Sherlockina

Νεοφερμένος

Η Sherlockina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Η αληθεια ειναι πως για ιδιαιτερα στην εκθεση το σκεφτομαι σοβαρα και το ψαχνω με τους γονεις μου ωστε να αρχισω αρχες Σεπτεμβρίου
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Ευχαριστω πολυ! Αυτο μου δινει κουράγιο να μη τα παρατησω, θα κανω οτι καλυτερο μπορω!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Εψαχνα καιρο για σαιτ με ασκησεις και διαγωνισματα χιλια ευχαριστω!
Με την υλη στη φυσικη εχω χαθει λιγο ειδικα τωρα που βγηκε μεγαλο μερος του στερεου και δεν ξερω πως να τα διαβασω, με λιγα λογια τα εχω κανει σαλατα. Στη βιολογια επισης μου ειπαν συμμαθητες μου πως στο φροντιστήριο εκαναν πρωτα καποια κεφαλαια απο το Β τευχος και μετα πηγαν στα κομματακια του πρωτου και πηγα να τρελαθω γιατι εγω εμαθα αρχικα του πρωτου τεύχους. Στη χημεια μιλησα με τον καθηγητη του σχολειου και με βοηθησε στην οργανικη. Γενικα τα εχω ψαξει πολυ, αλλα παλι μου ειπαν καποιοι πως εκαναν πρωτα στο φροντιστήριο το πρασινο βοηθημα του σαλτερη και μετα το κίτρινο και το πορτοκαλι. Με ποια λογικη; Εγω δεν εχω ανοιξει ακομα το πρασινο 🥴
Στην βιολογία δεν έχει κ μεγάλη διαφορά με ποιο θα ξεκινήσεις αν και καλύτερα είναι να κάνεις πρώτα το μπλε βιβλίο που έχει μίτωση κ μείωση που θα σου χρειαστεί σε κάποια κεφάλαια και μετά να πας στο άλλο. Χημεία το πράσινο μπορεις να το χρησιμοποιήσεις τώρα για τα τροχιακά που είναι κ το πρώτο κεφάλαιο που διδάσκεται πλέον στο σχολείο ενώ το pH καλύτερα να το αφήσεις για πιο μετά ώστε να εξοικειωθείς με τους στοιχείομετρικούς υπολογισμούς, την ισορροπία που χρειάζονται πολύ στο pH και έτσι θα το καταλάβεις πιο εύκολα. Εμείς είχαμε κάνει πρώτα τροχιακά μετά θερμοχημεια ,ωσμωτική ,διαμοριακες ,χημική κινητική,χημική ισορροπία και μετά pH και οργανική που χρειαζόταν κ περισσότερο χρόνο. Στην φυσική δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν γνωρίζω την καινούρια ύλη.
 

tapeinoxamomilaki

Νεοφερμένος

Η tapeinoxamomilaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Στην βιολογία δεν έχει κ μεγάλη διαφορά με ποιο θα ξεκινήσεις αν και καλύτερα είναι να κάνεις πρώτα το μπλε βιβλίο που έχει μίτωση κ μείωση που θα σου χρειαστεί σε κάποια κεφάλαια και μετά να πας στο άλλο. Χημεία το πράσινο μπορεις να το χρησιμοποιήσεις τώρα για τα τροχιακά που είναι κ το πρώτο κεφάλαιο που διδάσκεται πλέον στο σχολείο ενώ το pH καλύτερα να το αφήσεις για πιο μετά ώστε να εξοικειωθείς με τους στοιχείομετρικούς υπολογισμούς, την ισορροπία που χρειάζονται πολύ στο pH και έτσι θα το καταλάβεις πιο εύκολα. Εμείς είχαμε κάνει πρώτα τροχιακά μετά θερμοχημεια ,ωσμωτική ,διαμοριακες ,χημική κινητική,χημική ισορροπία και μετά pH και οργανική που χρειαζόταν κ περισσότερο χρόνο. Στην φυσική δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν γνωρίζω την καινούρια ύλη.
Στη χημεια εγω τα ξεκινησα καπως αναποδα:laugh: εκανα πρωτα οργανικη και μετα μπηκα διαμοριακες, ωσμωτικη κλπ. Για τα υπολοιπα θα κρατήσω τις συμβουλες σου ευχαριστω πολυ!
 

Sherlockina

Νεοφερμένος

Η Sherlockina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Στη χημεια εγω τα ξεκινησα καπως αναποδα:laugh: εκανα πρωτα οργανικη και μετα μπηκα διαμοριακες, ωσμωτικη κλπ. Για τα υπολοιπα θα κρατήσω τις συμβουλες σου ευχαριστω πολυ!
Εντάξει δεν έγινε κ κάτι ίσως κ καλύτερα αφού τα είχες και πιο φρέσκα από την β λυκείου. αφού τελειώσεις όμως και το πεχα ξεκινά επανάληψη από αυτό για να τα έχεις πιο φρέσκα για το τέλος. Είναι και κάποια σάιτ στην φυσική που χρησιμοποίουσα αλλά τώρα μου διαφεύγουν όταν μπω στο λάπτοπ θα στα στείλω.
 

tapeinoxamomilaki

Νεοφερμένος

Η tapeinoxamomilaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Εντάξει δεν έγινε κ κάτι ίσως κ καλύτερα αφού τα είχες και πιο φρέσκα από την β λυκείου. αφού τελειώσεις όμως και το πεχα ξεκινά επανάληψη από αυτό για να τα έχεις πιο φρέσκα για το τέλος. Είναι και κάποια σάιτ στην φυσική που χρησιμοποίουσα αλλά τώρα μου διαφεύγουν όταν μπω στο λάπτοπ θα στα στείλω.
Ευχαριστω πολυ για τα βοηθεια με σωζεις!
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 789 μηνύματα.
Γεια σας!!! Οπως καταλαβατε απο τον τιτλο σκεφτομαι να δωσω πανελληνιες χωρις φροντιστηριο καθως δεν εχω αυτη τη δυνατοτητα. Ειμαι στο 3ο πεδιο (υγειας), ολοι μου λενε οτι ειναι δυσκολο να τα καταφερω κ με αγχωνουν. Απο την ανοιξη εχω παρει καποια βοηθηματα και προσπαθω μονη μου (+βιντεακια στο youtube κ σημειωσεις που βρηκα στο ιντερνετ) να τα μαθω. Επισης με βοηθησαν πολυ και οι καθηγητες στο σχολειο με τις αποριες κλπ

Πιστευετε πως ειναι εφικτο να περασω χωρις φροντιστηριο;
Θα εκτιμουσα πολυ αν με κατευθυνατε καπως σχετικα με την υλη γιατι εχω χαθει (πχ μεχρι ποτε ειναι καλο να βγει, πως να κανω επαναληψεις κλπ), καποια τιπς για τα μαθηματα και γενικοτερα
Συγνωμη για το κατεβατο και ευχαριστω εκ των προτερων!!
Γενικά εξαρτάται απ' το πόσο πειθαρχημένη και οργανωτική είσαι. Το σημαντικό στη θετική είναι να έχεις βάσεις από προηγούμενες τάξεις και έναν αλφα τρόπο σκέψης, γιατί στην γ δεν θα χεις χρόνο να ασχοληθείς με αυτά.

Αρχικά φτιάξε ένα πλάνο για να ξέρεις τι να διαβάσεις κάθε φορά (προφανώς δε θα διαβάζεις μόνο τις ώρες που όρισες, ενδεχομένως και παραπάνω για να καλύψεις κενά) και πότε περίπου να βγάλεις την ύλη. Σε αυτό αν δυσκολευτείς μπορείς να μου στείλεις pm να σε βοηθήσω.

Τώρα όσον αφορά το διάβασμα, πες στους φίλους σου να σου στέλνουν τα διαγωνίσματα που γράφουν στο φροντιστήριο να τα λύνεις και εσύ και φρόντισε να κάνεις συχνές επαναλήψεις (κάθε βδομάδα ή και συχνότερα αν νιώθεις ότι τα ξεχνάς).

Χημεία : η ύλη είναι τεράστια όπως έχεις προσέξει οπότε πρέπει κάπως να τρέξεις, χωρίς υπερβολές όμως. Το σχολικό θα το έχεις σαν ευαγγέλιο, όσο σκουπιδογραμμένο κ αν είναι, ειδικά θεωρία, μπλε κουτάκια, λεζάντες, μλ@ιες κλπ πολύ καλά. Να ξέρεις πως είναι εύκολο μάθημα απλώς εξάσκηση θέλει και πολλές ασκήσεις μέχρι να μη μπορείς να κουνήσεις το χέρι σου :p (οργανική, pH, χημ. ισορροπία).

Φυσική : το μάθημα αυτό στο λύκειο είναι μια παπατζα και μισή όπως σύντομα θα διαπιστώσεις, αλλά τι να κάνουμε αυτή έχουμε. Εδώ δε χρειάζεται να λύνεις 100 ασκήσεις σε κάθε περίπτωση, λίγες και καλές. Κοίτα θεωρία -> λυμένες-> α θέματα-> β-> γ, δ και μεθοδολογίες (μιας και κει βασίζεται κυρίως).

Για βιολογία δε γνωρίζω κάτι, πάντως στην έκθεση θα χρειαστείς οπωσδήποτε φιλόλογο να διορθώνει τα γραπτά σου για να μπορείς να βελτιώνεσαι.

Τέλος, για επιπλέον υλικό εκτός από τα βοηθήματα και το σχολείο να ψάχνεις και στο ίντερνετ, καθώς υπάρχει άπειρο πλέον (study4exams, ylikonet, yt, ischool σε αντίστοιχα θρεντς και παλιά θέματα φροντιστηρίων/πανελληνίων).

Αυτά σε γενικές γραμμές, δε νομίζω να ξέχασα κάτι. Καλή τύχη εύχομαι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τι να πω, ο Cade τα είπε εξαιρετικά.

Θα ήθελα να σου τονίσω με την ευκαρία κάποια πράγματα:

1) Στην χημεία να προσέξεις τα Α θέματα. Μπορεί να ζητηθούν (και συνήθως ζητούνται) πράγματα που ΔΕΝ θα δεις σε ασκήσεις. Για να τα απαντήσεις σωστά λοιπόν, πρέπει να έχεις διαβάσει άρτια το σχολικό. Το οποίο πολλές φορές δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο. Για αυτό βρες σημειώσεις από γνωστούς σου που αναλύονται οι λεπτομέρειες που πρέπει να ξέρεις. Επίσης μαθαίνεις παπαγαλία -αφού κατανοήσεις σε ικανοποιητικό βαθμό πρώτα την ουσία αυτών των εννοιών- το πώς πρέπει να γράφονται οι αιτιολογήσεις σε ταχύτητα, Le Chatelier, περιοδικό πίνακα, κλπ.

2) Η φυσική είναι εύκολη φέτος. Δώσε την απαιτούμενη βάση στον ηλεκτρομαγνητισμό, διάβασε το κεφάλαιο αυτό με επιμονή, διότι παίζει να είναι το μόνο που θα σε δυσκολέψει αρκετά όπως και τους περισσότερους άλλωστε (ενδέχεται να είναι σχετικά δύσκολο και το νέο κεφάλαιο που προστέθηκε με την κβαντομηχανική). Αν δεν βρίσκεις σωστό νούμερο σε μία άσκηση θα ελέγχεις πρώτα μόνη σου αν ο τρόπος επίλυσης είναι σωστός και έπειτα θα το τσεκάρεις με το βοήθημα. Αν είναι, δεν θα προσπεράσεις την άσκηση, θα κάτσεις μέχρι να βρεις το λάθος σε πράξη, ακόμα και να την ξαναλύσεις από την αρχή αν χρειαστεί. Διάβασε πολύ καλά και το σχολικό. Πρόσεξε τις αιτιολογήσεις.

3) Έκθεση θα διαβάσεις πολύ προσεκτικά το βοήθημα που θα πάρεις, πάρε γνώμες από καθηγητές για το ποιο πρέπει να αγοράσεις. Απ'έξω όλη την θεωρία, νεράκι, θα μάθεις ακόμα και τον τρόπο γραφής και παρουσίασης των απαντήσεων και θα εφαρμόζεις αυτόν πάντα. Τα σχολικά δεν θα σου χρειαστούν, πλην ίσως των γλωσσικών ασκήσεων. Ακολούθα το βοήθημα και συμβουλέψου τους καθηγητές σου, πάρε πολλές γνωματεύσεις. Μαθαίνεις τις θεματικές ενότητες. Διάβασε και έτοιμες εκθέσεις για να μπεις στο πνεύμα. Δεν λες κάτι που πάει αντίθετα στα κοινώς αποδεκτά, γράφεις επιχειρήματα απλά και κατανοητά ακόμα και για κάποιον που είναι τελείως γιούχου για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Και είναι πολύ σημαντικό το να κάνεις ευανάγνωστα γράμματα, ο κακός γραφικός μου χαρακτήρας στοίχισε. Δυστυχώς η βαθμολογία στο μάθημα αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό προϊόν τύχης.

4) Γράφεις στα παλιά σου τα παπούτσια τον κάθε τοξικό/εγωπαθή που ρίχνει την ψυχολογία σου. Ας λένε ό,τι γουστάρουν. Δεν επηρεάζεσαι και προχωράς. Κρατάς στον κύκλο σου άτομα που δεν σε μειώνουν.

5) Δεν παραμελείς την υγεία/ύπνο/σίτισή σου.

6) Κλείνεις τα αυτιά σε όσα ακούγονται περί υπέρμετρης δυσκολίας των πανελληνίων. Οι ασκήσεις που μπαίνουν δεν είναι τόσο δύσκολες. Αν ασχοληθείς και διαβάσεις εξονυχιστικά έχεις τεράστιες πιθανότητες να τα καταφέρεις. Πίστεψε στον εαυτό σου. Και στο λέω εγώ που έγραψα 19.7 στην φυσική και 18.6 στα μαθηματικά.
Αν δεν καταλαβαίνεις/δεν αποστηθίζεις κάτι 100% θα επιμένεις και δεν θα το προσπερνάς. Αν βλέπεις ότι δεν μπορείς να το καταλάβεις/αποστηθίσεις το παρατάς και το ξαναπιάνεις αύριο. Κατάλαβες το μοτίβο...

7) Αν το κινητό σε αποσπά από το διάβασμά σου, το απενεργοποιείς και το αφήνεις στο σαλόνι, μακριά από εκεί που διαβάζεις. Αν είναι δυνατό, παίρνεις και ένα με κουμπιά, αν δεν χρειάζεσαι χάρτες, κλπ. Φροντίζεις να έχεις δραστηριότητες εκτός πανελληνίων που δεν έχουν συνέχεια σε βάθος χρόνου, λόγου χάρη δεν ξεκινάς σειρές, βιντεοπαιχνίδια.

8) Αξιοποιείς τις ώρες της κατεύθυνσης-έκθεσης στο σχολείο παρακολουθώντας ευλαβικά.
Μην διαβάζεις την ώρα των μαθημάτων γενικής, εξαιτίας της φασαρίας δεν θα μπορέσεις να κάνεις πολλά, δες τα ως ευκαιρία για χαλάρωση. Όπως και τα διαλείμματα.
Μπορεί να σε βοηθήσει το να φτιάξεις πρόγραμμα.

9) Ενημερώσου για το πώς μπορείς να λείπεις παραπάνω. Υπάρχουν τρόποι με χαρτιά για εποχική γρίπη να σου δικαιολογηθούν απουσίες. Βέβαια ίσως αυτό ίσχυε μόνο για το δικό μου σχολείο. Ψάξε το. Ειδικά αν έχεις γενικής παιδείας (πλην έκθεσης) τις πρώτες ώρες ίσως αξίζει το να κάνεις απουσίες. Ή αν οι καθηγητές των μαθημάτων που σε ενδιαφέρουν δεν κάνουν σοβαρό μάθημα.

10) Αν έχεις απορίες, υπάρχουν threads στο ischool που μπορείς να τις διατυπώσεις. Και πίστεψέ με θα λάβεις εξαιρετικές απαντήσεις.

11) Ρώτα παιδιά που πάνε φροντιστήριο ποιες ασκήσεις τους βάζουν και από ποια βοηθήματα.

12) Ψάξε για κοινωνικό (δωρεάν) φροντιστήριο στην περιοχή σου.


Αυτά, ελπίζω να βοήθησα. Μην νομίζεις ότι εγώ τα εφάρμοσα όλα αυτά. Πιο πολύ σου αναφέρω έμμεσα λάθη δικά μου (αφού δεν πραγματοποίησα την πλειοψηφία όσων ανέφερα) και άλλων παιδιών για να μην τα επαναλάβεις.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tapeinoxamomilaki

Νεοφερμένος

Η tapeinoxamomilaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Γενικά εξαρτάται απ' το πόσο πειθαρχημένη και οργανωτική είσαι. Το σημαντικό στη θετική είναι να έχεις βάσεις από προηγούμενες τάξεις και έναν αλφα τρόπο σκέψης, γιατί στην γ δεν θα χεις χρόνο να ασχοληθείς με αυτά.

Αρχικά φτιάξε ένα πλάνο για να ξέρεις τι να διαβάσεις κάθε φορά (προφανώς δε θα διαβάζεις μόνο τις ώρες που όρισες, ενδεχομένως και παραπάνω για να καλύψεις κενά) και πότε περίπου να βγάλεις την ύλη. Σε αυτό αν δυσκολευτείς μπορείς να μου στείλεις pm να σε βοηθήσω.

Τώρα όσον αφορά το διάβασμα, πες στους φίλους σου να σου στέλνουν τα διαγωνίσματα που γράφουν στο φροντιστήριο να τα λύνεις και εσύ και φρόντισε να κάνεις συχνές επαναλήψεις (κάθε βδομάδα ή και συχνότερα αν νιώθεις ότι τα ξεχνάς).

Χημεία : η ύλη είναι τεράστια όπως έχεις προσέξει οπότε πρέπει κάπως να τρέξεις, χωρίς υπερβολές όμως. Το σχολικό θα το έχεις σαν ευαγγέλιο, όσο σκουπιδογραμμένο κ αν είναι, ειδικά θεωρία, μπλε κουτάκια, λεζάντες, μλ@ιες κλπ πολύ καλά. Να ξέρεις πως είναι εύκολο μάθημα απλώς εξάσκηση θέλει και πολλές ασκήσεις μέχρι να μη μπορείς να κουνήσεις το χέρι σου :p (οργανική, pH, χημ. ισορροπία).

Φυσική : το μάθημα αυτό στο λύκειο είναι μια παπατζα και μισή όπως σύντομα θα διαπιστώσεις, αλλά τι να κάνουμε αυτή έχουμε. Εδώ δε χρειάζεται να λύνεις 100 ασκήσεις σε κάθε περίπτωση, λίγες και καλές. Κοίτα θεωρία -> λυμένες-> α θέματα-> β-> γ, δ και μεθοδολογίες (μιας και κει βασίζεται κυρίως).

Για βιολογία δε γνωρίζω κάτι, πάντως στην έκθεση θα χρειαστείς οπωσδήποτε φιλόλογο να διορθώνει τα γραπτά σου για να μπορείς να βελτιώνεσαι.

Τέλος, για επιπλέον υλικό εκτός από τα βοηθήματα και το σχολείο να ψάχνεις και στο ίντερνετ, καθώς υπάρχει άπειρο πλέον (study4exams, ylikonet, yt, ischool σε αντίστοιχα θρεντς και παλιά θέματα φροντιστηρίων/πανελληνίων).

Αυτά σε γενικές γραμμές, δε νομίζω να ξέχασα κάτι. Καλή τύχη εύχομαι.
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τι να πω, ο Cade τα είπε εξαιρετικά.

Θα ήθελα να σου τονίσω με την ευκαρία κάποια πράγματα:

1) Στην χημεία να προσέξεις τα Α θέματα. Μπορεί να ζητηθούν (και συνήθως ζητούνται) πράγματα που ΔΕΝ θα δεις σε ασκήσεις. Για να τα απαντήσεις σωστά λοιπόν, πρέπει να έχεις διαβάσει άρτια το σχολικό. Το οποίο πολλές φορές δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο. Για αυτό βρες σημειώσεις από γνωστούς σου που αναλύονται οι λεπτομέρειες που πρέπει να ξέρεις. Επίσης μαθαίνεις παπαγαλία -αφού κατανοήσεις σε ικανοποιητικό βαθμό πρώτα την ουσία αυτών των εννοιών- το πώς πρέπει να γράφονται οι αιτιολογήσεις σε ταχύτητα, Le Chatelier, περιοδικό πίνακα, κλπ.

2) Η φυσική είναι εύκολη φέτος. Δώσε την απαιτούμενη βάση στον ηλεκτρομαγνητισμό, διάβασε το κεφάλαιο αυτό με επιμονή, διότι παίζει να είναι το μόνο που θα σε δυσκολέψει αρκετά όπως και τους περισσότερους άλλωστε (ενδέχεται να είναι σχετικά δύσκολο και το νέο κεφάλαιο που προστέθηκε με την κβαντομηχανική). Αν δεν βρίσκεις σωστό νούμερο σε μία άσκηση θα ελέγχεις πρώτα μόνη σου αν ο τρόπος επίλυσης είναι σωστός και έπειτα θα το τσεκάρεις με το βοήθημα. Αν είναι, δεν θα προσπεράσεις την άσκηση, θα κάτσεις μέχρι να βρεις το λάθος σε πράξη, ακόμα και να την ξαναλύσεις από την αρχή αν χρειαστεί. Διάβασε πολύ καλά και το σχολικό. Πρόσεξε τις αιτιολογήσεις.

3) Έκθεση θα διαβάσεις πολύ προσεκτικά το βοήθημα που θα πάρεις, πάρε γνώμες από καθηγητές για το ποιο πρέπει να αγοράσεις. Απ'έξω όλη την θεωρία, νεράκι, θα μάθεις ακόμα και τον τρόπο γραφής και παρουσίασης των απαντήσεων και θα εφαρμόζεις αυτόν πάντα. Τα σχολικά δεν θα σου χρειαστούν, πλην ίσως των γλωσσικών ασκήσεων. Ακολούθα το βοήθημα και συμβουλέψου τους καθηγητές σου, πάρε πολλές γνωματεύσεις. Μαθαίνεις τις θεματικές ενότητες. Διάβασε και έτοιμες εκθέσεις για να μπεις στο πνεύμα. Δεν λες κάτι που πάει αντίθετα στα κοινώς αποδεκτά, γράφεις επιχειρήματα απλά και κατανοητά ακόμα και για κάποιον που είναι τελείως γιούχου για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Και είναι πολύ σημαντικό το να κάνεις ευανάγνωστα γράμματα, ο κακός γραφικός μου χαρακτήρας στοίχισε. Δυστυχώς η βαθμολογία στο μάθημα αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό προϊόν τύχης.

4) Γράφεις στα παλιά σου τα παπούτσια τον κάθε τοξικό/εγωπαθή που ρίχνει την ψυχολογία σου. Ας λένε ό,τι γουστάρουν. Δεν επηρεάζεσαι και προχωράς. Κρατάς στον κύκλο σου άτομα που δεν σε μειώνουν.

5) Δεν παραμελείς την υγεία/ύπνο/σίτισή σου.

6) Κλείνεις τα αυτιά σε όσα ακούγονται περί υπέρμετρης δυσκολίας των πανελληνίων. Οι ασκήσεις που μπαίνουν δεν είναι τόσο δύσκολες. Αν ασχοληθείς και διαβάσεις εξονυχιστικά έχεις τεράστιες πιθανότητες να τα καταφέρεις. Πίστεψε στον εαυτό σου. Και στο λέω εγώ που έγραψα 19.7 στην φυσική και 18.6 στα μαθηματικά.
Αν δεν καταλαβαίνεις/δεν αποστηθίζεις κάτι 100% θα επιμένεις και δεν θα το προσπερνάς. Αν βλέπεις ότι δεν μπορείς να το καταλάβεις/αποστηθίσεις το παρατάς και το ξαναπιάνεις αύριο. Κατάλαβες το μοτίβο...

7) Αν το κινητό σε αποσπά από το διάβασμά σου, το απενεργοποιείς και το αφήνεις στο σαλόνι, μακριά από εκεί που διαβάζεις. Αν είναι δυνατό, παίρνεις και ένα με κουμπιά, αν δεν χρειάζεσαι χάρτες, κλπ. Φροντίζεις να έχεις δραστηριότητες εκτός πανελληνίων που δεν έχουν συνέχεια σε βάθος χρόνου, λόγου χάρη δεν ξεκινάς σειρές, βιντεοπαιχνίδια.

8) Αξιοποιείς τις ώρες της κατεύθυνσης-έκθεσης στο σχολείο παρακολουθώντας ευλαβικά.
Μην διαβάζεις την ώρα των μαθημάτων γενικής, εξαιτίας της φασαρίας δεν θα μπορέσεις να κάνεις πολλά, δες τα ως ευκαιρία για χαλάρωση. Όπως και τα διαλείμματα.
Μπορεί να σε βοηθήσει το να φτιάξεις πρόγραμμα.

9) Ενημερώσου για το πώς μπορείς να λείπεις παραπάνω. Υπάρχουν τρόποι με χαρτιά για εποχική γρίπη να σου δικαιολογηθούν απουσίες. Βέβαια ίσως αυτό ίσχυε μόνο για το δικό μου σχολείο. Ψάξε το. Ειδικά αν έχεις γενικής παιδείας (πλην έκθεσης) τις πρώτες ώρες ίσως αξίζει το να κάνεις απουσίες. Ή αν οι καθηγητές των μαθημάτων που σε ενδιαφέρουν δεν κάνουν σοβαρό μάθημα.

10) Αν έχεις απορίες, υπάρχουν threads στο ischool που μπορείς να τις διατυπώσεις. Και πίστεψέ με θα λάβεις εξαιρετικές απαντήσεις.

11) Ρώτα παιδιά που πάνε φροντιστήριο ποιες ασκήσεις τους βάζουν και από ποια βοηθήματα.

12) Ψάξε για κοινωνικό (δωρεάν) φροντιστήριο στην περιοχή σου.


Αυτά, ελπίζω να βοήθησα. Μην νομίζεις ότι εγώ τα εφάρμοσα όλα αυτά. Πιο πολύ σου αναφέρω έμμεσα λάθη δικά μου (αφού δεν πραγματοποίησα την πλειοψηφία όσων ανέφερα) και άλλων παιδιών για να μην τα επαναλάβεις.
Ευχαριστω μου φανηκαν πολυ χρησιμες συμβουλες, θα προσπαθησω να τις εφαρμοσω!
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Εγώ στις πανελλαδικές επειδή δεν είχα την δυνατότητα να πάω σε κάποιο φροντιστήριο και ούτε μπορούσα να κάνω ιδιαίτερα, έκανα τα εξής:
Α)Κατέβασα απο το ίντερνετ όσα περισσότερα βοηθήματα υπήρχαν για το κάθε μάθημα.
Β)Όταν διάβαζα π.χ. τις 5 πρώτες σελίδες μετά τις έκανα επανάληψη. Όταν πήγαινα στις επόμενες 5 σελίδες, έκανα επανάληψη τις προηγούμενες 5 και προχωρούσα μετά στις καινούριες. Αυτό γινόταν κάθε φορά. Αυτή η μέθοδος είναι πολύ κουραστική αλλά για εμένα είχε τρομερά αποτελέσματα.
Γ)Έφτιαξα σε ένα τετράδιο δικές μου ερωτήσεις απο το κάθε μάθημα με σκοπό να καλύψω ακόμα και την πιο κουλή ερώτηση που μπορεί να βάλουνε στις εξετάσεις.
Δ) Έλυνα όσες περισσότερες ασκήσεις μπορούσα απο τα βοηθήματα.
Ε) Αν είχα απορίες που είχα έμπαινα στο youtube για να τις λύσω.
Ζ) Στην έκθεση έκατσα και έμαθα πολύ ωραίες εκφράσεις που πίστευα ότι θα αρέσουν
Η) Ξεκουραζόμουν αρκετές ώρες έτσι ώστε να έχω διαύγεια
Θ) Δεν κατηγορούσα τον εαυτό μου αν κάτι δεν καταλάβαινα, τον επικροτούσα όταν τα πήγαινα καλά.
Την ώρα των εξετάσεων έκανα κάτι που με βοήθησε πάρα πολύ γιατί είμαι αγχώδης τύπος. Όταν ερχόντουσαν τα γραπτά, ξεφύλλιζα τις σελίδες για να δω τα θέματα και προσπαθούσα να μείνω ουδέτερος στα συναισθήματα μου απο το να πω
Χριστέ μου αυτό δεν το ξέρω ή να πω τα ξέρω όλα ναιιι!!!!!
Αυτό που έκανα είναι να παίρνω 1-2 λεπτά χρόνο χωρίς να κάνω τίποτα, να κατεβάσω παλμούς, να ηρεμήσω πέρνοντας ανάσες και να πω στον εαυτό μου: Μεγάλε ξεκινάει το πανηγύρι με ψυχραιμία και ηρεμία ξεκίνα να γράφεις.
ΔΙΑΒΑΖΑ πολύ προσεκτικά την εκφώνηση.
Δεν βιαζόμουν αν ήξερα κάτι να απαντήσω βιαστικά.
Αν δεν ήξερα κάτι κρατούσα ψυχραιμία, έπαιρνα μια ανάσα και με ηρεμία έκανα ότι καλύτερο μπορούσα.
Όταν τελείωνα την εξέταση δεν άνοιγα κανένα βιβλίο να δω τι έγραψα, διότι θα μπορούσε να με επηρεάσει αρνητικά. Συγκεντρωνόμουν στο επόμενο μάθημα. Δεν ρωτούσαν κανέναν: τι απάντησες σε αυτό ή στο άλλο, απομακρυνόμουν απο άτομα που συζητούσανε για τις απαντήσεις.
Απομακρυνόμουν απο άτομα που λέγανε το κλασσικό: ΑΑΑΑ θα πέσει αυτό σίγουρα.
Αξιοποιούσα ΌΛΟ τον χρόνο που είχα για να ξαναδιαβάσω τις απαντήσεις, όχι βιαστικά του τύπου: έλα αυτό ήταν εύκολο ΟΧΙΙΙΙ, αλλά κανονικά σαν να ξαναέγραφα απο την αρχή.
Όταν έγραφα κάτι στο πρόχειρο και ήμουν σίγουρος ότι αυτό θα γράψω σαν απάντηση, το ΜΕΤΕΦΕΡΑ απευθείας στο κανονικό!!!!
Συγκεντρωνόμουν μόνο στο γραπτό μου και δεν κοιτούσα αριστερά και δεξιά τις αντιδράσεις των άλλων υποψηφίων. Όταν ήθελα να κοιτάξω κάπου για να ξεκουραστώ κοιτούσα οπουδήποτε εκτός απο τους υποψήφιους.
Ανάμεσα στα θέματα έκανα διάλλειμα 1-2 λεπτά για να ξεκουραστώ και να πάω ξεκούραστος στο επόμενο θέμα.
Την ημέρα της εξέτασης εγώ προσωπικά δεν πήρα το βιβλίο μαζί μου, γιατί ήξερα ότι απο το άγχος αν το ξεφύλλιζα για να θυμηθώ κάτι (Εκείνη την ώρα νομίζουμε πως τα έχουμε ξεχάσει όλα=ΛΑΘΟΣ!!!!) θα τα μπέρδευα χειρότερα στο μυαλό μου.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tapeinoxamomilaki

Νεοφερμένος

Η tapeinoxamomilaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Εγώ στις πανελλαδικές επειδή δεν είχα την δυνατότητα να πάω σε κάποιο φροντιστήριο και ούτε μπορούσα να κάνω ιδιαίτερα, έκανα τα εξής:
Α)Κατέβασα απο το ίντερνετ όσα περισσότερα βοηθήματα υπήρχαν για το κάθε μάθημα.
Β)Όταν διάβαζα π.χ. τις 5 πρώτες σελίδες μετά τις έκανα επανάληψη. Όταν πήγαινα στις επόμενες 5 σελίδες, έκανα επανάληψη τις προηγούμενες 5 και προχωρούσα μετά στις καινούριες. Αυτό γινόταν κάθε φορά. Αυτή η μέθοδος είναι πολύ κουραστική αλλά για εμένα είχε τρομερά αποτελέσματα.
Γ)Έφτιαξα σε ένα τετράδιο δικές μου ερωτήσεις απο το κάθε μάθημα με σκοπό να καλύψω ακόμα και την πιο κουλή ερώτηση που μπορεί να βάλουνε στις εξετάσεις.
Δ) Έλυνα όσες περισσότερες ασκήσεις μπορούσα απο τα βοηθήματα.
Ε) Αν είχα απορίες που είχα έμπαινα στο youtube για να τις λύσω.
Ζ) Στην έκθεση έκατσα και έμαθα πολύ ωραίες εκφράσεις που πίστευα ότι θα αρέσουν
Η) Ξεκουραζόμουν αρκετές ώρες έτσι ώστε να έχω διαύγεια
Θ) Δεν κατηγορούσα τον εαυτό μου αν κάτι δεν καταλάβαινα, τον επικροτούσα όταν τα πήγαινα καλά.
Την ώρα των εξετάσεων έκανα κάτι που με βοήθησε πάρα πολύ γιατί είμαι αγχώδης τύπος. Όταν ερχόντουσαν τα γραπτά, ξεφύλλιζα τις σελίδες για να δω τα θέματα και προσπαθούσα να μείνω ουδέτερος στα συναισθήματα μου απο το να πω
Χριστέ μου αυτό δεν το ξέρω ή να πω τα ξέρω όλα ναιιι!!!!!
Αυτό που έκανα είναι να παίρνω 1-2 λεπτά χρόνο χωρίς να κάνω τίποτα, να κατεβάσω παλμούς, να ηρεμήσω πέρνοντας ανάσες και να πω στον εαυτό μου: Μεγάλε ξεκινάει το πανηγύρι με ψυχραιμία και ηρεμία ξεκίνα να γράφεις.
ΔΙΑΒΑΖΑ πολύ προσεκτικά την εκφώνηση.
Δεν βιαζόμουν αν ήξερα κάτι να απαντήσω βιαστικά.
Αν δεν ήξερα κάτι κρατούσα ψυχραιμία, έπαιρνα μια ανάσα και με ηρεμία έκανα ότι καλύτερο μπορούσα.
Όταν τελείωνα την εξέταση δεν άνοιγα κανένα βιβλίο να δω τι έγραψα, διότι θα μπορούσε να με επηρεάσει αρνητικά. Συγκεντρωνόμουν στο επόμενο μάθημα. Δεν ρωτούσαν κανέναν: τι απάντησες σε αυτό ή στο άλλο, απομακρυνόμουν απο άτομα που συζητούσανε για τις απαντήσεις.
Απομακρυνόμουν απο άτομα που λέγανε το κλασσικό: ΑΑΑΑ θα πέσει αυτό σίγουρα.
Αξιοποιούσα ΌΛΟ τον χρόνο που είχα για να ξαναδιαβάσω τις απαντήσεις, όχι βιαστικά του τύπου: έλα αυτό ήταν εύκολο ΟΧΙΙΙΙ, αλλά κανονικά σαν να ξαναέγραφα απο την αρχή.
Όταν έγραφα κάτι στο πρόχειρο και ήμουν σίγουρος ότι αυτό θα γράψω σαν απάντηση, το ΜΕΤΕΦΕΡΑ απευθείας στο κανονικό!!!!
Συγκεντρωνόμουν μόνο στο γραπτό μου και δεν κοιτούσα αριστερά και δεξιά τις αντιδράσεις των άλλων υποψηφίων. Όταν ήθελα να κοιτάξω κάπου για να ξεκουραστώ κοιτούσα οπουδήποτε εκτός απο τους υποψήφιους.
Ανάμεσα στα θέματα έκανα διάλλειμα 1-2 λεπτά για να ξεκουραστώ και να πάω ξεκούραστος στο επόμενο θέμα.
Την ημέρα της εξέτασης εγώ προσωπικά δεν πήρα το βιβλίο μαζί μου, γιατί ήξερα ότι απο το άγχος αν το ξεφύλλιζα για να θυμηθώ κάτι (Εκείνη την ώρα νομίζουμε πως τα έχουμε ξεχάσει όλα=ΛΑΘΟΣ!!!!) θα τα μπέρδευα χειρότερα στο μυαλό μου.
Με βοηθησε πολυ η απαντηση σου ευχαριστω!!
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.

Guest 201209

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γεια σας!!! Οπως καταλαβατε απο τον τιτλο σκεφτομαι να δωσω πανελληνιες χωρις φροντιστηριο καθως δεν εχω αυτη τη δυνατοτητα. Ειμαι στο 3ο πεδιο (υγειας), ολοι μου λενε οτι ειναι δυσκολο να τα καταφερω κ με αγχωνουν. Απο την ανοιξη εχω παρει καποια βοηθηματα και προσπαθω μονη μου (+βιντεακια στο youtube κ σημειωσεις που βρηκα στο ιντερνετ) να τα μαθω. Επισης με βοηθησαν πολυ και οι καθηγητες στο σχολειο με τις αποριες κλπ

Πιστευετε πως ειναι εφικτο να περασω χωρις φροντιστηριο;
Θα εκτιμουσα πολυ αν με κατευθυνατε καπως σχετικα με την υλη γιατι εχω χαθει (πχ μεχρι ποτε ειναι καλο να βγει, πως να κανω επαναληψεις κλπ), καποια τιπς για τα μαθηματα και γενικοτερα
Συγνωμη για το κατεβατο και ευχαριστω εκ των προτερων!!
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, αρκεί να το θες, να βγάζεις αυτή την ενέργεια από μέσα σου, και να σκέφτεσαι τα πράγματα αισιόδοξα. Ασφαλως και γίνεται. Είχα συμμαθητή το μακρινό 2010 που δεν είχε την οικονομική δυνατότητα, έδωσε πανελλήνιες και πέρασσε στο οικονομικό πανεπιστήμιο αθηνών χωρίς φροντιστήρια. Τον βοηθούσαμε και εμείς με δικές μας σημειώσεις. Δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός ή νόμος που να αναφέρει ότι είναι υποχρεωτικό να κάνεις ιδιαίτερα ή φροντιστήρια. Για όνομα του θεού

Απλά στα ιδιαίτερα ή στα φροντιστηρια, ο καθηγητης σου περναει τη φιλοσοφία απευθείας που δεν γίνετια στη τάξη, σε "παρακολουθει" ως προς την πορεία σου και γενικά είναι διπλα σου. Αλιμονο στα παλαια χρονια που ηταν ολα πιο δύσκολα και περνούσαν οι σημερινοί 60αρηδες χωρις φροντιστηρια στη σχολη επιλογη τους, με τοση φτωχιεα που υπηρχε
 

tapeinoxamomilaki

Νεοφερμένος

Η tapeinoxamomilaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, αρκεί να το θες, να βγάζεις αυτή την ενέργεια από μέσα σου, και να σκέφτεσαι τα πράγματα αισιόδοξα. Ασφαλως και γίνεται. Είχα συμμαθητή το μακρινό 2010 που δεν είχε την οικονομική δυνατότητα, έδωσε πανελλήνιες και πέρασσε στο οικονομικό πανεπιστήμιο αθηνών χωρίς φροντιστήρια. Τον βοηθούσαμε και εμείς με δικές μας σημειώσεις. Δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός ή νόμος που να αναφέρει ότι είναι υποχρεωτικό να κάνεις ιδιαίτερα ή φροντιστήρια. Για όνομα του θεού

Απλά στα ιδιαίτερα ή στα φροντιστηρια, ο καθηγητης σου περναει τη φιλοσοφία απευθείας που δεν γίνετια στη τάξη, σε "παρακολουθει" ως προς την πορεία σου και γενικά είναι διπλα σου. Αλιμονο στα παλαια χρονια που ηταν ολα πιο δύσκολα και περνούσαν οι σημερινοί 60αρηδες χωρις φροντιστηρια στη σχολη επιλογη τους, με τοση φτωχιεα που υπηρχε
Ευχαριστω για την απαντηση σου μου εδωσε πολυ κουραγιο!
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,516 μηνύματα.
Γεια σας!!! Οπως καταλαβατε απο τον τιτλο σκεφτομαι να δωσω πανελληνιες χωρις φροντιστηριο καθως δεν εχω αυτη τη δυνατοτητα. Ειμαι στο 3ο πεδιο (υγειας), ολοι μου λενε οτι ειναι δυσκολο να τα καταφερω κ με αγχωνουν. Απο την ανοιξη εχω παρει καποια βοηθηματα και προσπαθω μονη μου (+βιντεακια στο youtube κ σημειωσεις που βρηκα στο ιντερνετ) να τα μαθω. Επισης με βοηθησαν πολυ και οι καθηγητες στο σχολειο με τις αποριες κλπ

Πιστευετε πως ειναι εφικτο να περασω χωρις φροντιστηριο;
Θα εκτιμουσα πολυ αν με κατευθυνατε καπως σχετικα με την υλη γιατι εχω χαθει (πχ μεχρι ποτε ειναι καλο να βγει, πως να κανω επαναληψεις κλπ), καποια τιπς για τα μαθηματα και γενικοτερα
Συγνωμη για το κατεβατο και ευχαριστω εκ των προτερων!!
Αν είσαι αφοσιωμένη στο πρόγραμμά σου, κάνεις ασκήσεις, γράψεις ενδεικτικά διαγωνίσματα και καλύψεις την ύλη θα είσαι μια χαρά!
 

tapeinoxamomilaki

Νεοφερμένος

Η tapeinoxamomilaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 14 μηνύματα.

Super woman

Νεοφερμένος

Η Super woman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Καλησπέρα σας, θα δώσω φέτος πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο (είμαι θεωριτική κατεύθυνση), και εγώ αγχωθεί λίγο με το διάβασμα και πως να βγάλω πρόγραμμα. Με την ιστορία έχω καλή σχέση, έχω αγοράσει 2 βοηθήματα, και έχω μαζέψει ηλεκτρονικό υλικό. Με τα λατινικά κάπου χάνομαι, έχω πάρει το βοήθημα από μετεχμειο, με τα αρχαία δεν είναι ότι δεν μου αρέσουν, αλλά έχω λίγα κενά γραμματική /συντακτικό. Γλώσσα - λογοτεχνία πιστεύω θέλω λίγο εξάσκηση( χωρίς διάβασμα γράφω 12-14).
1)τι μου προτείνετε να κάνω;
2)Συμβουλές για αρχαία και λατινικά :'(
3)Έκφραση έκθεση πως να αρχίσω να διαβάσω
4)ιστορία μερικά έξτρα τιπ για ασκήσεις και πήγες ή πως να μαθαίνω το μάθημα
ΥΓ. Όλοι οι καθηγητές στο σχολείο μου είναι καλοί.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Καλησπέρα σας, θα δώσω φέτος πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο (είμαι θεωριτική κατεύθυνση), και εγώ αγχωθεί λίγο με το διάβασμα και πως να βγάλω πρόγραμμα. Με την ιστορία έχω καλή σχέση, έχω αγοράσει 2 βοηθήματα, και έχω μαζέψει ηλεκτρονικό υλικό. Με τα λατινικά κάπου χάνομαι, έχω πάρει το βοήθημα από μετεχμειο, με τα αρχαία δεν είναι ότι δεν μου αρέσουν, αλλά έχω λίγα κενά γραμματική /συντακτικό. Γλώσσα - λογοτεχνία πιστεύω θέλω λίγο εξάσκηση( χωρίς διάβασμα γράφω 12-14).
1)τι μου προτείνετε να κάνω;
2)Συμβουλές για αρχαία και λατινικά :'(
3)Έκφραση έκθεση πως να αρχίσω να διαβάσω
4)ιστορία μερικά έξτρα τιπ για ασκήσεις και πήγες ή πως να μαθαίνω το μάθημα
ΥΓ. Όλοι οι καθηγητές στο σχολείο μου είναι καλοί.
@Aspiring Lawyer !!!!
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Super woman

Νεοφερμένος

Η Super woman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top