασκηση με το μοσχομπιζελο..που ειναι επιστημονικα αποδεκτο δηλαδη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Κανηλύκτα σε όλους και καλή μας ετιπυχία.
Ο καθένας μας, ας διαλέξει τι από όλα θα ονειρευτεί.


Χεχ. Ιστορία κατεύθυνσης. Δεν θα ξαναπιάσω ποτέ μου αυτό το βιβλίο.

Σήμερα:
-Τι μάθημα γράφουμε στο εξώφυλλο;
-Παπαγαλία θεωρητικής κατεύθυνσης.

:rofl:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ant1637

Νεοφερμένος

Η Αντωνία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Καλημερα παιδια..θελω μια απαντηση αν γνωριζει παιδι της θετικης η καποιος βιολογος να μου πει αν θα θεωρηθει λαθος το οτι εγω αντιμετωπισα σαν δυο μονουβριδισμους την ασκηση με το μοσχομπιζελο..που ειναι επιστημονικα αποδεκτο δηλαδη
και εγω σαν 2 μονουβριδισμους και ο καθηγητης μου ειπε οτι ειναι σωστο,μην ανησυχεις:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Ευχαριστω πολυ...ουφ αν το παρουν σωστο αυτο πρεπει να γραψα και πανω απο 95,,μονο απο θεωρια οτι μου κοψουν...ουφ ησυχασα γιατι στα μαθηματικα κατευθυνσησ επεσε πικρα.αν και δεν τα πηγα τερμα χαλια..εσυ ολα καλα??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Frau Chara

Νεοφερμένος

Η Frau Chara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
θα γράψω κάτι εδώ, μιας και το θέμα είναι γενικό και στην ΑΟΔΕ βγήκε εκτός προ ολίγου..
Θέμα: ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ..
[FONT=&quot]Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο (Sour[/FONT][FONT=&quot]o[/FONT][FONT=&quot]tiri), ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ κιόλας τους συμμαθητές σου που ΔΕΝ αντέγραψαν!! απίστευτος είσαι φίλε μου!!!!!
από την άλλη, θα συμφωνήσω και με τον Δημήτρη ότι αφού δεν είχε καμία επίπτωση (δεν τον έπιασαν βασικά!), μπορεί να το ξανακάνει κιόλας!!!! δεν έμαθε τίποτα άλλωστε, ίσα ίσα, το χαίρεται κιόλας.
παιδιά, δεν είναι καθόλου εύκολη η θέση μας όμως (των επιτηρητών),θα σας αναφέρω ένα περιστατικό:
προχτές στα μαθηματικά κατεύθυνσης, ένα παιδί στην τουαλέτα έγραψε κάτι στο χέρι του. ο συνάδελφος που τον συνοδευε κάτι κατάλαβε.κι όταν επέστρεψε και μου το είπε, περίμενα να το διαπιστώσω με τα μάτια μου και όντως, προσπαθούσε να σντιγράψει από αυτά που είχε στο χέρι του.....
και πείτε μου εσείς??τι κάνουμε??φωνάζουμε τη λυκειακή επιτροπή και έρχεται (να τονίσω 20' πριν το τέλος)και μηδενίζει το γραπτό??? και θα μείνει στάσιμος αυτός ο μαθητής για μια ολόκληρη χρονιά???
ενώ άλλοι (όπως ο φίλος μας από δω, που δεν τον είδαν και δεν τον έπιασαν και είχε ολόκληρο θέμα σε σκονάκι και αντέγραψε κανονικότατα) θα περάσουν???
ΟΧΙ παιδιά, θα συμφωνήσω, ότι εφόσον η επιτήρηση είναι "ότι ναναι" από κάποιους, δε δέχομαι, επειδή ίσως είμαι πιο προσεκτική από άλλους, να την 'πληρώσει' κάποιος για όλους!!
τι έκανα? του ζήτησα αμέσως να τα σβήσει,χωρίς να κάνω φασαρία και τον αγχώσω πολύ, του έδωσα υγρό για τα χέρια και αφού το συζήτησα με τη δεύτερη επιτηρήτρια, δεν το αναφέραμε στη λυκειακή επιτροπή..καλώς ή κακώς? δεν ξέρω παιδιά πραγματικά, εγώ πάντως είμαι εντάξει με τη συνείδησή μου, αφού ούτε επέτρεψα να αντιγράψει, ούτε έκανα πως δεν το είδα αλλά ούτε από την άλλη τον 'χαντάκωσα΄, εφόσον δε γνώριζα τι θα συνέβαινε για προσπάθεια αντιγραφής από το χέρι του ιδίου!!
να μη συζητήσω τι γινόταν σήμερα στην τουαλέτα, όπου συνόδευα,μια συχνοουρία τα αγόρια κυρίως, μα μια συχνοουρία!!!και να στήνω αυτί απ'εξω, πολύ γελοία εικόνα!! λέτε και αυτή είναι η δουλειά μου!!
εως ότου αφού άκουσα σίγουρα ξεφυλλίσματα από κάποιον, αφού τον συνόδευσα στην τάξη του, πήγα να ελέγξω, και τι να δω?σκονάκια στην τουαλέτα, κάτω στο πάτωμα!!!! και περιττό να πώ ότι (αφου τα μάζεψα και τα παρέδωσα στη λυκειακή επιτροπή) οι επόμενοι για κάποιο μυστήριο λόγο(!!) προτιμούσαν εκείνη, τη δεύτερη τουαλέτα!!
αλλά και πάλι παιδιά, δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω, ή μήπως, θα μου πείτε, τη στιγμή ακριβώς που άκουσα ξεφυλλίσματα, να μπούκαρα μέσα στην τουαλέτα του αγοριού??? να υπενθυμίσω ότι είμαι γυναίκα..
αυτά είχα νακαταθέσω, το συμπέρασμα μου είναι ότι για άλλη μια φορά επιβεβαιώνετια ότι δε ζούμε σε μια δίκαιη κοινωνία, ότι δε θα σκεφτεί κανείς τον άλλο που δεν είναι 'θαρραλέος" αρκετά να αντιγράψει παρά τον εαυτό του..και άντε και τους φίλους του..στενοχωριέμαι πραγματικά με την θρασύτητα μερικών..οι οποίοι με τη δολιοφθορά μπορεί να πετύχουν κιόλας, σε διάφορους τομείς.
Φιλικά, εύχομαι καλή επιτυχία στα παιδιά που δεν είναι αρκετά 'θαρραλέα'..[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Του σβηνεις το γραπτο

Να σε πω εγω μετα αμα η ταξη του ξανααντιγραψει.Να θα τους πηγαινει.

Δεν χωρανε συναισθηματισμοι στην εργασια.Ψυχρη αντικειμενικοτητα μονο γιατι αυτο επιβαλλουν οι ρυθμοι της ζωης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
[FONT=&quot]1) παιδιά, δεν είναι καθόλου εύκολη η θέση μας όμως (των επιτηρητών),[/FONT]
[FONT=&quot]2) και πείτε μου εσείς??τι κάνουμε??φωνάζουμε τη λυκειακή επιτροπή και έρχεται (να τονίσω 20' πριν το τέλος) και μηδενίζει το γραπτό??? και θα μείνει στάσιμος αυτός ο μαθητής για μια ολόκληρη χρονιά??? [/FONT]
[FONT=&quot]3) ενώ άλλοι (όπως ο φίλος μας από δω, που δεν τον είδαν και δεν τον έπιασαν και είχε ολόκληρο θέμα σε σκονάκι και αντέγραψε κανονικότατα) θα περάσουν???[/FONT]
[FONT=&quot]4) ΟΧΙ παιδιά, θα συμφωνήσω, ότι εφόσον η επιτήρηση είναι "ότι ναναι" από κάποιους, δε δέχομαι, επειδή ίσως είμαι πιο προσεκτική από άλλους, να την 'πληρώσει' κάποιος για όλους!![/FONT]
[FONT=&quot]5) εγώ πάντως είμαι εντάξει με τη συνείδησή μου, [/FONT]
6) να στήνω αυτί απ'εξω, πολύ γελοία εικόνα!! λέτε και αυτή είναι η δουλειά μου!!
[FONT=&quot]7) [/FONT][FONT=&quot]αλλά και πάλι παιδιά, δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω, ή μήπως, θα μου πείτε, τη στιγμή ακριβώς που άκουσα ξεφυλλίσματα, να μπούκαρα μέσα στην τουαλέτα του αγοριού??? να υπενθυμίσω ότι είμαι γυναίκα..[/FONT]
[FONT=&quot]8 ) αυτά είχα νακαταθέσω, το συμπέρασμα μου είναι ότι για άλλη μια φορά επιβεβαιώνετια ότι δε ζούμε σε μια δίκαιη κοινωνία, [/FONT]
[FONT=&quot]9) στενοχωριέμαι πραγματικά με την θρασύτητα μερικών..οι οποίοι με τη δολιοφθορά μπορεί να πετύχουν κιόλας, σε διάφορους τομείς.[/FONT]
[FONT=&quot]10) Φιλικά, εύχομαι καλή επιτυχία στα παιδιά που δεν είναι αρκετά 'θαρραλέα'..[/FONT]

1) Λυπάμαι, είσαι εντελώς λάθος. (Το -1 δικό μου). Οι δικαιολογίες είναι πολύ εύκολες.
2) Ναι, πω πω!! Λυπηθήκατε το κακόμοιρο το παιδάκι! (Ενώ ο άλλος που δεν προσπάθησε να κλέψει και ίσως θα έχανε τη θέση του στη σχολή δεν είναι παιδί).
3) Ωραία "λογική". Αφού δεν μπορούμε να πιάσουμε όλους όσους κάνουν κάποιο αδίκημα, γιατί να συλλάβουμε αυτόν που τον είδαμε?
4) Μάλιστα. Πάλι αυτή η ατάκα: "αφού παρανομούν κάποιοι άλλοι, γιατί εγώ να είμαι σωστός?"
5) Αν το πιστεύεις αυτό, δεν αξίζει να το σχολιάσω.
6) Ακριβώς! ΚΑΙ αυτή είναι η δουλειά σου. Είσαι επιτηρητής και έχεις υποχρέωση να εκτελέσεις σωστά το καθήκον σου. (Ο κρατικός υπάλληλος πουδιαφωνεί, παραιτείται).
7) Δεν υπήρχε κάποιος άντρας επιτηρητής να φωνάξεις? (Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας).
8 ) Γιαυτό πρέπει να είμαστε κι εμείς άδικοι?
9) Αυτοί που τους καλύπτουν έχουν την ίδια (αν όχι περισσότερη) ευθύνη.
10) Είναι δυστυχία να υπάρχουν καθηγητές με τέτοιες απόψεις.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά συμφωνώ Frau Chara. Παρόλο που πρέπει να τιμωρούμε ένα τέτοιο παιδί οι συνέπειες αν καρφώσουμε έναν που αντιγράφει (γιατι για κάρφωμα πρόκειται) μπορεί να είναι ολέθριες στην ψυχολογία του μικρού παιδιού.

Εσείς μικροι υποψήφιοι αν πιάνετε έναν συνάδελφό σας να αντιγράφει θα σηκώνατε το χέρι να πείτε ότι αυτός αντιγράφει; (μάλλον όχι) πως λοιπόν έχετε την απαίτηση να το κάνουν αυτό οι επιτηρητές. Θα μου πείτε ότι οι επιτηρητές πληρώνονται για αυτό το πράγμα θα απαντήσω ότι το ήθος είναι πιο πάνω από τα λεφτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά συμφωνώ Frau Chara. Παρόλο που πρέπει να τιμωρούμε ένα τέτοιο παιδί οι συνέπειες αν καρφώσουμε έναν που αντιγράφει (γιατι για κάρφωμα πρόκειται) μπορεί να είναι ολέθριες στην ψυχολογία του μικρού παιδιού.
Εσείς μικροι υποψήφιοι αν πιάνετε έναν συνάδελφό σας να αντιγράφει θα σηκώνατε το χέρι να πείτε ότι αυτός αντιγράφει; (μάλλον όχι) πως λοιπόν έχετε την απαίτηση να το κάνουν αυτό οι επιτηρητές. Θα μου πείτε ότι οι επιτηρητές πληρώνονται για αυτό το πράγμα θα απαντήσω ότι το ήθος είναι πιο πάνω από τα λεφτά.
Ναι.
Το ήθος πρέπει να είναι πιο πάνω από όλα.
Αυτά που γράψατε εσύ και η "καθηγήτρια", μόνον ήθος δεν βλέπω να έχουν. (Για σένα, επειδή σε εκτιμώ θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι αυτές οι απόψεις σου, αλλά τις έγραψες για να παίξεις το ρόλο του διαβόλου στη συζήτηση. Πάντως σου έβαλα -1).

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

domenica7

Πολύ δραστήριο μέλος

Η domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 1,056 μηνύματα.
Δια ξέρεις τι ξέρω εγώ;

Οτι αυτό το γ@μημενο κ#λοσύστημα των πανελληνίων αλλά κ γενικότερα (σχολειο κτλ ) θέλει να μας κάνει εγωκεντρικά συμφεροντολογικά ,μικρά ανθρωπάκια.
Να μη βοηθάμε ο ενας τον αλλον, να μην υπάρχει αλληλεγύη και αγάπη μεταξύ μας .
Όχι ... ο καθένας για τη πάρτη του, ο θανατός σου η ζωή μου.
Μας γαμ@νε τη ψυχολογία όλη τη χρονιά, γινόμαστε μίζεροι ,γεμάτοι νευρα αγχος και στεναχώρια στα πιο όμορφα χρόνια της ζωής μας.
Αντί το σχολείο ειδικά τη τελευταία χρονιά να γεμίζει τα παιδιά -που αυριο θα ειναι ενηλικες πολίτες - με αισθήματα αλληλεγγύης, αλληλοβοήθειας και να σκέφτονται συλλογικά ...τα κάνει να σκέφτονται μόνο πως θα πατήσουν κάτω το διπλανό τους για να ανεβουν οι ίδιοι πιο πάνω.
Γιατί αν τον βοηθήσουν μπορεί αυτός να πάρει δύο μόρια παραπάνω και μπει στη θέση τη δική μου στη σχολή.:mad:
Ή μπορεί αυτός να ήταν ρεμάλι και να μη διαβαζε κ αν τον βοηθησω θα αδικηθεί κάποιο παιδί που διάβαζε, και είναι κρίμα γιατί αυτός ο αχρηστος που δε τα ηξερε καλά δεν αξιζε να γράψει .:mad:

Παιδιά μη γινόμαστε μίζεροι και μικροί!!! Ούτε ο βαθμός που θα βγάλεις στη κωλοπανελληνιες , ούτε 200 πτυχία από 300 σούπερ σχολές θα σε κάνουν ανθρωπο .

Και έτσι όπως ΄εχουν γινει τα πράματα ούτε κάτι άλλο σου εξασφαλίζουν εδώ που τα λεμε.:rolleyes:

Κάντε τη προσπάθεια σας, κυνηγήστε αυτό που αγαπάτε αλλά από κει και πέρα μη κάθεστε να στεναχωριέστε για τις σκατοεξετάσεις γιατί δεν καθορίζουν τη ζωή μας όπως μας έχουν πιπιλήσει το μυαλό.
Δεν κρίνουν το μέλλον μας!!!Αν αγαπάς κάτι ,θα το κάνεις.
Δεν υπάρχει περίπτωση,μπορεί να περάσεις από χιλια μυρια κυματα-δοκιμασίες αλλά θα το καταφέρεις αν εχεις πίστη.:)
Δυνατά παιδιά μη απογοητεύεστε και προπαντώς μη στεναχωριέστε αν κάτι δεν πάει καλά.
Καλή δύναμη σε όλους!:)


Υ.Γ. Είπα τα Σ-Λ στον μπροστινό μου στης γενικής -Κρεμάστε με!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Όπως μαθαίνει κανείς. Αν αντιγράψει (κλέψει) στις πανελλαδικές, θα αντιγράψει και στο Πανεπιστήμιο και θα προσπαθήσει να λουφάρει και στη δουλειά του όταν τα δει δύσκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Δια ξέρεις τι ξέρω εγώ;

Οτι αυτό το γ@μημενο κ#λοσύστημα των πανελληνίων αλλά κ γενικότερα (σχολειο κτλ ) θέλει να μας κάνει εγωκεντρικά συμφεροντολογικά ,μικρά ανθρωπάκια.
Να μη βοηθάμε ο ενας τον αλλον, να μην υπάρχει αλληλεγύη και αγάπη μεταξύ μας .
Όχι ... ο καθένας για τη πάρτη του, ο θανατός σου η ζωή μου.
Μας γαμ@νε τη ψυχολογία όλη τη χρονιά, γινόμαστε μίζεροι ,γεμάτοι νευρα αγχος και στεναχώρια στα πιο όμορφα χρόνια της ζωής μας.
Αντί το σχολείο ειδικά τη τελευταία χρονιά να γεμίζει τα παιδιά -που αυριο θα ειναι ενηλικες πολίτες - με αισθήματα αλληλεγγύης, αλληλοβοήθειας και να σκέφτονται συλλογικά ...τα κάνει να σκέφτονται μόνο πως θα πατήσουν κάτω το διπλανό τους για να ανεβουν οι ίδιοι πιο πάνω.
Γιατί αν τον βοηθήσουν μπορεί αυτός να πάρει δύο μόρια παραπάνω και μπει στη θέση τη δική μου στη σχολή.:mad:
Ή μπορεί αυτός να ήταν ρεμάλι και να μη διαβαζε κ αν τον βοηθησω θα αδικηθεί κάποιο παιδί που διάβαζε, και είναι κρίμα γιατί αυτός ο αχρηστος που δε τα ηξερε καλά δεν αξιζε να γράψει .:mad:

Παιδιά μη γινόμαστε μίζεροι και μικροί!!! Ούτε ο βαθμός που θα βγάλεις στη κωλοπανελληνιες , ούτε 200 πτυχία από 300 σούπερ σχολές θα σε κάνουν ανθρωπο .

Και έτσι όπως ΄εχουν γινει τα πράματα ούτε κάτι άλλο σου εξασφαλίζουν εδώ που τα λεμε.:rolleyes:

Κάντε τη προσπάθεια σας, κυνηγήστε αυτό που αγαπάτε αλλά από κει και πέρα μη κάθεστε να στεναχωριέστε για τις σκατοεξετάσεις γιατί δεν καθορίζουν τη ζωή μας όπως μας έχουν πιπιλήσει το μυαλό.
Δεν κρίνουν το μέλλον μας!!!Αν αγαπάς κάτι ,θα το κάνεις.
Δεν υπάρχει περίπτωση,μπορεί να περάσεις από χιλια μυρια κυματα-δοκιμασίες αλλά θα το καταφέρεις αν εχεις πίστη.:)
Δυνατά παιδιά μη απογοητεύεστε και προπαντώς μη στεναχωριέστε αν κάτι δεν πάει καλά.
Καλή δύναμη σε όλους!:)


Υ.Γ. Είπα τα Σ-Λ στον μπροστινό μου στης γενικής -Κρεμάστε με!!:P
Δηλαδή εσύ θεωρείς αλληλεγγύη αυτό που κάνεις? να βοηθάς τον μπροστινό σου, και αυτός να παίρνει την θέση του πισινού σου π.χ. από την σχολή? Αυτό είναι αλληλεγγύή? Αυτό είναι ΕΓΩΙΣΜΟΣ, γιατί εσύ κερδίζεις χαρά από αυτό που κάνεις, στο όνομα της "αλληλεγγύης". Είναι κρίμα αυτό που λες να το βαφτίζεις αλληλεγγύη. Είναι ειρωνεία και κοροιδία:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top