Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

funny_girl!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η funny_girl! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμύνταιο (Φλώρινα). Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Εχω ακουσει και τα δυο..
Δεν ξερω τι ακριβως να πιστεψω..
Η αληθεια ειναι παντως, οτι μεσα στο βιβλιο δεν το εχει πουθενα, και οποτε μαλλον δεν πρεπει να το χρησιμοποιουμε (μαθ. γενικης, συνεχεια μπερδευομουν και το βαζα, και συνεχεια το μουτζουρωνα για να το γραψω κανονικα!)
Εγω, δεν ξερω αν πρεπει να κανουμε και τα σχηματα, σε αποδειξεις περαν των γεωμετρικων ερμηνειων...?!

εγω δν τ κανω...ετσι κ αλλιωσ τ σχηματα επεξηγουν αυτα π γραφουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
γενικα αποδειξεις που στο βιβλιο εχει την μια περίπτωση κ λεει οτι κ στην αλλη περιπτωση γινονται αναλογα εμεις αποδεικνύουμε κ τις 2 περιπτωσεις?
Λογικά θα μας πούνε τι ακριβώς θέλουν. ;)
με την απορια θα μεινουμε μαλλον!
Έτσι είναι η ζωή. :)
..το για κα8ε το γραφουμε κανονικα η κανουμε το συμβολο???
Λέξεις γράφουμε. :eek:
..... λεμε "εργαζομαστε αναλογως".
- Πώς πλένουν οι μαθηματικοί τα πιάτα?
- Πλένουν ένα, λένε "για τα άλλα εργαζόμαστε αναλόγως" και φεύγουν. :/:

Εγω, δεν ξερω αν πρεπει να κανουμε και τα σχηματα, σε αποδειξεις περαν των γεωμετρικων ερμηνειων...?!
Πρέπει. :eek:
εγω δν τ κανω...ετσι κ αλλιωσ τ σχηματα επεξηγουν αυτα π γραφουμε
Γιαυτό ακριβώς πρέπει να τα κάνουμε. :redface:


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 3,128 μηνύματα.

- Πώς πλένουν οι μαθηματικοί τα πιάτα?
- Πλένουν ένα, λένε "για τα άλλα εργαζόμαστε αναλόγως" και φεύγουν. :/:

Μη λες τετοια Δια, αρχιζω και σκεφτομαι το Μαθηματικό..!
Παρεμπιπτοντως, nice to meet you, οπως εχω πει και σε προηγουμενο post, φαινεσαι απο τα πολυ καλο παιδι απο τα λεγομενα και τις αποψεις σου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
ουφ! οκ!! χαιρομαι π δν ειμαι η μονη...."αργοπορημενη":P

α!κ κατι ακομα...το για κα8ε το γραφουμε κανονικα η κανουμε το συμβολο???

απ όσο ξέρω το συγκεκριμένο απαγορεύεται για τα σχολικά δεδομένα τουλάχιστον. Σε κάθε περίπτωση αποφύγετε καλύτερα σύμβολα για τα οποία δεν είστε σίγουροι. Όπως και για τη συνεπαγωγή, ναι μεν την αναφέρουν τα φετινά βιβλία αλλά αφήστε καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

funny_girl!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η funny_girl! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμύνταιο (Φλώρινα). Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Μη λες τετοια Δια, αρχιζω και σκεφτομαι το Μαθηματικό..!
Παρεμπιπτοντως, nice to meet you, οπως εχω πει και σε προηγουμενο post, φαινεσαι απο τα πολυ καλο παιδι απο τα λεγομενα και τις αποψεις σου..

ναι..οντωσ,κ κατα εναν περιεργο τροπο κα8ολη την διαρκεια αυτησ τσ χρονια σχεδον ολεσ τισ αποριεσ μ στη φυσικη εσυ τσ ελυσες(δια):P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
απ όσο ξέρω το συγκεκριμένο απαγορεύεται για τα σχολικά δεδομένα τουλάχιστον. Σε κάθε περίπτωση αποφύγετε καλύτερα σύμβολα για τα οποία δεν είστε σίγουροι. Όπως και για τη συνεπαγωγή, ναι μεν την αναφέρουν τα φετινά βιβλία αλλά αφήστε καλύτερα.

και πως αλλιως 8α γινει δηλαδη??η συνεπαγωγη ειναι ενα συμβολο με πολλη μεγαλη συχνοτητα, αναγκαιο ''κακο''...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

funny_girl!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η funny_girl! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμύνταιο (Φλώρινα). Έχει γράψει 188 μηνύματα.
και πως αλλιως 8α γινει δηλαδη??η συνεπαγωγη ειναι ενα συμβολο με πολλη μεγαλη συχνοτητα, αναγκαιο ''κακο''...

εγω για το "για κα8ε" ειχα ακουσει αλλα δεν ημουν σιγουρη...για τν συνεπαγωγη δεν εχω ακουσει τπτ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
και πως αλλιως 8α γινει δηλαδη??η συνεπαγωγη ειναι ενα συμβολο με πολλη μεγαλη συχνοτητα, αναγκαιο ''κακο''...

το ξέρω αλλά επειδή από ότι μου πανε μόλις φέτος εμφανίστηκε πάλι σε βιβλία της πρώτης λυκείου, της τρίτης δεν το αναφέρουν καθόλου οπότε καλύτερα μην το χρησιμοποιούμε. Βέβαια αυτά για σχολικά δεδομένα μιλώντας πάντα.
Η λογική είναι ότι τα γράφεις από κάτω.
edit: ή με ισοδυναμίες όπου σε παίρνει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
το ξέρω αλλά επειδή από ότι μου πανε μόλις φέτος εμφανίστηκε πάλι σε βιβλία της πρώτης λυκείου, της τρίτης δεν το αναφέρουν καθόλου οπότε καλύτερα μην το χρησιμοποιούμε. Βέβαια αυτά για σχολικά δεδομένα μιλώντας πάντα.
Η λογική είναι ότι τα γράφεις από κάτω.
edit: ή με ισοδυναμίες όπου σε παίρνει

δεν το γνωριζω αυτο, ομολογω...παντως, 8εωρω πως καποιο συμβολο που να δηλωνει τη συνεπαγωγη πρεπει να υπαρχει, ας ειναι καποιο καινουριο, παντως να υπαρχει...
οι ισοδυναμιες απ οσο 8υμαμαι απο κα8ηγητες μου ειναι επικινδυνες...η συνεπαγωγη ειναι παντα σωστη, οι ισοδυναμιες ομως οχι...οπως και να χει, 8ελουν προσοχη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Πάμε για ύπνο τώρα. Αύριο έχουμε δουλειά. Έτσι κι αλλιώς, ξέρω από πού θα χάσω μόρια και το έχω δεχθεί. Πάμε λοιπόν δυνατά και μαθηματικά!!!
Άντε και καλή μας επιτυχία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

reokd

Νεοφερμένος

Ο reokd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
παμε να σκισουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Yannis92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Yannis92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Παμε παμε...για υπνο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Λογοτεχνία έπεσε επιτέλους ο Κρητικός...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Ped.

Νεοφερμένος

Ο Kostas Ped. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Καλη επιτυχια λοιπον!Και μαθητες της τεχνολογικης φετος θα μπει η αποδειξη του Fermat για να μου κανει το χατιρι που δεν μπηκε περυσι!(την βλακεια την κραταγα για το τελος!)
:clapup::P!Το εβαλαν τελικα!Παω να παιξω κανα κινο σημερα!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
..
Παιδια, αραξτε.. Αν μας ζητησυν να αποδειξουμε fermat, κανουμε ακριβως οτι γραφει στο βιβλιο, λεγοντας οτι "η αποδειξη για το τοπικο ελαχιστο ειναι αναλογη"..
Αντιστοιχα αν μας ζητησουν το iii απο την καινουρια τις 262, λεμε "Ομοιως αν f'(x)<0 για καθε χ ανηκει (α,χ0) ενωση (χο,β)..
Αν απο αυτο της 262 μας τα ζητησουν ολα, αντιστοιχα στην περιπτωση ii λεμε "εργαζομαστε αναλογως"../
(και εγω τωρα τα διαβαζω!..)
παιζει να μαι η μονη χαζη σε ολη την ελλαδα που εγραψα και τις 2 περιπτωσεις! μπραβο μου! εχασα μιση ωρα στην κολοαποδειξη!:wall:
Λογικά θα μας πούνε τι ακριβώς θέλουν. ;)

Έτσι είναι η ζωή. :)

[
ελα που δεν μας ειπαν!

δυστυχως ετσι ειναι! καλα να παθω! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Καλα ειναι δυνατον οι μια κατευθυνση να γραφει μαθημα βαρυτητας και η αλλη ενα απλο μαθημα????

Παμε καλα?Και οταν ειναι να γραψουν και η αλλη κατευθυνση το μαθημα βαρυτητας (χ1.3) θελω τον ιδιο βαθμο δυσκολιας

Με τους ηλιθιους που εχουμε μπλεξει ουτε αυτο δεν θα κανουν.Θα τους βαλουν τπτ ευκολο και θα τρελαθουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Καλα ειναι δυνατον οι μια κατευθυνση να γραφει μαθημα βαρυτητας και η αλλη ενα απλο μαθημα????

Παμε καλα?Και οταν ειναι να γραψουν και η αλλη κατευθυνση το μαθημα βαρυτητας (χ1.3) θελω τον ιδιο βαθμο δυσκολιας

Με τους ηλιθιους που εχουμε μπλεξει ουτε αυτο δεν θα κανουν.Θα τους βαλουν τπτ ευκολο και θα τρελαθουμε

Δεν θα σου πω ψέματα... Δεν κατάλαβα τι λες. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την σειρά των μαθημάτων?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Οταν η τεχνολογικη δινει μαθημα βαρυτητας τοτε πρεπει και οι αλλες 2 να δινουν το αντιστοιχο μαθημα βαρυτητας την ιδια μερα

Και φυσικα να εχουν τον ιδιο βαθμο δυσκολιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Οταν η τεχνολογικη δινει μαθημα βαρυτητας τοτε πρεπει και οι αλλες 2 να δινουν το αντιστοιχο μαθημα βαρυτητας την ιδια μερα

Και φυσικα να εχουν τον ιδιο βαθμο δυσκολιας

Αυτό δεν γίνεται. Θα σου περιγράψω τι λες!
Η τεχνολογική δίνει μαθηματικά που είναι μάθημα βαρύτητας άρα η θετική πρέπει να δώσει χημεία και η θεωρητική αρχαία. Όπα, έκανα λάθος... δεν είναι ακριβώς τα ίδια μαθηματικά της τεχνολογικής και της θετικής? Άρα πολύ απλά δεν μπορούν να δώσουν ξεχωριστές μέρες. Αυτό είναι το 1ο.
Το 2ο που θέλω να επισημάνω είναι πως οι μαθητές που στοχεύουν στο 5ο πεδίο έχουν μαθήματα βαρύτητας το ΑΟΘ και τα μαθηματικά γενικής. Άρα και πάλι δεν μπορεί να γίνει συνδυασμός.

Δεν νομίζω να υπάρχει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα στην σειρά των μαθημάτων:/: Μπορεί να μην δίνω αλλά δεν μου φαίνεται να υπάρχει κανένα πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Οταν η τεχνολογικη δινει μαθημα βαρυτητας τοτε πρεπει και οι αλλες 2 να δινουν το αντιστοιχο μαθημα βαρυτητας την ιδια μερα

Και φυσικα να εχουν τον ιδιο βαθμο δυσκολιας
Τα μαθήματα βαρύτητας έχουν να κάνουν με τα πεδία παλικάρι μου....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top