Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Ειμαι ακομα 17,5 χρονων οποτε δεν μπορω να ειμαι σιγουρη για το αν ειμαι ετοιμη να αναλαβω ολες αυτες τις ευθυνες.Μπορει σε 2 χρονια να αλλαξω γνωμη ,να παρατησω το Παιδαγωγικο (αν με το καλο περασω) κ να παω να σπουδασω κομμωτικη ας πουμε.
Και αυτο που τελικα ειναι το ερωτημα μου.Τελικα αξιζει τον κοπο να διαβασω?Η και να διαβασω παλι ισως ερθει η κακια η στιγμη και μετα τις πανελληνιες λεω "Εχασα 9 μηνες απο την ζωη μου

Θελεις μια συμβολη?Μην κυνηγησεις παιδαγωγικα,γιατι οντως θα σκεφτεις πως έχασες 9 μηνες.Οποιος πραγματικά τα θέλει,αγωνίζεται απο τα 15,και διαβάζει καθημερινα χωρις να πιστευει πως χανει χρόνο.Και στο μυαλο του δεν έχει να κανει κατι άλλο,πχ κομμωτική.Ακομη κι αν αποτυχει όμως,ειτε ξαναπροσπαθησει είε όχι,δε θεωρει τον κοπο του χασιμο χρονου.

Η επιλογη σχολης δεν είναι παίξε γέλασε.Δεν μπαινεις μεσα και μετα σκεφτεσαι αν ταιριάζει με την προσωπικότητά σου.Μιλαμε για πολύ χρόνο,χρήμα ,και αντικείμενο που για καποιους είναι ονειρο ζωής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Ειμαι ακομα 17,5 χρονων...

Σε άλλες χώρες σε αυτήν την ηλικία παντρεύονται κι εσύ δεν μπορείς να αποφασίσεις αν πρέπει να διαβάσεις ένα χρόνο (κι αυτό κουτσό δλδ) για να περάσεις σε μία σχολή που σε ενδιαφέρει και θα καθορίσει τη μελλοντική σου επαγγελματική σταδιοδρομία...:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Και αυτο που τελικα ειναι το ερωτημα μου.Τελικα αξιζει τον κοπο να διαβασω?Η και να διαβασω παλι ισως ερθει η κακια η στιγμη και μετα τις πανελληνιες λεω "Εχασα 9 μηνες απο την ζωη μου
Να σου αντιστρέψω εγώ το ερώτημα: τι ακριβώς θα χάσεις αυτούς τους 9 μήνες; Ξενύχτια με βότκες, αχαλίνωτο κλάμπινγκ και βρώμικο σεξ; :P

Έχεις στο μυαλό σου κάτι άλλο για να αξιοποιήσεις αυτούς τους 9 μήνες σε κάτι πιο παραγωγικό; :)


Είχα διαβάσει μια στατιστική που έλεγε ότι στα παιδαγωγικά (δάσκαλοι και νηπιαγωγοί) το 90-95% που μπαίνουν είναι από θεωρητική και μόνον 5-10% από θετική και τεχνολογική μαζί. (Με ότι αυτό συνεπάγεται...)
Δεν μπορείς να μην βάλεις κάπου εικόνα, ε; :P
Συνεπάγεται το ότι αυτοί οι θετικάριοι / τεχνολογικάριοι ανεβάζουν την βάση, προφανώς. Γιατί αυτό το 10% εκτοπίζει 10% θεωρητικάριους, με χαμηλότερη βαθμολογία. Άρα εάν δεν έμπαιναν αυτοί, τότε θα είχαμε και χαμηλότερες βάσεις - αλλά πάλι ο ίδιος αριθμός θα πέρναγε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,195 μηνύματα.
Δεν μπορείς να μην βάλεις κάπου εικόνα, ε; :P
Συνεπάγεται το ότι αυτοί οι θετικάριοι / τεχνολογικάριοι ανεβάζουν την βάση, προφανώς. Γιατί αυτό το 10% εκτοπίζει 10% θεωρητικάριους, με χαμηλότερη βαθμολογία. Άρα εάν δεν έμπαιναν αυτοί, τότε θα είχαμε και χαμηλότερες βάσεις - αλλά πάλι ο ίδιος αριθμός θα πέρναγε.
Δεν την έχω κρατήσει, απλά τη θυμάμαι. Όμως, δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό που νομίζω ότι εννοείς: ότι δηλαδή στη θετικοτεχνολογική μπορεί κάποιος να πάρει πιο εύκολα από τη θεωρητική υψηλούς βαθμούς. Επίσης, γιατί τα παιδαγωγικά πρέπει να ανήκουν μόνο στη θεωρητική?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Κοίτα, στην θετική/τεχνολογική βαθμολογείσαι σε ασκήσεις. Αν είναι σωστή παίρνεις 100. Στην θεωρητική βαθμολογείσαι με ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια. Εκεί είναι και θέμα τύχης πού θα πέσεις...

Πάντως το ότι μπαίνουν άτομα μέσω 2ου πεδίου αυτό σημαίνει ότι αυτοί "τρώνε" την θέση από άτομα με χαμηλότερη βαθμολογία. Επομένως εάν δεν έμπαιναν από το 2ο πεδίο θα είχαμε χαμηλότερη βάση.

Και δεν έθιξα το θέμα αν πρέπει τα παιδαγωγικά να είναι ανοιχτά από το 2ο πεδίο... Πάντως "θετικές επιστήμες" ΔΕΝ είναι. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioanna1993

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 312 μηνύματα.
Κοίτα, στην θετική/τεχνολογική βαθμολογείσαι σε ασκήσεις. Αν είναι σωστή παίρνεις 100. Στην θεωρητική βαθμολογείσαι με ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια. Εκεί είναι και θέμα τύχης πού θα πέσεις...

Πάντως το ότι μπαίνουν άτομα μέσω 2ου πεδίου αυτό σημαίνει ότι αυτοί "τρώνε" την θέση από άτομα με χαμηλότερη βαθμολογία. Επομένως εάν δεν έμπαιναν από το 2ο πεδίο θα είχαμε χαμηλότερη βάση.

Και δεν έθιξα το θέμα αν πρέπει τα παιδαγωγικά να είναι ανοιχτά από το 2ο πεδίο... Πάντως "θετικές επιστήμες" ΔΕΝ είναι. :)

Ναι αλλά μπορείς να φανταστείς παιδαγωγούς χωρίς γνώσεις φυσικής ή μαθηματικών;;:hmm::confused:
:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Ναι αλλά μπορείς να φανταστείς παιδαγωγούς χωρίς γνώσεις φυσικής ή μαθηματικών;;:hmm::confused:
:/:

Άραγε, μόνο εγώ είχα στο δημοτικό φιλόλογους - παιδαγωγούς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vavlas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 311 μηνύματα.
Ναι αλλά μπορείς να φανταστείς παιδαγωγούς χωρίς γνώσεις φυσικής ή μαθηματικών;;:hmm::confused:
:/:
Σε μικρά παιδιά θα κάνει μάθημα.
Στοιχειώδη μαθηματικά χρειάζεται.
Νομίζω τα κατέχουν σχεδόν όλοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,195 μηνύματα.
Κοίτα, στην θετική/τεχνολογική βαθμολογείσαι σε ασκήσεις. Αν είναι σωστή παίρνεις 100. Στην θεωρητική βαθμολογείσαι με ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια. Εκεί είναι και θέμα τύχης πού θα πέσεις...
Πάντως το ότι μπαίνουν άτομα μέσω 2ου πεδίου αυτό σημαίνει ότι αυτοί "τρώνε" την θέση από άτομα με χαμηλότερη βαθμολογία. Επομένως εάν δεν έμπαιναν από το 2ο πεδίο θα είχαμε χαμηλότερη βάση.
Και δεν έθιξα το θέμα αν πρέπει τα παιδαγωγικά να είναι ανοιχτά από το 2ο πεδίο... Πάντως "θετικές επιστήμες" ΔΕΝ είναι. :)
Όλες οι κατευθύνσεις έχουν τη δυσκολία τους. Μάλιστα, τα μαθηματικά κατεύθυνσης και η φυσική κατεύθυνσης έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλό να γράψεις 100 μαθηματικά κατεύθυνσης!!!!
Δεν ξέρω αν τα παιδαγωγικά είναι θεωρητική επιστήμη, αλλά ο δάσκαλος θα πρέπει να διδάξει στα παιδάκια και μαθηματικά και φυσική. Είχα δάσκαλο στο δημοτικό που δεν μπορούσε να μας εξηγήσει τα μαθηματικά και μας έλεγε ότι πάντα τα μισούσε και είναι της 3ης δέσμης (νομίζω 3ης, το αντίστοιχο της θεωρητικής). Θα θεωρούσα πιο λογικό να είναι τα παιδαγωγικά ξεχωριστή κατεύθυνση.
Σε μικρά παιδιά θα κάνει μάθημα. Στοιχειώδη μαθηματικά χρειάζεται. Νομίζω τα κατέχουν σχεδόν όλοι.
Δηλαδή, όσο στοιχειώδη και αν είναι, νομίζεις ότι κάποιος που πάντα απεχθανόταν τα μαθηματικά, είναι ο κατάλληλος να τα διδάξει στα παιδάκια και να τα κάνει να τα αγαπήσουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Και εμένα μου πάει καλύτερα για θεωρητική...χωρίς να μπορώ να το υποστηρίξω κάπως...Θεωρώ τον τρόπο σκέψης των θετικών λίγο δύσκολο για τα μικρά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Ναι αλλά μπορείς να φανταστείς παιδαγωγούς χωρίς γνώσεις φυσικής ή μαθηματικών;;:hmm::confused:
:/:

Τότε να κόψουμε την πρόσβαση από το 1ο πεδίο, αφου'δεν κάνουν Φυσική και Μαθηματικά κατεύθυνσης.... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioanna1993

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 312 μηνύματα.
Δε λέω αυτό!Απλά λέω ότι θα ήταν άδικο τα παιδαγωγικά/νηπιαγωγών να ήταν μόνο στο 1ο πεδίο!Πάντως θα συμφωνήσω με τον Δία!Αφού αυτές οι σχολές έχουν τέτοια απήχηση,γιατί δεν κάνουν μια κατεύθυνση;Γιατί ούτε τα μαθήματα της θεωρητικής,αλλά ούτε και τα μαθήματα της τεχνολογικής/θετικής έχουν κάποια σχεση με τις σχολές!
Απλά θεώρησα άδικο το ότι πιστεύεις πως οι της τεχνολογικής/θετικής παίρνουν τις θέσεις των θεωρητικών!Πάντως καλύτερα να μην αρχίσουμε να ψάχνουμε ποια κατεύθυνση είναι πιο εύκολη,γιατί πραγματικά δεν έχει νόημα!:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,195 μηνύματα.
Τότε να κόψουμε την πρόσβαση από το 1ο πεδίο, αφου'δεν κάνουν Φυσική και Μαθηματικά κατεύθυνσης....
Ρώτησα πριν λίγο τον πατέρα μου που είναι σχετικός με τέτοια θέματα. Μου είπε ότι και με τις δέσμες έμπαινες παιδαγωγικά από παντού όπως τώρα. Όμως, πριν τις δέσμες υπήρχε ξεχωριστός κύκλος παιδαγωγικός που έδινες πανελλήνιες: έκθεση, αρχαία, ιστορία, μαθηματικά, φυσική, χημεία, όμως σε πιο light επίπεδο από π.χ. φιλοσοφικές και πολυτεχνεία. Το βρίσκω πολύ πιο σωστό αυτό. Μάλλον θα έπρεπε και τώρα τα παιδαγωγικά να γίνουν ξεχωριστή κατεύθυνση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Όλες οι κατευθύνσεις έχουν τη δυσκολία τους. Μάλιστα, τα μαθηματικά κατεύθυνσης και η φυσική κατεύθυνσης έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλό να γράψεις 100 μαθηματικά κατεύθυνσης!!!!

Δεν αναφέρεται στη δυσκολία των μαθημάτων ο Γιώργος, απλά λέει πως αν στα μαθηματικά λύσεις την άσκηση σωστά, θα πάρεις 100 ατόφιο, αν στη λογοτεχνία για παράδειγμα, απαντήσεις σωστά, χωρίς να ξεχάσεις κάτι και με τεκμηριωμένες θέσεις, κατά πάσα πιθανότητα θα πάρεις 96 ή 97. Πάντως πολύ δύσκολα θα βάλουν 100.



Α! Μπήκα που μπήκα ας πω τον πόνο μου. Το γνωστό στα αρχαία παίζει να γαμάει, είμαστε στα ηθικά και το έχω λατρέψει. Η λογοτεχνία επίσης, αν και ώρες ώρες κουράζει όλη αυτή η υπερ-ανάλυση. Η βιολογία γενικής είναι αρκετά εύκολη και απίστευτα ενδιαφέρουσα, βέβαια μπαίνουμε στο δεύτερο κεφάλαιο αύριο και νομίζω γίνεται λίγο πιο συνηθισμένη. Το άγνωστο την παλεύει. Η ιστορία όσο ενδιαφέρουσα είναι γιατί αφορά τη νεότερη εποχή άλλο τόσο τον παίρνει επειδή θέλει αποστήθιση.

Τα λατινικά τα σιχαίνομαι. Τα μισώ. Θέλω να τα κάψω. @!#^$&*
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Απλά θεώρησα άδικο το ότι πιστεύεις πως οι της τεχνολογικής/θετικής παίρνουν τις θέσεις των θεωρητικών!
Πουθενά δεν είπα ότι παίρνουν όλες τις θέσεις των θεωρητικών, μην διαστρεβλώνεις τα λόγια μου. Το μόνο που είπα είναι αυτό που ισχύει.

  • Στα παιδαγωγικά μπαίνουν άτομα από 2ο πεδίο, σωστά;
  • Εάν δεν έμπαιναν, οι θέσεις αυτές θα έμεναν κενές;
  • Όχι, άρα θα έμπαιναν άτομα με χαμηλότερη βαθμολογία.
  • Οπότε θα έμπαιναν περισσότεροι θεωρητικοί (υποθέτοντας ότι δεν δήλωναν θετικάριοι/τεχνολογικάριοι).
Επομένως, οι της τεχνολογικής/θετικής παίρνουν ορισμένες θέσεις των θεωρητικών. Δεν το χαρακτήρισα σαν καλό ή κακό. Απλά είναι κάτι που γίνεται, απ' την στιγμή που έβαλαν μία σχολή κοινή σε δύο πεδία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Δεν την έχω κρατήσει, απλά τη θυμάμαι. Όμως, δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό που νομίζω ότι εννοείς: ότι δηλαδή στη θετικοτεχνολογική μπορεί κάποιος να πάρει πιο εύκολα από τη θεωρητική υψηλούς βαθμούς. Επίσης, γιατί τα παιδαγωγικά πρέπει να ανήκουν μόνο στη θεωρητική?



H θεωρητικη κατευθυνση εχει λιγοτερες σχολες συγκριτικα με τις αλλες κατευθυνσεις και παρολ αυτα πολλες σχολες της υπαρχουν κι αλλου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioanna1993

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 312 μηνύματα.
ΟΚ!Εντάξει αυτό λογικά συμβαίνει.Απλά εγώ νομίζω ότι όσο δίκαιο είναι να μπαίνουν τα παιδιά της θεωρητικής σε αυτές τις σχολές άλλο τόσο είναι δίκαιο και για τους υπόλοιπους.

Άσχετο,αλλά μάλλον είμαστε :offtopic:
:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Γεια σας τι κανετε?Κι εγω δινω φετος Πανελληνιες και θελω Παιδαγωγικο Θεσσαλονικης (18.711 ηταν περσι η βαση).Αλλα δεν μπορω να κατσω να διαβασω με τιποτα.Ολη την μερα ειμαι στο pc η εξω με την παρεα μου κ.τ.λ. κ δεν θελω με τιποτα να διαβασω.Και οσο σκεφτομαι ποσα μορια πρεπει να βγαλω αγχωνομαι περισσοτερο.Οποτε τελικα τι να κανω?
1.Καθομαι ολη την μερα και διαβαζω για να περασω?
2.Διαβαζω κανονικα χωρις να αφηνω κενα και ας περασω σε καποια αλλη σχολη? (π.χ. νηπιαγωγων Ιωαννινων)

και εγώ έχω τον ίδο ακριβώς στόχο με σένα.προγραμματισμό θέλει και θέληση.να σκέφτεσαι δηλαδή ότι αν στρωθείς τώρα του χρρόνου θα είσαι Θεσσαλονικη φοιτήτρια!!!!εντάξει είναι πολλά τα μόρια αλλά με έναν καλό βαθμό σε λατινικά,ιστορία και βιολογία(ή άλλο μαθημα επιλογής) έχεις πολλές ελπίδες να πετύχεις:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,195 μηνύματα.
Πουθενά δεν είπα ότι παίρνουν όλες τις θέσεις των θεωρητικών, μην διαστρεβλώνεις τα λόγια μου. Το μόνο που είπα είναι αυτό που ισχύει. Στα παιδαγωγικά μπαίνουν άτομα από 2ο πεδίο, σωστά; Εάν δεν έμπαιναν, οι θέσεις αυτές θα έμεναν κενές; Όχι, άρα θα έμπαιναν άτομα με χαμηλότερη βαθμολογία. Οπότε θα έμπαιναν περισσότεροι θεωρητικοί (υποθέτοντας ότι δεν δήλωναν θετικάριοι/τεχνολογικάριοι). Επομένως, οι της τεχνολογικής/θετικής παίρνουν ορισμένες θέσεις των θεωρητικών. Δεν το χαρακτήρισα σαν καλό ή κακό. Απλά είναι κάτι που γίνεται, απ' την στιγμή που έβαλαν μία σχολή κοινή σε δύο πεδία.
Όλο το πνεύμα των απαντήσεων σου είναι ότι οι θετικοτεχνολογικοί "παίρνουν κάποιες θέσεις των θεωρητικών", (τουλάχιστον αυτό αφήνεις να καταλάβουμε). Δεν δέχομαι ότι τα παιδαγωγικά είναι ιδιοκτησία των θεωρητικών. Με την ίδια λογική, κάποιος άλλος θα μπορούσε να πει ότι οι θεωρητικοί παίρνουν κάποιες θέσεις των θετικοτεχνολογικών. Φυσικά, ούτε το ένα ούτε το άλλο έχει νόημα.

Δεν αναφέρεται στη δυσκολία των μαθημάτων ο Γιώργος, απλά λέει πως αν στα μαθηματικά λύσεις την άσκηση σωστά, θα πάρεις 100 ατόφιο, αν στη λογοτεχνία για παράδειγμα, απαντήσεις σωστά, χωρίς να ξεχάσεις κάτι και με τεκμηριωμένες θέσεις, κατά πάσα πιθανότητα θα πάρεις 96 ή 97. Πάντως πολύ δύσκολα θα βάλουν 100.
Γιατί, πιστεύεις ότι το να πάρεις 100 στα μαθηματικά ή τη φυσική κατεύθυνσης είναι εφικτό? Όπως σωστά είπε και η Ιωάννα, δεν έχει νόημα το να κάνουμε τέτοιους ανταγωνισμούς στις κατευθύνσεις. Όλες έχουν τις δυσκολίες τους και χρειάζονται δουλειά.
H θεωρητικη κατευθυνση εχει λιγοτερες σχολες συγκριτικα με τις αλλες κατευθυνσεις και παρολ αυτα πολλες σχολες της υπαρχουν κι αλλου!
Και αυτό τι σημαίνει? Ότι θα έπρεπε να έχει το μονοπώλιο στα παιδαγωγικά? Με τη λογική αυτή, θα μπορούσε να ρωτήσει κανένας: "τι δουλειά έχουν οι οικονομικές σχολές στη θεωρητική?"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
"τι δουλειά έχουν οι οικονομικές σχολές στη θεωρητική?"

Σ'αυτο εχεις μεγαλο δικιο! Υπαρχουν παιδια που γραφουν μαθηματικα γενικης 5 και περνανε λογιστικη + δεν σκεφτονται οτι μπορει να τα βρουν σκουρα στη σχολη (συνηθως παιδια της θεωρητικης,που δεν εχουν το καταλληλο υποβαθρο στα μαθηματικα)! Απλα τη δηλωνουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top