Πανελλήνιες: θέμα τύχης;

the_truth

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο the_truth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 328 μηνύματα.
Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο με τον pagita..Απετυχα ρε φιλε σε ενα μαθημα δεν το εριξα ομως το φτεξιμο στην τυχη...+ οτι οι πανελληνιες ειναι εξετασεις πανω σε μια συγκεκριμενη υλη με αυτο το δεδομενο ειναι ΣΑΦΕΣ πως δεν τιθετε κανενα θεμα τυχης!

Οι πανελληνιες ειναι επι ισοις οροις
Ποπο τι κλαψα!Ετσι ειναι η κοινωνια.Και στον εργοδοτη αυριο πηγαινε πες του εχω και εγω το ιδιο πτυχιο με τον ταδε προσελαβε με.Οπως και η αγορα εργασιας ετσι και η εκπαιδευση ειναι θεμα ανταγωνισμου,παντα θα υπαρχει καποιος καλυτερος που θα σου περνει την θεση.Στο χερι σου ειναι να εισαι εσυ ο καλυτερος...
Ωπα ρε μεγαλε που εγραψες καλα πανελληνιες και νομιζεις οτι επιασες τον παπα απο τα @@.
Και πως ακριβως οι πανελληνιες ειναι επι ισοις οροις?Τα ιδια φροντιστηρια η και ιδιαιτερα εχει ενας απο εκαλη και τα ιδια ενας απο μια φτωχογειτονια?Και οταν αυριο εχεις τα ιδια προσοντα με εναν αλλο αλλα επιλεγει ο αλλος λογω κονε αυτο ακριβως τι ειναι?Και ειναι ενα φαινομενο που απανταται πολυ συχνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

danai-elpida

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δαναη-Ελπιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Εγω πιστευω οτι ο παραγοντας τυχη παιζει καποιο ρολο στις Πανελληνιες κ οχι μονο για το αν σου τυχει κομματι της υλης που εχεις διαβασει καλυτερα ,αλλα κ για το ποιος θα σε βαθμολογησει. Δηλ. μπορει να βαθμολογηθεις απο καθηγητη που βαζει αρκετα ευκολα μεγαλους βαθμους αλλα κ απο καθηγητη που ειναι πολυ σκληρος στην βαθμολογια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Αρχικα δεν ειναι επι ισοις οροις φυσικα αλλα φροντιστηρια εχει κανει ο ενας και αλλα ο αλλος η και ιδιαιτερα.
Και ολοι αυτοι που λετε οτι δεν υπαρχει τυχη θα ηθελα να δω τι θα λεγατε αν αποτυγχανατε στη τελικη.
Σε ολες τις διαδικασιες μπαινει ο παραγοντας τυχη και επηρεαζει και ετσι γινεται κσι στις πανελληνιες.
Νομιζα πως το ξεκαθαρισα αυτο. Αναφερθηκα μονο στη διαρκεια της εξετασης, οχι στην ολη προετοιμασια. Και οσον αφορα το "τι θα λεγατε αν αποτυγχανατε",...η Φυσικη ειναι μαζι σου! Η θεωρια των παραλληλων συμπαντων ισχυριζεται πως ναι! υπαρχει ενα συμπαν οπου εχουμε αποτυχει! Μπορεις να εφευρεις μια μηχανη και να ανατρεξεις σε αυτο το συμπαν!
Οι πανελληνιες είναι σαν να εχεις παιξει ‘’παμε στοιχημα’’,μελετας μελετας και ξαναμελετας(βεβαια οσο πιο πολυ μελετας τοσο πιο πολυ αυξανεις τις πιθανοτητες να προκοψεις) μια εφημεριδα,παιζεις το στοιχηματακι σου(ακα πανελληνιες) και περιμενεις τα αποτελεσματα σου (ακα βασεις).Το δε πιο τυχερο από όλα είναι το μηχανογραφικο,αν ο άλλος την εχει πιο μεγαλη από σενα σου τρωει τη θεση,αν όχι τουτην τρως εσυ.
Ατυχης αναλογια. Αν διαβαζες εκθεση, θα ηξερες πως δε χρησιμοποιουμε αναλογια για την αποδειξη μιας θεσης.
1/35 οι πιθανοτητες...μπορει και παραπανω.....
Μαλλον "μπορει και παρακατω*"

Ωπα ρε μεγαλε που εγραψες καλα πανελληνιες και νομιζεις οτι επιασες τον παπα απο τα @@.
Και πως ακριβως οι πανελληνιες ειναι επι ισοις οροις?Τα ιδια φροντιστηρια η και ιδιαιτερα εχει ενας απο εκαλη και τα ιδια ενας απο μια φτωχογειτονια?Και οταν αυριο εχεις τα ιδια προσοντα με εναν αλλο αλλα επιλεγει ο αλλος λογω κονε αυτο ακριβως τι ειναι?Και ειναι ενα φαινομενο που απανταται πολυ συχνα.
Τα μπλεκεις μου φαινεται, Μιλαμε για τυχη, οχι αναξιοκρατια.
One would think that a law student would know better.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Νομιζα πως το ξεκαθαρισα αυτο. Αναφερθηκα μονο στη διαρκεια της εξετασης, οχι στην ολη προετοιμασια. Και οσον αφορα το "τι θα λεγατε αν αποτυγχανατε",...η Φυσικη ειναι μαζι σου! Η θεωρια των παραλληλων συμπαντων ισχυριζεται πως ναι! υπαρχει ενα συμπαν οπου εχουμε αποτυχει! Μπορεις να εφευρεις μια μηχανη και να ανατρεξεις σε αυτο το συμπαν!

Νομίζω κάποιος χρειάζεται να σε ενημερώσει για τη θεωρία του Χάους.
An engineer should know better;)
Ατυχης αναλογια. Αν διαβαζες εκθεση, θα ηξερες πως δε χρησιμοποιουμε αναλογια για την αποδειξη μιας θεσης.
Είχες πεί νομίζω...
Σε μια διαδικασια που ολοι διαγωνιζονται επι ισοις οροις (μιλαω για αυτες τις 18 ή 21 ωρες, και οχι ολη τη χρονια), δε τιθεται νομιζω θεμα τυχης. Ή και αν τιθεται, δε μπορει να αποτελει δικαιολογια για ενδεχομενη αποτυχια. Ειναι σα να λεει μια ομαδα πως ηταν ατυχη, επειδη ειχε δοκαρι ενω ο αντιπαλος δεν ειχε, και να χρεωνει σε αυτο την ηττα της.
Ευτυχώς που υπάρχει και η αυτογνωσία.

Τα μπλεκεις μου φαινεται, Μιλαμε για τυχη, οχι αναξιοκρατια.
One would think that a law student would know better.
Η τύχη καθορίζει πολλά πράγματα στη ζωή μας. A chain reaction:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Ωπα ρε μεγαλε που εγραψες καλα πανελληνιες και νομιζεις οτι επιασες τον παπα απο τα @@.
Και πως ακριβως οι πανελληνιες ειναι επι ισοις οροις?Τα ιδια φροντιστηρια η και ιδιαιτερα εχει ενας απο εκαλη και τα ιδια ενας απο μια φτωχογειτονια?Και οταν αυριο εχεις τα ιδια προσοντα με εναν αλλο αλλα επιλεγει ο αλλος λογω κονε αυτο ακριβως τι ειναι?Και ειναι ενα φαινομενο που απανταται πολυ συχνα.
απλα ολα αυτα τα λεει γιατι εγραψε καλα..ειναι το συνδρομο βγαζω 19000 και κανω αναρριχηση στο καλαμι...με την προσγειωση να ναι παντα δυσκολη:) ενταξει δεν απανταω ξανα στα κομπλεξ του καθενα ελπιζω και οι διαχειριστες να δουνε ποσα οφ τοπικ υπαρχουν εδω μεσα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Νομίζω κάποιος χρειάζεται να σε ενημερώσει για τη θεωρία του Χαους.
An engineer knows better;)

Είχες πεί νομίζω...

Ευτυχώς που υπάρχει και η αυτογνωσία.


Η τύχη καθορίζει πολλά πράγματα στη ζωή μας. A chain reaction:)

Δε νομιζω πως ο νομικαριος θα καταλαβαινε τυχον λαθος σχετικο με επιστημη. Ωστοσο, θα το ψαξω το θεμα.
Η αναλογια ειναι σπανια ευστοχη, απο οσο ξερω. Και θα ελεγα πως στην περιπτωση μου ισχυει αυτο. Ή τουλαχιστον περισσοτερο απο την περιπτωση που κατεκρινα. Νομιζω πως ειναι προφανες σε ολους πως να το συγκρινεις πανελληνιες με τυχερα παιχνιδια ειναι εξ'ορισμου αστοχο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κωνσταντίνα Σα.

Νεοφερμένος

Η Κωνσταντίνα Σα. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Παιδια οι Πανελληνιες ειναι θεμα τυχης αν σκεφτει κανεις πως οπως κι αν εχει ορισμενα κομματια τα εχουμε μαθει καλυτερα απο καποια αλλα.Ωστοσο βεβαια το διαβασμα βεβαια ειναι αυτο που μετραει πανω απ'ολα.Αλλα αυτο που αναφερθηκε για τους βαθμολογητες,δε με βρισκει απολυτα συμφωνη διοτι γι'αυτο υπαρχουν οι 3 βαθμολογητες σε περιπτωση αναβαθμολογησης.εμενα πχ ο πρωτοσ βαθμολογητης μου εβαλε στην εκθεση 77,ο δευτερος 91 κι ο τριτος 95.Προφανως δεν ηταν θεμα τυχης οι βαθμολογιες των 2 τελευταιων αφου ηταν τοσο κοντα,κι επισης στα υπολοιπα μαθηματα κ εμενα κ οσων γνωριζω(τα οποια δεν πηγαν για αναβαθμολογηση) η αποκλιση ηταν 2-3 μοναδες.!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Νομιζα πως το ξεκαθαρισα αυτο. Αναφερθηκα μονο στη διαρκεια της εξετασης, οχι στην ολη προετοιμασια. Και οσον αφορα το "τι θα λεγατε αν αποτυγχανατε",...η Φυσικη ειναι μαζι σου! Η θεωρια των παραλληλων συμπαντων ισχυριζεται πως ναι! υπαρχει ενα συμπαν οπου εχουμε αποτυχει! Μπορεις να εφευρεις μια μηχανη και να ανατρεξεις σε αυτο το συμπαν!

Ατυχης αναλογια. Αν διαβαζες εκθεση, θα ηξερες πως δε χρησιμοποιουμε αναλογια για την αποδειξη μιας θεσης.

Μαλλον "μπορει και παρακατω*"


Τα μπλεκεις μου φαινεται, Μιλαμε για τυχη, οχι αναξιοκρατια.
One would think that a law student would know better.
Συμφωνω και επαυξανω . Που βρισκεται η τυχη? Πιστευω πως ενας αρτια προετιμασμενος μαθητης ο οποιος εχει λυση εναν μεγαλο αριθμο ασκησεων σε μαθηματικα , φυσικη, χημεια , βιολογια κτλπ. Δεν εχει τιποτα να φοβηθει ακομα και αν υπαρχει ατυχια να πεσει καποιο θεμα δεν εχει δει κατι ακριβως ιδιο αλλα εχει δει κατι που να του "μοιαζει" μπορει με τις γνωσεις και την ευχερεια που εχει αποκτησει πανω στην επιλυση των ασκησεων να ανταπεξελθει . Ετσι πιστευω πως η τυχη δεν παιζει κανενα ρολο στις πανελληνιες διοτι εισαι εσυ και το γραπτο . Εκει ξεκαθαριζεις ποσο καλα και κατω απο την πιεση του αγχους μπορεις να εκφρασεις την γνωση που ολη την χρονια απεκτησες . Πιστευω αυτα περι τυχης και πανελληνιων ειναι μυθος και αριστα προετιμασμενος δεν εχει να φοβαται τιποτα αν δεν εχει αφησει κανενα κενο κατα την δειαρκεια της σχολικης χρονιας ( γι'αυτο αλλωστε λεγεται και αριστα προετιμασμενος ).
Ας παμε στην αντιπερα οχθη του μισοπροετιμασμενου μαθητη ο οποιος εχει διαβασει καποια μεμονωμενα κομματια της υλης και πεφτει καποιο κομματι απο αυτα που εχει διαβασει αρκετα καλα . Λοιπον αυτο μπορει να συμβει στην θεωρητικη κατευθυνση οπου απαιτειται αποστηθηση ισως και στην τεχνολογικη στο ΑΟΔΕ,οχι ομως στα αλλα μαθηματα της θετικης-τεχνολογικης διοτι εκει το ενα κομματι της υλης συνδεεται αν οχι αρρηκτα τουλαχιστον σε καποιο βαθμο με τα αλλα. Εκει ο συγκεκριμενος μαθητης δεν μπορει να αποδωσει καλυτερα απο τον πρωτο .:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vassia!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 383 μηνύματα.
Τίποτα δεν είναι θέμα τύχης, γιατί ο καλός ο μαθητής που όλα τα χρόνια του σχολείου διαβάζει δεν υπάρχει περίπτωση να μην γράψει καλά.Ενώ ένας μέτριος μαθητής δεν θα γράψει άριστα αλλά μέτρια. Έτσι πάνε αυτά !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
Οι πανελληνιες είναι σαν να εχεις παιξει ‘’παμε στοιχημα’’,μελετας μελετας και ξαναμελετας(βεβαια οσο πιο πολυ μελετας τοσο πιο πολυ αυξανεις τις πιθανοτητες να προκοψεις) μια εφημεριδα,παιζεις το στοιχηματακι σου(ακα πανελληνιες) και περιμενεις τα αποτελεσματα σου (ακα βασεις).Το δε πιο τυχερο από όλα είναι το μηχανογραφικο,αν ο άλλος την εχει πιο μεγαλη από σενα σου τρωει τη θεση,αν όχι τουτην τρως εσυ.

Πραγματικα δεν ειναι ετσι καθολου τα πραγματα...αλοιμονο αν διαβαζαμε και ειχαμε πιθανοτητες σαν του στοιχηματος...αν προετοιμαζεσαι ολη τη χρονια και εχεις το προαπαιτουμενο υποβαθρο απο αλλες ταξεις μπορεις να πας τουλαχιστον 19400 στη θεωρητικη και 19700 στη θετικη. Τωρα, αν καποιος διαβαζει αλλα δεν αποδιδει, φταιει γιατι δεν εμαθε να διαβαζει και να προετοιμαζεται για καθε τι που μπορει να πεσει. Η τυχη κατ'εμε παιζει μικρο ρολο, ιδιως στα θετικα και λιγο μεγαλυτερο στα θεωρητικα. Πραγματικα πολυ ατυχης αναλογια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Πιστεύω κατά ένα 30% είναι θέμα ικανότητας, κατά 60% είναι θέμα φροντιστηρίου. 29% θέμα τύχης και 1% αδιευκρίνιστος παράγοντας.




 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
απλα ολα αυτα τα λεει γιατι εγραψε καλα..ειναι το συνδρομο βγαζω 19000 και κανω αναρριχηση στο καλαμι...με την προσγειωση να ναι παντα δυσκολη:) ενταξει δεν απανταω ξανα στα κομπλεξ του καθενα ελπιζω και οι διαχειριστες να δουνε ποσα οφ τοπικ υπαρχουν εδω μεσα

Kαι τί σε κανει να πιστευεις πως η δικια σου αντιμετωπιση προς αυτα τα ατομα δε βγαζει κομπλεξ?
Και γιατι ειναι κομπλεξ να λες πως "ναι, εκανα μια βλακεια, αλλα δε μου φταιει καμια τυχη, μοιρα ή πεπρωμενο"?
Δεν ειναι πιο ευκολα αποδεκτη προταση στο εν λογω ζητημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kon Dim

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Εχω γραψει σε αρκετα μου ποστ και στο ξαναγραφω,η παραμετρος τυχη δεν υπαρχει στις πανελληνιες ειναι μια δικαιολογια οσων αποτυγχανουν...
Φυσικά και υπάρχει και δεν είναι δικαιολογία για τους αποτυχημένους,ίσα ίσα η άποψη ότι ο παράγοντας τύχη δεν πάρχει στις πανελλήνιες είναι κομπορρημοσύνη αυτών που έγραψαν καλά και είναι ολίγον τι ψώνια (έδωσα φέτος και περνάω πολιτικών μηχανικών-->δεν νομίζω αυτα που λέω να είναι δικαιολογία επειδή "απέτυχα")

Είναι πολύ απλό. Η τύχη σου χρειάζεται οταν δεν εχεις προετοιμαστεί επαρκώς
Μπα εγώ πιστεύω ότι η τύχη χρειάζεται πιο πολύ σε αυτούς που έχουν προετοιμαστεί πολύ καλά και θέλουν να περάσουν σε μια υψηλόβαθμη σχολή (γιατί πιστεύω ότι η τύχη είναι ο πιο καταλυτικός παράγοντας για το αν βγάλεις 19300 ή 19000 για παράδειγμα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
Συμφωνω και επαυξανω . Που βρισκεται η τυχη? Πιστευω πως ενας αρτια προετιμασμενος μαθητης ο οποιος εχει λυση εναν μεγαλο αριθμο ασκησεων σε μαθηματικα , φυσικη, χημεια , βιολογια κτλπ. Δεν εχει τιποτα να φοβηθει ακομα και αν υπαρχει ατυχια να πεσει καποιο θεμα δεν εχει δει κατι ακριβως ιδιο αλλα εχει δει κατι που να του "μοιαζει" μπορει με τις γνωσεις και την ευχερεια που εχει αποκτησει πανω στην επιλυση των ασκησεων να ανταπεξελθει . Ετσι πιστευω πως η τυχη δεν παιζει κανενα ρολο στις πανελληνιες διοτι εισαι εσυ και το γραπτο . Εκει ξεκαθαριζεις ποσο καλα και κατω απο την πιεση του αγχους μπορεις να εκφρασεις την γνωση που ολη την χρονια απεκτησες . Πιστευω αυτα περι τυχης και πανελληνιων ειναι μυθος και αριστα προετιμασμενος δεν εχει να φοβαται τιποτα αν δεν εχει αφησει κανενα κενο κατα την δειαρκεια της σχολικης χρονιας ( γι'αυτο αλλωστε λεγεται και αριστα προετιμασμενος ).
Ας παμε στην αντιπερα οχθη του μισοπροετιμασμενου μαθητη ο οποιος εχει διαβασει καποια μεμονωμενα κομματια της υλης και πεφτει καποιο κομματι απο αυτα που εχει διαβασει αρκετα καλα . Λοιπον αυτο μπορει να συμβει στην θεωρητικη κατευθυνση οπου απαιτειται αποστηθηση ισως και στην τεχνολογικη στο ΑΟΔΕ,οχι ομως στα αλλα μαθηματα της θετικης-τεχνολογικης διοτι εκει το ενα κομματι της υλης συνδεεται αν οχι αρρηκτα τουλαχιστον σε καποιο βαθμο με τα αλλα. Εκει ο συγκεκριμενος μαθητης δεν μπορει να αποδωσει καλυτερα απο τον πρωτο .:)

Εσύ δώσε πρώτα πανελλήνιες και μετα μίλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συμφωνω και επαυξανω . Που βρισκεται η τυχη? Πιστευω πως ενας αρτια προετιμασμενος μαθητης ο οποιος εχει λυση εναν μεγαλο αριθμο ασκησεων σε μαθηματικα , φυσικη, χημεια , βιολογια κτλπ. Δεν εχει τιποτα να φοβηθει ακομα και αν υπαρχει ατυχια να πεσει καποιο θεμα δεν εχει δει κατι ακριβως ιδιο αλλα εχει δει κατι που να του "μοιαζει" μπορει με τις γνωσεις και την ευχερεια που εχει αποκτησει πανω στην επιλυση των ασκησεων να ανταπεξελθει . Ετσι πιστευω πως η τυχη δεν παιζει κανενα ρολο στις πανελληνιες διοτι εισαι εσυ και το γραπτο . Εκει ξεκαθαριζεις ποσο καλα και κατω απο την πιεση του αγχους μπορεις να εκφρασεις την γνωση που ολη την χρονια απεκτησες . Πιστευω αυτα περι τυχης και πανελληνιων ειναι μυθος και αριστα προετιμασμενος δεν εχει να φοβαται τιποτα αν δεν εχει αφησει κανενα κενο κατα την δειαρκεια της σχολικης χρονιας ( γι'αυτο αλλωστε λεγεται και αριστα προετιμασμενος ).
Ας παμε στην αντιπερα οχθη του μισοπροετιμασμενου μαθητη ο οποιος εχει διαβασει καποια μεμονωμενα κομματια της υλης και πεφτει καποιο κομματι απο αυτα που εχει διαβασει αρκετα καλα . Λοιπον αυτο μπορει να συμβει στην θεωρητικη κατευθυνση οπου απαιτειται αποστηθηση ισως και στην τεχνολογικη στο ΑΟΔΕ,οχι ομως στα αλλα μαθηματα της θετικης-τεχνολογικης διοτι εκει το ενα κομματι της υλης συνδεεται αν οχι αρρηκτα τουλαχιστον σε καποιο βαθμο με τα αλλα. Εκει ο συγκεκριμενος μαθητης δεν μπορει να αποδωσει καλυτερα απο τον πρωτο .:)

:) Τα ίδια έλεγα πριν 1 χρόνο, πριν δώσω γερμανικά, όπου μου έπεσε ένα θέμα στα προφορικά εντελώς άκυρο και δεν είχα το λεξιλόγιο... :( όμως στους άλλους συμμαθητές μου έπεσαν πανεύκολα θέματα... ε, έτσι ενώ είχα μεγαλύτερη βαθμολογία στα γραπτά από τους υπόλοιπους, δεν πέρασα... Τυχαίο νομίζω..!
Στις πανελλήνιες πάλι, δεν ξέρω. Ίσως δεν είναι τόσο πολύ η ίδια η τύχη, όσο οι όποιοι εξωτερικοί παράγοντες, όπως λάθη βιασύνης ή έλλειψη συγκέντρωσης κλπ... Αυτό που χρειάζεται είναι ψυχραιμία, αισιοδοξία, σωστό διάβασμα και... θέλω να πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά!! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Kon Dim

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Τίποτα δεν είναι θέμα τύχης, γιατί ο καλός ο μαθητής που όλα τα χρόνια του σχολείου διαβάζει δεν υπάρχει περίπτωση να μην γράψει καλά.Ενώ ένας μέτριος μαθητής δεν θα γράψει άριστα αλλά μέτρια. Έτσι πάνε αυτά !

τι λες Βάσια? κάθε χρόνο βλέπουμε άριστους που γράφουν μέτρια και μέτριους που κάνουν στην γ την έκπληξη και γράφουν άριστα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
Πιστεύω κατά ένα 30% είναι θέμα ικανότητας, κατά 60% είναι θέμα φροντιστηρίου. 29% θέμα τύχης και 1% αδιευκρίνιστος παράγοντας

Ξεχασες να αναφερεις τον παραγοντα " καλη ψυχολογια"

Δεν νομιζω να δωσω αν και το ευχομαι.
Σωστα, εσυ θα δωσεις με το νεο συστημα... το ξεχασα:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
τι λες Βάσια? κάθε χρόνο βλέπουμε άριστους που γράφουν μέτρια και μέτριους που κάνουν στην γ την έκπληξη και γράφουν άριστα!

Μηπως τοτε πρεπει να αναθεωρησουμε τις αποψεις μας ως προς τους χαρακτηρισμους αυτους?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πιστεύω κατά ένα 30% είναι θέμα ικανότητας, κατά 60% είναι θέμα φροντιστηρίου. 29% θέμα τύχης και 1% αδιευκρίνιστος παράγοντας.

:hmm: Δηλαδή το προσωπικό διάβασμα και η μελέτη είναι στο 30% μόνο; Και τόσο σημαντικό το φροντιστήριο; Γιατί; Όσο τέλειο κι αν είναι το φροντιστήριο, αν δε διαβάσεις μόνος-η σου δε γίνετε τίποτα.

Κατά τη γνώμη μου είναι 60% θέμα διαβάσματος, 20% θέμα φροντιστηρίου, 10% θέμα ικανοτήτων ικανότητες, 10% άλλοι παράγοντες (τύχη ή οτιδήποτε άλλο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top