Πανελλήνιες 2011: Οι πρώτοι των πρώτων

johanio

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 241 μηνύματα.
∆ιάβαζα περίπου τέσσερις ώρες τηνηµέρα, χωρίς να στερηθώ τις βόλτες τα Σαββατοκύριακα αλλά και τις παρτίδες πινγκ-πονγκ.


ποιος εισαι ρ φιλε??ο τσακ νορις??που με 4 ωρες εβγαλες 19700,συγχαρητηρια αλλα μαλ..ιες δν μπορω να ακουω

Προφανώς εννοεί ότι τις καθημερινές διάβαζε τόσο γιατί αν τα υπολογίσεις με το σχολείο και τα φροντιστήρια δεν του έφτανε περισσότερος χρόνος έτσι και αλλιώς, εκτός και αν ξενυχτίσεις (μέγα λάθος κατά την γνώμη μου)

Και ναι τα Σαββατοκύριακα μπορείς να αφιερώσεις 1-2 ώρες για αθλήματα ή οτιδήποτε άλλο και να βγάλεις τα μόρια του γιατί στις Πανελλήνιες δεν παίζει μόνο ρόλο το πόσο διάβασες.

Ξέρω ότι πολλοί θα διαφωνήσετε μαζί μου αλλά αυτό πιστεύω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Το παν στις πανελλήνιες δεν είναι να έχεις ξεσκιστεί στο διάβασμα, αλλά να έχεις τσαγανό, να μη "μασάς" κοινώς.

Να μιλήσω με παραδείγματα;

- Στα μαθηματικά γενικής η μισή Ελλάδα κόλλησε στο Β1 και έχασε χρόνο και μονάδες από τ' άλλα ερωτήματα
- Στα μαθηματικά κατεύθυνσης η μισή Ελλάδα κόλλησε είτε στην ανισότητα στους μιγαδικούς είτε στο Γ3 είτε είδε τα ολοκλήρωματα και έπαθε σοκ.
- Στη βιολογία κατεύθυνσης είδανε αντιγραφή - αναστροφή και όχι μενδελ και τα' χασανε.
- Στη φυσική ασυζητητί, όλοι μας πάθαμε 1-2-3-4-5-6 σοκ όταν είδαμε την αβαρή ράβδο :P:P:P

Οι αριστούχοι δεν έχουνε διαβάσει περισσότερο από κάποιον που δεν αρίστευσε και ήταν καλός όλη τη χρονιά. Οι πανελλήνιες δεν είναι εξετάσεις γνώσεων, είναι εξετάσεις ψυχραιμίας. Ανάμεσα σ' ένα άτομο που έχει διαβάσει άπειρες ώρες και αγχώνεται άπειρα και ένα άτομο που έχει διαβάσει κανονικά και αγχώνεται σε λογικό επίπεδο, το δεύτερο πλεονεκτεί και το 1ο θα καταλήγει να σχολιάζε και να κατακρίνει τους δήθεν...αριστούχους!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Εγώ ξέρω πως αν δε στερηθείς κάποια πράγματα η επιτυχία δεν έρχεται από μόνη της. Σαφώς υπάρχουν παραδείγματα παιδιών που διάβαζαν λίγες ώρες την ημέρα, δεν έκαναν υπερβολές, δε στερήθηκαν εξόδους κλπ και ήταν στους πρώτους, αλλά αυτοί είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Όσους ξέρω από τους συμμαθητές μου και ελεύθερο χρόνο δεν είχαν, και διάβαζαν συνέχεια και στερήθηκαν Σάββατα και εκδρομές, ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα. Οι πανελλήνιες είναι μια εξοντωτική διαδικασία που σε φθείρει ψυχολογικά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Τώρα αν ο άλλος έβγαλε 19999 μόρια με μισή ώρα διάβασμα την ημέρα μπράβο του, είναι ο νέος Αινστάιν. Σημασία έχει να μπεις εκεί που θέλεις και όχι να έρθεις πρώτος. Ας μπεις στη σχολή σου και τελευταίος, σημασία έχει να μπεις, από εκεί και πέρα το πόσα μόρια έβγαλες σε ένα χρόνο δε θα το θυμάται κανείς, δεν θα έχει καμία απολύτως σημασία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elee

Νεοφερμένος

Η elee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
συνδυασμος μυαλου και καλου διαβασματος ειναι το κλειδι για την επιτυχια!!!!
Εγω ανεκαθεν ξεσκιζομουν λυνοντας ασκησεις μαθηματικων...ειχα ολα τα βοηθηματα και προσπαθουσα να λυνω οσες περισσοτερες ασκησεις μπορουσα...Δεν μπορω να πω οτι ειχα μαθηματικο μυαλο αλλα με την παροδο του χρονου αρχιζα να τα αγαπω...Ενα αλλο παιδι συμμαθητης μου διαβαζε το ιδιο(μη σας πω και λιγοτερο) και εγραψε 20 σε αντιθεση με μενα που δεν ξεπερασα το 17....Ο ιδιος βεβαια ειναι ΤΟ μυαλο!!!!
Τα συμπερασματα δικα σας.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Το παν στις πανελλήνιες δεν είναι να έχεις ξεσκιστεί στο διάβασμα, αλλά να έχεις τσαγανό, να μη "μασάς" κοινώς.
Να μιλήσω με παραδείγματα;
- Στα μαθηματικά γενικής η μισή Ελλάδα κόλλησε στο Β1 και έχασε χρόνο και μονάδες από τ' άλλα ερωτήματα
- Στα μαθηματικά κατεύθυνσης η μισή Ελλάδα κόλλησε είτε στην ανισότητα στους μιγαδικούς είτε στο Γ3 είτε είδε τα ολοκλήρωματα και έπαθε σοκ.
- Στη βιολογία κατεύθυνσης είδανε αντιγραφή - αναστροφή και όχι μενδελ και τα' χασανε.
- Στη φυσική ασυζητητί, όλοι μας πάθαμε 1-2-3-4-5-6 σοκ όταν είδαμε την αβαρή ράβδο :P:P:P

Οι αριστούχοι δεν έχουνε διαβάσει περισσότερο από κάποιον που δεν αρίστευσε και ήταν καλός όλη τη χρονιά. Οι πανελλήνιες δεν είναι εξετάσεις γνώσεων, είναι εξετάσεις ψυχραιμίας. Ανάμεσα σ' ένα άτομο που έχει διαβάσει άπειρες ώρες και αγχώνεται άπειρα και ένα άτομο που έχει διαβάσει κανονικά και αγχώνεται σε λογικό επίπεδο, το δεύτερο πλεονεκτεί και το 1ο θα καταλήγει να σχολιάζε και να κατακρίνει τους δήθεν...αριστούχους!!!!
Το πιο ρεαλιστικό ποστ που υπάρχει σε αυτό το χωρίς νόημα thread.

Υ.Γ. Για άλλη μια φορά τα ΜΜΕ και η "κοινή" γνώμη προωθούν στους μαθητές που ακόμα δεν γνωρίζουν τι εστί πανεπιστήμιο, τα πρότυπα για τις σχολές των...αρίστων!!! :hmm:ΗΜΜΥ, Πολιτικοί Μηχανικοί και Ιατρικές. Έτσι κατευθύνεται η γνώμη του κόσμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
You can win a battle either by having a great army,or by having a great strategy.In a few words:μπορείς να πετύχεις στις πανελλήνιες είτε απλά με ξέσκισμα στο διάβασμα,είτε με οργανωμένο πρόγραμμα διαβάσματος,χωρίς να λιώσεις.Το πρώτο θέλει αντοχή,το δεύτερο σχεδιασμό και πειθαρχία.It's your choice.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
H κοπελα ειναι Θ-Ε-Α!!!Και μπραβο της!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
Οχι δεν μπορείς. Γιατί στη Θετική η Βιολογία Κατεύθυνσης αν δεν διαβαστεί πολλές φορές, δε σου χαρίζει 17 ή 18 που να χτυπιέσαι κάτω. Νομίζω και με το ΑΟΔΕ στην τεχνολογική το ίδιο ισχύει. Επισης όλα τα μαθήματα έχουν μια στοιχειώδη θεωρία που, κρίνοντας απο μένα, πολλοί αναβάλλουν συνεχώς να τη μάθουν, αλλά αυτή τη θεωρία κοστίζει ΠΟΛΛΑ μορια. (εμενα στη φυσική μου κόστισε 6 και στα μαθηματικά 5. Και είχα ξεσκιστεί τον τελευταίο μήνα).
ναι οκ αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει εστω και ενας μαθητης που ειχε το μυαλο και με λιγο διαβασμα τα καταφερετε! γιατι σας φαινεται τοσο παραξενο?
μα επιμενεις οτι ολοι αυτοι ηταν διανοιες και χρησιμοποιουσαν το μυαλο τους και δεν μπορω να καταλαβω γιατι...αυτα τα παιδια οταν λενε οτι διαβαζαν συστηματικα εννοουν ειχαν προγραμμα πεντε ωρων καθε μερα διαβασμα και οταν λενε δεν στερηθηκα εννοουνε την εξοδο που εκαναν το σαββατο η την παρασκευη για ενα διωρο...αυτο ειναι το δεν στερηθηκα και το λενε διοτι δεν ξερουν οτι σε αλλες χωρες αλλα παιδακια στην ηλικια τους δεν εχουν φροντιστηρια διαβαζουν δυο ωρες την ημερα και θεωρουνται φλωρακι και καθε εβδομαδα τουλαχιστον τρια απογευματα θα πανε για την εξοδο τους να πιουνε το καφεδακι τους να παιξουν κανενα αθλημα και αλλα τοσα...δεν εχουμε μαθει εμεις στην ελλαδα τι εστι ελευθερος χρονος...εγω δηλαδη τι να πω ψεματα οτι δεν κουραστηκα και δεν ξεκωλιαστηκα???για να μην φανω φλωρος??? και που το κακο να σε πει καποιος φλωρο?πολυ που χεστηκες και εσυ...οι πανελληνιες(τις οποιες εζησα φετος) δεν στηριζονται στο μυαλο περισσοτερο στηριζονται στην αποστηθιση και στο να εχεις δει ολους τους τυπους ασκησεων...οι μοναδες που θα βγαλεις απο την κριση σου ειναι γυρω στις 10 στις 100 και ποτε παραπανω...ή τα ξερεις απ'εξω ή δεν τα ξερεις...οι πιθανοτητες να μην τα ξερεις και εκεινη την ωρα να τα βγαλεις ολοκληρες μεθοδολογιες απο μονος σου ειναι πολυ μικρες...οσοι λενε δεν κουραστηκα απλα λενε ψεματα στην ζωη πολυ απλα δεν καταφερνεις τιποτα αν δεν κουραστεις...ολα τα αριστα πιανονται με κοπο...και καλα να υπαρχει μια διανοια μεσα σε ολους τους αριστουχυος αλλα μεσα σε ενα αρθρο να υπαρχουν 10 διανοιες εγω μαλλον ζω σε εναν αλλο κοσμο διοτι δεν εχω βρει και πολλους ανθρωπους που να το δειχνουν...και αν ειχαμε τοσες διανοιες η ελλαδα θα ηταν πολυ πιο μπροστα...και κατι αλλο...αυτος που θα παει βαλτιμωρη γιατι θα δηλωσει την ιατρικη??? αφου τον δεχθηκαν με υποτροφια και αφου το εχει παρει αποφαση οτι θα παει γιατι να παρει μια απο τις 804 θεσεις της ιατρικης στην ελλαδα ενω τελικα δεν θα πατησει καν το ποδι του...
μαλλον δεν διαβασες καλα οτι ειπα...
οκ γενικεύεις...το γεγονος οτι υπαρχουν καποιοι που λενε ψεματα για να μην εχουν το τιτλο του φυτου δεν σημαινει οτι λενε ολοι ψεματα...;)

και τωρα που ειδες τι εγραψα...εχουμε και λεμε...συμφωνω οτι για να πετυχεις πρεπει να διαβασεις αλλα και παλι αναμεσα στους εκατο που εγραψαν πανω απο 19000 σιγουρα θα υπαρχουν καποιοι που ειχαν το μυαλο και τα καταφεραν....



γιατι δεν μπορειτε να το δεχτείτε? :worry::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Είναι καλό να ξέρεις τους πρώτους των πρωτων, για να κάνεις ακριβείς εκτιμήσεις για τις βάσεις των υψηλόβαθμων σχολών. Οι παράπλευρες δραστηριότητες είναι όντως ΑΧΡΗΣΤΕΣ. ΕΠίσης δε μπορώ να καταλάβω γιατί το θέμα αφορά μονο την Αθήνα. ΟΙ άλλες περιοχές δεν είχαν αριστούχους, πολύ καλύτερους από πολλούς που αναγράφονται στο άρθρο?

Δε διαφωνώ γενικά, αλλά τα 6-7 παραδείγματα που έχουμε εδώ δε νομίζω πως λένε κάτι έτσι κι αλλιώς. Κι ούτε φυσικά οι 50 αριστούχοι του ischool.

Vassilis,


Πρώτον η επιτυχία είναι μια γενική και αόριστη έννοια, και δεν είναι ταυτόσημη για 2 διαφορετικά άτομα.Για άλλον η επιτυχία είναι τα 8000 μόρια, για άλλον τα 18000.Και γι'αυτό νομίζω πως, ΝΑΙ, υπάρχει η συνταγή της επιτυχίας, και είναι το διάβασμα, η έλλειψη στρες κτλ κτλ.Μια σύνθετη συνταγή είναι.Μη λέτε μαλακίες, ότι "Για τον καθένα είναι διαφορετικά" κι άλλα τέτοια αγχολυτικά και ριλαξιόζικα.Αυτοί έστρωσαν τον κώλο τους κάτω και πέτυχαν, δε τους ήρθε η θεία επιφοίτηση ή οτιδήποτε άλλο.

Δεύτερον, μη βγάζεις χολή σε αυτά τα παιδιά σαν καμιά δήθεν χαλαρούμπα.Αν δεν επιβραβευτεί ο άριστος, αν δεν ακούσει ένα μπράβο για τον κόπο του, πως θα συνεχίσει?Δυστυχώς δεν είναι όλοι τόσο ΛΙΓΟ ανασφαλής για να μη σημαίνει τίποτα γι'αυτούς η επιβράβευση.Αυτό για την οπτική γωνιά των αριστούχων.Από τη δικιά μας οπτική γωνιά, αυτή των απ'έξω, ε τι να πω.Τουλάχιστον εγώ που τους βλέπω, λέω "Μπράβο στα παιδιά", νιώθω και μια υπερηφάνια για τους ανθρώπους που προσπαθούν, επιδιώκω να αντλήσω κουράγιο από τα λόγια τους, λέω "Αφού μπορέσαν κι αυτοί θα τα καταφέρω κι εγώ αν προσπαθήσω".Γιατί μερικούς σας φαίνονται όλα ανούσια?Μακάρι, για το δικό σας καλό, να μην είναι η ζήλια ο λόγος.

Τρίτον, καλά η ειρωνεία για την πληροφορική που λες κτλ., είναι απλά τραγική.Αν θες ειλικρινή και λεπτομερειακή επεξήγηση για το λόγο που θα πάει ΗΜΜΥ, να πας να τον ρωτήσεις προσωπικά αυτόν, και να μη παίρνεις θέση έτσι...μάγκικα.Βέβαια, μπορεί να είναι μια ένδειξη αυτογνωσίας η προτασούλα, ξέρω γω.

Πρώτον. Δεν διαφωνώ, αλλά πού κολλάει αυτό. Δηλαδή αν εσύ θες να βγάλεις 16 και σου ρθει 19 θα σε χαλάσει;
Δεν υπάρχει γενικά κι αόριστα συνταγή της επιτυχίας, και αυτά που λες είναι πολύ γενικά, τι θα πει έλλειψη στρες, γιατί όλοι τη βρίσκουν δηλαδή και το επιδιώκουν να αγχώνονται ας πούμε. Κι ούτε φυσικά το πολύ διάβασμα είναι πάντα καλό. Σε ένα σημείο οι από πάνω έχουν δίκιο, περισσότερο διάβασμα δε σημαίνει απαραίτητα και καλύτερο αποτέλεσμα. Και φυσικά για τον καθένα είναι διαφορετικά. Εγώ δεν διάβαζα κάθε μέρα, υπήρχαν μέρες που ξυνόμουν. Υπήρχαν και μέρες όμως που άρχιζα στις 3 το βράδυ και τέλειωνα στις 9 το πρωί, μου άρεσε και το έκανα, σε καμία περίπτωση όμως δεν θα το πρότεινα σε άλλον γιατί δεν ξέρω πώς λειτουργεί ο καθένας. Εννοείται πως σε κανένα δεν ήρθε ξαφνικά η επιφοίτηση αλλά μην τα μηδενίζουμε όλα, δεν είναι τόσο απλοϊκό το θέμα για να χωρίζομε τους μαθητές σε "διαβαστερούς" και "μη διαβαστερούς".

Δεύτερον. Χολή δε βγάζω στα παιδιά, αλλά στο όλο κλίμα ελιτισμού που έχει δημιουργηθεί "οι άριστοι" και οι "υπόλοιποι". Δεν καταλαβαίνω γιατί τα λόγια κάποιου που βγάζει καλό βαθμό θα έπρεπε να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από αυτά ενός "κοινού θνητού". Έχουμε θεοποιήσει πολύ μου φαίνεται τις πανελλήνιες. Νομίζουμε ότι αυτός που θα βγάλει 19+ θα είναι είτε επειδή είναι διάνοια, είτε επειδή στο σχολείο ήταν μαθητής του 20 από το γυμνάσιο. Ε συγνώμη αν προσγειώνω μερικούς αλλά στις πανελλήνιες δεν αριστεύει ο ικανότερος σε γνώσεις. Τα θέματα που πέφτουν ούτε δύσκολα χαρακτηρίζονται ούτε άλυτα. Ο καθένα ο οποίος έκανε ένα καλό γενικά διάβασμα μέσα στη χρονιά γράφει 20. Το θέμα είναι ότι όταν η ζωή σου κρίνεται από 3 ώρες μπαίνουν άλλοι παράγοντες. Δεν πάει να τα χεις μάθει τέλεια, αν είσαι τέτοιος τύπος που με το που δεις τα θέματα πάθεις 3 απανωτά εγκεφαλικά το χασες το παιχνίδι.
Στο θέμα της επιβράβευσης. Εκτός του ότι προσωπικά δεν είμαι της άποψης ότι προσπαθείς για να ακούσεις το μπράβο από τον άλλο, ναι, συμφωνώ κι εγώ θα έλεγα και μπράβο, και συγχαρητήρια φυσικά σε κάποιον που πέτυχε τον στόχο του. Αλλά μέχρι εκεί. Δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ χαρακτηρισμούς όπως οι πρώτοι των πρώτων, ή οι άριστοι, γιατί εκτός του ότι είναι υπερβολή, σε αντίθεση με αυτό που λες δεν νομίζω πως βοηθά τους υπόλοιπους. Γιατί το βλέπεις ως κάτι απόμακρο, λες " ε ρε και να μου όπως αυτοί, αλλά δυστυχώς εγώ δεν είμαι τέτοιου επιπέδου, θα προσπαθήσω για πιο λίγο".

Τρίτον. Εγώ αυτό είδα, αυτό σχολίασα. Σιγά μην κάτσω να του κάνω και ανάκριση. Και εδώ που τα λέμε μεταξύ μας, αλλά δεν νομίζω πως κάποιος που έβγαλε 19400 θέλει και πολύ ψάξιμο για να πάει προς τέτοιες σχολές. Αυτήν την παιδεία έχουμε, έτσι δρούμε, τι να κάνουμε.
Κι εγώ δεν ντρέπομαι να το πω, αν έβγαζα τόσο, ΗΜΜΥ θα πήγαινα, αλλά όχι επειδή και καλά "είχα πάθος με τους υπολογιστές από μικρός", να είμαστε και λίγο σοβαροί.

Το παν στις πανελλήνιες δεν είναι να έχεις ξεσκιστεί στο διάβασμα, αλλά να έχεις τσαγανό, να μη "μασάς" κοινώς.

Να μιλήσω με παραδείγματα;

- Στα μαθηματικά γενικής η μισή Ελλάδα κόλλησε στο Β1 και έχασε χρόνο και μονάδες από τ' άλλα ερωτήματα
- Στα μαθηματικά κατεύθυνσης η μισή Ελλάδα κόλλησε είτε στην ανισότητα στους μιγαδικούς είτε στο Γ3 είτε είδε τα ολοκλήρωματα και έπαθε σοκ.
- Στη βιολογία κατεύθυνσης είδανε αντιγραφή - αναστροφή και όχι μενδελ και τα' χασανε.
- Στη φυσική ασυζητητί, όλοι μας πάθαμε 1-2-3-4-5-6 σοκ όταν είδαμε την αβαρή ράβδο :P:P:P

Οι αριστούχοι δεν έχουνε διαβάσει περισσότερο από κάποιον που δεν αρίστευσε και ήταν καλός όλη τη χρονιά. Οι πανελλήνιες δεν είναι εξετάσεις γνώσεων, είναι εξετάσεις ψυχραιμίας. Ανάμεσα σ' ένα άτομο που έχει διαβάσει άπειρες ώρες και αγχώνεται άπειρα και ένα άτομο που έχει διαβάσει κανονικά και αγχώνεται σε λογικό επίπεδο, το δεύτερο πλεονεκτεί και το 1ο θα καταλήγει να σχολιάζε και να κατακρίνει τους δήθεν...αριστούχους!!!!

πολύ σωστός, +1 από εμένα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Ξέρω το ένα το παιδί που αρίστευσε και αναφέρεται στο 1ο ποστ.
Το μόνο που θα πω είναι ότι όντως έβγαινε και ζούσε, αλλά όταν έλεγε "ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ" δεν κορόιδευε. Εντάξει δεν ήταν και κανένας χαζός, όλα τα χρόνια διάβαζε αλλά πάντα διασκέδαζε.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι, το κάθε παιδί διαβάζει διαφορετικά.Δεν είμαστε όλοι το ίδιο.Εγώ μπορεί να διαβάζω 10 ώρες τη μέρα και να γράψω στις Πανελλήνιες 10000μόρια, ενώ ο άλλος με 2 ώρες να μου βγάζει 18+.Εντάξει χου κέρς.

Υγ. Εγώ πάντως δεν αναρωτιέμαι για το τι φταίει και δεν πήγανε τα πράγματα όπως ήθελα.Βλέπω τις φετινές Πανελλήνιες σαν ένα μάθημα για του χρόνου.Έμαθα 3-4 πράγματα τα οποία θα εκμεταλλευτώ !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΧΙΔΗΣ, 19.061 µόρια
«Ετοιµάζω βαλίτσες»
ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΤΑΝΌΥΝ τα µόρια που συγκέντρωσε για την Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης, ο Παύλος Παχίδης έχει ήδη ετοιµάσει τις βαλίτσες του για τη Βαλτιµόρη. Εγινε δεκτός µε πλήρη υποτροφία (49.600 δολαρίων) στο Johns Hopkins University της Βαλτιµόρης στις ΗΠΑ. «Οι εποχές το επέλεξαν, όχι εγώ. Η κρίση και η ανασφάλεια που επικρατεί στη χώρα µου µε στέλνουν στην Αµερική», απαντά. «Θα συµπληρώσω Μηχανογραφικό, θα δηλώσωΙατρική, αλλά… θα φύγω. Θέλω να επιστρέψω κάποτε στην Ελλάδα. Ελπίζω ώς τότε τα πράγµατα να είναι καλύτερα».

:hmm: Είμαι ο μόνος που το βρίσκω μη λογικό? Η κρίση αντιθέτως έπρεπε να τον εμποδίσει για οικονομικούς λόγους. Με άλλα λόγια δεν τον πείραξε η κρίση :whistle: Μπορούσε κάλλιστα να πάει για μεταπτυχιακό έξω. Το παιδί κατάφερε και μπήκε και μπράβο του αλλά μου φαίνεται χαζό να λέει ότι η κρίση τον ανάγκασε να πάει έξω :/: Απλά δεν ήθελε να χάσει την ευκαιρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
:hmm: Είμαι ο μόνος που το βρίσκω μη λογικό? Η κρίση αντιθέτως έπρεπε να τον εμποδίσει για οικονομικούς λόγους. Με άλλα λόγια δεν τον πείραξε η κρίση :whistle: Μπορούσε κάλλιστα να πάει για μεταπτυχιακό έξω. Το παιδί κατάφερε και μπήκε και μπράβο του αλλά μου φαίνεται χαζό να λέει ότι η κρίση τον ανάγκασε να πάει έξω :/: Απλά δεν ήθελε να χάσει την ευκαιρία.


Και μένα μου φαίνεται αφύσικο, αλλά για άλλους λόγους. Πιστεύει ότι με 19.061 μόρια είχε σίγουρη την Ιατρική Θεσσαλονίκης? και φτιάχνει βαλίτσες έτσι, απλά δε τη θέλει..? Εντάξει, έλεος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Και μένα μου φαίνεται αφύσικο, αλλά για άλλους λόγους. Πιστεύει ότι με 19.061 μόρια έχει σίγουρη την Ιατρική Θεσσαλονίκης? και φτιάχνει βαλίτσες..? Εντάξει, έλεος με αυτή τη σιγουριά τους.

Ξαναδιάβασε το άρθρο ;)

Αυτός ετοιμάζει βαλίτσες για...την υποτροφιούλα του.Άσχετο του ότι ο συγγραφέας έγραψε ένα πομπώδες σχόλιο για προφανής λόγους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
:hmm: Είμαι ο μόνος που το βρίσκω μη λογικό? Η κρίση αντιθέτως έπρεπε να τον εμποδίσει για οικονομικούς λόγους. Με άλλα λόγια δεν τον πείραξε η κρίση :whistle: Μπορούσε κάλλιστα να πάει για μεταπτυχιακό έξω. Το παιδί κατάφερε και μπήκε και μπράβο του αλλά μου φαίνεται χαζό να λέει ότι η κρίση τον ανάγκασε να πάει έξω :/: Απλά δεν ήθελε να χάσει την ευκαιρία.

Ξαναδιάβασε το άρθρο ;)

Αυτός ετοιμάζει βαλίτσες για...την υποτροφιούλα του.Άσχετο του ότι ο συγγραφέας έγραψε ένα πομπώδες σχόλιο για προφανής λόγους.

Κατάλαβα ότι πήρε υποτροφία. Αλλά παρουσιάζεται σαν το παιδί που είχε στο τσεπάκι του όλες τις Ιατρικές και απλά ακολουθεί την υποτροφία του. Μπράβο του, αλλά έχω πάνω από 200 μόρια απο αυτον, και για Θεσσαλονικη αμφιβαλλω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Ναι ρε συ, σε καταλαβαίνω.Δεν καταλαβαίνεις γιατί το κάνει ο συγγραφέας του άρθρου?Τα κίνητρα του ότι προφανή και αποτυπώνονται στη φράση "Η Ελλάδα αδικεί τα παιδιά της".Αυτό θέλει να δείξει ο συγγραφέας και αν θες και τη γνώμη μου, νομίζω πως ισχύει σε ένα μεγάλο ποσοστό η παραπάνω φράση.


Συγχαρητήρια και για τις επιδόσεις σου ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Ευχαριστω. Εσύ πώς τα πήγες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Δεν έδινα φέτος :)
Του χρόνου!Και γω Ιατρική Θεσ/νικης θέλω, άντε να δούμε... :spasiklas:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pikapa

Νεοφερμένος

Ο pikapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Το παν στις πανελλήνιες δεν είναι να έχεις ξεσκιστεί στο διάβασμα, αλλά να έχεις τσαγανό, να μη "μασάς" κοινώς.

Να μιλήσω με παραδείγματα;

- Στα μαθηματικά γενικής η μισή Ελλάδα κόλλησε στο Β1 και έχασε χρόνο και μονάδες από τ' άλλα ερωτήματα
- Στα μαθηματικά κατεύθυνσης η μισή Ελλάδα κόλλησε είτε στην ανισότητα στους μιγαδικούς είτε στο Γ3 είτε είδε τα ολοκλήρωματα και έπαθε σοκ.
- Στη βιολογία κατεύθυνσης είδανε αντιγραφή - αναστροφή και όχι μενδελ και τα' χασανε.
- Στη φυσική ασυζητητί, όλοι μας πάθαμε 1-2-3-4-5-6 σοκ όταν είδαμε την αβαρή ράβδο :P:P:P

Οι αριστούχοι δεν έχουνε διαβάσει περισσότερο από κάποιον που δεν αρίστευσε και ήταν καλός όλη τη χρονιά. Οι πανελλήνιες δεν είναι εξετάσεις γνώσεων, είναι εξετάσεις ψυχραιμίας. Ανάμεσα σ' ένα άτομο που έχει διαβάσει άπειρες ώρες και αγχώνεται άπειρα και ένα άτομο που έχει διαβάσει κανονικά και αγχώνεται σε λογικό επίπεδο, το δεύτερο πλεονεκτεί και το 1ο θα καταλήγει να σχολιάζε και να κατακρίνει τους δήθεν...αριστούχους!!!!

Θα συμφωνήσω με όσα είπες, αλλά πάνω απο τα 19000 μόρια ο βαθμός καθορίζεται σε μεγάλο βαθμο και απο τον παράγοντα τύχη (πχ βλέπε έκθεση και οποιοδήποτε άλλο μάθημα που επιτρέπει την ύπαρξη υποκειμενικότητας στη βαθμολόγηση).

Ένας αριστούχος μαθητής μπορεί πολύ ευκολα απο τα 19400 να βρεθεί στα 19100 ή το αντίστροφο.
Άν για παράδειγμα στείλουμε τα γραπτά του πρώτου των πρώτων των φετινών πανελληνίων Νίκου Φυτανίδη (~19800 μόρια) να ξαναδιορθωθούν, το πιθανότερο είναι οτι θα χάσει τον πρόσφατα αποκτηθέντα τίτλο του. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leftmano

Νεοφερμένος

Ο leftmano αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Επιτυχία είναι η προσπάθεια, η επίτευξη του στόχου καθενός, και φυσικά η υψηλή βαθμολογία για την οποία πολλές φορές εκτός από διάβασμα απαιτείται και "ειδικό ταλέντο". Καθόλου μην σας προβληματίζει αυτό.

Όταν πρωτόδωσα πανελλήνιες το 85 (Δέσμες), πήρα 17 Μαθηματικά. Έχασα το θέμα που ήτανε για το άριστα. Αν και ήμουν πολύ καλός και ...διαβαστερός. Μια ζωή στο Πολυτεχνείο, κάτι 7 άρια-8 άρια ζορισμένα έπαιρνα στα διάφορα Μαθηματικά αν και διάβαζα. Εύκολα-δύσκολα εγώ ποτέ άριστα. Αντίθετα Έκθεση "το είχα" που λένε και πήρα 18,5 το 85 σε πανδύσκολο θέμα και φέτος, 19,1. Δίνοντας με την Θεωρητική ξανά πανελλήνιες, ΔΕΝ πήρα Μαθηματικά -παρά την μεγάλη μου εξοικείωση διάλεξα τελικά Βιολογία- γιατί ήξερα πως κάτι θα στράβωνε και πάλι θα έχανα τον βαθμό! Αυτογνωσία? Ισως...
Ωστόσο στην Έκθεση ήμουν σχεδόν σίγουρος γιατί είχα πάντα επτυχίες με πολύ λιγότερη -συγκριτικά- προσπάθεια. Ο κολλητός μου στα μαθητικά χρόνια, μετριότατος σε όλα, στα Μαθηματικά έγραφε 19-20. Εκ του φυσικού του, και με πολύ λιγότερη προσπάθεια από μένα.

Κάπου εκεί διαφέρει ο άριστος με τον πάρα πολύ καλό. Και μερικοί το έχουν σε ορισμένα μαθήματα, άλλοι πάλι σε πληθώρα μαθημάτων ή και στο σύνολό τους....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top